#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/12/2011 20:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η Ελλάδα θέλει κυβερνήτη, όχι θαυματοποιό



Από τις αρχές Νοεμβρίου έχει τρέξει αρκετό νερό στ΄ αυλάκι.

Τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, η οικονομική κρίση και η μεταδοτικότητά της, στις χώρες του σκληρού πυρήνα του ευρώ, ταλανίζει τις πολιτικές ηγεσίες της Ευρώπης και δημιουργεί εύλογες ανησυχίες στους ευρωπαϊκούς λαούς, που αναρωτιούνται αν και την επόμενη μέρα θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν το επίπεδο ευημερίας που είχαν συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια.

Στην Ελλάδα βεβαίως και στον χώρο της κεντροδεξιάς, έχουμε εσχάτως πιο σοβαρά πράγματα να ασχοληθούμε. Του συρμού έχει γίνει τελευταία η σκληρή κριτική στον Σαμαρά. και τι δεν λένε. Για εγκατάλειψη του αντιμνημονιακού αγώνα, για παράδοση των όπλων, για συμβιβασμό.

Δε χρειάζεται ίσως να πω, ότι η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα μας σήμερα, δεν έχει καμία σχέση με την κατάσταση που βιώναμε το Μάιο του 2010 και την ψήφιση του Μνημονίου. Είμαστε τρισχειρότερα τώρα. Αλλά και κάτι ακόμα. Η κατάσταση έχει αλλάξει δραματικά και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Που χτυπιέται ανελέητα από τις αγορές και τους κερδοσκόπους αφενός και αφετέρου, αποδεικνύεται ότι έχει την ατυχία να βρίσκονται στο τιμόνι της ηγεσίες ολίγες, κατώτερες των συγκλονιστικών περιστάσεων που καλούνται να αντιμετωπίσουν.

Αυτό πάντως που θα ήθελα να καταθέσω εδώ και που επιβεβαιώθηκε σε μένα τουλάχιστον, για άλλη μια φορά, από την ομιλία Σαμαρά στη Βουλή, εξ αφορμής της συζήτησης του Προϋπολογισμού 2012, είναι ότι απέναντί μας δεν έχουμε έναν εύκολο λογά και σίγουρα δεν έχουμε έναν γαλάζιο Τσε Γκεβάρα επαναστάτη.

Αντιθέτως νομίζω ότι έχουμε έναν πολιτικό που σε τραγικά δύσκολες στιγμές για τη χώρα προσπαθεί να ισορροπήσει, χωρίς όμως ούτε να θολώσει την εικόνα του πίσω από περίτεχνες γλωσσικές κατασκευές ούτε όμως ανεύθυνα να σηκώσει την παντιέρα της δήθεν επανάστασης κατά του κεφαλαίου, των πατρώνων του και των δανειστών, ενώ γνωρίζει ότι η χώρα είναι προ του ισχαιμικού επεισοδίου που θα τη αφήσει οριστικά στον τόπο.

Ισορροπεί λοιπόν διότι από τη μία πρέπει να μεταδώσει το μήνυμα του και την πολιτική του άποψη στο εξωτερικό της χώρας, στις χώρες με τις οποίες καλώς ή κακώς – δεν το εξετάζω τώρα – έχουμε δεμένες τις μοίρες μας και που τώρα τρομαγμένες από τις τρέχουσες εξελίξεις και οσμιζόμενες την περιρρέουσα ατμόσφαιρα σήψης και διάλυσης στα του οίκου τους, συχνά αντιδρούν σπασμωδικά, βίαια, άγαρμπα, κινδυνεύοντας να σκοτώσουν τον αδύναμο κρίκο της αλυσίδας τους. Εκεί πρέπει να δώσει προοπτική συμμετοχής, κατανόησης της κατάστασης και συναντίληψης του κινδύνου.

Ακόμα όμως και το χειρότερο σενάριο να πάρουμε, σύμφωνα με το οποίο οι κακοί ισχυροί της Ευρώπης επιδιώκουν μέσω του Διευθυντηρίου τους την πολιτική οικονομική και τελικά εθνική εξουθένωση των λιγότερο δυνατών χωρών, ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης πρέπει να παίξει το παιχνίδι. Όχι για τον ευατό του, αλλά για τη χώρα, για να κερδίσει πολύτιμο χρόνο, για να μετάσχει στις διεργασίες για να εκμεταλλευτεί ενδεχομένως μια στραβή σε κάποια άλλη χώρα που θα αλλάξει τους συσχετισμούς δυνάμεων και συμφερόντων και για τη δική μας χώρα, αλλά ταυτόχρονα έχοντας πάντα στο νού του την υλοποίηση συγκεκριμένων εξισορροπητικών πολιτικών στα των οικονομικών, όπως οι εκπεφρασμένη βούλησή του για ΑΟΖ και οι γαλάζιες γραμμές στα εθνικά θέματα.

Ανακατώνει την τράπουλα και περιμένει την συγκυρία που θα του επιτρέψει να κινηθεί, πότε διασπώντας μέτωπα εναντίον της χώρας και πότε συμπήγοντας συμμαχίες και συμπάθειες με ομοιοπαθείς ή με νέους, επίδοξους παίκτες στη σκληρή παρτίδα πόκερ που παίζεται παγκοσμίως.

Από την άλλη, στο εσωτερικό, και ενώ κανείς φαίνεται δεν που αναγνωρίζει ακόμα ότι και τον Παπανδρέου παραίτησε με τακτ και την τρέλα του δημοψηφίσματος έτσι όπως τελικά πήγε να υλοποιηθεί, απέτρεψε, ακούει οργισμένους συμπαθούντες αριστερούς και ακόμη πιο έξαλλους δεξιούς και κεντροδεξιούς να τον σταυρώνουν γιατί λέει έκανε συγκυβέρνηση και γιατί πήρε υπουργεία και γιατί θα ψηφίσει Προϋπολογισμό και δανειακή.

Μάλιστα.

Μπουρλότο λοιπόν σε όλα. Να τα καταργήσουμε τα Μνημόνια άμεσα, να κάνουμε αντάρτικο και να μη ψηφίσουμε τη δανειακή, να βγούμε από το ευρώ όσο το δυνατό πιο γρήγορα για να αναπτυχθούμε αυτόνομα και κυρίαρχα.

Ξεχνούν όσοι επικαλούνται αυτές τις πολιτικές ότι είμαστε με τον αναπνευστήρα. Που σημαίνει ότι αν σήμερα, όχι ο Σαμαράς, αλλά και η Παπαρήγα να ήταν στην κυβέρνηση, αν έκαναν όπως ευαγγελίζονται, θα μέναμε χωρίς οξυγόνωση, το σωληνάκι θα κόβονταν και τότε θα ήταν που οι οργισμένοι θα οργίζονταν περισσότερο, όταν θα αντιλαμβάνονταν ότι «τελικώς επτωχεύσαμεν» όχι μόνο ατάκτως, αλλά κυρίως απροετοίμαστα και χωρίς στοιχειώδη οργάνωση κράτους και πολιτών να αντέξουν τις συνέπειες αυτής της χρεοκοπίας.

