#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/09/2012 14:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μαζί με την επιμήκυνση αρχίστε και την...προσθετική!



Του Γιώργου Χαρβαλιά

Η συζήτηση που γίνεται τις τελευταίες μέρες για το νέο πακέτο μέτρων «προσαρμογής» της ελληνικής οικονομίας, αποδεικνύει αν μη τι άλλο, ότι ο Αντώνης Σαμαράς, περιφρονεί την έννοια του πολιτικού κόστους μπροστά στην εξυπηρέτηση ενός άλλου ευγενέστερου εθνικού σκοπού. Της παραμονής μας δηλαδή στη ζώνη του ευρώ, που κατά την άποψη του πρωθυπουργού, ισοδυναμεί με «σωτηρία της πατρίδας», παρότι αυτό δεν προκύπτει εξ ορισμού...

Ο κ. Σαμαράς λοιπόν, θα μπορούσε να περάσει στην ιστορία ως ο πρώτος πρωθυπουργός της μεταπολίτευσης που λίγες βδομάδες μετά την ορκωμοσία του επέλεξε να προτάξει το «καλό του τόπου», πάνω από την ίδια του την πολιτική καριέρα.  Γιατί είναι προφανές ότι μαζί με την...θυσία των συνταξιούχων θυσιάζεται και κάθε φιλοδοξία αξιοπρεπούς εκλογικής επίδοσης της Νέας Δημοκρατίας, με τον ίδιο αρχηγό, στο απώτερο μέλλον.

Αποκλείεται να μην έχουν εξηγήσει στον σημερινό αρχηγό της ΝΔ, οι επιτελείς του Μεγάρου Μαξίμου, ποιοι τον ψήφισαν στις δύο πρόσφατες εκλογικές αναμετρήσεις. Και αποκλείεται ο κ. Σαμαράς να μην γνωρίζει ότι πήρε την εκλογική πρωτιά, χάρις στην...ηρωική συνδρομή των ανθρώπων της τρίτης ηλικίας, τις συντάξεις των οποίων ετοιμάζεται να πετσοκόψει. Θεωρώ αδύνατον τέλος οι στενοί συνεργάτες του πρωθυπουργού να μην του έχουν δείξει τις μετρήσεις, όπου σε όλα τα ηλικιακά κοινά προηγείται ο ΣΥΡΙΖΑ έναντι της ΝΔ, εκτός εκείνου των 60...και βάλε, όπου η ΝΔ καταγράφει συντριπτική υπεροχή(Σ.Σ. χάρις σε αυτήν άλλωστε και μόνον εξασφάλισε τις εκλογικές πρωτιές).

Επομένως, ο κύριος πρωθυπουργός έχει πλήρη επίγνωση των πράξεων του. Και αν μη τι άλλο οφείλουμε να του αναγνωρίσουμε και να του πιστώσουμε καλή θέληση στις προθέσεις του. Αναγκάζεται να αθετήσει τις προεκλογικές του δεσμεύσεις και να περικόψει δαπάνες με επιδρομή στα πενιχρά εισοδήματα τριών εκατομμυρίων συνταξιούχων, της πιο ευάλωτης ίσως πληθυσμιακής ομάδας και της πιο ανήμπορης ταυτόχρονα να αντιδράσει, πριν την ώρα της κάλπης...

Τεράστιο το άμεσο πολιτικό κόστος, αλλά ο πρωθυπουργός ελπίζει να το αναπληρώσει σε επίπεδο υστεροφημίας...Οι συντάξεις θα σφαγιαστούν, αλλά η χώρα θα μείνει στο ευρώ.

Είναι όμως τα πράγματα έτσι; Σίγουρα όχι, αν δει κανείς το ζήτημα αυστηρά λογιστικά. Το περίφημο πακέτο μέτρων των 11,6 δις, αν εξαιρέσει κανείς τα οριζόντια ψαλίδια σε μισθούς και συντάξεις που μπορούν πράγματι να εξοικονομήσουν περίπου 6 δις, είναι κυριολεκτικά στον αέρα. Το υπόλοιπο μισό των «μέτρων» αποτελεί κλασικό ευχολόγιο για δήθεν δράσεις νοικοκυρέματος της κρατικής μηχανής, παραπέμποντας ευθέως στα...μπακαλοτέφτερα του Παπακωσταντίνου με τα Μεσοπρόθεσμα. Πρόκειται δηλαδή για έναν αχταρμά...ευσεβών πόθων που θέλουν την Ελλάδα να μεταμορφώνεται σε Ελβετία μέσα σε μία διετία και αποτυπώνονται αριθμητικά στο χαρτί με παντελώς αυθαίρετο τρόπο.

Την ίδια ακριβώς συνταγή ακολούθησε και ο Παπακωσταντίνου, μέχρι να καταλάβουν οι Τροικανοί ότι τους εξαπατούσε. Πόσες φορές τα τελευταία χρόνια δεν ακούσαμε μπαρούφες για εξοικονόμηση εκατοντάδων εκατομμυρίων από μείωση και «εξορθολογισμό» λειτουργικών δαπανών σε ΔΕΚΟ, από την καθιέρωση ηλεκτρονικού συστήματος προμηθειών στο δημόσιο, από συγχωνεύσεις και καταργήσεις οργανισμών.  Δυστυχώς τα ίδια χιλιοειπωμένα στερεότυπα,  περιλαμβάνονται στα σενάρια και αυτής της κυβέρνησης...

Υπό φυσιολογικές συνθήκες λοιπόν, η Τρόικα πρέπει να πετάξει στο καλάθι των αχρήστων τα μέτρα...δυνητικής απόδοσης που συνθέτουν τουλάχιστον το μισό του πακέτου. Ωστόσο δεν φαίνεται ότι η αξιολόγηση θα είναι γίνει με αμιγώς λογιστικούς όρους. Θα περιέχει πολιτικά κριτήρια έτσι όπως αυτά υπαγορεύονται από τους πολιτικούς προϊσταμένους των κυρίων με τά κουστούμια.

Όλα θα κριθούν εν τέλει από τις αποφάσεις του Βερολίνου. Και ο Αντώνης Σαμαράς υποστηρίζει ότι...το γερμανικό καράβι άλλαξε ρότα. Οπότε σε αυτή τη φάση θα συγχωρεθεί η...μπακαλο-λογιστική του προγράμματος,  θα δοθεί η δόση, ίσως και η επιμήκυνση. Μόνο που πριν την επιμήκυνση, κύριε πρωθυπουργέ, οι συνταξιούχοι θα χρειαστούν...προσθετικά μέλη.

(δημοσιεύεται στον 'Τύπο της Κυριακής")

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kotstak avatar
    kotstak 01/09/2012 14:33:17

    “εξοικονόμηση εκατοντάδων εκατομμυρίων από μείωση και «εξορθολογισμό» λειτουργικών δαπανών σε ΔΕΚΟ”

    Έπρεπε να παίρνουν 2 και έπαιρναν 10.

    Ο ΣΥΡΙΖΑ τα 10 τα αποκαλούσε “ψίχουλα” και έλεγε δώστε 15.
    Όλο το συγγενολόι των αριστερών δουλεύει στις ΔΕΚΟ.
    Για το οικογενειακό τους εισόδημα αγωνίζονται οι άνθρωποι…

    Η κυβέρνηση το 10 το έκανε 6.

