Γυρίζει η μπίλια;
03/11/2014 06:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Γυρίζει η μπίλια;

Η Νέα Δημοκρατία μπορεί να ανατρέψει την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ και είτε να ολοκληρώσει αυτή η κυβέρνηση τη θητεία της είτε να γίνουν εκλογές και να μην… κερδίσει ο Τσίπρας;

Το ερώτημα πολλών είναι αν η μπίλια στην πολιτική σκηνή γυρίζει. Αν δηλαδή η Νέα Δημοκρατία μπορεί να ανατρέψει την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ και είτε να ολοκληρώσει αυτή η κυβέρνηση τη θητεία της είτε να γίνουν εκλογές και να μην… κερδίσει ο Τσίπρας. Να μείνει εν πάση περιπτώσει όνειρο η «αριστερή κυβέρνηση» όπως κάποιοι θέλουν να ονομάζουν την επιστροφή του παλαιού ΠΑΣΟΚ στην εξουσία.

Σε πολλούς κύκλους ακούγεται όλο και πιο έντονα ότι ο Τσίπρας θα είναι ο επόμενος πρωθυπουργός, άγνωστο για πόσο χρονικό διάστημα, αλλά όπως ξέρουμε πολύ καλά, το κεντροαριστερό σύστημα στην Ελλάδα έχει αντοχές και γνωρίζει πολλά κόλπα για να παραμένει στην εξουσία όσο και όποτε θέλει.

Μόνο ο Καραμανλής χάλασε στο σύστημα αυτό τη συνταγή και φυσικά ο Σαμαράς. Όμως, με τα λάθη στη διακυβέρνηση και στην τακτική που έχει κάνει αυτή η κυβέρνηση φέρνει ξανά στο προσκήνιο ένα σύστημα που αποδοκιμάστηκε ως αποτυχημένο.

Και ξανά τίθεται το ερώτημα: Γυρίζει το παιχνίδι; Αλλάζει το κλίμα και θα διαψευστούν οι Κασσάνδρες; Ή θα ζήσουμε δράματα;

Σ’ αυτό το ερώτημα θα μπορούσε να απαντήσει μόνον η ίδια η κυβέρνηση. Ξέρει τι ζητά ο ελληνικός λαός ώστε να το εφαρμόσει έστω και την ύστατη στιγμή; Ή θα συνεχιστεί μια αδιέξοδη πολιτική και ταυτόχρονα μια κάκιστη αντιμετώπιση της λαίλαπας Τσίπρα για την οποία το antinews έγραψε σε πρόσφατο άρθρο.

Στο ερώτημα τι ζητά ο ελληνικός λαός οι απαντήσεις είναι:

1. Ζητά επιτέλους μια πολιτική που θα σκέφτεται τον κόσμο και όχι τα μικρά και μεγάλα συμφέροντα. Που θα μπορεί να αντιπαρατεθεί στην τρόικα με δίκαια επιχειρήματα και δεν θα υποκύπτει σε εκβιασμούς.

2. Ζητά να πληρώσουν κάποτε κι αυτοί που την γλίτωσαν μέσα στην κρίση. Όσα λαμόγια έκαναν περιουσίες πάνω από το πτώμα της χώρας. Όσοι έβγαλαν μαύρα λεφτά στο εξωτερικό την ώρα που 3 εκατ. Έλληνες πεινάνε. Θα υπάρξει κάποτε λογοδοσία και τιμωρία;

3. Ζητά από την κυβέρνηση να πάψει να κάνει γκάφες οι οποίες όλως τυχαίως πλήττουν τα πλατιά στρώματα του λαού. Σκεφτείτε μόνο τη γκάφα με τον ΕΝΦΙΑ και θα καταλάβετε. Σκεφτείτε το απίστευτο μπάχαλο με τις ρυθμίσεις για τα κόκκινα δάνεια που εδώ και τρεις μήνες υλοποιούνται αλλά ακόμη και δεν πήγαν στη Βουλή. Με αποτέλεσμα οι Έλληνες που δεν πληρώνουν τα χρέη τους να έχουν ξεπεράσει τα 3 εκατ. ευρώ. Και τα υπόλοιπα κορόιδα που πληρώνουν κανονικά να βρίζουν την κυβέρνηση. Ουσιαστικά, βγάζουν τα μάτια τους μόνοι τους.

3. Ο λαός θέλει επίσης από την κυβέρνηση μια πιο στιβαρή εξωτερική πολιτική. Που δεν θα εκβιάζει αλλά δεν θα εκβιάζεται. Που θα τολμά να έρθει σε αντιπαράθεση προκειμένου να σώσει την πατρίδα από κάθε ξένο που την επιβουλεύεται. Και που θα υπερασπίζεται τα συμφέροντα της χώρας με πιο ισχυρό τρόπο απ’ ότι το κάνει σήμερα. Άραγε, 2,5 χρόνια μετά η ΑΟΖ που είναι;

4. Ζητά επίσης αναδιοργάνωση του κράτους και τήρηση των νόμων για όλους. Η περίπτωση των επεισοδίων στο Πανεπιστήμιο είναι ενδεικτική και αργά το κατάλαβαν στην κυβέρνηση ότι οι νόμοι υπάρχουν για να μας προστατεύουν από θλιβερές μειοψηφίες και μπαχαλάκηδες, όπου κι αν αυτοί βρίσκονται. Ακόμη κι όταν κάποιος απλώνει χέρι σε πελάτη που γουστάρει να ψωνίζει τις Κυριακές, το κράτος οφείλει να τηρεί τους νόμους. Αλλιώς επικρατεί η ζούγκλα που τόσο καλά υπηρετούν ο ΣΥΡΙΖΑ και οι πέριξ αυτού.

Όσο για την λανθασμένη τακτική αντιμετώπισης του ΣΥΡΙΖΑ τα πράγματα είναι απλά. Το να αντιμετωπίζεις ένα κόμμα που ετοιμάζεται να εισβάλει στα ανάκτορα του Μαξίμου με συνθήματα και ευκαιριακές κουβεντούλες καφενείου το μόνο που κάνεις είναι να το δυναμώνεις. Οι επικοινωνιακές τακτικές τύπου… Βούλτεψη ή Αδωνι έχουν μόνο πρόσκαιρο όφελος, μετά ο κόσμος σε βαριέται και σε απορρίπτει.

Ένα κόμμα εξουσίας όπως ο ΣΥΡΙΖΑ (που έχει άλλωστε όλα τα στοιχεία τα οποία έκαναν το ΠΑΣΟΚ κυρίαρχο για δεκαετίες) το αντιμετωπίζεις προγραμματικά κι όχι ευκαιριακά. Βάζοντας κάτω το πρόγραμμά του και ξεγυμνώνοντάς το στα μάτια της κοινωνίας.

Να κάνουμε μια απλή ερώτηση: Έκανε η ΝΔ τον τελευταίο καιρό μια γενικευμένη περιοδεία σε όλη την Ελλάδα όπου το κύριο θέμα συζήτησης να είναι το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ και πώς αυτό είναι ανέφικτο και οδηγεί στην καταστροφή; Ασχολήθηκαν τα μεγάλα και μεσαία στελέχη της ΝΔ με το να αποδομήσουν με αριθμούς, στοιχεία, επιχειρήματα τους απίθανους Συριζαίους που βγαίνουν στα κανάλια και τάζουν τα πάντα; Ή κάθε φορά που γίνεται αντιπαράθεση επικρατεί το χάος, δεν ακούγεται κανείς και στο τέλος κερδίζει ο ΣΥΡΙΖΑ;

Από πότε το επικοινωνιακό επιτελείο του Χαρδούβελη και αυτό του Μαξίμου κάθισαν μαζί να φτιάξουν ένα, δύο, δέκα non paper με τα οποία θα «ξεβρακώνουν» στην κυριολεξία τον Τσίπρα και την παρέα του; Ή μήπως οι κορυφαίοι «επικοινωνιολόγοι» της κυβέρνησης ασχολήθηκαν με το πώς θα ανακηρύξουν άθεο τον Τσίπρα, πώς θα χαρακτηρίσουν «μπαχαλάκια» τον Σκουρλέτη και πώς θα σβήσουν από τον χάρτη τον Παπασούρα Διαμαντόπουλο; Είπαμε, καλά όλα αυτά αλλά είναι επικοινωνιακά θαύματα της μιας ημέρας. Ο κόσμος θέλει όραμα, ελπίδα, προοπτική, επιχειρήματα, προγράμματα. Και αυτά δυστυχώς του τα αναλύει ο ΣΥΡΙΖΑ. Τα ψέματα, σε έναν ψεύτικο κόσμο, περνάνε πολύ πιο εύκολα. Και τα τσιτάτα, οι ατάκες και οι εξυπνακισμοί της Βούλτεψη, του Γεωργιάδη και όσων άλλων σηκώνουν το βάρος της επικοινωνίας είναι απλά για το… facebook και το twitter, όχι για να διαλύσεις την Συριζαίϊκη ψευδαίσθηση.