Αλλά κυρίως ξεχνούν ότι για το τρισχειρότερο χάλι μας δεν φταίει ο Σαμαράς, αλλά ο «Λεφτά υπάρχουν». Τον ξεχάσατε; Είναι αυτός που κατάφερε και πήρε τα δύο μεγαλύτερα δάνεια που έχει πάρει ποτέ χώρα. Και μαζί με τα δάνεια πήρε και την εξόχως δυσμενέστατη μετατροπή ιδιωτικού δημόσιου χρέους σε χρέος απέναντι σε κράτη και άλλους υπερεθνικούς οργανισμούς. Και που αποδέχθηκε το κούρεμα, στην αρχή 20% και μετά στο 50% και που τώρα κοιτάμε μπας και το καταφέρουμε ενώ οι δανείστριες τράπεζες παίζουν τον Κινέζο και βάζουν προσκόμματα και προϋποθέσεις.

Και μπρος σε αυτή την κατάσταση οφείλει ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης να προσαρμόζει την πολιτική του, να παίρνει τα ρίσκα του, να κάνει τις προσαρμογές του σε εσωτερικό και εξωτερικό.

Καταλαβαίνω ότι δεν είναι εύκολα αντιληπτό από πολλούς τι διακυβεύεται αυτή τη στιγμή σε ευρωπαϊκό επίπεδο και πως αυτό το διακύβευμα, επηρεάζει τη χώρα μας και το μέλλον της.

Ούτε είναι πάντοτε κατανοητές οι τακτικές προσαρμογές της πολιτικής που πρέπει να έχει στην φαρέτρα των κινήσεών του ένας πολιτικός που φιλοδοξεί να κυβερνήσει τη χώρα, προκειμένου να επιτύχει τον ΑΝΣΚ (που λένε και στο Στρατό).

Μην έχετε αμφιβολία. Είμαι και εγώ ένας από εσάς, από αυτούς δηλαδή, που σκιρτάει η καρδιά μου πότε θα δω Έλληνα ηγέτη, να τρίβει στη μούρη, σα πατσαβούρα, μνημόνια και δανειακές στους δανειστές και στα τσιράκια τους. Σαν και εσάς, άλλοι λιγότερο αισιόδοξοι, άλλοι περισσότερο, στήθηκα στις 29 Νοέμβρη 2009 στην ουρά, μη έχοντας ποτέ μου καμία κομματική ιδιότητα ή σχέση με ΝΔ, διότι το αισθητήριο μου, μου φώναξε ότι έπρεπε να κάνω μια επιλογή. Επιλογή όχι μόνο αυτοσυντήρησης αλλά επιλογή που θα πραγμάτωνε με ρεαλισμό και λογική, αυτό που ποθούσα. Να δω τον τόπο μου κυρίαρχο ξανά και σεβαστό. Να νιώσω υπερήφανος που είμαι Έλληνας. Ζω για αυτή τη στιγμή.

Και επειδή θέλω να τη ζήσω, κάνω υπομονή, και βάζω τη λογική μου και τον ρεαλισμό να τιθασεύσει το συναίσθημα.

Δεν θα αργήσει άλλωστε η στιγμή της κρίσης για όλους μας. Και για τον Σαμαρά . Θα τον κρίνω επί του πρακτέου, με βάση το βέλτιστο αποτέλεσμα για τη χώρα και το λαό της συνολικά και όχι με βάση τη συναισθηματική μου φόρτιση, την θυμική μου έγερση ή τις αχαλίνωτες φαντασιώσεις μου.

Στο κάτω - κάτω της γραφής, κυβερνήτη αναζητώ. Όχι θαυματοποιό.

Ierofantis

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 09/12/2011 20:35:07

    Μάλιστα.
    Οπότε δεχόμαστε την εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων για τα €;
    Γιατί αυτό αποφάσισαν και μάλιστα σε καθαρό επίπεδο κοινών εκβιαστών.
    Οχι σε ισότιμη βάση ομοφωνίας αλλά σε βάση πλειοψηφίας σαν την συνθήκη Σένγκεν.
    Ας κάνουμε μια βόλτα λοιπόν στο κέντρο και ας δούμε πως θα είναι το οικονομικό αύριο.

    • Μπαμπης avatar
      Μπαμπης @ Ο Ιθαγενής 09/12/2011 21:22:58

      Εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων....Διάβασε την τελευταία έκθεση του ΟΟΣΑ και αναλογίσου αν περιγράφει κυρίαρχη χώρα ή κυρίαρχο μπου...λο... Δε λέω να πάμε να πούμε να πούμε στους Γερμανούς ελάτε να μας κυβερνήσετε αλλά να σταματήσουμε να μιλάμε με τόση ευκολία για προδοσίες όταν η χώρα είναι προδομένη προ πολλού από αυτούς που την απαρτίζουν και είμαστε όλοι υπεύθυνοι γι αυτό.Η συμμετοχή μας στην ευρωπαική ένωση σημαίνει δικαιώματα αλά και υποχρεώσεις αλλά ως γνωστόν του Ελληνα ο τράχηλος είναι ακόμα επηρεασμένος από την τουρκοκρατία και δε σηκώνει υποχρεώσεις,μόνο δικαιώματα.Ιθαγενείς είμαστε όλοι φίλε έτσι κι αλλοιώς.Μέσα από την κατάσταση που έχει διαμορθωθεί έχουμε μια ευκαιρία να σπάσουμε τα αποστήματα αιώνων.Να κρατήσουμε τα καλά της ορθόδοξης πνευματικότητας και να τα συνθέσουμε με την ορθή άποψη των δυτικών για ό,τι απαρτίζει τη δημόσια ζωή.Αν πρέπει να σκύψουμε το κεφάλι και να δούμε τι δεν πήγε καλά γιατί μας το επιβάλουν οι Γερμανοί εγώ προσωπικά το προτιμώ από το να βλέπω το ίδιο πελατειακό κράτος και Ελληνες ιθαγενείς που τους τάζουν οι πολιτικοί χάντρες για να πάρουν την ψήφο τους.Δεν έχω τίποτα μαζί σου φίλε ιθαγενή ,με τους θαυματοποιούς τα έχω.Κι επειδή καλό το άρθρο αλλά δεν προχωράει στο επέκεινα,η αλλαγή κατά τη γνώμη μου απαιτεί ευρείες συναινέσεις που η Νέα Δημοκρατία ούτε και με αυτοδυναμία 48% μπορεί να καταφέρει.Καραδοκεί η Αλέκα που μόλις ακούστηκε το δημοψήφισμα την έπιασε πόνος για τις αγορές και η Λιάνα που ναι μεν κρίνει ότι δεν είναι εποχή για επανάσταση αλλά εμείς θα κλωτσάμε την άρρωστη Ελλάδα μέχρι να αποφασίσει να θεραπευτεί.

