Ο Βαρδινιγιάννης κυρίαρχος πάλι στο Mega;
Η αγορά έγινε πριν μερικές ημέρες όταν έγινε η αύξηση κεφαλαίου ύψους 15 εκατ. ευρώ και έμειναν αδιάθετες μετοχές ύψους 3 εκατ. οι οποίες διατέθηκαν στους παλαιούς μετόχους. Το αποτέλεσμα είναι να φιγουράρει πρώτος ο Βαρδινογιάννης και οι άλλοι να έπονται. Μάλιστα, το 34% είναι ένα ποσοστό που επιτρέπει στο μέτοχο να παίρνει σημαντικές αποφάσεις ή να ζητά αυξήσεις κεφαλαίου. Να σημειωθεί ότι δεν άσκησαν δικαίωμα οι κ. Ρέστης και Κοπελούζος.
Τα ερωτήματα, ωστόσο, είναι πολλά:
1. Ο Βαρδινογιάννης πριν μερικές εβδομάδες έφυγε από το διοικητικό συμβούλιο του καναλιού καθώς οι σχέσεις του με τους άλλους μετόχους και ειδικά με τον Γ. Μπόμπολα είναι τεταμένες. Πώς είναι δυνατόν μεγαλομέτοχος και να συμμετέχει στο δ.σ. απλά με εκπροσώπους;
2. Η μάχη της ενημέρωσης έχει ανάψει φωτιές με την απόφαση του Βαρδινογιάννη να κτίσει τον Star ως ενημερωτικό κανάλι πηγαίνοντας κόντρα στο Mega. Αν και δεν έχει καταφέρει ακόμη να κερδίσει το κοινό, σίγουρα είναι μια υπολογίσιμη δύναμη στην τηλεόραση. Πώς λοιπόν ο μεγαλομέτοχος του Mega πολεμά το κανάλι του με άλλο κανάλι στο οποίο είναι απόλυτα κυρίαρχος;
3. Ενδιαφέρουσα αναμένεται η αντίδραση των δύο άλλων μεγαλομετόχων και ήδη κάποιες τροχιοδεικτικές βολές έχουν αρχίσει να εξαπολύονται. Θα πάμε σε ανοικτό πόλεμο ή απλά σε μάχη χαρακωμάτων;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ


ΣΧΟΛΙΑ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .
Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
το MEGA έχει δημιουργήσει ήδη ένα προφίλ το οποίο δύσκολα μπορούν να υπερβούν τα άλλα κανάλια. Έτσι, προβλέπουμε πανηγυρική επιστροφή του Χατζηνικολή στα παλαιά του λημέρια και το κανάλι να εξελίσσεται σε κυρίαρχο των 20:00 και όχι μόνον.
οταν ηρθε στην ελλαδα το μεντιαμαρκτ ηρθε και το σατουρν, η ιδια εταιρια με αλλο ονομα..
αφου αποκτησαν το μεριδιο στην αγορα που ηθελαν 'καθαριζοντας' την αγορα απο τους 'μικρους' (παιζοντας συμπληρωματικα η μια της αλλης με υπεπροσφορες σε προιοντα), εκλεισαν την δευτερη αφηνοντας τους πελατες της στην πρωτη, με αποτελεσμα να ελεγχουν πια την αγορα
αυτο εχει προσαρμογη και σε μμε..