    Εγώ προτείνω 1. Έχουν "λίπος". "Έφαγαν" πολλά.
    Με 1 προσφέρονται σήμερα να εργαστούν τουλάχιστον 2.000.000 πολίτες, έχοντας δε και μεγαλύτερα προσόντα.
    Για να σωθούμε πρέπει να μπει “φρένο λίπους”© στα ρετιρέ και στις ΔΕΚΟ.

    • kotstak avatar
      kotstak @ kotstak 01/09/2012 15:02:45

      Για να γίνω δε πιο συγκεκριμένος προσθέτω:
      Ως 2 θεωρώ τον μισθό του αστυνομικού.
      Όποιος εργαζόμενος σε ΔΕΚΟ, την τελευταία δεκαετία έπαιρνε έως τα πενταπλάσια, από όσα έπαιρνε ένας αστυνομικός σε αντίστοιχη θέση, προτείνω να παίρνει, από εδώ και στο εξής, όσα ο αστυνομικός.
      Όποιος έπαιρνε πάνω από τα πενταπλάσια, προτείνω να παίρνει, από εδώ και στο εξής, τα μισά από τον αστυνομικό. Έχει “λίπος”.

      • ano-kato avatar
        ano-kato @ kotstak 02/09/2012 02:44:17

        Εγώ λοιπόν δούλευα σε ΔΕΚΟ.Στον ΟΤΕ.Όταν έφυγα στην σύνταξη το 2006 λοιπόν πήρα τελευταίο μισθό με 35 χρόνια υπηρεσίας στρογγυλεμένα 1800 Ευρώ.Σύμφωνα λοιπόν με τους υπολογισμούς σου ένας αστυνομικός έπαιρνε τότε 1880:5=360 ευρω;
        Μήπως κάνεις κάποιο λάθος η μήπως τελικά οι ΔΕΚΟ δεν έπαιρναν τόσα χρήματα;

        • Νίκος Α avatar
          Νίκος Α @ ano-kato 02/09/2012 14:51:05

          Άσε ρε φίλε το ξέρουμε το παραμύθι.
          Μισθό πράγματι 1800, τα υπόλοιπα;
          Πόσο εφ΄άπαξ πήρες:
          Το 2006 θα πήρες και κίνητρο για πρόωρη συνταξιοδότηση. Πόσα;
          Κρείττον το σιγάν στην περίπτωσή σας.

        • kotstak avatar
          kotstak @ ano-kato 03/09/2012 16:24:30

          “Όποιος εργαζόμενος σε ΔΕΚΟ, την τελευταία δεκαετία έπαιρνε έως τα πενταπλάσια, από όσα έπαιρνε ένας αστυνομικός σε αντίστοιχη θέση, προτείνω να παίρνει, από εδώ και στο εξής, όσα ο αστυνομικός.
          Όποιος έπαιρνε πάνω από τα πενταπλάσια, προτείνω να παίρνει, από εδώ και στο εξής, τα μισά από τον αστυνομικό. Έχει “λίπος”.”

          Επί της ανωτέρω πρότασης έχεις να πεις κάτι;

  2. abc avatar
    abc 01/09/2012 14:55:26

    Oπως πάντα αγαπητέ Γιώργο Χαρβαλιά θέτεις τον δάκτυλον επι των τύπων των ήλων.
    Προφανώς και ο Σαμαράς όπως όλοι οι επαγγελματίες πολιτικοί βλέπει τα πράγματα "απο μέσα". Αυτοί που χαράσσουν την πολιτική, έχουν συνθέσει το έργο και βρίσκονται πίσω απο τα παρασκήνια. Ξέρουν την αρχή, τη μέση και το τέλος. Εμείς ως απλοί θεατές προσπαθούμε να μεντέψουμε την πραγματικότητα που εκείνοι διαμορφόνουν με βάση τις εντολές των "ανωτέρων" τους και πάντα εντός του συστήματος. Αυτά που λες οι μεγάλοι τα ήξεραν απο το 2007. Και βέβαια δεν τους "εξαπάτησε" ο Παπακωνσταντίνου (τουλάχιστο όχι παρά την θέλησή τους) 'οπως δεν τους είχε εξαπατήσει και ο Σημίτης ή ο Αλογοσκούφης αφού αυτοί υπέδειχναν κάθε φορά με το αζημίωτο τον τρόπο "μαγειρέματος" των στατιστικών. Ετσι και τώρα και στις επόμενες δόσεις η Τρόικα θα βγάζει μεν αρνητικά πορίσματα αλλά την τελευταία στιγμή θα προβιβάζει τον αποτυχόντα με "πολιτικά κριτήρια". Την αγελάδα την αρμέγουμε πολύ, όχι όμως μέχρι θανάτου, για να την ξανααρμέξουμε...Ο Σαμαράς δεν είναι Τσε Γκεβάρα. Και οι προεκλογικές υποσχέσεις ποτέ δεν τηρούνται σε μεγάλο βαθμό απο κανέναν. Επομένως σκέψου τι θα κάνεις εσύ και όχι οι πολιτικοί. Αυτοί έχουν εξασφαλίσει την καλοπέρασή τους έστω και επι των πτωμάτων των αυτοκτονούντων που ήδη έχουν αποδεχθεί ως "παράπλευρες απώλειες"...

  3. sitting duck avatar
    sitting duck 01/09/2012 15:08:43

    Διακρίνω έναν ανεπαίσθητο σαρκασμό του αρθρογράφου για τις σημερινές και μελλοντικές επιδόσεις της κυβέρνησης...Δυστυχώς τον συμμερίζομαι απόλυτα. Σε γραμμή Παπακωσταντίνου κινείται η συνταγή των μέτρων και ο Στουρνάρας εμφανίζεται άξιος συνεχιστής του. Μόνο που έτσι δεν θα πάμε μπροστά. Ερχεται κοινωνικό τσουνάμι και μάλλον δεν το χουν πάρει χαμπάρι στου Μαξίμου...

  4. dorothea avatar
    dorothea 01/09/2012 15:11:05

    Εχει απόλυτο δίκιο ο αρθρογράφος. Με την σφαγή των συνταξιούχων, αυτών δηλαδή που ψήφισαν τη Νέα Δημοκρατία, βασιζόμενοι και στη δέσμευση ότι δεν θα πειραχτούν άλλο οι συντάξεις, ο Σαμαράς υπέγραψε την εκλογική του καταδίκη. Τώρα αν θα σώσει τη χώρα, είναι μια άλλη υπόθεση...

  5. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 01/09/2012 15:12:54

    Για να καταλάβω: Η πολιτική αυτοκτονία υποδηλώνει πολιτικό θάρρος; Η μήπως υπάρχουν άλλες παράμετροι που οδηγούν στην επιλογή του αυτοχειριασμού; (βλ. γερμανικές "εξαρτήσεις")...

  6. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 01/09/2012 16:09:30

    Άουτς! Και πόσο θα ήθελα να μπορώ να διαφωνήσω...

  7. kotstak avatar
    kotstak 01/09/2012 16:11:16

    Οι συνταξιούχοι είναι ώριμοι άνθρωποι. Δεν είναι αφελείς.
    Ξέρουν ότι “πίνουν νερό από μια δεξαμενή”.
    Εάν μειωθεί το “νερό της δεξαμενής” μόνο οι ανώριμοι πιστεύουν ότι μπορούν να πιούν το ίδιο.
    Οι αριστερές νοοτροπίες συντελούν στη μείωση του “νερού της δεξαμενής”.
    Σε όποια χώρα η αριστερά έχει δυνάμεις και επηρεάζει καταστάσεις, η χώρα αυτή έχει οικονομική κρίση.

