#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/03/2013 12:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η κρίση της Κύπρου δικαιώνει τον Σαμαρά



Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, ο Κύπριος Πρόεδρος πετάει για Βρυξέλλες όπου θα λάβει μέρος στο κρίσιμο Eurogroup που θα καθορίσει τις άμεσες εξελίξεις στο νησί. Οι τελευταίες πληροφορίες λένε πως η τελική συμφωνία δεν είναι σίγουρη και μια θετική έκβαση δεν έχει ακόμη κλειδώσει.

Πέρα από το ενημερωτικό επίπεδο, τα γεγονότα στην Κύπρο τις τελευταίες δέκα περίπου ημέρες, πιστεύω πως θα πρέπει να βάλουν σε δεύτερες σκέψεις, κυρίως όσους είχαν την άποψη πως η απειλή των εταίρων ήταν «χάρτινη» και θα υποχωρούσαν πανικόβλητοι αν βρισκόταν μπροστά σε ένα «περήφανο» ΟΧΙ της ελληνικής κυβέρνησης το Φθινόπωρο του 2011. Κανείς δεν επιχαίρει για αυτά που ακολούθησαν το αρχικό ΟΧΙ της κυπριακής Βουλής των αντιπροσώπων, η σκέψη κάθε πραγματικού Έλληνα είναι πάντοτε θετικά προσανατολισμένη απέναντι σε αυτό το πανέμορφο και τόσο τυραννισμένο ελληνικό νησί. Δεν είναι δυνατόν όμως να μην βγάλει κανείς τα συμπεράσματά του από τα όσα συνέβησαν εκεί το τελευταίο διάστημα, τόσο όσον αφορά τις προθέσεις των «εταίρων» όσο και για τις ρεαλιστικές δυνατότητες δανεισμού ή εξωτερικής βοήθειας από τρίτες χώρες.

Αυτά που συνέβησαν έως τώρα στην Κύπρο δείχνουν κατά βάση δύο πράγματα.

Επιβεβαιώνουν την αναλγησία των «εταίρων» μας στην Ευρωζώνη και κυρίως της Γερμανίας
Δικαιώνουν την πολιτική απόφαση του Αντώνη Σαμαρά τον περίφημο Νοέμβριο του 2011

Για το πρώτο δεν έχω πολλά να πω. Καθώς περνά ο καιρός, αυτό γίνεται ολοένα και περισσότερο φανερό. Και δεν είναι μόνο μια αναλγησία τιμωρητική και «ηθικολόγα» που κουνάει το δάκτυλο και νουθετεί τα «κακά» παιδιά. Αν ήταν μονάχα έτσι, θα ήταν κατακριτέα μεν, κατανοητή δε. Είναι μια αναλγησία που καταντά επικίνδυνη στον βαθμό που επιτείνεται χωρίς σχέδιο ανάκαμψης και χωρίς πολιτική διέξοδο. Κι αυτό επειδή, εκτός του ότι είναι σε αυτή την μορφή ατελέσφορη, οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια ολόκληρους λαούς στην ανέχεια και την φτώχεια. Και κάτι τέτοιο σε μια εθελοντική ένωση εθνικών κρατών που συνεστήθη για να οδηγήσει όλους τους πολίτες της στην ευημερία και την πρόοδο, αποτελεί βόμβα στα θεμέλιά της και θρυαλλίδα κοινωνικών εκρήξεων που θα οδηγήσουν στην διάλυσή της. Οι Γερμανοί με την ανέμπνευστη και μονοκόμματη πολιτική τους γιγαντώνουν για πρώτη φορά εντός της Ευρωζώνης ένα επικίνδυνο και διαλυτικό κύμα ευρωσκεπτικισμού που είναι άδηλο προς το παρόν που μπορεί  να οδηγήσει τόσο την Ευρωζώνη, όσο και την ίδια την Ευρωπαϊκή Ένωση!

Για το δεύτερο, οφείλω κατ’ αρχάς να απολογηθώ, επειδή ήμουν από αυτούς που πίστευα πως ο Σαμαράς θα έπρεπε να αρνηθεί την συμμετοχή της ΝΔ στην κυβέρνηση Παπαδήμου και να ζητήσει εκλογές μέσα στον Δεκέμβριο του 2011. Πίστευα τότε πως οι απειλές των «εταίρων» ήταν κενές περιεχομένου και ποτέ δεν θα τις πραγματοποιούσαν. Αποδεικνύεται τώρα πως «όσα ξέρει ο νοικοκύρης, δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος». Πολύ σωστά έπραξε ο σημερινός Πρωθυπουργός τότε και ας τον κατηγόρησαν και τολμούν να τον κατηγορούν ακόμη και σήμερα για πολιτική «κολοτούμπα». Και όχι μόνο τότε. Παρακολουθώντας τώρα εκ των υστέρων τα πολιτικά βήματα του Πρωθυπουργού από τον Δεκέμβριο του 2011 μέχρι και σήμερα, δεν μπορεί παρά να συμπεράνει πως υπήρξαν μια ριψοκίνδυνη και ψυχοφθόρα πορεία με «την ψυχή στο στόμα» μέσα στο ναρκοπέδιο που λεγόταν και λέγεται οικονομική – πολιτική – κοινωνική κρίση της χώρας και κάτω από τα διαρκή διασταυρούμενα πυρά της «παλαβής» γερμανικής αναλγησίας και το φοβισμένο βλέμμα των ανίσχυρων «εταίρων» του Νότου που εφάρμοζαν αμελητί το ρητό «ο σώζων εαυτόν σωθήτω».

Μετά τα όσα διαδραματίστηκαν το τελευταίο διάστημα στην Κύπρο και στο πολιτικό της σύστημα, οφείλω να σημειώσω πως αυτή η δύσκολη πορεία του Πρωθυπουργού (και κατά συνέπεια και της χώρας της οποίας είναι Ηγέτης) φαντάζει σαφώς επιτυχημένη μέχρι και την τελευταία στιγμή. Και αυτό δεν μπορεί παρά να πιστωθεί στον Αντώνη Σαμαρά. Το καλό να λέγεται. Πολλές φορές υπήρξαμε από αυτό το βήμα γκρινιάρηδες, κριτικοί και επικριτικοί για την κυβέρνηση και τον ίδιο τον Πρωθυπουργό κι αυτό γινόταν πάντα με γνώμονα την βελτίωση του κυβερνητικού έργου, με σκοπό την κατάθεση ιδεών και προτάσεων, ακόμη – ακόμη και με ευσεβή πόθο την ώθηση προς τα εμπρός της χώρας της ίδιας. Κάνοντας όμως εδώ μιαν αναγκαστική εκ των γεγονότων της Κύπρου στάση και βλέποντας πια την συνολική εικόνα σοβαρότητας, ευθύνης και αταλάντευτου εθνικού πάθους, που περιγράφει την μέχρι τώρα ηγετική πορεία του Πρωθυπουργού, αισθάνομαι την ανάγκη να του αποδώσω δικαίως τα εύσημα. Ήταν τελικά ευτύχημα για την χώρα, σε αυτή την τόσο κρίσιμη ώρα να έχει στο τιμόνι αυτόν τον Πρωθυπουργό. Ακόμη και ο πιο κακόπιστος των Ελλήνων, αν έχει σώας τας φρένας και λειτουργούσα την λογική του θα συμφωνήσει ως ένα σημείο ότι η αντιμετώπιση των τεράστιων δυσχερειών που συσσώρευσε η αλόγιστη διακυβέρνηση δεκαετιών και έφτασε σε σημείο έκρηξης η ανεύθυνη, ερασιτεχνική και επικίνδυνη διακυβέρνηση του Γ. Α. Παπανδρέου, δύσκολα θα μπορούσε να είναι πιο σοβαρή, πειστική και κυρίως, αποτελεσματική για τον απώτερο εθνικό στόχο που προεκλογικά ετέθη: την αποφυγή της άτακτης χρεοκοπίας της χώρας και την παραμονή της εντός της ΕΕ και της Ευρωζώνης.

Κλείνοντας, να σημειώσω για κάποιους συνέλληνες που βιάστηκαν να πανηγυρίσουν το «περήφανο» ΟΧΙ των Κυπρίων, πως η αντίδρασή τους είναι κατανοητή, εύλογη και αναμενόμενη ως αποτέλεσμα ξεχειλίσματος ενός θυμικού που εδώ και χρόνια αναγκάστηκε να καταπιεστεί και να υποχωρήσει μπροστά στις σκληρές απαιτήσεις μιας φρικτής καθημερινότητας που ολοένα και χειροτέρευε. Μετά όμως την διαφαινόμενη έκβαση αυτού του ΟΧΙ, ίσως θα έπρεπε να γίνουν δεύτερες σκέψεις πάνω στην σωστότερη και ψυχραιμότερη αντιμετώπιση των δυσκολιών που περνάει η κοινωνία και η χώρα μας. Ήδη, θα το κατάλαβαν πια τα άκαιρα και ανεύθυνα ΟΧΙ τι σημαίνουν. Το εύκολο είναι να γίνεις ιδανικός αυτόχειρας, το δύσκολο να καταφέρεις να επιβιώσεις και στο τέλος να νικήσεις. Ποιος όμως θα αναλάβει το ηθικό βάρος και το κόστος να οδηγήσει μια ολόκληρη χώρα στην αυτοχειρία; Ο Αλέξης Τσίπρας ίσως;

Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης έσπευσε επίσης να πανηγυρίσει για το περήφανο ΟΧΙ της Βουλής των Κυπρίων. Με ξένα κόλλυβα βιάστηκε να κάνει μνημόσυνο και τώρα έχει καταπιεί την πολιτική του γλώσσα και ψελλίζει κάποιες ασυνάρτητες δικαιολογίες. Γνώμη μου είναι πως θα πρέπει στο μέλλον να είναι περισσότερο προσεκτικοί όταν παίζουν με την τύχη ολόκληρου λαού. Ο θεσμικός ρόλος που τους επεφύλαξε ο ελληνικός λαός στις τελευταίες εκλογές, έχει προσδώσει στην παρουσία τους ένα ιδιαίτερο πολιτικό βάρος και θα πρέπει να το διαχειριστούν με προσοχή και συνέπεια αν θέλουν να προσφέρουν καλές υπηρεσίες στην χώρα. Τα παθήματα των Κυπρίων πολιτικών θα έπρεπε να του διδάξουν αρκετά για την συναίνεση και ομοψυχία που απαιτούν καμιά φορά οι δύσκολες περιστάσεις. Η επαναστατική γυμναστική και τα ανεύθυνα «όχι σε όλα» δεν περνούν τούτη την κρίσιμη για τον τόπο ώρα.

Akenaton

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βασίλης Παπαχρήστος avatar
    Βασίλης Παπαχρήστος 24/03/2013 13:07:41

    Aδέλφια,είναι απλά τα πράγματα,δυστυχώς:όταν έχεις το χέρι απλωμένο ως επαίτης,ΟΧΙ δεν χωράνε.Το θέμα είναι ο Ελληνισμός,και στα δύο κράτη,να μην ξαναβρεθεί σε τέτοια θέση.Από τον Σαμαρά αυτό περιμένω πια:την άλλη Ελλάδα,που δεν θα ζητά δανεικά.Όλα τ'άλλα,εδώ που φτάσανε τα πράγματα,είναι παραμύθια για ρώσικες αρκούδες.Απογοητευμένος;Πολύ,αλλά μάλλον πιο αφυπνισμένος.Είναι καλύτερα έτσι...

    • Νίκος Δραγασιώτης avatar
      Νίκος Δραγασιώτης @ Βασίλης Παπαχρήστος 24/03/2013 14:34:47

      Πρὸς ἐπίρρωσιν τῶν λόγων σου:
      Μοναχὴ τὸν δρόμο ἐπῆρες,
      ἐξανάρθες μοναχή.
      Δὲν εἶν᾿ εὔκολες οἱ θύρες,
      ἂν ἡ χρεία τὲς κουρταλεῖ.

