#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/07/2013 09:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ελλάδα της απέναντι όχθης



«Κάθε μέρα τρως αγγούρι και το Σάββατο είσαι μούρη». Το γνωστό σύνθημα που διαβάζαμε πριν χρόνια στους δρόμους της Αθήνας, ήρθε να μας θυμίσει το ξέφρενο πάρτι που γίνεται καθημερινά, κάθε καλοκαίρι στη Μύκονο και στους άλλους κοσμοπολίτικους προορισμούς, ακόμη κι όταν η Ελλάδα κλαίει πάνω από τις στάχτες του παρελθόντος.

Μόνο που στον… πλανήτη Μύκονο τα προκλητικά πάρτι, δε γίνονται μόνο από μεροκαματιάρηδες που δουλεύουν όλη τη χρονιά για να απολαύσουν μία εβδομάδα διακοπών στο νησί των σελέμπριτις. Οξυζεναρισμένα αγοράκια των βορείων προαστίων, αμφιβόλου φύλλου «λεβέντες» που χορεύουν στις μπάρες πίνοντας άφθονη σαμπάνια, κοριτσάκια με γεμάτες τσέπες από τα λεφτά του μπαμπά, «ώριμες» κυρίες με σιλικονάτα μπαλκόνια και «επαναστάτες» του χειμώνα που υποκλίνονται στις… χάρες του καλοκαιριού.

Μαζί με όλους αυτούς, ηθοποιοί πρώτης και δευτέρας διαλογής, tv stars με παχυλούς μισθούς που πουλάνε «σταριλίκι» και «γκλαμουριά» σε μια πεινασμένη Ελλάδα και που πληρώνονται  για να κουτσομπολεύουν το… βρακί της κάθε καρακατίνας ή το ξυρισμένο στέρνο του παλληκαριού της διπλανής ξαπλώστρας.

Μεταξύ των θαμώνων του πλανήτη Μύκονος, ποδοσφαιριστές της καλής και της κακιάς ώρας που δεν έχουν δηλώσει ποτέ πόσα παίρνουν, τραγουδιάρες που για να κάνουν καριέρα πρέπει να παίξουν ρακέτες στην παραλία της Ψαρούς και να δείξουν ότι… από φωνή κορμάρα.

Βεβαίως, πρώτο τραπέζι πίστα στο διαρκές πάρτι της Μυκόνου οι επιχειρηματίες και οι εφοπλιστές. Πολλοί από αυτούς αποτυχημένοι, χρεοκοπημένοι, που χρωστάνε εκατομμύρια ευρώ σε εργαζόμενους, ΙΚΑ και ΦΠΑ αλλά που ζουν πάνω απ’ όλα για την εικόνα. Εικονικές εταιρείες, ψεύτικες χρεοκοπίες ή αληθινά κανόνια αλλά πάνω απ’ όλα αυτό που μετράει είναι το χαϊλίκι. Μπορεί να μην πληρώνουν τους εργαζόμενούς τους επί μήνες, αλλά πληρώνουν και 1.000 ευρώ για μια ξαπλώστρα πρώτο… κύμα στην Ψαρού. Ή ακόμη και μερικές χιλιάδες ευρώ για μια… 8λιτρη σαμπάνια Moet & Chandon. Άλλωστε, πώς θα κάνουν εφέ στην κοσμική Αθήνα, πώς θα τους συζητάνε το χειμώνα στα κυριλέ στέκια των βορείων προαστίων;

Μεταξύ αυτών και επιφανείς επιχειρηματίες και καπεταναίοι που δεν έχουν τι να κάνουν το χρήμα και το μετατρέπουν σε άφθονη σαμπάνια σ’ έναν ιδιότυπο ανταγωνισμό με τους Ρώσους και τους Άραβες που φτάνουν στη Μύκονο για να ζήσουν τις χίλιες και μια νύχτες. Επιχειρηματίες που, ωστόσο, έχουν σίγουρα βάλει το λιθαράκι τους σ’ αυτό που ονομάζουμε διαπλοκή με το δημόσιο, με το κρατικό χρήμα, τις μπίζνες κάτω από το τραπέζι.