Όσο δεν είναι αργά (ή μήπως είναι;) λοιπόν ας αλλάξουν μυαλά κι ας αντιμετωπίσουν το κακό που έρχεται με άλλους τρόπους. Πιο δυναμικούς και πιο ουσιαστικούς. Αλλιώς θα πέσουν σαν ώριμο φρούτο, είτε τώρα είτε αργότερα και ο Τσίπρας που καραδοκεί θα έρθει. Η πλάκα θα είναι ότι θα έχει φάει η Νέα Δημοκρατία το αγγούρι της κρίσης και θα έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ να κάνει απλή διαχείριση της κατάστασης χωρίς μέτρα, γκρίνιες, φωνές και λαϊκή οργή.

Δηλαδή, στρώνουν το χαλί στον Τσίπρα και κάθονται σε παράταξη για να το υποδεχθούν στα χειμερινά ανάκτορα του Μαξίμου. Είναι ανοησία αυτό ή όχι;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΙΚΟ avatar
    ΙΚΟ 02/11/2014 23:17:27

    Μόνο ένα θαύμα σώζει την κατάσταση. Αντοχή μέχρι τον Δεκέμβριο και επίτευξη-ανακοίνωση του κουρέματος του χρέους. Αλλά, γίνονται θαύματα στις μέρες μας;

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΙΚΟ 03/11/2014 00:16:55

      ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΟΥΜΕ 18 ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΟΥΣ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ 5% ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΜΕ 2% ? ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΤΩΧΕΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ . Ο ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΜΟΛΥΝΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ .

      • ΙΚΟ avatar
        ΙΚΟ @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 03/11/2014 08:44:49

        Για θαύματα που δεν γίνονται έγραψα, γιατί σπαταλάς φαιά ουσία;

      • Άπαντα Επιστάμενος avatar
        Άπαντα Επιστάμενος @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 03/11/2014 08:46:41

        Δεν ξέρω πόσο λογικά είναι αυτά που λες.
        Είναι σα να πνίγεται κάποιος και να σκέφτεται: μα είναι δυνατόν να υποχρεώσω κάποιους να βρέξουν ή έστω να πιτσιλίσουν τα ρούχα τους για να μην πνιγώ εγώ; Λογικά σε αυτόν που πάει να πνιγεί δεν περνάνε τόσο "αλτρουιστικές" σκέψεις από το μυαλό και ο λόγος είναι το ότι έχει πολύ - πολύ -πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα απο αυτον που θα πιτσιλιστεί... Το πρωτογενές πλεόνασμα δεν ήταν το προαπαιτούμενο για μία οριστική διευθεύτηση του χρέους; Δεν είναι αυτό που περιμένει η ελληνικη κυβέρνηση; Δεν είναι αυτό που περιμένουμε τόσον καιρό, χρόνια ολόκληρα; Μακάρι να μην το έχουμε ανάγκη. Αλλά βλέπω ότι τα χρέη των πολιτών εξακολουθούν να μαζεύονται καθώς είναι φανερό ότι η ακραία φορολόγιση δεν μπορεί να συνεχιστεί επ άπειρον.
        Όσο για τα κοινοβούλια... Γιατί δεν το κάνουν όπως οι κύπριοι; Να τα παρακάμψουν τελείως. Κι εμείς έχουμε περάσει πράγματα και θαύματα απο το κοινοβούλιό μας ή άλλα δεν τα έχουμε πάει καν εκεί.
        Επαναλαμ΄βανω μακάρι να μην χρειαζόμασταν την συνολική διευθέτηση του χρέους αλλά βλέπω ότι και τα 2 κόμματα που κυβερνούν περιμένουν αυτό το πράγμα (τουλάχιστον δεν μας έχουν ενημερώσει για το αντίθετο) και η αντιπολίτευση λέει πολυ σκληρότερα πράγματα.

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 03/11/2014 09:26:27

        «ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ 5% ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΜΕ 2% ? ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΤΩΧΕΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ .» Αυτή η πρόταση είναι η επιτομή του λαϊκισμού και όχι η προσπάθεια, μέσω διαπραγμάτευσης, απομείωσης του χρέους.

      • Κώστας avatar
        Κώστας @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 03/11/2014 23:33:18

        Το παραμύθι με τα 18 κοινοβούλια είναι για να λέμε κάτι..... Η Λύση του προβλήματος είναι στην Γερμανία,αλλά θα λυθεί μέσω Χάγης και λέγεται κατοχικό δάνειο και πολεμικές αποζημιώσεις...... Προσφυγή στο Αρμόδιο δικαστήριο χωρίς φανφάρες,αλλά με ουσία..... Έτσι λύνονται τα προβλήματα από χώρες που θέλουν να είναι σοβαρές............

  2. η Dimi avatar
    η Dimi 02/11/2014 23:30:40

    Ναι, η Νέα Δημοκρατία μπορεί.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ η Dimi 03/11/2014 00:19:05

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ DIMI . ΑΛΛΟ ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΨΗΦΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥ,

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 03/11/2014 00:35:36

        !!! “Στις Ευτυχισμένες στιγμές, Δοξάζουμε τον Θεό | Στις Δύσκολες στιγμές, Αναζητούμε τον Θεό | Στις Ήσυχες στιγμές, Λατρεύουμε τον Θεό |Στις Επώδυνες στιγμές, Εμπιστευόμαστε τον Θεό | Κάθε στιγμή, Ευχαριστούμε τον Θεό!” |

        • JayGatsby avatar
          JayGatsby @ η Dimi 03/11/2014 10:51:36

          Άλλως, inshallah!

          • Pikeman avatar
            Pikeman @ JayGatsby 04/11/2014 10:05:31

            Ναι, και στα Τούρκικα ακούει ο Θεός. Ναι και εσένα θα σε ακούσει όπως και να Του απευθυνθέις. Μην ντρέπεσαι.

  3. ΓΓΣ avatar
    ΓΓΣ 02/11/2014 23:33:24

    Πιθανόν αύριο ο κος Πρωθυπουργός να ανακοινώσει στον κο Πρόεδρο της Δημοκρατίας την πρόθεσή του εντός των ημερών να διενεργηθεί δημοψήφισμα με ένα ή δύο ερωτήματα: -Θέλετε η παρούσα Βουλή να εκλέξει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας; -Θέλετε να προταθεί ένας η μία εκ των Α, Β, Γ, Δ για Πρόεδρος της Δημοκρατίας; Η ώρα της ευθύνης για όλους. Ρουά- Ματ.

    • Γιάννης Κιαπέκος avatar
      Γιάννης Κιαπέκος @ ΓΓΣ 03/11/2014 09:22:10

      Εσύ νομίζεις ότι το Σύνταγμα είναι κουρελόχαρτο που ο εκάστοτε πρωθυπουργός μπορεί να το χρησιμοποιεί κατά το δοκούν.

    • GregA avatar
      GregA @ ΓΓΣ 03/11/2014 10:05:16

      Και τι είναι το δημοψήφισμα; Να ρωτάμε ό,τι γουστάρουμε; Ε τότε να κάνουμε και άλλο ένα για τη τιμή της φακής, αλλά και τη τιμή του πιτόγυρου και εαν θα βάζουμε μέσα πατάτες. Εκεί να δεις ρουά ματ.

  4. giorgos avatar
    giorgos 02/11/2014 23:53:48

    αν διαβασετε προσεκτικα τις τελευταιες δημοσκοπησεις θα δειτε οτι η νεα δημοκρατια με αναγωγη των αναποφασιστων κραταει ενα ποσοστο 26 με 27%.ο συριζα σκαρφαλωνει πανω απο 30 γιατι φαινεται οτι οτι συσπειρωνει γυρω του ενα μεγαλο μερος του λεγομενου αντιμνημονιακου μπλογκ που φυλλοροει απο αλλα μικροτερα κομματα και φαινεται να αυξανει και τις απευθειας εισροες απο ΝΔ που αφορουν κυριως ελευθερους επαγγελματιες που με τους φετινους φορους εισοδηματος και τον ενφια πληρωσαν καποια απο τα χρωστουμενα χρονων και χρονων φοροδιαφυγεις.αν η ΝΔ να πεισει αυτους οτι ο συριζα θα τους φορολογισει πολυ περισσοτερο,και ταυτοχρονα συσπειρωσει μεσα στην προεκλογικη περιοδο δυναμεις του κεντρου και τις δεξιας που για διαφορετικους λογους θα φοβηθουν μια διακυβερνηση νεοκομμουνιστων,τοτε το παιχνιδι θα γινει πολυ στενο για τα δυο κομματα σε ποσοστα πανω απο 30% και για τους δυο.