      Διονύσιος Σολωμός
      (ἀπὸ τὸν Ὕμνον εἰς τὴν Ἐλευθερίαν)

  2. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 24/03/2013 13:27:51

    Ο Σαμαράς είναι σίγουρα υπεύθυνος άνθρωπος και πολιτικός και νοιάζεται για το λαό. Αυτό τον έσπρωξε να κάνει πίσω στις απειλές των Σόιμπλε-Μέρκελ. Όλοι οι λογικοί και μη εμπαθείς άνθρωποι το είδαν τόσον καιρό. Όμως στο θέμα του φόρου των ακινήτων να μην κάνει πίσω! Ο λαός έχει ανάγκη μια ελάφρυνση. Στο πετρέλαιο την πάτησε με τις εμπνεύσεις του Στουρνάρα. Στο χαράτσι να μην επαναλάβει το ίδιο λάθος. Θα νευριάσει πολύς κόσμος που έκανε υπομονή να δει βελτίωση των συνθηκών. Να βάλει τον ενιαίο και δικαιότερο φόρο σε ισχύ λοιπόν χωρίς σκέψεις καν για το χαράτσι μέσω ΔΕΗ...

    • Κωνσταντίνος avatar
      Κωνσταντίνος @ Γεώργιος Τ. 24/03/2013 20:35:11

      Δεν "την πάτησε" με το πετρέλαιο φίλε Γιώργο. Ό,τι έγινε με το πετρέλαιο, έγινε συνειδητά και προγραμματισμένα! Το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού λαού στρέφεται στον κλιματισμό για θέρμανση (και άλλες εναλλακτικές με κέντρο τους το ρεύμα), πράγμα που σημαίνει ΑΥΞΗΣΗ της κατανάλωσης του ρεύματος! Έτσι, του χρόνου που σταδιακά θα "πουληθεί" η Δ.Ε.Η., οι νέοι ιδιοκτήτες (ιδιώτες) θα επενδύσουν πιό "ευχάριστα", αφού θα βρουν έτοιμη πελατεία. Εξάλλου, όλα αυτά τα περιγράφουν και τα Μνημόνια που ήδη είναι Νόμοι του Κράτους...

  3. stam avatar
    stam 24/03/2013 13:33:17

    το ΔΝΤ ειναι υπερανω κριτικης;;;ειδικα με τους σημερινους ορους;;;

  4. ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΙΑΤΗΣ 24/03/2013 13:39:25

    Είσαι πάντα σωστός φίλε akenaton. Προσυπογράφω το άρθρο 100%, από την αρχή μέχρι το τέλος, και σε τιμά ιδιαίτερα η αυτοκριτική που κάνεις. Μακάρι να σκέπτονταν περισσότεροι με τον ίδιο τρόπο που σκέφτεσαι εσύ.

  5. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 24/03/2013 14:24:14

    Το μεγαλείο του ηγέτη είναι να κάνει συμβιβασμούς στα δύσκολα και όχι να παίζει τη μοίρα της χώρας του στα ζάρια όπως μερικοί γραφικοί κραυγάζουν. Βέβαια για να μεγαλώσει και λίγο το μεγαλείο... ας κάνει καμμιά δεκαριά-εικοσαριά-τρινταριά-σαρανταριά μεταρρυθμίσεις στο κράτος και την οικονομία να τον θυμόμαστε και για τίποτα άλλο!

  6. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 24/03/2013 14:36:27

    Ο Ελ. Βενιζέλος είχε πει: '' δεν ξέρετε πόσες πίκρες καταπίνει μια μικρή χώρα έξω ''. Αλλά όπως γράφεις και συ Akenaton, '' όσα ξέρει ο νοικοκύρης , δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος ''. Το κακό είναι ότι ακόμα 1,5 χρόνο μετά , με τόσα που έχουν συμβεί (και που ακόμα περισσότερα προοιωνίζουν), εξακολουθεί κόσμος να σύρεται από ιδεοληψίες .... Γι' αυτούς ( όπως και για όλους μας ) , η πραγματικότητα τόσο σκληρή που είναι , δίνει τις απαντήσεις . Για τον Α. Σ. πάντα πριν από την ευκολη κριτική , ας βάζουμε τον εαυτό μας στη θέση του . Γιατί το τίμημα που έχει πληρώσει , είναι πραγματικά μεγάλο . Αυτό που πραγματικά του εύχομαι , είναι να μην έρθει ποτέ στη θέση του να αναρωτηθεί αν άξιζε . Και η Κύπρος και εμείς , κοιτάμε μπροστά , προσπαθώντας για το αύριο. Οι Γερμανοί τις εμμονές τους , θα έρθει η ώρα που θα τις πληρώσουν, όπως έγινε και στο παρελθόν , όπως γίνεται πάντα σ' αυτή τη ζωή . Akenaton, και το άρθρο και η αυτοκριτική σου , σε τιμούν.

    • dim avatar
      dim @ Diamond Angel 24/03/2013 15:21:45

      Για τον ΑΣ πιστεύω ότι ήταν μια "εύκολη επιλογή"... Δεν έννοω ότι ήταν εύκολη, αλλά επειδή πιστεύω ακράδαντα στον γνήσιο πατριωτισμό του λέω ότι ήταν "εύκολη" υπό την παρακάτω έννοια:

      Ο γνήσιος πατριώτης και ο υπεύθυνος ηγέτης δεν χρειάζεται να το σκεφτεί καν: Είναι αυτονόητο για αυτόν ότι δε θα μπορούσε ποτέ να παίξει το μέλλον της πατρίδας του και των παιδιών του σε μια ζαριά...

      Και απλά με τις τελευταίες εξελίξεις και από τη Κύπρο, αποδεικνύεται ότι η ζαριά αυτή δε θα ήταν και καθόλου ευνοϊκή… Οι πιθανότητες να χάσει (να μας αφήσουν στη τύχη μας δηλαδή, να μη πιάσει ο «εκβιασμός» - «τσαμπουκάς» - «απειλή για πυρηνικά») θα ήταν υπερβολικά μεγάλες, για να μη πω ότι η ζαριά θα ήταν καταδικασμένη σε αποτυχία…

  7. μάρθα avatar
    μάρθα 24/03/2013 14:43:36

    Παρατηρώ πως τα άρθρα που επικρίνουν και λοιδορούν έχουν μεγαλύτερη ανταπόκριση σε σχόλια. Έχουμε εθιστεί, εν πολλοίς δικαιολογημένα, σε μια τάση να μην αξιολογούμε τα πράγματα αλλά απλά να κατακεραυνώνουμε. Αυτό εκμεταλλεύονται οι τυχοδιώκτες και πλέον συνεργαζόμενοι συριζανέλ...Δυστυχώς η πραγματικότητα δεν είναι πάντα ευχάριστη. Πρέπει ο Έλληνας να το κατανοήσει αυτό. Πρέπει μέσα από την ατομική ευθύνη και δράση ο καθένας να οδηγήσει στον ανασχηματισμό της κοινωνίας και όχι να μας φταίνε απλά οι άλλοι. Όταν παρατηρώ την ίδια στιγμή που κατηγορούμε τους προδότες πολιτικούς να μην ζητάμε απόδειξη για να ωφεληθεί η τσέπη μας το παιχνίδι είναι χαμένο.Η κρίση ήταν πέρα από οικονομική και κοινωνική και δυστυχώς στη δεύτερη περίπτωση η προσαρμογή είναι ακόμα βραδύτερη.

  8. Νιόβη avatar
    Νιόβη 24/03/2013 14:47:10

    Αγαπητέ Akenaton, το δράμα είναι ακόμα εν εξελίξει. Και στην Κύπρο του ΟΧΙ, αλλά και στην Ελλάδα του ΝΑΙ σε όλα. Η έως τώρα αποτίμηση των εν Ελλάδι δεδομένων δεν είναι τέτοια που να δικαιώνει κανέναν. Το πιθανότερο είναι ότι από την ερχόμενη εβδομάδα στον ίδιο δρόμο θα βρεθεί και η Κύπρος. Ποιός δικαιώνεται λοιπόν έναντι του άλλου αν το αποτέλεσμα των πράξεων και των δυο είναι το ίδιο; Και δεν είναι καν σίγουρο ακόμα ότι τελειώσαμε και στην Ελλάδα με την επιβολή μέτρων. Ήδη, στην Ισπανία συζητούν για κούρεμα καταθέσεων.

    Επίσης, εντοπίζετε κι εσείς την αναλγησία των εταίρων μας, ωστόσο επιμένετε ότι ο Α. Σαμαράς ακολουθεί τον σωστό δρόμο μαζί τους. Εδώ εντοπίζεται μια αντίφαση. Δεν έχω ποτέ αμφισβητήσει τον πατριωτισμό του Α. Σαμαρά σ᾽ αυτόν εδώ τον ιστότοπο, αλλά επιμένω ότι ο πατριωτισμός δεν είναι αρκετός όταν το μόνο βέλος στη φαρέτρα είναι αυτό της συναίνεσης. Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι είναι προς το συμφέρον της Ελλάδας η παραμονή της στην ΕΕ και Ευρωζώνη, θα πρέπει να αναρωτηθούμε α) γιατί είναι προς το συμφέρον της εάν οι εταίροι της είναι ανάλγητοι και β) τι ακριβώς κερδίζει η Ελλάδα από ανάλγητους εταίρους. Τι θα την αφήσουν να κερδίσει; Θα πρέπει να αναρωτηθούμε επίσης αν οι ανάλγητοι εταίροι, ως ανάλγητοι που είναι, θα αντιμετωπίσουν την Ελλάδα ισότιμα και όχι σαν τον τελευταίο των τελευταίων υποτελών. Με δεδομένο λοιπόν ότι η αναλγησία τους γίνεται μέρα με τη μέρα θηριωδέστερη και απροκάλυπτη, ίσως είναι η ώρα να αναρωτηθεί και ο Α. Σαμαράς και όλοι οι υπόλοιποι μήπως τυχόν ο πατριωτισμός χρειάζεται άλλα όπλα έναντι των ανάλγητων και, ίσως, από απόσταση μαζί τους. Συνεχίζω να αμφιβάλλω για το αν η συνδιαλλαγή με ανάλγητους μπορεί να προσφέρει το παραμικρό.

    • dim avatar
      dim @ Νιόβη 24/03/2013 15:15:32

      Έτερον εκάτερον...

      Ναι, οι εταίροι μας αυτή τη περίοδο είναι ανάλγητοι

      Αλλά και Ναι, ο Σαμαράς δικαιώνεται για αυτό το "Εμπιστευθείτε με, δεν έγινα ξανφικά μνημονιακός, να μη πέσουμε στο γκρεμό θέλω τώρα ώστε όταν η Ευρώπη αλλάξει, εμείς να είμαστε εδώ, για να καρπωθούμε την αλλαγή" που είπε...

      Όταν πεθάνεις με ξαφνικό θάνατο, πάει πέθανες... Δε μπορείς να κάνεις κάτι για αυτό μετά... Ο πεθαμένος δε μπορεί να κάνει τίποτα, τελειώνει μια και καλή το πράγμα... Ενώ αν μένεις ζωντανός, μπορείς να το παλέψεις σε καλύτερο τερέν ίσως αργότερα, και να δικαιωθείς...

      Ανάλγητοι είναι τώρα ναι, δεν θα είναι όμως για πάντα... Εμείς πρέπει να είμαστε εντός Ευρώ και Ε.Ε. έως ότου πάψουν να είναι ανάλγητοι... Εμάς, και τη Κύπρο, και τη Πορτογαλία θα μας πετάγανε, δεν μας έπαιρνε να απειλούμε κλπ.. Το παιχνίδι της αλλαγής πλεύσης θα έρθει από τους μεγάλους (Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία).. και εμείς το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι: α) να είμαστε εντός, και β) να διορθώνουμε έτσι κι αλλιώς όλα τα λάθη του παρελθόντος (γραφειοκρατίες, διαφθορά, σπατάλες, κρατισμό, φοροδιαφυγή κλπ), χωρίς να χρειάζεται καμία τρόικα να μας τα επιβάλλει αυτά τα αυτονόητα...

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ dim 24/03/2013 15:24:08

        «Ανάλγητοι είναι τώρα ναι, δεν θα είναι όμως για πάντα…».

