Τον φυγάδευσαν σαν τον κλέφτη…

Ή αλλιώς: Like a thief in the night…

Του Strange Attractor

Έβλεπα τα πλάνα χθες από τη «φυγάδευση» του καλύτερου βιογραφικού της χώρας μέσα από τα λασπωμένα χωράφια πέριξ του αεροδρομίου Αλεξανδρούπολης, και θυμήθηκα ο ποταπός πως έτσι ακριβώς είχε φυγαδεύσει κάποτε το Μεταγωγών τον Παλαιοκώστα (ή τον Πάσσαρη, δεν θυμάμαι καλά) από το αεροδρόμιο της Καβάλας…

Το ίδιο είχε γίνει και με την αποστολή του ΠΑΟΚ κάποτε, που είχε χάσει ένα ευρωπαϊκό παιχνίδι, και περίμεναν στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης πολλές χιλιάδες αγριεμένων Μάου Μάου να πουν στους παίκτες δυο λογάκια…

Καλά που υπάρχουν χωράφια δηλαδή γύρω από τα αεροδρόμια, αλλιώς ο Κυριάκος θα χρειαζόταν ελικόπτερο για να γλιτώσει από την αγάπη του λαού, που είναι η ισχύς του όπως έλεγε κι ο (καρατομημένος κυριολεκτικά) Λουδοβίκος κάποτε.

Έτσι, η υποδοχή που του φύλαξαν οι αγροτοκτηνοτρόφοι του Έβρου έρχεται να επιβεβαιώσει και το γενικότερο κλίμα που αντιλαμβάνομαι εγώ ο άσχετος στην κοινωνία, ότι δηλαδή ο περισσότερος κόσμος θα προτιμούσε το χάος παρά τον Κυριάκο.

Μάλιστα κάποιοι πιο αυτοκαταστροφικοί επιμένουν πως ακόμη και ο Μπαρουφάκης θα ήταν καλύτερος… ακόμη και ο Κασελάκης! Τι να πω;

Ευτυχώς όμως που υπάρχει και ο Σαμαράς που τα ρίχνει κατά ριπάς στον ανέμελο γόνο, και έτσι ηρεμώ, διότι δεν είμαι ο μόνος τελικά μη πασόκος, μη συριζαίος, μη μπαχαλάκιας, ή φύσει αρνητικός που βλέπει τα πράγματα όπως είναι… μια δυστοπική χώρα δηλαδή, όπου οι μόνοι που πανηγυρίζουν είναι οι διάφοροι βολεμένοι του «υπαρκτού μητσοτακισμού», και κάποιοι άλλοι απολιτίκ που έχουν ως μότο τους «σταθερότητα να έχουμε κι ας κλέβουν, έτσι κι αλλιώς όλοι κλέβανε»…

Εν τω μεταξύ αυτή η σταθερότητα σημαίνει το πιο ακριβό ρεύμα στην Ε.Ε., φακές και φασόλια πιο ακριβά κι από το μοσχαράκι, το οποίο με τη σειρά του είναι πιο ακριβό κι από τις γαρίδες, κ.ο.κ.

Βέβαια έπεσε η τιμή των προϊόντων ακράτειας, και των κεριών για τούρτες, οπότε κάτι είναι και αυτό.

Και μιας και το θυμήθηκα, πώς γίνεται και οι περισσότεροι εξ όσων γνωρίζω προσωπικά φανατικοί μητσοτακικοί, να είναι από εκείνους που ψήφιζαν Μπάνο και Ποτάμι (ακόμη και Λεβέντη) τα δύσκολα εκείνα χρόνια επί πρωθυπουργίας Σαμαρά;

Δεν μετρούσε γι’ αυτούς η παράταξη τότε;

Εκτός και αν ισχύει αυτό που λένε, ότι δηλαδή δεν τον θέλανε αφού είχε κάνει κολεγιά με το βρώμικο Πασόκ του Μπένι… οι περίφημοι σαμαροβενιζέλοι δηλαδή.

