
Ζευγάρια ομοφυλόφιλων φιλήθηκαν στον Αγιασμό των υδάτων στον Πειραιά
Τάραξαν τα νερά στον Πειραιά ζευγάρια ομοφυλόφιλων κατά τη διάρκεια του Αγιασμού των υδάτων από τον μητροπολίτη Σεραφείμ: Κρατώντας σημαίες για την ισότητα των ομοφυλόφιλων, ζευγάρια κυρίως ανδρών φιλήθηκαν στο λιμάνι την ώρα της τελετής.
Η διαμαρτυρία, για διεκδίκηση της ελευθερίας να είναι όλοι «ορατοί», έγινε σε μικρή απόσταση από το χώρο της τελετής.
Ο μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, υπενθυμίζεται, έχει προχωρήσει με διάφορες ευκαιρίες σε «καταδίκη» της ομοφυλοφιλίας και της έκφρασής της. Πρόσφατα, είχε απειλήσει με αφορισμό βουλευτές που θα ψήφιζαν την επέκταση της πρόβλεψης για το σύμφωνο συμβίωσης και σε ομόφυλα ζευγάρια.
Στο πλαίσιο της διαμαρτυρίας στο λιμάνι μοιράστηκαν φυλλάδια με συνθήματα όπως «δεν κρυβόμαστε, δεν απολογουμάστε».
Newsroom ΔΟΛ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ


ΣΧΟΛΙΑ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .
Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.
ΔΟΛίας προέλευσης είδηση ,δόλιας μεθόδευσης συμβάν.
Αλλά τόσο φτηνό και "κατινίστικο" που αποδυναμώνει και τον αστικό μύθο ότι κάπως εξ ορισμού , "οι gay έχουν φινέτσα και εξυπνάδα" .
Τελικά το ΔΟΛ τής αλησμόνητης εκείνης κορυφής τής ειδησεογραφίας (που έγινε και αίθουσα στο Μέγαρο Μουσικής) έμαθε τίποτε άλλο ποτέ για τον Πειραιά ; Χρόνια τώρα δεν ασχολήθηκε ποτέ με τα προβλήματα τής ιδιαίτερης αυτής πολιτείας και την θυμήθηκε σήμερα , με την στημένη παράσταση τής ιδιαίτερης κατηγορίας . Φαίνεται πως όσο και να τον βρίζουν τον παπά τού Πειραιά, κάπου τούς ενοχλεί και προσπαθούν να τού κάνουν χαλάστρα (;) ....
Ἀφοῦ γλιτώσανε τούς κανονιοαφορισμούς ἀπό τό θωρηκτό ''Σεραφείμ'' νά μή τό ποῦνε οὔτε τοῦ ψυχαναλυτή τους..
Διαχρονικά η αριστερά ανεβαίνοντας πρώτη στο κύμα των παγκόσμιων εξελίξεων και ανακατατάξεων, νέμεται την εξουσία και την κυβέρνηση χωρών όπως οι δικές μας. Χώρες οι οποίες στον σκληρό υπαρξιακό τους πυρήνα είναι βαθύτατα συντηρητικές, προερχόμενες από ιδέες και αξίες προηγούμενων αιώνων. Γι’ αυτό και δύσκολα προσαρμόζονται αφού η ίδια η έννοια της προσαρμογής, στο συλλογικό ασυνείδητό τους παραπέμπει σε κάποιας μορφής ήττα.
Γνώμη μου είναι οτι στο θέμα της ομόφυλης συμβίωσης αλλά και της κάνναβης πρέπει η δεξιά να την βγει από τα... αριστερά. Τίποτα δεν εμποδίζει έναν ομοφυλόφιλο να εμφορείται από εθνικό φρόνημα και πατριωτικά ιδεώδη (εκτός αν οι διεκδικήσεις του προλάβουν να καπελωθούν για να βρουν δημόσια έκφραση μέσω της αριστεράς). Κανένας χρήστης κάνναβης δεν κάνει περισσότερη «ζημιά» στον εαυτό του από έναν περιστασιακό πότη ή καπνιστή, γι’ αυτό και ο κοινωνικός κολασμός χρήσης της κάνναβης δείχνει πλέον να έχει για τα καλά μπει σε τροχιά επανεξέτασης καθότι πρόκειται περί παραλογισμού.
Σε αυτά τα δυο σημεία αν η Δεξιά κινηθεί έξυπνα και προλάβει τις εξελίξεις χωρίς διάθεση στείρας άρνησης και εμμονών, ίσως καταφέρει να αποδυναμώσει την μαρξιστική αριστερά από δυο πυλώνες που στα μάτια των νέων ανθρώπων έχουν ιδιαίτερη δυναμική και σημασία.
φωνή λογικής. φίλε μου, ανάμενε (εκτός από το δικό μου θετικό σχόλιο) οχετό ομοφοβικών παρακάτω.
συμφωνω 100%
Η απάντηση ενός συντηρητικού έιναι: Να μην σώσει και δει ποτέ εξουσία μια ψευτοδεξιά που θα παντρεύει ομοφυλόφιλους. Για τον συντηρητικό, τα αξιακά θέματα είναι τα πρωτεύοντα δεν είναι τα δευτερεύοντα. Όσο για την αριστερά που τάχα «νέμεται την εξουσία» παντρεύοντας ομοφυλόφιλους, ουδέν ψευδέστερο. Ίσα-ίσα, γυρνάει ο τροχός και θα τα λουστεί κι αυτή τα καμώματά της. Όχι φυσικά ότι θα νοιαστεί το λόμπυ σας.
εννοείται, ασφαλώς, ενός συντηρητικού μυαλού. η συντηρητική πολιτική, δεν αποκλείει τους ομοφυλόφιλους από την πολιτική. ίσως μια πρόχειρη ματιά στις ΚΟ των εν βουλή κομμάτων να επιβεβαίωνε το παραπάνω.
Μόνη προϋπόθεση για να εκλεγείς είναι να σε ψηφίσουν (ή να σε βολέψουν σε καμια λίστα), οπότε δεν καταλαβαίνω την φύση του επιχειρήματός σου. Τούτου λεχθέντος, αμφισβητώ (εφόσον δεν κατονομάζεις κιόλας) ότι είναι τόσοι όσοι λες οι ομοφυλόφολοι στο κοινοβούλιο. Άλλωστε, το λόμπυ σας χρησιμοποιεί κατα κόρον ισχυρισμούς-μούφες, ως πάγια πρακτική σου.
Από ΄κει και πέρα, σε καμία περίπτωση δεν συνιστά συντηρητική πολιτική το να ευθυγραμμίζεται κάποιος με τα παράλογα αιτήματα του λόμπυ σας. Γι'αυτό, δεν υπάρχει
ΚΑΝΕΝΑΣ βουλευτής της ΝΔ που να έχει συμπορευθεί μαζί σας. Κι άν υπάρξει, στην κάλπη ο λαός θα του κόψει την μπάλα.
ΚΜ
Έτσι είναι, αλλά τι να πει κανείς σε όποιον αγνοεί την έννοια του Ιδεαλισμού.
Αν τους ευχαριστεί μια κωμικοτραγική παρωδία γάμου ,δικαίωμά τους. Αυτό που είναι ολοκληρωτικά απαράδεκτο είναι το δικαίωμα υιοθεσίας παιδιών!