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Μπαμπης 09/12/2011 23:03:27

        Μπάμπη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Μπαμπης 10/12/2011 00:13:32

        Μάλιστα ...και τι λέει η έκθεση του ΟΟΣΑ λοιπόν; Ότι τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα έχουν βγει 17,000 Νόμοι ΠΔ και ΥΑ. Αλλά θα πρέπει να γίνουν κυβερνήσεις συνεργασίας για να βγουν ...περισσότεροι γιατί ο καθένας μόνος του έφτασε ως τις 17,000. Η χώρα δεν θέλει σωτήρες (και το γράφω εδώ και 4 χρόνια) δομές κανόνες και λειτουργίες θέλει. Το να σου επιβάλλουν οι άλλοι όμως εξυπηρετεί τις δικές τους σκοπιμότητες. Αν για να σωθώ πρέπει να γίνω ο λαχανόκηπος των Βορείων δεν θα πάρω. Για να γίνει η χώρα ισχυρή και ανεξάρτητη λοιπόν θέλει στόχο πρόγραμμα χρονοδιάγραμμα και στόχο. Δεν θέλει σωτήρες. ΥΓ Η έκθεση του ΟΟΣΑ αναφέρει τις παθογένειες της δημόσιας διοίκησης. Μα κάποιοι (η πλειοψηφία) δεν θέλει δημόσια διοίκηση. Πελατειακό κράτος θέλει για εξυπηρέτηση ίδιων σκοπών. Εργάζομαι στο Δημόσιο ...και; Δεν τα λέμε; ή χρειαζόμαστε τον ΟΟΣΑ;Αναδρομικές ρυθμίσεις στυλ Proton ή τρένα φαρδύτερα ή Ολυμπιακούς ή SIEMENS κλπ κλπ θέλουν και ο ΟΟΣΑ και οι "δικοί μας". Δεν τα λέμε; h__p://archaeopteryxgr.blogspot.com/2011/11/blog-post_14.html h__p://greekpoliticalreview.blogspot.com/2009/03/blog-post_25.html ...οι τρελοί του χωριού είμαστε για να ...βγάζουμε φωτοτυπίες. Αυτό ακριβώς το Κράτος θέλουν να έχουμε για να κάνουν τις δουλειές τους και να δίνουν τις συμβουλές τους.

        • Μπαμπης avatar
          Μπαμπης @ Ο Ιθαγενής 10/12/2011 16:54:30

          Φίλε μπορεί το ξένο κεφάλαιο να θέλει Ελλάδα μπανανία και χάος για να γίνονται πιο εύκολα οι δουλειές.Αυτό μπορεί να το καταλάβει κανείς με το που θα αρχίσει να σκέφτεται λίγο πολιτικά.Το θέμα μου εμένα είναι ότι οι εδώ συνεργάτες τους ανθίζουν μέσα στα κομματικά θερμοκήπια και χωρίς αυτούς δε θα έκαναν τις δουλειές τους με τον τρόπο που τις κάνουν.Καταλαβαίνω αυτό που εννοείς και σε χαίρομαι γιατί είσαι σκεπτόμενος αλλά η επανάσταση σ αυτή χώρα ξεκινάει από το να αναγκάσουμε τα κόμματα να αλλάξουν.Δες το παράδειγμα της Τουρκίας.Αγοράζει οπλικά συστήματα που είναι επένδυση αντιπαραγωγική αλλά με σωστή εθνική διαπραγματευτική πολιτική έχει γίνει χώρα εξαγωγέας οπλικών συστημάτων.Μια αντίστοιχη επισκόπηση της ελληνικής πολιτικής θα μας κάνει να κλάψουμε.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Ο Ιθαγενής 09/12/2011 22:11:37

      Φίλε Ιθαγενή, νομίζω με παρερμηνεύεις, ελπίζω όχι κακόβουλα. Βλέπεις, ήδη από την πρώτη πρότασή σου, το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγεις, ούτε καν το υπαινίχθηκα.

      Εξηγούμαι εν συντομία

      Την Ελλάδα την θέλω καρα - κυρίαρχη και καρα - ισχυρή.

      Με τη σωστή προετοιμασία όμως, στο σωστό χρόνο και εκμεταλλευόμενη τις κατάλληλες περιστάσεις.

      Αλλιώς κινδυνεύουμε να τη δούμε καρά - υποταγμένη και καρα - ανίσχυρη.

  2. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 09/12/2011 21:23:29

    Ιεροφάντη,καλησπέρα.Έγραψες εύστοχα πως ''είμαστε τρισχειρότερα τώρα''.Πράγματι.Σε σχέση με τέλη του 2009,αρχές του 2010,καμία σχέση με σήμερα.Κάθε χρόνο και χειρότερα θα συμπλήρωνα.Εξάλλου,το διαπιστώνουμε παντού.Και όπως αναφέρεις πολύ σωστά,φταίει ο ''λεφτά υπάρχουν''.Αυτός και η παράταξη που εκπροσωπεί είναι οι βασικοί και αποκλειστικοί υπεύθυνοι για το απερίγραπτο χάλι που βιώνουμε όλοι μας.Όμως,ας μη ξεχνούμε τις τωρινές συνθήκες και το τι έπεται.Εκείνο που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση και το συνυπογράφω,άνευ καμίας επιφύλαξης,είναι ο επίλογος του κειμένου σου,που αρχίζει με τη φράση ''δεν θ'αργήσει άλλωστε η στιγμή κρίσης για όλους μας''.Ιεροφάντη,δεν αργεί η ώρα που οι πάντες θα τεθούν ενώπιον της Ιστορίας.Πρώτα οι ίδιοι οι πολίτες,που με τη ψήφο τους θα σημαδέψουν τη πορεία της πατρίδας για χρόνια.Στην εκλογική αναμέτρηση που έρχεται,πλέον,ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του.Κάθε ψήφος θα μετρήσει,πια,αποφασιστικά,ειδικά σε αυτές τις τόσο κρίσιμες κοινωνικο-οικονομικές συνθήκες.Και φυσικά,όπως τονίζεις κι εσύ,θα κριθεί και ο ίδιος ο Σαμαράς.Σ'ενα πράγμα θα τονίσω το εξής:Αναφέρεις πως θα τον κρίνεις ''επί του πρακτέου''.Πιστεύω,κατά τη προσωπική μου γνώμη,πως σημαντικότατο ρόλο θα διαδραματίσει η συνολική πλατφόρμα,επί όλων των ζητημάτων,που θα καταθέσει η Νέα Δημοκρατία,προεκλογικώς,και κυρίως η πειστική και επαρκής επεξήγηση της κυβερνητικής της πρότασης πάνω σε κάθε τομέα της κοινωνικής-οικονομικής-εθνικής ζωής της χώρας.Δεν θα δώσει η κοινωνία ''λευκή επιταγή''.Έχω γράψει,αρκετές φορές,πως πάρα πολλά θα κριθούν σ'αυτό το σημείο.Παράδειγμα,δεν είναι μόνο το φορολογικό θέμα και οι συντελεστές του.Είναι ένα σωρό άλλα.Ο καθένας αντιλαμβάνεται πως η χώρα χρειάζεται κυβερνήτη και όχι θαυματοποιό.Το τονίζεις κι εσύ στο κλείσιμο της κεντρικής ανάρτησης.Εξάλλου,σ'αυτό τον αρμαγεδδώνα,θα είναι κάποιος αιθεραβάμων αν πιστεύει πως θα λυθούν ''δια μαγείας'' όλα τα δεινά χρόνων που συσσώρευσε το εγκληματικό,ύπουλο,παμπόνηρο πασοκικό καθεστώς.Και κάτι τελευταίο:Κάποτε είχες αναφέρει την εξής φράση.Την είχα σχολιάσει και θα την επαναφέρω:''τικ-τακ,το ρολόι της Ιστορίας χτυπά''.....Ο χτύπος της θα είναι εξαιρετικά ισχυρός και η μεγάλη κεντροδεξιά παράταξη οφείλει να είναι συνεπής στη συνάντηση που θα έχει με την ανασυγκρότηση της πατρίδας...Εξάλλου,ως γνωστόν,το τρένο της Ιστορίας σφυρίζει,μόνο,μία φορά....

