
Χοντρό βρισίδι των Active Member στον ραδιοσταθμό του ΣΥΡΙΖΑ
Τα μεγάλα μαχαίρια έχουν αρχίσει να βγαίνουν μεταξύ καλλιτεχνών ή δημοσιογράφων και του ραδιοφωνικού σταθμού του ΣΥΡΙΖΑ, «Στο Κόκκινο». Αυτή τη φορά σειρά είχε ο Β.d.Foxmoor των Active Member που επιτέθηκε εναντίον του 105.5 Στο Κόκκινο για μία συναυλία του συγκροτήματος στη Ραφήνα και στην οποία χορηγός ήταν ο ραδιοσταθμός. Οι Active Member κατηγορούν τον «Κόκκινο» ότι θα έπρεπε ως σταθμός να τους είχε ενημερώσει ότι είναι χορηγοί επικοινωνίας στη σειρά συναυλιών στο Stage Musicafe της Ραφήνας, καθώς όπως σημειώνουν «είναι γνωστή η εχθρική σχέση που έχουν με χορηγούς και κόμματα».
Β.d.foxmoor
Τελικά η ξεφτίλα δεν έχει όρια. (σχετικά με τη συναυλία στη Ραφήνα) Όταν μας πήρε ο τύπος που έχει τη μουσική σκηνή "Αυλαία"και μας είπε ότι είναι υπεύθυνος για τα live που γίνονται στο stage στη Ραφήνα και μας ζήτησε να παίξουμε του είπαμε ναι. Φυσικά αυτός ξέρει μιας και συνεργαζόμαστε τόσα χρόνια τα βίτσια μας όλα (για τους χορηγούς, τα κόμματα κλπ). Σήμερα λοιπόν το πρωί μου έστειλε ένα παιδί μια διαφήμιση που έγραφε ότι τη συναυλία τη κάνει το Κόκκινο fm και είναι σε μια σειρά συναυλιών που διοργανώνει εκεί στο μαγαζί. Απ' ότι καταλαβαίνετε η συναυλία δε θα γίνει και αυτή τη φορά δε θα το αφήσουμε έτσι, θα κινηθούμε νομικά (να μου πεις και κάτι έγινε αφού αυτά τα .... έχουν παντού άκρες). Δε πειράζει, έτσι για το γαμώτο θα το κάνουμε. θα υπάρξει αναλυτική ανακοίνωση από κάποιον που είναι πιο ήρεμος (μιας κι αν τους είχα τώρα κοντά θα τους ....το σπίτι γι αρχή). Και φυσικά θα το κάνουμε γνωστό όπου μπορούμε γιατί ποιά η ξεφτίλα δεν έχει κανένα όριο. Τέλος, πως περιμένατε ρε εσείς από το κόκκινο ότι θα δεχτούμε κάτι τέτοιο, δε σας έφτανε η χυλόπιτα που φάγατε στο τεχνόπολις τον Ιούνιο, ούτε τ' αμέτρητα όχι τόσα χρόνια στα φεστιβάλ σας. Το χειρότερο για σας ... είναι ότι ούτε οι φασίστες δεν έχουν τέτοια λογική, ακόμα κι αυτοί θα ρώταγαν η θα έβαζαν τους δικούς τους. Μιλάμε για τέτοια ξεφτίλα. Αλλά όλοι σας το ίδιο σχολείο έχετε τελειώσει, από το ίδιο σχολείο αποφοιτούσατε μέχρι το '90. Ας κάνουν το κόπο οι δικοί μας να ενημερώσουνε όσους μπορούν ότι δε θα γίνει το αποψινό και για ποιο λόγο.
Πως απαντάει ο σταθμός
Απάντηση του 105,5 Στο Κόκκινο στους Active Member με αφορμή τις ανεξήγητες κατηγορίες που μας εκτόξευσαν μετά την ακύρωση από μέρους τους της συναυλίας που είχε προγραμματιστεί για αύριο στο Stage Musicafe της Ραφήνας:
1. Ο ρ/σ 105,5 Στο Κόκκινο χορηγεί κάθε χρόνο μια σειρά συναυλιών στο πλαίσιο της πολιτιστικής του δραστηριότητας.
