(Πατριδογνωσία «λαϊκισμού»)
Μας προβληματίζει το έγκριτο Βήμα που γράφει μεταξύ άλλων:
«Η ΝΔ δείχνει να υποκύπτει στις σειρήνες του λαϊκισμού. Πολλές φορές δείχνουμε να χαϊδεύουμε τα αυτία ορισμένων κοινωνικών ομάδων». Αυτή η φράση κυριαρχεί σε μεγάλο αριθμό βουλευτών και στελεχών της ΝΔ που βλέπουν το κόμμα να φλερτάρει το τελευταίο διάστημα με πολλές συντεχνίες. Ορισμένοι εξ αυτών τονίζουν ότι το κόμμα μερικές φορές δείχνει να χάνει τον φιλελεύθερο χαρακτήρα του. Η στάση του προέδρου της ΝΔ κ. Αντ. Σαμαρά προκαλεί ποικίλες αντιδράσεις στο εσωκομματικό παρασκήνιο, αν και δημόσια γίνεται προσπάθεια να λειανθούν οι αντιθέσεις. Οι διχογνωμίες είναι πολλές και όπως λένε βουλευτές υπάρχουν κραυγαλέες διαφορές στη ΝΔ: στο θέμα του Μεσοπρόθεσμου, παρ΄ ότι συντάχθηκαν όλοι με την κομματική γραμμή του «όχι», στην απελευθέρωση των «κλειστών» επαγγελμάτων, στον νόμο-πλαίσιο για τα ΑΕΙ, στη στάση έναντι των συνδικαλιστών, στα ζητήματα της εργασιακής εφεδρείας…»
Καταρχήν, τα




