#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/03/2012 16:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η "σινιέ" Αριστερά του Κολωνακίου αντεπιτίθεται



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Το «εκσυγχρονιστικό» ΠΑΣΟΚ της μαύρης τρύπας της νεότερης πολιτικής Ιστορίας, του γκρίζου πρωθυπουργού των Ιμίων, των S-300 και του Οτσαλάνειου άγους, είχε και διάφορους βοηθητικούς. Έναν αχταρμά από καθεστωτικούς «διανοούμενους», κάτι μεταλλαγμένους ρηγάδες, αριστεριστές πάσης αποχρώσεως, κατά κανόνα σιτιζόμενους στο κρατικό πρυτανείο και ταβλαδόρους της γνωστής πλατείας. Ξέρετε, λίγος διεθνισμός, κάργα μισελληνισμός και πιθηκισμός σε ότι συνέβη πριν σαράντα χρόνια εις Παρισίους και στο campus του Μπέρκλευ. Κάτι σαν Μαρκούζε και Σαρτρ με τσαρούχια, στο πιο αγράμματο, πολύ πιο αγράμματο.

Χωθήκανε παντού. Πανεπιστήμια, παιδαγωγικά ινστιτούτα, εφημερίδες, ΜΚΟ και ξερό ψωμί, «τέχνη». Κι όποτε το σύστημα τράβαγε ζόρια είτε γιατί βομβαρδίζονταν σχολεία, ψυχιατρεία και εν γένει γυναικόπαιδα στη Σερβία, είτε χρειαζόταν στήριξη ο χασάπης Θάτσι στο Κόσοβο ή οι Τσετσένοι που μακελεύουν παιδάκια του δημοτικού και κόβουν αυτιά ομήρων, Σχέδιο Ανάν κλπ, τα καλά παιδιά απίκο. Ένα κείμενο με υπογραφές, πάντα τις ίδιες, έσκαγε μύτη και οι βοηθητικοί, πρώην «επαναστάτες», κάνανε το σέρβις που απαιτούσε το σύστημα, πάντοτε με θέσεις, που κατά διαβολική σύμπτωση ταυτίζονταν με τα συμφέροντα κραταιών ή και λίγο παρηκμασμένων συμμάχων. Ένας ροζ πολτός, που έχει χρόνια κολλήσει σαν τσίχλα στο παπούτσι της Πατρίδας.

Ορισμένοι από δαύτους επιβίωσαν και χωθήκανε στα κόλπα και επί κυβερνήσεως Νέας Δημοκρατίας με λαμπρές επιδόσεις αποδόμησης της εθνικής ταυτότητας. Διότι κι η δική μας παράταξη για χρόνια είχε το σύνδρομο του ενοχικού νικητή. Ο κορμός τους όμως πάντοτε ερωτοτροπούσε με τον Συναπισμό αλλά για ματσαμπούκα, που λέει ο λαός, πήγαινε στο ΠΑΣΟΚ. Επί των ημερών του αλήστου μνήμης ψηλού παιδιού από τη Μινεσότα, κάνανε κανονική επιδρομή. Τρουπώσανε, που έλεγε κι ο φοβερός Βουτσάς στην γνωστή ταινία. Να το πούμε αλλιώς, η Αριστερά τους εκπαίδευε και το ΠΑΣΟΚ τους εργοδοτούσε.

Τώρα όμως που το πράσινο καράβι μπατάρισε και μπάζει θανάσιμα, πολλοί από αυτούς κι αυτές της κάργα «διανόησης» κι αριστεροσύνης, ανεβήκανε στα ρέλια και φουντάρανε. Με δυο τρεις απλωτές σκαρφαλώνουν ένας – ένας, μια – μια, στην Δημοκρατική Αριστερά. Θυμάστε τότε τον Θέμελη, τον Τσουκάτο και τον Πανταγιά με τις ίδιες καμπαρντίνες, σαν τρίδυμα από άλλη μάνα κι άλλο πατέρα, τότε που στον πρωϊνό καφέ του Μαξίμου κόβανε και ράβανε; Αυτούς τους θυμάστε. Υπήρχαν όμως και άλλοι, οι τριγύρω, η περιρρέουσα ατμόσφαιρα του τότε «θαύματος», που μας έστειλε τώρα τον λογαριασμό. Αυτοί οι τριγύρω λοιπόν, το αφάν γκατέ, ο Λόχος Ψυχολογικού Πολέμου του συστήματος σε όλες τις δοκιμασίες του, όταν το φρόνημα κι η λογική του λαού ήταν απέναντι στα απίστευτα που έχουμε δει από την νύχτα των Ιμίων ως σήμερα, τώρα δίνει πρωϊνή αναφορά στην ΔΗΜ.ΑΡ. Μαζί και κάτι οπαδοί του σμυρνέϊκου συνωστισμού, ποιητές εκ του προχείρου, ντεμέκ λόγιοι ραδιοφωνατζήδες και άλλα εξωτικά πουλιά. Η δημοσκοπική άνοδος του κόμματος κι η ελπίδα τους για πολυκερματισμό του πολιτικού συστήματος, δημιουργεί μια φρούδα ελπίδα για ένα τόσο δα κομματάκι εξουσίας ή έστω αποκατάστασης κι επιρροής. Σου λέει, «εδώ σε τόσες περιφέρειες το ΠΑΣΟΚ θα παλέψει στήθος με στήθος με τον τέταρτο, εδώ θα κάτσω;».

Ο Φώτης είναι φίλος μου, δεινός μαχόμενος δικηγόρος, συγκροτημένος, έντιμος και μετριοπαθής. Όμως η Δημοκρατική Αριστερά, κατά ένα τρόπο, γίνεται ένα ροζ αριστερό πλυντήριο για όλους αυτούς τους παραπάνω.

Και βέβαια από κανέναν δεν πέρασε απαρατήρητο το σουρεαλιστικό να καταψηφίζουν στη Βουλή οι βουλευτές της αυτό, για το οποίο εγκάλεσαν την γερμανική αριστερά, γιατί δεν το ψήφισε!

Το ΚΚΕ μπορεί σε πολλά θέματα να ζει στην Πλειστόκαινο και να θέλει να ρυμουλκήσουμε τη χώρα δίπλα στον βορειοκορεατικό παράδεισο αλλά όλους αυτούς δεν τους είχε ποτέ σε υπόληψη. Άσε που πολλοί από αυτούς στα γεροντάματα εξελίχθηκαν σε ένα περίεργο είδος «διεθνιστή» αντικομμουνιστή, με αισθήματα πλέον λαγνείας για τις επιλογές της υπερατλαντικής υπερδύναμης. Άλλωστε πάντοτε η κομματική πειθαρχία του «ορθόδοξου» ΚΚΕ, τους στένευε στις μασχάλες. Αυτοί πάντοτε θέλουνε να το έχουνε δίπορτο. Αστόπαιδα οι περισσότεροι. Διότι ξέρετε, τότε στη μεταπολίτευση, όποιος ντρεπόταν να πει ότι είναι δεξιός και ζοριζόταν στην ιδέα να κατεβαίνει στις πορείες με την ΚΟΒ μαζί με οικοδόμους, το έπαιζε ανανεωτικός ή ούλτρα επαναστάτης. Από Ερυθρούς Χμερ, Τσε και πάνω. Α, όλα κι όλα, ή θα τις κυκλώνανε τις πόλεις από την ύπαιθρο ή τίποτα. Όλα τα επαναστατικά στάδια σε χρόνο dt, μια κι έξω. Ήταν και της μόδας τότε, μαζί με τα αμπέχωνα και τα μούσια. Αλλιώς ούτε γκόμενα δεν βγάζανε.

Το σίγουρο είναι πως σήμερα, διάφοροι σημιτικοί και η καθεστωτική μηδενιστική, σινιέ, αριστερά της πλατείας προσπαθούν να ξεπλυθούν και να ανακυκλωθούν γι’ άλλη μια φορά, μέσα από το νέο σχήμα.

Άλλωστε το έχουμε ξαναπεί: στην Ελλάδα εκτός από το χαρτί, το γυαλί και το αλουμίνιο, ανακυκλώνεται και η αριστεράντζα. Έτσι θα κρατούν πάντοτε οπτική επαφή και συνάφεια με την εξουσία, το χρήμα, την προβολή κι ότι έχει ανάγκη ο σωστός άνθρωπος με φουλάρι, για να ζήσει σταυροπόδι κι άνετα.

(Δημοσιεύθηκε στην «Κυριακάτικη Δημοκρατία

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 04/03/2012 16:47:13

    Φαήλε,
    αφού είναι φίλος σου να σου εξηγήσει γιατί δεν παραιτήθηκαν από βουλευτές όσοι τον ακολούθησαν. Στα υπόλοιπα κόμματα( ΝΔ, Πασόκ) υπήρξαν διαγραφές και αποχωρήσεις για διαφωνίες επί θεμάτων που προέκυψαν ΜΕΤΑ τις εκλογές του 2009(Μνημόνιο), οπότε θεωρητικά υπάρχει ένα σκεπτικό για όσους δεν επέστρεψαν τις έδρες.
    Οι ακόλουθοι του Κουβέλη όμως, κατέβηκαν κανονικά με τον ΣΥΡΙΖΑ το 2009 και μετά θυμήθηκαν τις διαφωνίες τους για θέματα που προυπήρχαν των εκλογών του 2009. Και καταχράστηκαν τις έδρες. Πολιτική απάτη διέπραξε ο "έντιμος" φίλος σου, Φαήλε.

  2. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/03/2012 17:04:08

    Εντιμότατος είναι ο Φώτης, χωρίς εισαγωγικά. Μην περιμένεις από μένα τέτοιου είδους "αντιπολίτευση". Έτερον εκάτερον.
    Αυτό που στηλιτεύω είναι την ανακύκλωση στην ΔΗΜΑΡ ανθρώπων που αποτελούν μέρος του νεοελληνικού προβλήματος, "σαπάκια", λαμαρίνες κι ελενίτ της μεταπολιτευτικής παράγκας.
    Τώρα, τα εσωκομματικά του ΠΑΣΟΚ και της Αριστεράς δεν θα τα λύσω εγώ, για το εάν έπρεπε ή όχι να παραιτηθούν κάποιοι από τις έδρες τους.

    • WY avatar
      WY @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/03/2012 19:26:14

      ΄Αφησε ρέ Φαήλο τόν ##αλλτρουισμό##,γιατί ΚΑΙ από κάποιους (πάρα πολλούς) έντιμους φίλους σου(!!!!!!!!!),έχει προκληθή διαχρονικά απόκλιση στήν βελόνα τής πυξίδος κι έχουμε απωλέσει τόν Εθνικό μας προσανατολισμόν κι όχι μόνον!!!
      Ξέρεις τί είναι νά τούς πληρώνεις 3.500.000 δρχ.γιά δικαστική υπόθεση καί νά σού δίδουν απόδειξη γιά 120.000 δρχ καί νά προσπαθή νά σού παραδίδει καί μαθήματα (αριστερής)εθνικής συνείδησης καί (αριστερού)ήθους?????
      Έλεος μέ τούς ΦΩΤΗΔΕΣ!!!!!!!!!!!!

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ WY 04/03/2012 19:29:27

        Ωχ!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ WY 04/03/2012 23:31:07

        Ε και εσύ πια! Λίγα είναι τα 120.000 ευρώ; Αχάριστος είσαι....

        • WY avatar
          WY @ ΒΙΣ 05/03/2012 15:00:40

          Σέ δραχμές κι όχι σέ ευρώ(!!!!!!!!!),γιατί αφορούσε υπόθεση πρό τού 2003.
          Αλλά από τούς ##έντιμους φίλους## ,όλα νά τά αναμένεις!!!!!!