        Από πού αντλείτε αυτήν τη σιγουριά;

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ Νιόβη 24/03/2013 17:39:40

          ..Μάλλον περί ευσεβούς πόθου πρόκειται.

        • euagelos avatar
          euagelos @ Νιόβη 24/03/2013 17:42:18

          Όταν στα πάρουν όλα, καταθέσεις, σπίτια, φτάσει η ανεργία στο 60%, οι μισθοί στα 200 και μάλιστα παρακαλώντας για δουλειά, τότε είμαι και εγώ σίγουρος ότι θα δείξουν το κοινωνικό τους πρόσωπο και θα αυξηθεί το ευρωπαϊκό κονδύλιο για... συσσίτια .

          • Geros avatar
            Geros @ euagelos 24/03/2013 20:40:32

            Τώρα αν αυτό που κάνεις δεν είναι κινδυνολογία τότε δεν ξέρω τι είναι κινδυνολογία. Μονο ότι θα έρθει και η πανούκλα δεν είπες ....
            Τα πράγματα είναι δύσκολα αγαπητέ αλλά αυτό που πρέπει να απαντήσουμε είναι: ποιος τα έκανε δύσκολα? Εμείς ή η Merkel? Αυτή δημιούργησε τα ελλείμματα , το χρέος , την παράλυση του κράτους , την Ελλάδα του ρουσφετιού και το "όχι σε όλες τις επενδύσεις από ιδρύσεως του Ελληνικού κράτους έως τώρα"?
            Να την κατηγορήσουμε ότι δεν έκανε ότι καλύτερο μπορούσε για να βοηθήσει να το δεχθώ , αλλά δεν είναι η δύση η πηγή του προβλήματος.
            Είναι δυνατόν από την μια δαιμονοποιούμε αυτόν που ήρθε να βοηθήσει (μετά από δική μας επιμονή και απαίτηση) ότι το χέρι βοηθείας που έτεινε δεν ήταν αρκετά μακρύ ή αρκετά συμπονετικό και από την άλλη να ψηφίζουμε αυτούς που εκπροσωπούν την λογική που μας έφερε ως εδώ?

          • euagelos avatar
            euagelos @ Geros 25/03/2013 00:32:52

            Κινδυνολογία είπες? Μάλιστα... Πόση είναι επισήμως η ανεργία στους νέους? Μειώθηκαν ή όχι οι καταθέσεις περί τα 50 δις στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια? Υπάρχει ή όχι επισήμως 25% συρίκνωση οικονομίας σε 4 χρόνια που συνεχίζει με αμείωτο ρυθμό? Πόσα ευρώ μισθό πρότειναν οι "επενδυτές" πολυεθνικές για να δημιουργήσουν θέσεις εργασίας? Πόσοι άνθρωποι είναι στο δρόμο, πόσα παιδιά υποσιτίζονται, πόσα σχολεία δεν είχαν θέρμανση? Θέλεις κι άλλη "κινδυνολογία"? Η πραγματικότητα που αδυνατείς να δεις, είναι πιο επαχθής από την "κινδυνολογία" μου αγαπητέ.
            Για την πανούκλα, συ είπας αλλά με την κατάσταση που αρχίζει να δημιουργείται στα νοσοκομεία, ίσως τη δούμε σύντομα.
            Μπορείς σε παρακαλώ να φωτίσεις ένα σημείο στο σχόλιό σου? Όταν λες "ήρθε να βοηθήσει μετά από δική μας επιμονή και απαίτηση" τι εννοείς? Μπορείς να προσδιορίσεις επαρκώς ποιοί είστε εσείς που με "δική σας επιμονή και απαίτηση" δόθηκε η διακυβέρνηση της χώρας σε αυτούς που κατάφεραν να κάνουν πράξη την "κινδυνολογία" μου?

          • Geros avatar
            Geros @ euagelos 25/03/2013 14:21:28

            Η τρόικα είδε φως και μπήκε? Ξεχνάς ότι ήρθε μετά από απαίτηση της Ελληνικής κυβέρνησης για να αποφύγουμε την άτακτη χρεοκοπία την άνοιξη του 2010?
            Είσαι από αυτούς που νομίζουν ότι την κρίση μας την έφερε το ΔΝΤ και πριν έρθουν ..... λεφτά υπήρχαν?

          • euagelos avatar
            euagelos @ Geros 25/03/2013 16:16:47

            Έτσι μπράβο, όταν λες "δική μας επιμονή και απαίτηση" να προσδιορίζεις ότι μιλάς για τους ανθρώπους της Ελληνικής κυβέρνησης. Της τότε και της τώρα. Έτσι προσδιορίζεις σαφώς ότι τα συμφέροντά σου ταυτίζονται με αυτά των μελών της ελληνικής κυβέρνησης. Μου αρέσει που βάζουμε τα πράματα στη θέση τους.

          • Geros avatar
            Geros @ Geros 25/03/2013 16:25:32

            @euagelos
            Ρε μανία να βγάζετε όποιον δεν συμφωνεί μαζί σας , προδότη , βολεμένο , διαπλεκόμενο και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο!
            Μπορεί κάποιος να διαφωνεί μαζί σου επειδή δεν βλέπει τα πράγματα από την ίδια οπτική γωνία με εσένα ξέρεις. Δεν χωρίζεται ο κόσμος σε ανθρώπους που συμφωνούν με εσένα και προδότες ξέρεις.
            Το να κάνεις τόσο απλοϊκούς διαχωρισμούς δεν σε τιμά.

          • euagelos avatar
            euagelos @ Geros 25/03/2013 17:12:58

            Συγνώμη, γιατί εσύ θα μας τρελάνεις! Ξέρεις πολλούς ανθρώπους στην Ελλάδα που "επέμεναν και απαιτούσαν" να έρθει το ΔΝΤ να τους "σώσει"?

          • Geros avatar
            Geros @ Geros 25/03/2013 17:24:22

            Όχι , θέλανε να τους σώσει η Ευρωπαϊκή ένωση.
            Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους θέλανε να έρθει η Merkel να μας αφήσει στο χαλάκι της πόρτας 200 δις και να ξεκουμπιστεί να φύγει.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ dim 24/03/2013 18:28:47

        ' 'Εμάς, και την Κύπρο, και την Πορτογαλία θα μας πετάγανε, δεν μας έπαιρνε να απειλούμε ...''
        Και χάρη μας κάνανε που μας αφαιμάζουν, γι αυτό, σούζα!!
        Χαχαχαχαχαχα! Ωραίο, αλλά για τα νηπιαγωγεία....

        • dim avatar
          dim @ Queen For The Black Side 24/03/2013 18:48:01

          Εσύ γέλα όσο θες από την αναπαυτική θέση του πληκτρολογίου σου...

          Αυτός όμως που ζει την αγωνία να τα χάσει όλα μέσα σε ένα βράδυ, επειδή ο λαϊκιστής ηγέτης του, θα τα παίξει όλα σε μια ζαριά, και η ζαριά αυτή δε θα του βγει, και δε θα μπορεί μετά να ταϊσει τα παιδιά του, γιατί αντί για 30% μείωση που υφίσταται πχ τώρα, θα βιώσει να τα χάνει όλα με τη μία..., αυτός δε γελάει καθόλου... Καταλαβαίνει τη σοβαρότητα της κατάστασης, και στηρίζει τους υπεύθυνους ηγέτες που εργάζονται πραγματικά για το συμφέρον της πατρίδας στη πράξη, και όχι στα λόγια, με τσάμπα μαγκιές... Και ευτυχώς αυτός ο Έλληνας είναι ακόμα η πλειοψηφία (44% κυβέρνηση με κορμό τη ΝΔ, έναντι 34% κυβέρνηση με κορμό το Σύριζα, δείχνουν οι τελευταίες δημοσκοπήσεις...)

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ dim 24/03/2013 19:24:34

            1)''Εσύ γέλα όσο θες από την αναπαυτική θέση του πληκτρολογίου σου…''
            Αν η καρέκλα σας δεν είναι αναπαυτική, με 85€, το Πλαίσιο έχει πανέμορφες ανατομικές!
            2) Οι εκβιασμοί, οι εκφοβισμοί και οι μπαμπούλες της..... πτώχευσης πάλιωσαν, γιατί η φτώχεια, η απελπισία, η μιζέρια κι η εξαθλίωση που είναι πανταχού παρούσες πλέον, σκιάζουνε περισσότερο τα πλήθη! Ως γνωστόν ο βρεγμένος, δε φοβάται τη βροχή.
            Ουαί τοις βολεμένοις !!

          • Vee avatar
            Vee @ Queen For The Black Side 25/03/2013 01:05:06

            Ο βρεγμένος δε φοβάται τη βροχή, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε θα πρέπει να φοβάται τον πνιγμό!

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Vee 25/03/2013 10:04:40

            Ε, αυτός που τυραννιέται από ανίκητους φόβους και σκέφτεται οτι αν σωθεί απ΄τη βροχή ίσως χαθεί από ...πλημμύρα, είναι προορισμένος μάλλον να φύγει από καρδιακή προσβολή. :-)

          • ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ avatar
            ΑΙΑΣ ΤΕΛΑΜΩΝΙΟΣ @ dim 24/03/2013 20:02:52

            "Εσύ γέλα όσο θες από την αναπαυτική θέση του πληκτρολογίου σου…

            Αυτός όμως που ζει την αγωνία να τα χάσει όλα μέσα σε ένα βράδυ, επειδή ο λαϊκιστής ηγέτης του, θα τα παίξει όλα σε μια ζαριά, και η ζαριά αυτή δε θα του βγει, και δε θα μπορεί μετά να ταϊσει τα παιδιά του, γιατί αντί για 30% μείωση που υφίσταται πχ τώρα, θα βιώσει να τα χάνει όλα με τη μία…, αυτός δε γελάει καθόλου"
            Eγώ που όλα αυτά τα έχω χάσει όλα dim , ΄χαρη στην πατριωτική στάση του παπανδρέου, βενιζέλου, παπαδήμου, Σαμαρά ,δικαιούμαι να γελάω απο την αναπαυτική θέση του πληκτρολογίου μου η πρέπει να χάιρομαι που έχουμε μονο 50% ανεργία?

    • *Mara* avatar
      *Mara* @ Νιόβη 24/03/2013 17:44:47

      Νιόβη, μην προβληματίζεσαι.
      Το γιατί..., έχει μόνο μία απάντηση.
      Την γνωστή και απόλυτα αληθινή φράση του πρώην προέδρου της δημοκρατίας κ. Σαρτζετάκη "...Είμεθα έθνος ΑΝΑΔΕΛΦΟΝ..."
      Και όταν είσαι μόνος χωρίς κανένα στήριγμα, ή υποκύπτεις, ή αντιστέκεσαι αψιφώντας κάθε κόστος, ή κάνεις ... πως υποκύπτεις μέχρι να βρείς κανέναν .....αδελφό....

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ *Mara* 24/03/2013 18:30:01

        ...Αλλά αντί για αδελφό, όλο ....αδελφές τελικά συναντάμε!:-)

        • *Mara* avatar
          *Mara* @ Queen For The Black Side 24/03/2013 19:03:00

          ....και τί αφελφές... Ούτε καν κρυφές...
          (Μωρέ και με ....ξάφελφο... βολευόμαστε, αλλά πού τέτοια τύχη....)