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Komis Montechristo 09/12/2011 22:03:38

      Καλησπέρα Κόμη.

      Στα πολύ εύστοχα σχόλιά σου κρατώ με ιδιαίτερη επισήμανση το μέρος :"Πιστεύω,κατά τη προσωπική μου γνώμη,πως σημαντικότατο ρόλο θα διαδραματίσει η συνολική πλατφόρμα,επί όλων των ζητημάτων,που θα καταθέσει η Νέα Δημοκρατία,προεκλογικώς,και κυρίως η πειστική και επαρκής επεξήγηση της κυβερνητικής της πρότασης πάνω σε κάθε τομέα της κοινωνικής-οικονομικής-εθνικής ζωής της χώρας".

      Νομίζω ότι σε αυτό τον τομέα πολιτικής, όσο και αν φαίνεται εκ πρώτης όψεως παράξενο, μπορούμε να συνεισφέρουμε και εμείς.

      Σύντομα, με τη βοήθεια και την κατανόηση του Φάκτορα, θα προβώ σε μια σειρά από αναρτήσεις, με κάποιες ιδέες και προτάσεις που εγώ τουλάχιστον εκτιμώ ότι πρέπει να αποτελέσουν προγραμματικές δεσμεύσεις ή πολιτικές εν όψει εκλογών. Αφορούν 10 κεντρικούς τομείς δραστηριότητας που εκτιμώ ότι μπορούν να συνεισφέρουν να ξελασπώσει η χώρα και εξειδικεύονται σε επιμέρους δέσμες ιδεών.

      Ο σκοπός που θα μπώ στον κόπο είναι απλός.

      Ο διάλογος - γόνιμος θέλω να πιστεύω - και η ανταλλαγή ιδεών και προτάσεων από άγνωστους μέν ανθρώπους, γνώστες όμως, αρκετοί εξ υμών, τα των του οίκου τους.

      Το θεωρώ μεγάλη και εποικοδομητική συμβολή στην όσμωση κόμματος - κοινωνίας στο πλαίσιο προγραμματικών κυβενρητικών πολιτικών.

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ ierofantis 09/12/2011 23:12:59

        Άριστη η κίνηση στην οποία θα προβείς και αναμένεται μ'εξαιρετικό ενδιαφέρον η παρουσίαση των ιδεών και προτάσεών σου.Τέτοιες προσπάθειες και αναλύσεις θα συμβάλλουν αποφασιστικά και ελπίζω στη Συγγρού να διαβάσουν.Εξάλλου,αυτό το διαδικτυακό μετερίζι βοηθά αποφασιστικά στη παραγωγή ιδεών.Σε συγχαίρω γι'αυτό.

  3. Aris. A avatar
    Aris. A 09/12/2011 21:39:23

    ierofantis Καλησπέρα και εύχομαι καλά Χριστούγεννα σε όλους

    Χθες έβγαλε μια έκθεση ο ΟΟΣΑ για το χάλι της ελληνικής δημόσιας διοίκησης.

    Λίγο πολύ περιέγραψε με ακρίβεια αυτό που όλοι οι Ελληνες βιώνουν κάθε φορά που έρχονται σε επαφή με το δημόσιο.

    Περιέγραψε αυτό που αποτελεί τροχοπέδη για την ανάπτυξη και τον "εκπολιτισμό" της χώρας.

    Αυτό που αποτελεί άντρο διαφθοράς συναλλαγής και υπανάπτυξης.

    Θεωρω ότι πολύ σωστά τα όσα λες αλλά κάποια στιγμή η ΝΔ και ο Σαμαράς θα πρέπει να μιλήσουν ξεκάθαρα για το πως θα διορθώσουν τέτοια προβλήματα.

    Επίσης έχει αποφύγει να πάρει θέση σε μια σειρά από πολύ σοβαρά πρόβληματα όπου θα έκαναν ποιο πειστικό ποιο χειροπιαστό το μήνυμα του.

    Για παράδειγμα για την περίπτωση Λαυρεντιάδη δεν έχει πάρει θέση η ΝΔ.

    Για το θέμα των ναυπηγείων και των γερμανικών υποβρυχίων που δόθηκαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ και ήταν η πρώτη προτεραιότητα του Βενιζέλου ως ΥΕΘΑ πάλι δεν πήρε θέση η ΝΔ.

    Ο πολύς κόσμος δεν καταλαβαίνει από στρατηγική και τακτικές κινήσεις τυρρανιέται και θέλει απαντήσεις πως θα βγει από την δύσκολη θέση.

    Και δεν αντιλαμβάνεται πως αυτό θα γίνει με την ατιμωρησία και το φαγοπότι να συνεχίζεται.

    Σαφώς για αυτό δεν φταίει ο Σαμαράς αλλά δεν τα έχει φωτίσει όπως πρέπει για να στείλει μήνυμα αποφασιστικότητας και ισότητας.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Aris. A 09/12/2011 22:23:05

      Άρη, για τα θέματα των πολιτικών πρωτοβουλιών, σε παραπέμπω στο αμέσως ανωτέρω σχόλιό μου στον Κόμη.

      Για την υπόθεση Λαυρεντιάδη, είναι γνωστό ότι είναι υπό δικαστική διερεύνηση. Δηλαδή τι άλλο θα έπρεπε να πει η ΝΔ πέραν του αυτονόητου που έχει ήδη πει ότι η υπόθεση πρέπει να ερευνηθεί επό την δικαιοσύνη;

      Για τα υποβρύχια που γέρνουν, να σου θυμίσω ότι ο βάλτος έχει επέλθει οριστικά πλέον μετά την περιβόητη απόφαση Βενιζέλου προ ενός έτους με την οποία μεταβιβάστηκε η πλειοψηφία των μετοχών των ναυπηγείων Σκαραμαγκά στον Ισκαντέρ Σαφά, τον Λιβανέζο αυτόν κύριο, που το παίζει επιχειρηματίας περιοπής και πρακτικά λειτουργεί ως αχυράνθρωπος των Γερμανών που εξακολουθούν και κατέχουν μειοψηφικό πακέτο μετοχών μετά την μεταβίβαση στον Σαφά. Την απόφαση αυτή δεν την υπερψήφισε στη Βουλή η ΝΔ και επιφυλάχθηκε να την μελετήσει ως προς τυχόν πολιτικές ευθύνες όταν θα γίνει κυβέρνηση.