Στην Ελλάδα του 1,5 εκατομμυρίου ανέργων, της βαθιάς ύφεσης για πέντε συνεχή χρόνια, του μέλλοντος που μοιάζει μαύρο, η Μύκονος με τα τρελά της πάρτι φαντάζει κάτι το εξωπραγματικό. Κι όμως, αυτές τις ημέρες και μέχρι το τέλος του καλοκαιριού εκατομμύρια ευρώ θα καταναλωθούν σε σαμπάνιες, πούρα, μοχίτο, πληρωμές τραγουδιστών και… βίζιτες μοντέλων. Είναι η Ελλάδα της απέναντι όχθης, αυτής που διαφέρει από το μαγαζάκι και την επιχείρηση κάθε μεροκαματιάρη που κόβει αποδείξεις, πληρώνει φόρους, δηλώνει τα πάντα στην εφορία.

Στον πλανήτη Μύκονος η απόδειξη είναι είδος προς εξαφάνιση, τα βαριά πρόστιμα των 4 εκατ. ευρώ μετατρέπονται με τις κατάλληλες άκρες σε… το πολύ 100.000 ευρώ. Εκεί ο εκάστοτε τραγουδιστής πληρώνεται φανερά 1.000 ευρώ για μία εμφάνιση και παίρνει μαύρα άλλες 50.000 ευρώ. Έτσι έχει κάθε δικαίωμα να βρίσει τον Σόιμπλε και να κάνει την επανάστασή του απέναντι στο μνημόνιο.

Εκεί τα μοντέλα με τα σηκωμένα βυζιά και τα σαρκώδη χείλια, κατευθείαν από τον πλαστικό χειρουργό, θα σηκώσουν τη φούστα τους σαν παντιέρα επαναστατική.

Εκεί και οι μπατίρηδες επιχειρηματίες, αγκαλιά με την εγχώρια διαπλοκή θα βάλουν φωτιά στα 50ευρα για να ανάψουν τα κουβανέζικα πούρα που μόλις έφτασαν από την Αβάνα… αφορολόγητα φυσικά.

Και η Μύκονος για άλλη μια χρονιά θα χαζεύει τα πλούσια στήθη της Σοφίας Βεργκάρα και της Ναόμι Κάμπελ και θα λικνίζεται στους ρυθμούς τους τραγουδιού του Ρέμου που λέει: «κομμένα πια τα δανεικά», τον ύμνο των απανταχού εχθρών του Σόιμπλε.

Ενώ η υπόλοιπη Ελλάδα θ’ αναστενάζει στα εργοστάσια, τα νοσοκομεία, τα σχολεία, τις επιχειρήσεις που βάζουν λουκέτο.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ελπιδοφορος avatar
    Ελπιδοφορος 25/07/2013 10:05:04

    Στην υπόλοιπη Ελλάδα που αναστενάζει , ακόμα και χρέη να μην έχει , έρχεται ο κεφαλοφοροεισπράκτορας και αντί για την ψαρού καταλήγεις …στην ψειρού.

  2. Αντώνης avatar
    Αντώνης 25/07/2013 10:09:27

    Για όλα φταίει η Μύκονος λοιπόν!!!! Να την κλείσουμε για να πάει καλύτερα η χώρα.!!!!

    • Eva avatar
      Eva @ Αντώνης 25/07/2013 10:50:00

      Να γίνεται και κανένας ελεγχος
      να κόβονται αποδείξεις που και που
      Διαφωνείτε σ αυτό?
      ΥΤ . Σε ποιο σημείο διαβάσατε οτι πρέπει
      να την κλείσουμε?

  3. εναςάσχετος avatar
    εναςάσχετος 25/07/2013 10:51:06

    Προφανώς, για όσους έχουν στοιχειώδη αντίληψη, η "Μύκονος" δεν είναι η αιτία, αλλά το σύμπτωμα. Χτυπώντας το σύμπτωμα δεν θεραπεύεται η αιτία, παρά μόνο μεγαλώνουν οι αυταπάτες.

  4. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 25/07/2013 10:57:44

    Πολύ σωστά τα όσα γράφετε.Αραγε τι να ψήφιζαν όλοι αυτοί που περιγράφετε όλα τα προηγούμενα χρόνια;

  5. Xristos avatar
    Xristos 25/07/2013 11:17:16

    Είναι ο συμβολισμός και η πρόκληση Αντώνη. Αν ο γείτονας σου ζει μέσα στην πολυτέλεια χωρίς να έχει φανερά εισοδήματα (νόμιμη επιχείρηση, καλοπληρωμένη εργασία) ενώ εσύ δουλεύεις 8ωρο και 6ήμερο για 700 ευρώ δεν θα αναρωτηθείς; Δεν θα αισθανθείς την πρόκληση σαν προσβολή; Ακόμα και η χειρότερη ασθένεια φανερώνεται πολλές φορές με ένα μικρό ογκίδιο.