Δεν πρέπει να το κάνει για να "προλάβει τις εξελίξεις" αλλά γιατί πιστεύει στην ελευθερία του ατόμου να ορίζει τον εαυτό του αρκεί αυτό να μην παραβιάζει τις ελευθερίες των άλλων. Με αυτά τα θέματα έχουμε τελειώσει από το δεύτερο μισό του 20ου αιώνα....
Κανένας δεν τους εμποδίζει να προβαίνουν στις παρα φύσιν πράξεις ή να συνάπτουν ιδιωτικά συμφωνητικά. Όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού.
παρα φύσιν δεν μπορεί να είναι αφού και αυτούς η φύση τους έχει κάμει. Εκτός κι αν εννοείται ότι η σεξουαλική πράξη είναι φυσική μόνο όταν στοχεύει αποκλειστικά στην αναπαραγωγή και όχι στην ευχαρίστηση. Τότε έχετε ένα δίκιο αλλά παρα φύσιν είναι με αυτόν τον ορισμό πολλές σεξουαλικές πρακτικές μεταξύ ετερόφυλων όπως και η χρήση αντισύλληψης. Δεν ξέρω πόσοι από εμάς θα ένιωθαν βολικά με αυτόν τον ορισμό. Υποψιάζομαι λίγοι. Το να προσβάλλεται η θρησκευτική ελευθερία των πιστών πάντως είναι απαράδεκτο και ενδεικτικό μιας φασίζουσας νοοτροπίας των οργανωτών της εκδήλωσης. Κάνουν ακριβώς αυτό που καταγγέλουν...
Άσε τις σοφιστείες. De facto είναι ξεκάθαρα τα πράγματα, για το τί είναι παρα φύσιν και τί όχι.
Χεχε, θέλω να δω τους ομοφυλόφιλους αν ποτέ αρχίσουν να υιοθετούν πως θα αντιδρούν αν έξω από τα σχολεία των παιδιών τους μαζεύονται π.χ. κτηνοβάτες και απαιτούν νομιμοποίηση και θεσμοποίηση τους με παρόμοια επίδειξη της έξης τους. Ή τπτ πολυγαμικοί να φιλιούνται ανά 3-4 έτσι για τζέρτζελο.
Η ζωή λειτουργεί αρκετά απλούστερα: αν οι πολυγαμικοί ή οι κτηνοβάτες ή ακόμα και οι παιδόφιλοι καταφέρουν ποτέ να συμπληρώσουν κρίσιμη μάζα και δυναμική τέτοια ώστε να απασχολήσουν με τον ίδιο τρόπο το υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο, φυσικά και θα υπάρξει εκ των πραγμάτων δημόσια συζήτηση. Για να μην το έχουν καταφέρει (τουλάχιστον μέχρι τώρα), για να μην έχουν δηλαδή μπει καν σε τέτοιου είδους διαδικασία, αυτό κάτι δείχνει.
Ξέρετε, το επιχείρημά σας θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για το δικαίωμα ψήφου στις γυναίκες, την ισότητα των μαύρων με τους λευκούς κλπ. την εποχή που τα κινήματα αυτά άρχισαν να πρωτοεφανίζονται και να αντιμετωπίζουν σφοδρές αντιδράσεις. Κάποιοι δηλαδή εκείνη την εποχή θα μπορούσαν να διερωτώνται με μισόκλειστο μάτι γεμάτο νόημα «θέλω να δω τις γυναίκες πως θα αντιδράσουν αν έξω από τα εκλογικά κέντρα αρχίσουν να συγκεντρώνονται τίποτα δωδεκάχρονα ζητώντας δικαίωμα ψήφου» ή «θέλω να δω τους μαύρους πως θα αντιδράσουν αν ζητίσουν ίσα δικαιώματα μαζί τους οι χιμπατζήδες μπονόμπο». Λίγα προσφέρει στον διάλογο αυτός ο συλλογισμός, δεν βρίσκετε;
Αντωνη πολυ καλα τα λες σημερα, γραφεις καιρο εδω μέσα;; Μπραβο ρε φιλε
Κάθε δράση φέρνει και αντιδραση, ιδιαίτερα οι ποταπές δράσεις. Εκτός άν μια κοινωνία απονεκρωθεί εντελώς (για την μετά-την-γεύση-της-χλιδής νεοελληνική, όλα να τα περιμένεις).
Σε γειτονικό χωριό κτηνοβάτης επετέθηκε σε ...γάτο. Το ζώο πέθανε.
Ο ιδιοκτήτης του γάτου και οι φίλοι του αφού εντόπισαν το τέρας, τον σάπισαν στο ξύλο. Έμεινε δια βίου ανάπηρος.
Τί συναρπαστική θεματογραφία...τί καίριες
συγκρούσεις!...αδελφές κατα Σεραφείμ,μεγάλου
πυλώνος της πίστεως....Αρχιεπισκοπή κατα του
εμβριθούς Διαμαντόπουλου...κι'απο πίσω τα
κόμματα και τα μμε,με ανακοινώσεις και ρεπορτάζ....opera buffa!
Καθόλου δε βρίσκω λίγο το που μπορεί να οδηγηθεί ο διάλογος. Πολύ απλά κριτικάρω την ευκολία με την οποία αποδέχονται σήμερα πολλοί να κάνουμε κοινωνικά πειράματα πάσης αμφιβολίας, τα οποία άπτονται συμπεριφορών και ουχί γενετικών χαρακτηριστικών. Με λυπεί που πέφτετε στην γνωστή λούμπα των marketeers που προωθούν το GLB κίνημα και εξισώνουν μια επίκτητο έξη (σεξουαλική προτίμηση κλπ.) με ένα καθαρά τυχαίο γενετικό χαρακτηριστικό (φύλο, φυλή κλπ.).
Τι κι αν προσέβαλαν μια θρησκευτική τελετή και το σύνολο των Ελλήνων; Τι κι αν παρέβησαν καμμιά 10αρια Νόμους; Κινήθηκε τίποτα εναντίον τους; Όχι, γιατί είμαστε "πολιτισμένοι" -διάβαζε "αποχαυνωμένοι".
Πέτυχαν όμως τον στόχο τους: Μέχρι και ο Φάκτορας τους "ανέβασε"....
Μωραίνει Θεός ους βούλεται απωλέσαι...
ποιο νομο παραβιασαν? ετσι να πληροφορηθουμε κι εμεις που δεν κατεχουμε τα νομικά...
Προσβολή δημοσίας αιδούς, ας πούμε, και σκοπούμενη μάλιστα. Παρενόχληση νόμιμης εκδηλώσεως. Σκοπούμενο σκανδαλισμό. Πρόκληση σε βάρος της Δημοσίας Τάξεως. Όλα αυτά προστατεύονται και δεν ήταν ένα τυχαίο φίλημα ενός περαστικού ζευγαριού κάποια τυχαία ώρα...