2. Οι Active Member μας κατηγορούν ότι θα έπρεπε ως σταθμός να τους είχαμε ενημερώσει ότι είμαστε χορηγοί επικοινωνίας στη σειρά συναυλιών στο Stage Musicafe της Ραφήνας, γιατί σημειώνουν ότι είναι γνωστή η εχθρική σχέση που έχουν με χορηγούς και κόμματα.
3. Κανείς χορηγός δεν ενημερώνει τους καλλιτέχνες αυτή είναι υπόθεση του διοργανωτή.
4. Κανείς από τους δημοσιογράφους και τους παραγωγούς μας δε θα μπορούσε να φανταστεί αυτήν την αντίδραση από τη στιγμή που οι Active Member ουδέποτε αρνήθηκαν να φιλοξενηθούν οι ίδιοι, τα τραγούδια τους και οι ιδέες τους στο σταθμό μας.
Όσο για την ακύρωση της συναυλίας της Τεχνόπολης ουδέποτε το εκλάβαμε ως χυλόπιτα αφού ο λόγος που επικαλέστηκαν ήταν ασθένεια φιλικού προσώπου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .
Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
Ελεος πια, δινετε βημα στον καθε ενα, αρκει να κατηγορησει τον Συριζα. Ο συριζα ξεφτιλιζεται απο μονος του, δεν χρειαζεται τον αταλαντο αμερικανοθρεμενο μαστουρη για να ξεφτιλιστει!
Ποιος είναι "ατάλαντος", ω, ρε, Ρουβά;
Ποιος είναι "αμερικανοθρεμενος", ρε, ψευταρά;
ΥΓ. Η κίνηση του χοντρού ήταν λάθος. Ο ατζέντης που του έκλεισε τη συναυλία φταίει και επειδή γνωριζόντουσαν και χρόνια, όπως λέει, είναι δυο φορές λάθος ο Μιχάλης, αφού του είχε διαχρονική εμπιστοσύνη. Αλλά άλλο αυτά και άλλο να βρίζει, ΨΕΥΔΩΣ, ο κάθε "πουθενάς" έναν από τους καλλίτερους λαϊκούς στιχουργούς, κυρίως, αλλά, και συνθέτη.
Σιγά τον αξιόλογο στιχοπλόκο. Ο κύριος είναι αυτό που περιπαικτικώς αποκαλείται «ήπιος ΜC» (όπου το «ήπιος» αναφέρεται στα κυβικά του στο ραπάρισμα). Εφευρέτης ανύπαρκτου μουσικού είδους (low bap) για ιδιοτελείς λόγους (το γράφω κομψά). Στο τέλος φυσικά, δραπετεύσαν όλοι από την «ομπρέλα» του και έμεινε να ραπάρει με τη γυναίκα του (την εικονιζομένη κυρία).
Είμαι ο μόνος που η φράση "ελληνικό χιπ χοπ" του φαίνεται εξίσου γελοία με τη φράση "αμερικάνικο χασαποσέρβικο";
Οχι φίλε, απλά συνήθως δεν ασχολούμαστε μαζί τους.
Καλό!!!
Τους έχεις ακούσει ποτέ?
Δεν φταίνε αυτοί που οι δεξιοί δεν έχουν βγάλει μεγάλους καλλιτέχνες τις τελευταίες δεκαετίες..σοβαρούς εννοώ όχι τον Ρέμο...
"... Το χειρότερο για σας … είναι ότι ούτε οι φασίστες δεν έχουν τέτοια λογική, ακόμα κι αυτοί θα ρώταγαν η θα έβαζαν τους δικούς τους......"
Το έπιασε το νόημα ο Β.d.foxmoor....
Προσωπικα θεωρω το hip hop απλα ΘΟΡΥΒΟ! Ελεος πια με την καθε ξενοφερτη μοδα που επιβαλεται αυταρχικα απ' τον καθε παντογνωστη , και αν τολμησεις να την αποριψεις γινεσαι "Ψευτης", "ξερολας", "πουθενας". Ειναι ή δεν ειναι αμερικανοφερτη κουλτουρα το hip hop; Και απο που κι ως που ειναι "ενας από τους καλλίτερους λαϊκούς στιχουργούς, κυρίως, αλλά, και συνθέτης";
... τουλάχιστον όμως, η hip-hop δίνει δυνατούς στίχους.... μάλλον θα προτιμάς την ξενόφερτα που παίζονται στο Μέγαρο...Γούστα είναι αυτά
Φίλε Μπαρμπαθωμά, υπάρχει όντως πολλή σαβούρα στο χώρο του χιπ χοπ αλλά άκου πχ Αρτέμη και Ευθύμη και θα δεις ότι υπάρχουν και φωτεινές εξαιρέσεις.