  6. Zame avatar
    Zame 25/07/2013 11:38:15

    καλυτερα να 'κλεισει(ουν)' ολοκληρη(ες) χωρα..
    μιας & δειχνει πως μπορει να παει & καλυτερα η - καθε Μυκονος-..

  7. Ξένος avatar
    Ξένος 25/07/2013 13:17:53

    Αν και σε λίγους μήνες μένω άστεγος, προσωπικά διαφωνώ. Δεν με πείθει οτι κίνητρο αυτού του καταγγελτικού λόγου για την εικόνα της Μυκόνου είναι το αδήλωτο των εσόδων εκείνων που τα σκορπάνε, αλλά η ζήλια του πεινασμένου απέναντι σε εκείνον που τρώει πλουσιοπάροχα (αν και βέβαια η ζήλια αποτελεί θεμέλιο της δικαιοσύνης). Είτε το γεύμα του το κέρδισε τίμια είτε άτιμα, το ίδιο θα ενοχλούσε.
    Ως προς τη Μύκονο, το Dubai ή το Μονακό λοιπόν διαφωνώ με την κριτική που γίνεται γιατί οι πλούσιοι δεν έρχονται να τα φάνε μπροστά στα μούτρα σου αλλά πάνε σε ένα συγκεκριμένο μέρος που σχεδιάσθηκε με γνώμονα αυτόν ακριβώς τον σκοπό: άνθρωποι που έχουν λεφτά για φάγωμα (με οξιζενέ στο μαλλί και αμφίβολη αισθητική ή όχι), να πηγαίνουν εκεί για να τα τρώνε έξαλα μια φορά το χρόνο μακριά από αδιάκριτα βλέμματα. Τώρα αν ορισμένοι έχουμε την εμμονή, ενώ πεινάμε, να κοιτάζουμε από την κλειδαρότρυπα εκείνον που τρώει χαβιάρι, ας κοιτάζαμε αλλού. Στο κάτω-κάτω αν διαφωνούμε με το γεγονός οτι τη στιγμή που κάποιοι άνθρωποι δεν έχουν υπάρχουν άνθρωποι που έχουν, μάλλον δεν συμφωνούμε και πολύ με το καπιταλιστικό σύστημα κι εκεί ανοίγει εντελώς διαφορετική συζήτηση. Το ερώτημα παραμένει όμως: αυτός που έχει λεφτά για φάγωμα, πού και πώς θα ήθελες να τα φάει για να μη σε ενοχλεί;

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Ξένος 25/07/2013 13:50:12

      Tῶρα,μέ βάζεις στόν πειρασμό νά σοῦ ἀπαντήσω: τό ἄρθρο μιλάει καθαρά καί στηλιτεύει ὄχι τόσο τόν τρόπο καί τόν τόπο πού τά τρῶνε αὐτοί πού τά ἔχουν,ἀλλά περισσότερο,τόν τρόπο πού τά ἔβγαλαν γιά νά τά φᾶνε...