Λογικό ακούγεται ως επιχείρημα, μόνο που οι ίδιοι χειροκροτούν σαν τρελοί σήμερα προβεβλημένα στελέχη και πολιτικάντηδες του τότε βρώμικου Πασόκ, οι οποίοι κάνουν δεύτερη πετυχημένη καριέρα ως τα πουλέν του υπουργικού συμβουλίου του Κυριάκου.

Περίεργα πράγματα…

Κι έχεις και άλλους, πέραν των συνήθων υπόπτων π.χ. Πορτοσάλτε, όπως είναι ο Μπάνος που λέγαμε, και κάποιοι άλλοι παρόμοιου εκτοπίσματος πολιτικοί ογκόλιθοι, ακόμη και μισθοφόροι «αρθρογράφοι» πετσωμένων και έγκυρων σάιτς, που από προχθές σέρνουν τα χίλια μύρια εναντίον του «αποστάτη», που τα βάζει με τον σωτήρα μας.

Όπως π.χ. ο Αρίστος Δοξιάδης, που έμεινε στην ιστορία ως ο υπουργός φωτοβολίδα, μιας και τον Μάρτιο του ’25 κάθισε στην υπουργική καρέκλα μόλις 20-25 ώρες, αναγκαζόμενος να παραιτηθεί εσπευσμένα λόγω κάποιων προηγούμενων σκανδάλων που βγήκαν ξανά στο φως, και στα οποία ήταν μπλεγμένος… δεν πρόλαβε να μας σώσει δηλαδή.

Σήμερα όμως στάζει χολή για τον Μεσσήνιο «απατεώνα»… ο Αρίστος… μάλιστα.

Υπουργός φωτοβολίδα, σαν τον άλλον τον… Καμμένο, των ΑνΕλ, που τον είχε κάνει ο Αλέξης υφυπουργό Μεταφορών κι αμέσως βγήκε στα σόσιαλ μύδια με απειλές και ρεβανσιστικές κορώνες, αλλά παραιτήθηκε άρον άρον (σε 4 μόνο ώρες) μόλις βγήκαν στο φως οι κατά καιρούς αναρτήσεις του κατά των Εβραίων, υπέρ του Άουσβιτς, κλπ. κλπ.

Τέλος πάντων, να είμαστε καλά να απολαμβάνουμε τη σταθερότητα, αν και όπως πάνε τα πράγματα σε λίγο εκτός από τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους είναι πολύ πιθανό να ξεσηκωθούν και άλλες κατηγορίες μελανιασμένων Ελλήνων, π.χ. συνταξιούχοι και όχι μόνο, και τότε είναι που δεν θα φτάνουν τα τζιπ και τα χωράφια, και ίσως όντως χρειαστούν ελικόπτερα…

Όχι της αεροπορίας στρατού, που όπως μαθαίνω πνέει τα λοίσθια ελέω «μεταρρυθμίσεων» Δένδια, αλλά κάποιου φίλου της οικογένειας, κρατικοδίαιτου επιχειρηματία… δεκάδες είναι, κάποιος Χριστιανός δεν θα βρεθεί;

ΥΓ- Πιο τίμιος απ’ όλους ο φίλος μου ο Μήτσος, μετακλητός σε (διορισμένο) υφυπουργό, που πάνω στα τσίπουρα χθες βράδυ παραδέχθηκε μέσα στη θολούρα του πως δεν πάει άλλο, συμπληρώνοντας πως ακόμη και ο Χαϊκάλης, ο άλλοτε υπουργός Εργασίας του Αλέξη, καλύτερος θα ήταν από τον αριστερότερο άριστο σήμερα…

Έχει άδικο; Χμ;

  1. Και να ‘ταν μόνο αυτά, Strange..
    Αρχίζει και “ελαφραίνει η ζυγαριά” και για τον βαλτό θεατρίνο της “σωστής πλευράς της Ιστορίας”.
    Αναγνώστε below:
    https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/837633/ton-teleionoun-i-dysi-arxise-na-ksilonei-to-kathestos-zelensky-pos-stinoun-kyvernisi-ethnikis-enotitas-stin-oukrania