    Το πρόβλημα είναι μονοδιάστατο:
    Πως θα αυξηθεί το “νερό της δεξαμενής”;
    “Νερό της δεξαμενής” δεν είναι τα δημόσια έσοδα. “Νερό της δεξαμενής” είναι η συνολική ποσότητα του κυκλοφορούντος χρήματος.
    Όσο αυξάνουν τα δημόσια έσοδα μειώνεται το “νερό της δεξαμενής” και αυτό γιατί αυξάνει το κόστος παραγωγής των προϊόντων και αυτά γίνονται μη ανταγωνιστικά.
    Το σύνολο των παραγόμενων προϊόντων έχουν κόστος, εκτός των άλλων, το σύνολο των μισθών, των συντάξεων, των ενοικίων κλπ.
    Εάν νομίζει κάποιος, ότι με τον ΣΥΡΙΖΑ θα αυξηθεί το “νερό της δεξαμενής”, είναι μικρό παιδί, ή σκέπτεται σαν μικρό παιδί.
    Εάν οι πολίτες “εγκληματήσουν” και φέρουν τον ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία, το επόμενο δευτερόλεπτο τουλάχιστον το μισό “νερό της δεξαμενής” θα “εξαφανιστεί”.
    Εκτιμώ, πως μέχρι τις εκλογές, αρκετοί από τον ΣΥΡΙΖΑ θα “ξυπνήσουν”, θα αντιληφθούν τους κινδύνους και θα φροντίσουν να διασπαστούν.
    Πολλές φορές διασπάστηκαν στο παρελθόν.
    Άσχετα με το τι έλεγαν, διασπάστηκαν για να μην κυβερνήσουν και καταστρέψουν την πατρίδα.
    Εάν καταστραφεί η πατρίδα χάνουν το μεροκάματο και αυτό είναι το μόνο που τους ενδιαφέρει.

    • Νίκη avatar
      Νίκη @ kotstak 01/09/2012 22:00:08

      * Σε όποια χώρα η αριστερά έχει δυνάμεις και επηρεάζει καταστάσεις, η χώρα αυτή έχει οικονομική κρίση *

      Ρηχή ανάλυση και ανόητες γενικεύσεις. Θύμισέ μου ποιές αφρικανικές, λατινοαμερικανικές χώρες με βαριά δεξιά καθεστώτα (π.χ. στυγνές μοναρχίες ή αμερικανοκίνητες χούντες) δεν έχουν οικονομική κρίση;

      • Ηφαιστίωνας avatar
        Ηφαιστίωνας @ Νίκη 01/09/2012 23:59:44

        Τι να κάνουμε; Δημοκρατία έχουμε, ό,τι ανοησίες σκέπτεται ό καθένας μπορεί να τις γράφει. Το κακό είναι ότι προσπαθεί να πείσει και με... "αναλύσεις"...

      • kotstak avatar
        kotstak @ Νίκη 03/09/2012 18:00:21

        “Σε όποια χώρα η αριστερά έχει δυνάμεις και επηρεάζει καταστάσεις, η χώρα αυτή έχει οικονομική κρίση”

        Αυτό είναι μια απλή παρατήρηση. Είναι ένα κοινό χαρακτηριστικό των χωρών της Νότιας Ευρώπης που περνάνε κρίση.
        Ένα άλλο κοινό που έχουν είναι πως είναι οι πιο εύπορες χώρες της Ευρώπης.
        Ένα ακόμα κοινό που έχουν, είναι ότι έχουν μεγαλύτερες θερμοκρασίες από τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης.
        Όλα αυτά είναι παρατηρήσεις. Δεν είναι ούτε ρηχές αναλύσεις, ούτε ανόητες γενικεύσεις.
        Ανόητο είναι το να μπερδεύει κάποιος την δεξιά με τον φασισμό και τις δικτατορίες.Τα πλέον αντίθετα πράγματα.
        Είναι σα να μπερδεύεις την λευτεριά με τα χασίσια.

  8. dorothea avatar
    dorothea 01/09/2012 16:17:33

    Tι σχέση έχουν οι συνταξιούχοι με τον ΣΥΡΙΖΑ; Η ΝΔ τους έταξε, ΠΡΟΣΕΞΤΕ, ότι όχι μόνο δεν θα τους κόψει άλλο τις συντάξεις, αλλά θα τις αποκαταστήσει, τουλάχιστον στα χαμηλά κλιμάκια!!! Με συγχωρείτε, αλλά δεν καταλαβαίνω σε τι διαφέρει αυτό από τα..."λεφτά υπάρχουν" του ακατανόμαστου.

    • ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ avatar
      ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΣ @ dorothea 01/09/2012 17:18:22

      Έχεις απόλυτο δίκιο, ή διαφορετικά όπως έγραψα σε άλλο σχόλιο.....

      «Των οικιών ημών εμπιπραμένων υμείς άδετε»

  9. never give up avatar
    never give up 01/09/2012 17:41:37

    ιδεες κυκλοφορησαν πολλες. Αλλά καμία δυστυχώς δεν είναι τόσο ´σίγουρη ´οσο η περικοπή των μισθών και των συντάξεων για την τρόϊκα. Μόνο οι συντάξεις είναι 4 δις αν δεν κάνω λάθος. Αντιθέτως, κάθε φορά που η (όποια) κυβέρνηση προσμετρά έσοδα από την πάταξη της φοροδιαφυγής οι δανειστές λένε 'αστο καλύτερα, φέρε κάτι άλλο'

    Κι όμως, λεφτά υπάρχουν: τα λάφυρα των επίορκων και των διεφθαρμένων, λαμογιές των επιχειρήσεων με την εφορία, καταθέσεις στο εξωτερικό, η φοροδιαφυγή μικρών τε και μεγάλων και οι αναντίστοιχοι μισθοί των ΔΕΚΟ. Ολα μαζι, αρκετά δις, ζεστό και κλεμμένο χρήμα. Δεν ξερω αν τωρα προλαβαίνει κανείς να τα προϋπολογίσει στα σοβαρά στα τρέχοντα μέτρα, αλλά αν δεν τα διεκδικήσει ΑΜΕΣΑ προς όφελος των εντίμων ελλήνων η κοινωνία θα καταρρεύσει σαν μαύρη τρύπα. Από μέσα.

  10. Γραβατοφορος avatar
    Γραβατοφορος 01/09/2012 17:51:30

    Υπαρχει οικονομοτεχνικη μελετη της τροικα, που λεει οτι με τα νεα μετρα την επομενη τριετια το 80% των συνταξιουχων θα εχει αποδημησει εις Κυριον

    • nillionaire avatar
      nillionaire @ Γραβατοφορος 02/09/2012 00:01:16

      Μα αυτός είναι και ο στόχος ..... Η σφαγή των συνταξιούχων είναι η πιο βολική σφαγή από πολλές απόψεις και για όλες τις τρόικες, εγχώριες και μη. Οι συντεχνίες - όλων των ειδών, των ΔΕΚΟ, των βουλευτών, των εργολάβων και λοιπών ευνοουμένων και προνομιούχων- απλά δεν αγγίζονται, γιατί τα συμφέροντα άλλα υπαγορεύουν ...

