Θαυμάστε κορμοστασιά, μπόι και περηφάνια. Είναι ο Νίκος Μιχαλολιάκος ο οποίος δέχθηκε στο γραφείο του Γερμανούς νεοναζιστές. Η ιστοσελίδα Freies Netz Sub δημοσίευσε φωτογραφίες και ρεπορτάζ από το ταξίδι μελών του νεοναζιστικού Εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος της Γερμανίας.
Τα παλληκάρια της φωτογραφίας ήρθαν στην Αθήνα και δε θα μπορούσε να μην περάσουν από το γραφείο του θείου Νίκου και των άλλων ναζιστών της Χρυσής Αυγής, Όλο χάρη και καμάρι φωτογραφίζονται με τον




