20/01/2012 20:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Την παραίτηση των εμπλεκομένων υπουργών στην υπόθεση ΕΛΣΤΑΤ ζητά η ΝΔ

Στενοί συνεργάτες του προέδρου της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά δήλωσαν πριν από λίγο ότι πρέπει να παραιτηθούν άμεσα όσοι υπουργοί εμπλέκονται στην υπόθεση της παραποίησης των στατιστικών στοιχείων για το έλλειμμα που διαβιβάστηκε στην Βουλή.

Όπως γράφουμε και σε προηγούμενη ανάρτηση, ο  οικονομικός εισαγγελέας Γρηγόρης Πεπόνης ζήτησε να διαβιβαστεί στην Βουλή η υπόθεση της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ), μετά από καταγγελίες μελών  της  για παραποίηση των στοιχείων του ελλείμματος του 2009, επειδή  προσέκρουσε πάνω σε ευθύνες πολιτικών προσώπων. Για το λόγο αυτό, ως έχει υποχρέωση εκ του νόμου,  ζήτησε να  διαβιβαστεί  ο φάκελος στη Βουλή προκειμένου αυτή να προχωρήσει στην σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής.   Η οποία και θα αναζητήσει  ενδεχόμενες ευθύνες  του  τότε  πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου, του Υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου, αλλά  και μελών της τότε κυβέρνησής.

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΜΠ avatar
    ΜΠ 20/01/2012 20:56:28

    Η Ν.Δ δεν πρέπει απλά να ζητά. Πρέπει να μάθει να απαιτεί και να μην σταματάει αν δεν πετύχει αυτό που απαιτεί. Να απαιτήσει λοιπόν άμεση παραίτηση άλλως αποσύρεται από την κυβέρνηση αυτή. Μόνον έτσι θα αποδείξει ότι εννοεί τα περί εξεταστικής όταν θα γίνει κυβέρνηση. Ή τώρα ή ποτέ !!!!

    • factorx avatar
      factorx @ ΜΠ 20/01/2012 21:09:45

      Με συγχωρείς, αλλά αυτά που γράφεις είναι για κανένα εξωκοινοβουλευτικό κόμμα. Με τις λέξεις παίζουμε; Δεν πρέπει να υπάρχει κλιμάκωση σε μια προσπάθεια; Όλη η τακτική στην φόρα;

      Και, ακόμα, γιατί ψάχνεις να βρεις το πρόβλημα εκεί που δεν υπάρχει και δεν επισημαίνεις,, για παράδειγμα, ότι ο Σαμαράς και η ΝΔ έθεσαν πρώτοι το θέμα των στατιστικών;

      • man8os avatar
        man8os @ factorx 20/01/2012 21:39:53

        Τωρα φακτορα εχουμε και τη δικαιοσυνη με το μερος μας. Δεν συμφωνεις οτι ειναι καιρος να γινουμε λιγο πιο τολμηροι?

      • ΜΠ avatar
        ΜΠ @ factorx 20/01/2012 21:57:19

        Αγαπημένε μου Φάκτορα συμφωνώ ότι η τακτική, εφόσον υπάρχει, δεν πρέπει να βγαίνει στη φόρα. Όμως θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω στο συγκεκριμένο θέμα, διότι ήδη το ΠΑΣΟΚ έχει εξαπολύσει επίθεση κατά της Ν.Δ και την κατηγορεί για σκευωρία που έχει στήσει με τους εισαγγελείς. Κατά συνέπεια, δεν υπάρχει χρόνος για ξεδίπλωμα της τακτικής παρά μόνον για κατά μέτωπο επίθεση, για να μην υπάρχει χρόνος αντίδρασης από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ.
        Μην ξεχνάς ότι αρκετούς μήνες πρίν, που φαίνονται σαν χτες, ο ΓΑΠ είχε παραιτηθεί (την πρώτη φορά) και κατάφερε μετά από μόλις μερικές ώρες από την παραίτησή του να τα γυρίσει τούμπα κατηγορώντας τον Α.Σ για ασυνέπεια. Αυτά είναι μαθήματα που γίνονται παθήματα και τώρα είναι η τρανταχτή ευκαιρία να το καταλάβουν αυτό, όλοι όσοι εμπλέκονται στην υπόθεση αυτή. Δεν πρέπει λοιπόν να τους δοθεί χρόνος για αντίδραση και να προστατευτούν πίσω από την βουλευτική τους ασυλία.
        Επιπλέον πρέπει να καταλάβουν ότι τους εισαγγελείς πρέπει να τους σεβόμαστε και όχι να τους λοιδωρούμε. Ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή τους στο σχόλιό μου.

