Ο αντινατιβιστής πρωθυπουργός ετοιμάζεται να εντάξει στα λύκεια ενισχυμένο μάθημα Οικονομικών και να κόψει ώρες από τα Αρχαία Ελληνικά
Του Παναγιώτη Λιάκου
Μεγάλο κέρδος για τους Έλληνες μαθητές – για όσους έχουν απομείνει! Στην Α’ Λυκείου θα μάθουν κουληνόμικς, οικονομικά του Κούλεως, και θα «γλιτώσουν» από μία ώρα μπελά, όπως είναι τα Αρχαία Ελληνικά. Τι να τον κάνεις τον Πλάτωνα, τον Ηρόδοτο και τον Θουκυδίδη, όταν θα φωτιστείς με την αείζωη φλόγα της μητσοτακικής γνώσεως των Οικονομικών. Αν εντρυφήσεις στα κουληνόμικς, ίσως μάθεις πώς έγιναν ζάπλουτοι οι μητσοτάκηδες ασχολούμενοι με την πολιτική (η οποία, τυπικά, δεν σου παρέχει τίποτε άλλο, παρεκτός ένα μηνιάτικο). Ίσως να μάθεις και πώς μπορείς να υπόσχεσαι σωτηρία των οικονομικών της χώρας, ενώ διοικείς κόμμα που χρωστάει μισό δισ. στις τράπεζες και το χρέος επί των ημερών σου διαρκώς «φουσκώνει».
Τη σχετική είδηση, περί μαθήματος Οικονομικών, τη διαβάσαμε στο esos.gr, που έγραφε: «Μείωση κατά μιας ώρας διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών στην Α’ Λυκείου, προκειμένου να ενταχθεί στο ωρολόγιο πρόγραμμα το νέο μάθημα Οικονομικά από το νέο σχολικό έτος 2025-26, προβλέπει, σύμφωνα με πληροφορίες, εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής. […] Ήδη το υπουργείο Παιδείας έχει δώσει εντολή στο ΔΙΟΦΑΝΤΟ να εκτυπώσει για την Α’ Λυκείου για το επόμενο σχολικό έτος το βιβλίο, που φέρει τον τίτλο: “Οικονομικά”».

Από τα παραπάνω πολλά χρήζουν σχολιασμού. Ένα από τα κορυφαία είναι η -μέχρι στιγμής- αφωνία της ΟΛΜΕ. Αυτοί που διοικούν την Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης, που συχνά αποφασίζουν απεργιακές κινητοποιήσεις, πού βρίσκονται; Πότε αντέδρασαν για τον αφελληνισμό και την αποκολοκύνθωση των παιδιών, που βολοδέρνουν στα γυμνάσια και τα λύκεια της χώρας; Δεν ντρέπονται για τις οικτρές επιδόσεις των Ελλήνων μαθητών σε διαγωνισμούς τύπου PISA;
Ας απαρνηθούμε τους αρχαίους ημών προγόνους, που δημιούργησαν τον δυτικό πολιτισμό και συνδιαμόρφωσαν τον παγκόσμιο. Ας λησμονήσουμε τη γλώσσα μας. Να ακολουθήσουμε χαρωποί την ατραπό του Κυριάκου Μητσοτάκη, του φίλου του Μιχάλη Χριστοφοράκου, του «Φραπέ», του «Χασάπη» και άλλων ανεπανάληπτων… μπουμπουκιών, που μας δοξάζουν σ’ Ανατολή και Δύση. Ολέ!
teleio
Η ομορφιά φεύγει, η ασχήμια έρχεται…
Κούλης ψυχή τε κ σώματι.
Ας αντιπαραβάλλει κάνει αυτή την μουτσούνα δίπλα στην εικόνα του άρθρου για να του καταστεί πιο σαφές ….
Θα ήταν αστείο, αν δεν ήταν αληθινό.
Θλίψη.
Ζούμε στην εποχή της αέναης εκδίκησης των ασήμαντων…
Όταν έγινε η αλλαγή στο Μαξίμου μετά τις εκλογές του 2019, η πρώτη μέριμνα του υπουργείου Παιδείας ήταν η κατάργηση του μαθήματος της κοινωνιολογίας και η επαναφορά της εξέτασης μιας νεκρής γλώσσας, των λατινικών.
Η εξήγηση ήταν απλή.
Η κοινωνιολογία βγάζει αριστερούς σύμφωνα με τον Άδωνι (μάλλον ο ίδιος από την πολύ κοινωνιολογική μελέτη μετατοπίστηκε “αριστερά”, από τον Καρατζαφέρη στον Μητσοτάκη) αλλά και όπως είπε το αρμόδιο υπουργείο απαντώντας στις σχετικές ερωτήσεις περί της συνταγματικής απαίτησης για την προετοιμασία των αυριανων πολιτών, τα παιδιά προετοιμάζονται από την θεματολογία του μαθήματος των … αγγλικών.
Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και τώρα μειώνονται οι ώρες του μαθήματος των αρχαίων προς όφελος του μαθήματος του οικονομισμου, συγγνώμη των οικονομικών ήθελα να πω.
Βέβαια για να μην είμαστε άδικοι, ο πρωθυπουργός είναι σταθερός σε αυτά που δηλώνει.
Από το βήμα της Βουλής έχει πει επανειλημμένως πως η αυτοεικονα που έχει είναι αυτή του βοσκού που κρατάει γκλίτσα και πάνω της πάνε και τρίβονται οι πολιτικοί του αντίπαλοι.
Και όπως είναι φυσικό,αν και το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ αφαιρεί κάποιους βαθμούς βεβαιότητας αν μη τι άλλο, βοσκός χωρίς πρόβατα δεν γίνεται.
Και κάπως έτσι τα παιδιά θα γίνουν άξιοι πολίτες αγνοώντας τον Περικλή άλλα διαβάζοντας τον Αλ Γκορ από το πρωτότυπο.
Υπέρ της παγκοσμιοποίησης ο πρωθυπουργός, άλλωστε το δήλωσε φέτος στη ΓΣ του ΟΗΕ.
Το έθνος των Ελλήνων βλάπτει τα σχέδια του διεθνούς διευθυντηρίου που εκπροσωπεί ο κ Μητσοτάκης, οπότε πρέπει να χάσει τους συνεκτικούς δεσμούς του.
Η ελληνική γραμματεία εκπαιδεύει ελεύθερους πολίτες και δημιουργεί αξιακό σύστημα, γιαυτό και δέχεται πόλεμο εντός των πυλών από δήθεν σοφούς.
Η γλώσσα μας, το δώρο των θεών όπως είπε και ο Σωκράτης, λοιδορείται και αλλοιώνεται για να χάσει τη δύναμη να εκπαιδεύει πολίτες και να τους μετατρέπει σε ευφυείς.
Η σκόπιμη διαστρέβλωση γλώσσας και αξιών της ελληνικής γραμματείας στοχεύει στον αφανισμό του έθνους μας.
Δήλωσαν χωρίς να ντρέπονται, πως αναγεννάται η ελληνική κοινωνία με αλλοδαπούς μουσουλμάνους με τριτοκοσμικά αξιακά συστήματα. Ακούσαμε να το λέει η τέως πρόεδρος της δημοκρατίας, ο πρωθυπουργός, η τέως υπουργός εξωτερικών, βουλευτές των περισσότερων κομμάτων της βουλής και οι δήθεν σοφοί καθηγητές που μιλούν για τη γλώσσα μας στο κανάλι της Βουλής.
Εξαφάνισαν τον Επιτάφιο του Περικλέους, την Αντιγόνη του Σοφοκλέους, ενώ από τα Αμερικανικά Πανεπιστήμια του βαθέως κράτους της παγκοσμιοποίησης τον Όμηρο και τις βραδιές απαγγελίας ομηρικών κειμένων.
Μίλησαν για ομοφιλοφιλία στην αρχαία Αθήνα και Σπάρτη, συκοφαντούν και απαξιώνουν χωρίς να μπορούν να κατανοήσουν τα αρχαία κείμενα.
Δεν μπορούσε λοιπόν να υστερήσει ο παγκοσμιωτής πρωθυπουργός, αυτός που διατηρεί ως υπουργό εξωτερικών τον φιλέλληνα που κάνει υποκλίσεις έως εδάφους όταν συναντά τον πρόεδρο της Τουρκίας Ερντογάν.
Μίλησαν για φοινίκια και για δανεικό αλφάβητο, οι ίδιοι σοφοί που ακρωτηριάζουν τη γλώσσα και εξαφανίζουν τα κείμενα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας.
Μιλάνε για ευρωπαϊκό πολιτισμό, τη στιγμή που το όνομα και οι αξίες του είναι ελληνικές.
Ο κ. Μητσοτάκης, εργάζεται υπέρ της παγκοσμιοποίησης και κατά των πολιτισμικών στοιχείων του έθνους των Ελλήνων, δηλαδή εχθρός του η γλώσσα και η αρχαία ελληνική γραμματεία.
Δουλεύει δηλαδή για τον αφελληνισμό της χώρας.
…και επειδή στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής έχουν την πλειοψηφία οι μασώνοι, αυτοί ενοχλούνται από την αρχαιοελληνική γνώση και προσπαθούν να το καλύψουν με κάθε άλλου είδους γνώση. Είναι οι ίδιοι, που για τους ίδιους λόγους, πολέμησαν και κατάφεραν να εξευτελίσουν το μάθημα των Θρησκευτικών κάνοντάς το θρησκειολογικό.