Πάντως, ούτε εγώ νομικός είμαι. Είμαι όμως σίγουρος ότι ένας νομικός μπορεί να το τραβήξει. Μήπως αυτό θέλανε, τελικά;
Κατά τα άλλα, δικαίωμά τους να κάνουν ότι θέλουν. Τα ίδια πιστεύω και για όποια άλλη προκλητική για τους συμμετέχοντες συμπεριφορά (από πλακάτ αναρχικών μέχρι χαρακίρι Γιαπωνέζου) στηθεί για να προβοκάρει σεβαστή στην κοινωνία θεσμική εκδήλωση.
Αλλοιώς πάσχει η ίδια η κοινωνία, φίλε "αφελή".
Εγώ δεν θέλω να κρύβονται ούτε απολογούνται!
Μπορώ να τους όμως να τους λέω Πούστηδες;!
Αφού είναι και δεν το αρνούνται πλέον σαφώς και μπορείς. Κι αν διαμαρτυρυθούν θα είναι καθυστερημένοι και φασίστες...
Γκέηδες. Είναι πιό ευγενικό.
Κατά το μπέηδες, απάχηδες (εκ του Απάτσηδες) κτλ
Το θηλυκόν είναι οι γκέησσες (με τη χάρη της Ανατολής).
Και το ουδέτερον (τα) γκέηκα - που την περνάνε μπέηκα...
Οι gay καλά θα κάνουν να κρύβουν τουλάχιστον τον σεξιστικό φασισμό τους.
Για να σοβαρευτούμε λίγο:
Ασφαλώς και έχουν οι gay κάθε δικαίωμα στις επιλογές τους , χωρίς η κοινωνία να τους σταυρώνει.
Τελείως άλλο πράγμα όμως είναι η προσπάθεια που γίνεται τα τελευταια χρονια στη Δύση ,να μας εξισώσουν το αφύσικο με το φυσιολογικό , και το ανώμαλο με το ομαλό.
"Ανώμαλο" όχι με την προσβλητική έννοια , αλλα με την κυριολεκτική:
Το να ζευγαρώνει αρσενικό με θηλικό είναι ΟΜΑΛΟ. Το να ζευγαρώνει αρσενικό με αρσενικό ,ή θηλικό με θηλικό ,είναι ΑΝΩΜΑΛΟ. Απλά.
Είτε μιλάμε για ανθρώπους ,είτε για ζώα ,είτε...για μπρίζες!
Στέλιο ἐδῶ δέ πρόκειται περί ὀμαλοῦ καί ἀνώμαλου.Ἄλλωστε ὅ,τι γίνεται ὀμαλά εἶναι...ὀμαλό.
Στήν προκειμένη περίπτωση ἔχουμε νά κάνουμε μέ τό φυσιολογικό,τό κατά φύσιν καί μέ τό παρά φύσιν.
Ἔ, πῶς νά τό κάνουμε,κάθε σαρκική σχέση μεταξύ ἀνθρώπων,ζώων,γαϊδάρων τοῦ ἰδίου φύλου,εἶναι παρά φύσιν,ὅσο καί νά σκούζουν μερικοί πού μόνο γελοῖοι γίνονται ὅταν ἐπιδεικνύουν μέ περίσσιο θράσος αὐτές τίς παρά φύσιν σχέσεις.
Να δώ γάιδαρο αδερφή κι'ας πεθάνω!
Εύγε! Αυτό με τις... πρίζες θα μείνει!!
Επί της αρχής συμφωνώ με τον Κεχρειό.
Επί του συγκεκριμένου, δηλαδή αντισυγκέντρωση απέναντι από τον εορτασμό των Θεοφανείων, τι να πώ; Νομίζουν ότι είναι προσωπική υπόθεση του Δεσπότη; Τι ζητούν, θρησκευτικό γάμο; Μάλλον όχι. Ο Πειραιώς είναι θεολογικά σωστός.
Αλλά ''τα του Θεού τω Θεώ, τα του Κάισαρος τω Κάισαρι''. Ο γάμος ομοφυλοφίλων είναι δουλειά του κράτους. Το αίτημά τους απευθύνεται στην Πολιτεία, άρα στην Βουλή πρέπει να πάει η διαδήλωση. Η Εκκλησία δεν έχει σχέση. Αν το έχουν δει ως προσωπική βεντέτα, κακώς.
Εορτάζεται και το Ραμαζάνι δημοσίως στον Πειραιά, και το Ισλάμ επιφυλάσσει λιθοβολισμό στους ομοφυλόφιλους. Η Ορθοδοξία το θεωρεί αμαρτία, αν δεν είσαι ορθόδοξος δεν έγινε και τίποτα. Ιδού πεδίον αντισυγκεντρώσεως λαμπρόν.
Να επισημάνω οτι προσωπικά διαφωνώ με τον γάμο (εξίσου αρνητικός είμαι και στο θέμα των υιοθεσιών) γιατί πιστεύω οτι στην παρούσα τουλάχιστον φάση, μια κοινωνία όπως η δική μας δεν μπορεί να υποχρεωθεί σε «εορτασμό» της ομόφυλης συμβίωσης. Δεν θα ήθελα δηλαδή τα δημαρχεία μας να απασχολούνται με τελετές σύζευξης ομοφύλων. Άλλο αυτό όμως και εντελώς διαφορετικό το αίτημα για συμβολαιογραφική δήλωση της σχέσης τους με σκοπό την απολαβή των όποιων τεχνικών διευκολύνσεών από το κράτος. Όπου φυσικά πέρα από την καθαρά πρακτική πλευρά του θέματος, ουσιαστικό αίτημά τους είναι η κοινωνία να αναγνωρίσει επισήμως την ύπαρξη αυτών των ζευγαριών και να μη συνεχίσει να τους αντιμετωπίζει ως λάθη της φύσης ή ψυχικά ασθενείς. Δικαίωμα στον καθένα να τους βλέπει όπως νομίζει, όμως το αίτημά τους απευθύνεται απέναντι στην συντεταγμένη Πολιτεία ως σώμα και όχι στο αισθητικό κριτήριο του καθενός από εμάς ξεχωριστά.
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ επιδεικνύει με ζήλο μια παλαιάς κοπής εμμονή στα σεξουαλικά ζητήματα της κοινωνίας, είχε μάλιστα βγάλει και ανακοίνωση σχετικά με το πόσο επισφαλής και λανθασμένη είναι η πρακτική του στοματικού έρωτα. Γι’ αυτό και αποτελεί στόχο αντιδράσεων. Επί της συγκεκριμένης αντισυγκέντρωσης πάντως ούτε κι εγώ θα μπορούσα να συμφωνήσω. Λάθος τόπος και χρόνος.
Όπως θα διαπιστώνεις, οι περισσότεροι δεν τα θεωρούν τα ζευγάρια αυτά, ως λάθη της φύσης γιατί αν ήταν έτσι, θα ήταν και υποχρεωμένοι να τα δεχτούν αφού εξ' ορισμού κάθε διαφοροποίηση σε οτιδήποτε φυσικό (ακόμα κι αν το πούμε λάθος"), είναι και αυτή μέρος της φύσης. Τα θεωρούν ως συνειδητή επίδειξη ιδιαιτερότητας, υπονοόντας πως η φύση του ομοφυλόφυλου είναι επιλογή και μόνο χωρίς τη παραμικρή αντιστοιχία σε προϋπάρχουσα "κλίση". Κοινώς θέλουν να είναι γκέη (και μαζόχες θα προσθέσω) θεωρωντας πως η όποια ευχαρίστηση από αυτή την επιλογή είναι μεγαλύτερη από τα προβλήματα που συναντούν στη ζωή από τους τριγύρω (και δεν αναφέρομαι στο "ιερατείο" των γκέη που επιδεικνύεται αλλά στον μέσο και απαρατήρητο γκέη που κατά τα άλλα δεν δίνει πουθενά αφορμές).