      Το θέμα είναι λεπτό, διότι εκτός των πολιτικών προεκτάσεων στο εσωτερικό επίπεδο, εμπλέκει και τις ένοπλες δυνάμεις αλλά και την εν γένει αποτρεπτική ισχύ της χώρας σε ένα οπλικό σύστημα εξόχως σημαντικό για τους αμυντικούς σχεδιασμούς της χώρας. Και ως γνωστό, όταν είσαι με τη μία παλάμη ανοιχτή σαν κουτάλα για δανεικά, δεν πάς με την άλλη παλάμη σφιγμένη γροθιά για να παίξεις ξύλο. Και ο Σαμαράς αυτό το γνωρίζει μεν, αλλά δεν φέρει ευθύνη για την κατάσταση, δε. Και σίγουρα δεν έχει κανένα λόγο τώρα να ανοίξει ένα ακόμα μέτωπο με την μεγαλύτερη ευρωπαϊκή δύναμη, σε μια συγκυρία που οποιαδήποτε παρερμηνεία δηλώσεων ή προθέσεων, μπορεί να του προσαφθεί ως υπαιτιότητα για κάθε στραβό που συμβαίνει στη χώρα. Το βλέπεις, το βλέπω. Τον Σαμαρά δεν τον "πάνε" πολλοί, ντόπιοι και ξένοι. Και τον περιμένουν στη γωνία για όλα.

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ ierofantis 09/12/2011 22:58:28

        ierofantis

        Για ποια δικαιοσύνη μιλάμε για αυτήν που καθάρισε το σκάνδαλο χρηματιστηρίου και Siemens;;

        Ούτε μια επερώτηση δεν κατάλαβα να έγινε στην βουλή για την υπόθεση ή για τις περίεργες αγορές μετοχών ΜΜΕ από τον Λαυρεντιάδη με ποια χρήματα εγιναν.

        Δεν μπορεί όταν έχουμε ψοφήσει από την φορολογία κάποιος να μας φορτώνει 1δις ευρώ χρέος και εσύ να δείχνεις την δικαιοσύνη.

        Για τα υποβρύχια πάλι κοντή η λαλιά της ΝΔ.

        Κοίταξε εγώ αυτό που βλέπω είναι ότι ο Σαμαράς την παθαίνει όπως ο Καραμανλής.

        Ούτε ο φίλος της ελληνικής διαπλοκής είναι και τον χτυπάνε κάθε μέρα σαν χταπόδι ούτε έχει το θάρρος να πάει τα πράγματα μέχρι τέλος και να πει τα πράγματα με το ονομά τους για αυτούς που λυμαίνονται την χώρα.

        Εκεί πιστεύω ότι οφείλεται το δημοσκοπικό βάλτωμα της ΝΔ.

        Δεν αποδεικνύει ότι έχει την δύναμη να γίνει παράταξη ανατροπής να χτυπήσει το φίδι στο κεφάλι.

        Εδώ ανέχεται να συμμετέχει σε μια κυβέρνηση που κομβικό ρόλο έχουν ο υπόδικος Μίχας και Καπελέρης.

        Για συμβολικούς λόγους έπρεπε να ζητήσει απομάκρυνση όσων μπλέκονται σε περιέργες υποθέσεις.

        Με την αγιαστούρα δεν φέρνεις το νέο και κυρίως δεν πείθεις τους δύσπιστους ότι δεν θα είσαι μια άλλη περίπτωση Καραμανλή.

        Προσωπικά συμφωνώ μαζί σου ότι είναι τελείως ανώριμοι όσοι ήθελαν ο Σαμαράς να μην στηρίξει Παπαδήμο σε αυτή την φάση εν μέσω τέτοιας θύελλας.

        Το πρόβλημα είναι ότι ο Σαμαράς μιλάει περισσότερο με όρους πολιτικού παιχνιδιού που δεν καταλαβαίνουν οι πολίτες και δεν μιλάει στην κοινωνία που βράζει.

        Επίσης η ανανέωση της ΝΔ σε πρόσωπα δεν έχει προχωρήσει.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Aris. A 10/12/2011 00:27:53

          Άρη, βάζεις πολλά θέματα μαζί αλλά θα επιχειρήσω να δώσω κάποιες απαντήσεις.

          Στο σκάνδαλο του χρηματιστηρίου, ουδέποτε ελέγχθηκε πειστικά, διότι για να επέμβει κάποιος δικαστικά πρέπει να υπάρχει κατηγορία για ποινικό ή αστικό αδίκημα, ζημία, και ενάγων ζημιούμενος. Υπενθυμίζω ότι η βασική νομοθεσία περί χρηματοοικονομικών πράξεων, χρηματιστηρίου και κεφαλαιαγοράς εξειδικεύτηκε μετά το χρηματιστήριο. Στη Siemens συμφωνώ ότι είδαμε μια παρωδία δικαστικής - κοινοβουλευτικής έρευνας, αλλά ας μη ξεχνάμε ότι και στην Αμερική και στη Γερμανία, η Siemens συμβιβάστηκε και ουδέποτε η ίδια ή στελέχη της οδηγήθηκαν στο σκαμνί. Αυτό ίσως μας δείχνει ότι στον κόσμο της πολιτικής και των σούπερ επιχειρήσεων, ισχύει ο συμβιβασμός, γιατί απλούστατα κανένα δε συμφέρει το ξεκατίνιασμα στις δικαστικές αίθουσες.

          Για Λαυρεντιάδη και υποβρύχια εξήγησα παραπάνω.

          Όσο για το θέμα της ενεργότερης και καταγγελτικότερης παρουσίας του Σαμαρά στα ενδότερα της κυβέρνησης και στα μπουμπούκια της, υπάρχει αντίλογος. Επίσημη θέση είναι η στήριξη μιας κυβέρνησης με περιορισμένη πλην συμβολική συμμετοχή σε αυτή, περιορισμένου εύρους εργασιών περιορισμένου χρόνου και εκλογές. Δεν έχει κανένα λόγο να συγκυβερνήσει με το σύστημα ΠΑΣΟΚ ο Σαμαράς για να μπει στο κάδρο. Υπομονή κάνει να τελειώνει (αν τελείωσει) τα καθήκοντά της αυτή η κυβέρνηση, πριν να πάμε στις κάλπες. Γιατί να καθίσει από τώρα να κάνει ως μειοψηφία φασαρία για Μιχαίους και Καπελέρηδες, όταν γνωρίζει ότι επί της ουσίας βρίσκεται σχεδόν εξαναγκαστικά, για λόγους που έχουμε αναλύσει στο παρελθόν, σε μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ επί της ουσίας με ολίγο από ΛΑΟΣ;

          Τους αφήνει να εκτίθενται, και έτσι να αποσυντίθενται. Από Δευτέρα, μαζί με τις καμπάνες που θα βαράνε στα εξωτερικά, θα αρχίσουν και τα καμπανάκια στο ΠΑΣΟΚ. Εκεί να δεις γέλια...!

          Τέλος, στο μεν θέμα του τρόπου με τον οποίο απευθύνεται ο Σαμαράς στην κοινωνία, επέτρεψέ μου να πω, ότι κατά τη γνώμη μου είναι ο ορθός και τον διαχωρίζει αυτό από τις άναρθρες κραυγές ένθεν κακείθεν του παρελθόντος που ήταν μεν πλήρεις βερμπαλισμών και μεγαλεπήβολων λόγων, εντελώς όμως φτωχές σε περιεχόμενο και στόχο. Σο δε θέμα ανανέωσης, έχεις δίκιο εν μέρει. Διότι στην τελική ανάλυση, την ανανέωση θα την κάνουμε εσύ και εγώ και όλοι οι άλλοι. Δημοκρατικά μπορούμε να επιλέξουμε και κάποια άλλη λύση από την πεπατημένη εκπροσώπηση.