Πολύ σωστός! http://www.youtube.com/watch?v=Wti7Zdk6mqE
Κάτι τέτοια τα έλεγε και η πεθερά του προ-πάππου μου του τσίφτη και του kara biyikli για τους Led Zeppelin, τους Deep Purple κλπ. Θα μου πεις τι συγκρίνω τώρα βέβαια, αλλά δεν είναι εκεί η ουσία. Αν επικρατούσε ο τρόπος σκέψης που μόλις διατύπωσες, στην Ελλάδα τώρα θα ακούγαμε μόνο Αγάθωνα (στην καλύτερη). Που σου επέβαλλαν λέει εσένα -και μάλιστα αυταρχικά- τους active member. Επίσης στο πρώτο σου σχόλιο έπεσε κοπτοραπτική γιατί ήταν μάλλον μηνύσιμο, αλλά είναι κρίμα, έπρεπε οι διαχειριστές να το άφηναν ανέγγιχτο ως πειστήριο ύφους και ήθους του ανδρός.
Δεν ξέρω ποια είναι η προσωπική σου ιστορία και γιατί τα παιδάκια δεν σε παίζανε χαρακτηρίζοντάς σε «ψεύτη», «ξερόλα» και «πουθενά» αλλά αμφιβάλω αν είχε να κάνει με το οτι απλά δεν μοιραζόσασταν τα ίδια γούστα. Μάλλον πήγαινες μες τα μούτρα τους και, χωρίς να σε ρωτήσει κανένας, τους ενημέρωνες για το πόσο πολύ απορρίπτεις (…) αυτά που άρεσαν σε εκείνους.
Αν θες να ξερεις το hip hop στην Αμερικη ειναι η μουσικη των μαυρων ''γκαγστερ", των μαυρων συμμοριων των αμερικανικων μεγαλουπολεων, των νταβατζηδων και πρεζεμπορων. Κουλτουρα του περιθωριου λοιπον, που καμμια σχεση δεν εχει με τα μπλουζ του αγροτικου Αμερικανικου νοτου. Μετα το ανακαλυψαν και κατι αναρχοαυτονομοι, οποτε περιθωριοποιηθηκε ακομα περισσοτερο. Μουσικα τωρα ειναι απλα αστειο. Ενα επαναλαμβανομενο μπιτ απο drum machine, καποιοι αδιαφοροι εως γελειοι στιχοι, αλλα πολυ υφος και μαγκια. Ενα προιον ειναι, που σας το πουλανε για χρυσαφι, αλλα μουσικα ειναι φυκια...
Δεν τους ακούω αλλά όσες φορές έβαζαν στον στρατό οι συνάδελφοί μου active member στον θάλαμο μέσα, δεν παραπονιόμουν κιόλας, ευχάριστα ακουγόταν. Αλλά θέμα της διαφωνίας δεν ήταν το αν ακούγονται ευχάριστα ή δυσάρεστα, την κριτική σου την έκανες πάνω στη βάση οτι τους ακούνε κυρίως αναρχικοί και στο οτι το είδος έχει έρθει απ' έξω.
"""Κάτι τέτοια τα έλεγε και η πεθερά του προ-πάππου μου του τσίφτη και του kara biyikli για τους Led Zeppelin, τους Deep Purple κλπ. Θα μου πεις τι συγκρίνω τώρα βέβαια, αλλά δεν είναι εκεί η ουσία. Αν επικρατούσε ο τρόπος σκέψης που μόλις διατύπωσες, στην Ελλάδα τώρα θα ακούγαμε μόνο Αγάθωνα (στην καλύτερη)."""
Ε, και; Θα χάναμε τους Deep Purple; Μεγάλη υπόθεση...
Στην Αμερική τι νομίζεις ότι ακούν; Ελληνικά, Κινέζικα και Γερμανικά;
Δικά τους και μόνο κατά 99.9%. Όπου στα δικά τους περιλαμβάνονται και τα Βρετανικά (οι βρετανοί άλλωστε τους Αμερικανούς αντέγραψαν και άρχισε η αλλαξοκωλιά με τους Μπητλς, Στόουνς, κλπ).