και κάποια σκυλιά συνειδητά επέλεξαν να είναι χαρούμενα? :-) Πάντως το να είσαι gay δεν δικαιολογεί το να είσαι kitch όπως τα παιδιά στη φωτό.
Υπάρχουν διαφόρων ειδών εκλογικεύσεις. Αλλά νομίζω οτι είναι ακόμα χειρότερο από αυτό που υποπτεύεσαι: δέχονται οτι πρόκειται περί ταυτότητας ή κλίσης –και ουχί «επιλογής»- όμως θεωρούν πως δικός τους ρόλος στον κόσμο είναι να αποθαρρύνουν όσο μπορούν την ομοφυλόφιλη έκφραση, ως αστυφύλακες αισθητικής «ελέω Θεού» εξουσιοδοτημένοι. Όπως οι ομοφυλόφιλοι αποτελούν βιολογική παράμετρο, έτσι και εκείνοι με τη σειρά τους θεωρούν τους εαυτούς τους κοινωνική συνιστώσα που καθήκον έχει να αντιταχθεί απέναντι στην «ασυδοσία» των πρώτων. Αντιλαμβάνονται δηλαδή τους εαυτούς τους στον διάλογο με όρους φυσικού φαινομένου, γι αυτό και ποτέ δεν γίνεται πραγματική συζήτηση στην βάση της κοινής λογικής. Τι συζήτηση μπορεί να πιάσει κανείς με έναν κεραυνό ή μια κατολίσθηση; Δεν μπορεί.
Οι περισσότεροι εδώ εξάλλου δεν έχουν απαραιτήτως πραγματικό πρόβλημα με κάθε ομοφυλόφιλο συνάνθρωπό τους αρκεί πρώτα να λάβουν έστω και έμμεσα την διαβεβαίωση οτι ο άνθρωπος αυτός ντρέπεται και αισχύνεται για το γεγονός πως είναι αυτός που είναι. Οτι παίρνει βαρέως την ταυτότητά του. Πως δηλαδή αν θα είχε επιλογή, ασφαλώς και θα προτιμούσε να είναι ετερόφυλος. Υπό αυτή την προϋπόθεση και μόνο, κάνουν σκόντο και σε ένδειξη μεγαλοψυχίας μπορεί να δείξουν κάποια απρόθυμα ψήγματα ανοχής.
Άλλοι πάλι αρέσκονται κακεντρεχώς και όσο συχνότερα μπορούν –για να το εμπεδώσουμε- να χαρακτηρίζουν «ανώμαλο» και «κόντρα στη φύση» κάτι που η ίδια η φύση δείχνει να έχει βιολογικά θεσμοθετημένο σε επίπεδο ανώτερων θηλαστικών ως συγκεκριμένο σταθερό ποσοστό επί του συνόλου.
Το να δηλώνει κανείς οτι αποστρέφεται την ομοφυλοφιλία για δικούς του λόγους είναι εντελώς διαφορετικό από το να προσπαθεί να προσδώσει αντικειμενικά χαρακτηριστικά στην αποστροφή του, υπονοώντας πως εκφράζει η δυσανεξία του μια δήθεν φυσικώς υπερκείμενη εντολή περί «σωστού» ή οτι υπερασπίζεται μια βαθύτερη βούληση της «αιτιώδους των πραγμάτων αρχής». (Για παράδειγμα προσωπικά δεν νομίζω πως θα μπορούσα να συνευρεθώ με πυγμαία γιατί δεν μου αρέσουν. Αν υποστηρίξω όμως πως ούτε οι υπόλοιποι λευκοί συνάνθρωποί μου θα έπρεπε να ζευγαρώνουν με πυγμαίες και πως όταν συμβαίνει αυτό είναι σφάλμα που του αξίζει κολασμός, εκεί το πράγμα αρχίζει να πηγαίνει εντελώς αλλού.)
Φτάνουμε να λέμε φασίστες τους ομοφυλόφιλους όταν αρνούνται να κρυφτούν ή ακόμα οτι πρέπει, λέει, η κοινωνία να επιλύσει άλλα θέματα προτού καταδεχθεί να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο. Δεν «αδειάζουν» βλέπεις κάποιοι, λένε στους ομοφυλόφιλους να περάσουν άλλη ώρα. Λες και εκπροσωπούν οι ίδιοι την κοινωνία στο σύνολό της ή κατέχουν κάποιου είδους εποπτική αντίληψη των κοινωνικών διεργασιών. Περίεργα πράγματα..
Πάντως ο μόνος χώρος στον οποίο οι ομοφυλόφιλοι μπορούν να εκδηλωθούν ελεύθερα χωρίς να τους ενοχλεί κανείς είναι εκείνος της τέχνης και του θεάματος. Πουθενά αλλού. Όπου ακριβώς γι’ αυτό τον λόγο σε πολλές περιπτώσεις βρίσκουν εκεί καταφύγιο ομοφυλόφιλοι με σεξουαλική έκφραση εξαιρετικά χαμηλού επιπέδου. Πράγμα που δίνει πάτημα σε πολλούς να το χρησιμοποιήσουν ως δήθεν πειστήριο οτι οι ομοφυλόφιλοι χαρακτηρίζονται στην πλειοψηφία τους από γενικευμένη ανηθικότητα, κοινωνική επικινδυνότητα και χυδαία αισθητική.
Τι εννοείτε να εκφράζονται ελεύθερα;Ποιός τους απαγορεύει να είναι άξιοι σ'όποιο επάγγελμα διαλέξουν ή να έχουν όποια προσωπική ζωή θέλουν;.Αυτή όμως η υστερική επιμονή επιβολής της παρουσίας τους στην ήδη διαμορφωμένη με τους νόμους της κοινωνία,φέρνει αντίθετα αποτελέσματα.Να ηρεμήσουν και να αντιληφθούν ότι η αξιοπρέπεια δεν έχει φύλο.Κάθε άλλη συμπεριφορά τους ενέχει σαφώς φασιστικά χαρακτηριστικά.Εξ άλλου ζούμε σε εποχή όπου όλο και πιο συχνά εκφράζονται υστερικές και φασιστικές συμπεριφορές.Οταν εκλείπει ο Λόγος...
Τι να πείς... μόνο ένα. Αντε και καλούς απογόνους...
Ο κοσμος καιγεται και το ξερω γω τι χτενιζεται.
Οι παλιοί τουλάχιστον έλεγαν "θα μας κάψει ο Θεός". Τώρα αυτό μάλλον θα συμβεί χωρίς να το πάρουμε καλά-καλά χαμπάρι...
υφερπων φασισμος εκ μερους μιας μειονοτητας μεσα στην μειονοτητα, που επιζητει δημοσιοτητα για να επιβληθει η αποψη της, την ιδια ωρα που διαμαρτυρετε οταν γραφικοι πιστοι πανε εξω απο θεατρα (και οχι μεσα, οπως κανουν αυτοι εδω) για να διαμαρτυρηθουν για ενα εργο που ειναι gay-friendly..