          • Μπαμπης avatar
            Μπαμπης @ ierofantis 10/12/2011 17:09:27

            Δες όμως που στα πλαίισια της υπεύθυνης κομματικής τακτικής χάνεται το μείζον που είναι η υπευθυνότητα απέναντι στην πατρίδα.Γιατί να συμμετέχει η Νέα Δημοκρατία ως απρόθυμη στην κυβέρνηση?Γιατί να μην πιάσει τον Παπαδήμου και να του πει προχώρα στο σχηματισμό κυβέρνησης της αρεσκείας σου κι εμείς θα σε υποστηρίξουμε?Γιατί να δε γίνεται ακόμα και τώρα ένας υπεύθυνος διάλογος με τις άλλες πολιτικές δυνάμεις για το ποιές αλλαγές χρειάζεται η χώρα?Αν έκανε κάτι τέτοιο ο Σαμαράς τώρα ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα είχε τα εχέγγυα ειλικρινούς συζητητή και διακομματικού ηγέτη αύριο και αν αναλάβει την διακυβέρνηση.Ουσιαστικά περιγράφεις μια τακτική όπου η εξουσία θα πέσει στα χέρια του κόμματος σαν ώριμο φρούτο.Καλό για τη Νέα Δημοκρατία αλλά για το σύνολο?

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ Μπαμπης 10/12/2011 20:52:48

            Μη ξεχνάς φίλε μου Μπάμπη, ότι η ΝΔ δεν έχει την πλειοψηφία στη Βουλή, ότι δεν ευθύνεται για τα κυβερνητικά αδιέξοδα, ότι δεν πιστεύει στην πολιτική που εφαρμόζεται αλλά στους στόχους και ότι η συμφωνία ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας, είχε συγκεκριμένο περιεχόμενο κατόπιν συμφωνίας όλων των εμπλεκομένων.

            Τί άλλο να αναμένει κανείς από μια μεταβατική κατάσταση; Να κάνει η ίδια κυβέρνηση μειοψηφίας με Πρωθυπουργό Παπαδήμο;

  4. ΜΠ avatar
    ΜΠ 09/12/2011 22:29:12

    ΜΠ 09/12/2011 στις 9:40 pm
    Αποφάσεις μέγιστης σημασίας που ορίζουν τις τύχες μας για την επόμενη δεκαετία – τουλάχιστον – δεν επιτρέπεται να επικυρωθούν με υπογραφές της παρούσης δοτής κυβέρνησης. Οι Εκλογές είναι πλέον και σίγουρο ότι επιβάλλεται να δρομολογηθούν το ταχύτερο. Δυστυχώς, θα πρέπει να ανεβάσουν τους τόνους και τις ταχύτητες στην Ν.Δ αμέσως, προκειμένου να αποφύγουμε οποιαδήποτε δέσμευση που θα εκχωρεί κυριαρχικά Εθνικά δικαιώματα. Η κατάσταση έχει ξεφύγει προπολλού και ο Α.Σ πρέπει να βγει στη σέντρα. Είναι μεγάλο λάθος αυτό που προτείνεται από τους Μερκοζί και με πολύ κοντό ορίζοντα εφαρμογής ενός τέτοιου σεναρίου, καθώς οι στρεβλώσεις που επιδιώκουν να “διορθώσουν”, των δημοσιονομικά “άτακτων” κρατών, είναι μακροχρόνιες και οφείλονται κυρίως σε λάθος πολιτικές των χωρών αυτών. Ένα τέτοιο σενάριο, πέρα από όποια πρόσκαιρη “ανακούφιση”, πλασματική κατά την ταπεινή μου άποψη, θα επιφέρει μεγαλύτερης κλίμακας τριγμούς, που θα κλειδωνίσουν τις κοινωνίες και τη συνοχή τους, με αποτέλεσμα να γκρεμιστεί το Ευρωπαϊκό οικοδόμημα σε μία νύχτα, μόλις ξεσπάσουν οι κοινωνίες ομαδικά και συντονισμένα. Οι αποφάσεις αυτές είναι προϊόν εγωκεντρισμού των δύο μεγάλων χωρών της Γαλλίας και της Γερμανίας, σε μία προσπάθεια, τελευταία ίσως, εκβιαστικού πόκερ με σκοπό την αποφυγή του αναπόφευκτου υποβιβασμού από τους οίκους αξιολόγησης.

  5. Mάριος avatar
    Mάριος 09/12/2011 22:33:43

    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2104980

  6. Decodex avatar
    Decodex 09/12/2011 22:52:44

    Ωραία...υπομονή λοιπόν.
    Με το PSI+ τι γίνεται; Οι εταιρείες που χρυσοπληρώνουμε τι κάνουν με τις διαπραγματεύσεις; Κανένα status report για τον λαουτζίκο;
    Η με την υπομονή θα φάμε το αγγλικό δίκαιο στη μάπα και το επιτόκιο στο 7% για τα παλιά μας χρέη;
    Μετά πως θα πληρώσουμε; Με τη συμφωνία της Αγίας Ρωμαικής Αυτοκρατορίας του ισοσκελισμένου προυπολογισμού και το 3%; Θα πουλήσουμε τους κλεφτοκράτες του δημοσίου, τις παλλακίδες πολιτικούς και τις οδαλίσκες δημοσιογράφους για δουλοπάροικους;
    Είναι πολλά τα χρόνια της κλεψιάς και οι ρίζες βαθιές.
    Είναι σαν να έχεις ένα χωράφι γεμάτο με τεράστια παράσιτα. Πάει να βγεί κανα φυλλαράκι και του κρύβουνε τον ήλιο...Αντε να προκόψεις.
    Το χώμα παραμένει Ελληνικό αλλά με το περίμενε όλα τα βλαστάρια μαραίνονται.
    Δεν σώνεται ούτε το αμπέλι, ούτε η ελιά, ούτε το καράβι ενώ στα διπλανά χωράφια γίνεται το "ελα να δείς".
    Η κατάσταση είναι για να πάρεις τη τσάπα και να ξεριζώνεις...

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Decodex 10/12/2011 00:35:53

      Μέσα στην αισιοδοξία είσαι ρε αδερφέ μου...!

      Με το PSI+ τι γίνεται; Δεν γίνονται και πολλά πράγματα

      Οι εταιρείες που χρυσοπληρώνουμε τι κάνουν με τις διαπραγματεύσεις; Το παλεύουν αλλά εδώ υπάρχουν πολλά συγκοινωνούντα δοχεία ξέρεις. Όλοι μιλάνε με όλους και με πολλά καπέλα ταυτόχρονα.

      Κανένα status report για τον λαουτζίκο; Δεν προβλέπεται.