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 03/11/2014 00:26:06

    Ο Βενιζέλος που πολλοί εδώ τον κατηγορούν είπε κάτι σήμερα : εάν κάποιος τολμήσει να προκαλέσει εκλογές αυτές θα κριθούν προεκλογικά.Αυτονόητο ή όχι και τόσο καθώς πολλές φορές λέμε ότι οι εκλογές κρίνονται πριν την προκήρυξή τους; Τι εννοεί ο παίκτης;Προεκλογικά θα μιλήσουν οι "αγορές" και τα σπρεντ όταν θα βγουν οι δημοσκοπήσεις με μπροστά τον σύριζα.Και αυτά που θα πουν θα είναι ξεκάθαρα.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ψυχραιμια 03/11/2014 01:12:16

      Εδώ υπάρχουν διάφοροι οι οποίοι λένε να γίνουν εκλογές γιατί δεν ανέχονται συγκυβέρνηση με το οπορτουνιστή, βοναπαρτιστή Βενιζέλο. Φοβερό επιχείρημα. Θα καταργήσουμε και την αριθμητική τώρα. Να δω τι θα λένε αν θα τεθεί θέμα συνεργασίας με τον καταληψία Αλέξη. Γιατί αυτοδυναμία μάλλον δε θα υπάρξει. Ακόμα δεν έχει γίνει κατανοητό ότι οι επόμενες κυβερνήσεις θα είναι συνεργασίας. Που θα πάει, θα το μάθουμε κι αυτό. Τα νταηλίκια τα είδαμε πριν δυο εβδομάδες τι αποτέλεσμα είχανε. Και η επόμενη υπογραφή θα είναι PCCL ή ECCL.

      • Διογένης avatar
        Διογένης @ Γιάννης Φαίλτωρ 03/11/2014 09:15:22

        Όλο και περισσότερο πείθομαι ότι δεν ήταν θέμα νταηλικίων αλλά θέμα κακού χειρισμού. Η επόμενη κυβέρνηση, αν κερδίσει η ΝΔ, θα είναι και αυτή μια κυβέρνηση Σαμαρά, όπως η σημερινή, ακόμη και αν συμμετέχει στην κυβέρνηση ο καταληψίας Αλέξης. Ο καταληψίας Αλέξης θα είναι απλώς το (νεό) δεκανίκι μιας ακόμη κουτσής κυβέρνησης Σαμαρά. Ο ΣΥΡΙΖΑ θα διασπαστεί σε "σοβαρούς" και "ακραίους", περίπου στα δύο, και οι "σοβαροί" θα φτιάξουν ίσως σταδιακά ένα καινούργιο κεντροαριστερό κόμμα με τα απομεινάρια της Πασοκοελιάς, ΔΗΜΑΡ και Ποταμιού. Οι "ακραίοι" θα βολοδέρνουν σε ποσοστά μάξιμουμ 10%, αν όλα πάνε καλά στην οικονομία, ενώ και οι "σοβαροί" με τη συνεργασία με Σαμαρά δεν θα έχουν λόγο αυτοδύναμης ύπαρξης. Όπως και το ΠΑΣΟΚ βλέπουμε να το διαλύει η συνεργασία (που δεν διαλύει τη ΝΔ, άλλο ότι την χτυπάει, πάντως δεν τη διαλύει και ό,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό), έτσι και οι "σοβαροί" του Τσίπρα που θα συνεργαστούν θα διαλυθούν συντόμως. Όλα αυτά, ΑΝ κερδίσει η ΝΔ τις επόμενες εκλογές. Τέλος, ούτε PCCL, ούτε ECCL θα υπάρξει, αλλά μια ειδική προληπτική πιστωτική γραμμή για την Ελλάδα. Εκεί έχουν καταλήξει ανεπίσημα οι εκφράσεις άποψης για τα της Ελλάδας.

    • ΜΟΝΟΣ avatar
      ΜΟΝΟΣ @ ψυχραιμια 03/11/2014 02:08:46

      Μα οι «αγορες» θα...μιλησουν οποτε και αν γινουν εκλογες, ειτε σε λιγους μηνες ειτε το 2016. Θελετε λοιπον να μην κανουμε καθολου, για να μην τις ανησυχησουμε; Ειναι κι αυτη μια λυση...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ΜΟΝΟΣ 03/11/2014 09:37:45

        ¨Οχι,θέλουμε να γίνουν στην ώρα τους στη λήξη της τετραετίας όταν θα έχει φανεί σε όλη τη μεγαλοπρέπειά του το success story.Eάν κάποιοι τις επισπεύσουν θα υποστούν τις συνέπειες.

    • George N avatar
      George N @ ψυχραιμια 03/11/2014 07:10:41

      Είναι κωμικοτραγικό αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ με τις κοτσάνες που πετάει κινδυνεύει να προκαλέσει καταστάσεις πραγματικής χρεοκοπίας μεταξύ του "κερδίζω εκλογές" και "ορκίζομαι κυβέρνηση". Αν όχι κι ακόμα πιο πριν!

    • Finished avatar
      Finished @ ψυχραιμια 03/11/2014 08:09:34

      Τον έχουμε κατασυκοφαντήσει εδώ μέσα τον έρμο τον υποβρυχιάκια. Ντροπή μας!!

    • Άλυτη Εξίσωση avatar
      Άλυτη Εξίσωση @ ψυχραιμια 03/11/2014 14:16:49

      ''Προεκλογικά θα μιλήσουν οι "αγορές" και τα σπρεντ όταν θα βγουν οι δημοσκοπήσεις με μπροστά τον σύριζα.Και αυτά που θα πουν θα είναι ξεκάθαρα.'' Τι εννοείτε εσείς ...παίκτη; Οτι οι εκλογές είναι πλέον περιττές γιατί έχουνε αποφασίσει από τα πριν ''οι αγορές και τα σπρεντς''; Αυτός δεν είναι ο τέλειος ορισμός του Προτεκτοράτου; Πολύ ωραία λοιπόν, τότε τι μας προσφέρουνε οι 300 άχρηστοι, περιττοί νοματαίοι με τους σοφούς τους Μπένιδες και τα λοιπά ...σωτήρια αστροπελέκια; Γιατί να υφιστάμεθα την υψηλή τους μισθοδοσία, τα προνόμια, του συμβούλους, τις ορδές των επιζήμιων κηφήνων τους που συντηρούμε τόσα χρόνια με το αίμα μας; Καιρός να τους καταργήσουμε και ν' αναλάβει τη ...διακυβέρνηση της χώρας απ΄ευθείας, μιά ...ανεξάρτητη Επιτροπή Διεθνών Οίκων πιστοληπτικής αξιολόγησης, που θα μας κοστίζει σίγουρα λιγότερο. Θα ησυχάσουμε οριστικά και από τα ψέματα, τις κουραστικές τους ρητορίες, τον επιβλαβή γελοίο ναρκισσισμό και τη σαρκαστική επαναλαμβανόμενη ύβρη τους περί της πανάκριβης ''σωτηρίας της χώρας''!! Δεν είν κακό.....

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Άλυτη Εξίσωση 03/11/2014 14:22:23

        Ποιός σου είπε ότι οι εκλογές είναι περιττές;;Eχεις δικαίωμα να ψηφίσεις αυτόν που οι επενδυτές λένε ότι δεν τον δανείζουν.Εσυ κάνεις ότι θέλεις με την ψήφο σου και οι επενδυτές ότι θελουν με τα λεφτά τους.

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ ψυχραιμια 03/11/2014 15:22:05

          Χαχαχαχαχα! Πάλι καλά που έχω κι εγώ ένα ''δικαίωμα''! Πιστεύω οτι ο σχολιασμός εδώ, περιττεύει.

          • Δημήτριος Κ. avatar
            Δημήτριος Κ. @ Άλυτη Εξίσωση 03/11/2014 15:51:13

            Nαι αλλά ψηφίσεις δεν ψηφίσεις οι αγορές κυβερνούν και τους 300 άχρηστους θα τους πληρώνεις τουλάχιστο όσα βγάζουν οι 6000 μη εισέτι απολυθέντες απ' το δημόσιο, διότι αυτοί έχουν και μαχαίρι κι πεπόνι και είναι και αφορολόγητοι με το Νόμο...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Άλυτη Εξίσωση 03/11/2014 23:24:20

        Οι εκλογές ΤΩΡΑ είναι απολύτως περιττές! Ακόμη και σε γκάλοπ που έδειχνζν τον σύριζα μπροστά 7 μονάδες, άνω του 50% ΔΕΝ ήθελαν πρόωρες εκλογές. Και αυτό γιατί δεν εμπιστεύονται σε κανέναν τη χώρα. Ο Σαμαράς έχει την εντολή για 4ετία. Και μάλιστα ειδικά όταν ξεμπερδέψει με την τρόικα και τους εκβιασμούς, θα μπορεί να υλοποιήσει πολλά που ήταν μπλοκαρισμένα και τότε θα κριθεί το σχέδιό του στην πράξη. Έως σήμερα, απλά πάλεψε να μας κρατήσει όρθιους. Τώρα θα έχει δυνατότητες να προχωρήσει γρήγορα.