σε τελικη αναλυση, αμα εχουν προβλημα μα τον πειραιως, ας πανε εξω απο το σπιτι του, την αρχιεπισκοπη ή να τον περιμενουν εξω απο την εκκλησια να τελειωσει και μετα να του τα πουν.. οπως φανταζομαι οτι θα τα πουν και σε κληρικους του ισλαμ, εκτος αν δεν θελουν να φερουν σε δυσκολη θεση το κομμα και τους αλλοδαπους φιλους τους..
Οι θρησκευόμενοι θα έπρεπε περισσότερο να ενοχληθούν από το γεγονός ότι ήταν αδύνατο να πλησιάσει κανείς το λιμάνι, με τα κάγκελα γύρω και τον κόσμο σε απόσταση.
Μα βρε Θείε, υπάρχει περίπτωση να συγκριθεί ένας πούστης με ένα "καλλιτεχνικό λουλούδι" ή στα γκαϊτζίν, γκέισα;
Καλή χρονιά και να γράφεις συχνότερα για να διαφωνούμε αλλά κι ενίοτε να συμφωνούμε!
Καμμία σχέση. Έλαβα τα μέτρα μου: Εκτός απο μουσική, ποίηση κτλ, ενίοτε κατέχουν και τις πολεμικές τέχνες. Μη πάω να συναντήσω την Αματεράσου από καρατιά.
Με "ήτα" και με δύο "σίγμα", ανυπερθέτως.
Ελάτε μωρέ... Μην δείτε ψηλό, όμορφο και βουτυράτο με γόβες, αμέσως να τον πείτε πούστη... Ου να μου χαθείτε υποκριτές και φαρισαίοι!
Να πάνε στον Πειραιά και κατά την διάρκεια της εορτής του Ραμαζανίου, να φιληθούν... Να δεις μετά πόσες πέτρες θα έχει ο καθένας στην συλλογή του... Αλλά είπαμε, στις θεούσες λέοντες και στους μουλάδες γατάκια...
Με το να φιλιέται ένα ομοφυλόφιλο ζευγάρι δημόσια, ουσιαστικά περιορίζει την ελευθερία των παρισταμένων, που αναγκάζονται να δουν χωρίς να θέλουν το θέαμα. Μπορεί να πει κάποιος ας γυρίσουν το κεφάλι τους από την άλλη. Εάν είναι όμως να περπατάμε στον δρόμο αναγκασμένοι να περιορίσουμε το οπτικό μας πεδίο, τότε σίγουρα δεν μιλάμε για ελευθερία.
Το ότι το χάπενινγκ , έγινε σε αγιασμό που συνήθως παρίστανται οικογένειες με μικρά παιδιά δείχνει πόσο αυτοί οι άνθρωποι σέβονται τα δικαιώματα των άλλων και ειδικά των ανηλίκων.
Υπάρχουν αρκετά μέρη και μπαρ στην χώρα μας όπου μπορούν να κάνουν δημόσια ότι θέλουν χωρίς να ενοχλούν.
δεν ισχυει αυτο που λετε. δεν περιοριζεται καμια ελευθερια και κανενα ατομικο δικαιωμα.
Άποψη σας καθόλα σεβαστή. Εγώ το αντιλαμβάνομαι ως οπτική βία που σε καμιά περίπτωση δεν είμαι υποχρεωμένος να υποστώ. Δεν νομίζω να αποτελώ μειοψηφία.
Τώρα εάν πάω στην Μύκονο για διακοπές, κακό του κεφαλιού μου.
Συμφωνω απολυτως με τον Αντωνη Κεδρεινο.Ο Σαμαρας πρεπει να περασει το συμφωνο συμβιωσης,μονο κερδος θα ειναι για την δεξια,η κινηση θα ηταν εμπρακτως δειγμα του κοινωνικου φιλελευθερισμου που η νδ ευαγγελιζεται.Για την κανναβη διαφωνω,υπαρχουν αρκετες επιστημονικες μελετες μαλλον αρνητικες για την νομιμοποιηση της.Καλη χρονια σε ολους!
Δεν ευαγγελίζεται τον κοινωνικό φιλελευθερισμό ο Σαμαράς, μπλε προβιά μου. Τον οικονομικό φιλελευθερισμό ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ, κι αυτόν πάλι με μέτρο - όχι δογματικά και ακραία, όπως κάτι Μανοτζήμεροι.
Τον δε κοινωνικό φιλελευθερισμό, όποιος πολιτικάντης τον γουστάρει, ας πάει να κάνει παρέα στους Μανοτζήμερους και στον Βαλιανάτο εκτός Βουλής. Άν για το βιβλίο της ιστορίας ο λαός τερμάτισε de facto την πολιτική σταδιοδρομία της Γιαννάκου (και εννοώ με αυτό ότι μόνο με λίστες μπορεί πια να εκλεγεί), φαντάσου τί θα γίνει με τα «στεφανώματα» που αβαντάρεις.
Αγαπητή Βίκυ, σχετικά με την κάνναβη οι έρευνες που υπάρχουν δείχνουν πως η κατάχρησή της δεν είναι ακίνδυνη, πράγμα που ισχύει για κάθε ευφραντική ψυχοδραστική ουσία με ψυχαγωγική χρήση. Και εξ' όσων γνωρίζω ποτέ καμία έρευνα δεν κατάφερε να δείξει οτι ακόμα και η κατάχρήση της οφείλει να διώκεται ποινικά από το κράτος. Άλλο πράγμα να αποθαρρύνεται κοινωνικά η έλλειψη μέτρου (όπως εξάλλου συμβαίνει και με το ποτό) όπου θα επαφίεται στην προσωπικότητα του καθενός η επιλογή, κι εντελώς διαφορετικό να συνεχίσουμε τον πόλεμο στην χρήση καθαυτή επιβάλλοντας το αλκοόλ ως μονόδρομο σε όσους θέλουν να μεταβάλουν προσωρινά την συνειδησιακή κατάστασή τους. Και ασφαλώς θα γνωρίζεις πως ακόμα και στην κατάχρηση, οι επιπτώσεις στην υγεία μεταξύ αλκοόλ και κάνναβης δεν συγκρίνονται ούτε σε ατομικό, ούτε σε οικογενειακό αλλά ούτε και σε κοινωνικό επίπεδο.
Καλή χρονιά!
και επειδή είμαστε ο λαός που αγαπά το μέτρο , μας βλέπω να παίρνουμε μέτρα για την μπαφοομίχλη.
και αυτό βρε Αντώνη μου το '' αν οι πολυγαμικοί αποκτήσουν κρίσιμη μάζα'' τι το 'θελες... της κακομοίρας γίνεται.