      Η με την υπομονή θα φάμε το αγγλικό δίκαιο στη μάπα και το επιτόκιο στο 7% για τα παλιά μας χρέη; Είναι υπό διαπραγμάτευση

      Μετά πως θα πληρώσουμε; Μα τα χρέη δεν πρόκειται ποτέ να τα αποπληρώσουμε. Όλοι θα είναι ευχαριστημένοι αν πληρώνουμε μόνο τους τόκους

      Με τη συμφωνία της Αγίας Ρωμαικής Αυτοκρατορίας του ισοσκελισμένου προυπολογισμού και το 3%; Δεν θα περπατήσει, διότι οι άλλοι, έχουν μεγαλύτερους σκελετούς στη ντουλάπα από μας

      Θα πουλήσουμε τους κλεφτοκράτες του δημοσίου, τις παλλακίδες πολιτικούς και τις οδαλίσκες δημοσιογράφους για δουλοπάροικους; Καλή ιδέα.

      Είναι πολλά τα χρόνια της κλεψιάς και οι ρίζες βαθιές.
      Είναι σαν να έχεις ένα χωράφι γεμάτο με τεράστια παράσιτα. Πάει να βγεί κανα φυλλαράκι και του κρύβουνε τον ήλιο…Αντε να προκόψεις.
      Το χώμα παραμένει Ελληνικό αλλά με το περίμενε όλα τα βλαστάρια μαραίνονται.
      Δεν σώνεται ούτε το αμπέλι, ούτε η ελιά, ούτε το καράβι ενώ στα διπλανά χωράφια γίνεται το “ελα να δείς”.
      Η κατάσταση είναι για να πάρεις τη τσάπα και να ξεριζώνεις…

      Σιγά σιγά...!

  7. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 09/12/2011 23:33:31

    Χαίρε Ιεροφάντη

    Ωραίοι οι Ούγγροι. Δέν θέλουν νά χάσουν εθνική κυριαρχία, αλλά παρά τό γεγονός ότι δέν συμμετέχουν στήν ευρωζώνη, θά συμμετέχουν καί αυτοί στήν διακρατική συμφωνία. Θέλουν νά έχουν ανοιχτή τήν πόρτα γιά μελλοντική είσοδό τους στήν ευρωζώνη, υιοθετόντας όμως παράλληλα τούς κανόνες δημοσιονομικής πειθαρχίας πού θά ισχύσει γιά τά μέλη τής ευρωζώνης. Μέ τόν ανάλογο έλεγχο εννοείτε. Τό ίδιο ισχύει καί γιά τήν Πολωνία, Τσεχία, παρεπιμπτόντως καί γιά τούς γίγαντες Ρουμανία καί Βουλγαρία. Βασικά θά συμμετάσχουν όλοι, εκτός Βρετανών.
    Ποιό ήταν τό πρόβλημα τών βρετανών;

    «Η αδυναμία συμφωνίας στο επίπεδο των «27» οφείλεται εν πολλοίς στην απαίτηση των Βρετανών να τεθεί το «Σίτι» του Λονδίνου εκτός του πεδίου ελέγχου των εποπτικών αρχών και των άλλων θεσμικών οργάνων της ΕΕ. Την απαίτηση αυτή δεν απεδέχθησαν οι χώρες της ευρωζώνης οι οποίες αποφάσισαν τελικώς να προχωρήσουν μόνες τους, καλώντας παράλληλα όσες από τις χώρες της ΕΕ που δεν μετέχουν στο ευρώ να τις ακολουθήσουν, εφ όσον φυσικά το επιθυμούν. » (ΒΗΜΑ, ηλ. έκδοση, 9.12.11).

    Μέ άλλα λόγια, τό «βατικανό» τής χρηματιστικής απάτης νά παραμείνει χωρίς κανένα, έστω υποτυπώδη έλεγχο. Νά μπορεί νά διαλύει όποια οικονομία γουστάρει γιά νά κονομήσει, νά ελέγχουν ορισμένοι άγνωστοι «διεθνείς πολίτες» τό δικαίωμα ζωής ή θανάτου δεκάδων εκατομμυρίων ανθρώπινων ψυχών, είτε μέσω πολέμου (πρόσφατα Λιβύη), είτε μέσω τής «ελεύθερης» χρηματιστηριακής αγοράς καί πώλησης τών πάντων (τροφίμων, υδάτων, ενέργειας, δανεισμό κρατών, κ.ο.κ.).
    Καί η Ελλάδα; Πού βρίσκεται αυτό τό κράτος; Πού βρίσκεται η ελληνική βάρκα; Πώς θέλει νά αρμενίσει μέσα στό χάος τής διεθνούς αταξίας καί νά αποφύγει νά τήν βουλιάξουν τά απόνερα τών διεθνών αεροπλανοφόρων;
    Κυβερνήτη χρειαζόμαστε όντως ιεροφάντη. Νά ξέρει τἰ τρύπια βάρκα κυβερνάει, νά τήν οδηγήσει μέ ασφάλεια σέ κάποιον όρμο καί νά τήν επισκευάσει.
    Ναί τελειώνουν τά νερά καί τά τρόφιμα. Άς τά μοιράσει πιό δίκαια νά επιβιώσουν όλοι. Καί άς δείξει τόν μικρό όρμο, έστω στόν χάρτη, πού στοχεύει νά προσαράξει τήν βάρκα μέ ασφάλεια.
    Μέχρι στιγμής ακολουθούμε τά απόνερα τού αεροπλανοφόρου «Ευρώπη». Γίναμε μούσκεμα καί παρακαλάμε νά μάς πετάνε κάθε τρείς καί λίγο τά αναγκαία πρός τό ζείν. Πολλοί διαφωνούν μέ τήν κατάντια καί απαιτούν από τούς κυβερνήτες αλλαγή πορείας. Στρίψε δεξιά, στρίψε αριστερά, όπισθεν ή οριζοντίως πλάγια. Νομίζω ότι έξω από τήν πορεία τού αεροπλανοφόρου «Ευρώπη», ειδικά αυτή τήν στιγμή, θά μάς συντρίψει στήν κυριολεξία. Πολλοί πιστεύουν ότι τό εν λόγω αεροπλανοφόρο πλέει ίσια στό ύφαλο. Δέν μένει παρά νά τό δούμε. Είναι προτιμότερο νά προσπαθήσουμε νά σωθούμε μέ τούς άλλους μαζί παρά μόνοι.
    Αυτή τήν στιγμή κυβερνήτη χρειαζόμαστε. Νά ξέρει πού πάει.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Ιαπετός 10/12/2011 00:38:10

      Ιαπετέ, δεν χρειάζεται να πω ότι για άλλη μια φορά εκτιμώ την παρέμβασή σου ως ιδιαιτέρως εύστοχη.