Πάντως τίποτα, ελάχιστες εξαιρέσεις, που δεν είναι είτε Αμερικάνικα, είτε βασισμένα σε αμερικάνικα είδη μουσικής.
Όλα αυτά, με ελάχιστες εξαιρέσεις για τους πιο "ψαγμένους" Αμερικάνους. Για την μεγάλη μάζα σχεδόν καμμία εξαίρεση ― όλα Αμερικάνικα, εκτός από κάνα πλακατζίδικο κομμάτι τύπου Gangham style πότε πότε.
Όπως άλλωστε δεν βλέπουν και μη αμερικάνικες ταινίες.
Και πάντως και εμείς πριν το 1960, μόνο "Αγάθωνα" και τους αντιστιχούς του ακούγαμε, και δεν πάθαμε τίποτα. Αντίθετα το να μην εκφραζει ένας λαός ο ίδιος τα προβλήματα και τον πολιτισμό του στην δική του μουσική είναι κατάντια.
Οι Active Member είναι απο τα καλύτερα λαικά συγκροτήματα μιας και οι ρίζες του hip hop είναι θαμένες στα blues τα οποία είναι με τη σειρά τους τα ρεμπέτικα των μαύρων και μιλούν μόνο για πόνο. Το πολιτικοποιημένο hip hop (public enemy, boogie down productions etc) δεν είναι καθόλου θόρυβος και όποιος το λέει αυτό, πολύ απλά δεν ξέρει. Όταν δεν ασχολείσαι με κάτι ακι ιδιαίτερα με τη μουσική, τότε η γνώμη σου μπορεί να πέφτει πολύ έξω.
Hip hop και rap που την βρήκαν τη σχέση με τα blues; Ο πανομοιότυπος ρυθμός, απουσία μελωδίας, στίχοι χωρίς ίχνος ποίησης, ύβρεις και επιθετικότητα, χαρακτηρίζουν το είδος. Ασε που οι στίχοι γράφονται σε ebonics ακαταλαβίστικα ακόμη και σε πολλούς μαύρους Αμερικανούς.
Το lifestyle των rappers και των ατζέντηδων τους μαρτυρά την ποιότητα των ανθρώπων και της "τέχνης" τους.
"ebonics"
dat crap, αν το γράφω σωστά στην γλώσσα τους!
h**p://www.urbandictionary.com/define.php?term=ebonics
Συμφωνώ για Public Enemy. H rap τότε (μέσα 80's-αρχές 90's) έβγαζε πολύ ωραία κομμάτια. Με τον καιρό τo στυλ αλλοιώθηκε σε macho σκουπιδαριό.
Οι active member είναι καλό σχήμα. Απλά έχουν κάποιες αριστερίστικες εμμονές και διογκώνουν αρνητικές ανθρώπινες αποκλίσεις που βλέπουν στην κοινωνία, την εκκλησία και την πολιτική. Αυτό είναι το ελάττωμά τους κατ´ εμέ. Όμως η επιλογή τους να μην έχουν σπόνσορες έχει λογική βάση γιατί δεν θέλουν να τους καπελώνουν κομματικοί φορείς που κρύβονται πίσω από διάφορες διοργανώσεις. Και καλά κάνουν
Πάντως,στό χῶρο ὑπάρχει καί μιά ἄλλη πολύ καλή πρόταση: Stavento...http://www.youtube.com/watch?v=157XgT08KfM
Βρε και ο ΡΦ,ο Λόγος Απειλή και ο Άσαρκος και μερικοί άλλοι είναι εξίσου καλοί και ακούγονται αρκετά ευχάριστα σε κάποιες ώρες.Και φαντάσου,το λέει μέταλλο σαν εμένα αυτό.Απλά το είδος αυτό της μουσικής εγώ το θεωρώ πολύ ανιαρό.Κυρίως "φτύσιμο",καταγγελτικός λόγος και πολυδιάσπαση ακόμα και με τον εαυτό τους.Η δε μουσική στον κύριο όγκο ή ίδια ή απλή όσο δεν πάει άλλο.Λίγοι ξεχωρίζουν.Οι Public Enemy πάντως που προαναφέρθηκαν,ήταν από τα πολύ καλά group.