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ Γεώργιος Τ. 04/11/2014 17:06:48

          Όοοοχι μονάχα τώρα, οι εκλογές είναι περιττές διά παντός, εφόσον παραδέχεστε οτι κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας και τις ουσιαστικές επιλογές τις κάνουνε οι ...αγορές και οι άγιοι επενδυτές. Ο Χ Καραμίντζαλος που ψηφίζω ας πούμε εγώ γιατί μου τα λαλάει χαριτωμένα ψέλνοντας , ''η πατρίδα, το καλύτερο αύριο, η εθνική κυριαρχία'' και καλά, εφόσον δεν είναι παρά ένα φτιασιδωμένο πιόνι των τοκογλύφων, να τον πληρώνουνε αυτοί. Δικός τους ...υπάλληλος είναι. Εγώ δεν τον βοηθάω άλλο πια να κάνει καριέρα εις βάρος μου. Τέλος. Δεν γίνεται μονά ζυγά δικά σας... Εκλογές δε, κάθε όποτε εμφανίζεται ασυνεπής ο με ψεύδη υφαρπάξας την ψήφο των αφελών.

  6. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 03/11/2014 07:12:50

    Όχι φίλε Μόνε.Το 2016 όταν θα έχει προηγηθεί το 2015 με 3% ανάπτυξη αλλιώς θα μιλάει και ο Αλέξης και οι ψηφοφόροι εκτός από τις αγορές.Εκείνο που θέλουμε είναι να γίνουν στην ώρα τους,στα 4 χρόνια.

    • Epifanios avatar
      Epifanios @ ψυχραιμια 03/11/2014 16:12:57

      Εννοεις οτι θα παρω αυξηση 3% απο πρωτη πρωτου 2015;

    • Τι θα ακούσουμε ακόμα avatar
      Τι θα ακούσουμε ακόμα @ ψυχραιμια 03/11/2014 16:51:18

      Χαχαχαχαχαα. Καλά. Εσύ κοιμάσαι κι ονειρεύεσαι πως αύριο παντρεύεσαι. Ποιο 3% ανάπτυξη βρε δόλιε; Εδώ έχουμε περάσει σε κρίση αποπληθωρισμού, ανάπτυξη ονειρεύεσαι εσύ;

      • GregA avatar
        GregA @ Τι θα ακούσουμε ακόμα 03/11/2014 21:26:02

        Και πως θα έρθει αυτή η ανάπτυξη και 3% μάλιστα. Μόνο στουρναροχαρδουβελικά φρικιά μπορούν να το πιστεύουν αυτό. Θα γίνουν νέες επενδύσεις και σε ποόν κλάδο; εκτός από τα φουρνάρικα τα καφέ και τα σουβλαζίδικα. Δεν βλέπω πως μπορεί να γίνει αυτό, όταν δεν έχουν ακόμη δρομολογηθεί, δεν έχουν αποφασισθεί, δεν έχουν σχεδιασθεί. Η όποια αριθμολάγνα εικονική ανάπτυξη θα έχει ενδιαφέρον μόνον ως αντικείμενο μελέτης παραδείγματος προς αποφυγή στις οικονομικές σχολές στο μέλλον και για τις λεκτικές καρικατούρες του αδώνιδος και τις πομφόλυγες του βαγγέλα. Ας σημειώσουμε ότι παράλληλα με τα τεκατινόμενα στη παγκόσμια οικονομία, στα καθ' ημάς σημειώνεται μείωση των εξαγωγών και περαιτέρω πτώση της κατανάλωσης. Εαν κάποιος είχε 10 εκ. τα οποία τα πήρε δώρο θα έκανε κάποια ιδιωτική επένδυση στην Ελλάδα και σε ποιό αντικείμενο. Εκτός εαν πιστεύει κανείς ότι η ανάπτυξη αυτή θα έρθει από την αύξηση των δημοσίων επενδύσεων, οπότε η επιστήμη (ψυχιατρική), θα σηκώσει τα χέρια ψηλά. Σε εκλιπαρώ λοιπόν ψυχραιμία δώσε μου ένα πλάνο της ανάπτυξης που ευαγγελίζεσαι.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Τι θα ακούσουμε ακόμα 03/11/2014 23:27:09

        Προφήτη μου εσύ! Που δεν πίστευες για πέρυσι περί πρωτογενούς πλεονάσματος και για φέτος περί 0,5% ανόδου του ΑΕΠ...

  7. Διογένης avatar
    Διογένης 03/11/2014 09:29:23

    Ασφαλώς και γυρίζει η μπίλια. Τα πράγματα είναι απλά. Το δίλημμα είναι μεταξύ μιας πολιτικής νοικοκυρέματος των δημοσίων οικονομικών και μιας πολιτικής παροχών και λαϊκισμού. Ο κόσμος είναι σαφές ότι θέλει την πρώτη. Απόδειξη ότι δεν ικανοποιήθηκε στο παραμικρό με τα ψήγματα λαϊκισμού της ΝΔ (πεντακοσάρικο κλπ.). Και απόδειξη ότι τόσον καιρό (προ ΕΝΦΙΑ) δεν έδινε στον ΣΥΡΙΖΑ αέρα εξουσίας, πράγμα που πάει να κάνει τώρα λόγω κυβερνητικών λαθών. Άρα, η πλειοψηφία επιθυμεί, υποστηρίζει πολιτική νοικοκυρέματος. Σε αυτό το πλαίσιο, η ΝΔ ακολουθεί πολιτική νοικοκυρέματος, αλλά την ακολουθεί/σχεδιάζει/εκτελεί λάθος, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ ακολουθεί πολιτική παροχών/λαϊκισμού και το κάνει σωστά. Δηλαδή, η ΝΔ εκτελεί την πολιτική που θέλει ο κόσμος με λάθος τρόπο, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ ακολουθεί την πολιτική που δεν θέλει ο κόσμος με σωστό τρόπο. Και τελικά κερδίζει ο ΣΥΡΙΖΑ, διότι το λάθος που έχει να δώσει το δίνει με το σωστό τρόπο. Αν λοιπόν αλλάξει ο λάθος τρόπος της κυβέρνησης, δεν θα αργήσουν να ενεργοποιηθούν κοιμώμενες δυνάμεις της κοινωνίας που επιθυμούν έντονα το νοικοκύρεμα της χώρας. Δεν είναι πολύ αργά (too late) για αυτό, όμως είναι ήδη αργά (very late). Χρειάζεται συνολική αλλαγή τρόπου, καινούργιος και πολιτικά ικανός υπουργός οικονομικών, ανάδειξη των πλεονεκτημάτων της πολιτικής της ΝΔ και κατάδειξη των μειονεκτημάτων της πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ. Κυρίως: Παρουσίαση ενός προγράμματος ταχείας και κοστολογημένης αποφορολόγησης στα επόμενα χρόνια (2016-2017-2018), το οποίο μάλιστα θα μπορούσε να το ψηφίσει από τώρα η κυβέρνηση, ώστε να δείξει πώς εννοεί την εκτέλεση του προγραμματισμού της, υποσχόμενη παράλληλα στους ξένους να ανεβάσει πάλι σε ενδιάμεσα επίπεδα τη φορολογία, αν τυχόν και δεν πάει κάτι καλά με την επίτευξη στόχων. Και να εξηγήσει στον κόσμο ότι αυτή η επίτευξη προϋποθέτει την σταθερότητα της χώρας, αλλιώς θα κινδυνεύσει. Τέλος, ένα μέτρο που θα μπορούσε να μιλήσει στην καρδιά των ελευθέρων επαγγελματιών, είναι το "πάγωμα" των οφειλών των ετών της κρίσης 2010-2014, δυνατότητα εξόφλησής των ποσών στα επόμενα πέντε-έξι χρόνια χωρίς προσαυξήσεις και μετά με προσαυξήσεις (αλλά να μένει το πάγωμα), με την έννοια ότι το πάγωμα σημαίνει ότι θα έχουν σήμερα ιατροφαρμεκευτική περίθαλψη, αν πληρώσουν τα τρέχοντα. Ίσως στα "παγωμένα" να μπορούσε και να διαγραφεί το τμήμα της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, το οποίο δεν θα μπορέσουν ποτέ να αξιοποιήσουν οι οφειλέτες, ακόμη και εάν το πληρώσουν. Και αυτό θα μπορούσε ίσως να γίνει και μόνιμη ρύθμιση, να γίνει προαιρετική η ασφάλιση στον ΕΟΠΥΥ, με την έννοια ότι θα μπορείς να πληρώνεις αν θέλεις ιδιωτική ασφάλεια.