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ *Mara* 24/03/2013 20:41:22

        Αγαπητή φίλη, δεν πιστεύω ότι υπάρχουν «αδελφοί». Πιστεύω ακράδαντα σε συμμάχους που τους γεννούν τα κοινά συμφέροντα. Για να βρεις τέτοιους χωρίς να κινδυνεύεις να καπελωθείς, πρέπει να το λέει η καρδιά σου. Κανένας δεν πρόκειται να συμπαραταχθεί στο πλευρό σου ουσιαστικά αν δίνεις γη και ύδωρ χωρίς να διασφαλίζεις και τα δικά σου συμφέροντα. Θα σε εκμεταλλευτεί μόνο και μετά θα σε πετάξει. Από την άλλη, θεωρώ ότι οι σοβαροί παίκτες με τίποτα δεν θα διαλέξουν να κάνουν μεγάλες μπίζνες με δειλούς. Θέλουν και αυτοί να νιώθουν και να ξέρουν ότι βάζουν τα συμφέροντά τους στο τραπέζι κάποιου που δεν τους αφήσει ξεκρέμαστους αν οι δίπλα του κουνήσουν απειλητικά το δάκτυλο. Αδελφοί δεν υπάρχουν, ούτε μόνιμες «φιλίες». Μόνο σύμμαχοι. Σύμμαχοι (όταν μιλάμε για τις χώρες) είναι αυτοί που τα κέρδη τους είναι αλληλένδετα, αλληλοσυμπληρούμενα και καλά προστατευμένα και για τους δυο από τη συμμαχία τους. Η δε συμμαχία πρέπει να διαρκεί μόνο όσο δεν κάνει νερά κανένας από τους δυο. Όταν αρχίσουν τα παρατράγουδα, ή τα κόβεις με το μαχαίρι ή παίρνεις το καπελάκι σου και πας να βρεις άλλα παιδάκια να παίξεις. :) Χαιρετώ φιλικά.

        • *Mara* avatar
          *Mara* @ Νιόβη 24/03/2013 21:21:24

          Αυτό εννοούσα και εγώ Νιόβη με τον ...αδελφό... και ... ξάδελφο.....
          Συμμάχους με κοινά και σταθερά συμφέροντα.

  9. mara avatar
    mara 24/03/2013 14:52:59

    Aγαπητέ Αkenaton θα επαναλάβω αυτο που έγραψα σε προηγούμενο post
    Tα ΟΧΙ που έμειναν στην ιστορία με φωτεινά γράμματα είναι αυτά που ειπώθηκαν με την καρδιά, το συναίσθημα και τον πατριωτισμό όχι με αναλύσεις και υπολογισμούς. Δεν παραδίδεις τη χώρας σου με διακυβευμα ποιο;; το ευρώ ; που κατά την ταπεινή μου άποψη όπως δείχνουν οι εξελίξεις κατασκευάστηκε για να καθυποτάξει τους λαούς που το στήριξαν εκβιάζοντας την καταστροφή τους αν το αρνηθούν και απαιτώντας την υποταγή τους αν το κρατήσουν; Πιστεύεις ότι η Γερμανία θα μπορούσε να διαφεντεύει αν η κάθε χώρα είχε το δικό της νόμισμα; Eυρωπαική Ενωση σημαίνει ένωση μεταξύ ίσων όχι ισχυρό βορρά και αδύναμο νότο που οι μέν αποφασίζουν, εκβιάζουν ,απειλούν, διατάζουν και οι δεύτεροι λένε σε όλα ΝΑΙ υπο την απειλή της καταστροφής τους. Εδώ έχουμε ένα πόλεμο με όπλο το ευρώ που το κρατά η Γερμανία στον κρόταφο του νότου, προς το παρόν, και απειλεί να τον διαλύσει αν δεν κάνει αυτά που επιτάσσει. Σε έναν πόλεμο δεν παραδίδεσαι αμαχητί δίνεις τη μάχη για την πατρίδα και το λαό της με όποιο κόστος. Ευρώ- ευρώ η κ Μέρκελ πλέκει το πουλοβεράκι που θα φορέσει σε όλη την Ευρώπη. Το ξήλωμα του πουλόβερ θα αρχίσει απο τη στιγμή που θα ειπωθεί το πρώτο αμετάκλειτο ΟΧΙ που θα έχει κλειστά ώτα σε κασάνδρες, εκβιασμόυς και απειλές. Θα είναι και το τέλος του ευρώ αλλά αν κατασκευάστηκε για να οδηγήσει λαούς στη φτώχεια, την εξαθλίωση, την υποδούλωση, την παράδοση του εθνικού πλούτου και της εθνικής κυριαρχίας τους χωρίς όρους όπως συμβαίνει τώρα καλύτερα να το εξαφανίσουμε. Για σκέψου ποιος θα πάθει τη μεγαλύτερη ζημιά αν δεν υπάρχει το ευρώ.
    Κατά την ταπεινή μου άποψη η ιστορία θα δικαιώσει αυτόν που θα τολμήσει να πάει ενάντια στη "μεγάλη'' Γερμανία, που για τρίτη φορά καταστρέφει την Ευρώπη, ακόμα κι αν ο λαός του υποστεί αυτά που ήδη συμβαίνουν στην Ελλάδα, μην τα ξεχνάμε, και χειρότερα αλλά θα τα υποστεί για την υπεράσπιση της δικής του πατρίδας, για να παραδώσει στις επόμενες γενιές την εθνική ανεξαρτησία και την ευημερία σε ένα δημοκρατικό κράτος πολιτικής και κοινωνικής δικαιοσύνης αποτελώντας φωτεινό παράδειγμα και για τους άλλου λαούς της Ευρώπης που σήμερα στενάζουν κάτω απο τη γερμανική βασιλεία.

  10. dimmit avatar
    dimmit 24/03/2013 15:01:53

    Η επιτύχια κρίνεται εκ του αποτελεσματος αν και αυτο δεν ισχυει για τα πάντα.
    Ερωτώ λοιπόν.
    Τι θα έλεγε ο αρθρογράφος αν σε 1 χρόνο από τώρα ο Στουρναρας ζητήσει "φορολόγηση" των καταθεσεων?

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ dimmit 24/03/2013 18:31:35

      Θα υπάρχουν καταθέσεις ακόμη, σε 1 χρόνο από τώρα;;;;
      Αν υπάρχουν, ας τις φορολογήσει ο Σοφός!

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ dimmit 24/03/2013 18:36:16

      Στην Ισπανία, πάντως, δρομολογείται ήδη. Ήταν να μην γίνει η αρχή.

    • Geros avatar
      Geros @ dimmit 24/03/2013 19:25:32

      Όταν εμείς λέμε ότι αν πάμε ατάκτως στην δραχμή θα έρθει το χάος κινδυνολογούμε , όταν εσείς λέτε τι υποτίθεται θα συμβεί σε ένα χρόνο με τις καταθέσεις μας κάνετε .... προβλέψεις για το μέλλον.
      Δυο μέτρα και δυο σταθμά?

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Geros 24/03/2013 20:00:56

        :-) Εγώ δε μιλάω για όλους.
        Αυτοσαρκάζομαι, παρακολουθώντας τα ελάχιστα ευρισκόμενα στην τράπεζα χρήματά μου, να καλύπτουν τις ανάγκες αντί του μηνιαίου μισθού μου (που επί 6 μήνες δεν εισπράττω). Λογικά σε ένα χρόνο, δε θα έχω ούτε 50άλεπτο! (Αλλά σαν εμένα, θα είναι αρκετοί....)

  11. COSTAS avatar
    COSTAS 24/03/2013 15:33:22

    εάλω η Πόλις όμως ουχ εάλω η βασιλεύουσα ψυχή των Ελλήνων
    (Νικηφόρος Βρεττάκος)

    για την αντιγραφή
    costas

  12. dim avatar
    dim 24/03/2013 15:35:18

    Ολόσωστος από το "Την ώρα που γράφονται...", έως το "...τούτη την κρίσιμη για το τόπο ώρα"

  13. Karenin avatar
    Karenin 24/03/2013 15:56:52

    Πόσο αθώος πολιτικά είσαι βρε Ακένατον. Δεν σου προξενεί καμιά εντύπωση ότι το επικοινωνιακό επιτελείο δεν βιάζεται να σφετεριστεί τίποτα από όλη την ιστορία;
    Και πως άλωτε θα γίνει αυτό χωρίς να δικαιολογήσεις πολιτική ΓΑΠ και Πασόκ, όπως αυθαίρετα εσύ έπραξες;

  14. dim avatar
    dim 24/03/2013 16:06:02

    Ο Γιωργάκης δε δικαιώνεται διότι:

    α) Όταν ανέβηκε στην εξουσία, αντί να συμμαζέψει τα δημοσιονομικά, όπως είχε προτείνει από το Μάρτιο του 2009 ο ΚΚ, αυτός και η φωστήρας που φλερτάρει τώρα με Σύριζα Κατσέλη, πιστοί στο δόγμα λεφτά υπάρχουν, μοίραζαν λεφτά (1,5 δις απο τον Οκτώβρη έως το Δεκέμβρη έδωσαν σε έξτρα παροχές)...

    β) Επίσης, με τα μαγειρέματα από την ΕΛΣΤΑΤ διόγκωσαν επίτηδες το χρέος, νομίζοντας ότι μετά και αφού θα είχαν ξεκινήσει τη θητεία τους με το "τεχνητά" φουσκωμένο χρέος, θα κατάφερναν να το μειώσουν και να το παρουσιάσουν ως επίτευγμα...

    γ) Δυσφήμιζαν τη χώρα με δηλώσεις περί Τιτανικού, χρεωκοπημένης και διεφθαρμένης χώρας κλπ

    δ) Χάθηκαν 6 μήνες

    ε) Όλα αυτά είχαν ως συνέπεια να κλείσουν οι αγορές και το μνημόνιο να φαντάζει μονόδρομος

    ε) Έμπλεξε ο Γάπακας και το ΔΝΤ

    στ) Αλλά ακόμα και τότε υπήρχαν περιθώρια διαπραγμάτευσης διότι η Ε.Ε δεν ήταν θωρακισμένη ακόμα για μια τέτοια κατάσταση… 2 χρόνια μετά όμως, ήταν πια θωρακισμένη και έτοιμη να μας θυσιάσει ως Ιφιγένεια, και αυτό ο Σαμαράς το συνειδητοποίησε και είπε το καθοριστικό «Εμπιστευθείτε με»… 10 όμως δεν τον εμπιστεύτηκαν, και 7% κεντροδεξιών στο δίλημμα «Υπευθυνότητα ή ψεκασμός» απεφάνθη «ψεκασμός»….

  15. Scarface avatar
    Scarface 24/03/2013 16:08:15

    Η χωρα μας εχει μπει σε ενα φαυλο κυκλο οπου η μειωση των δημοσιων επενδυσεων, η σκληρη λιτοτητα και η αγρια φορολογια δημιουργουν υφεση η οποια μειωνει τα δημοσια εσοδα και φερνει νεα μετρα που με τη σειρα τους φερνουν μεγαλυτερη υφεση κοκ.
    Μας ειπαν οτι για να γινει παλι το χρεος μας βιωσιμο, θα πρεπει να αυξησουμε τα δημοσια εσοδα και να κερδισουμε σε ανταγωνιστηκοτητα η οποια θα φερει επενδυσεις και αναπτυξη. Αντι για αυτο, τα δημοσια εσοδα εχουν κατρακυλησει απο 55 σε 46? δις, η ανταγωνιστηκοτητα μας εχει μειωθει κι αλλο, εχουμε υφεση χωρας σε εμπολεμη κατασταση και η ανεργεια εχει σπασει ολα τα ρεκορ.
    Μετρα που εχουν αποδειχτει πληρως αποτυχημενα, οπως το φπα κι ο φορος του πετρελαιου θερμανσης, συνεχιζουν να υφιστανται χωρις προοπτικη να αλλαξουν.
    Αποκρατικοποιησεις δε βλεπουμε, αλλα και τι αποκρατικοποιησεις να γινουν σε αυτα τα επιπεδα της πληρους απαξιωσης της δημοσιας περιουσιας? Μαλλον για ξεπουλημα θα προκειται.
    Οι τραπεζες εχουν παρει ποταμους δισσεκατομυριων αλλα ρευστοτητα στην αγορα μηδεν. Χρεωθηκαμε για την ανακεφαλαιοποιηση τους (σε αντιθεση με την Ισπανια) χωρις κανενα δικαιωμα στην ιδιοκτησια τους.
    Καταφεραμε και πυροβολησαμε το ποδι μας με το περιφημο PSI, κουρευοντας κατα βαση τις ελληνικες και κυπριακες τραπεζες, τα ελληνικα ασφαλιστικα ταμεια και τους ελληνες μικροομολογιουχους.
    Εχουμε ξεσκισει τον κοσμο που δεν αντεχει αλλο, για να πετυχουμε ενα πενιχρο-πλασματικο πλεονασμα. Ταυτοχρονα το κρατος χρωσταει ακομα δισσεκατομυρια σε προμηθευτες.
    Ειναι λυπηρο, αλλα μπορω να γραψω κι αλλα. Ποια ειναι η σωστη πολιτικη που ακολουθειται λοιπον?