    Και μετά σου λέει ότι ο Πρόεδρας δεν μπόρεσε να τελειώσει όλους τους πολέμους.
    Ή ότι το καλό το αέριο το ΄χει μόνο ο Βλαδίμηρος με τ’ όνομα..
    Κολοκύθια..
    Α, ρε καημένε, γελωτοποιέ, σε ποιο χαντάκι θα σε βρούνε..
    🙂

    Υ.Γ.
    Χαίρομαι που ξαναβρίσκω και ξαναδιαβάζω τους αγαπητούς σχολιαστές του antinews!
    Χαθήκαμε, καρντάσια!
    🙂

  2. Υ.Γ.2
    Τώρα είδα το ‘χετε κι εσείς το άρθρο..
    Και μιλάνε για κυβέρνηση “Εθνικής Ενότητας” στην πολύπαθη χώρα.
    Όπως έγιναν και στην Ελλάδα και αλλού, κυβερνήσεις “Εθνικής Ενότητας”
    Το πιάσατε το υπονοούμενο, έτσι;
    🙂

  3. ενώ αν τον πιάνανε οι ζήτουλες θα τον κάνανε ντα. λεφτά θα του ζητούσαν πάλι θα του φιλούσαν τα χέρια, σώσε μας και τέτοια, οι ελληνούτσοι είναι μόνο λόγια.

  4. Strange Atractor

    Κανε μια “ερευνα” για τον ΥΕΘΑ Δενδια, (ο Ατζεντας 2030 οπως τον αποκαλουν χαιδευτικα οι του υπουργειου του) για τις προσβολες στους Αξιωματικους, για τις δηθεν μεταρρυθμίσεις, για τις δηθεν αυξησεις, για το στρατιωτικο του γραφειο για, για, για…

    Μιλα με Πανελληνια Ομοσπονδια Ενωσεων Στρατιωτικων (ΠΟΕΣ) και
    Πανελληνια ΟΜοσπονδια ΕΝωσεων Στρατιωτικων (ΠΟΜΕΝΣ) και ακουσε τις εχουν να πουν…

    Το παει για διαλυση το συστημα..

    Για ψαξε λιγο… εχει πολυ ενδιαφερον.

  5. @Kostas

    Μας τον μοστράρει ένα σύστημα όμως με το έτσι θέλω, και μάλιστα όντας πράγματι χάλια ως υπουργός

    Στην Ελλάδα τελικά σημασία έχει ποιον ξέρεις ή πως πλασάρεται κανείς.
    Όχι το αξίζει κ αν όντως τον εκτιμάει η κοινωνία.

  6. Μεγάλη αλλαγή αντί για Μητσοτάκη με Αδωνι Πλευρη Βοριδη Βουλτεψη Θεοχάρη Μακαριο και το λοιπό μπούγιο, να έχουμε Δενδια με Αδωνι Πλευρη Βοριδη Βουλτεψη Θεοχάρη Μακαριο και το λοιπό μπουγιο. Αντί για κρητικό Μητσοτάκη με το τσίρκο να έχουμε κερκυραιο Μητσοτάκη με το τσίρκο. Καλύτερα να δούμε άλλους και ας ειναι κι αυτοί τσίρκο. Τουλάχιστον θα είναι άλλη παράσταση.

  7. Έγκλημα στη μητσοτακική Ελλάδα, σκότωσαν τις επενδύσεις και δημιούργησαν ενεργειακή ένδεια με την πολιτική κατάργησης του λιγνίτη, υιοθέτηση της λύσης του πολλαπλάσιας τιμής αμερικανικού LNG και το εμπάργκο που έκαναν στη φτηνή ρωσική ενέργεια.

    Κατευθύναν όλους τους πόρους της οικονομίας σε κολλητούς τους για επενδύσεις στις ΑΠΕ μηδενικής οικονομικής απόδοσης για σύνολο της οικονομίας, μηδέν ο πολλαπλασιαστής, αντίθετα, η τιμή της κιλοβατώρας πολλαπλασιάστηκε .

    Η ακρίβεια στις εισροές και στον καταναλωτή σκότωσε τον πρωτογενή τομέα, με τον ΟΠΕΚΕΠΕ και τη θανάτωση του ζωικού κεφαλαίοι να δίνουν τη χαριστική βολή.

