Σκηνές του δρόμου

Του Χρήστου Μπολώση

Είναι γεγονός ότι όταν κυκλοφορείς με τα ΜΜΜ και όχι με τις υπουργικές λιμουζίνες βλέπεις πολλά ευτράπελα αλλά και σοβαρά.

Βλέπεις π.χ. πολλά σχολεία να πηγαίνουν να επισκεφτούν κάποιο χώρο. Μετακινούνται συντεταγμένα, αλλά οι επικεφαλής τους πηγαίνουν μπροστά και ακολουθούν τα παιδιά. Τόσο δύσκολο είναι να καταλάβουν ότι τη φάλαγγα πρέπει να κλείνει ένας δάσκαλος για να επιβλέπει και να συμμαζεύει τους βραδυπορούντες; Ναι, τόσο δύσκολο είναι.

Άλλη εικόνα. Στη στάση «Κατεχάκη» μπαίνει στο λεωφορείο νεαρή κοπέλα με το κινητό της κολλημένο στο αυτί. Το στερεώνει με τον ώμο, βγάζει από την τσάντα της την κάρτα, την ακυρώνει, επανέρχεται στην αρχική και φυσιολογική στάση και… συνεχίζει να μιλάει.

Το λεωφορείο ταξιδεύει και η κοπέλα συνεχώς μιλάει στο τηλέφωνο, αλλάζοντας από καιρού εις καιρόν αυτί, διότι κινδυνεύουν να πάρουν φωτιά.

Κατεβαίνει στο Σύνταγμα. Λόγω της κίνησης το λεωφορείο κινείται αργά και σχεδόν παραλλήλως με την πεζοπορούσα πλέον κοπελιά, η οποία εξακολουθεί να έχει το κινητό της στο αυτί.

Τούτο συμβαίνει μέχρι το νομισματικό μουσείο, παραμένοντας άγνωστο γιατί κατέβηκε μία στάση πριν. Ίσως δεν είχε καλό σήμα.

Αυτό δεν σημαίνει ότι η κοπέλα σταμάτησε να μιλάει, αλλά απλώς πέρασε στο απέναντι πεζοδρόμιο και χάθηκαν τα ίχνη της.

Όντως ο δρόμος παρουσιάζει διασκεδαστικές εικόνες.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Τελευταία άρθρα

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει

Όχι, αγαπητοί μου, μην ανησυχείτε και δεν πλακώσανε τα εμβατήρια μέρες που είναι. Απλώς αναφέρομαι στις πολύ ενθαρρυντικές εικόνες...

Παΐσιος, πίστη και Άγιον Όρος 

Έχουμε σκεφτεί γιατί τουλάχιστον 200.000 Έλληνες και αλλοδαποί χριστιανοί επισκέπτονται κάθε χρόνο το Άγιον Όρος; Γιατί, εκτός από τις...

Θανάτω θάνατον πατήσας!

Ἅγιον Πάσχα‧ ἡ «Λαμπρή» τῆς Ὀρθοδοξίας μέ τό χαρμόσυνο μήνυμα τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Θεανθρώπου Ἰησοῦ Χριστοῦ ἑορτάζεται μέ ἰδιαίτερη...

Να αναστηθούμε εν ζωή

«Τί ζητεῖτε τὸν ζῶντα μετὰ τῶν νεκρῶν; οὐκ ἔστιν ὧδε, ἀλλʼ ἠγέρθη» (Λουκ. κδ΄ 5-6). «Γιατί ψάχνετε τον ζωντανό...