  11. Στρυμών avatar
    Στρυμών 01/09/2012 18:11:44

    Η χρόνια αρρώστια που μαστίζει την πολιτική σκέψη της ελληνικής κοινωνίας δεν λέει να υποχωρήσει και να αρχίσει να εξαφανίζεται.Όλοι διαμαρτύρονται για τα μέτρα που παίρνει η κυβέρνηση ώστε να κρατήσει στη ζωή μια σχεδόν χρεοκοπημένη εσωτερικά χώρα.
    Κανείς μα κανείς δεν προτείνει μια άλλη λύση που θα είναι καλύτερη και κανείς μα κανείς δεν παρουσιάζει την πραγματική κόλαση που θα έρθει στον τόπο αν έρθει και η πραγματική χρεοκοπία μας.
    Παρόλα αυτά συνεχίζουμε με το γνωστό αυτιστικό ελληνικό τρόπο απλά να διαμαρτυρόμαστε και μέχρι εκεί.Και δυστυχώς μια τέτοια στάση , δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ή δεν θέλω να το σκέφτομαι , βλέπω πως αρχίζει να κρατάει και το antinews.

  12. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 01/09/2012 18:24:45

    Εκείνη την φοροδιαφυγή και τις καταθέσεις στην Ελβετία πότε θα τα πιάσετε;Κάτι Ζάππεια που περιφέρονταν τι έγιναν,ουδείς αναμάρτητος Αντώνη;Το εδώλιο της Ιστορίας θα είναι πολύ σκλήρό!!!

  13. kostis avatar
    kostis 01/09/2012 18:27:54

    οι λουζερ και οι κρατιστες ειναι ο,τι χειροτερο μπορει να σου τυχει.. Και στην απο δω πλευρα υπαρχουν πολλοι.. Μονο που δεν ακουω απο κανενα ποιος ειναι ο αλλος δρομος προς τον παραδεισο.. Ουτε και απο τον συντακτη του αρθρου ακουσα.. Ο ευκολος δρομος ειναι ο λαικισμος.. Μπορειτε επομενως να χτυπατε την εξουσια ανεξοδα, χαιδευοντας αυτια..κρυβοντας με επιμελεια πως υπαρχει και η σκοτεινη πλευρα του φεγγαριου. Για την οποια δεν μιλαει κανεις..

    • αγθ avatar
      αγθ @ kostis 01/09/2012 18:40:32

      Αφού λοιπόν πονάς τόσο πολύ για το ανέξοδο χτύπημα στην εξουσία, ανάλυσέ μας τόσο τον "πρέποντα" (μονο)δρομο προς τον παράδεισο, καθώς και τις λεπτομέρειες της "σκοτεινής" πλευράς• για να δούμε και να κρίνουμε.
      Γιατί, ίσως και να είναι πιο ενδιαφέρουσα η "σκοτεινή" πλευρά από τον ινφερνο-"παράδεισο" στον οποίο με υστερική εμμονή προσβλέπουν, γονυπετείς, οι ταγοί μας και οι παρατρεχάμενόι τους... σφαγιάζοντάς μας στο "άγιο" όνομά του!

      • kostis avatar
        kostis @ αγθ 01/09/2012 21:54:49

        στην φωτεινη πλευρα του φεγγαριου δενουν τα σκυλια με τα λουκανικα η τα αφηνουν ελευθερα να φυγουν.. Στην σκοτεινη τα τρωνε.. Υπαρχει μια ειδοποιος διαφορα, οσο ναναι.. Οσον αφορα τον δρομο προς τον παραδεισο, παντα απ' οσο ξερω, ειναι στρωμενος μ' αγκαθια.. Και ο παραδεισος για μας ειναι να μπορεσουμε να σταθουμε στα ποδια μας χωρις πατεριτσες.. Αυτα θα σημαινει πως θαμαστε παλι κανονικοι.. Σημερα ειμαστε στην εντατικη και στραπατσαρισμενοι.. Αν καποιος τραβηξει το καλωδιο, τετελεσται.. Αν εισαι αυτοκαταστροφικος μπορεις να ονειρευεσαι αυτο το αδοξο τελος.. Εγω, σαν ανθρωπος της ελευθερης αγορας, εχω μαθει να παλευω..

        • Στρυμών avatar
          Στρυμών @ kostis 01/09/2012 22:28:26

          Αγαπητέ , συμφωνώ απόλυτα και στα δυο σου σχόλια!!!

          • kostis avatar
            kostis @ Στρυμών 01/09/2012 23:46:59

            ευχαριστω πολυ

  14. dorothea avatar
    dorothea 01/09/2012 18:40:45

    Ωπα! Χτύπησαν και οι..."εξωραιστές" των μέτρων. Τελικά το Μαξίμου έχει ανακλαστικά...

    • kostis avatar
      kostis @ dorothea 01/09/2012 19:06:14

      μηπως μπορειτε να μου δειξετε τον αλλο δρομο? γιατι εγω βλεπω μονοδρομο..

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ dorothea 01/09/2012 22:32:39

      Το γράφω και το ξαναγράφω κι απάντηση δεν παίρνω.
      Τα μέτρα είναι δύσκολα και άσχημα και φρίκη και...και...
      Ποια είναι τα καλύτερα στη δεδομένη χρονική συγκιρία.
      Μόνο κραυγές διαμαρτυρίας , κατανοητές βέβαια , μα άλλη πρόταση δεν βλέπω.
      Φοβάμαι μήπως και αρχίσουμε να ξεφεύγουμε προς το λαϊκισμό.

      • Ηλίας avatar
        Ηλίας @ Στρυμών 02/09/2012 21:37:47

        Τα μέτρα είναι σίγουρα μονόδρομος. Μόνο που όταν πήγαν να τα πάρουν κάποιοι άλλοι, ο σημερινός πρωθυπουργός έβγαινε και αμολούσε το ένα Ζάππειο μετά το άλλο και έλεγε ότι πρέπει να υπάρξει μια άλλη πολιτική (την οποία άφηνε αδιευκρίνιστη). Την "άλλη" πολιτική περίμενε να δει ο κόσμος αλλά θα περιμένει πολύ ακόμα.

        • Στρυμών avatar
          Στρυμών @ Ηλίας 03/09/2012 21:55:32

          Από άλλη αφετηρία ξεκινάει τώρα ο Σαμαράς και από άλλη θα ξεκινούσε πριν από δύο και πλέον χρόνια.

  15. Wraia ta leme avatar
    Wraia ta leme 01/09/2012 18:42:18

    Δηλαδή όταν ψοφήσουν οι σημερινοί συνταξιούχοι, από που θα βρεί η κυβέρνηση να κόψει; Γιατί οι μελλοντικοί δεν θα παίρνουν συντάξεις. Χαρτζηλίκι θα παίρνουν για τα έξοδα κηδείας...