  3. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 04/03/2012 17:13:32

    "Tέτοιου είδους" αντιπολίτευση είναι το αν έπρεπε να παραιτηθούν ή όχι από βουλευτές ; Όταν εξέλεγονταν το 2009 με τις ψήφους του ΣΥΡΙΖΑ υπήρχαν ή όχι οι διαφωνίες που μετεκλογικά επικαλέστηκαν.
    Στην στελέχωση της ΔΗΜΑΡ-δηλαδή στην ουσία του άρθρου σου- συμφωνούμε. Τους ξέρουμε καλά.
    Αλλά σου ζήτησα τη γνώμη σου για ένα συγκεκριμένο θέμα. Είναι δικαίωμα σου να μην παίρνεις θέση. Αλλά δεν είναι ορθό να μειώνεις την ηθική σημασία του ζητήματος( "τετοιου είδους", "εσωκομματικά" κλπ). Το ζήτημα είναι πολιτικό και ηθικής τάξεως και μας αφορά όλους.
    Και ο κ.Φώτης κατά συνέπεια είναι πολιτικά ανέντιμος χωρίς εισαγωγικά.

  4. Αντάμ Παπαντάμa avatar
    Αντάμ Παπαντάμa 04/03/2012 17:15:48

    Η τέλεια αποδόμηση των τροκτικών της εξουσίας

  5. Μανος avatar
    Μανος 04/03/2012 17:16:37

    Φαήλε,
    Η εντιμότητα ενός εκάστου σε προσωπικό επίπεδο,
    δεν τον αθωώνει από προδοτικές θέσεις που έχει εκφράσει
    για μετανάστευση και ό,τι άλλο έχει στην θολή της ιδεολογία η ροζ αριστερά.
    Ο κ.Κουβέλης είναι ο ίδιος μέρος της ροζ αριστεράς με όλα όσα εκείνη έχει
    επιφέρει έναντι της ελληνικής κοινωνίας. Ακόμα και άλλα πρόσωπα να είχε
    η ΔΗΜΑΡ την ίδια ιδεολογία του εθνομηδενισμού θα είχε.
    Για να μήν σχολιάσουμε την πολιτική απατεωνιά με την Γερμανική αριστερά
    και τις ανακοινώσεις της ΔΗΜΑΡ.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μανος 04/03/2012 17:39:02

      Για τις θέσεις τους και τα πρόσωπα νομίζω λίγοι τα έχουν πει τόσο σκληρά όσο εγώ. Όμως επαναλαμβάνω, μην ταυτίζουμε ισοπεδωτικά τον Φ. Κουβέλη με διάφορους που μαζεύει. Δεν είναι ανεπάγγελτος, το αντίθετο, δεν είναι σαν κάτι φυντάνια που ξέρουμε κι αυτό θεωρώ το πολύ αρνητικό, ότι τους μαζεύει. Πολλές θέσεις του θεωρώ ότι δεν ωφελούν το εθνικό συμφέρον. Για να είμαι δίκαιος, νομίζω, αν θυμάμαι καλά, ότι ήταν κατά του Σχεδίου Ανάν! Αν θυμάμαι λάθος διορθώστε με. Ξαναλέω όμως ότι ποτέ και καμμία πολιτική διαφορά δεν θα με κάνει να πω για κάποιον κάτι που δεν είναι. Το "προδοτική" λοιπόν ενώ ισχύει, εκ του αποτελέσματος, για πολλούς από αυτούς που περιγράφω, αδικεί σφόδρα τον ίδιο τον Κουβέλη και μην το ξαναπείς. Άλλωστε να θυμάσαι ότι τίποτα δεν αδυνατίζει περισσότερο την πολιτική δράση και κριτική από το ψεύδος. Έχουμε άλλα να τους χτυπήσουμε, πολιτικά, που είναι αλήθεια ως το κόκκαλο, όπως την συνέργεια ΟΛΩΝ τους, σχεδόν στον αφελληνισμό της Παιδείας.

      • Μανος avatar
        Μανος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/03/2012 18:13:03

        Παίρνω πίσω το περί προδοσίας. Συμφωνώ στα υπόλοιπα.

      • palmyra avatar
        palmyra @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/03/2012 22:53:39

        Είσαι ψυχόπονος; ή ψυχοπονάς μόνο τον φώτη;

  6. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 04/03/2012 17:23:27

    ...Από Ερυθρούς Χμερ, Τσε και πάνω. Α, όλα κι όλα, ή θα τις κυκλώνανε τις πόλεις από την ύπαιθρο ή τίποτα. Όλα τα επαναστατικά στάδια σε χρόνο dt, μια κι έξω. Ήταν και της μόδας τότε, μαζί με τα αμπέχωνα και τα μούσια. Αλλιώς ούτε γκόμενα δεν βγάζανε....

    Χα χα, έτσι ακριβώς, πέστα, γιατί όταν τα λέω εγώ, οι νεότεροι δεν με πιστεύουν!

  7. φιλεας avatar
    φιλεας 04/03/2012 17:23:48

    Το κάλπικο ''αριστερό''συνοθύλευμα που κυριαρχούσε και κυριαρχεί στη χώρα μας είχε προμετωπίδα το ''ενιαίο και δυνατό ΠΑΣΟΚ'' που τους εξασφάλιζε την εξουσία.
    Αυτό δεν χώθηκε μόνο στους χώρους των πανεπιστημίων,της διανόησης και της τέχνης,τρύπωσε και στο χώρο της κρατικοδίαιτης οικονομίας,στις εργολαβίες,στις προμήθειες του δημοσίου,στις επιχειρήσεις,στο συνδικαλισμό και στα ΜΜΕ με αποτέλεσμα να διαμορφώσουν ένα ισχυρό πλέγμα εξουσίας που αναπαραγόταν στην πολιτική, οικονομική και κοινωνική ζωή.Η δύναμη αυτού του συστήματος εκφράστηκε με την λυσσαλέα αντίδρασή του στην περίοδο διακυβέρνησης της χώρας από τον Κώστα Καραμανλή που παρά τα μεγάλα λάθη του περνούσε από φωτιά και τσεκούρι σε κάθε μεταρρυθμιστική προσπάθεια.
    Αυτό το σύστημα τώρα θα προσπαθήσει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα,δεν μπορούμε να προβλέψομε τη μορφή που θα πάρει.
    Σημασία έχει ότι αυτό το σύστημα κατέστρεψε τη χώρα.Ο κίνδυνος όμως είναι μήπως εμφανιστεί με άλλη μορφή και τρυπώσει ξανά στην εξουσία.

  8. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 04/03/2012 17:31:55

    Προσωπικά, θεωρώ τη ΔΗΜΑΡ το πιο τραβεστί κόμμα που έχει εμφανιστεί εδώ και χρόνια στο πολιτικό στερέωμα της χώρας.

    • ngenits avatar
      ngenits @ ΓΙΑΝΝΑ 04/03/2012 20:14:57

      ΓΙΑΝΝΑ άσε τις ροζ ιστορίες. Η ΔΗΜΑΡ με το σπαθί της βρίσκεται (δημογραφικά) εκεί που είναι, είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς.

      • βαγγελης avatar
        βαγγελης @ ngenits 05/03/2012 00:21:55

        Πιο σπαθί ρε φίλε, καταφύγιο των πρασινομούρηδων είναι, θέλει πολύ σκέψη, τι ψήφιζαν όλοι αυτοί μέχρι τώρα, μήπως την ΕΠΕΝ και δεν τους πήραμε χαμπάρι;

  9. leon avatar
    leon 04/03/2012 17:39:27

    μια κουβέντα για την Μιμή δεν είπες,τι έγινε αποκτήσαμε συμπαθειες?

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ leon 04/03/2012 20:41:06

      Τί, πήγε και η dominatrix;
      Άμα πάει κι η Τουρλουμούση, τους βλέπω με αυτοδυναμία.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/03/2012 22:41:05

        Μη ξεχνάς και την Βαγγέλω!

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ leon 04/03/2012 23:11:35

      Εμείς στηρίζουμε Λιάνη που στηρίζει την αλλαγή....

  10. axilleas avatar
    axilleas 04/03/2012 17:40:15

    να ψηφισουμεΝΔ για να συνεχισει ο μπενι το εργο του?

  11. Δικερως avatar
    Δικερως 04/03/2012 17:58:07

    Δεν ειναι κι ασχημα,Κομαντο.
    Παντα θα ειναι χρησιμος ενας κοινοβουλευτικος κουβας,να μαζευονται τα ομβρια της πολιτικης σκηνης.Εδω τους εχουμε ολους μαζι,αρα εμφανως εκτεθειμενους.
    Ετσι καθαριζει η ομιχλη.Το προβλημα μεγαλωνει οταν αυτοι οι τυποι διαπερνουν
    οριζοντια τους πολιτικους σχηματισμους.

  12. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ avatar
    ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ 04/03/2012 18:17:07

    Φίλε και συμπολεμιστη,
    Ξεχνάς η παραβλεπεις ότι όλος αυτός ο συρφετος με το επιχρισμα της αριστεριλας στην πλειοψηφία του ήταν (και είναι) είτε εμφυτευματα ξένων συμφερόντων απο την αρχή του βίου τους (που έγιναν καθηγητές Πανμιων αφού υπηρέτησαν την θητεία τους στο Στρατό πέραν του Ατλαντικού), είτε στρατολογηθηκαν εδω όντες δημιουργημενοι στον χώρο τους ένας έκαστος με συγκεκριμενη αποστολή, Αντικειμενικούς Σκοπούς και Ιδέες Ενέργειας. Η μονή ασφαλής εδω επιλογή είναι η διδασκομενη και στο Langley της Virginia (σε όσους έχουμε περάσει εκπαίδευση και εκει) : "follow the money". Για να δούμε κάθε μήνα απο μπαίνουν και ποσά χρήματα στους λογαριασμούς κάποιων δημοσιογράφων, Καθηγητών, προέδρων Ιδρυμάτων και κάποιων Πολιτικών..............

    • Νικηταράς avatar
      Νικηταράς @ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΟΣΜΟΠΟΥΛΟΣ 04/03/2012 23:37:07

      Κύριε Αθανάσιε Κοσμόπουλε είστε ο ίδιος που δήλωνε σε κάθε κατεύθυνση και ευκαιρία πόσο κολλητός είναι με τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου; Είστε αυτός που έγραφε με επιμέλεια για τη συμμετοχική δημοκρατία του ΓΑΠ;
      Αν πρόκειται περί συνωνυμίας ζητώ συγγνώμη. Αν όχι μπορείτε να μας πείτε που ακριβώς πολεμήσατε;
      Στα αιματηρά πεδία των γραφείων αναβολών στράτευσης, ή στους προθαλάμους των πασοκικών Υπουργικών γραφείων;
      Μην εκτίθεστε και πάρα πολύ γιατί έχει ο καιρός γυρίσματα...

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Νικηταράς 05/03/2012 02:06:51

        Αχαχαχαχα! Σε διαβεβαιώ εγώ που τον ξέρω από το 1983 ότι πρόκειται περί συνωνυμίας!

  13. m.s avatar
    m.s 04/03/2012 18:20:16

    πάντως, ένας έχει την ικανότητα να τους ανάβει τα λαμπάκια εκεί στην αριστερά :
    ο Πάγκαλος !!!
    όταν αναφέρεται σε αυτούς αυξάνεται η ζήτηση ηρεμιστικών.
    έχει το νόου χάου !!!

    ΥΣ βέβαια και ο αγαπητός Φαήλος δεν πάει πίσω!!!

  14. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/03/2012 18:27:00

    Τώρα που πήγε κι ο ..Μάτατζη, έδεσε το γλυκό!

  15. Δικερως avatar
    Δικερως 04/03/2012 18:40:36

    Καλα βρε ευλογημενε,βαλτος εισαι?
    Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο χαρηκα οταν ειδα τον Ιλχαν στην Κορη!
    Αλλο τοσο χαιρομαι με τον Μαντατζη στον κ.Φωτη.
    Ολο το Bati Trakya,φατσα καρτα βιτρινα στους στυλοβατες του
    "Νεου Πολιτικου Σκηνικου".
    Να δουμε τωρα ποιος θα δικαιολογηθει πως δεν ηξερε.

