Μετά τον κορονοϊό, σπέκουλα και με το κυκλοφοριακό χάος στην Αθήνα
25/12/2021 09:00
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μετά τον κορονοϊό, σπέκουλα και με το κυκλοφοριακό χάος στην Αθήνα

Αίφνης, άπαντες κόπτονται για τα απίστευτα μποτιλιαρίσματα στην Αθήνα. Τι περίμεναν, δηλαδή, ότι, εν μέσω κλίματος τρομοκρατίας για τον κορονοϊό, οι πολίτες θα μετακινούνταν με τα λεωφορεία;

Εν μέσω κορονοϊού, οπότε οι πολίτες για να πάνε στη δουλειά τους ή για τα ψώνια τους, αποφεύγουν τα Μέσα Μαζικής Μετακίνησης όπως ο διάβολος το λιβάνι, οι «αρμόδιοι» αίφνης... ανακάλυψαν ότι υπάρχει μείζον κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αθήνα.

Βέβαια, το ίδιο ακριβώς πρόβλημα υπάρχει εδώ και κάμποσους μήνες στην Αθήνα. Δεν είναι κάτι το νέο. Και το γνώριζαν πάρα πολύ καλά. Παρά ταύτα, έσπευσαν να επιβάλλουν τους περιορισμούς του Δακτυλίου.

Λογικό. Για την κυβέρνηση, εξάλλου, ο κορονοϊός δεν κολλάει στα ΜΜΜ. Ακόμα ένα οξύμωρο στις κυβερνητικές παλινωδίες της «αντιμετώπισης» του κορονοϊού.

'Η η άλλη σπουδαία... έμπνευση του ονομαζόμενου «μεγάλου περιπάτου», του ανιψιού του πρωθυπουργού, Δήμαρχου Αθηναίων, που εμφανώς προκαλεί πρόσθετα κυκλοφοριακά προβλήματα σε αυτοκίνητα ακόμα και πεζούς στο κέντρο της πρωτεύουσας.

Εδώ και μήνες άπαντες γνωρίζουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αθήνα. Πόσο μάλλον που πάντα διογκώνεται αυτή την περίοδο των εορτών.

Πρόβλημα, βέβαια, απολύτως αναμενόμενο, αφού οι πολίτες αποφεύγουν να στοιβάζονται συχνά σαν σαρδέλες ειδικά στα λεωφορεία. Πολύ περισσότερο, αφού αρκετά από τα καινούργια - μεταχειρισμένα λεωφορεία είναι με μικρά παράθυρα, δίχως επαρκή εξαερισμό. Καλό είναι ο υπουργός Υποδομών, Αχ.Καραμανλής να αναλάβει τις ευθύνες του.

Ευρισκόμενη, λοιπόν, η πρωτεύουσα, εδώ και πολλούς μήνες, εν μέσω -και λόγω αντικειμενικών συνθηκών, του κορονοϊού- μεγάλου κυκλοφοριακού προβλήματος, με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης να ανεβάζουν αισθητά το θέμα και τους ειδικούς να κουνούν το δάκτυλο στα τηλεπαράθυρα, τι ήταν αυτό που... απαίτησε η κυβέρνηση από τους πολίτες να κάνουν;

Να πουλήσουν τα παλιά αμάξια τους και να αγοράσουν νέα «πράσινα», ηλεκτροκίνητα. Τα οποία είναι και πανάκριβα. Όπως άλλωστε είπε ο ίδιος ο πρωθυπουργός, μέχρι το τέλος της δεκαετίας πρέπει να αντικατασταθούν τα παλαιάς τεχνολογίας.

Εδώ δεν έχουμε μαντήλι να κλάψουμε και η κυβέρνηση προμοτάρει τις πωλήσεις των «πράσινων» αυτοκινητοβιομηχανιών και των εγχώριων αντιπροσώπων τους. Κινούμενη, βέβαια, στο ίδιο προπαγανδιστικό μήκος κύματος της «πράσινης ανάπτυξης».

Αντί να δώσει έστω και τις στοιχειώδεις λύσεις, όπως για παράδειγμα να αίρει κατά διαστήματα τον Δακτύλιο από τη στιγμή που εμφανίστηκε η μετάλλαξη «Όμικρον», για την οποία άλλωστε υποτίθεται ανησυχεί και διερωτάται ακόμα κι' αν η χώρα πρέπει να μπει εκ νέου σε καραντίνα, η κυβέρνηση «πουλάει» ... οικολογικά αυτοκίνητα.

Όπως πουλάει και αιολικά πάρκα. Κι' αυτό, ανεξαρτήτως αν υπάρχει έντονη καχυποψία στους πολίτες ότι κάποια μεγάλα συμφέροντα του τομέα ευνοούνται από τις μεγάλες πυρκαγιές, το καλοκαίρι.

Τελικά, σε τούτο τον τόπο, για όλα φταίει ο απλός πολίτης. Για τα μνημόνια, επειδή «μαζί τα φάγαμε», για τα χάλια στον τομέα της Υγείας, επειδή καίγεται κάθε τόσο η Ελλάδα, τώρα και για το κυκλοφοριακό. Και για το προπατορικό αμάρτημα και για τις κυβερνήσεις που ψηφίζει, θα προσθέταμε εμείς.