      • Ξένος avatar
        Ξένος @ Κυθήριος 25/07/2013 15:38:17

        Περί κινήτρων ο καθένας έχει τις ερμηνείες του. Ξεκαθάρισα οτι δεν με πείθει πως είναι αυτός ο λόγος που γράφονται τέτοια άρθρα.
        Εξάλλου είμαι τριάντα χρονών κι από τις μέχρι τώρα παρατηρήσεις μου η έννοια του «ηθικού πλούτου» παραπέμπει σε παραδείσιο εξωτικό πτηνό. Όσο για την φοροδιαφυγή, εξήγησα και παρακάτω πως όταν υπάρχει η δυνατότητα να αποκρύψεις εισοδήματα αβέρτα, το να πληρώνει κανείς τους φόρους του κανονικά και ντουί προϋποθέτει διάφορους παράγοντες μεταξύ των οποίων και εξαιρετικά σπάνια ψυχοσύνθεση που δεν πιστεύω οτι είναι λογικό να εγκαλείται κανείς για το γεγονός οτι δεν την κατέχει. Αν ως πολιτεία πιστεύεις οτι ο συσσωρευμένος πλούτος είναι τραγικά δυσανάλογος προς την περιρρέουσα ανέχεια, απλώνεις θεσμικά το χέρι σου και του κόβεις ένα μεγάλο κομμάτι για να το διαμοιράσεις εκεί που νομίζεις. Δεν περιμένεις να το δώσει ο άλλος μόνος του από ελεημοσύνη. Με την προϋπόθεση βέβαια οτι θα το κάνεις με τρόπο και σε έκταση τέτοια που δεν θα καταργείται το κίνητρο του πλούτου.
        Από εκεί και πέρα λοιπόν το πώς και πού τα τρώει ο πλούσιος ενώ έξω ο κόσμος πεινάει και υποφέρει, από τη στιγμή που βρίσκει και τα κάνει δεν θα κατηγορήσω τον πρώτο γιατί θεωρώ πως αποτελεί απόπειρα στρεψοδικίας.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Ξένος 25/07/2013 16:48:45

          Γιατί τό νά πληρώνει κάποιος τούς φόρους του στήν ὥρα τους,προϋποθέτει μιά ''ἐξαιρετικά σπάνια ψυχοσύνθεση''; Ἕνας Δημόσιος Ὑπάλληλος,πού οἱ ἀποδοχές του βεβαιώνονται ἐπίσημα ἀπό τό Κράτος καί ὅ,τι ἄλλα ἔσοδα τυχόν ἔχει,ὅπως ἀπό ἐνοίκια ἄς ποῦμε,τά δηλώνει κανονικά,ἀποτελεῖ ἄνθρωπο σπάνιας ψυχοσύνθεσης; Καί μή μοῦ πεῖς ὅτι τά δηλώνει γιατί δέν μπορεῖ νά τά κρύψει,γιατί ἄν θέλει μπορεῖ νά κρύψει ἄλλα πράγματα..,ἀλλά δέν εἶναι ὅλοι τό ἴδιο...
          Ἐγῶ μιλῶ βέβαια γιά τή φοροδιαφυγή γενικά καί ὄχι μόνο στούς πλούσιους.

          • Ξένος avatar
            Ξένος @ Κυθήριος 25/07/2013 18:12:56

            Εγώ από την άλλη μιλάω για την φοροαποφυγή και φοροδιαφυγή των πλουσίων που «γλεντούν προκλητικά στη Μύκονο» γιατί αυτό είναι και το θέμα της ανάρτησης. Κι όταν μου αναφέρεις ως αντεπιχείρημα άτεγκτου φορολογικού ήθους τον Δημόσιο υπάλληλο, αποθαρρύνοντας με να σου επισημάνω οτι δεν μπορεί να κάνει αλλιώς και λέγοντας οτι θα μπορούσε αντί να φοροδιαφύγει να κάνει «άλλα πράγματα», η κουβέντα δύσκολα βγάζει νόημα.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Ξένος 25/07/2013 18:36:11

            Χαίρομαι πού ἐπανῆλθες στό ''θέμα τῆς ἀνάρτησης'',γιατί ἔτεινες νά γενικεύεις..,ὅσο γιά τήν ὑπόλοιπη κουβέντα,ἄστην δέν πειράζει,πές πῶς δέν ἔγινε...

        • Eva avatar
          Eva @ Ξένος 25/07/2013 17:09:01

          Την ηλικία σου γιατί μας τη δηλώνεις?
          Σαν επιχείρημα?
          Είσαι τόσων ετών και δεν κατανοείς την έννοια φοροφυγάς και την έννοια πρόκληση?
          Κρίμα.