Δεν ένιωσαν οι πολυγαμικοί καμία ανάγκη να οργανωθούν σε συλλογικότητα και να διεκδικήσουν το οτιδήποτε. Δεν προέκυψε τέτοιο κοινωνικό αίτημα πόσο μάλλον με παρόμοια δυναμική. Αν και όταν προκύψει εδώ θα είναι οι επόμενες γενιές να το συζητήσουν όταν έρθει η ώρα. Πάντως από τη στιγμή που σύνολο ανθρώπων συσπειρώνεται και διεκδικεί, δεν μπορείς να αγνοήσεις τα αιτήματά του επιδεκτικά, πόσο μάλλον να τον λοιδορείς, αφού τις περισσότερες φορές αυτό σκάει μπροστά σου άσχημα. Γι’ αυτό και πιστεύω πως αν δεν θέλουμε γάμους και υιοθεσίες, πρέπει να παραχωρήσουμε κι εμείς από την πλευρά μας κάτι ως αντιπρόταση κι αυτό θεωρώ οτι είναι το σύμφωνο συμβίωσης. Έτσι γίνεται η πολιτική κι έτσι λειτουργούν οι σύγχρονες δυτικές κοινωνίες. Εκτός αν δεν θέλουμε να είμαστε τέτοια, θέση καθόλα σεβαστή.
Λαμπρο παραδειγμα οι δυτικες κοινωνιες! Κομμα παιδοφιλων στην Ολλανδια, οργανωσεις κτηνοβατων στην Γερμανια, uιοθεσιeς παιδιων απο ομοφυλοφιλους στο Βελγιο κ.a αλλα και ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ (η τελευταια λεξη της μοδας στα ανθρωπινα δικαιωματα...). Σε λιγο θα μας πουν οτι και η νεκροφιλια ειναι ανθρωπινο δικαιωμα εφ οσον θα εμφανιστει οργανωμενη ισχνη μειοψηφια που την υποστηριζει.
If God had wanted me otherwise,
He would have created me otherwise.
Δυστυχώς η στρεβλή αστική δημοκρατία των τελευταίων ετών επιτρέπει στις μειοψηφίες όχι να εκφράζονται αλλά να επιβάλλονται επί της πλειοψηφίας με τρόπο δυναστικό. Η ανοχή είναι κάτι πολύ διαφορετικό από αυτό που ζητουν οι κύριοι της φωτογραφίας. Οι μειοψηφούτες δεν επιζητούν πλέον να τους ανεχόμαστε αλλά να επικροτούμε τη διαφορετικότητά τους!!!
Αγαπητε Μουρουζη εκφρασατε πολυ εκλεπτυσμενα αυτο που κοινα λεμε: ξεφωνημενοι...
Βλέπω στή φωτογραφία (σέ ἄλλα site's εἶδα περισσότερες),ἐκεῖ πρός τά δεξιά,ἕνας νεαρός νά τραβολογιέται μέ τόν πατέρα του στήν ἠλικία...
Τί συζητᾶμε λοιπόν γιά ἀναγνώριση δικαιωμάτων καί γάμους καί σύμφωνα συμβίωσης. Ὑπάρχει πιό ἀηδιαστική εἰκόνα ἀπ' αὐτήν πού βλέπουμε στή φωτογραφία καί νά τή βλέπουν διά ζώσης καί τά παιδιά μας;
Τό πρόβλημα δέν εἶναι πού μαζεύτηκαν ἐκεῖ μόνο καί δέ σεβάστηκαν τήν σημερινή ἡμέρα καί τήν τελετή πού γινόταν πιό πέρα,ὅπως προχθές ὁ βουλευτής στό καρναβάλι,τό πρόβλημα εἶναι ὅτι ἔτσι ἀπελευθερωμένα καί ἀναίσθητα θέλουν νά συμπεριφέρονται καί νά ἐπιβάλλονται παντοῦ.
Ἐκεῖ βρίσκεται γιά μένα τό θέμα καί ἡ οὐσία. Ἀπό κεῖ καί πέρα,ἄν θέλει τό Κράτος νά τούς ἀναγνωρίσει δικαιώματα εἶναι δική του δουλειά,καρφί δέ μοῦ καίγεται. Αὐτό πού μέ νοιάζει εἶναι νά μήν προκαλοῦν δημόσια.
Το πρόσεξα και εγώ με τον παππού και το τεκνό του. Τον γερο-τεκνατζή με τις ξεπέτες στο Γκάζι και στο διαδίκτυο, τον βαφτίσαμε "ακτιβιστή". Το ότι αυτό προσέβαλε τη θρησκευτική τελετή των Ορθοδόξων (ας το έκαναν έξω από το σπίτι του Σεραφείμ...), θεωρήθηκε από ορισμένους ("κεντροδεξιούς";) αντιχριστιανούς σχολιαστές αποδεκτό και είχαμε την τιμή να μας αφιερώσουν "σεντόνια" με επιχειρήματα "διαφωτιστικής" ελευθεριακής προπαγάνδας. Ο αντιχριστιανός Γιώργος Μακρής μάλιστα, που επαινούσε τη σοβιετική παρωδία του Σώματος και του Αίματος του Χριστού, ένιωσε μεγάλη αγαλλίαση (κατανοητό για έναν που μισεί τον Χριστό, η βρωμιά τον ελκύει όπως τη μύγα). Σε λίγο θα δούμε ανάλογα "χάπενινγκ" από τους αντίχριστους και μέσα στις εκκλησίες, είναι θέμα χρόνου. Αν ήταν για θρησκευτική τελετή μουσουλμάνων, θα υπήρχε ασφαλώς μεγάλη ευαισθησία, δεν αμφιβάλλω. Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι το επόμενο στάδιο θα είναι η διεκδίκηση δικαιωμάτων από τους παιδεραστές, ήδη υπάρχουν τα πρώτα "νομιμοποιητικά" δημοσιεύματα, ότι "υπάρχει η τάση της παιδεραστίας έμφυτη...", λες και ό,τι έχει στην ιδιοσυγκρασία του ο άνθρωπος (αν το έχει...) πρέπει να το εκφράζει ανοιχτά και η κοινωνία να το αποδέχεται, λες και δεν υπάρχει προσωπικός αγώνας του ανθρώπου κατά παθών. Εν πάση περιπτώσει, αυτά που γράφουν εδώ μέσα ορισμένοι "φιλελεύθεροι" επιβεβαιώνουν την άποψή μου ότι η "πολιτική ορθότητα" είναι ολοκληρωτισμός που στρέφεται ΜΟΝΟ κατά των χριστιανών, είναι μεταλλαγμένος μαρξισμός, είναι πολιτιστικός μαρξισμός, είναι ο κομμουνισμός του 21ου αιώνα. Και επίσης ότι όσο ένα κόμμα επιμένει να στεγάζει στους κόλπους του ελευθεριακούς φιλελεύθερους και συντηρητικούς, αυτό το κόμμα δεν με εκφράζει πλέον. Δεν πρόκειται να γράψω τίποτα άλλο επ' αυτού. Τελεία.
Kι ἐγῶ ἀκριβῶς αὐτή τήν ἀπόφαση ἔχω πάρει,ἀλλά ὥρες-ὥρες βγαίνεις ἀπό τά ροῦχα σου...
οταν συζητάμε τέτοιο θέμα ,μη βγαίνεις απ' τα ρούχα σου ,θα σε παρεξηγήσουν!!!
Είναι τουλάχιστον περίεργο η διαφορά ηλικίας να στηλιτεύεται κατ’ αυτό τον τρόπο μόνο όταν προέρχεται από ομόφυλο ζευγάρι, σαν να πρόκειται περί αναίδειας που δρα αθροιστικά και επιβαρυντικά πάνω σε μια άλλη.