    • George N avatar
      George N @ Διογένης 03/11/2014 14:27:17

      Αν και σωστό δεν θα είναι πειστικό ένα πρόγραμμα αποφορολόγησης. Ας το συμφωνήσει πρώτα με την τρόικα και ας δεσμευθεί με αυτόματο περιορισμό των δαπανών αν υπάρξει υπέρβαση. Η αρχή (και πειστικά) πρέπει να γίνει από τον προυπολογισμό του 2015. Αν κάνει την ιατροφαρμακευτική δαπάνη σε δημόσιο φορέα προαιρετική τότε τα πράγματα αλλάζουν. Κι αν φτιάξει ένα ταμείο για συντάξεις με σύνταξη ανάλογη του συνόλου των αποδοχών και του χρόνου συνταξιοδότησης τότε όλα αλλάζουν. Κι ο πιο δύσπιστος θα πρέπει να παραδεχθεί ότι it means business.

      • Hunter avatar
        Hunter @ George N 03/11/2014 14:38:45

        George, η σύνταξη πρέπει να αποδεσμευθεί από το ΙΚΑ και γενικότερα την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη! Να γίνει ένα συνταξιοδοτικό ταμείο που θα πληρώνει μόνο συντάξεις (υπολογισμένες όπως είπες) και τίποτε παραπέρα. Όπως σε όλες τις πολιτισμένες κι ευημερούσες χώρες. Επιπλέον, σύνταξη στα 67/65 (στα 60 υπό προϋποθέσεις). Κάτω από τα 60 ούτε λόγος! Αλλιώς δεν είναι βιώσιμο το όποιο συνταξιοδοτικό ταμείο δημιουργηθεί. Το ΙΚΑ είναι ούτως ή άλλως φαλιρημένο (και σαν ταμείο και σαν σύστημα) κι επιπλέον επιφορτίστηκε και με το έργο που θα έπρεπε να κάνει ο Ερυθρός Σταυρός και οι γιατροί χωρίς σύνορα στην υποσαχάρια Αφρική και στο Μπαγκλαντές...

        • foros1 avatar
          foros1 @ Hunter 03/11/2014 15:26:40

          μεταβατικά (από το 2013) τα όρια είναι ήδη 62/67. πείτε το καθαρά: το πρόβλημά σας είναι όσοι κατοχύρωσαν τα έτη 2010, 2011, 2012 και οι ήδη συνταξιούχοι κάτω των 62! έμμεσα ζητάτε να ακυρωθεί αναδρομικά νόμος του κράτους.

          • Hunter avatar
            Hunter @ foros1 03/11/2014 15:58:45

            Δεν γνωρίζω τα ειδικά κριτήρια στο συνταξιοδοτικό σύστημα "πολυτελείας" που εφαρμόζει η Ελλάδα και με το οποίο πρωτοτυπεί παγκοσμίως δεδομένου ότι τέτοια κριτήρια δεν έχει ούτε το Λιχτενσταϊν ή το πριγκηπάτο του Μονακό όπου τους τρέχουν τα δισεκατομμύρια από τα μπατζάκια... Το πρόβλημά μου είναι όσοι "κατοχύρωσαν" με οιονδήποτε τρόπο σε οιανδήποτε χρονολογία και δεν είναι έστω 62 όπως λέτε. Διότι θα πρέπει να πληρώνουμε ΕΝΦΙΑ κ.λ. οι υπόλοιποι προκειμένου να μην γονατίσουν τα ταμεία που τους πληρώνουν... Προχθές το βράδυ βρέθηκα σε συνεστίαση όπου άκουσα το εξής ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΟ: Τους υπαλλήλους της πρώην Εμπορικής (και άλλων τραπεζών όπως ΙΟΝΙΚΗ κτλ.) τους έχει πάρει η Alpha, η οποία ανήκει κατά 90% πλέον στο κράτος (Τ.Χ.Σ) και κατά 10% στην οικογένεια Κωστόπουλου και άλλων μικρομετόχων. Αυτή η κρατική τράπεζα λοιπόν, θα βγάλει στι σύνταξη στις 01.12.2014 (τον άλλο μήνα) με εθελουσία, 2.000 άτομα μεταξύ 45-52 ετών!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Το ΤΧΣ θα πληρώνει τις εισφορές τους στο ταμείο μέχρι να γίνουν 58 και να λάβουν σύνταξη από το ΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Η δε σύνταξη που θα λαμβάνουν θα κυμαίνεται από 850-1200 Ευρώ!!!!!!!!!!! Αυτήν την συμφωνία είχε κάνει το "συνδικάτο" της Εμπορικής με το κράτος....... Συνεπώς αγαπητέ, όχι έμμεσα αλλά άμεσα πρέπει να ακυρωθούν (αμαρτωλοί) νόμοι του (αμαρτωλού) κράτους...

          • |Tomjoad avatar
            |Tomjoad @ Hunter 03/11/2014 20:46:16

            Τι σχέση έχει ο ΕΝΦΙΑ με το ΙΚΑ; Πάντως σε όλες τις ευημερούσες οικονομίες την ακίνητη περιουσία την φορολογούν γιατί αποτελεί πολύ αδρανή μορφή κεφαλαίου και αυτοί που ζούν απο αυτό το εισόδημα, ας μην είμεθα λαϊκιστες, είναι βαρίδια στην οικονομία. Αποτελούν την πιο αδρανή, αντιπαραγωγική και αντικαινοτόμα μορφή εισοδηματία. Και κάτι ακόμα. Οι κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης ευθύνονται διαχρονικά για δομημένα ομόλογα, καταλήστευση των ταμείων κοκ. Αυτά να διεκδικήσει η γενιά σας, γιατί εγώ (κάτω των 30) δεν πρόκειται να δω από τον ΟΑΕΕ σύνταξη, οπότε προτιμώ να μην τον πληρώνω άρα να μην δουλεύω. ΕΥΓΕ στην διαχείριση αυτών που ζούνε πάνω από 40 χρόνια εδώ. Καταφέρατε και η μετανάστευση στην Ελλάδα να θυμίζει την μικρασιατική καταστροφή, πατριώτες τρομάρα σας. Και εννοώ για αυτούς που φεύγουν, αυτοί με πονάνε, αυτοί είναι οι φίλοι μου, όχι οι μ...κες που έρχονται.

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ |Tomjoad 03/11/2014 22:06:23

            Το είπες μόνος σου, "...αυτοί που ζουν από αυτό το εισόδημα...". Ο ΕΝΦΙΑ δεν φορολογεί το εισόδημα, το εισόδημα από την ακίνητη περιουσία φορολογείται αυτοτελώς ή και σε συνδυασμό με άλλες πηγές. Ο ΕΝΦΙΑ φορολογεί το εμπράγματο δικαίωμα επί του ακινήτου και αυτό είναι το άδικο και αντισυνταγματικό. Τα υπόλοιπα δεν αντέχουν σε κριτική, γιατί π.χ τα δομημένα κρατήσανε πολύ καλύτερα στα κουρέματα από τα άλλα ομόλογα.

          • Hunter avatar
            Hunter @ ΙΚΟ 03/11/2014 22:13:07

            Όπως βλέπεις φίλε ΙΚΟ αρχίζει και αλλάζει η νοοτροπία. Η νεολαία προτιμά να μην δουλεύει παρά να έχει όνειρο και φιλοδοξία ζωής να προσληφθεί στο Δημόσιο...

          • ΙΚΟ avatar
            ΙΚΟ @ Hunter 03/11/2014 22:22:30

            Γεια σου ρε Μάρκελε. Βάλε μας και τα υπόλοιπα από τη γνωστή κασέτα.

          • George N avatar
            George N @ foros1 03/11/2014 16:33:52

            Εγώ foros1 μια και έχω δει πόσο σε απασχολεί το θέμα είμαι κατά οποιασδήποτε ρύθμισης που θα σε επηρεάσει. Αφού βγεις όμως πρέπει να δούμε αν είναι δίκαιο να παίρνουν κάποιοι συντάξεις μεγαλύτερες από τις εισφορές τους. Για ένα απλό λόγο. Την βιωσιμότητα. Αλλιώς ένα, ένα τα ταμεία δεν θα εισπράττουν εισφορές μια και οι μελλοντικοί δικαιούχοι θα ξέρουν ότι δεν θα πάρουν ποτέ σύνταξη. Κάθε σχήμα που μοιάζει με αεροπλανάκι, είναι αεροπλανάκι. Ακόμα και οι πυραμίδες καμιά φορά, αεροπλανάκια είναι:-) Και αυτά δυστυχώς πέφτουν. Αυτό έχει ήδη ξεκινήσει. Και οι νεώτεροι μεν έχουν κάποια χρόνια για να κάνουν το κουμάντο τους, οι συνταξιούχοι όμως θα είναι με την πλάτη στον τοίχο. Αν δεις τι έγινε στις άλλες σοβιετίες που έσκασαν θα καταλάβεις ότι την πλήρωσαν πρώτα από όλους οι συνταξιούχοι. Νομίζω δλδ ότι εσύ θα έπρεπε να ενδιαφέρεσαι για την βιωσιμότητα του ασφαλιστικού πιό πολύ από εμένα.