  16. Ασχετος avatar
    Ασχετος 24/03/2013 16:20:35

    Ξεχνάτε κάτι, τα μεγέθη δεν είναι ίδια. Η Ευρώπη θα περάσει αβρόχοιςνποσί μια χρεωκοπία της Κύπρου (αν και ποτέ δεν ξέρεις γιατί οι εξελίξεις είναι χαοτικές) ωστόσο θα ήταν δυσβάσταχτη μια Ελληνική χρεωκοπία η οποία θα παρέσυρε και όλες τις άλλες χώρες του Νότου και κατά συνέπεια όλη την ευρώπη. Σίγουρα το μεγαλύτερο σφάλμα το διέπραξε ο ανεκδιήγητος ΓΑΠ, σε μια εποχή που όλη η Ευρώπη ήταν απροετοίμαστη, όσο περνούσε ο καιρός τόσο μειώνονταν τα διαπραγματευτικά μας όπλα, αλλά ακόμα και σήμερα που η ευρώπη είναι αρκετά θωρακισμένη μια Ελληνική χρεοκοπία θα είχε δυσάρεστες εξελίξεις για όλους. Υπό αυτό το πρίσμα ακόμα και ο χειρισμός Σαμαρά δεν ήταν ο καλύτερος.

    • Geros avatar
      Geros @ Ασχετος 24/03/2013 19:31:19

      Εσείς έχετε αν κατάλαβα καλά το ακόλουθο επιχείρημα: Αν πέσουμε από τον δέκατο όροφο πάνω στο κεφάλι της Merkel θα την σκοτώσουμε.
      Μπορεί ναι αγαπητέ μου , μπορεί και όχι (δεν ξέρω αν θα την πετύχουμε κατακέφαλα ενώ θα είμαστε σε ελεύθερη πτώση) , ότι και από τα δυο να συμβεί δεν με ενδιαφέρει όμως γιατί θα είμαστε μακαρίτες.

      • Ασχετος avatar
        Ασχετος @ Geros 24/03/2013 20:01:04

        Εσείς προυποθέτετε ότι αν πέσουμε θα είμαστε σίγουρα μακαρίτες αλλά τώρα θα βγούμε σίγουρα ζωντανοι;
        Προφανώς και δεν έχετε καταλάβει καλά. Δεν πηδάμε για να πετύχουμε την Μέρκελ στο κεφάλι. Όλοι μαζί είμαστε δεμένοι και στο χείλος, αν πηδήξουμε εμείς θα έχουμε έναν χορό του ζαλόγγου και από τις άλλες χώρες. Άρα μας κρατάνε με το ζόρι όσο δεν έχει λυθεί από το σχοινί που μας δένει όλους μαζί.

        • Geros avatar
          Geros @ Ασχετος 24/03/2013 20:21:34

          Πιστεύω αγαπητέ ότι καμία μικρή χώρα δεν μπορεί να οδηγήσει την δύση στην καταστροφή. Όλες οι μικρές χώρες κοροϊδεύουν κατά καιρούς τον εαυτό τους ότι έχουν την δύναμη να γίνουν η σπίθα που θα βάλει φωτιά στην πυριτιδαποθήκη, πείτε μου ποια είχε αυτή την δύναμη τα τελευταία 60 χρόνια?
          Η Σερβία? Το Ιράκ? Όλοι που προσπάθησαν οδήγησαν τις χώρες τους στον απόλυτο όλεθρο και η δύση ούτε που κατάλαβε τίποτα. Φυσικά σε κάθε από αυτές τις περιπτώσεις υπήρχαν αναλυτές , σχολιαστές , και διάφοροι περίεργοι που προφήτευαν το τέλος του κόσμου , αλλά ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΣΥΝΕΒΗ.
          Όσο αφορά την οικονομία και το πόσο το ευρώ μας δένει όλους μαζί έχω μια ερώτηση για εσάς: Αν είναι έτσι γιατί δεν το δοκίμασαν χώρες όπως η Ισπανία και η Ιταλία? Χώρες δεκάδες φορές σημαντικότερες από εμάς οικονομικά και απείρως ικανότερες από εμάς να περάσουν σε εθνικό νόμισμα αναίμακτα. Ή θα δεχθούμε ότι ΟΛΟΙ οι ηγέτες αυτών των χωρών είναι προδότες ή ότι έχω δίκιο όταν λέω ότι πίσω από αυτή την λογική κρύβεται το επιχείρημα ότι αν πέσουμε από τον δέκατο και πετύχουμε την Merkel στο κεφάλι θα την αφήσουμε στον τόπο!
          Κάθε υπόθεση που για να σταθεί προϋποθέτει μια τεράστια συνωμοσία η πείρα μου μου λέει ότι είναι απλά μύθος.

          • Ασχετος avatar
            Ασχετος @ Geros 25/03/2013 13:32:34

            Νομίζω ότι δεν καταλάβατε καλά τα μηνύματά μου. Ποτέ δεν μίλησα για καταστροφή. Επιπλέον τα παραδείγματά σας περί Σερβίας και Ιράκ, δεν μπορούν με κανένα τρόπο να συνδεθούν με την περίπτωση της Ελλάδας, είναι παντελώς άσχετα.
            Όσον αφορά την επιλογή της παραμονής στο ευρω από τους κυβερνώντες αυτή θα κριθεί εκ του αποτελέσματος όπως θα κρινόταν και μια επιλογή εξόδου την οποία και εγώ δεν θα προτιμούσα, κατά συνέπεια δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι μπορούσε να συμβεί ούτε και να καταστροφολογούμε με πιθανά σενάρια περί αυτοκτονίας.
            Όσον αφορά την Ιταλία μάλλον δεν γνωρίζετε ότι δεν έχει υπογράψει μνημόνιο, η δέ Ισπανία έχει υπογράψει ενα τελείως διαφορετικό το οποίο χαρακτηρίζεται πολύ πιο ήπιο.
            Εν'τέλει, επειδή ξεφύγαμε, αυτό που αρχικά υποστήριξα είναι ότι τα αποτελέσματα των συμφωνιών που υπογράφησαν κυρίως από τον ανεκδιήγητο ΓΑΠ και δευτερευόντως από τους υπόλοιπους είναι δυσανάλογα σε σχέση με το διαπραγμετευτικό όπλο που διαθέταμε. Σίγουρα θα μπορούσαν τα μνημόνια να ήταν διαφορετικής μορφής και πιο ήπια για τον κόσμο.
            Για τους παραπάνω λόγους το παράδειγμα της αυτοκτονίας είναι ατυχές, εκτός αν θεωρείτε ότι οι Ευρωπαίοι διασώζουν τις χώρες μόνο από Ευρωπαϊκή αλληλεγγύη και η πιθανότητα να υποστούν βαριές επιπτώσεις από μια χρεωκοπία είναι όση η πιθανότητα να πέσουμε στο κεφάλι της Μέρκελ πηδώντας από τον 15ο όροφο.

  17. Ηλίας Κοντάκος avatar
    Ηλίας Κοντάκος 24/03/2013 16:21:26

    Για να συμφωνήσουμε με όσα γράφει ο συντάκτης του άρθρου, θα πρέπει να κάνουμε δεκτές τις εξής παραδοχές: Ή ότι με μόνη την πρόταση του ΓΑΠ περί δημοψηφίσματος τέθηκε επίσημα το ζήτημα της εξόδου της χώρας από το ευρώ, χωρίς να είχε τεθεί ποτέ προηγουμένως, τουλάχιστον όχι σοβαρά (πράγμα που είμαι διατεθειμένος να δεχτώ, αν και δυσκολεύομαι λίγο) ή ότι ανέκαθεν - δηλαδή και πριν από την πρόταση για δημοψήφισμα - ήταν βάσιμα υπαρκτή η πιθανότητα της εξόδου μας από το ευρώ, οπότε ο Σαμαράς κοινώς μας δούλευε ψιλό γαζί όταν διεξήγε τον αντιμνημονιακό αγώνα (γιατί, αν όντως ήταν ανέκαθεν πιθανή η έξοδός μας από το ευρώ, δεν κατανοώ τι δεν γνώριζε ο Σαμαράς π.χ. τον Ιούνιο του 2011 που το έμαθε τον Νοέμβριο του 2011 και άλλαξε στάση). Θα πρέπει επίσης να κάνουμε δεκτή την παραδοχή ότι οι Ευρωπαίοι ήταν διατεθειμένοι να διώξουν την Ελλάδα από το ευρώ στον ίδιο βαθμό που εμφανίζονται σήμερα διατεθειμένοι να το κάνουν με την Κύπρο, πράγμα που επίσης δυσκολεύομαι να δεχτώ, γιατί πιστεύω ότι άλλη δύναμη είχε στα χέρια της τότε (και τώρα) η Ελλάδα, ιδίως αν αναλογιστούμε τις καταστροφικές συνέπειες που θα είχε για το σύνολο της ευρωζώνης - και για τη Γερμανία που έχει θησαυρίσει στις πλάτες του ευρώ - μια ενδεχόμενη αποχώρησή μας από το κοινό νόμισμα, σε σχέση με αυτές που θα έχει μια αποχώρηση της Κύπρου - πράγμα που και πάλι είναι αμφίβολο, αν θεωρήσουμε ως βάσιμες τις αναλύσεις που μιλούν για πολύ επικίνδυνες ατραπούς για την παγκόσμια οικονομία, έστω κι αν εξέλθει από την ευρωζώνη μια μικρή χώρα όπως η Κύπρος. Με άλλα λόγια, ο συντάκτης του άρθρου θέτει ως προϋπόθεση δικαίωσης για τον Σαμαρά ότι οι ίδιες - mutatis mutandis - συνθήκες που επικρατούν σήμερα για την Κύπρο επικρατούσαν τον Νοέμβριο του 2011 και για την Ελλάδα. Και κάνω την εξής ερώτηση: για ποιο λόγο ακριβώς αν ο Σαμαράς δεν συναινούσε στην κυβέρνηση Παπαδήμου και προχωρούσαμε σε εκλογές θα ετίθετο ο κίνδυνος να βγούμε από το ευρώ; Μήπως η κυβέρνηση Παπαδήμου προκάλεσε λιγότερες καθυστερήσεις από αυτές που θα προκαλούσαν εκλογές αν γίνονταν τον Δεκέμβριο του 2011 ή τον Ιανουάριο του 2012; Γιατί δεν αποχωρήσαμε από το ευρώ, καίτοι μέχρι τον Ιούνιο του 2012 στην Ελλάδα δεν υπήρχε κυβέρνηση και δεν προχώρησε απολύτως καμία από τις δεσμεύσεις μας; Γιατί θα μας έδιωχναν αν γίνονταν εκλογές τέλη του 2011 ή αρχές του 2012, αλλά δεν μας έδιωξαν μετά από τόσους μήνες τραγικής ανυπαρξίας κυβέρνησης; Με άλλα λόγια, όπως έγραψα και στην αρχή, για να είναι βάσιμες οι σκέψεις του συντάκτη του άρθρου, προϋποτίθεται η απάντηση σε μερικά πολύ θεμελιώδη ερωτήματα - και κυρίως η καταφατική απάντηση στο ερώτημα αν οι εταίροι μας ήταν αποφασισμένοι να μας διώξουν από το ευρώ τον Νοέμβριο του 2011, όπως φαίνεται να είναι τώρα με την Κύπρο. Και δεν νομίζω - ειλικρινά - ότι η καταφατική απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι τόσο προφανής. Γιατί, αν είναι, τότε προκύπτει ως συνειρμός η σκέψη ή ότι αυτό ίσχυε από πολύ νωρίτερα - οπότε ό,τι γνώριζε ο Σαμαράς τον Νοέμβριο του 2011 το γνώριζε και προηγουμένως που έπνεε τα μένεα κατά του μνημονίου - ή ότι προέκυψε πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2011 ως αποτέλεσμα της πρότασης για δημοψήφισμα - αλλά δεν ξέρω αν και κατά πόσον κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει πολύ εύκολα πιστευτό.