  16. Χρήστος Πουλάκης avatar
    Χρήστος Πουλάκης 04/03/2012 18:56:36

    Το τι ειναι εθνικο κρινεται κατα περιπτωση...Τα συμφεροντα του ελληνισμου τα επιτασσουν τα οικονομικα και κοινωνικα συμμφεροντα της πλατειας πλειοψηφιας των Ελληνων.

    Σε αυτη τη φαση, επιτασσουν απεγκλωβισμο απο το μνημονιο που επεβαλαν οι γερμανοαμερικανοι και που μετα την ΟΝΕ και το ευρω βαζει ταφοπλακα σε καθε παραγωγικη δραστηριοτητα στη χωρα μας...Κατα δευτερο λογο, επιτασσουν εκμεταλλευση κοιτασματων του χερσαιου και θαλασσιου υπεδαφους μας...Με ποιους τα μοιραζομαστε αυτα τα τελευταια; Δυστυχως η ευτυχως με Τουρκια και Αλβανια...Και οι δυο χωρες ακολουθουν ανεξαρτητη εξωτερικη πολιτικη, οπως σε μεγαλο βαθμο εκαναν και οι δυο Καραμανληδες και ο Αντρεας Παπανδρεου...

    Αρα, αυτη τη στιγμη το εθνικο συμφερον επιτασσε συνεννοηση και τυχον μοιρασμα του Αιγαιου με εκεινους που καλως η κακως το μοιραζομαστε με τους Τουρκους θα ηταν γερο χαρτι για να πιεστουν σε αποχωρηση στρατευματων και εποικων απο την Κυπρο,όσο και για παραχωρηση αυτονομιας στους Κουρδους.

    • airman avatar
      airman @ Χρήστος Πουλάκης 04/03/2012 19:55:52

      Από πότε μοιραζόμαστε το Αιγαίο με την Τουρκία; Με ποια λογική θα τους παραχωρήσουμε κυριαρχικά δικαιώματα σε κάτι που είναι δικό μας; Από που κι ως που θα διαπραγματευθούμε με ανταλάγματα την παράνομη εισβολή και κατοχή του βορείου τμήματος της Κύπρου;
      Ήμαρτον Παναγία μου!
      Αλλά τι να πει κανείς όταν ''Το τι ειναι εθνικο κρινεται κατα περιπτωση''.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ airman 04/03/2012 19:58:49

        Και οχι μονον με την Τουρκια αλλα και με την Αλβανια,που απ'οτι μας λεει ακολουθει ανεξαρτητη εθνικη πολιτικη.
        Τι να πεις.
        lol

        • airman avatar
          airman @ Δικερως 04/03/2012 20:02:16

          ''Ανεξάρτητη'' τουρκική πολιτική ίσως!

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ airman 04/03/2012 20:04:17

            Τωρα καταλαβα τι εννοουσε!

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Δικερως 04/03/2012 23:33:43

          H Aλβανία ανεξάρτητη πολιτική! Ωραίο ανέκδοτο. Πιο εύκολα βρίσκεις ιταλικές και αμερικάνικες σημαίες στα Τίρανα παρά αλβανικές!
          Από ό,τι γνωρίζω, διαχρονικά οι Αλβανοί ήταν προσκολλημένοι ως μισθοφόροι σε διάφορους αφεντάδες. Και τώρα τα ίδια πράττουν.

      • airman avatar
        airman @ airman 04/03/2012 20:32:27

        Είναι γεγονός ότι δυστυχώς η Αθήνα δεν έχει προχωρήσει στην ανακήρυξη ΑΟΖ με διμερείς συμφωνίες μεταξύ Ελλάδας - Κύπρου και Ελλάδας - Αιγύπτου στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, γεγονός το οποίο θα δημιουργούσε δεδομένα σε ότι αφορά την εκεί παρουσία της. Σε περίπτωση που αυτό είχε συμβεί, εάν η τουρκική πλευρά αμφισβητούσε τα δικαιώματα της Ελλάδας, όπως αυτά απορρέουν από τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας (Montego Bay), θα έπρεπε να προσβάλει τις συμφωνίες ενώπιον του Διεθνούς Δικαστηρίου και να υποστηρίξει τις θέσεις της. Με δεδομένο όμως ότι η Τουρκία δεν αναγνωρίζει την αρχή της “μέσης γραμμής”, παρά το γεγονός ότι την εφαρμόζει στον Εύξεινο Πόντο όπου και έχει ανακηρύξει ΑΟΖ σε συμφωνία με τις υπόλοιπες χώρες, μια τέτοια κίνηση θα την έφερνε σαφώς σε αναντιστοιχία με τις πρακτικές της. Επιπλέον θα βρισκόταν αντιμέτωπη και με τα αντισυμβαλλόμενα της Ελλάδας κράτη, ιδιαίτερα με την Αίγυπτο. Η κατάσταση περιπλέκεται περαιτέρω μετά την κίνηση της ελληνικής πλευράς να διαχωριστεί στο πλαίσιο των διεξαγόμενων συνομιλιών το ζήτημα του Αιγαίου από την Ανατολική Μεσόγειο. Η εξέλιξη αυτή προσδίδει στο σύμπλεγμα του Καστελλόριζου (και ειδικότερα στη νήσο Στρογγύλη) κομβικό ρόλο, καθόσον η ΑΟΖ που αντιστοιχεί σε αυτό επιτρέπει την επαφή της ελληνικής με την κυπριακή ΑΟΖ. Παραδοχή τυχόν έλλειψης ΑΟΖ του συμπλέγματος του Καστελόριζου αφενός επιτρέπει στην ΑΟΖ της Τουρκίας να παρεμβάλλεται μεταξύ αυτών της Ελλάδας και της Κύπρου αφετέρου φέρνει σε επαφή την ΑΟΖ της Αιγύπτου με αυτή της Τουρκίας. Μετά τις τελευταίες εξελίξεις στην περιοχή, το υψίστης σημασίας αυτό ζήτημα είναι πλέον επίκαιρο παρά ποτέ και απαιτούνται οι ανάλογοι χειρισμοί ώστε η ελληνική θέση να ενισχυθεί.
        Επισημένεται ότι ο κ. Νταβούτογλου έχει δηλώσει χαρακτηριστικά: «Το Καστελόριζο βρίσκεται στη Μεσόγειο. Σε ότι αφορά το νησί του Καστελόριζου, η Τουρκία έχει βάσιμες νομικές και πολιτικές θέσεις σε συμφωνία με το διεθνές δίκαιο και τη νομολογία των διεθνών δικαστηρίων, συμπεριλαμβανομένης και της Χάγης. Και γνωρίζουμε ότι η Ελλάδα και η Τουρκία διαφωνούν σχετικά με τις θαλάσσιες ζώνες στην Ανατολική Μεσόγειο». Η δε ανακοίνωση που εξέδωσε το ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών στις αρχές του περασμένου φθινοπώρου, όταν στη θαλάσσια περιοχή νοτίως του Καστελόριζου κινήθηκαν ερευνητικά σκάφη, ότι αυτά έπλεαν σε μια περιοχή στην οποία η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες που έχουν νόμιμα δικαιώματα, μόνο ως αποδοκιμασία της θέσης του κ. Νταβούτογλου δεν μπορεί να εκληφθεί.
        Πρέπει να αναλυφθούν άμεσα πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση αυτή, ήτοι την ανακήρυξη ΑΟΖ. Κάτι που φαίνεται να είναι στις άμεσες προτεραιότητες του Αντώνη Σαμαρά.

        • Δικερως avatar
          Δικερως @ airman 04/03/2012 21:21:54

          Η ανακηρυξη ΑΟΖ απο μια χωρα,προϋποθετει
          σοβαρη τεχνικη,πολιτικη και διπλωματικη
          προεργασια.
          Ας θυμηθουμε πως,εξ'ορισμου,η ΑΟΖ δεν απαιτει,ουτε σημαινει,πληρη εθνικη κυριαρχια.
          Παρατιθενται προς μελετη η περιπτωση ορισμου
          ΑΟΖ αναμεσα στην Ουκρανια και την Ρουμανια
          και η δυσμενης εκβαση της υποθεσης,οπου απο την
          προσωρινη χαραξη των οριων εξαιρεθηκε το Νησι των Φιδιων:
          http://www.icj-cij.org/docket/files/132/1697.pdf
          και:
          http://www.hellenicdefence.gr/eidiseis/e2011/110202a.html
          και:
          http://www.hellenicdefence.gr/eidiseis/e2011/110203a.html
          Για την διαμαχη Λυβυης-Μαλτας:
          http://www.hellenicdefence.gr/eidiseis/e2011/110602a.html
          και:
          http://www.hellenicdefence.gr/eidiseis/e2011/110609a.html
          και η θεση του ΥΠΕΚΑ:
          http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=362&sni[524]=1380&language=el-GR
          Επισης μια αλλη αποψη:
          http://isxys.blogspot.com/2010/09/blog-post_03.html
          και τελος για την διαμαχη Καταρ-Μπαχρεϊν:
          http://www.haguejusticeportal.net/index.php?id=5540
          Συγγνωμη για τις παραπομπες,αλλα νομιζω πως
          οποιος κανει τον κοπο να τις ερευνησει θα αντιληφθει την περιπλοκοτητα του θεματος.

          • airman avatar
            airman @ Δικερως 05/03/2012 17:30:30

            Εντός της ΑΟΖ το παράκτιο κράτος ασκεί συγκεκριμένα κυριαρχικά δικαιώματα. Στην περίπτωση της νήσου των Όφεων το Δικαστήριο της Χάγης ναι μεν αναγνώρισε αιγιαλίτιδα ζώνη στο νησί αλλά δεν του αναγνώρισε ΑΟΖ, πράγμα παράδοξο το οποίο όμως καταδεικνύει ότι οι αποφάσεις του είναι περισσότερο πολιτικές παρά βασισμένες στους ισχύοντες κανόνες δικαίου.
            Σύμφωνα με τη Σύμβαση του Δικαίου της Θάλασσας (Montego Bay), το σύνολο των ελληνικών νησιών διαθέτουν χωρικά ύδατα και όσα από αυτά είναι κατοικημένα ή κατοικήσιμα, υπό την έννοια ότι δύνανται να υποστηρίξουν οικονομική δραστηριότητα, δικαιούνται ΑΟΖ. Σε περίπτωση που η Τουρκία προσφύγει στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης όταν η Ελλάδα διακηρύξει ΑΟΖ, αμφισβητώντας το κυριαρχικό αυτό δικαίωμα ως προς την ύπαρξη ή την έκτασή του, το ισχύον δίκαιο καλύπτει πλήρως την Ελλάδα. Υπόψιν ότι αρμόδιο για ζητήματα επίλυσης διαφορών που άπτονται του Δικαίου της Θάλασσας είναι το Δικαστήριο του Αμβούργου
            Η συγκεκριμένη δε απόφαση αποτελεί κακό προηγούμενο, εάν υποθέσουμε ότι σχετίζονται ελληνικά νησιά με την περίπτωση αυτή. Με το σκεπτικό αυτό τυχόν αναζήτηση πλεονεκτημάτων των ελληνικών νησιών συνιστά εμμέσως πλην σαφώς παραδοχή ύπαρξης τέτοιων, γεγονός που δεν ισχύει.
            Ειδικότερα και αναφορικά με το νησιωτικό σύμπλεγμα του Καστελόριζου (Μεγίστη, Ρω, Στρογγύλη), αυτό διαθέτει χωρικά ύδατα, επιπλέον δε οι ακτές του μαζί με τις ανατολικές ακτές της Ρόδου, της Καρπάθου και της Κρήτης καθορίζουν τις γραμμές βάσης για τον προσδιορισμό της ελληνικής ΑΟΖ στη θαλάσσια περιοχή προς τα ανατολικά και νότια.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Χρήστος Πουλάκης 04/03/2012 20:10:49