        • Δημήτριος Κ., avatar
          Δημήτριος Κ., @ Hunter 03/11/2014 16:13:16

          @Geοrge και @Hunter, O Στέφανος Μάνος προηγείται των απόψεών σας κατα 20 χρόνια...Είχε προτείνει την πλήρη κατάργηση της εφορίας και του ΙΚΑ. Η εφορία καταργείται με την αντικειμενική φορολόγηση των Ελεύθερων Επαγγελματιών με το σύστημα των Φλωρίδη-Παπαδόπυλου, το πλήρες αφορολόγητο των μισθών και συντάξεων με την πληρωμή μόνο του καθαρου μέρους των μισθων και συντάξεων και όχι με την πληρωμή "μικτών" στην αρχή και φορολήγηση στο τέλος ώστε να έχει την ψευδαίσθηση πχ. ο υπάλληλος οτι έπαιρνε 1500/μήνα, αλλά 'οταν πληρώνει το φόρο στο τέλος να διαπιστώνει οτι τελικά έπαιρνε μόνο 1000 καθαρά. Και βεβαίως με τον έλεγχο των μεγάλων με τζίρο π.χ. 'ανω των 200.000 ευρώ/έτος αποκλειστικά απο το ΣΔΟΕ. Το ΙΚΑ καταργείται με υποχρεωτική την Minimum ασφάλιση σύνταξης-νοσηλείων, όπως συμβαίνει και με την ασφάλιση αυτοκινήτων. Ετσι καταργούνται εντελώς οι εργοδοτικές εισφορές. Το ποσό που το κράτος έδινε στο ΙΚΑ και οι εισφορά των εργοδοτών ενσωματώνεται στο μισθό του εργαζομένου. Το κράτος μειώνει κάθετα τις δαπάνες του με την απόλυση ΟΛΩΝ των υπαλλήλων ΙΚΑ-Εφορίας και οι πολίτες απαλλάσσονται απο την μεγάλη ταλαιπωρία τη διαφθορά και το χάσιμο χρόνου=ζωής απο αυτές τις "υπηρεσίες". Βεβαίως διατηρείται και τίθεται υπο κρατικό έλεγχο το ταμείο αλληλεγγύησ το οποίο προσφέρει ακριβώς τις ίδιες παροχές και στον ιδιο χρόνο με την ασφαλιστική εταιρεία που τυχόν χρεωκόπησε, με την εγγύηση του κράτους. Καμμιά δεξια κυβέρνηση δεν το τόλμησε. Οπως δεν τόλμησε να βάλει τον Μάνο αρχηγό της ΝΔ, όπως ήταν φυσιολογικό μετά την ήττα του Έβερτ...Πιό εύκολο είναι στην Ελλάδα να επικρατήσει ο Κομμουνισμός παρά ο Νεοφολελευθερισμός, ιδίως τώρα που έσκασαν και οι δικές του μεγάλες φούσκες...

          • Hunter avatar
            Hunter @ Δημήτριος Κ., 03/11/2014 18:28:01

            Ενδιαφέρουσες προτάσεις. Δεν γνώριζα ότι ο Μάνος είχε ολοκληρωμένο σχέδιο για το Ασφαλιστικό, το οποίο δεν τόλμησε να ακουμπήσει ούτε ο Καραμανλής (όντας πανίσχυρος μετά το 2004), ούτε ο Σαμαράς...

          • Δημήτρης Κ. avatar
            Δημήτρης Κ. @ Hunter 03/11/2014 18:52:37

            Ο Μάνος είχε και έχει πάντα ανεξάρτητα αν διαφωνεί κανείς με κάποια πλευρά των προτάσεών του, τις καλύτερες εν Ελλάδι "τετράγωνης λογικής" πολιτικές προτάσεις του θάβονταν συστηματικά απο τούς κρατικοδίαιτους Ελληνες "ιδιώτες επενδυτές" , όπως θάφτηκε και ο ίδιος ο Μάνος που ήταν αδιαμφισβήτητα ο ικανώτερος άνθρωπος μετά τον Εθνάρχη που πέρασε απο την ΝΔ και που φυσιολογικά μετά τον Εβερτ ήταν Ο ΑΡΧΗΓΟΣ που θα έκανε την ΝΔ το πρώτο σοβαρό Δεξιό κόμμα στην Ελλάδα. Αλλά και σ' εκείνη τη στροφή οι νταβατζήδες τον έφαγαν. Δεστε τις προτάσεις του για το ασφαλιστικό: http://www.kathimerini.gr/379302/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/to-asfalistiko-apo-allh-skopia

          • Γεώργιος Τ. avatar
            Γεώργιος Τ. @ Δημήτρης Κ. 03/11/2014 23:29:43

            Καπιταλιστής ναι, πατριώδης όχι. Δεν μας κάνει λοιπόν. Ίσως σε υψηλοεισοδηματίες...

          • Δημήτρης Κ avatar
            Δημήτρης Κ @ Γεώργιος Τ. 04/11/2014 09:54:22

            Ο πολιτικός που έχει τις καλύτερες προτάσεις για την ευημερία της πατρίδος εν καιρώ ειρήνης, είναι και ο καλύτερος Πατριώτης φίλε Γιώργο. Και δεν τα τρώει ούτε με τον Πάγκαλο και τον Παπουτσή ή τον Λοβέρδο, ούτε με τους Νταβατζήδες...Χώρα χωρίς υψηλοεισοδηματίες αν ψάχνεις, ούτε στην Β. Κορέα δεν θα βρείς πλέον. Πάει και η Κούβα βλέπεις...

  8. Δημήτρης Κ. avatar
    Δημήτρης Κ. 03/11/2014 10:31:57

    Aλλο ένα ΤΕΛΕΙΟ και απόλυτα έντιμο άρθρο, αγαπητέ Φάκτωρ. Μόνο που φοβάμαι οτι εμπεριέχει και την απάντηση στο αγωνιώδες ερώτημά σου. Αφού τίποτε σχεδόν δεν έγινε στα 3 χρόνια τα κερδιμάνα μαι αιμα του Ελληνικού λαού πως θα γίνουν αυτά σε 1-2 μήνες? Η απάντηση συνοψίζεται σε 2 απο τα πολλά ερωτηματικά σου που θέτεις στο άρθρο: 1."Έκανε η ΝΔ τον τελευταίο καιρό μια γενικευμένη περιοδεία σε όλη την Ελλάδα όπου το κύριο θέμα συζήτησης να είναι το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ και πώς αυτό είναι ανέφικτο και οδηγεί στην καταστροφή;" Προφανώς ΟΧΙ, γιατί δεν μπορεί να πείσει. Ούτε καν να συγκεντρώσει τον κόσμο... Και 2. Όσο δεν είναι αργά (ή μήπως είναι;) Προφανώς ΝΑΙ. Είναι αργά πλέον, αλλοιώς δεν θα υπήρχε η παρένθεση με το ερωτηματικό...

  9. foros1 avatar
    foros1 03/11/2014 13:31:39

    ας προσέξει η κυβέρνηση, ώστε οι όποιες ρυθμίσεις για τα κόκκινα δάνεια, να είναι ισορροπημένη και να μην δημιουργήσει μία άλλη κατηγορία πολιτών, που θα νιώθουν ανόητοι που πληρώνουν κανονικά ή δεν δανείστηκαν και μένουν στο νοίκι...

  10. Hunter avatar
    Hunter 03/11/2014 15:44:31

    Η Ν.Δ έχει όποια ελπίδα (αν έχει) μόνο εάν ξεκινήσει ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ να δει ο κόσμος ότι κάτι αλλάζει επιτέλους! Σήμερα κάνουν διαδήλωση και πορεία πάλι οι 400-500 διοικητικοί υπάλληλοι των ΑΕΙ (ξέρετε, αυτοί εκ των οποίων οι 250 έχουν συγγενική σχέση μεταξύ τους). Το εξάμηνο κινδυνεύει πάλι να χαθεί. Ακριβώς όπως πέρυσι, η ίδια κατάσταση... Ίδια κι απαράλλαχτη! 500 άτομα εκ των οποίων οι 400 δεν έχουν καν αντικείμενο εργασίας, εκβιάζουν πάλι την κυβέρνηση... Ας πάρουμε έναν που μετανάστευσε το 2011-2012 στην Αμερική να τον φέρουμε τώρα στην Ελλάδα. Να τον βάλουμε μέσα στον Ευαγγελισμό, να τον βάλουμε μέσα σε ένα πανεπιστήμιο, μέσα σε ένα δημόσιο σχολείο, να τον πάμε οδικώς από την Αθήνα στην Πάτρα, να τον πάμε σε μια υπηρεσία του Δημοσίου, να τον πάμε δυτικά της Ομόνοιας μετά τις 19:00 κτλ.... Και μετά να τον ρωτήσουμε: "Έχει αλλάξει τίποτε με τη Ν.Δ που κυβερνά μετά το 2012;;;" Να δούμε τι θα μας απαντήσει...