      • Ταραχή avatar
        Ταραχή @ factorx 21/01/2012 11:15:55

        Factor x διαβάζουμε για στενούς συνεργάτες του Σαμαρά και όχι για τον ίδιο να έχει κάνει δηλώσεις και αυτό μας ανησυχεί όλως ιδιαιτέρως.Οι στενοί συνεργάτες κάνουν δηλώσεις σε κατώτερες σημασίας θέματα και όχι σε τόσο σοβαρά.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ ΜΠ 20/01/2012 21:14:15

      Συμφωνώ!!!!

    • man8os avatar
      man8os @ ΜΠ 20/01/2012 21:38:32

      H NΔ πρεπει να φυγει απο την κυβερνηση αν στη συνθεση της υπαρχουν υποπτοι (καλα χρησιμοποιω και αυτη τη λεξη χαχαχαχα) για εγκληματα.

  2. nickname@taleftaiparhoun.gap avatar
    nickname@taleftaiparhoun.gap 20/01/2012 20:58:08

    σωστός!!!!

  3. Ραβινος avatar
    Ραβινος 20/01/2012 21:01:09

    Πολυ ηρεμη τοποθετηση !Προσοχη μην γυρισει μπουμεραγκ στην αξιοτιμη ΝΔ !Σκεφτεται τι θα εκανε το ΠΑΣΟΚ σε αναλογη περιπτωση τιποτα αλλο !Τι να πρωτοθυμηθουμε απο την λασπολογια της πασοκαριας ?{Βατοπαιδι,Ζημενς,Ζαχοπουλο,κλεισιμο Βουλης ,C4I κοκ}

    • factorx avatar
      factorx @ Ραβινος 20/01/2012 21:13:26

      Ραβίνε, αυτές οι τακτικές είναι για ....συναγωγές του Μεσαίωνα (αστειεύομαι μην παραξηγηθείς). Αν ο βγει ο Σαμαρά και κάνει δήλωση, την επομένη στιγμή τα κανάλια θα λένε ότι ο Πεπόνης ενεργει καθ΄υπόδειξη της ΝΔ. Καλά τα αγωνιστικά αισθήματα, αλλά να σκεφτόμαστε και θετικά

      • anonymous avatar
        anonymous @ factorx 20/01/2012 21:20:01

        Το γράφουν ήδη τα πράσινα blogs. Μιλάνε για σκευωρία και ότι παίρνει εντολές από τη ΝΔ.

        Πάντως πολλή βρώμα βγαίνει στη φόρα από τον πράσινο οχετό τώρα τελευταία και να δω που θα πάει η κατάσταση. Εύχομαι η πτώση τους να μην κάνει κακό στη χώρα. Βέβαια και η ΝΔ δεν είναι στο απυρόβλητο, διότι υπάρχει το θέμα Παπαγεωργόπουλου.

        • TopGunZ avatar
          TopGunZ @ anonymous 20/01/2012 22:09:05

          Που βάσει του ακριβοδίκαιου έφορα τοκογλύφου πρέπει να δικαιολογήσει ποια σκοτεινή διαπλεκόμενη οργάνωση είναι ο OPAD?

        • Michal.V. avatar
          Michal.V. @ anonymous 20/01/2012 23:04:48

          Ανώνυμε ο Παπαγεωργόπουλος δεν ήταν ούτε υπουργός, ούτε γεν.γραμματέας υπουργείου, ούτε διορισμένος γενικά σε κυβερνητική θέση από τη Ν.Δ. Μπορεί να πρόσκειται στη Ν.Δ.ήταν όμως εκλεγμένος και μάλιστα με μεγάλες πλειοψηφίες Δήμαρχος από το λαό της Θεσσαλονίκης για είκοσι αν δεν κάνω λάθος χρόνια. Τώρα αν έχει λερωμένη τη φωλιά του μέσα και μάλιστα βαθιά για παραδειγματισμό.-

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ factorx 20/01/2012 22:03:10

        εδώ συμφωνώ 100% (περίεργο !!!) ... το θέμα δεν είναι για χαβαλέ και ΠΟΛΥ εύκολα θα μετατραπεί από το -αν γίνει λάθος χειρισμός- από υπόθεση Πασόκ σε βροχή ανακοινώσεων αν είναι δεξιός ή αριστερός ο Πεπόνης κλπ ...

