Φωτο: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Φωτο: ΑΠΕ - ΜΠΕ
08/11/2020 11:00
Του Αλέξανδρου Κουμπεριώτη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ποιο είναι τελικά το θέμα;

1) Το θέμα δεν είναι πόσες κατειλημμένες ΜΕΘ έχει σήμερα το ΕΣΥ (7 Νοεμβρίου), αλλά πόσες έπρεπε να έχετε φτιάξει εδώ και 8 μήνες…

2) Το θέμα δεν είναι ποιός αναλαμβάνει την ευθύνη, αλλά πώς;

Μόνο ρητορικά ή απλά και έμπρακτα;

3) Το θέμα δεν είναι τί λένε τα επιστημονικά δεδομένα, αλλά πώς προκύπτουν;

4) Το θέμα δεν είναι κάθε πότε αλλάζει γνώμη, η κυβέρνησή σας, αλλά γιατί αλλάζει κάθε τόσο γνώμη;

5) Το θέμα δεν είναι μόνο γιατί δεν κάνετε τις σωστές επιλογές, αλλά γιατί κάνετε λάθος στο timing;

6) Το θέμα δεν είναι τί σημαίνει άλλαξε συμπεριφορά ο ιός «για λόγους που δεν κατανοούμε απόλυτα;» αλλά γιατί ο Πρωθυπουργός που πήγε στο Κολλέγιο και σε IVY League Schools και σύμφωνα με τον συστημικό τύπο κατανοεί τα πάντα καλύτερα, δεν κατάλαβε το πιο σημαντικό πρόβλημα της καριέρας του;

7) Το θέμα δεν είναι γιατί στο Βέλγιο που καθυστέρησαν 1 μήνα την «πάτησαν», αλλά από πότε μετράτε εσείς τον δικό σας (και δικό μας) μήνα;

ΥΓ. Προς Αξιότιμο Καθηγητή κύριο Σωτήρη Τσιόδρα

Η γλώσσα δεν είναι απλώς δύναμη, γιατί κάθε λέξη έχει ουσία, αλλά και γιατί σημαίνει κάτι συγκεκριμένο.

Όταν λοιπόν λέτε πως υπάρχει «μεγαλύτερο εύρος στη βεβαιότητα του αποτελέσματος» αντιλαμβάνεστε πως εσείς προκαλείτε αβεβαιότητα;

Η λέξη «βεβαιότητα» σημαίνει: «το να πιστεύει κάποιος ότι κάτι είναι ορθό και να μην δέχεται καμία αμφισβήτηση»!

Πώς λοιπόν θέλετε να σας πιστεύει όταν η λέξη «εύρος» δίπλα σε μια «απόλυτη» λέξη ακυρώνει την επιστημονική βεβαιότητα που διαθέτετε;