  16. xp avatar
    xp 01/09/2012 18:43:30

    Νομίζω οτι μόλις ο εκάστοτε Πρωθυπουργός μας πάει να αλλάξει κάτι του κλείνουν τις στρόφιγγες του χρήματος.Ετσι πείστηκαν οι Ιρλανδοί και όλοι οι άλλοι.Απο κει και πέρα ελπίζει να μην φθαρεί γρήγορα.Επίσης ειναι δύσκολο να αλλάξεις και τον τρόπο σκέψης άλλων 16 ανθρώπων,έστω και εαν είναι Πρωθυπουργοί.Κυριαρχεί η νοοτροπία της αγέλης και ο ποιό ισχυρός επιβάλλεται.Με την Ελλάδα μεσα-έξω από το ευρώ (κακός μαθητής) και τα άλλα Γουρούνια να παρακαλάνε για τις δικές τους πατρίδες -ατομικιστικά-είναι δύσκολο να αλλάξει η κατάσταση .Μάλλον αδιανόητο.Από την στιγμή που η Γερμανία έχει το πάνω χέρι θα επιβάλλεται ,όποιο κόμμα πάρει την εξουσία.Αλλαξε η ουσία της ΕΕ ,ΠΛΕΟΝ ΜΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΑΝ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ.Μην ξεχνούμε οτι και μετά την Γαλλική Επανάσταση ,οι επαναστάτες έφτιαξαν τον πρώτο θάλαμο αερίων ,σε εξέγερση υπερπόντιας κτήσης τους (σε καράβι και πέταγαν τα πτώματα στην θάλασσα).Από την στιγμή που η δημιουργία προτεκτοράτου είναι Εθνικό κεφάλαιο και επανάσταση να γίνει στην Γερμανία ,τίποτε δεν αλλάζει..................

  17. xp avatar
    xp 01/09/2012 19:09:33

    Με πολλούς διαφωνώ εδώ , γιατί δεν θέτουν στα πολυ σωστά που λένε την διάσταση της επιβολής & της σκοπιμότητος.Είναι σίγουρο ότι η τρόικα θα γράψει ότι της πουν οι πολιτικοί της προιστάμενοι. Οι οποίοι δεν επιδιώκουν την οριστική λύση στο πρόβλημα της Ελλάδας γιατί δεν θέλουν να κάνουν ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ στο ευρώ.Το ευρώ είναι σαν ένας καρκινοπαθής στο τελικό στάδιο .Δημιουργεί μεταστάσεις παντού.Εκείνοι απλώς κάνουν χημειοθεραπείες -για να μην συμβεί το μοιραίο.Οι κακοί γιατροί ζητούν και χρήματα από τον ασθενή. Ειναι εντελώς αφύσικο 17 οικονομίες να συντονιστούν .Μόνο με πολιτική ένωση.Πολιτική ένωση πολλών χωρών έγινε 3 φορές:Στις ΗΠΑ (μετά τον Εμφύλιο) ,Στην Βρετανική Αυτοκρατορία (με τα όπλα) ,Στην Γερμανία (100 χρόνια πόλεμοι κρατιδίων). Αρα κακώς ήλπιζαν οι συνταξιούχοι βελτίωση.Πολλοί έγιναν συνταξιούχοι με την προτροπή των κυβερνήσεων σαν ένας είδος παροχής ,που εξασφάλισε στην κυβέρνηση ηρεμία. Κανείς δεν θέλει η Ελλάς να έχει ανταγωνιστικότητα πλέον.Μόνο οι αποκλεισμένοι νέοι θέλουν αλλαγές.Γιατι η ανταγωνιστικότητα περνά από την αλλαγή νομίσματος και βίαιες αλλαγές.Από βαρειά και επώδυνη εγχείρηση. Το τέλος της τραγωδίας θα είναι ένα βίαιο ξέσπασμα ή βουλγαροποίηση.

    • μχ avatar
      μχ @ xp 02/09/2012 02:02:25

      .... είπες αλήθειες στο τέλος...

  18. Φυγόκεντρος avatar
    Φυγόκεντρος 01/09/2012 19:20:27

    Πήγαμε για επιμήκυνση και πήραμε ...διαπλάτυνση!

  19. dorothea avatar
    dorothea 01/09/2012 19:37:01

    Mα άμα θέλαμε τελικά αυτόν τον δρόμο προς τον...παράδεισο, αγαπητέ, που χάραξε ο αλησμόνητος ΓΑΠ και ο Παπακωσταντίνου, γιατί αλλάξαμε κυβέρνηση; Υποτίθεται ότι θα γινόταν και Εξεταστική(μία και καλή...έλεγε ο Σαμαράς)για να δούμε πώς ήρθαμε σε αυτά τα χάλια. Και για πές μας, σε τι διαφέρει το πακέτο μέτρων Στουρνάρα από τα Μεσοπρόθεσμα του Παπακωσταντίνου, ως προς την φιλοσοφία τουλάχιστον; Σε τίποτα. Αρα βαδίζουμε στον...μονόδρομο του Γιωργάκη, του Παπαδήμου και τώρα του Σαμαρά. Πώς το πε στο Βερολίνο; "Ουδείς αναμάρτητος"; Και τότε γιατί χρειαζόντουσαν εκλογές, κύριε Σαμαρά;...

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ dorothea 01/09/2012 22:36:39

      Είσαι σίγουρος ότι καταλαβαίνεις απόλυτα τι θα συμβεί αν η χώρα χρεοκοπήσει ολοκληρωτικά και βρεθεί εκτός ευρώ; Δεν το νομίζω!!!

      • Ηφαιστίωνας avatar
        Ηφαιστίωνας @ Στρυμών 02/09/2012 00:14:54

        Για πες μου κι εμένα ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ θα συμβεί "αν χρεοκοπήσει η χώρα και βγει από το Ευρώ", να μάθω κι εγώ ο αγράμματος , που δεν γνωρίζω. (Και πού είσαι, έλεος. Μη μου πεις αυτά που έλεγε ο Βενιζέλος πριν τις εκλογές...)

        • Στρυμών avatar
          Στρυμών @ Ηφαιστίωνας 02/09/2012 22:48:42

          Πρώτ' απ' όλα δεν θεωρώ κανέναν αγράμματο.
          Θα είμαι ειλικρινής μαζί σου. Ειδικός δεν είμαι για να σου εξηγήσω με ακρίβεια τι συμβαίνει όταν μια χώρα , με το δικό μας ύψος χρέους , σταματά να ξεπληρώνει τα χρέη της.
          Είμαι όμως σίγουρος και όχι απ' αυτά που λέει ο Βενιζέλος , αλλά απ' αυτά που λένε πάρα πολλοί άλλοι ειδικοί επί των οικονομικών , πως η χώρα θα βρεθεί σε πάρα μα πάρα πολύ χειρότερη θέση απ' αυτή που τώρα βρίσκεται.Ένα λάθος που γίνεται από πολλούς Έλληνες πολίτες και πολιτικούς είναι να μην βλέπουν όλη την "εικόνα" του προβλήματος αλλά μόνο ένα μικρό μέρος της.Υπάρχουν σοβαροί πολιτικοί λόγοι και είμαι σίγουρος πως του καταλαβαίνεις , για τους οποίους πρέπει να παραμείνουμε στο ευρώ.Επίσης σίγουρο είναι πως τσαμπουκάδες σε μεγάλες δυνάμεις , του τύπου αν μπορούν ας μας κουνήσουν δεν περνάνε. Να ξέρεις , αγαπητέ , πως κανένας δεν αρέσκεται να παίρνει τέτοια μέτρα , άλλες λύσεις όμως σοβαρές και αποτελεσματικές με δεδομένο το ελληνικό κράτος και τη συγκυρία δεν υπάρχουν αλλιώς θα λέγονταν. Ή μήπως δεν ακούω καλά...

      • Κλέων avatar
        Κλέων @ Στρυμών 02/09/2012 00:16:58

        Είσαι σίγουρος ότι καταλαβαίνεις απόλυτα ότι η χώρα έχει χρεωκοπήσει και είναι μέσα στο ευρώ. Δεν το νομίζω.
        Αλλά μάλλον φαίνεται ότι το προτιμάς όπως και αρκετοί άλλοι εδώ μέσα.