        ήδη το Πασόκ με ανακοίνωση έθεσε θέμα αξιοπιστίας των αντι-εισαγγελέων ...

        Χρειάζεται προσοχή και ΚΑΘΟΛΟΥ υπερβολές ... δεν έχει κανένα λόγο η ΝΔ να αρχίσει γραφικότητες και πέραν του δέοντος φωνασκίες ...

        ΑΝ όμως τεθεί θέμα κουκουλώματος (δηλαδή αν δεν συγκροτηθεί προανακριτική πριν την παραγραφή) τότε θα μιλάμε για άλλο ένα φιάσκο ... προς το παρόν είναι ΑΔΙΚΟ να ξεκινάμε τη γκρίνια από την 1η μέρα

  4. ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
    ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 20/01/2012 21:11:39

    Αυτή έπρεπε να είναι από την αρχή η τακτική.
    Να απαιτεί και όχι να ζητά.
    Απλώς αυτό που με προβληματίζει γιατί σήμερα και όχι από την αρχή;
    Δεν τα βρήκαν στο PSI;
    Τι γίνεται αλήθεια; Μήπως πρέπει κάποιος να μιλήσει γι΄αυτό; Το να κάνουμε όλοι τους προπονητές του καφενείου (όπως εγώ δηλαδή) είναι εύκολο και πιθανώς ανέξοδο. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι σταράτα λόγια.
    Το παιχνίδι είναι δύσκολο και βρώμικο.
    Για παράδειγμα :
    Ο Σαμαράς ανακοινώνει ότι πάει Ρωσία να δει τον Πούτιν και το Α.Π.Ε βγάζει ΄΄ανταπόκριση΄΄ όπου χαρακτηρίζει τον Πούτιν καθεστώς.
    Ο Πούτιν έχει βάλει τον εκπρόσωπο στο ΔΝΤ να αντιτίθεται στους όρους για την Ελλάδα.
    Το Υπουργείο Άμυνας αποφασίζει ξαφνικά αναβάθμιση μαμούθ των F-16. Τα ενεργειακά ΄΄κοχλάζουν΄΄.
    Ο Ρώσικος στόλος κάνει ασκήσεις στη Μεσόγειο.
    Για σκεφτείτε λιγάκι όλα αυτά .
    Μήπως κάποιος ξέρει κάτι να γράψει υπεύθυνα κάτι;

    • factorx avatar
      factorx @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 20/01/2012 21:15:23

      Λέω να ειδοποιήσω τον Τζων Λε Καρρε να σου απαντήσει αγαπητέ. Μόνο για τον πλανήτη Άρη δεν μας ρώτησες. Υπομονή και θα απαντηθούν όλα

      • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ avatar
        ΘΟΔΩΡΟΣ Κ @ factorx 20/01/2012 21:40:29

        Σε νορμάλ συνθήκες η υπομονή που συνιστάς (παρεμπιπτόντως αυτή τη στιγμή γίνεται μεγάλο ψήσιμο στο PSI), οδηγεί μετά από 30 τόσα χρόνια να μας λένε την αλήθεια κάποια αρχεία ενός ξένου Υπουργείου Εξωτερικών. Προτιμώ λοιπόν να σκέφτομαι λίγο παραπάνω στο παρόν παρά να μου τα πουν τα εγγόνια μου στο μνημόσυνό μου.
        Όσο για τον Τζον Λε Καρρε - Ντέιβιντ Κόρνγουελ, δεν θα ήταν άσχημη ιδέα. Ολόκληρο Dagger of Daggers έχει.

        • factorx avatar
          factorx @ ΘΟΔΩΡΟΣ Κ 20/01/2012 21:44:46

          Dagger of Daggers; Δεν το ξέρω !!!

          • ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. avatar
            ΘΟΔΩΡΟΣ Κ. @ factorx 20/01/2012 21:50:48

            Άστο δεν πειράζει.

      • man8os avatar
        man8os @ factorx 20/01/2012 21:42:45

        Πολυ αινιγματικο σε βρισκω φακτορα (ειχα να μπω πολυ καιρο). Καατι ξερεις και δε μας λες?
        Σε καθε περιπτωση, περιμενω να δω μηπως ξερεις κατι που δεν ξερουμε...

  5. anonymous avatar
    anonymous 20/01/2012 21:22:10

    Δεν ξέρω τι θα κάνει η ΝΔ, αλλά τα πράγματα είναι δύσκολα. Αν τους παραπέμψει όλους αυτούς ενδέχεται να αναστηθούν. Η όλη μαεστρία είναι να τσακίσει τη ραχοκοκκαλιά του μηχανισμού τους ειδικά τώρα που άρχισε να ξηλώνεται.

    • Απηυδισμένος avatar
      Απηυδισμένος @ anonymous 20/01/2012 21:24:48

      Εγώ νομίζω οτι το καλύτερο είναι να καθίσουν να παρακολουθούν το ΠΑΣΟΚ να διαλύεται μόνο του. Και απλώς να πιέζουν για εκλογές το συντομότερο δυνατό.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Απηυδισμένος 20/01/2012 22:05:43

        1) Πρέπει να κινήσουν τα νήματα ώστε να διαλυθεί το συντομότερο δυνατό πχ. κόβοντας τη χρηματοδότηση.
        2) Να μην επιτρέψουν την ανασύστασή του έστω και με άλλο όνομα και άλλα στελέχη
        3) Να δημιουργήσουν ασφ. δικλείδες στο σύνταγμα ούτως ώστε ακόμη κι αν αναστηθούν να μη μπορούν να ξανακλέψουν. Αν δεν έχουν λεφτά θα είναι τελειωμένοι.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ Απηυδισμένος 20/01/2012 22:11:37

        Ακριβώς. Μην ξεχνάτε ότι τα ΠΑΣΟΚια είναι ύπουλα ερπετά, μπορεί να νομίζεις ότι αργοπεθαίνουν και αν κάνεις το λάθος να τα τσινήσεις αυτά να ξυπνήσουν και να σου ορμήξουν να σε δαγκώσουν. Ας μην τους δώσουμε ευκαιρίες για ανασυσπείρωση.

  6. Aris. A avatar
    Aris. A 20/01/2012 21:28:23

    Σωστή και ζυγισμένη η ανακοίνωση της ΝΔ.

    Μην ξεχνάμε ότι είμαστε παραμονές κρίσιμων διαπραγματεύσεων.

    Από τον Παπαιωάννου περιμένω να συμπεριφερθεί ως κλασσικός Πασόκος και να δημιουργήσει πρόβλημα στον Παπαδήμο.

    Τον θυμάμαι από το 85 που έκανε τον κυβερνητικό εκπρόσωπο.

    Αξιος συνεχιστής του Μαρούδα.

    Αναμένεται απάντηση της οικογένειας Παπανδρέου.

    Θα τολμήσουν ή θα φοβηθούν μην ανοίξουν οι εμπλοκές του Νίκου.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Aris. A 20/01/2012 22:13:11

      Όντως, σαν πολύ ήσυχη η οικογένεια, μάλλον έχουνε πάρει χαμπάρι ότι άρχισαν οι κουμπουριές και το παίζουν λίγο αμορτή.

  7. Silence t. avatar
    Silence t. 20/01/2012 22:03:53

    Αν ο Παπανδρέου και ο Παπακωνσταντίνου είναι ύποπτοι για σκόπιμη παραποίηση των στοιχείων , οι υπόλοιποι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ δεν πρέπει να θεωρηθούν συνένοχοι , όντας εκλεγμένοι από τον Ελληνικό λαό για να διαφυλάττουν τα συμφέροντα του λαού και της πατρίδας ;

  8. Kosta avatar
    Kosta 20/01/2012 23:31:31

    Τώρα μπορούν οι βουλευτές του Πασόκ να δείξουν πόσο πατριώτες είναι...

