Να καταργηθούν τα διόδια - οι δημόσιες συγκοινωνίες είναι ελεύθερες
Το πρώτο σενάριο, προβλέπει για οχήματα μικρού κυβισμού να επιβάλλεται τέλος 1 -1,5 ευρώ ανά γραμμάριο πάνω από τα 150 γραμμάρια, ενώ για τα ρυπογόνα οχήματα το τέλος να διαμορφώνεται στα 2,5 – 3 ευρώ ανά γραμμάριο πάνω από τα 100 γραμμάρια. Το δεύτερο σενάριο προβλέπει την επιβολή τελών ανάλογα με την εκπομπή ρύπων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ



ΣΧΟΛΙΑ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .
Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
Στο χωριο μου λενε οτι με πορδες δεν βαφονται αυγα. Ουτε, κατ' ακολουθιαν, λεω εγω, λυνονται η' αντιμετωπιζονται προβληματα με κραυγες και συνθηματα για να κανουμε ντορο γυρω απο τον εαυτουλη μας οτι εμεις, δηλαδη, για τοσες ωρες δωσαμε τη δυνατοτητα στους οδηγους να μην πληρωσουν διοδια!
Λοιπον, λυθηκε το προβλημα;
Που βρισκονταν και τι εκαναν τα κομματα οταν με τις συμφωνιες που εκανε ο Σουφλιας με τους κατασκευαστες τους εδωσε το δικαιωμα:
ο Να εισπραττουν διοδια πριν ξεκινησουν καν τα εργα για τα οποια δεσμευθηκαν; ο Να καθιερωσουν καταβολη διοδιων και στις δυο κατευθυνσεις;
ο Να στηνουν συνεχως νεους σταθμους για να αυξησουν ετι περαιτερω τα εσοδα τους και ουσιαστικα τα εργα που τελικως θα κανουν δεν θα τα εχουμε απλως πληρωσει αλλα προπληρωσει εμεις οι πολιτες χωρις αυτοι οι μαγκες να βαλουν το χερι στην τσεπη τους;
Εγω, ο απλος πολιτης, εγκαλω τα κομματα και ζηταω να βγουν και να πουν:
ο Ποιες προσφυγες, οχι προφορικες αλλα καθαρα πολιτικες και κυριως νομικες και προς ποια κατευθυνση εκαναν για τις αχρειες συμβασεις του Σουφλια;
ο Που ηταν οταν ο εκπροσωπος τυπου του Μακεδονικου Μετωπου του Παπαθεμελη αρνουνταν να πληρωσει διοδια, επειδη δεν υπηρχαν τελειωμενα εργα και πως συμπαρασταθηκαν στον αγωνα του; Μηπως επειδη ο συγκεκριμενος πολιτης ανηκε σε αλλο κομμα και επικαλουνταν σχετικες ρυθμισεις της Ευρωπαικης Ενωσης εκαναν τον ψοφιο κοριο;