  20. eneral avatar
    eneral 01/09/2012 19:55:26

    Ο Σαμαρας εχει αθετησει ολες τις δεσμευσεις του απο τοτε που βγηκε προεδρος της ΝΔ. Και συνεχιζει και ως πρωθυπουργος της χωρας. Δυστυχως ειναι αυτος που θα βαλει την ταφοπλακα στην ΝΔ και στην Δεξια με την οποια ( κακως) ταυτιζεται. Η ψευτοαριστεροι του Τσιπρα ετοιμαζονται να κυβερνησουν και μαλιστα με νεο εθνικο νομισμα, θα κανουν οτι το Πασοκ τη δεκαετια του 80.

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ eneral 02/09/2012 22:50:52

      Μη βιάζεσαι να αξιολογήσεις έναν πολιτικό τόσο γρήγορα.

  21. chris avatar
    chris 01/09/2012 20:05:24

    Αυτος που δεν μετρα το πολιτικο κοστος , παιρνει αποφασεις που χτυπαν το κακο στη ριζα του, αυτους που τοσες δεκαετιες τωρα απομυζουν οτι υπαρχει σ' αυτον τον διαολοτοπο. Καποιοι τους λενε βιομηχανους, καποιοι κεφαλαιο, καποιοι ραντιερηδες, καποιοι λαμογια κλπ.κλπ.
    Αυτος που στοχευει τους συνταξιουχους και τους αναπηρους και γενικα τους αδυνατους , ο λαος τους λεει αλλιως ( ρωτηστε τον κο. Κρανιδιωτη που ειναι κι απ΄τον Πειραια).
    Οσον αφορα τον εθνικο σκοπο παραμονης στο ευρω ή οπουδηποτε αλλου, δεν ξερω απο που προκυπτει, και ποιος τελος παντων τον εχει αναγαγει σε τετοιο.
    Ολη η οικονομικη και πολιτικη ελιτ των τελευταιων 4 ετων αυτο που επεδιωξε και καταφερε ηταν να τσακισει οτι εργατικο δικαιωμα υπηρχε στη χωρα μεχρι τωρα, να μειωσει μισθους και συνταξεις πραγμα στο οποιο εαν καποιος στοιχηματιζε πριν απο 5 χρονια οτι μπορει να γινει καποτε ,θα ηταν σημερα
    διςεκατομμυριουχος.
    Και μονο αυτα.
    Δεν επεδιωξε (οχι δεν μπορεσε) ουτε για ξεκαρφωμα να στριμωξει εναν του συναφιου της.
    Ολοι στην ΝΔ πολεμουσαν τον Μητσοτακη για να μην την διαλυσει, και τελικα θα τους την φερει ο Σαμαρας που διελυσε τον Μητσοτακη.
    Οσο πιο γρηγορα το καταλαβετε τοσο καλυτερο για το κομμα σας.
    Οσο για τη χωρα ειναι αργα πλεον για οτιδηποτε.
    Αυτην την χωρα και την κοινωνια οπως μεχρι σημερα την ξεραμε τελειωσε.
    Φευγει , οπως στις ταινιες του Αγγελοπουλου

    • μχ avatar
      μχ @ chris 02/09/2012 02:08:13

      .....και εσύ είπες αλήθειες στο τέλος....

  22. xp avatar
    xp 01/09/2012 20:26:34

    Δόγμα ΒΙΣΜΑΡΚ :
    « Δεν δημιουργούμε εμείς τα Γεγονότα ….. ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ»!
    Ετσι έδρασαν οι Βόρειοι φίλοι μας.Ηξεραν-από δεκαετίας- ,περίμεναν ,έδρασαν ,νίκησαν.Με τις στρόφιγγες του χρήματος στα χέρια τους ,κανένας Πρωθυπυργός δεν μπορεί να αντιταχθεί.Μια απλή απειλητική επιστολή έστειλε ο Τρισέ στον Υπουργό Οικονομικών της Ιρλανδίας,για να μπουν στο μνημόνιο.Παραδώσαμε εύκολα το νόμισμα μας ,την σημαία μας ,νομίζοντας οτι θα φάμε με χρυσά κουτάλια. Τώρα ετοιμάζουν και την άλλη πλευρά ,την εκπαιδεύουν , αν γίνει κάτι , να λειτουργήσει σαν Κοινωνικό Λεξοτανίλ.

  23. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 01/09/2012 22:42:18

    επόμενη κυβέρνηση σύριζα και μεθεπόμενη σουλεϊμάν ο μεγαλοπρεπής

  24. IGLU avatar
    IGLU 01/09/2012 22:47:25

    Η εξαταστική για το μνημόνιο??? αβααβα??

  25. Nietzsche avatar
    Nietzsche 01/09/2012 22:53:48

    ΠΙΚΡΑ! Απογοήτευση!! ΚΑΤΗΦΙΑ!!!

    Όσο περνάει ο καιρός, τόσο και πιο πολύ βλέπω να γράφουν:

    "Mα άμα θέλαμε τελικά αυτόν τον δρόμο προς τον…παράδεισο, αγαπητέ, που χάραξε ο αλησμόνητος ΓΑΠ και ο Παπακωσταντίνου, γιατί αλλάξαμε κυβέρνηση;

    σε τι διαφέρει το πακέτο μέτρων Στουρνάρα από τα Μεσοπρόθεσμα του Παπακωσταντίνου

    Και τότε γιατί χρειαζόντουσαν εκλογές, κύριε Σαμαρά;…"

    Και το χειρότερο; ΔΕΝ τους κοντράρει κανείς. Απόδειξη ότι οι περισσότεροι συμφωνούν, ή δεν έχουν όρεξη να αντιπαρατεθούν σε αυτή την θέση...

  26. monomaxos avatar
    monomaxos 01/09/2012 22:56:04

    Το σχέδιο είναι απλό και εφαρμόσιμο: Στόχος οι κρατικές υποδομές και τα μονοπώλειά του, πετρέλαιο ΑΟΖ, φυσικό αέριο, ρεύμα, νερό, τηλεπικοινωνίες, συγκοινωνίες και όχι τα νησιά που προπαγανδιστικά αναφέρουν για να κάνουν θέμα για συζήτηση.

    Ο στόχος είναι οι ιδιωτικοποιήσεις. Τα κοράκια που έχουν ποντάρει στην κυβερνητική Τρόϊκα και που αγανάκτησαν με την ανικανότητα του ΓΑΠ να κάνει το οτιδήποτε, περιμένουν να ρεφάρουν με τα μέτρα των 11,5 δις.

    Θα μας πουν αύριο - μεθαύριο: σας υποσχεθήκαμε ότι θα ήταν τα τελευταία μέτρα. Όμως το ταμείο είναι πάλι μείον. Άρα πρέπει να δώσουμε και τις κότες που μας κάνουν χρυσά αυγά, είτε που είναι απαραίτητες για την ομαλή λειτουργία της χώρας: ΔΕΠΑ, ΔΕΣΦΑ, ΔΕΗ, ΟΠΑΠ, ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ, ΟΣΕ κ.α.

    Σχεδόν όλες οι εταιρείες που σας αναφέρω είναι σήμερα κερδοφόρες, απλά γράψτε το όνομα τους με τη λέξη ΚΕΡΔΗ στο Google και θα το δείτε με τα μάτια σας, κι όμως η κυβερνητική Τρόϊκα τις έχει για ξεπούλημα.

