
Χλιαρό ενδιαφέρον για τις ταμπλέτες του Στ.Ψυχάρη
Φαίνεται πως αυτή η μορφή της ψηφιακής διάθεσης των εντύπων του ΔΟΛ δεν έχει γίνει κατανοητή από το κοινό, παρά τη σχετική διαφήμιση που περιορίστηκε όμως στα έντυπα του οργανισμού.
Το χειρότερο είναι ότι η νέα ψηφιακή πλατφόρμα του ΔΟΛ (Helioskiosk) αντιμετωπίζει πρακτικά και τεχνικά προβλήματα. Τις προάλλες παραλίγο να πέσουν (μεγάλα) κεφάλια όταν έπεσε το σύστημα, μόλις 4 ημέρες μετά τη μεταφορά της ύλης των δύο εφημερίδων σε ψηφιακή μορφή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .
Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
Οταν πρωτοβγήκε η φορητή φωτογραφική μηχανή κάθε μάρκα είχε το δικό της φίλμ. Γρήγορα κατάλαβαν ότι η τυποποίηση του φιλμ ήταν η λογική κίνηση. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει με τις "πλατφόρμες" τώρα. Δεν μπορείς να παγιδεύεις τον αναγνώστη με τεχνικά κολπάκια. Είναι 2013, όχι 1913.
Κατά τα άλλα η κίνηση είναι σωστή, ίσως η μόνη που δείχνει το δρόμο έξόδου από την κρίση στα ΜΜΕ.
Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους πως τους λένε.