      Το Αιγαίο πρέπει να είναι Ελληνική Λίμνη. Αδιανόητο αυτό που προτείνεις και πάγια επιδίωξη του τουρκικού επεκτατισμού.
      Το ίδιο μου είπες και στο Facebook. Σου επαναλαμβάνω την απάντηση μου:
      Απλά θέματα. Αφελής η παραπάνω προσέγγιση κι αγνοεί κρίσιμα δεδομένα.Κατ' αρχήν το Ισραήλ δεν είναι προτεκτοράτο των Γερμανοαμερικανών. Έχει ρωμαλέα ηγεσία και πανίσχυρα λόμπυ παντού. Η ρήξη του με την Τουρκία έχει βάθος δεκαετιών στο μέλλον, αφού πλέον θεωρούν την Άγκυρα εχθρική δύναμη κι αυτό αποτελεί για μας το μεγαλύτερο γεωπολιτικό άνοιγμα μετά τον Β' ΠΠ. Ήδη το λόμπυ τους στις ΗΠΑ ξεσκίζει τους Τούρκους. Η ΑΟΖ του Ισραήλ εφάπτεται με της Κύπρου, με την οποία έχει ήδη συμφωνίες και άριστες σχέσεις, της δε Κύπρου εφάπταται με την ελληνική ΑΟΖ, όταν την ανακηρύξουμε, ενώ η στρατιωτική συνεργασία είναι έντονη κιαι οι Ισραηλινοί επιθυμούν διακαώς να είναι τριμερής (Ελλάδα, Κύπρος, Ισραήλ). Ήδη Ισραηλινά F16, F15 και μαχητικά ελικόπτερα Απάτσι έχουν πάει στην Πάφο κατ' επανάληψη, τα δε Απάτσι πέρσασαν 50 μέτρα από τα κεφάλια των Τούρκων στα Κατεχόμενα. Τα λόμπυ τους ήδη προωθούν την αναγνώριση της Αρμενικής και της δικής μας γενοκτονίας στην Μ. Ασία. Οι ίδιοι που πριν το εμπόδιζαν, λόγω της συνεργασίας που ήδη κατήγγειλε η Τουρκία κι είναι πλέον εχθροί. Οι Ισραηλινοί αποκαλούν τον άξονα Τελ Αβίβ, Λευκωσία, Αθήνα ως "ο διάδρομος της επιβίωσης", διότι βλέπουν τον χάρτη και τρελαίνονται. Ισλαμιστές στην Αίγυπτο, η Συρία οδεύει με αίμα προς τα εκεί, η δε Τουρκία είναι ήδη μια επιθετική ισλαμοφασιστική δύναμη. Ο καθένας έχει την δική του ΑΟΖ και θα την εκμεταλλευτεί. Το Ισραήλ θέλει οι σταθμό υγροποίησης του δικού του να είναι στην Κύπρο και την Ελλάδα και από εμάς να περνά και ο αγωγός που θα φτιαχτεί για ευνόητους λόγους. Πολύ σωστά λοιπόν ο αληθινός Εθνάρχης Τάσσος Παπαδόπουλος ενέπλεξε με συμβάσεις αμερικανική και ισραηλινή εταιρεία στην εξόρυξη. Κι επειδή η Άγκυρα είναι επιθετική, το Ισραήλ επιθυμεί και στενή στρατιωτική συνεργασία με τον Ελληνισμό, λόγω πλέον ταύτισης συμφερόντων. Και δεν κατάλαβα; Προτείνεις να συνεκμεταλλευτούμε την ελληνική ΑΟΖ του Αιγαίου με την...Τουρκία; Αυτό είναι αντεθνική πράξη. Το ίδιο ισχύει και για την Αλβανία.Επαναλαμβάνω δεν υπάρχουν ΑΟΖ εξ αδιαιρέτου. Κάθε χώρας έχει όρια. Η Τουρκία στο Αιγαίο δεν έχει σχεδόν ΤΙΠΟΤΑ λόγω υφαλοκρηπίδας, των νησιών μας, κλπ. Έχει μόνο μια πολύ λεπτή λωρίδα κοντά στις ακτές της. Άρα προτείνεις να γίνουμε προτεκτοράτο και να της εκχωρήσουμε δικαιώματα επί της δικής μας ΑΟΖ. Αυτό συνιστά σίγουρα προδοσία.

      • Δικερως avatar
        Δικερως @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/03/2012 22:47:20

        Αυτο ακριβως!
        Το Αιγαιο ΕΙΝΑΙ Ελληνικη λιμνη κι οχι μονον Αποκλειστικη
        Οικονομικη Ζωνη!Και τετοια,αλλα οχι μονον.

        • airman avatar
          airman @ Δικερως 05/03/2012 17:44:51

          Να σημειωθεί ότι η Ελλάδα έχει το δικαίωμα να επεκτείνει τα χωρικά της ύδατα ως τα 12 μίλια, λόγο για τον οποίο η Τουρκία έχει διακηρύξει το ‘’casus belli’’ τον Ιούνιο του 1995, λίγες ημέρες αφότου η Ελλάδα είχε κυρώσει τη Σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας. Με το τρόπο αυτό τα χωρικά ύδατα θα καλύπτουν το 64% του θαλάσσιου χώρου άντι του 35% που είναι σήμερα.

          • Δικερως avatar
            Δικερως @ airman 05/03/2012 19:05:44

            Επιτελους!
            Τωρα μπηκαμε στην ουσια.

      • EVANGELOS avatar
        EVANGELOS @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/03/2012 23:17:36

        Διαβάστε λίγο Κικίλια ρε παιδιά ... το έχει λύσει το θέμα με τις ΑΟΖ μέχρι και ημερίδα έκανε ... :D

  17. anonymous avatar
    anonymous 04/03/2012 19:17:21

    Πολλές από τις κεντρικές ιδέες της ανάρτησης έχουν ειπωθεί κατ επανάληψιν τόσο με αναρτήσεις, είχαμε 2-3 ίσως και περισσότερες τις τελευταίες εβδομάδες, όσο και στα σχόλια.
    Το παρακάτω χωρίο περιγράφει το πρόβλημα.
    Ο κορμός τους όμως πάντοτε ερωτοτροπούσε με τον Συναπισμό αλλά για ματσαμπούκα, που λέει ο λαός, πήγαινε στο ΠΑΣΟΚ. ... Να το πούμε αλλιώς, η Αριστερά τους εκπαίδευε και το ΠΑΣΟΚ τους εργοδοτούσε.

    Αυτό εδώ το χωρίο περιγράφει τους μελλοντικούς κινδύνους.
    Το σίγουρο είναι πως σήμερα, διάφοροι σημιτικοί και η καθεστωτική μηδενιστική, σινιέ, αριστερά της πλατείας προσπαθούν να ξεπλυθούν και να ανακυκλωθούν γι’ άλλη μια φορά, μέσα από το νέο σχήμα.

    Άλλωστε το έχουμε ξαναπεί: στην Ελλάδα εκτός από το χαρτί, το γυαλί και το αλουμίνιο, ανακυκλώνεται και η αριστεράντζα. Έτσι θα κρατούν πάντοτε οπτική επαφή και συνάφεια με την εξουσία, το χρήμα, την προβολή κι ότι έχει ανάγκη ο σωστός άνθρωπος με φουλάρι, για να ζήσει σταυροπόδι κι άνετα.

    Το θέμα είναι τώρα το εξής: Τι θα κάνουμε για να μην τους επιτρέψουμε να ανακυκλωθούν. Να φύγουμε δηλ. από την απλή σύλληψη ανάλυση στην οποία είναι άσσος και το ΚΚΕ και να περάσουμε στις προτάσεις και τη λύση του προβλήματος. Δηλ. να αποσοβήσουμε το μελλοντικό κίνδυνο και να μην τους επιτρέψουμε να ανακυκλωθούν.

    Εγώ είχα κάνει κάποιες προτάσεις συνταγματικής αναθεώρησης δηλ. θεσμικές, όχι ρηξικέλευθες αλλά προερχόμενες από την εμπειρία που αποκτήσαμε μετά από 30 για να μην πω 50 χρόνια αριστερής διακυβέρνησης.
    1) Εκλογή του ΠτΔ άμεσα από το λαό με ενίσχυση των εξουσιών του
    2) Απαγόρευση δανεισμού της χώρας χωρίς απόφαση 180 βουλευτών και χωρίς να κατατίθεται business plan για το που θα πάνε τα λεφτά και πως θα εξοφληθούν. (Αν είχαμε μια τέτοια ρύθμιση ο Αντρέας θα είχε μείνει από ρευστό από τα πρώτα δυο χρόνια)
    3) Δημιουργία λογαριασμού κρατικών αποταμιεύσεων στην ΤτΕ ύψους όσο τα έσοδα ενός κρατικού προϋπολογισμού. Δηλ. περίπου 50 δις. Ο λογαριασμός θα γεμίσει σιγά σιγά, θα υπάρχει για ώρα ανάγκης και τα ποσά θα αποδεσμεύονται με τους όρους αυτών που έγραψα στο (2)
    4) Σπάσιμο πελατειακών σχέσεων με τις προσλήψεις και την εξέλιξη του προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ. Κάθε έξι μήνες εξετάσεις ανάλογα με την ειδικότητα, λήψη βαθμού και καταχώρηση σε επετηρίδα. Από την επετηρίδα και ανάλογα το βαθμό, προσλαμβάνεται το προσωπικό χωρίς να χρονοτριβούμε με επιμέρους διαγωνισμούς.

  18. SELEUKOS avatar
    SELEUKOS 04/03/2012 19:29:51

    Oτι και να ειπωθεί για την αριστερά η αριστερά είναι αριστερά και χορεύει σε πάρτι μασκέ ανάλογα με τα κενά που αφήνει το υπάρχον πολιτικό σύστημα.. Όμως αυτό που δεν αντιλαμβάνεται η Νέα Δημοκρατία το τελευταίο διάστημα είναι ο ψυχολογικός ρυθμός που αναπτύσσει το ΠΑΣΟΚ για συγκυβέρνηση μετά τις εκλογές. Την τεχνική αυτή θα την ζήλευαν ακόμα και οι επαγγελματίες που ασχολούνται με ψυχολογικές επιχειρήσεις. Όσο παίζει το σενάριο της συγκυβέρνησης η Ν.Δ θα απομακρύνεται από τον στόχο της ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΊΑΣ . Στόχος του ΠΑΣΟΚ είναι να αναπτύξει μηχανισμούς που θα ταυτίσουν το κόμμα εξουσίας μα το κόμμα κατάρρευσης . Αν το think tank της Ν.Δ δεν αντιδράσει με συγκεκριμένο σχέδιο για να αντιστρέψει το ψυχολογικό κλίμα που δημιουργείται στον λαό, τότε οι συνέπειες θα είναι οδυνηρές

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ SELEUKOS 04/03/2012 21:43:55

      +1000

  19. Δήμος avatar
    Δήμος 04/03/2012 19:30:14

    Αγαπητέ κε Κρανιδιώτη μην προτρέχετε διότι μπορεί να εκτεθείτε. Αν η ΔΗΜΑΡ βγει δεύτερο κόμα αφού όλος ο συρφετός του Πασοκ μαζεύεται εκεί και κάνει τη μνημονιακή κολοτούμπα όπως το κόμα μας η ΝΔ για την οποία αγωνιζόμασταν από έφηβοι, θα λάβετε εντολή από τήν τρόικα να συγκυβερνήσετε. Τότε θα βρεθείτε στην ίδια δύσκολη θέση με τον κο Γεωργιάδη που γύρισε εκεί που έφτυνε.

    • franc avatar
      franc @ Δήμος 05/03/2012 09:38:32

      Aγαπητέ Δήμο,
      ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.!!!

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ franc 05/03/2012 13:55:58

        Α, θα συγκυβερνήσουμε τώρα με την Ρεπούση, τον Μπίστη και τον Μάνταντζη δηλαδή; Ε, τι να πω, I rest my case!