    Μην τρώμε κουτόχορτο. Οι μισθοί και οι συντάξεις με μία απόφαση μπορούν να γίνουν όπως και παλία. Όποια όμως κρατική υποδομή ξεπουληθεί, τώρα που τις έχουν απαξιωμένες, δεν θα μπορέσει ποτέ να ξανααγοραστεί από μία μελλοντική κυβέρνηση.

    Αυτό που δεν μας λένε φωναχτά είναι ότι το κράτος έχει έσοδα περί τα 80 δις ετησίως. Από αυτά τα 55 διςπερίπου προβλέπονται στο προυπολογισμό, και περί τα 35 δις είναι τα έσοδα που έχει από άλλες πηγές, όπως οι συμμετοχές του σε διάφορες εταιρείες όπως οι ανωτέρω.

    Αν αρχίσει το ξεπούλημα, τα έσοδα του κράτους θα περιοριστούν κάποια στιγμή μόνο στα προυπολογιζόμενα δηλ. περί τα 55 δις. Από που θα κάνει μετά τις αποκρατικοποιήσεις αποπληρωμή τόσων δανείων η Ελλάδα ρε αστροπελέκια?

    Εν κατακλείδι: κάντε ότι θέλετε με τους μισθούς και συντάξεις αλλά μην πειράξετε την Κρατική περιουσία. Οι εκλογές γαρ εγγύς.

    Όταν με το καλό θα γίνουν οι επόμενες εκλογές και ανακατευτεί εκ νέου η κυβερνητική τράπουλα, να βρει η νέα κυβέρνηση κάτι για να δουλέψει και να μην έχουμε υποδουλωθεί στους ξενους δια παντώς.

    • kostis avatar
      kostis @ monomaxos 02/09/2012 00:33:28

      μα γιαυτο ψηφισαμε την Ν.Δ. Για να μειωσει το κρατος. Τωρα, αν εσυ το λες ξεπουλημα, δικαιωμα σου.. Η Ελληνικη Σοβιετια πεθανε. Οσον αφορα τις εκλογες, θα αργησουν.. Θα αργησουν τοσο, ωστε η κατασταση να μην ειναι αναστρεψιμη σε μια παληνορθωση του κρατισμου..

      • Κλέων avatar
        Κλέων @ kostis 02/09/2012 00:43:15

        Θα αποφύγουμε δηλαδή την παλινόρθωση του κρατισμού και θα μας κάτσει στο σβέρκο η επιβεβαίωση του νεοφιλελευθερισμού.
        Εσείς ψηφίσατε, εμείς τι φταίμε που φερθήκατε ανόητα;

      • μχ avatar
        μχ @ kostis 02/09/2012 02:16:07

        ..... θέλω να δω τι θα λες αν δεις τα νέα τιμολόγια των ιδιωτικοποιημένων πρώην ΔΕΚΟ..... όπου συνέβη αυτό στην δυτική ευρώπη -εδώ και καιρό-οι τιμές χτύπησαν ταβάνι.

        • kostis avatar
          kostis @ μχ 02/09/2012 09:10:43

          ειδα τα τιμολογια στις τηλεπικοινωνιες.. Φανταζομαι να υπηρχε το μονοπωλιο του ΟΤΕ. Αυτα τα παραμυθια δεν περνανε.. Δες την καθαριοτητα στους δημους.. Αν την αναλαβουν ιδιωτες θα κοστιζει το 1/3.. Καταλαβετε το, το κρατος πρεπει να εχει επιτελικο και ελεγκτικο ρολο.. Μεχρι εκει..

          • monomaxos avatar
            monomaxos @ kostis 02/09/2012 16:08:02

            Δεν διαφωνεί κανένας στον ανταγωνισμό Δημοσίων με Ιδιωτικών εταιρείων. Αυτό εννοείται ότι είναι προς όφελος των καταναλωτών και πρέπει να υπάρχει.

            Αυτό που δεν απαντάς είναι το ουσιαστικό: αν το κράτος όπως είναι σήμερα, ξεπουλήσει τις κερδοφόρες επιχειρήσεις του (θέλω να δεις στο Google τα κέρδη τους και όχι να μιλάς θεωρητικά) πως θα βρει μετά χρήματα να ξεπληρώσει τα δάνεια που έχει πάρει?

            Αν πάλι θεωρείς το Κράτος ανίκανο (όπως πονηρά ισχυρίζονται πολλοί) για να ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα, πως το θεωρείς ικανό να κάνει επιτυχημένες, προς όφελος των πολιτών δηλαδή, αποκρατικοποιήσεις?

            Θες παράδειγμα?

            Ο Παπακωνσταντίνου χάρησε το τελευταίο ποσοστό που είχε η χώρα στον ΟΤΕ έναντι 400 περίπου εκατ. ευρώ.

            Οι Γερμανοί τα έδωσαν και τι έκαναν στη συνέχεια? Απλά πούλησαν το ποσοστό που κατείχε ο ΟΤΕ στον αντίστοιχο ΟΤΕ της Σερβία για πόσο λέτε: μα για 400 εκατ. ευρώ.

            Τέτοιες "πετυχημένες" αποκρατικοποίησεις να μας λείπουν.

          • Στρυμών avatar
            Στρυμών @ monomaxos 03/09/2012 14:15:00

            Η λέξη ξεπούλημα μπορεί και έχει πολλαπλές σημασίες.
            Ξεπούλημα πχ του δημόσιου πλούτου είναι να πληρώνω τους φόρους μου και με τα χρήματα αυτά να συντηρούνται στη ζωή έλειματικές ΔΕΚΟ με χιλιάδες αναξιοκρατρικά διορισμένους κομματικούς οι οποίοι με τη σειρά τους αναλαμβάνουν να κρατάνε το κόμμα που τους διόρισε στην εξουσία. Δεν είμαι νεοφιλελεύθερος , το ελληνικό κράτος έχει φάει τις σάρκες του και κυρίως των έντιμων και υπεύθυνων πολιτών του(ναι υπάρχουν και τέτοιοι) και υπάρχει και μια παγκοσμιοποίηση την όποία η μικρή και σχεδόν χρεοκοπημένη Ελλάδα δεν μπορεί ούτε να την καταργήσει ούτε και να την αλλάξει.

          • monomaxos avatar
            monomaxos @ Στρυμών 03/09/2012 15:54:39

            Προφανώς και δεν είναι ξεπούλημα η κακή διοίκηση ή στελέχωση των ΔΕΚΟ.

            Αν εγώ δεν συντηρώ σωστά το αμάξι μου και όλο βγάζει βλάβες, δεν σημαίνει ότι το αμάξι μου δεν μου ανήκει. Αν το πουλήσω είναι ξεπούλημα και τότε μόνο δε θα μου ανήκει.

            Επειδή βλέπω συμφωνούμε στο ότι αν πουληθούν οι κερδοφόρες επιχειρήσεις του Κράτους, δύσκολα θα βρούμε λεφτά να ξεπληρώσουμε τα χρεή μας θα σου πω το εξής για την αξία των ΔΕΚΟ.

            Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ούτε μία Ελληνική εταιρεία τηλεπικοινωνιών.

            ΟΤΕ, WIND, VODAFONE όλες σε ξένα χέρια.