Περί των υπολοίπων που γράφετε αποτελεί πάγια τακτική ο νεφελώδεις μειωτικός χαρακτηρισμός «ελευθεριότητα» για ελευθερίες των άλλων που μας ενοχλούν αισθητικά και μας μπαίνουν στο μάτι. Καθώς επίσης και οι αναφορές περί «φασισμού της πολιτικής ορθότητας» όταν τα ορθολογικά επιχειρήματα στέκουν εμπόδιο απέναντι σε αφηγηματικές πρακτικές μας που στηρίζονται στην αρνητική συνθηματολογία που κινείται στα όρια της προσβολής. Και είναι απορίας άξιο το οτι μου αποδίδετε (έστω και χωρίς να με κατονομάζετε ευθέως) αντιχριστιανικά κίνητρα τη στιγμή που έγραψα πως ούτε με τους γάμους συμφωνώ, ούτε με τις υιοθεσίες, ούτε με τα γκέι πράιντ, ούτε και με την συγκεκριμένη αντισυγκέντρωση στον Πειραιά. Τα υπόλοιπα που γράφετε κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου περί παιδεραστίας δεν αντέχουν σοβαρής κριτικής στο ελάχιστο.
Σίγουρα υπάρχουν και άλλες, σλαβόφωνες κοινωνίες της βαλκανικής που θα συμφωνούσαν με την οπτική και τους προβληματισμούς σας, μόνο που οι κοινωνίες αυτές λίγη σχέση μπορούν να έχουν με Ευρώπη και Δύση. Αν διαφωνείτε με τον ευρωπαϊκό και φιλοδυτικό προσανατολισμό της χώρας, πράγματι έχω την ελαφρά αίσθηση οτι το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας είναι αδύνατον να σας εκφράσει στον βαθμό που θα επιθυμούσατε καθότι η Δεξιά από την Ακροδεξιά χωρίζεται από μικρές αλλά σημαντικές διαφορές. Εύχομαι οι όποιες προσεχείς πολιτικές ζυμώσεις να σχηματίσουν το κόμμα εκείνο που, με νέα ηγεσία και απελευθερωμένο από κάθε υπόνοια σκοτεινού παρελθόντος ή δηλητηριώδους ιδεολογικού υποβάθρου, θα εκφράζει πλέον στο κοινοβούλιο εσάς και κάθε άλλο συμπολίτη που έχει θέσεις και αντανακλαστικά παρόμοια με τα δικά σας όσο αξιοπρεπέστερα, κόσμια και πολιτισμένα μπορεί.
Με συγχωρειτε αλλα θα το πω ετσι. Ηρθαν τα αγρια να διωξουν τα ημερα.., Περι δυτικου πολιτισμου απαντω πιο πανω. Μια ερωτηση μονο. Δηλαδη κατα την γνωμη σας η ΝΔ του μελλοντος θα πρεπει να υποστηριξει και την νεκροφιλια αν υπαρξει "κριτικη μαζα" πολιτων που θα ζητησει την αναγνωριση των ανθρωπινων δικαιωματων των νεκροφιλων; Και ας μην δοθει η απαντηση οτι η νεκροφιλια η η κτηνοβασια ειναι ποινικο αδικημα γιατι στις περισσοτερες χωρες του κοσμου και η ομοφυλοφιλια ειναι παντα ποινικο αδικημα.
Mίλησα για νομική απαγόρευση της ομοφυλοφιλίας; Το είδες αυτό έστω να υπονοείται; Προτού αποφασίσεις να συντάξεις το υπ' αρ. 69 διαφωτιστικό ελευθεριακό "σεντόνι" σου κουνώντας το δάχτυλο προς τους "ατακτούντες" σαν επαρχιακός δημοδιδάσκαλος ή σαν σταλινικός κομισσάριος, παρακαλείσαι να μάθεις ανάγνωση κειμένου σε νεοελληνική Κοινή. Αυτά...
+100000000
Τελικά ἔχεις δίκιο ΒΙΣ, δέν ἀξίζει νά ἀσχολεῖται κανεῖς...
ΒΙΣ
Αντιχριστιανικα χαπενινγκ ειδαμε ηδη σε εκκλησιες, με τις Πουσσυ Ραιοτ στην Ρωσια και τις λεσβιες των Φεμεν στην Γαλλια, Οπου ναναι θα τα δουμε και εδω.
Ας σημειωθει οτι νεοφιλελευθεροι και αριστεροι εχουν πια κοινο ευαγγελιο. Τις θεωριες του Καρλ Ποπερ.
Και η προοδος των ανθρωπινων δικαιωματων συνεχιζεται. Στο Βελγιο ψηφιζεται νομος που θα επιτρεπει την ευθανασια των ανηλικων..,
Προσβολή θρησκευτικών συμβόλων, ας πούμε.
Δεν ισχυρίσθηκα οτι η ομοφυλοφιλία απαγορεύεται δια νόμου. Ισχυρίζομαι όμως οτι μεγάλο μέρος των Ελλήνων στην παρούσα φάση θεωρεί για παράδειγμα πως ένας άντρας ομοφυλόφιλος δεν μπορεί επ’ ουδενί να είναι δάσκαλος, παιδίατρος, στρατιωτικός ή δικαστικός. Καταλαβαίνετε τι θέλω να πω λοιπόν και μην ισχυρίζεστε οτι δήθεν οι ομοφυλόφιλοι αν είναι καλοί στην δουλειά τους δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα γιατί ξέρετε κι εσείς οτι δεν είναι καθόλου έτσι. Απολύτως καθόλου.
Οι ομοφυλόφιλοι έχουν κάθε λόγο να διεκδικούν το δικαίωμα της ίσης μεταχείρισης και της αξιοπρεπούς αντιμετώπισής τους. Κι αυτό βέβαια δεν γίνεται ούτε με γκέι πράϊντ ούτε και με συγκεντρώσεις όπως η σημερινή που μάλλον αντίθετα αποτελέσματα φέρνει. Από τα σχόλια όμως που διαβάζετε κι εσείς εδώ, καταλαβαίνετε πως καμία μορφή διεκδικήσεών τους δεν θα ήταν ουσιαστικά ανεκτή από τους σχολιαστές. Η εστίαση στο άκομψο και ασεβές του συγκεκριμένου περιστατικού σήμερα, είναι καθαρά προσχηματική. Κι αν τα σχόλια αυτά γράφονται το 2014 ας αναλογιστούμε πως ήταν τα πράγματα μέχρι πριν δυο τρις δεκαετίες νωρίτερα και καταλαβαίνουμε αμέσως πώς και γιατί προέκυψαν οι σημερινές αμετροέπειες από πλευράς ομοφυλοφίλων σαν καζάνι που εκρήγνηται.
Φλυαρια χωρις αντικρυσμα. Δεν πειθει.
Το “gay event” μου είναι αδιάφορο. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι τη κοινή απόφαση δυο ενηλίκων να κάνουν την ομοφυλόφιλη πράξη ορισμένοι εδω τη ταυτίζουν με διάφορα άλλα όπως: κτηνοβασία , παιδεραστία , πορνεία , Ουνια, τον ανθελληνισμό, τα ναρκωτικά, ακόμη και το ΣΥΡΙΖΑ !