  8. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 09/12/2011 23:52:01

    Ιεροφάντη, είσαι από τους πιο μετριοπαθείς εδώ μέσα.. Ωστόσο, κατά τη γνώμη μου, προσπαθείς να καλύψεις την απογοήτευσή σου για το Σαμαρά (και εγώ είμαι ένας από τους 800.000, δεξιός σε ιδεολογία αλλά καμία κομματική σχέση με ΝΔ).. Δεν είναι κακό να σε απογοητεύει κάποιος στον οποίο πίστεψες...χειρότερο είναι να "νερώνεις" τις ιδεές σου και να "νοθεύεις" τα επιχειρήματα για να υποστηρίξεις την πιθανή λάθος επιλογή σου...Δεν λέω ότι ο Σαμαράς είναι για πέταμα, ωστόσο τα τελευταία δείγματα γραφής δεν είναι καλά.. Συμφωνώ απολύτως με το τελευταίο...δεν ψάχνουμε θαυματοποιό αλλά κυβερνήτη...αν δεν είναι ο Σαμαράς τόσο το χειρότερο για αυτόν...μπορεί αυτή η διαδικασία να αναδείξει κάποιον άλλον σπουδαίο πολίτη, πίσω από τον οποίο θα συνταχθούμε και θα βγούμε στην επιφάνεια..γιατί όχι εσένα, τον Aris A, τον Κόμη ή τον Ιθαγενή..

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Φακ Κωστας 10/12/2011 00:51:35

      Φίλε Κώστα, κομματική θέση δεν κατέχω ούτε προσμένω. Δεν απογοητεύομαι εύκολα, ούτε ενθουσιάζομαι εύκολα. Αντλώ πληροφόρηση από ανοικτές πηγές και δεν γνωρίζω, όταν σχολιάζω ή κάνω αναρτήσεις, σημαντικές ίσως λεπτομέρειες της πολιτικής, οι οποίες δικαιώνουν μια πολιτική επιλογή μεσοπρόθεσμα - μακροπρόθεσμα, όταν εκ πρώτης όψεως βραχυπρόθεσμα εμφανίζεται ως ακατανόητη. Στο πλαίσιο αυτό κρίνω τα πολιτικά πρόσωπα και βεβαίως και τον Αρχηγό της Αξ. Αντιπολίτευσης. Τον κρίνω αλλά δεν τον σταυρώνω. Τον κρίνω για αυτά που λέει, κυρίως για αυτά που κάνει και περισσότερο για αυτά που συμβαίνουν εξ αιτίας αυτών που κάνει. Και στη δική μου κλίμακα δεν έχει ακόμα κάνει κάποιο ολέθριο λάθος ή κάτι που να του καταλογίζω ως τόσο αρνητικό, που να δικαιολογεί την οριστική και αμετάκλητη αποστασιοποίησή μου έναντί του. Αυτό είναι όλο. Και βεβαίως δεν είναι η μοναδική επιλογή. Κάθε άνθρωπος είναι ελέυθερος να επιλέξει ότι και όποιον νομίζει ότι τον εκπροσωπεί καλύτερα. Εγώ έχω μια θέση που λέει σε μένα τουλάχιστον ότι αξίζει να δοκιμάσω την επιλογή αυτή. Εκ του αποτελέσματος και σε κάποιο χρόνο θα κρίνω αν έπραξα σωστά. Και αυτό εν γνώσει μου ότι δίπλα στους προβεβλημένους πολιτικούς πλην όμως πολλάκις κενούς περιεχομένου στον πολιτικό τους λόγο, ίσως αξίζει και μια θέση και σε πολλούς από τους εδώ σχολιαστές.

  9. tommy avatar
    tommy 10/12/2011 00:21:46

    Oχι κυβερνήτη Ιεροφάντη..όχι ..ουτε κάν θαυματοποιό αναζητείς..
    Θ Ε Ο χρειάζεσαι.. στην θέση πού ήρθαμε απο θαυματοποιούς κυβερνήτες.

    ή έστω τήν επόμενη καλύτερη επιλογή πού μπορεί να έχεις..
    ...έναν Τ Ρ Ε Λ Λ Ο ΄- ή τρελλαμένο τό ίδιο κάνει- Ε Λ Λ Η Ν Α

    Και ΑΝ εμφανιστεί, ας μήν τον αποπάρουμε ..Χάρη θα μάς κάνει όλους εμάς τούς υπολοίπους ..Τα έχουμε ζήσει όλα τα άλλα.

    Καλο σου βράδυ...

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ tommy 10/12/2011 00:53:00

      Βασικά θέλουμε έναν ΘΕΟΤΡΕΛΟ ΕΛΛΗΝΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ.

      Καλό βράδυ, tommy μου...!

  10. ioannis33 avatar
    ioannis33 10/12/2011 01:40:41

    συνηθως ξεκιναω απο την τελευταια παραγραφο για να ''αισθανθω'' αν πρεπει να διαβασω κατι.να νιωσω υπερηφανος που ειμαι ελληνας,εγραψες.ποσες φορες το ευχηθηκα αυτο.παντως,πρεπει να παραδεχτουμε πως δεν ειναι και τοσο υπερηφανο το γεγονος πως πλεον οι σημαντικοτερες αποφασεις για το μελλον της χωρας λαμβανονται απο μια κυβερνηση που δεν ειναι προιον λαικης εντολης.οχι εξαιτιας πραξικοπηματος αλλα ανικανοτητας αποφασεων και σχεδιων των προηγουμενων κυβερνησεων.και καπου εκει περιπλεκεται το πραγμα.και τα τρια κομματα που κυβερνουν,ασκουν ταυτοχρονα και αντιπολιτευση.οι δελφινοι μεταξυ τους και συνολικα στον Γιωργο,η βαση της Ν.Δ. στην τριαδα της κορυφης και το ΛΑΟΣ στα ...γομαρια του ΛΑΟΣ.συνεπως αγαπητε μαλλον θαυματοποιος μας χρειαζετε!

  11. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 10/12/2011 10:22:05

    Καλημέρα σε όλους σας.
    Ιεροφάντη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, Κυβερνήτη χρειάζεται η Ελλάδα.
    Κυβερνήτη - Πατριώτη. Κυβέρνηση με εκλογές. Κυβέρνηση εκλεγμένη από το λαό, όποιο κόστος και αν έχει αυτό.Δυστυχώς είμαστε σε δυσκολότερη θέση απ΄ότι το 2009 ή και το 2010. Σίγουρα δεν είναι καιρός για αντάρτικο ή επαναστάσεις .
    Αλλά με όλα αυτά , έμείς οι Ελληνες πολίτες έχουμε εγκλωβιστεί σε μια κατάσταση που μόνο μας φθείρει. Δεν υπάρχουν περιθώρια για άλλα λάθη. Τι να την κάνουμε την όποια λύση άν οι αυτόχειρες πληθαίνουν? Αν στα σχολεία οι δάσκαλοι αντί παιδείας δίνουν τροφή? Αν οι γέροντες γίνονται ζητιάνοι? Αν οι άστεγοι πληθαίνουν?
    Ο επόμενος κυβερνήτης πια Ελλάδα θα κυβερνήσει? Λίγο ακόμα και δεν θα γίνεται καμμία κουβέντα, στην χώρα που έδωσε την δημοκρατία, για κυβερνήτες και εκλογές.Λίγο ακόμα και στην Ελλάδα του 2012 θα μείνουν μόνο αυτοί που αντέχουν να υπομένουν ζυγούς. Αυτή την Ελλάδα θέλουμε? Αυτή τη χώρα θέλουμε για τα παιδιά μας?

  12. Δικερως avatar
    Δικερως 11/12/2011 12:01:45

    Με ολο τον σεβασμο Ιεροφαντη,μαλλον θαυματοποιος χρειαζεται.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.