Δεν πέρασε στους φορτηγατζήδες για τον "δρακουλιάρη"οδηγό
Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης, η πρωτοβάθμια επιτροπή "ομόφωνα έκρινε ότι τόσο το σενάριο, όσο και η δημιουργική απόδοση του, παρουσιάζουν ένα χαρακτήρα φανταστικό, με τρόπο εμφανώς υπερβολικό, μη ρεαλιστικό και χιουμοριστικό".
"Κατά συνέπεια δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι από την κρινόμενη επικοινωνία είναι πιθανό να αποδοθούν από τους καταναλωτές χαρακτηριστικά και συγκεκριμένες συμπεριφορές στους επαγγελματίες οδηγούς φορτηγών, ούτε να δημιουργηθούν λανθασμένες και προσβλητικές εντυπώσεις συνολικά για τον κλάδο των αυτοκινητιστών". καταλήγει η απόφαση της επιτροπής.
Όσον αφορά στο πρώτο διαφημιστικό σποτ με τον τίτλο "Που Πάει το Αγόρι", υπήρχε βεβαίως αντίδραση και προσφυγή από την ομοσπονδία των οδηγών φορτηγών, αλλά η επιτροπή δεν συζήτησε επί του συγκεκριμένου σποτ, καθώς είχε ήδη αποσυρθεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .
Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
Τουλάχιστον, αναφορικά με την πρώτη διαφήμιση, δόθηκε η ευκαιρία στους φορτηγατζήδες να κλωτσήσουν (για λογαριασμό όλων μας) το σάπιο ξόανο της πολιτικής ορθότητος.