  18. η Dimi avatar
    η Dimi 24/03/2013 16:43:21

    Επειδή η κάθε αναφορά στο Νότο, είθισται να είναι απαξιωτική,
    υπενθύμιση ότι και η Ρώμη, Νότος είναι..

  19. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 24/03/2013 16:51:01

    Αγαπητέ Akenaton, το να συγκρίνουμε τον αισχρό εκβιασμό που υφίστανται οι Έλληνες της Κύπρου στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή (ενώ η Ελλάδα ήδη βρίσκεται αλυσοδεμένη και παντελώς υποταγμένη στα Τροϊκανομνημόνια), με τον θρασύδειλο εκβιασμό που ασκήθηκε σ΄εμάς σε παρελθόντα χρόνο και με διακυβεύματα από πλευράς αισχροκερδών βιαστών πολύ μεγαλύτερα και τότε απολύτως μη διαχειρήσιμα από αυτούς, πιστεύω οτι αποτελεί πρακινδυνευμένη διανοητική ακροβασία που μόνο της σκοπό έχει να καταλήξει στην πολυεπιθυμούμενη δοξολογία υπέρ του κ. Αντώνη Σαμαρά, που όμως εκείνος, καθόλου ΔΕΝ την έχει στ΄αλήθεια ανάγκη. Προσωπικά πιστεύω, οτι αν είχε επιλέξει στον κατάλληλο χρόνο να τολμήσει-ρισκάρει, κοντράρει-εκβιάσει ως το τέλος τους εκβιαστές του Ελληνικού λαού, πριν δηλαδή συνυπογράψει τα μνημόνια και την υποταγή, θα μας είχε ενώσει, θα μας είχε εμπνεύσει, θα είχε λάβει και τη δύναμη ''ενός Έθνους'' που τόσο άκαιρα μας ζήτησε και πάντως στη χειρότερη για όλους μας περίπτωση, θα είχε πετύχει πολύ πιό ήπιους όρους προσαρμογής της οικονομίας και της ζωής μας και θα' χε αμυνθεί δυναμικά στην εκδικητική μανία των Νεοναζιστών, απέναντι στον Ελληνισμό. Πιστεύω ακράδαντα, πως τότε έγινε ένα μοιραίο λάθος, που αφενός του στέρησε την αυτοδυναμία, αφετέρου την απόλυτη και υπερκομματική εμπιστοσύνη του Ελληνικού λαού. Από ένστικτο και μόνο στα Εθνικά ζητήματα πια, παρά τη διάχυτη δυστυχία, στοιχίζονται ακόμη πίσω του οι Έλληνες. Κι αυτό είναι μιά δεύτερη πολύτιμη ευκαιρία, παρά τις παροτρύνσεις των ....''νουνεχών'', να καταλήξει στ΄αντίθετα από εσάς συμπεράσματα και να μεταφράσει το γενναιόψυχο ΟΧΙ του Ελληνικού Κυπριακού λαού, έτσι όπως μόνο ένας ΕΛΛΗΝΑΣ μπορεί να το εισπράξει. Όχι σαν…αποτυχημένη απόπειρα, ούτε σαν μάταιη, προκαταδικασμένη προσπάθεια. Αλλά σαν αμετάκλητη υπόσχεση, σαν ακλόνητη πίστη και αμετακίνητη δέσμευση, για το ξεκίνημα της μέχρις εσχάτων αντίστασης και ανατροπής του νεοφασισμού που απειλεί να μας υποδουλώσει ολοσχερώς. Εύχομαι να ερμηνεύσει σωστά τους χρησμούς αυτή τη φορά..... Ήδη η Ιστορία, υπήρξε αφάνταστα γενναιόδωρη μαζί του....
    Τώρα, είναι η στιγμή να δικαιώσει τον εαυτό του. Η κλεψύδρα αδειάζει.
    TO KOMMENO ΣΚΟΙΝΙ - Μπέρτολτ Μπρέχτ
    Το κομμένο σκοινί
    Μπορείς να το ξαναδέσεις.
    Θα κρατήσει πάλι, ωστόσο
    Θά 'ναι κομμένο.

    Ίσως πάλι ν' ανταμώσουμε,
    Μα εκεί που μ' άφησες
    Δεν πρόκειται ποτέ
    Να με ξαναβρείς.

  20. Kostas G avatar
    Kostas G 24/03/2013 16:52:27

    Μετά την αρχική ομόφωνη απόφαση του Eurogroup για το κούρεμα του ασφαλισμένου ορίου καταθέσεων των 100.000Ε με τη σύμφωνη γνώμη Σαμαρά - Στουρνάρα το κακό έγινε. Και δεν αποτελεί δικαιολογία γι'αυτούς το οτι το κούρεμα προτάθηκε από την Κύπρο, είχαν τους λόγους τους οι Αναστασιάδης και Σαρρής. Τώρα σε ενδεχόμενη έως πιθανή εφαρμογή στην Ελλάδα, (αφού οι μνημονιακές συμφωνίες δεν υλοποιούνται στους τομείς των φορολογικών εσόδων και στην συρρίκνωση του δημόσιου τομέα) τί θα αντιτάξουν και πώς θα διαφωνήσουν οι αρχικά συμφωνήσαντες? Επρεπε να καταγραφεί η διαφωνία τους, εκτός άν δεν το έκαναν για να προετοιμάσουν τον κόσμο.
    Οσον αφορά την συμμετοχή της ΝΔ στην κυβέρνηση Παπαδήμου, πείτε μου σας παρακαλώ στους 10-11 μήνες διακυβέρνησης τί επιτεύχθηκε, τί προετοιμάσθηκε στον τομέα των μεταρρυθμίσεων για τις οποίες τώρα τρέχει και δεν φτάνει η κυβέρνηση Σαμαρά? Δεν θα ήταν καλύτερα τα πράγματα σήμερα άν δεν είχε χαθεί τόσος πολύτιμος χρόνος? Επρεπε από τότε ο Σαμαράς να δώσει το στίγμα του αδιαφιλονίκητου Ηγέτη και οχι να εξελίσσεται σε διαχειριστή της εξουσίας του τύπου "δεν πληρώνω οφειλές του δημοσίου για να εμφανίσω πλεόνασμα" και άλλων αριθμολάγνων προσεγγίσεων και πολιτικών συγκάλυψης των υπευθύνων της καταστροφής.
    Κακόπιστος δεν είμαι και έχω σώας τας φρένας, αλλά δεν επαίρομαι κιόλας ούτε ξεχειλίζω από εθνική περηφάνεια πού έχω τη σημερινή κυβέρνηση, η οποία με την ίδια ευκολία που κόβει μισθούς και συντάξεις δεν κάνει το ίδιο ή το ανάλογο για τους φοροκλέπτες ή που διατηρεί στη θέση τους ανίκανους και αδιάφορους υπουργούς που μέχρι τώρα δεν έχουν προσφέρει τίποτα, που διατηρεί στις θέσεις τους υπόδικους και επίορκους λειτουργούς και υπαλλήλους, στο όνομα της δήθεν συνοχής της και των διαφόρων κομματικών συμφερόντων και όχι στο όνομα του ελληνικού λαού.
    Οσον αφορά το θέμα της Κύπρου είναι τόσο πολύπλοκο και πολυσύνθετο, θα παρει πολύ χρόνο για να ομαλοποιηθεί, όχι να λυθεί, και οποιεσδήποτε κρίσεις θετικές ή αρνητικές είναι πολύ πρόωρες. Ας περιμένουμε και έχουμε καιρό να βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.

  21. ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΚΟΥΜΑΡΤΖΗΣ avatar
    ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΚΟΥΜΑΡΤΖΗΣ 24/03/2013 16:57:22

    Η Κύπρος ακόμη και να πτωχεύσει έχει απείρως περισσότερες πιθανότητες από εμάς τους Ελλαδίτες γιατί παρ’όλα τα ελλατώματα τους, παρ’όλη την τρέλα της ευδαιμονίας και του καταναλωτισμου, παρ’όλο που διαθέτουν άφθονους σοροτρόφιμους, νεοθωμανούς ραγιάδες, ευρωλιγούρηδες, ηγεσίες αριστεράς και δεξιάς που πρόδωσαν τον λαό διαθέτουν και παιδεία και πατριωτισμό ανώτερη και μεγαλύτερο από εμάς….

    http://www.youtube.com/watch?v=I-fSM3WxOyY

    http://www.youtube.com/watch?v=g_xkt0nv7sI

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΚΟΥΜΑΡΤΖΗΣ 24/03/2013 17:06:38

      + 10000000000000000000000000000

  22. leak avatar
    leak 24/03/2013 17:08:31

    H καταρρευση των τραπεζών και η συνακόλουθη κατάρρευση της κοινωνίας είναι μαγική ψευδοεικόνα.
    Ας πούμε ότι καταρρέει η τράπεζα. Τότε, το κράτος, ως ανώτερη αρχή, ορίζει εκκαθαριστή ο οποίος θα κάνει το εξής απλό:
    Σε αυτούς που έχουν μεγάλες καταθέσεις και δεν μπορεί να τους ικανοποιήσει πλέον με μετρητό, δίνει τα υποθηκευμένα ακίνητα των οποίων τα δάνεια δεν εξυπηρετούνται. Οι δανειολήπτες έτσι απαλλάσονται από το βραχνά του δανείου, και ναι, πλέον ψάχνουν να νοικιάσουν σπίτι κάνοντας προπσωπική επανεκκίνηση.
    Στο παραπάνω σχήμα, οι μόνοι χαμένοι είναι οι τραπεζίτες. Μόνο εγώ το βλέπω ως δίκαιη και μοναδική λύση?

    • Geros avatar
      Geros @ leak 24/03/2013 19:39:40

      Ναι , μόνο εσύ.
      Αν εγώ δηλαδή αγόρασα ένα σπίτι με δάνειο και δεν μπορώ να το αποπληρώσω το παίρνει η τράπεζα , με πετάει στον δρόμο και το δίνει σε έναν πλούσιο μεγαλοκαταθέτη! Η τράπεζα καθάρισε , ο μεγαλοκαταθέτης καθάρισε και μένω εγώ στον δρόμο έχοντας χάσει τα λεφτά που έδωσα έως τώρα.
      Και λέτε μερικοί εμένα ανάλγητο εδώ μέσα .....

      • leak avatar
        leak @ Geros 24/03/2013 21:16:55

        Το ρίσκο σου να πάρεις δάνειο θα το φορτωθώ εγώ?
        Μακάρι να το αποπλήρωνες.
        Εγώ που μένω σε νοικι, συνεχίζω να το πληρώνω, ώστε να μαζέψω να πάρω σπιτι στα γεράματά μου, είμαι ο μα_α_ας της υπόθεσης?
        Να νοικιάσεις γέροντα, αυτή ειναι η λύση.

  23. *Mara* avatar
    *Mara* 24/03/2013 17:23:49

    Σωστά Ακένατων.
    Καθαρά ώς πρός τον χειρισμό της κατάστασης ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ... από τον ΑΣ, έχεις δίκιο.
    Θα διαφωνήσω όμως κάθετα για την "ανευθυνότητα" της στάσης των Κυπρίων.
    Ε... όχι και να ξεπερνάμε έτσι απλά... τον ρόλο του Αναστασιάδη.
    Από την αρχή... έως και τώρα που συζητάμε (γιατί το τέλος δεν το έχουμε δεί ακόμα...) ο συγκεκριμένος άνθρωπος έπαιξε το πιό βρώμικο παιχνίδι που έχει παίξει πολιτικός εις βάρος του λαού του τα τελευταία χρόνια, να μην πω τις τελευταίες δεκαετίες.
    Όλα... μα όλα... ήταν προσχεδιασμένα.....
    Και ο δήθεν... αιφνιδιασμός του για κούρεμα των καταθέσεων και η δήθεν... αντίσταση του ΟΧΙ (...τάχα μου λύγισε κάτω από την πίεση του λαού) και οι δήθεν... διαπραγματεύσεις με τους Ρώσους (που τους δούλευε ψιλό γαζί.... σαν τον Γιωργάκη) και η άτακτη υποχώρηση με οδυνηρότερα μέτρα είς βάρος της χώρας του.
    Πρόθυμος να χρησιμοποιηθεί για να στριμώξουνε τους Ρώσους και να τους πετάξουνε έξω από την περιοχή και εν ολίγοις.... ένας ψυχρός εκτελεστής ενός άριστα προμελετημένου εγκλήματος, εις βάρος της Κύπρου, αλλά πολύ φοβάμαι και της Ελλάδας.