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/03/2012 13:57:25

          ...και τον Richard Someritis! Πολύ "κίνκυ" κυβέρνηση φτιάχνεις.

  20. camus avatar
    camus 04/03/2012 20:02:38

    Αγαπητέ Φαήλε σε εκτιμώ πάρα πολύ, θα μου επιτρέψεις όμως να αναφωνήσουμε παρέα!Πες αλεύρι η Ρεπούση σε γυρεύει! Από έντιμου Κουβέλη μεριά η κραυγή.Μαζί της όλοι οι συνωστισμένοι της παραλίας της Μικρασίας. Μπορεί να΄ταν και η γιαγιά μου εκεί δεν ξέρω η φωνή της πάντως ηχεί ακόμη στ'αυτιά μου!

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ camus 05/03/2012 00:27:15

      "Τριάντα οκτώ σκελετοί που βρέθηκαν στις φυλακές του Ντιαρμπακίρ στην Τουρκία φαίνεται ότι ανήκουν σε φυλακισμένους Έλληνες και Ελληνοκυπρίους αιχμαλώτους αγνοουμένους της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο το 1974. Την σοκαριστική πληροφορία μετέφερε στο Ευρωκοινοβούλιο η Κύπρια Ευρωβουλευτής του ΔΗΣΥ και του ΕΛΚ, Ελένη Θεοχάρους.

      Πριν από λίγο καιρό βρέθηκαν θαμμένοι 38 σκελετοί στις φυλακές του Ντιαρμπακίρ με τρύπες… στο κεφάλι από όπλο των 9 χιλ.........."

  21. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 04/03/2012 20:16:13

    Πιστεύω ότι η ΔΗΜΑΡ θα ξεφουσκώσει στην κάλπη, όπως παλιότερα ο ΣΥΡΙΖΑ και οι Οικολόγοι.
    Όταν το ΠΑΣΟΚ εκλέξει πρόεδρο θα ανεβάσει την συσπείρωση του, εκτός βέβαια αν καταφέρουν στο μεταξύ να τα κάνουν λαμπόγυαλο.
    Η εκτίμηση μου είναι ότι το ΚΚΕ κι ο ΣΥΡΙΖΑ θα έχουν κάποια άνοδο,, ο Καρατζαφέρης κι οι Οικολόγοι, θα πάνε για τσάγαλα και "παίζει" να μπει η Χρυσή Αυγή. Ο Καμμένος; Ιδέα δεν έχω, ας δούμε τι θα κάνει και με ποιους.

  22. axis avatar
    axis 04/03/2012 20:28:27

    Αγαπητέ κύριε Κρανιδιώτη,
    Είναι όπως λέτε. Πράγματι ελέγχουν τα ΑΕΙ και από εκεί εξουσιάζουν όλη τη δημόσια διοίκηση δεδομένου ότι κάθε αξιολόγηση και εξέλιξη στον κρατικό - και όχι μόνο - μηχανισμό εξαρτάται κυρίως από τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά των υποψηφίων. Η ΝΔ έχει πέσει κι αυτή στο παιχνίδι της "αξιοκρατίας", με την οποία πάντα στο τέλος επιπλέουν οι αριστερο-πασόκοι που έχουν μέσω του απολύτως ελεγχόμενου μηχανισμού τα περισσότερα προσόντα. Και τώρα θα κυβερνήσει ακόμα μια φορά η Νέα Δημοκρατία με ένα κράτος που ελέγχεται από την Αριστερά και το ΠΑΣΟΚ. Και είναι βέβαιο ότι αν ο Σαμαράς δεν κάνει τις απαραίτητες τολμηρές ενέργειες να ελέγξει τις υπηρεσίες θα έχει σύντομα και ο ίδιος τη μοίρα του Καραμανλή.

  23. Theo avatar
    Theo 04/03/2012 21:07:03

    Φαήλο εκτιμώ τις πολιτικέ ς σου εκτιμήσεις και την οξύτατη πένα σου. Φοβάμαι όμως πως σαν πολιτικός χρησιμοποιείς δύο τακτικές στην αντιμετώπιση της αριστεράς και του Φ.Κ. Διερωτώμαι αν αυτό το κάνεις σκόπιμα. Βλέπεις η του Φ.Κ. όσο και αν γίνεται προσπάθεια αποδόμησής της, δημιουργεί αμφιβολίες περί αυτού. Οπότε αφήνεις ανοικτό κι ένα παράθυρο για μετεκλογική προσχώρησή της στο σχήμα Ν.Δ. ΠΑΣΟΚ άν δεν βγουν τα κουκιά. Ένα συλλογισμό κάνω τώρα. Γιατί διαχρονικά ο .

  24. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 04/03/2012 21:10:23

    Ορισμένοι από δαύτους επιβίωσαν και χωθήκανε στα κόλπα και επί κυβερνήσεως Νέας Δημοκρατίας με λαμπρές επιδόσεις αποδόμησης της εθνικής ταυτότητας. Διότι κι η δική μας παράταξη για χρόνια είχε το σύνδρομο του ενοχικού νικητή.
    ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΜΕ ΒΕΝΙΖΕΛΟ η (με άλλο δαύτο)

  25. WB avatar
    WB 04/03/2012 21:17:01

    "O Φώτης είναι φίλος μου, δεινός μαχόμενος δικηγόρος, έντιμος" Πρώτον γιατί επικαλείσαι τη φιλία σας ως κριτήριο. Τι σχέση έχει; Δεύτερον τι παέι να πει μαχόμενος δικηγόρος; Το επαγγελμά του ασκεί και χρήματα βγάζει. Τρίτον λές ότι είναi έντιμος. Και που το ξέρεις και το πιστοποιείς με τόση ευκολία;

    Κρίνεται και θα κριθεί από θέσεις και πράξεις. Και μέχρι στιγμής μόνον ως πολιτικός του βολέματος εμφανίζεται.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ WB 05/03/2012 09:33:44

      Διότι η φιλία κι η μακρά γνωριμία, δίνει γνώση του προσώπου.
      Κι εγώ, αγαπητέ/ή, θεωρώ αυτονόητο ότι στον αντίπαλο πρέπει να κάνεις κριτική γι' αυτά που πραγματικά είναι και πράττει, να μην φοβάσαι δημοσίως να πεις το θετικό αλλά ούτε και να φοβάσαι να του αλλάξεις τα φώτα όταν είναι παλιοτόμαρο, τεμπέλης, φυγόστρατος ή οι πράξεις και θέσεις του βλάπτουν το εθνικό συμφέρον. Αυτό το λένε ακεραιότητα.
      Δεν σας καταλαβαίνω μερικούς. Θα έπρεπε να γράφω "μπινελίκια" προσωπικά κατά του Φώτη Κ. ή να πω ψέματα για την προσωπικότητα του, ενώ τον γνωρίζω καλά, για να σου αρέσει η σκληρή κριτική μου στο κόμμα του; Θα σου δώσω χοντρό παράδειγμα. Γνωρίζετε την "αδυναμία" μου στον Κων. Μητσοτάκη. Του 'χω γράψει διάφορα. Θα μπορούσα όμως να πω ποτέ πχ ότι είναι χαζός; Έχω δε γράψει για την το πάλαι κοινοβουλευτική του δεινότητα και του 'χω αλλάξει τα φώτα για τα πεπραγμένα του.
      Που το ξέρω τον ΦΚ; Γιατί τον γνωρίζω πολλά χρόνια κι έχουμε μάλιστα αντιδικήσει και στις πάνω από 2 δεκαετίες που είμαι στη δουλειά αυτή δεν έχει ακουστεί το παραμικρό. Και ποιος σου είπε ότι στην πολιτική δεν είναι πολύ σημαντικό να έχει επάγγελμα κάποιος, εντιμότητα κλπ;
      Έχουν όλοι; Για σκέψου. Από κει και πέρα για τις θέσεις και τις επιλογές του θα μιλήσουμε και θα τον κρίνουμε. Όπως πχ ότι μετά την Ρεπούση και τον Μάντατζη, ευτυχώς που τα 'χει τινάξει ο Σαδίκ, γιατί θα τον έπαιρνε κι αυτόν! Δημιουργείται ένας πόλος γεμάτος από κατεξοχήν εθνοαποδομητές, σινιέ μηδενιστές, αλλεργικούς σε οτιδήποτε Εθνικό.

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/03/2012 09:46:01

        Ο Μίμης Ανδρουλάκη προφαίνει σε αρκετά εύστοχή σκιαγραφή της Αριστεράς στο Αγγελιοφόρο:

        "Πώς κρίνετε τη στάση των κομμάτων της Αριστεράς; Θα μπορούσαν να επιδείξουν μεγαλύτερη ευελιξία υπό τις παρούσες συνθήκες;

        Χαρακτήρισαν “παραμύθι για δράκους” την επερχόμενη κρίση. Και τώρα δίνουν αντικειμενικά μια μάχη οπισθοφυλακών υπέρ μιας μη βιώσιμης διάταξης, ενός status quo σε μια περιοχή της φούσκας της προηγούμενης δεκαετίας. Άλλοι υιοθετούν αντικειμενικά το “όσο χειρότερα τόσο καλύτερα” και κάνουν γενική ζύμωση για έξοδο από την Ευρώπη χωρίς να το πολυπιστεύουν. Άλλοι δηλώνουν υπέρ του Ευρώ αλλά σε μια “άλλη” φανταστική Ευρώπη, σ’ έναν “άλλο” υποθετικό κόσμο μακριά από τις πιθανές εναλλακτικές λύσεις και τα σκληρά διλήμματα της πραγματικής Ευρώπης."

  26. apatt avatar
    apatt 04/03/2012 21:46:59

    EΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΝΑ ΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΛΕΙΨΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΕΞΙΣΟΥ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΝΑ ΥΠΟΘΕΤΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΜΕ ΑΛΛΟ ΜΑΝΔΥΑ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΞΑΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΟ ΘΕΑΡΕΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΕΧΤΩ ΕΙΝΑΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΙΩΠΗΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΕΔΙΟ . ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΦΑΗΛΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΓΛΑΦΥΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΟΠΛΑΣΙΑΣ . ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΤΙΘΟΜΑΣΤΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΓΥΡΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ .ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΕΘΑΜΕΝΟ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΟΛΗ Η ΔΕΞΙΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΝΔ .Υ.Γ ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ PLANN B ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΛΥΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ

  27. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 04/03/2012 21:52:25

    Απολαυστικος οπως παντα, τολμω να πω περιμενουμε με ανυπομονησια το επομενο αρθρο του φαηλου οπως π.χ λεμε περιμενουμε με ανυπομονησια το επομενο βιβλιο του ΣΤΙΒΕΝ ΠΡΕΣΣΦΙΛΝΤ

  28. Βασίλης Κωνσταντίνου- Καστοριά avatar
    Βασίλης Κωνσταντίνου- Καστοριά 04/03/2012 23:15:28

    Η αντιπαράθεση με την αριστερά ήταν η αδυναμία της ΝΔ. Είχαν 'μολυνθεί' τόσο πολύ με την κρατικίστικη και παρείστικη εξάσκηση της πολιτικής τα στελέχη της που δεν είχαν το κουράγιο και την δύναμη να βγουν μπροστά με ιδεολογικές θέσεις και πάρα πολύ δεν ήθελαν κιόλας.Ονειρευόταν να γίνουν κάποτε και αυτοί βολεμένοι δεξιοί! Εξάλλου ο λαϊκισμός είναι ανίκητος όπως απέδειξε διαχρονικά.(π.χ.Χίτλερ -Γερμανία).¨Αρα εν μέρει ακολουθήθηκε μια πορεία της ΝΔ μεσοβέζικη που προσπαθούσε να ισσοροπήσει ανάμεσα σε πολλές απόψεις.¨ομως και τώρα πρέπει να ξεσκεπαστεί το κόλπο γκρόσο με την ΔΗΜΑΡ. Όχι αντιδραστικά. Όχι μισαλόδοξα. ΄Οχι με επίκληση βιωματικών καταστάσεων προηγουμένω χρόνων. ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.ΜΕ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΟ Η ΜΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ που προτείνουν. Με το αύριανό πρόγραμμα. Αφού είναι τόσο ψηλά και στοχεύει σε κυβερνητική συμμετοχή να πει τι ,με ποιον,πως ! Μην την βγάζουμε από το κάδρο! Μην το ξεχνάμε.Αυτή είναι η εφεδρική δεξαμενή του ΠΑΣΟΚ!