            Υπάρχει όμως μία Ελληνικότατη ΔΕΚΟ η ΔΕΗ η οποία μπορεί άυριο κι όλας να στήσει ένα δίκτυο τηλεφωνίας, πάνω στο υπάρχον δίκτυό της και να μαζέψει όλους τους αγανακτισμένους από τους ξένους καταναλωτές.

            Εσύ λοιπόν τι προτείνεις: να αποκρατικοποιηθεί και η ΔΕΗ ή να αξιοποιηθεί όλη η υποδομή της για να κερδίσει περισσότερα λεφτά το κράτος μέσω την τηλεφωνίας?

            Αν η ΔΕΗ αυτή τη στιγμή είναι ζημιογόνα, δεν φταίνε οι μισθοί, αλλά η τραγική διαχείρισή της από την εκάστοτε κυβέρνηση (απλήρωτοι λογαριασμοί λόγω χαρατσιού, 150 εκατ. χρέος μόνο ο Μυτηλιναίος και ανεβαίνει, αγοράζει το ρεύμα από τα φωτοβολταϊκά ακριβότερα από όσο το πουλάει λιανικά κ.α.)

            Και επαναθέτω το ερώτημά μου: πόσο μπορείς να εμπιστευθείς μία κυβέρνηση, όταν δεν μπορεί να διορθώσει τα αυτονόητα για να εξυγιάνει τη ΔΕΗ, στο να την αποκρατικοποιήσει με όφελος για την χώρα και όχι για τον αγοραστή.

  27. Κάτων avatar
    Κάτων 02/09/2012 01:22:39

    Μια απλή ματιά να ρίξει κανείς στα ποιοτικά στοιχεία όλων ανεξαιρέτως των δημοσκοπήσεων που διενεργήθηκαν στην διάρκεια της παρατεταμένης προεκλογικής περιόδου Απριλίου-Ιουνίου, θα αντιληφθεί το μέγεθος του υπαρξιακού προβλήματος που αντιμετωπίζει το «συστημικό» κοινοβουλευτικό φάσμα. ΝΔ και ΠΑΣΟΚ καταγράφουν μονοψήφια ποσοστά στις ηλικίες κάτω των 30(όπου σαρώνουν αντιστοίχως ο ΣΥΡΙΖΑ και η Χρυσή Αυγή). Ειδικότερα ο ΣΥΡΙΖΑ προηγείται με διακριτή διαφορά και στις ηλικίες 30-50 και μόνο από τους πενηντάρηδες και πέρα, αρχίζει να αχνοφαίνεται η πρωτιά της ΝΔ για να καταλήξει σε θριαμβευτική υπεροχή(διψήφια διαφορά)στις ηλικίες των 70 και πάνω...

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ Κάτων 03/09/2012 14:19:44

      Αυτά τα στοιχεία είναι απογοητευτικά για το μέλλον του τόπου και ευθύνη για τον τρόπο που σκέφτεται η και λειτουργεί η νεολαία μας έχουμε εμείς οι μεγαλύτεροι συνολικά.Αν οι νέοι μας ασπάζονται τις πολιτικές απόψεις τις ακινησίας , του μηδενισμού και τις καταστροφής , απόψεις δηλαδή της αριστεράς , τότε τα πράγματα στην ελληνική κοινωνία είναι μη αναστρέψιμα.

  28. nestrom avatar
    nestrom 02/09/2012 01:53:06

    Βάζετε βενζίνη με 2 ευρώ το λίτρο και έχετε όρεξη για κουβέντα?
    Δεν υπάρχει έξοδος από αυτό το τούνελ παρά μόνο αναμονή της επιδείνωσης της κατάστασης.

  29. occultist avatar
    occultist 02/09/2012 19:19:51

    Ισως εκτος θέματος η απορίες μου, αλλά εκείνες οι οφειλές του συζύγου της κ. Γκερέκου (Βοσκόπουλος) τι γίνονται;; Ακόμη ψάχνουν στο Πασοκ τα λεφτά που πήρε ο Τσουκάτος;; Ο Βερελής τι γίνεται;; Ο μαζί τα φάγαμε Πάγκαλος που ομολόγησε οτι κουβάλαγε βαλίτσες με λεφτά απο επιχειρηματίες φίλους του Πασόκ στο κόμμα, είπε τι αγόραζαν οι φίλοι;; Ο Ακης και οι συν αυτώ ακόμη σιτίζονται με 'εξοδα των πολιτών;; Και οι της, από εδώ μεριάς, ο Λιάπης, ο μεγαλοπαλιατζής Καραμανλής με το διαλυτήριο πλοίων που έχει καταπατήσει το μισό Θρειάσιο, ο σύζυγος της κόρης ο ξεχασιάρης Κούβελος ολοι στο απυρόβλητο;; Και έχουν το θράσος τα ρεμάλια να φορολογούν τους άνεργους, να κόβουν επιδόματα και έξοδα κινήσεως αναπήρων και νεφροπαθών. Και πριν βρεθεί κανείς και μου κολλήσει ταμπέλα να διαβάσει παλαιότερα σχόλια μου ακόμη και τοτε σχολίαζα ως Μεσαίος Δάκτυλος.

  30. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 02/09/2012 21:41:11

    Δεν ξέρω για ποιό πράγμα συζητάμε, τελικά...
    Από την στιγμή, που η Κυβέρνηση άρχισε να εξετάζει (ουσιαστικά αποφάσισε) αύξηση τιμολογίων των ΔΕΚΟ και των καυσίμων, εν μέσω επίσημης προσπάθειας (;) για την επίτευξη "εσωτερικής υποτίμησης", γίνεται φανερό ότι, τελικά, καμμιά επιδίωξη ανάπτυξης και βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας δεν υπάρχει. Κοροιδευόμαστε; Δεν μπορείς να κάνεις εσωτερική υποτίμηση αυξάνοντας τις εσωτερικές τιμές των βασικών αγαθών, αυξάνοντας, δηλαδή τα κόστη παραγωγής. Αν ήθελαν αποτέλεσμα θα το έκαναν περιορίζοντας και εξορθολογίζοντας το κόστος λειτουργίας των ΔΕΚΟ. Αλλά αυτές θα συνεχίσουν να έχουν, και μετά τις περικοπές, "ειδικά μισθολόγια". Συνεπώς, το πακέτο των 11,5 δις έχει ένα μόνο σκοπό: Να κερδηθεί χρόνος για όσους κρατάνε σήμερα την κουτάλα για να την χρησιμοποιήσουν επαρκώς προς όφελός τους! Το μέλλον μας ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΧΕΣΜΕΝΟ!
    Όταν το, ανά τους αιώνες, βασικό αγαθό της οικιακής θέρμανσης (τότε κάρβουνο και ξύλο, τώρα πετρέλαιο) έχει 200% ΦΟΡΟ επί της αξίας λιανικής του πωλήσεως, και δεν κρεμάμε τους εμπνευστές του "αναγκαίου" μέτρου, αλλά ψάχνουμε για "φτηνά" ξύλα στη Βουλγαρία -και οι εμπρησμοί στα δάση μας, φέτος, λέτε να είναι άσχετοι;-, δείχνει ότι είμαστε ήδη νεκροί και χρεωκοπημένοι, εντός Ευρώ. Απλά, το συνειδητοποιούν σταδιακά περισσότεροι, όσο προχωράει η αφαίμαξή μας.

    • Afroditi P. avatar
      Afroditi P. @ ΠΗΛΕΑΣ 02/09/2012 22:14:06

      + 1000

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.