          • Ξένος avatar
            Ξένος @ Eva 25/07/2013 18:08:39

            Δεν καταλαβαίνεις πως η αποτελεσματική είσπραξη των φόρων υλοποιείται από την πολιτεία και η κοινωνική πολιτική δεν δύναται να αποτελεί αντικείμενο επίκλησης στην γενναιοδωρία και την ελεημοσύνη των εχόντων; Δεν καταλαβαίνεις πως από την στιγμή που δεν είσαι κάτοικος Μυκόνου είναι παράλογο να παραπονιέσαι οτι σε προκάλεσε ο πλούσιος γλετζές «βάζοντάς σε να δεις με το ζόρι πλάνα από ειδήσεις στο ΣΤΑΡ ή φωτογραφίες σε κουτσομπολίστικα περιοδικά;»
            Διπλό κρίμα και τρίδιπλο.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Ξένος 25/07/2013 18:20:29

            Γιατί άραγε η αποτελεσματική είσπραξη των φόρων ΔΕΝ υλοποιείται από την Πολιτεία ;
            Το πρόβλημα είναι ακριβώς αυτό: Είχαμε επί δεκαετίες - και έχουμε - υφαρπαγμένη Πολιτεία. Που δεν μπορει να παίξει τον θεσμικό της ρόλο - μέσα στο κεφαλαιοκρατικό σύστημα, διευκρινίζω - επειδή δεν υπάρχει Κοινωνικό Συμβόλαιο. Είναι το "κράτος της Μυκόνου". Όχι το "κράτος της Μυκόνου ΚΑΙ το κράτος του Περιστερίου-Αιγάλεω".
            Άν δεν πολεμήσεις τον άρπαγα, ποτέ δεν θ' αποκτήσει (σχετική) αυτονομία η υφαρπαγμένη Πολιτεία. Γι αυτό ακριβώς, επιμένω αλλού στην επείγουσα ανάγκη Πάλης των Τάξεων.

          • Eva avatar
            Eva @ Ξένος 25/07/2013 18:56:03

            Τα γλέντια αυτά τα έχω πληρώσει εγώ.
            Και αυτό που λες πολιτεία εγώ το έχω πληρώσει και το πληρώνω πάλι εγώ.
            Οπότε δικαιούμαι να ενοχλούμαι.
            Και σταρ δεν βλέπω.
            Ούτε κουτσομπολίστικα διαβάζω.

          • Ξένος avatar
            Ξένος @ Eva 25/07/2013 20:21:04

            Να ψηφίζουμε λοιπόν έτσι ώστε οι κυβερνήσεις που θα προκύπτουν να παίρνουν από τους πλούσιους εκείνο που μας αναλογεί ώστε να επιστρέφεται σε εμάς (χωρίς όμως να τους σφάξουν και στο γόνατο όπως ευαγγελίζονται οι αριστεροί). Όλα τα άλλα είναι γκρίνια, δηλητήριο, μικροπρέπεια και φθόνος. Μέχρι να το καταφέρουμε αυτό προτιμώ να υπάρχει μια Μύκονος το καλοκαίρι και μια Αράχωβα τον χειμώνα να τα ακουμπάνε οι ανήθικα έχοντες εδώ, παρά να φεύγουν -σαν κάποια μεγαλύτερα γατόνια- έξω στις Μαλβίδες ή στον Γκστάαντ χωρίς να μπαίνει στην χώρα φράγκο τσακιστό ούτε καν από την διασκέδασή τους. Γιατί τον Βαρδινογιάννη, τον Κόκαλη και τον Μελισσανίδη (συγνώμη για το τελευταίο όνομα, μου ξέφυγε, καλού-κακού δεν θα σηκώσω τηλέφωνα απόψε) δύσκολα να τους πετύχεις στη Μύκονο.

          • Eva avatar
            Eva @ Ξένος 25/07/2013 20:36:22

            Να τους ψηφίσετε.
            όσο για μένα που είμαι κατα την άποψή σας μικροπρεπής δεν θα σφάξω κανένα στο γόνατο.

    • Zame avatar
      Zame @ Ξένος 25/07/2013 13:54:40

      βάζεις ιδέες ξένε..
      για ένα μεγάλο ερευνητικό κέντρο-θερετρο..
      απορρόφησης ένοχου πλούτου
      (εμφανέστατη η διαχώριση τους)
      δηλαδή πως ακριβώς μπορούν να σχεδιαστούν αυτές οι περιοχές
      - Μυκονος Dubai Μονακό..κλπ-
      (χρήσιμα ανταποδοτικά προς τα θύματα τους τις πλειοψηφίες που καταφεραν & ξεγελασανε..
      & ΟΧΙ ανακυκλώσιμα για τούς ιδίους..δεν 'λεει' )

      ΣΑΦΩΣ θα υπάρχουν κάποιοι που έχουν & κάποιοι που δεν έχουν..(ευνοητο & κατανοητο)
      το θέμα είναι το ΠΩΣ τα ΕΧΟΥΝ ..
      θεωρω πως η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ είναι το ΜΕΓΑ ΘΕΜΑ..
      πού τείνει να γίνεται ολοένα και μεγαλύτερο ..
      με τις γνωστές ανεπιθύμητες παράπλευρες συνέπειες..