  29. Δαναός avatar
    Δαναός 04/03/2012 23:21:30

    Κι εμείς Τιγράνη για ομοιοκαταληξία με τη Λιάνη...

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Δαναός 04/03/2012 23:36:50

      Ωχ! Δεν είχα σκεφτεί την πνευματική αυτή συγγένεια με την ιπτάμενη. Λες να δικαιούμαι κανένα πάμπερς κι εγώ;

  30. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 04/03/2012 23:26:37

    Τελευταία ο εν λόγω ροζ πολτός, ελέω Ιερωνύμου, έχει πάει να πιάσει και την Εκκλησία, η μόνη εστία διαφωνίας απέναντι στην νεο-μετα-μαρξιστική-αριστεροφιλελεύθερη δικτατορία.
    Κύριος πολιορκητικός κριός η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου. Ο Διευθυντής της, Παντελής Καλαϊτζίδης, θεολόγος προερχόμενος από τον χώρο της "εκσυγχρονιστικής Αριστεράς", έχει υπογράψει και για το σχέδιο Ανάν. Δεύτερος μεγάλος πολιορκητικός κριός της ροζ μαφίας ο γνωστός και μη εξαιρετέος Μεσσηνίας Χρυσόστομος (προσωποποίηση του γνωστού "οία η μορφή...."). Ακολουθεί ο γνωστός διαδικτυακός τόπος εκκλησιαστικής "ενημέρωσης" "Αμήν και πότε...", με διευθυντή το γνωστό νεοταξικό παπαγαλάκι του Φαναρίου και δημοσιογράφο του συγκροτήματος Αλαφούζου (μέχρι πρότινος), ειδικευμένου σε αντιρωσικά δημοσιεύματα.
    Και δυστυχώς το Φανάρι, για τις δικές του σκοπιμότητες, είναι αλληλέγγυο της συγκεκριμένης μαφίας.

  31. Δαναός avatar
    Δαναός 04/03/2012 23:51:08

    Άσε να μην απαντήσω καλύτερα γιατί πάνω μου κρέμεται η Δαμόκλειος Σπάθη του FX!

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ Δαναός 04/03/2012 23:54:47

      Εκείνος έχει τι site εκείνος και το μαχαίρι!!!!!!!!!!!

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Φελίζα 05/03/2012 00:02:03

        Εμ έτσι πάνε αυτά,δυο δυο.
        Σάιτ-μαχαίρι
        Καφές- τσιγάρο
        Σκορδαλιά- σκόρδο
        Γάμος- όργανα...εδώ σταματώ!

  32. ΑΝΤΟΝΙΣ ΧΑΤΖΙΣ avatar
    ΑΝΤΟΝΙΣ ΧΑΤΖΙΣ 04/03/2012 23:52:47

    Φαηλο χορτασαμε απο λογια....καιρος επιτελους να πεισεις τον αντωνη να εξαγειλει απο τωρα του τι προκειται να πραξει η παραταξη επι των εθνικων θεματων ...Θα αναλαβει την φυλαξη των συνορων ο στρατος ??? θα βγουν επιτελους μικτα αποσπασματα στρατου -αστυνομιας να αντιμετωπισουν την εγκληματικοτητα ??? θα διωξει ολους τους αλλοδαπους (και τους ελληνοποιημενους ) απο τη χωρα ????θα ετοιμασθον οι ενοπλες δυναμεις για πολεμο για την ΑΟΖ και τους γυρω εχθρους του εθνους μας ???θα δωσει επιτελους το δικαιωμα ψηφου στους ομογενεις μας και τους ναυτικους ,να κοντυνει την αθλια και προδοτικη αριστερα ??? θα ζητησει απο τους ομογενεις να χρηματοδοτησουν την αγορα οπλικων συστυματων οπως οι φρεμ , υποβρυχια κ.λ.π δηλ.με ερανο η ομολογα εναντι αεριο και πετρελαιων ???? Επιτελου να μη βυθιζεται αλλο η πατριωτικη παραταξη στον βουρκο ,αλλως θα την προλαβει καποιος η καποιοι ενστολοι πατριωτες ( αυτο πλεων θελει και ευχεται ολος ο λαος ) ιδου λοιπον και η ροδος και η πατριωτικη υπερβαση. ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΕΘΝΟΦΡΟΥΡΟΙ ΧΙΟΥ

  33. stamoschios avatar
    stamoschios 05/03/2012 00:04:18

    Πολύ καλογραμμένο άρθρο. Επιτέλους να γραφούν οι δέουσες αλήθειες για τους θολοκουλτουριαρέους. Στο μόνο που διαφωνώ είναι για τα περί Κουβέλη αναγραφόμενα. Μου είναι τα μάλλα αντιπαθής. Το δε κόμμα του έχει μεταβληθεί σε δεξαμενή συσσώρευσης ότι πιο εμετικού έχουμε παράξει ως έθνος.

  34. Nik avatar
    Nik 05/03/2012 00:54:03

    Βρίσκουν πεδίο ελεύθερο και δρουν. Τις νύχτες των τηλεσυζητήσεων για το Αννάν τουλάχιστον δύο από αυτούς που περγράφει το άρθρο, ανέφεραν τον Αυξεντίου και τον Μάτση ως "ένοχους" για εθνοκαθάρσεις! Και κανείς δεν απήντησε! Κανείς δεν τους θύμισε ότι οι δύο αγωνιστές σκοτώθηκαν το 1956 και οι πρώτες ενδοκοινοτικές συγκρούσεις έγιναν το καλοκαίρι του 1958.

    Σε τέτοιο αποχαυνωμένο πεδίο πως να μην δρουν τέτοιοι φελλοί.

  35. Dimitris avatar
    Dimitris 05/03/2012 02:54:44

    Φαήλο,
    Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.

    Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι όταν το ΠΑΣΟΚ λόγω της χρεοκοπίας και της ανάληψης της διακυβέρνησης της χώρας από την τροϊκα, έπαψε να είναι το κόμμα του πλιάτσικου, των πελατειακών σχέσεων, της συνδικαλιστικής ασυδοσίας, της διαφθοράς και της συναλλαγής (τομείς στους οποίους διακρίθηκε ιδιαίτερα και "μυήσε" και πάρα πολλούς πολίτες, δυστυχώς, στις κομματικές αυτές αξίες), είδε τόσο την κομματική του βάση να συρρικνώνεται, αλλά και στελέχη άλλων "ωραίων εποχών" να την κάνουν για τη ΔΗ.ΜΑΡ. , μετατρέποντας την έτσι σε ένα νέο ΄παλαιόΠΑΣΟΚ", σε επίπεδο υποστηρικτών, στελεχών και ιδεολογικού προσδιορισμού.

  36. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 05/03/2012 08:11:52

    Φαήλο
    Για να ευοδωθούν όσα λες για ΑΟΖ και Στρατηγικές επιλογές της Ελλάδας απαιτείται συσπείρωση ολόκληρου του Ελληνισμού υπό μια Εθνική Ηγεσία.
    Και Εθνική είναι εκείνη η Ηγεσία που υπερασπίζεται τα δικαιώματα όλων των πολιτών και δεν υπογράφει μηνιάτικο 300 ευρώ για τους νέους κάτω των 25 ετών την ίδια ώρα που δεν βγάζει άχνα για τις 150.000 βίλες με τις πισίνες ή τα 60 δις της Ελβετίας, που δε δίνει δείγμα γραφής με διορισμό Αλιβιζάτων και Αβραμοπουλων ως υπουργών και συγχρόνως αφήνει την ευθύνη της ανανέωσης της Παράταξης στον ψηφοφόρο, δεν ξέρω κι εγώ από ποιες λίστες.

  37. Κωστας Αλεξιου avatar
    Κωστας Αλεξιου 05/03/2012 09:42:22

    Κυριε Κρανιδιωτη καλημερα! Σας διαβαζω συνεχως οταν και οπου αρθρογραφειτε ή σχολιαζετε, κυριως λογω της ''ιδιοτητος'' σας, και εκτιμω το οτι ειστε σαφης και ξεκαθαρος, σαν ''ασπρο μαρμαρο'' περιγραφοντας οσα θελετε να πειτε. Ετσι ειμαι κι εγω! κατοικω στην Καλαματα, καταγομαι απο την Κορινθια και επελεξα να ζησω σε μια απο τις ομορφοτερες πολεις του κοσμου! 60αριζω σε λιγο....εχω 32 χρονια ΓΡΑΜΜΕΝΑ στα ΥΠΕΡ-βαρεα ενσημα χωρια τα κλεμενα. Ξερω απο μεροκαματο και δουλεια. Εμαθα ΚΑΙ γραμματα, οσα μπορεσα, για να μην θεωρω τον εαυτο μου πετσαφι, ομως λενε εδω στη Μεσσηνια.(ακομα συνεχιζω να μαθαινω οπως τωρα απο εσας και απο οπου μπορω).Αξιολογω μετα, ξεσκαρταρω, και παμε παρα κατω. εχετε πει διαφορα για την αριστερα, την ψευτοαριστερα, την αριστοκρατικη αριστερα και...και....ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ! πεστε της κι αλλα! ας σας απαντησει η οποια αριστερα νομιζει οτι την προσβαλλετε, την λοιδωρειτε, την διαστρεβλωνετε...εχετε ομως σκεφτει οτι αναφερεστε συνηθως σε μια αριστερα που ειναι μεταπολιτευτικη και αντι μαχεται την αντιστοιχη μεταπολιτευτικη δεξια; ''ξενη'' και ντοπια οπως συνηθισαμε να την λεμε ολοι; το εχετε σκεφτει ειμαι σιγουρος! θα ηθελα την ιδια κρυσταλλινη θεση σας και για αυτο τον χωρο. μεχρι να σας ''διαβασω'' και σε αυτο το πεδιο και να σας χαρω, και το εννοω, επιτρεψτε μου δυο λογια ακομα. Το Αιγαιο μας, χρειαζεται να μπει στην προσοχη μας οχι μονο σαν τουριστικος προορισμος. Δεν εννοω τα μεγαλα, πλουσια και αυταρκη νησια μας, εννοω τα μικροτερα και τα ακατοικητα ή πολυ αραιοκατοικημενα. Αυτα θελουν ΑΛΛΗ στηριξη. Για παραδειγμα, κουνελια μπορουμε να εχουμε σε αυτα;Μουριες; Φραγκοσυκιες; Σπορα βοτανων και φυτων για θεραπευτικη χρηση; μοναδες ιχθυοπαραγωγης ακομα και επιδοτουμενες οσο γινεται; Εικονοστασια με ΑΝΑΜΕΝΑ καντηλια; (αλλο Ναυτης, αλλο καντηλαναφτης). συγκοινωνια; Πλωτο νοσοκομειο; ''προκατ'' κατασκευες; υδατοδεξαμενες; αποκαλυψη-αποκατασταση πηγων νερου σε οσα εχουν; ΖΩΗ με λιγα λογια, μπορουν να εχουν; πρεπει να εχουν; ΜΟΝΟ ο στρατος θα τα φυλαει;Οικονομικες μοναδες μπορουν να γινουν;; μικρες, ελαχιστες, αλλα οικονομικες, μπορουν; και κατι τελευταιο για σημερα,...Φροντιστε απο σημερα να μιλατε για ΣΥΜΠΛΕΓΜΑ Καστελλοριζου! ΜΕΓΙΣΤΗ-ΡΩ-ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ! καταλαβαινετε, ξερετε, ειμαι βεβαιος! ας βοηθησουμε ολοι τον Κυριο Καριωτη, τον Κυριο Κασσινη, τον Κυριο Λυγερο!..Προσοχη μεγαλη στη Θαλασσα! Τα ''οικοπεδα'' μας ειναι στη θαλασσα μας! Η Αφρικανικη πλακα μας κανει χωρα υψηλης σεισμικοτητας, αλλα βυθιζομενη,...μας εδωσε, μας δινει, ΘΑ μας δινει για αιωνες!...ΑΕΡΙΟ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΕΣ! ειναι δικα μας! ειναι Ελληνικα! ειναι στο οικοπεδο μας! δεν πουλαμε αυτα τα οικοπεδα! αλλοιμονο σε οποιον σκεφετ αλλιως! Σας ευχαριστω! Κωστας Αλεξιου. Καλαματα.