    • Δημήτρης Κ. avatar
      Δημήτρης Κ. @ Hunter 03/11/2014 19:06:38

      Τα λες πολύ καλά φίλε Hunter. Οχι μόνο στα 2,5 χρόνια που κυβερνά ο Σαμαράς δεν έχει βελτιωθεί τίποτε στα σημεία που αναφέρεις, αλλά αντιθέτως έχει επιδεινωθεί η κατάσταση, θα σου πεί ο μετανάστης απο την Αμερική. Και βεβαίως τώρα είναι αδύνατο σε μερικούς μήνες να γίνουν όσα δεν έγιναν σε 2,5 χρόνια, αφού η κατάσταση όλων μας είναι ακόμα χειρότερη. 1000!! προαπαιτούμενα τουλάχιστον μαζεύτηκαν σου λέει η Τρόικα. Κάθε μέρα που παρατείνεται η καθαρά προεκλογική περίοδος στην οποία βρισκόμαστε, προσθέτει ακόμα περισσότερα προβλήματα, σ' εμάς τον λαο. Αλλά προσθέτει κέρδη βεβαίως στους νταβατζήδες, τους τραπεζίτες, τους πολιτικούς και στα πάσης φύσεως λαμόγια τους...

  11. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 03/11/2014 16:47:43

    Δυστυχώς η παράταξη που στηρίζαμε τόσα χρόνια και ελπίζαμε κάποτε να...εφαρμόσει τον Νεοφιλελευθερισμό και να αποβάλει τον κρατισμό και την σοβιετία που ήταν κυρίαρχο καθεστώς απο το 1981 και μετά, έχασε το μεγάλο στοίχημα και κατάφερε να....φέρει απέναντι της πολλές τάξεις που ήλπιζαν ότι ο Α. Σαμαράς θα ανορθώσει το Έθνος και θα φτιάξει τη χώρα με όλες τις ανισότητες και τα κακώς κείμενα που είχε. Αντί όλων αυτών βλέπουμε εδώ και δύο χρόνια προστασία των πελατών, προστασία του αδηφάγου κράτους, ατιμωρησία των νταβαντζήδων και όσων λεηλάτησαν το Δημόσιο χρήμα. Φτάσαμε σαν χώρα να έχουμε αναλογικά τούς περισσότερους συνταξιούχους, τούς περισσότερους κρατικούς υπαλλήλους και τού περισσότερους μιζαδόρους σε όλα τα υπουργεία ατιμώρητους να πίνουν εις υγείαν των υπόλοιπων κορόιδων που πληρώνουν χαράτσια και σοβιετικούς φόρους για να εφαρμοστεί το πρόγραμμα του μνημονίου. Η δε κατάντια μιας φυλλάδας(Βραδυνή) είναι οτι καθημερινά έχει πρωτοσέλιδα πώς θα βγούν στη σύνταξη οι πελάτες του δημοσίου στα 40-45-50 έτη, ώστε τα υπόλοιπα κορόιδα να πληρώσουν με τα χαράτσια, τούς φόρους απο το πρώτο ευρώ και τα...τέλη επιτηδεύματος. Αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται και δυστυχώς εμείς οι υπόλοιποι που...ταίζουμε το Κράτος φτάσαμε σε σημείο να είμαστε παντελώς ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ αν γίνουν εκλογές και βγει ο Σαμαράς ή ο Τσίπρας, γιατί και οι δύο έχουν τον ίδιο κοινό παρονομαστή και εχθρό το επιχειρείν και την ελεύθερη οικονομία.

    • George N avatar
      George N @ Κ.Π. 03/11/2014 17:07:59

      Ο Φιλελευθερισμός στην Ελλάδα τέλειωσε με τον Ελευθέριο. Ούτε άλλωστε χρειάζεται να εφαρμοσθεί. Πραγματισμός χρειάζεται μια και όσα σωστά περιγράφεται δεν μπορούν να διατηρηθούν. Δεν υπάρχουν λεφτά. Μένει κάποιοι να καταλάβουν ότι δεν φεύγουν βαγόνια με ευρώ για την Γερμανία και κάποιοι άλλοι ότι αυτοί είναι οι πλούσιοι που θα φορολογήσει ο Τσίπρας για να τελειώσουμε με τις αυταπάτες.

      • Δημήτρης Κ. avatar
        Δημήτρης Κ. @ George N 03/11/2014 19:14:00

        Βαγόνια δεν φεύγουν, όμως οι δόσεις στους Γερμανούς Γάλλους κλπ. τραπεζίτες των "εταίρων" μας πέφτουν στο 100% για τα ομόλογα που λήγουν, και πριν την "τράμπα" του μνημονίου και της τρόικας άξιζαν μετα βίας 10% της ονομαστικής τους αξίας. Αλλά θα μου πείς εμείς δεν θα πληρώσουμε τίποτε απ' αυτά, απλώς τα παιδιά και τα εγγόνια μας που δεν θα μπορέσουν "μάνα να πάω στα καράβια" θα ζήσουν όπως οι γονείς μας στην ψωροκώσταινα. Ξέρω οτι θα μου πείς, αυτά είναι μεταφυσικές ανησυχίες φίλε George N, αφού εσύ κι εγώ δε θα ζούμε τότε...

        • George N avatar
          George N @ Δημήτρης Κ. 03/11/2014 22:54:06

          Ποτέ δεν θα πληρώσουμε τίποτα για το χρέος, από φόρους. Θα ανακυκλώνεται. Μόνο τόκους για την εξυπηρέτησή του και αυτά μόνο αν έχουμε μικρό επιτόκιο. Αλλιώς το χρέος θα ανεβαίνει και οι ΕΖ δεν θα μπορέσει να το πουλήσει ποτέ πίσω στις αγορές. Οπότε θα συμφωνήσει σε μικρό επιτόκιο. Θα χάσουν? Θα χάσουν! Το ξέρανε? Το ξέρανε. Γιαυτό και η ξυνίλα. Φυσικά όχι όσα αν βαράγαμε κανόνι. Από την άλλη ούτε και εμείς. Ποτέ (καλά για πολύ καιρό) δεν θα μπορέσουμε να δανειστούμε για να καλύψουμε νέα πρωτογενή ελλείμματα. Ούτε μπορούμε να συνεχίσουμε να υπερφορολογούμε για να κρατήσουμε τις δημόσιες δαπάνες εδώ που είναι μια και δεν μπορούμε να δανειστούμε. Ούτε η ανάπτυξη θα έρθει όσο γρήγορα θα θέλαμε ή αν έρθει θα είναι όσο μεγάλη θα θέλαμε. Και γιατί υπερφορολογούμε. Επομένως δεν θα μπορέσουμε να καλύψουμε τις δημόσιες δαπάνες που θα θέλαμε ούτε κι από εκεί. Τι μένει? Δεν χρειάζεται να είναι κανείς μαθηματικός για να το καταλάβει: Θα μειωθούν. Το όνειρο της μεταπολίτευσης: μια θέση στο δημόσιο, ένα εφάπαξ, μια καλή σύνταξη και πρόωρη....καπνός. Από την άλλη σιγά το όνειρο! Το λες και εφιάλτη αν δεν είσαι dead man walking. Τα παιδιά και τα εγγόνια μας αντίθετα θα δημιουργήσουν. Ήδη το κάνουν: http://www.ist.com.gr/article/100/ist-chosen-cosmote-innovative-google-glass-implementation-solutions

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ George N 03/11/2014 23:58:29

            Θέμα διανεμητικής πολιτικής είναι. Διανομή σε κοινωνικές τάξεις. Οταν χάνουν οι αγορές, τα χάνουν κυρίως οι κεφαλαιούχοι επενδυτές (όχι αποκλειστικά: π.χ. χάνουν και ασφαλιστικά ταμεία που επενδύουν σε τίτλους). Όταν χάνουν οι διακρατικοί δανειστές, χάνουν κυρίως οι φορολογούμενοι, δηλ. υπό τα σημερινά φορολογικά καθεστώτα χάνουν σε μεγάλο βαθμό οι εργαζόμενοι). Άρα: Όποιος σκέφτεται με όρους αναδιανεμητικής απο πάνω προς τα κάτω οικονομικής πολιτικής, όπως ο υποφαινόμενος, είναι εναντίον της διαγραφής διακρατικού χρέους και αντ΄αυτής προτιμά ως μέθοδο απομόχλευσης την απαξίωση αγοραίων χρηματοπιστωτικών περιουσιακών στοιχείων, δηλαδή ομολόγων (κυρίως εταιρικών, αλλά στην ανάγκη και δημοσίου) και επενδυτικών τίτλων.