  24. theo1611 avatar
    theo1611 24/03/2013 17:45:21

    Η αξιολόγηση στιγμιαίων αποφάσεων απαιτεί χρονικό βάθος.

    Το αποτέλεσμα κρίνεται από τη στρατηγική στόχευση, οι τακτικές κινήσεις κρίνονται από το τελικό αποτέλεσμα σε σχέση με τη στρατηγική στόχευση.

    ΥΓ: Τίποτα βέβαια δεν απαγορεύει κριτική ή/και αξιολόγηση κατά την πορεία, αλλά αγαπητέ Akenaton δεν πρόκειται να είμαστε εμείς που θα αξιολογήσουμε και την τελική κατάληξη, αυτό είναι προνόμιο των επόμενων γενεών που θα διαθέτουν το χρονικό βάθος, που εμείς δεν διαθέτουμε. Εμείς είμαστε μέσα στη δίνη των εξελίξεων και το μόνο που μπορούμε και οφείλουμε να κάνουμε είναι να δουλεύουμε για την καλλίτερη εξέλιξη για τις επόμενες γενιές, τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας.

  25. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 24/03/2013 17:49:47

    Θα αλλάξουν τα αμυντικά όπλα των εθνών,απέναντι στα σύγχρονα όπλα της νέας τάξης πραγμάτων.Αλλα έθνη τα βομβαρδίζουν κυριολεκτικά,άλλα τα εξασθενίζουν και τα κατακτούν μέσω εμφυλίου σπαραγμού, και άλλα[π.χ.ευρωπα'ι'κά]ανατινάζοντας την σκόπιμα ανεξέλεγκτη φούσκα-οικονομία τους.Πάντα ανάλογα με το ιστορικό-πολιτισμικό και γεωστρατηγικό στίγμα των υποψηφίων θυμάτων.Ετσι λοιπόν και οι ηγέτες σήμερα,πρέπει να υπερασπίζονται τους λαούς τους,ισορροπώντας μέσα σ'έναν κυκεώνα εκβιασμών,ταπεινώσεων και απειλών.Με το μικρότερο ρίσκο αφανισμού των υπηκόων τους,εως ότου επέλθει το κρίσιμο όριο,που θα εκφυλισθεί και καταρρεύσει το νοσηρό σύστημα,διότι η φθορά του είναι προδιαγεγραμμένη.Διότι εμπεριέχει αντίρροπες δυνάμεις,τον θυμό,την απόγνωση και το τυφλό ένστικτο των ανθρώπωνΜια καλή συζήτηση είναι ο επαναπροσδιορισμός των όρων,ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ και ΗΡΩΑΣ στην σημερινή,περίπλοκη εποχή.

    • άγρυπνη avatar
      άγρυπνη @ άγρυπνη 24/03/2013 18:12:42

      ..διεθνοποιημένη[ίσως]αντίσταση.

  26. milkman avatar
    milkman 24/03/2013 18:03:34

    Σε τι ακριβως εχει δικαιωθει ο σαμαρας δεν μπορω να καταλαβω?
    Για να δικαιωθεις σε κατι πρεπει πρωτα να εχεις προτινεις κατι...
    Εμεις το μονο που κανουμε ειναι να διαχειριζομαστε τις αποφασεις των αλλων.
    Αμα τωρα θεωρουμε οτι το συνολο του πολιτικου προσωπικου της χωρας ενω ειναι επιπεδου ερασιτεχνικου πρωταθληματος μπορει να τα καταφερει στο τσαμπιον λιγκ,τι να πω εχουμε παθει ολικη τυφλωση.

  27. ΓΑΝΤΙ avatar
    ΓΑΝΤΙ 24/03/2013 18:15:15

    ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟΣ Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ ,ΡΕΑΛΙΣΤΗΣ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ. ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΜΑΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ . ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΟΧΙ , ΥΠΟΦΕΡΤΕΣ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΝΑΙ. ΤΑ ΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΧΙ ΕΧΟΥΝ ΔΥΟ ΕΙΔΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΣ ΤΙΣ ΒΡΑΧΥΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΕΣ. ΜΗΝ ΠΡΟΤΡΕΧΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΦΙΛΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΟΥ ΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΑ ΣΤΕΡΝΑ ΤΙΜΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ.

  28. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 24/03/2013 19:26:52

    @Karenin : Τι να ....σφετεριστούν Karenin; Το μεγαλείο και την ασύλληπτη ντροπιαστική κατάντια μας; Μήπως δεν έχουν επίγνωση; 30% καλπάζουσα ανεργία, 60% στους νέους και μόνο ευχές, τρισάγια κι εξορκισμοί για την αντιμετώπιση των αδιεξόδων !!
    Οι πανηγυρισμοί, είναι για το φανατισμένο όχλο και για τους ευσεβείς θυμιατοφόρους λιβανιστές. Οι ΑΛΛΟΙ, γνωρίζουν. Ας κάνουν πως χαμογελούν κι ας λένε οτι υπήρχαν και χειρότερα που όμως τ΄αποφύγαμε...Μέσα τους, ξέρουν

  29. mara avatar
    mara 24/03/2013 19:37:14

    Βασίλισσα μου ετοιμαζόμουν να απαντήσω αλλά με καλύψατε απόλυτα!!
    Τα σέβη μου.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ mara 24/03/2013 20:02:42

      Καλησπέρα σας αγαπητή Μάρα.

      • mara avatar
        mara @ Queen For The Black Side 24/03/2013 20:21:24

        Kαλησπέρα και σε σας και καλή δύναμη.

  30. Απλός χαζός αστός avatar
    Απλός χαζός αστός 24/03/2013 19:46:13

    Ευτυχώς που ενέργησε σωστά η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός. Διαφορετικά θα ήμασταν Βουλγαρία με μισθούς πείνας, ανεργία 60% και σύνταξη στα 70. Λίγα εύσημα όμως και στον τέως ηγέτη μας βρε παιδιά τον Γαπ έχει και αυτός μερίδιο στην επιτυχία.

  31. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 24/03/2013 19:53:50

    ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΙΧΕ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΛΟΜΑΘΕΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΙΔΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟ 81 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΙΑΦΘΟΡΑ, ΣΤΗΝ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΣΤΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ, ΣΤΟ ΚΛΕΨΙΜΟ(ΙΔΙΩΜΑ ΤΩΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΠΑΣΟΚ), ΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ? Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΣΤΑΘΗΚΕ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ ΧΩΡΙΣ ΦΑΝΦΑΡΕΣ ΚΑΙ ΗΡΩΙΣΜΟΥΣ ΤΥΠΟΥ ΤΣΙΠΡΟΚΑΜΜΕΝΩΝ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΛΜΗΡΟΤΕΡΑ ΒΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Α.Σ. ΙΔΙΩΣ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΑΣΙΜΟ ΚΑΠΟΙΩΝ..................ΤΑΜΠΟΥ.

  32. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 24/03/2013 20:26:35

    Δε μου αρέσει να σκέφτομαι με όρους "ανάλγητοι εταίροι", "φιλέλληνες" και "ανθέλληνες". Έχουμε "χαλάσει" πολύ σαν λαός τα τελευταία χρόνια, θυμίζουμε κακομαθημένους εφήβους με μόρφωση δημοτικού. Οι πατεράδες μας ήξεραν μια απλή αλήθεια, ότι κανένας δε μας χρωστάει τίποτε, δεν περιμένουμε από κανέναν τίποτε. Ότι πετύχουμε, θα το πετύχουμε μόνοι μας, με τη δουλειά και την αξία μας. Όταν υπάρχουν κοινά συμφέροντα, συμβαδίζουμε με άλλους, και η "βοήθεια" που ο ένας δίνει στον άλλο είναι στα πλαίσια των συμφωνιών και των κοινών συμφερόντων. Ίσως κάποια στιγμή καταλάβουμε ότι η αγάπη που μας έχουν οι άλλοι λαοί είναι να ανάλογη με την αγάπη που τους έχουμε και μεις. Ότι η χειρότερη προδοσία είναι να αδυνατίζεις τη χώρα σου με το να κάνεις θάλασσα τα δημοσιονομικά της. Ότι το να κλαψουρίζεις ότι δε σε χαρτζηλικώνουν χωρίς όρους οι ξένοι είναι υποτιμητικό κι ότι να γιορτάζεις σαν αντιστασιακά όχι που βασίζονται σε φούμαρα και που συνεπώς γίνονται ναι με το τίποτα είναι όχι πατριωτικό αλλά γελοίο. Ότι η αβελτηρία, η ατολμία, η ανικανότητα και η εγκληματική άγνοια πληρώνονται και γι αυτό δε φταίει κανένας Σόιμπλε. Ότι για τους Καραμανλήδες και τους ΓΑΠ και τους Χριστόφιες και τους Αναστασιάδηδες που ήταν σε θέση να βλέπουν το τσουνάμι να έρχεται από μακριά και αυτοί αγρόν αγόραζαν, φταίμε εμείς οι ίδιοι και το σύστημα που εκθρέψαμε και μας εξέθρεψε. Ότι μια ματιά στον καθρέφτη το πρωί είναι πιο εποικοδομητική από ένα καντήλι στην κάθε βόρεια πραγματική ή φανταστική νέμεση.

  33. kosvag avatar
    kosvag 24/03/2013 21:21:12

    Δεν έγινε ταμείο ούτε στην Ελλάδα ούτε στην Κύπρο (εκεί ούτε καν άρχισε η ιστορία).

  34. Νιόβη avatar
    Νιόβη 24/03/2013 22:02:41

    +100000000000

  35. Νιόβη avatar
    Νιόβη 24/03/2013 22:03:54

    Αλήθεια, τόσο κάνουν οι ανατομικές καρέκλες στο Πλαίσιο; :) Για να ρίξω μια ματιά... :)

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Νιόβη 25/03/2013 17:21:44

      στο πλαισιο λενε σου κανουν υπνωση χιχι και μετα αγοραζεις οτι θελουν αυτοι.

  36. mara avatar
    mara 24/03/2013 22:05:05

    Ατυχές το παράδειγμα της Σερβίας και του Ιράκ στη συγκεκριμένη περίπτωση.
    Το παράδειγμα στην προκειμένη περίπτωση είναι η Ισλανδία που προτίμησε τη χρεωκοπία των τραπεζών και τη σωτηρία του λαού της.
    Θυμάσαι μήπως τότε τι έλεγαν οι κασσάνδρες;
    Eκ του αποτελέσματος η Ισλανδία δικαιώθηκε για τις επιλογές της και σήμερα κινείται με ρυθμούς ανάπτυξης 2,5%, η ανεργία της έμεινε κάτω απο το 10% και οι εξαγωγές της κατέκτησαν το 40% του ΑΕΠ.
    Μπορείς να καταλάβεις τι είναι αυτό που φοβάται ο "εχθρός" από το μέσο που χρησιμοποιεί για να σε κάνει να φοβηθείς.
    Κι αυτό είναι η έξοδος από το ευρώ και η χρεωκοπία.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ mara 25/03/2013 01:59:06

      το παραδειγμα της Ισλανδίας χρησιμοποιειται κατα κορον και δεν στεκει..
      η χωρα ειναι 300.000 κοσμος
      ειχε_το _δικό_της_νομισμα_
      και την πάμπλουτη νορβηγία πολύ προθυμη να συνεισφέρει
      η μονη ομοιοτητα μεταξύ Κυπρου και Ισλανδιας ειναι οτι και οι δυο ειχαν τραπεζες και ειναι νησιά...μέχρι εκεί

  37. η Dimi avatar
    η Dimi 24/03/2013 23:17:33

    «Δώστε μου τη Δύναμη ενός Έθνους για να σώσουμε την πατρίδα μας», ζήτησε ο Ελληνας Πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς. Δυστυχώς για την Ελλάδα, το απέχον Εκλογικό Σώμα, δύο φορές προτίμησε καναπέ και παραλίες, αντί τις κάλπες. Αντί σύσσωμοι οι Ελληνες πολίτες «τη Δύναμη ενός Έθνους» να δώσουμε, το 30% η ολιγαρχία κατά τη γνώμη μου, στους λαθραίους-εποίκους, τη δύναμη έδωσε «ρυθμιστές» της ζωής μας να γίνουν και μετά χαράς μεγάλης να «ψηφίσουν» για τους οκνηρούς, χωρίς αυτούς και μαζί μ’ αυτούς, κι όλους εμάς που το υπέρτατο δικαίωμά μας ασκήσαμε, στης οκνηρίας το διαλυμένο κάρο να μάς σύρουν. Το αδίκημα εκχώρησης των Εθνικών μας Δικαιωμάτων, έχει τελεστεί. Η αθωότητα της ανέμελης Ελληνικής Δημοκρατίας, έχει χαθεί.