  38. franc avatar
    franc 05/03/2012 10:09:19

    Aγαπητέ ΣΟΝ ΠΕΝ,
    Εσύ λες την ΑΛΗΘΕΙΑ και οχι ο Φαήλος, ο οποίος προφανώς εκτελεί πλέον διατεταγμένη αποστολή και οπως είναι φυσικό, όταν δεν είναι ειλικρινής και αυθόρμητος τα κάνει θάλασσα...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ franc 06/03/2012 02:33:46

      Με αποκάλυψες. Σνιφ...

  39. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 05/03/2012 10:44:01

    Ο Φαήλος μου θυμίζει τον ζηλιάρη πιτσιρικά από το Δυτικό Βερολίνο: Που στις εποχές του αλήστου μνήμης "σοσιαλισμού', σκαρφαλωμένος στο Τείχος, γούρλωνε τα μάτια και του έτρεχαν τα σάλια, βλέποντας απέναντι ανατολικά, τον συνομήλικο με σοκολατάκια σε σχήμα "θείου Στάλιν".
    Ως εναλλακτική λύση στον "μεγάλο συνασπισμό", άς προωθήσουν επιτέλους ανοιχτά οι "λαικοί" "αντικαθεστωτικοί" δεξιοί (ποιό καθεστώς;) τη συγκυβέρνηση ΝΔ-ΚΚΕ. Για να "χαρεί ο λαός", να χαρούμε κι εμείς οι "απολιτικοί", για το ωραίο θέαμα.

  40. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/03/2012 11:06:04

    Μπαρμπούλη, δεν ξέρω τι παίρνεις αλλά θα σου συνιστούσα να κοιτάς την ημερομηνία λήξεως.

  41. Μοναχικός Λύκος avatar
    Μοναχικός Λύκος 05/03/2012 11:23:17

    Καταρχάς να τα πάρουμε όλα με τη σειρά γιατί κάτω από τα πολλά λόγια και τους εντυπωσιασμούς μια είναι η ουσία. Εθνική συσπείρωση. Ως εδώ καλά τα πάμε.
    Που είναι το πρόβλημα τώρα... Το ανέφερα και σ'άλλο σχόλιο, είναι η επιλογή που μας δίνεται (σε μας τους "προφανώς" "δόλιους" πολίτες). Επιλογή ανάμεσα σε νεοφιλελεύθερη επαρχία μιας αχανούς αυτοκρατορίας, σταλινικό Ιράν της Ευρώπης ή εθνικιστική/στρατιωτική Ελλάδα (κάτι μεταξύ σημερινής Αιγύπτου και χιτλερικής Γερμανίας). Δηλαδή επιλογή Δ δεν νοείται, τελεία και παύλα.
    Και λέω εγώ τώρα, ως πότε θα παιδεύονται οι λαοί με τα παιχνίδια της εξουσίας; Παιχνίδια που έχουν στρέψει αρκετό κόσμο σε μια ακόμα χειρότερη εκδοχή της κοινωνίας, την αναρχία!!
    Υπάρχουν, επίσης, πάμπολλα ιστορικά παραδείγματα (ειδικά στην χώρα μας), για τον ρόλο που παίζουν οι Μεγάλες Δυνάμεις (και όχι μόνο η λεγόμενη Δύση) στα εσωτερικά μας. Από την άλλη πρέπει να αποφευχθεί και η ακραία έκφραση του πατριωτισμού, ένας ανάλογος ναζισμός.
    Πρέπει να πάψει η θυσία της Δημοκρατίας στον βωμό του κέρδους, στον βωμό του ξεπουλήματος της χώρας στους τοκογλύφους, οι ηλίθιοι διαχωρισμοί αριστερών-κεντρώων-δεξιών και άκρων που μόνο βλάπτουν τη χώρα προς χάρη του διαίρει και βασίλευε, να αναθεωρηθεί όχι το Σύνταγμα αλλά η λειτουργία κάποιων θεσμών.
    Δεν με νοιάζει αν συμφωνείς ή όχι ΦΚ, αν θεωρείς ότι είμαι κομματοποιημένος, όπως την τελευταία φορά που σχολίασες γραφόμενα μου. Πολιτικοποιημένος και κομματοποιημένος δεν είναι ένα και το αυτό. Ο πρώτος ενεργοποιείται για το καλό της κοινωνίας, ο δεύτερος για το καλό της φαμίλιας του (κόμμα). Συνεπώς ΚΚΕ, Σύριζα, ΔΗΜΑΡ, ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛΑΟΣ, Οικολόγοι, Ανταρσυα, Αρμα Πολιτων, Καμμενος, ΧΑ, ΕΠΑΜ και όλα τα άλλα κόμματα είναι το ίδιο: υποταγή σε ξένα συμφέροντα, οικονομικούς κολοσσούς και αυτόκλητους διαχειριστές του μέλλοντος των λαών. Αυτό που λέμε ενός κακού (υποταγή), μύρια έπονται (κόμματα). Χαρακτηριστικό παράδειγμα η ατιμωρησία μεταξύ κατεργαρέων και τα συνεχή ψέμματα προς τους πολίτες. H αδιαλλαξία τους να αφήσουν το λαό να αποφασίζει για το μέλλον του με το συνηθισμένο -"πατριωτικού καθήκοντος"- πρόσχημα ότι αν τον αφήσουν από τα μάτια τους, θα τον κατευθύνουν τα συμφέροντα προς το χάος. 'Ημαρτον. Ολο αυτό για να τυπώνεται το "ελεύθερο" χρήμα σε βάρος των φορολογούμενων λαών.
    Η σύγχρονη οικονομία που ανέφερες προ ημερών. Πίστωση και αδηφάγα στομάχια uber alles αντί να υπάρξει μια παγκόσμια, σωστή διαχείριση των πόρων όχι με την επιβολή απάνθρωπων μέτρων "δημοσιονομικής προσαρμογής" αλλά με αδυσώπητο μαστίγωμα στην απληστία και την λαιμαργία μερικών υψηλά υφιστάμενων προσώπων που νομίζουν ότι ο πλανήτης τους ανήκει δικαιωματικά. Η τοκογλυφία...
    Για να κλείσω η πρόταση μου είναι απλή. Αυτο-οργάνωση του λαού μακριά από τα δόντια σας. Εξάλλου αυτό γίνεται εν πολλοίς, ο κόσμος ενεργεί μόνος του (γιατί ο άνθρωπος είναι πολιτικόν ζώον από την φύση του όπως έλεγε ο Αριστοτέλης) και καθορίζει το πρόσωπο της εξουσίας σε τεράστιο βαθμό, με αποτέλεσμα τα κόμματα να προσπαθούν να σφυγμομετρήσουν ή να κατευθύνουν τις ανάγκες των πολιτών κατά το δοκούν για να θηρέψουν ψήφους και να διαιωνίσουν το φαγοπότι τους.
    Δημοκρατία απαιτεί ο λαός ΦΚ, μακριά από λαμόγια ανεξαρτήτως της πολιτικής τους αποχρώσεως. Και φυσικά ούτε αναρχία που νομίζουν κάποιοι άλλοι έξυπνοι...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μοναχικός Λύκος 05/03/2012 13:53:41

      Ό,τι πεις. Όλα τα κόμματα υποταγμένα σε μεγάλα συμφέροντα, από ΝΔ μέχρι ΧΑ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ, μ@λ@κες η συντριπτική πλειοψηφία του Λαού που τα ψηφίζει παραπλανημένοι ή και αυτοί όργανα των ντόπιων και ξένων συμφερόντων) και μόνο οι μελλοντικοί αυτοοργανωμένοι θα μας σώσουν. Μάϊστα.

      • Μοναχικός Λύκος avatar
        Μοναχικός Λύκος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/03/2012 15:23:49

        Ξεχνάς την αποχή, τα λευκά και τα άκυρα που δεν προσμετρώνται στο εκλογικό αποτέλεσμα χάριν "έξυπνων" εκλογικών νόμων. Οπότε διευκρίνισε τι εννοείς πλειοψηφία... Και μια ηθική ερώτηση. Αν η πλειοψηφία θέλει να καίει τα δάση, να πάμε να τα κάψουμε λοιπόν;
        Τώρα, αν είναι παραπλανημένοι οι ψηφοφόροι; Εδώ ψήφισαν ΓΑΠ ακούγοντας ένα γενικό και αόριστο "λεφτά υπάρχουν", έναν ΑΣ ίσως αύριο-μεθαύριο-του χρόνου (όποτε και αν γίνουν εκλογές) ακούγοντας ένα γενικό και αόριστο "θα φέρουμε την ανάπτυξη", μια ΑΠ με ένα γενικό και αόριστο "η εργατική τάξη να πάρει την κατάσταση στα χέρια της" κτλ κτλ κτλ
        Και όταν ψηφίζουν, μετά μουντζώνονται. Αλλά ακόμα πιστεύουν ότι η ψήφος μετράει. Το μεγαλύτερο πρόβλημα, άλλα λέτε προεκλογικά άλλα κάνετε μετά, "απαράβατος" "κανόνας" του υπάρχοντος πολιτικού συστήματος.
        Μην μπερδεύεις την αυτο-οργάνωση με τον ατομικισμό. Αυτο-οργάνωση της κοινωνίας μέσω πολιτικής δράσης του ατόμου (όλων) μακριά από αυταρχικά κόμματα (των λίγων ενεργά πολιτικά ατόμων).
        Διευκρινίζω, οργάνωση στο κομμάτι της λήψης αποφάσεων για την κοινωνία αγαπητέ μου. Τουλάχιστον θα αποφασίζει ο καθένας από μας και όχι ερήμην μας κάποιοι νόμιμα εκλεγμένοι τυχοδιώκτες...
        Την μορφή της αυτο-οργάνωσης την γνωρίζεις αγαπητέ μου, απλώς το απεύχεσαι. Ηδη κάνει την εμφάνιση της σε γειτονιές και εργασιακούς χώρους (εκτός εξαιρέσεων που καπελώθηκαν από κόμματα) φέρνοντας τα πάνω-κάτω στις κοινωνικές δομές.
        Μένει φυσικά να δούμε με τον καιρό πως θα αντιδράσουν τα πραγματικά όργανα των ντόπιων και ξένων συμφερόντων. Ο νοών νοείτο...