      • Ξένος avatar
        Ξένος @ Zame 25/07/2013 14:07:39

        Προσωπικά πάντως θυμάμαι πως κάθε καλοκαίρι, ακόμα και τη “χρυσή” περίοδο 2001-2006, υπήρχαν άρθρα τον τύπο και σχόλια στην τηλεόραση που έσταζαν χολή για το γεγονός οτι υπάρχουν κάποιοι με πολλά λεφτά μου μαζεύονται κάπου και τα τρώνε. Και δώσ’ του ανάλυση επί ανάλυσης. Τώρα με την Κρίση βρήκαμε και το ηθικό έρεισμα να υπονοούμε πως οι πλούσιοι, ακόμα και σε μεταξύ τους κλειστό κύκλο, θα έπρεπε να να τα τρώνε πολύ λιγότερο πλουσιοπάροχα και ότι τους περίσσευε να το επανεπενδύσουν στην κοινωνία ή να τα μοίραζαν στα ορφανά και την μικρή Αννούλα που δεν έχει χέρια (όπως θα έκανε φαντάζομαι και ο κάθε διαμαρτυρόμενος αν ήταν στη θέση τους με τα ίδια λεφτά).
        Αυτό που ξέρω είναι οτι ο ιδιώτης αν μπορεί να βρει το Κράτος μπόσικο, θα το εκμεταλλευτεί προκειμένου να χτίσει όσο περισσότερο ατομικό πλούτο μπορεί για τον ίδιο και τους άμεσους απογόνους του. Δουλειά του Κράτους είναι να συλλέγει αποτελεσματικά τους φόρους και να τους αξιοποιεί κοινωνικά. Δεν είναι υποχρέωση του πλούσιου η κοινωνική πολιτική ή το να δηλώνει εισοδήματα τη στιγμή που ανετότατα μπορεί να τα αποκρύψει χωρίς συνέπειες αλλά αντιθέτως με τεράστια ατομικά οφέλη. Η καλοσύνη και η φιλευσπλαχνία είναι προαιρετικές αρετές που ελάχιστοι κατέχουν σε σημαντικό βαθμό, ανεξαρτήτως εθνικότητας.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Ξένος 25/07/2013 14:41:58

          Ακριβώς επειδή η "καλοσύνη και η φιλευσπλαχνία είναι προαιρετικές αρετές που ελάχιστοι κατέχουν σε σημαντικό βαθμό, ανεξαρτήτως εθνικότητας", και επειδή το "κράτος συνήθως είναι μπόσικο", καλό είναι, η μεγάλη πλειονότητα να ασκηθεί εντατικά στην αρετή της πάλης των τάξεων.

          • Ξένος avatar
            Ξένος @ Uncle Stgm 25/07/2013 16:20:38

            Είναι σοβαρό θέμα προς συζήτηση αλλά στην Ελλάδα των μετεμφυλιακών συνδρόμων αυτό ισοδυναμεί με ασκήσεις επαναστατικής γυμναστικής φιλο-σοβιετικού προσανατολισμού. Οπότε βρίσκω απλούστερο να εστιάσουμε στην δημιουργία σοβαρού και αποτελεσματικού φοροεισπρακτικού μηχανισμού τύπου IRS. Κι όλα τα άλλα θα αρχίσουν να κουμπώνουν σιγά-σιγά μόνα τους.

          • Ξένος avatar
            Ξένος @ Uncle Stgm 25/07/2013 16:26:31

            Στην Ελλάδα των μετεμφυλιακών συνδρόμων αυτό ισοδυναμεί με ασκήσεις επαναστατικής γυμναστικής φιλο-σοβιετικού προσανατολισμού. Οπότε βρίσκω απλούστερο να εστιάσουμε στην δημιουργία σοβαρού και αποτελεσματικού φοροεισπρακτικού μηχανισμού.

