Μύρισε «άρωμα» εκλογών. Ο επονομαζόμενος «βιομήχανος της μάσκας» του Θεσσαλικού κάμπου, τον οποίον διαφήμιζαν οι Κυριάκος Μητσοτάκης και οι υπουργοί του, δημιούργησε συγκρότημα Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης
Μιντιάρχης έγινε ο Αχιλλέας Νταβέλης, πρόεδρος του Συνδέσμου Θεσσαλικών Επιχειρήσεων Βιομηχανιών, γνωστός για τα φωτογραφικά ενσταντανέ του με τη Ντόρα Μπακογιάννη. Η τελευταία, μάλιστα, τον Σεπτέμβριο του 2021 έγινε και νονά της κόρης του Λαρισαίου επιχειρηματία στον ιατρικό χώρο, Γιάννη Nταβέλη, αδελφού του Αχιλλέα Νταβέλη.
Ο Α.Νταβέλης μπορεί να ήταν γνωστός στον χώρο του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων (ΣΕΒ) και βέβαια στην οικογένεια Μητσοτάκη. Έγινε, όμως, ευρύτερα γνωστός στο πανελλήνιο το 2020, όταν εισήγαγε εξοπλισμό για την παραγωγή μασκών.
Τότε, μάλιστα, αυτή την επιχειρηματική κίνηση έσπευσε να εξάρει και να «αβαντάρει» ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης. Βέβαια, μέχρι τότε, οι «ιθύνοντες» στη χώρα μας ισχυρίζονταν ότι η χρήση μάσκας δεν πολυχρειαζόταν, αν και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας υπογράμμιζε την αναγκαιότητά της. Ωστόσο, μετά και την έναρξη της εγχώριας παραγωγής, έγινε υποχρεωτική ακόμα και… διά ροπάλου!
Η σχέση της οικογένειας Μητσοτάκη με τον Α.Νταβέλη δεν άρχισε επί… κορονοϊού. Είναι παλαιά. Ιδιαίτερα, η Ντόρα Μπακογιάννη επανειλημμένως παρέστη σε συναντήσεις και εκδηλώσεις, όπου παρών ήταν και ο ίδιος.
Τώρα, λοιπόν, εν μέσω παρατεταμένης προεκλογικής περιόδου, ο επιχειρηματίας αποφάσισε, εκτός των άλλων, να γίνει και μιντιάρχης. Το συνηθίζουν, άλλωστε, ιδιαίτερα φίλα προσκείμενοι στην κυβέρνηση επιχειρηματίες και εφοπλιστές. Κι ας θεωρούνται άσχημοι οι καιροί για επενδύσεις ιδιαίτερα στις άκρως προβληματικές επιχειρήσεις των ΜΜΕ.
Έτσι, πρόσφατα παρουσίασε το σχέδιό του για εφημερίδα, τηλεόραση, site και ραδιόφωνο τοπικής εμβέλειας. Μάλιστα, το πρώτο φύλλο της εφημερίδας του κυκλοφόρησε χθες με «ένθετο»… μάσκες!