        Με εκτίμηση, ένα πεκινουά της "Κουμουνδούρου" (για να μην χαλάσω και το φοβερό κλισέ σου να ταμπελώνεις σχολιαστές)

    • Μοναχικός Λύκος avatar
      Μοναχικός Λύκος @ Μοναχικός Λύκος 05/03/2012 14:29:51

      Τι με νοιάζει αν θα κυβερνάει η Αριστερά ή η Δεξιά αν είμαστε φτωχοί και εξαθλιωμένοι; Γιατί αυτό θα είμαστε 101% αν γίνει με τους όρους των δανειστών και μην ακούσω ότι ο φίλος σου ΦΚ δεν δεσμεύτηκε απέναντι τους... Ανάπτυξη και κουραφέξαλα. Η Γουατεμάλα και το Μεξικό έχουν πρωτοφανή ανάπτυξη με το 50% των κατοίκων τους κάτω από τα όρια της φτώχειας και ολοένα αυξανόμενη διαφορά ανάμεσα στον πλουσιότερο και τον φτωχότερο. Και επειδή δεν πιστεύω ότι είστε λογοδοσμένοι στο λαό αλλά στα συμφέροντα, είμαι σίγουρος ότι θα πράξετε κατά γράμμα τις... υποδείξεις τους. Για μια Ελλάδα νέα, με ουρανοξύστες και από πίσω παράγκες. Λαικισμός ή ρεαλιστική προσέγγιση; Φυσικά αν απαντήσεις θα το κάνεις με φανφάρες και χλευασμό. Πάντα ο δημαγωγός πουλάει μουρή και μεταξωτές κορδέλες. Ροζ πολτός... Αν κρίνω από το σκεπτικού του άρθρου ζούμε ακόμα καταστάσεις Ψυχρού Πολέμου. Ελεος... δεν προσθέτω κάτι άλλο... Επίσης άλλο μεγάλο ζητούμενο των κυβερνήσεων: να τελειώσει η πολιτική ανυπακοή γιατί βλάπτει σοβαρά την υγεία του -κατα τ'άλλα κοινωνικού και όχι ολιγαρχικού- κράτους. Τι εστί κράτος; Θεσμός που προστατεύει την ανθρώπινη ζωή ή θεσμός που διαφυλάττει τα συμφέροντα μιας κάστας ανθρώπων; Στην πραγματικότητα δεν έχει υπάρξει ποτέ κράτος με σεβασμό στον πολίτη, ούτε Δυτικό ούτε Ανατολικό... Να διευκρινίσω ότι οι μόνοι τρόποι για να σπάσουν τα δεσμά της ψευδο-δημοκρατίας των οίκων εξουσίας είναι η ανατροπή τους από τους λαούς. Η συνειδητοποίηση ότι κανένα πρόβατο δεν σώνεται βελάζοντας ή ψηφίζοντας. 'Απαξ και αποφασίζουν λιτότητα και συρρίκνωση των απίστευτα υψηλών μας μισθών (της τάξεως των 700Ε), μετράμε νεκρούς και ο καννιβαλισμός δεν είναι λύση. Ούτε φυσικά και το καπέλωμα της οργής από εκάστοτε παπαγαλάκια του συστήματος (κόμματα). Λύση είναι η αντίσταση με κάθε ειρηνικό μέσο που διαθέτουμε με ξεκάθαρους στόχους και μακριά από υποκινητές (ΚΚΕ, Συριζα, ΧΑ κτλ). Γιατί η βία γεννά βία και αυτή την στιγμή δεν την στηρίζω ούτε κατά διάνοια. Η λογική δεν πρέπει να δώσει τη θέση της στην παράνοια... Κάποιος με ρώτησε παράλληλα αν στηρίζω την αναρχία. Οχι. Δεν πιστεύω στην ολοκληρωτική ισοπέδωση της κοινωνίας επειδή κάποια μεγάλα μυαλά μας διαιρούν και μας πολλαπλασιάζουν κατά το δοκούν. Επειδή μας θέλουν μέσα σε αυταρχικά και συγκεκριμένης ιδεολογίας κόμματα. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα περιμένω με σταυρωμένα χέρια. Δεν συμβιβάζομαι απέναντι στο κοινωνικό μοντέλο που μας πλασάρεται ετσιθελικά και επαναλαμβάνω ότι πρέπει να υπάρξει τρομερή αντίσταση από το κάθε άτομο που πιστεύει σε έναν καλύτερο κόσμο χωρίς φασίστες και μορφές εξουσίας. Νους υγιής εν σώματι υγιεί... Κάποιος άλλος ρώτησε αν συμφωνώ με τα 1400Ε κατώτατο μισθό που λένε οι δήθεν αριστερές κυράτσες. Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά απαντώ και το θέμα είναι 1400Ε για να αγοράζουμε πατάτα 0,70λ το κιλό ή να ανατραπεί η σχέση παραγωγού-καταναλωτή; Ποιον ευνοούν πραγματικά οι διογκωμένες τιμές λόγω τραπεζών, τόκων και εξωτερικών χρεών; Πρέπει απλά να απαλλαχθεί η κοινωνία από τους δήμιους της (αυτούς που αγαπάνε το χρήμα περισσότερο από την ανθρώπινη ζωή) και να φτιάξει εκείνη τους κανόνες της από την αρχή αν χρειαστεί (αυτο-οργάνωση). Φυσικά χρειάζεται μια πολιτικο-οικονομική λύση στην παρούσα φάση, αλλά θαρρώ πως κάποια πράγματα πρέπει να ανατραπούν εδώ και τώρα με τη μη αποδοχή των αδικιών από τον λαό (ακόμα και δια πολιτικής ανυπακοής). Για να μπω στο κλίμα των ημέρων, τέρμα οι μεσάζοντες (ειδικά οι αυτόκλητοι) σε όποιο χώρο και αν βρίσκονται. Οι εκλογές και η δημαγωγία φθείρονται και αργά ή γρήγορα θα αποκαλυφθεί ο ρόλος τους στην χειραγώγηση των λαών. Γιατί τόση άρνηση για τον κοινοβουλευτισμό... Προσέξτε κοινοβουλευτισμό όχι Σύνταγμα. Το Σύνταγμα πρέπει να υπάρχει αλλά με τόσες αναθεωρήσεις και "εξυπνάδες", έχει καταντήσει κουρελόχαρτο άσε που πλέον δεν το τηρεί ούτε το χουντικό κράτος. Χρειάζεται λοιπόν η σύσταση νέου Συντάγματος από τον λαό, κάτι αντίστοιχο έγινε ή θα γίνει και στην Ισλανδία. Μην ακούω χαζομάρες περί ΕΕ... Αν η ΕΕ προσπαθεί να γίνει αυτοκρατορία αλυσοδένοντας τα κράτη-μέλη τότε Houston, we have a problem. Μνημόνιο... Με ενοχλεί αφάνταστα η μη προστασία της στέγης, των ανθρώπων και των δικαιωμάτων τους, με πρόσχημα ένα χρέος που δεν είναι ευθύνη παρά μόνο των δοσίλογων κυβερνήσεων και των χεριών που τις ταίζουν (Siemens κτλ). Απεχθές χρέος, αυτή είναι η απάντηση μου. Ξέρω και τους όρους που απαιτούνται, αν θες τους αναφέρω ΦΚ. Να σου θυμίσω ότι είμαι κατά των κομμάτων άρα κάτι παρελθοντικοί χαρακτηρισμοί σου δεν αποτελούν επιχείρημα. Ούτε και οι γνωστοί εκβιασμοί ότι θα γίνουμε Ζιμπάμπουε. Δεν θέλω ντε και καλά δραχμή. Ας είμαστε και στο ευρώ, αλλά θα το τυπώνουν οι λαοί και όχι οι τράπεζες, που ανταλλάσσουν το τοκισμένο και τυπωμένο τους χρήμα με κρατικά ομόλογα μεγάλης αξίας. Πρόχειρη περιγραφή βέβαια αλλά η ουσία είναι η ίδια, το χρήμα το ελέγχουν λίγοι και έχουν δεσμεύσει το σύνολο του σύγχρονου κόσμου, φυσικά χάρη στην άνευ όρων υποταγή σας (σοβαρές ευθύνες του πολιτικού συστήματος). Επίσης οι νόμοι ή θα ισχύουν για όλους ή για κανέναν (τέρμα οι ασυλιες και η ατιμωρησία λόγω κοινωνικής θέσης). Παράλληλα οι νόμοι πρέπει να τίθενται υπό λαική κρίση και όχι να είναι ένα κλειστό "κύκλωμα". Δεν εννοώ να νομοθετεί ο λαός αλλά πρέπει να έχει λόγο στο αν ο νόμος είναι άδικος. Αλλιώς οι νόμοι συντελλούν στην τρομακτική αύξηση της αδικίας και στην ανήθικη φυλάκιση αθώων ανθρώπων. Της φυλακής τα σίδερα δεν είναι για τους λεβέντες αλλά για τους μικρο-οφειλέτες των ανεκδιήγητων χαρατσιών; Υπάρχουν και ένα κάρο θέματα που ούτε καν ανέφερα έστω και μονολεκτικά. Η ουσία είναι μια... Το νεοφιλελεύθερο οικονομικό και πολιτικό μοντέλο που έχει καταδυναστεύσει κάθε έννοια της κοινωνίας, κάθε ανθρώπινο δικαίωμα, την αξία της ανθρώπινης ζωής, την ελευθερία, την δημοκρατία (την αληθινή όχι το τσίρκο σας) με πρόσχημα ότι αποκλειστικά το χρήμα κάνει τον κόσμο να γυρίζει και όχι ο ανθρώπινος νους. Θα προβάλλω και ένα αδιάσειστο επιχείρημα. Στην Ελλάδα του 2012 κλείνουν σχολεία, νοσοκομεία και αγοράζονται παρ'όλα αυτά δαπανηροί στρατιωτικοί εξοπλισμοί. Ανεβάστε το ΑΕΠ όσο θέλετε (αυτό δεν σημαίνει ανάπτυξη;) παιδιά του Σικάγο (ή Κορυδαλλού αν προτιμάτε), Αλλά αν ο κόσμος πεινάει σ'εσάς θα στραφεί αδιαμφισβήτητα... και τότε τρεχάτε ποδαράκια μου.

  42. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 05/03/2012 13:42:42

    Και αφήστε κάτω τους ρηγάδες παρακαλώ. Δεν χρειάζεται να ρωτήσετε τον Χ.Λ. Ρωτήστε καλύτερα τον Θέμο τον dvd-άκια, που ασχολήθηκε κάποτε με το θέμα, αυτός ξέρει: Είχε να διαλέξει ως "βραβείο Πούλιτζερ" ανάμεσα σε βελουτέ και "αγελαδίτσα", τελικά του ήρθε το παραδοσιακό σε πήλινο κεσέ.
    "Γαλακτοκόμοι Χωρίς Σύνορα"

  43. franc avatar
    franc 05/03/2012 20:22:39

    Aγαπητέ Φαήλο , εμείς ποτέ δεν θα συγκυβερνήσουμε με αυτούς...
    Ελπίζω οτι ούτε εσύ θα το κάνεις. Θα προτιμήσεις να μείνεις μαζί μας απ' έξω παρά να σπιλωθείς μαζί τους. Οσο για τον Σαμαρά, όπως αντιλαμβάνεσαι απ' το site, μας ζώνουν οι αμφιβολίες. Οψώμεθα...Η πρώτη αστοχία του μνημονίου είναι έτοιμη και θα δειξει αν το ΝΑΙ του ήταν αληθινό ή ψεύτικο όπως εμείς θέλουμε να πιστεύουμε...

  44. Pns avatar
    Pns 06/03/2012 09:59:47

    Σε γενικές γραμμές έχεις δίκιο. Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι η ιδεολογική μετατόπιση της ΝΔ προς την παρακμιακή ψευτοαριστερά ξεκίνησε ελαφρώς με την μεταπολίτευση. Η σοσιαλμανία του Κ. Καραμανλή δεν περιορίστηκε μόνο στην οικονομία (αυτό έγινε αφενός λόγω του ρεύματος της εποχής που επηρέασε και τον εκ Παρισίων ερχόμενο Καραμανλή, αφετέρου στο ότι μετά από μία επταετή χούντα, το συλλογικό ασυνείδητο των πολιτών λύγιζε προς την αριστερά και ο ίδιος ήθελε να δημιουργήσει έναν δικό του "στρατό" από οπαδούς εκτρεπόμενος προς έναν μεγαλύτερο κρατισμό), αλλά και στην πολιτιστική ζωή, όπου στα πλαίσια της εποχής, επέτρεψε ίσως και βοήθησε κάποιες τέτοιες φιγούρες να αναλάβουν πόστα σε δημόσια ιδρύματα και στον τύπο. Αυτό βέβαια διογκώθηκε μετά...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.