    Η κυβέρνηση, όχι μόνο δεν βοήθησε τις επενδύσεις στον πρωτογενή τομέα, αλλά δημιούργησε και ασφυκτική πίεση για τη βίαιη αποσάρθρωση του υπάρχοντος δυναμικού, βλέπετε καραδοκούν τα βιομηχανικά τρόφιμα των πολυεθνικών.

    Θα πεθάνουμε από την πείνα ή θα τρώμε τουρκικά αγροτικά προϊόντα ραντισμένε με καρκινογόνα φυτοφάρμακα, ενώ οι τελωνειακές μας υπηρεσίες δεν κάνουν τους θεσμοθετημένους συνοριακούς ελέγχους.

    Αποτέλεσμα η κατρακύλα της ανταγωνιστικότητας, μόνο μια χώρα στον Ο.Ο.Σ.Α εμφανίζει χειρότερο δείκτη, κόλαφος για το μητσοτακισμό η τελευταία έκθεση αυτού του φορέα.

    «Οικονομία των καφέ» μας ονόμασε το Οικονομικό Βρετανικό Παναπιστήμιο με το τρομακτικό διεθνές κύρος.

    Για ποιο λόγο να κάνει κάποιος επένδυση σε χώρα χαμηλής ανταγωνιστικότητας, δεν υπάρχει κανένας πατριώτες, ο μητσοτακισμός μας οδηγεί στον πάτο.

    Εμφανίζουν ως αύξηση του ΑΕΠ τις συναλλαγές από το άρπαγμα των σπιτιών και των εμπορικών ακινήτων του έλληνα.

    Ο δε δικηγόρος των διεθνών τραπεζιτών και υπουργός άμυνας του Μητσοτάκη, μας λέει πως οφείλουμε να στείλουμε τα παιδιά μας στην Ουκρανία, βλέπεται οι πολυεθνικές των μεγάλων Τραπεζών θέλουν τους ρωσικούς φυσικούς πόρους.

    Ζόφος και αθλιότητα η μητσοτακική περίοδος διακυβέρνησης.

    Μακράν ο χειρότερος μεταπολεμικός πρωθυπουργός,

    Πεθαίνει το σύνολο της οικονομίας, μαζί και η χώρα.

  8. https://www.ethnos.gr/xray/article/387827/hfygadeyshapotoysxomatodromoysthsalexandroypolhstodhmosioaithmagiaepistrofhtoydhmhtriadhkaihypoklophtoybiblioytoytsipra

    Link απο το site του έθνους. Διαβάστε στο σημείο που γράφει “Υπάρχουν μετρήσεις που δείχνουν τη ΝΔ κάτω από 20%”.

    Αυτο για όσους εθελοτυφλουν για το τι έρχεται στην πολιτική αλλά και στη χώρα εξαιτίας των πολιτικών ενός άθλιου αντιδημοκρατικου καθεστωτισμου. Και μιλάμε για το εθνος όχι για το documento την Αυγή ή το Antinews. Θυμάστε τι έλεγαν πως… έρχεται τα τρολ της ΝΔ πριν τις εκλογές του 2019; Τώρα δεν έρχεται. Έρχονται…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Γιατί ο Σαμαράς αποτελεί τη μόνη εναλλακτική στο μητσοτακικό παπατζιλίκι

Υπάρχει μια σταθερή πολιτική τακτική που χαρακτήρισε σχεδόν ολόκληρη τη διακυβέρνηση...

Τα παιδιά που δείχνουν τον δρόμο

Τα ξενύχτια, οι αγωνίες και οι στερήσεις δικαίωσαν τον μόχθο των αρίστων των φετινών...

Ως εδώ η «εθνική αυτοχειρία»!!!

Οι Τούρκοι χρησιμοποιούν τον όρο «Mankurtlaşma» ως μια κοινωνική και πολιτισμική...

Κάθε μέρα και χειρότερη για τη… μητσοτακική κάθαρση

Kορυφαίος παράγοντας του δημόσιου βίου διατύπωνε την προηγούμενη εβδομάδα την εκτίμηση...