    • makis avatar
      makis @ Ξένος 25/07/2013 20:30:40

      bravo re file ta ipes ola

  8. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 25/07/2013 13:53:53

    Τό ἅσχημο εἶναι ὅτι τά βλέπουν αὐτά οἱ Γερμανοί καί ἀπό Σεπτέμβρη θά τά πληρώσουμε ὅλοι οἱ Ἕλληνες...

    • T.J.R avatar
      T.J.R @ Κυθήριος 25/07/2013 15:25:48

      Το χειρότερο Κυθηριε είναι οτι αυτό έχει γίνει καραμέλα για πολλούς να λένε οτι υπάρχει ακόμα λίπος στην Ελλάδα.Δηλαδή τσουβαλιαζουν την πλειοψηφία του Ελληνικού λαού που ζει ένα δράμα με 200 νοματαίους εφοπλιστές και επιχειρηματίες που χαλάνε χιλιάδες ευρώ στην μύκονο και καίνε 500εύρα.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ T.J.R 25/07/2013 16:33:53

        Ἀκριβῶς T.J.R!

  9. JayGatsby avatar
    JayGatsby 25/07/2013 15:35:55

    Tα κορίτσια της φωτογραφίας του άρθρου ποιά/πού είναι.

    Επιλέγω κάτω, τέρμα δεξιά.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ JayGatsby 25/07/2013 16:37:52

      Ἡ μεσαία στήν πίσω σειρά,μ'αὐτά πού κοιτάζουν τό ἕνα στή δύση καί τ' ἄλλο στήν ἀνατολή,εἶναι καπαρωμένη.

      • Dimitrios Kottas avatar
        Dimitrios Kottas @ Κυθήριος 25/07/2013 18:55:11

        Ωραία... και εγώ τις υπόλοιπες.... τις μοιράσαμε!!!! ;)

        • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
          ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Dimitrios Kottas 25/07/2013 22:52:55

          Πλεονέκτη.. :-)

  10. Zame avatar
    Zame 25/07/2013 15:42:01

    ..ποσο ΕΝΟΧΟΣ μπορει να γινει ο ΠΛΟΥΤΟΣ..αραγε..& ΜΙΣΗΤΟΣ..?

    που σε καμιά εποχή της ανθρωπότητας η ανισοκατανομή των εισοδημάτων δεν ήταν τόσο μεγάλη, τόσο απερίγραπτα κραυγαλέα.
    «Aνισότητα για όλους».
    οπως λέγεται & το πιο πολυσυζητημένο αυτή τη στιγμή ντοκιμαντέρ στις ΗΠΑ με αφηγητή τον Ρόμπερτ Ράιχ, διάσημο γκουρού της πολιτικής οικονομίας, καθηγητής στο Μπέρκλεϊ και πρώην υπουργός Εργασίας του Μπιλ Κλίντον.κλπ.Όπως ειχε δηλώσει στο Βήμα της Κυριακής.

    ΟΠΟΤΕ ΩΡΙΜΑΣΕ & ήρθε ο καιρός για καλύτερα ελεγχόμενες περιοχές απόλαυσης του Πλούτου..(μιας & ξέφυγε η ενοχή του)
    αφού δεν ελέγχεται πια.. η ποιότητα απόκτησης του..δηλωνει ανεπαρκεστατη.

    Τα πολλά λεφτά να μαζεύονται κάπου και να τα τρώνε..οκ.
    (τουλαχιστον να γινει χρησιμα ανταποδοτικα για τα θυματα-πλειοψηφιες..μπας & *εξευμενίσουν* τα 'κατορθωματα'τους )


    (βλπ.π.χ.Αργεντινη)
    διοτι δεν θα ειναι & πολυ ασφαλες το να τα τρωνε & καταμουτρα..
    που ?
    απο αυτους που ξεγελασανε..!!!
    & αντε να τους ξεγελασεις μια φορα ειναι ντροπη τους..
    το να τους ξεγελασεις δυο φορες ειναι ντροπη σου..
    ενω η επαναλειψη του.. ειναι κατι αλλο.