Ὅντως,κι ἐμένα δέ μέ ἐνθουσιάζει τό συγκεκριμμένο εἴδος μουσικῆς,μερικά τραγούδια τους ὅμως μ' ἀρέσουν καί πιό πολύ τῶν Ἀρτέμη κι Εὐθύμη πού εἶπε κι ὁ ΚΜ πιό πάνω.
Δεν με ενδιαφέρει η μουσική τους και ούτε πρόκειται να την ακούσω, αλλά για το καπέλωμα καλά έκαναν και αντέδρασαν.
foxmoor = πουλ μουρ
δε ξερω τι πιστέυουν μου αρέσει ομως αυτο που κάνουν ... πάντως η μοναδική φορα που τους είδα πριν καμμια δεκαρια χρόνια (μαζι με Θηρίο) ήταν σε Φεστιβάλ Νεολαίας Συν (νομιζω τότε δεν ήταν Συρζα ακόμα ) στην Πάτρα ...
Ε ναι, ο Μιχάλης ξεχνά πως για δύο χρόνια γύρναγε την Ελλάδα σε δεκάδες συναυλίες "χορηγία" της νεολαίας Συνασπισμού. Τα επόμενα δύο χρόνια τα γύρναγε χορηγία της Ανταρσύα...Κατά τα άλλα δεν θέλει κόμματα και χορηγούς... Κρίμα γιατί στίχους ξέρει και γράφει, μουσική η ίδια είναι στο είδος αυτό.
Δεν κατάλαβα την απαίτηση να ξέρουν ποιοί είναι οι χορηγοί. Θα είχαν τέτοια απαίτηση μόνο αν πήγαιναν ΔΩΡΕΑΝ και το δήλωναν ότι δεν θέλουν χορηγούς. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση είναι τουλάχιστον ανοησία, ή υπέρμετρη αλαζονία. Ε δεν είναι και οι Pink Floyd!!!!
καθώς όπως σημειώνουν «είναι γνωστή η εχθρική σχέση που έχουν με χορηγούς και κόμματα
αυτό είναι τουλάχιστον υποκριτικό Μιχάλη...
http://www.hiphop.gr/page/3126
επίσης να σου θυμίσω τους στοίχους σου :
"Κάνε με σου `χα πει μεγάλη μπόρα
να τους πνίξω όλους μέσα στη δικιά τους σαπίλα.
Σου’ πα να με κάνεις δράκο
να σας φυλάω απ’ τους φασίστες, μονάχα εγώ.
Πάντα σου ζήταγα να φτιάξεις ένα ασπρόμαυρο σακάκι
να φοράω με της "Αυγής" τα φύλλα.
Παππού, μάθε με, σου `λεγα για να τους τη σπάω,
να γράφω με το ζερβό.
"η Αυγή" δεν είναι ανέκαθεν η κομματική εφημερίδα της αριστεράς και της μετεξέλιξής της μέσα στο χρόνο, από ΚΚΕ εσ. μέχρι το Συριζα;
Όταν η Ελλάδα εξάγει ξανά πολιτισμό παγκόσμιας οικουμενικής εμβέλειας, τότε να έχει και την αξίωση οι κάτοικοί της να ακούνε αποκλειστικώς εγχώρια μουσική και γενικά να καταναλώνουν τέχνη μόνο από τη χώρα τους. Ο αντίστροφος δρόμος δεν σε κάνει αυτοκρατορία αλλά Βόρεια Κορέα και Τουρκμενιστάν.
Είμαι σίγουρος ότι τη βόρεια κορέα την κρυφογουστάρεις.
Βρίσκω τη στάση του χοντρού αλαζονική, υπερβολική, υποκριτική, γιατί χρόνια τώρα σε κομματικά φεστιβάλ τρίβεται και αριστερό κοινό έχουν και στο Κόκκινο φιλοξενούνται και προβάλλονται. Πέρα απο αυτό "Οι Μύθοι του Βάλτου" απο τα '90s αποτελεί μοναδική δουλειά λαικής ποίησης και έντεχνης μουσικής, καμία σχέση με τη σαβούρα που κυκλοφορεί στο χώρο αυτό. Από τότε που χώρισαν σταμάτησα και να τους ακούω. Και όλες αυτές οι κουβέντες για φασίστες είναι αδιανόητα γραφικές, δεν τις περίμενα απο σένα Μιχάλη. Δεν υπάρχουν φασίστες Μιχάλη, μόνο ψεύτες και απατεώνες υπάρχουν, είμαστε στο 2013