Επτά χρόνια εθνομηδενισμού
Επτά χρόνια εκμαυλισμού
Επτά χρόνια λαθροεποικισμού
Επτά χρόνια δολοφονίας
Επτά χρόνια δυστυχίας
Επτά χρόνια αδικίας
Επτά χρόνια παρανομίας
Χαμένα χρόνια.
Ο λαός δεν άντεξε, επαναστάτησε.
Καλή χρονιά, καλή λευτεριά!!!
Antinews





Επτά χρόνια αδικίας…
ενΕπρα χρόνια αδικίας…
Επτά χαμένα χρόνια…
Κυριολεκτικά ο Θεός μας φυλάει.
Ευτυχισμένο το 2026 με υγεία
Καλή λευτεριά,
Αμήν.
*επτά χρόνια δυστυχίας
επτά χρόνια αδικίας
ΥΓ.
φιλότιμο το auto correct στην υπηρεσία του καθεστώτος ομολογώ 😉
Κυριολεκτικά ο δαίμων του τυπογραφείου
Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΠΤΑΕΤΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ,ΥΠΟ ΣΥΝΕΧΗ ΠΙΕΣΗ ,ΕΠΙΒΟΛΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΙΚΟ
7 χρόνια ψέμματα και συγκάλυψη πάσης φύσεως εγκλημάτων.
Μόνο επτά;
Έντεκα χρόνια εθνομηδενισμού
Έντεκα χρόνια εκμαυλισμού
Έντεκα χρόνια …
Επτά χρόνια εθνικής ταπείνωσης και δουλοπρέπειας.
Επτά χρόνια η πατρίδα χωματερή σε μπανανία.
Μάλλον 50 χρόνια θέλετε να πείτε
Τόσο ο Ελληνισμός Ποδηγετείται από
Απατεώνες
ΚΛέφτες
Μισανθρώπους του Ελληνικού Έθνους
7 χαμένα χρόνια με την χειρότερη κυβέρνηση ολων των εποχών..πιο κατω δεν υπάρχει.
Τι 7χρόνια και τι 57. Αφού εσείς τα ψηφήσατε βρε Ουάγκαντούκοι.