  9. atheo avatar
    atheo 21/01/2012 08:39:09

    Καλημερα,χαλαρους σας διαβαζω στο θεμα.ακουσατε την γεωργαντα τι ειπε στον ακη παυλοπουλο χτες βραδυ.μονο η γιαγια μου δεν ειχε παρεμβει στην ανεξαρτητη στατιστικη αρχη.
    Η γκλαβα του παπακωνσταντινου δειχνει οτι ειναι απ αυτους που σεβονται τις ανεξαρτητες αρχες τρομαρα του.
    Για αυτο η νδ πρεπει να κανει το κοσμο ανω κατω.
    Πρωτα θα προηγηθει η πολιτικη λυση δηλ να ξεκουμπιστουν απ τη κυβερνηση ολοι οσοι εμπλεκονται και μετα η δικαιοσυνη θα τα βρει.
    Λετε?

  10. Κρίτων avatar
    Κρίτων 21/01/2012 10:23:04

    Τον έγκλημα του Μητσοτάκη ήταν η παραπομπή του Ανδρέα στο ειδικό δικαστήριο. Το έκανε ήρωα στα μάτια του κόσμου,τον αποενοχοποίησε,τον έδωσε την ευκαιρία να παίξει σ΄άλλο γήπεδο,να ρίχνει την μπάλλα στην εξέδρα και για την ταμπακέρα τίποτα.Στο τέλος έγινε και πάλι πρωθυπουργός παρόυι ήταν άρρωστος! Θέλει μεγάλη προσοχή να μην ξαναπατίσει την ίδια πεπονόφλουδα η ΝΔ. Να αποστασιωποιηθεί έντεχνα και να μην επιτρέψει τους επαγγελματίες προπαγανδιστές να αρχίσουν να μιλούν για "βρώμικο 89 Ν0 2"κλπ να ζητήσει από τους δικαστές σοβαρότητα,επαγγελματισμό..Η δικαιοσύνη ας πράξει αυτό που πρέπει και ας αποδείξει μόνη της ότι υπάρχει δόλος.Με στοιχεία.Είναι δουλειά της.Αυτή η ιστορία με τις εξεταστικές έχει ξεφτιλιστεί! Προσοχή στα ειδικά θέματα. Θέλουν ειδικούς.Η στατιστική είναι επιστήμη.Πολλοί λίγοι γνωρίζουν το πως δουλέυει, τι μοντέλα ακολουθεί. Αυτοί λοιπόν να μιλούν.Αυτοί να αναλάβουν την ανάλυση. Οι άσχετοι στην γωνία.

    • factorx avatar
      factorx @ Κρίτων 21/01/2012 14:44:09

      Το "εγκλημα" του Μητσοτάκη ήταν οτι δεν το έκανε για την κάθαρση, αλλά για τα δικά του παιχνίδια. Το ίδιο ισχύει και για τους άλλους "αρχάγγελους" της κάθαρσης της εποχής: Κωνσταντόπουλο, Αριστερά κλπ. Και φυσικά τον κύρο λόγο είχαν οι διαπλεκόμενοι εκδότες. Σήμερα όμως υπάρχει μια εντελώς διαφορετική κατάσταση

      • Κρίτων avatar
        Κρίτων @ factorx 21/01/2012 15:03:36

        ΄Οταν σηκώνεις τέτοια θέματα πρέπει να τα έχεις δεμένα από χίλιες μεριές.Γιατί αλλοιώς δίνεις τον άλλο την δυνατότητα χωρίας να απολογηθεί επί της ουσίαςνα βγεί και από πάνω.και η ουσία για μένα είναι ότι τους έλεγαν πάρτε μέτρα και αυτοί τους κορόιδευαν με το κοινωνικό επίδομα! Σ΄αυτό πρέπει να απολογηθούν.Οι βουλευτές είναι άσχετοι με ειδικά θέματα. Λαχταρούν για πέντε λεπτά δημοσιότητα. Το τι λένε δεν τους πολυενδιαφέρει. Γι αυτό πιστεύω ότι το θέμα είναι ειδικό θα πρέπει μόνο οι γνώστες και οι ομάδα που γνωρίζει το θέμα να μιλήσει.Το ότι έχουν αλάξει σήμερα είναι πασίγνωστο.Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα αλάξει και η νοοτροπία του κόσμου όσον αφορά την αντιμετώπιση των ειδικών δικαστηρίων.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.