αντι για ...ουστηδες, μπορεις να λες : φολκσβαγκεν...
Ενταξει μην νομιζεις, και τα Πακια, κρυφο-βολκσβαγκεν είναι :-)
Ξεκάθαρη τοποθέτηση και ολότελα λογικό το σχόλιο και στο συμπλήρωμά του ... Τελικά δηλαδή δικαιούμαστε ή όχι ως πολίτες να ζούμε σ' ενα κοινωνικό περιβάλλον διαμορφωμένο σύμφωνα με την πλειοψηφία μας ; και αν υπάρχουν μειονότητες ας εκδηλώνονται (δικαίωμά τους) στους θύλακές τους . Η Μύκονος π.χ. πράγματι ξέρουμε όλοι ότι είναι ένας τέτοιος θύλακας και κανείς δεν διανοείται να το αμφισβητήσει . Γιατί και μια θρησκευτική τελετή να καπελωθεί από βίαια "μυκονοποίηση"; για να τιμωρήσουνε τον (αδιάφορο για ποιό λόγο "ενοχλητικό") παπά τής τελετής !!
Μετά μιλάνε για σεβασμό σε δικαιώματα.....
τι ψάχνεις να βρεις. δεν έχεις ακούσει την φράση "από έναν πούστη όλα να τα περιμένεις"; πόσο δε μάλλον όταν μαζεύονται περισσότεροι.
Όντως, βρε φίλε, αποδείχτηκε ότι είναι και πολύ πούστηδες οι πούστηδες. Πήγαν εκεί που δεν φοβόντουσαν κανέναν, σε γιαγιάδες, παππούδες οικογένειες με παιδάκια και σημαιάκια, παπάδες και θεοσεβούμενους, να προκαλέσουν απελπισία. Τόση κακία, τόση πουστιά!
Λοιπόν, ο καθένας μπορεί να φιλάει το σύντροφο του έξω από στάνες, μαχαλάδες, σχολεία, γήπεδα χωρίς να διαπράττει κάποιο ποινικό αδίκημα.
Η μόνη σχετική διάταξη -και επειδή μιλάμε για θρησκευτική τελετή- είναι η εξής:
Διατάραξη θρησκευτικών συναθροίσεων
1. Όποιος κακόβουλα προσπαθεί να εμποδίσει ή με πρόθεση διαταράσσει μιαν ανεκτή κατά το πολίτευμα θρησκευτική συνάθροιση για λατρεία ή τελετή, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών.
Νομίζω όμως ότι το υποκειμενικό στοιχείο, η (κακή) πρόθεση πολύ δύσκολα μπορεί να στοιχειοθετηθεί. Αλλά και αναφορικά με τη διατάραξη, έχω επιφυλάξεις για το αν τα μέσα (εναγκαλισμοί,φιλιά) μπορούν από τη φύση τους να προκαλέσουν διατάραξη!
Φυσικά και μπορεί ο καθένας να έχει την άποψη του! Επειδή χρησιμοποιήσατε τον όρο ελευθερία και τα σχετικά με την παραβίαση της, νόμιζα ότι θεσατε το ζήτημα επί νομικής βάσης.
Μας κυβερνούν οι αδερφές κ´ δεν το πήραμε χαμπάρι;όλα είναι ένα παιχνίδι το μεγαλητερο εμπόδιο τις παγκοσμιοποίησης κ´ μουλτικουλτι ελενχομενης κοινωνίας είναι ή οικογένεια
Απο τη στιγμή που παπαδες δε δισταζουν να ειναι ομοφοβικοι κατα τη διαρκεια λειτουργειων κ απο άμβωνα, η διαμαρτυρια κατα τη διαρκεια παρομοιας λειτουργιας δε μου κακόφαίνεται. Ποσο μαλλον οταν τα μηνύματα που πέρνα ειναι σαφως πιο θετικά απο αυτα πολλων παπαδων στον αμβωνα.
Ἀφοῦ τό λές ἐσύ,θά προσέχω...
Οι ίδιοι,όπως δείχνει η συμπεριφορά τους,δεν νιώθουν καλά με τον εαυτό τους,σαν να θέλουν να κρύψουν ότι αισθάνονται ενοχή,γι'αυτό και προσπαθούν την ενοχή τους να την γενικεύσουν σε μια ολόκληρη κοινωνία.Ετσι,επέβαλαν και τον όρο ''ομοφοβικός''κατά παντός διαφωνούντος με την άποψή τους και την στάση ζωής τους.Ανάγουν την σεξουαλική τους ιδιαιτερότητα σε ιδεολογία και μπορεί κάποιος να τους προσάψει την κατηγορία εμμέσου ή αμέσου προσηλυτισμού.Τότε μια οργανωμένη κοινωνία επειδή θα αντιδρά αυτοσυντηρητικά,θα τους θυματοποιεί,και σε δουλειά να βρισκόμαστε.
Μπλέχτηκες λοιπόν :-) Δεν βαριέσαι στο κάτω κάτω δεν μας αφορά!
Όχι φιλαράκι. Απλώς αρνούμαι να παίξω το παιχνιδάκι σου.
Η διαμαρτυρία του περιέχει την υπερβολή, ακόμα και τα φυλλάδια που διένειμαν με την υπογραφή pousti - riot, αν κάνω λάθος ζήτω συγγνώμη, υποβιβάζει αυτομάτως το επίπεδο της διαμαρτυρίας.
Κοινώς είναι χαβαλέδες και η ώς άνω ενέργεια στα πλαίσια του χαβαλέ πρέπει να αντιμετωπίζεται.
Αυτα που εκαναν οι δικοι μας ετεροφοβικοι δεν ειναι τιποτε. Δειτε εδω τι εκαναν στο Βελγιο οι λεσβιες των Φεμεν εναντιον του καθολικου αρχιεπισκοπου του Βελγιου (73 ετων, δεν σεβαστηκαν την ηλικια του) που τον θεωρουν "ομοφοβικο".
http://www.7sur7.be/7s7/fr/1502/Belgique/article/detail/1620542/2013/04/23/Les-Femen-accueillent-Mgr-Leonard-seins-nus-a-l-ULB.dhtml
Στις περισσότερες χώρες του κόσμου η ομοφυλοφιλία ΔΕΝ ειναι ποινικό αδίκημα (ψαξτε λιγο πριν γραψετε), αλλα και ετσι να ηταν εμεις εδω συζητάμε με βάση το νομικο πλαίσιο της δικης μας χώρας!
Εσεις ψαξτε καλυτερα. Και τα νομικα πλαισια αλλαζουν. Δεν πηρα ομως απαντηση στο ερωτημα μου.
Αυτό που αναφέρατε ως παραδειγμα θεωρείται διαστροφή. Αν αλλάξουν τα ιατρικά/επιστημονικά δεδομένα (τα μόνα που -κατα τη γνωμη μου- πρέπει να μας καθοδηγουν στη λήψη των αποφάσεων) νομίζω πως ναι.
Όσον αφορά την ομοφυλοφιλία, επιμένω πως στις περισσότερες χώρες του κόσμου και στις συντριπτικά περισσότερες του δυτικου κόσμου δε θεωρειται ποινικο αδικημα, ουτε η ιδιωτικη, ουτε η δημοσια εκφρασή της!