    και μην μπερδευεις το ΑΣΘΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥ
    (εκτος και αν ειναι μαι χαζομαρα)
    με την -χολη- (που απορρέει άραγε από που..?)
    & που είναι ένα άλλο -συνθετο-θέμα..
    & πού προσομοιάζει με το γνωστό -να ψήφιση η κατσίκα του γείτονα..κλπ-

    ..και ΣΑΦΩΣ δεν ειναι υποχρεωση & δουλεια του ιδιωτη η Κοινωνικη Πολιτικη..
    & ΝΑ ΤΙ ΘΕΩΡΩ ΠΩς ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ
    (Αυτό που ξέρω είναι οτι ο ιδιώτης αν μπορεί να βρει το Κράτος μπόσικο, θα το εκμεταλλευτεί προκειμένου να χτίσει όσο περισσότερο ατομικό πλούτο μπορεί για τον ίδιο και τους άμεσους απογόνους του..)
    & ΧΡΙΖΕΙ ΟΛΙΚΟΥ ΕΠΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ .
    οπως πχ. η ΕΠΑΝΑΕΠΕΝΔΥΣΗ σε ΦΙΛΙΚΟΤΕΡΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

  11. tassos.κ avatar
    tassos.κ 25/07/2013 17:15:02

    Κι όμως κύριοι, αυτή είναι η Ελλάδα του σήμερα. Για όλα σε όσα ανεφέρθηκε ο σχολιαστής, έχει δίκιο. Όμως δεν μας είπε τα αίτια όλων αυτών.
    Αν κοιτάξετε γύρω σας αυτή την κοινωνία θα δείτε. Μια κοινωνία που εμείς δημιουργήσαμε και τώρα τη βλέπουμε και μας ενοχλεί. Ας κοιταχτούμε στον καθρέπτη, ας κάνουμε - όλοι- την αυτοκριτική να δούμε το μέγεθος της ευθύνης μας. Μόνο έτσι - ίσως- βοηθήσουμε να αλλάξει κάτι , έστω και ελάχιστα

  12. Ξένος avatar
    Ξένος 25/07/2013 19:02:44

    Συμφωνώ. Όμως το «κράτος της Μυκόνου» δεν μας επιβλήθηκε ακριβώς δια της βίας. Το αφήσαμε να υπάρχει επειδή ενδόμυχα τελούσαμε υπό την ψευδαίσθηση ότι κάποια στιγμή θα μπορέσουμε να αποτελέσουμε κομμάτι του.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Ξένος 25/07/2013 19:09:19

      Συμφωνώ με τη σειρά μου. Ίσως κάποια στιγμή ήταν πολλοί - και διαταξικοί - αυτοί που το πίστεψαν.
      "Πλήν Λακεδαιμονίων". Ένας Μ. Παπαγιαννάκης έκανε καμπάνια κατά των Ολυμπιακών 2004 και είχαν πέσει να τον φάνε. Και "αριστεροί"....

  13. Zame avatar
    Zame 25/07/2013 21:02:41

    Την Ελλαδα του σημερα
    ΟΧΙ δεν την δημιουργήσαμε εμεις..
    μας παραμύθιασαν (με κοπο χρονο & χρημα)
    έτσι ώστε για να συμμετέχουμε στην δημιουργία της..
    (έχει μεγάλη διαφορά)
    αφού το όφελος αυτου του δημιουργήματος.. κραυγάζει
    & η αυτοκριτική απαιτεί γνώση & αίσθημα δικαίου..
    οσο για την αλλαγή ..
    προηγούνται οι ηθικοί αυτουργοί που αποδείχτηκαν πως είναι ικανοί

  14. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 26/07/2013 03:27:43

    Σαφως και πρεπει να υπαρχει σωστος φορολογικος ελεγχος και στη Μυκονο. Απο κει και περα, ο καθε επισκεπτης στο οποιοδηποτε Ελληνικο νησι, ας ξοδευει οσο νομιζει.
    Πλεον και στη Μυκονο, οι πιο πολλοι επισκεπτες ειναι ξενοι, ενω πολλοι απ τους Ελληνες που πανε εκει, μενουν και δραστηριοποιουνται μονιμα στο εξωτερικο, οποτε δεν μας αφορουν αν κλεβουν τις Εφοριες των Κρατων στα οποια ζουν μονιμα και εργαζονται.
    Τα ολιγα Ελληνικα λαμογια που δραστηριοποιουνται στην Ελλαδα, ας τα αναλαβουν οι αρχες απο Σεπτεβρη. Αστε τους να χαλασουν τωρα οτι μπορουν, να δουλεψουν τα μαγαζια που δινουν δουλεια σε αρκετους Ελληνες.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.