    Το πρώτο κόμμα της αποχής λοιπόν, σήμερα εμμονικά απαιτεί από τον Ελληνα Πρωθυπουργό κ. Αντώνη Σαμαρά ο οποίος, -ενώ κυβερνά με δεμένα τα χέρια, «Χωρίς τη Δύναμη ενός Έθνους»- μ' ένα μαγικό ραβδί θαύματα να κάνει, ανατροπές, μετωπικές συγκρούσεις να προκαλέσει, ανομολόγητες φιλοδοξίες να ικανοποιήσει, χαμένες αξιοπρέπειες ν' αποκαταστήσει και διάφορα άλλα εύηχα ηχηρά, εδώ και τώρα να υλοποιήσει. Τα άτομα αυτά, για το σημερινό ΑΓΟΣ, πάντα τους άλλους κατηγορούν. Όμως, το κακό έγινε, κυρίως, λόγω της δικής τους αποχής, οκνηρίας, παραίτησης, αδιαφορίας. Και αν δεν αφυπνιστούμε εγκαίρως ΟΛΟΙ, τα μεγαλύτερα δεινά δεν φαίνεται να τα έχουμε δει ακόμα.

    «Είναι παράνοια να κάνεις το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά κι ωστόσο κάθε φορά να περιμένεις διαφορετικό αποτέλεσμα.» ~Αλβέρτος Αϊνστάϊν

    Αυτά τα οποία σήμερα βιώνουμε, είναι το Σύμπτωμα. Ας θυμηθούμε τον Αίτιο, τον γεννήτορα της ελληνικής συμφοράς, τον υφάρπαγα της εξουσίας (για τους ιθαγενείς που τον πίστεψαν και τον ψήφισαν, λεφτά ΔΕΝ υπήρξαν), τον προς €7,000/Ωρα (2010) ιπτάμενο τουρίστα-τιμονιέρη Τιτανικού Του, τον υποτελή, τον ρευστοποιητή και (ανέκκλητα) υποθηκευτή της ασυλίας και της Εθνικής κυριαρχίας της Ελλάδας και του αλγεινού (του ατέρμονα ανεξόφλητου χρέους) μέλλοντος των αγέννητων γενεών Ελλήνων. Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Ρολόϊ Χρέους και σε πραγματικό χρόνο, το κάθε Ελληνόπουλο στη κοιλιά της μάνας του, χρωστάει σήμερα: $34,666.16 = € 26,697.068359 (Ρώυτερς Ισοτιμία 24/3/13).

    «Παραλάβαμε τη χώρα στο χείλος του γκρεμού και την πήγαμε ένα βήμα μπροστά!», είπε για τη ποιότητα της κυβέρνησής του, ο μέχρι σήμερα ατιμώρητος πρωθυπουργός ΔΝΤ, Γιώργος Ανδρέα Παπανδρέου. Ο αδιάφθορος αμερικανός «με τη μασκαρεμένη ελληνική καρδιά» (δήλωση του άλλου μεγάλου διανοητή, αδελφού Νίκου) και από εποχής μισέλληνα μηχανικού/στρατιωτικού προπάππου, Ζίγκμουντ Μινέϊκο (1840- 1925), (τουρκο-γερμανολάτρης κι αυτός, τίποτα δεν είναι τυχαίο), ήταν από τους βασικούς συντελεστές των Οχυρωματικών Μπιζανίου. Τα οποία Οχυρωματικά, σκοπό είχαν τη ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ της τουρκικής κατοχής στα Γιάννενα από τον Ελληνικό Στρατό. Ομως, ο Ελληνικός Στρατός παρά τις καθυστερήσεις και τις δυσκολίες, ελευθέρωσε τα Γιάννενα. Τα Οχυρωματικά Μπιζανίου, όμως, διά χειρός του εξέχοντος τέκτονος Ζίγκμουντ Μινέϊκο, έγιναν τάφος ομαδικός για πολλούς Ελληνες Ήρωες.

    Τα μέλη της ανθελληνικής αυτής οικογένειας, ως αυτόκλητοι της Ελλάδας μεγαλοτσιφλικάδες, την Ελλάδα επί πολυετίες κυβερνούν, υποθηκεύουν, ξεπουλάνε και όλοι τις ίδιες «μασκαρεμένες ελληνικές καρδιές» φοράνε. Για την ανθελληνική αυτή οικογένεια (τρεις γιοί και μητέρα), 200 (διακόσιους) φύλακες κάθε μήνα οι Ελληνες φορολογούμενοι «με δάκρυα και αίμα» πληρώσαμε για να τους φυλάνε. Ούτε Σουλτάνοι του Μπρουνέϊ να ήταν. Τόσο λαοφιλείς!

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ η Dimi 25/03/2013 02:30:19

      Και γιαυτο το 30% που πηρε η ΝΔ στις δευτερες εκλογες παλι καλα να λες, το σταυρο μας να κανουμε. Χρειαστηκε να υπερβαλουμε εαυτον πολλες χιλιαδες απλα μελη σ ολη την Ελλαδα, και σιγουρα να κανει μια μεγαλη και αρκετα πετυχημενη προσπαθεια ο Προεδρος Α. Σαμαρας. Γιατι πολλα μεγαλοσχημα στελεχη, αγρον ηγοραζαν...

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Μικρασιάτης 25/03/2013 10:49:11

        Φίλε Μικρασιάτη, Χρόνια Πολλά. Οι ληστρικές επιθέσεις των οικονομικών δολοφόνων-εκβιαστών, κατά των λαών, καθημερινά κι έμπρακτα αποδεικνύουν του Ελληνα Κυβερνήτη και Πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά, την ηγετική διορατικότητα «να βλέπει» πέρα απ’ αυτό που φαίνεται. Τις αντοχές του στις προσβολές, στο άγχος, στο πόνο, στις απογοητεύσεις. Την ανθρωποκεντρική του ευαισθησία. Τη ψυχολογική ισορροπία και ωριμότητα στην ανάληψη ευθυνών και τη διόρθωση λαθών. Την αποφασιστικότητα του χαρακτήρα και τη τόλμη χειρισμού των πολυμορφικών προκλήσεων στη πολύπαθη περιοχή μας. Τον καθαρό τρόπο σκέψης, ενθουσιασμό, τη συνεχή εγρήγορση, την αίσθηση του καθήκοντος, τη διαπραγματευτική του ικανότητα, την ευελιξία, την οξύνοια του. Ο χαρισματικός Ελληνας Κυβερνήτης και Πρωθυπουργός κ. Αντώνης Σαμαράς, μάς ζητά να του έχουμε εμπιστοσύνη. Στις ηγετικές του ικανότητες, στη φιλοπατρία του, η δική μου εμπιστοσύνη επί χρόνια παραμένει σταθερά και αταλάντευτα κερί αναμμένο.

  38. Νταβίκος avatar
    Νταβίκος 25/03/2013 01:20:57

    Ευτυχώς που δεν ήταν ο εικονιζόμενος στη φωτό ο παραλήπτης τού ιταλικού τελεσιγράφου το σαράντα.

  39. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 25/03/2013 02:35:29

    Σε αρκετα διαφωνω με τις Κυβερνητικες επιλογες. Άλλα σιγουρα πιστωνονται και πολλα θετικα, ειδικα στις προσωπικες επιλογες του Α. Σαμαρα σε θεματα στρατηγικης σημασιας...

  40. ηλιας avatar
    ηλιας 25/03/2013 09:45:59

    Το ενδιαφερον στην ιστορια ειναι ,οτι παντα υπαρχει ενας κακος προηγουμενος, οποτε ο τωρινος ειναι ανασγκασμενος εκ των πραγματων κ.ο.κ.
    Αλλα κιετσι αν ειναι , δεν καταλαβαινω γιατι θα πρεπει να πληρωσει το 60% του λαου τις σαχλαμαρες του 40%...ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ...
    Εξαλλου αποτι γνωριζω , στην Κυπρο μετα το ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΟΧΙ ,μαλλον δεν διαφαινεται κατασχεση καταθεσεων παρα μονο εκκαθαριση της "Λαικης Τραπεζας"...

  41. Geros avatar
    Geros 25/03/2013 14:29:16

    Η Σερβία και το Ιράκ δεν έχουν σχέση όσο αφορά τα οικονομικά , έχουν σχέση με την ψευδαίσθηση μεγαλείου όσο αφορά την διαπραγματευτική τους ισχύ και τις επιπτώσεις που δήθεν θα είχε παγκόσμια μια κρίση εκεί.
    Μπορείτε να συνεχίσετε να νομίζετε ότι υπάρχει στην Ελλάδα αναξιοποίητη διαπραγματευτική ισχύ , αν δεν κατάφερε να σας πείσει για το αντίθετο η πραγματικότητα εγώ τι ελπίδες έχω? Τουλάχιστον καταλαβαίνετε ότι η πίστη σας αυτή είναι καθαρά μεταφυσική και δεν στηρίζεται σε κανένα γεγονός?

    • Ασχετος avatar
      Ασχετος @ Geros 25/03/2013 18:49:10

      Αγαπητέ η πραγματικότητα είναι ότι δεν σε αφήνουν να πτωχεύσεις. Μπορείτε να μας εξηγήσετε το γιατί; Ούτε καν την Κύπρο με σαφώς μικρότερη οικονομία αφήνουν, είναι όλα αυτά μόνο στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής αλλυλεγγύης; Είναι το παραπάνω πραγματικότητα η κινείται στα όρια του μεταφυσικού; Με συγχωρείτε, αλλά, γνωρίζω ότι είναι μάταιο σας απαντώ , προφανώς δεν θέλετε να καταλάβετε τι γράφω.

      • Geros avatar
        Geros @ Ασχετος 25/03/2013 19:15:18

        Μας κυνηγάνε για να μας διασώσουν δηλαδή? Έτσι το έχετε δει εσείς? Εγώ από την άλλη το είδα διαφορετικά, είδα εμάς και μερικούς άλλους να πάνε γονατιστοί για να διασωθούν.
        Ποιος παρακαλούσε ποιον την προηγούμενη βδομάδα?
        Η E.E. την Κύπρο ή η Κύπρος την E.E.?
        Πως είναι δυνατόν να είναι εκβιαστές από την μια και να μην αφήνουν κανέναν να πτωχεύσει από την άλλη? Αν για δικούς τους λόγους δεν μπορούσαν να αφήσουν κανέναν να πτωχεύσει τότε θα εκβιάζονταν και δεν θα εκβίαζαν.
        A , ξέχασα , μόνο τα σαΐνια του ΣΥΡΙΖΑ και των Ανισόρροπων Ελλήνων έχουν καταλάβει ότι η Ευρώπη μπλοφάρει , οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι είναι βλάκες και αυτοί οι δυο έξυπνοι .....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.