          • George N avatar
            George N @ Uncle Stgm 04/11/2014 00:54:24

            Νομίζω ότι λίγο πολύ είναι το ίδιο. Η εικόνα του χοντρού κεφαλαιοκράτη με το πούρο από την μια και του εργαζόμενου από την άλλη, όπως άλλωστε και εσείς υπονοείτε σε κάποιο βαθμό, είναι gtotesque. Στην πραγματικότητα είναι ο ίδιος άνθρωπος που την μια χάνει μέσω φόρων και την άλλη μέσω της σύνταξής του ή των μετοχών του, του ασφαλιστικού του κεφαλαίου κτλ Το ίδιο μύθευμα υπάρχει και στο συνταξιοδοτικό. Υπάρχουν οι εισφορές του εργαζόμενου, οι εισφορές του εργοδότη (στην πραγματικότητα πάλι του εργαζόμενου) και του κράτους (στην πραγματικότητα πάλι του εργαζόμενου...οι φόροι) Απλά κάποιοι πιστεύουν ότι για την σύνταξή τους πληρώνουν και κάποιοι άλλοι :-) Οι δε συνταξιούχοι χάνουν τελείως (ίσως και λόγω ηλικίας, αλλιώς θα πέφτανε μπαστουνιές) ότι ένα κομμάτι από την σύνταξή τους (μέσω φπα αν δεν πληρώνουν και άμεση φορολογία) πάει δια του προυπολογισμού στο ταμείο τους για να τους πληρώσει την....σύνταξη. Πληρώνουν δλδ για τέταρτη φορά! Πάντως αυτό που υποστηρίζετε (για την χασούρα στο χρέος) είναι η φιλελεύθερη επιλογή! Θα συμφωνούσατε υποπτεύομαι (για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες ημέρες) με κάποιον συνσχολιαστή. Άλλη μια ένδειξη ότι τα πράγματα είναι βαθιά μπλεγμένα, γιαυτό και με βλέπετε τόσο πραγματιστή.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ George N 04/11/2014 01:20:46

            Για τη σύνταξη (πάνω απο κάποιο χαμηλό ύψος, που αντιστοιχεί στις εισφορές εργαζομένου και εργοδότη με την θετική ή συνήθως αρνητική απόδοσή τους στο χρονο) πληρώνει ...αλλοίμονο, κυρίως η επόμενη και μεθεπόμενη γενια. Διαγενεακή αλληλεγγύη, θεμιτό, αλλά μάλλον οι baby boomers ή "γενιά του ΄68" τους ρήμαξαν τους απογόνους. Η χασούρα στο χρέος συμφωνεί με την αποδοχή του επιχειρηματικού ρίσκου, και μ' αυτή την έννοια ειναι πιστή στον παραδοσιακο φιλελευθερισμό. Δυστυχώς εκείνος ετελεύτησε, και ο νέος, των ακρίδων, δεν αποδέχεται το ρίσκο. Μεταθέτει το βάρος του ρίσκου στα δημόσια οικονομικά... Σε αντίθεση με τις πιό πρακτικές ΗΠΑ, ούτε μια χρεοκοπημένη επενδυτικη τράπεζα δεν έκλεισε στην ιδεολογίζουσα Ευρώπη.

          • George N avatar
            George N @ Uncle Stgm 04/11/2014 07:38:43

            Κυρίως μίλαγα για τις άλλες χώρες. Για την Ελλάδα, αλλά σε μικρότερο ή πολύ μικρότερο για τις άλλες χώρες, έχετε απόλυτο δίκιο το μεγαλύτερο κομμάτι των εφάπαξ/συντάξεων πληρωνόταν από την επόμενη γενιά μέσω της δημιουργίας δημοσίου χρέους. Και με το αναδιανεμητικό ασφαλιστικό σύστημα που έχουμε κάθε γενιά παίρνει σύνταξη όχι ανάλογα με αυτά που πλήρωσε αλλά ανάλογα με αυτά που μπορεί να πληρώσει η επόμενη. Οπότε αν μια γενιά αφήσει την οικονομία σε μαύρα χάλια, καλή ώρα, ουσιαστικά αφήνει την ίδια χωρίς συντάξεις. Η ηπειρωτική Ευρώπη δεν ήταν ποτέ φιλελεύθερη και εκεί πιστεύω ότι είναι το πρόβλημα και όχι στον νεοφιλελευθερισμό. Είναι κι ο λόγος που θα ήθελα το ΗΒ εκτός.

          • Δημήτρης Κ avatar
            Δημήτρης Κ @ George N 04/11/2014 10:09:36

            Καμμία χώρα δεν πληρώνει τίποτα για το χρέος, από φόρους. Θα ανακυκλώνεται. Το έχουμε εμπεδώσει προ πολλού, αλλά αυτό δεν μας δίνει δουλειά φίλε George N. Oύτε θα υπάρξει ποτέ ανάπτυξη όσο οι αξίες που δημιουργούν τα παιδιά μας θα υποτιμώνται. Πιό απλά, αν αρχίσουν, που θα αρχίσουν οι πλειστηριασμοί μέσα στο 2015, θα έχουμε νέα ύφεση και όχι ανάπτυξη διότι η οικοδομή θα πέση κι άλλο. Εγώ θα απέλυα ΟΛΟΥΣ τους Δημοσίους υπαλλήλους αν ο ιδιωτικός τομέας τους προσλάμβανε έστω και με τον μισό μισθό. Ομως δεν ξέρω αν το κατάλαβες, αλλά τον λογαριασμό της κρίσης για την οποία κατα 95% είναι υπεύθυνοι οι πολιτικοί, οι τραπεζίτες οι νταβατζήδες και τα λαμόγια τους που έχουν διορίσει όπως ομολογούν τώρα με πλαστά πτυχία, την πληρώνουμε εμείς του ιδιωτικού τομέα επιχειρηματίες ή υπάλληλοι. Και όταν έχεις χάσει ακόμα και τα λίγα με τα οποία ζούσες κάτω απο τις δυνατότητές σου, χωρίς ουτε καν να έχεις ποτέ ψηφίσει ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, δεν σε παρηγορεί να ξέρεις οτι τα λεφτά του τίμιου ιδρώτα σου πήγαν στο βρόντο ή στους Παγκόσμιους τραπεζίτες. Ούτε σε παρηγορεί οτι το χρέος δεν θα ξοφληθεί ποτέ αφου δεν το δημιούργησες εσύ...

    • Hunter avatar
      Hunter @ Κ.Π. 03/11/2014 17:56:05

      Χίλια μπράβο για την ανάρτηση!!! Ακριβώς αυτή είναι η κατάσταση που επικρατεί! Η Ν.Δ και ο Σαμαράς είχαν χρυσή ευκαιρεία να τα αλλάξουν όλα, αλλά "φοβήθηκαν" από μεν αριστερά τα συνδικάτα, τους μπαχαλάκηδες και το "βαθύ κράτος" του ΠΑΣΟΚ από δε δεξιά 4-5 οικογένειες νταβατζήδων... Αντί να δώσουν μάχη στο εσωτερικό να αλλάξουν όλα τα κακώς κείμενα, έδωσαν μάχη στο εξωτερικό ώστε να συνεχίσουν να έρχονται κονδύλια για να συνεχιστεί η κατάσταση ως έχει και να μην αλλάξει τίποτε, να μην δυσαρεστηθεί κανείς από αυτούς που είναι στα "πόστα"... Αυτή είναι η αλήθεια όσο και αν μας πονάει...

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Κ.Π. 03/11/2014 22:36:13

      Αυτό ήταν το πρόγραμμα της ΝΔ, να εφαρμόσει τον Νεοφιλελευθερισμό; Δεν νομίζω. Ήξερα για για ριζοσπαστικό κοινωνικό φιλελευθερισμό, για κοινωνική δημοκρατία της αγοράς, όχι πάντως για νεοφιλελευθερισμό και για deregulation. Το κάνανε βέβαια τελικα, μαζί με το ΠΑΣΟΚ, με ιδιόμορφο και γκροτέσκο τρόπο (η ακραία φιλοκυκλική πολιτική οι τρόμπες στην πελατεία και οι φούσκες είναι κατεξοχήν χαρακτηριστικό νεοφιλελέυθερης διαχείρισης), αλλά στο πρόγραμμα της ΝΔ δεν ήταν. Οφείλω να το ομολογήσω για λόγους εντιμότητας, άν και δεν ποτέ δεν ήμουν οπαδός της ΝΔ. Βέβαια το γεγονός ότι τη νεοφιλελεύθερη διαχείριση την κάνανε "εκτός προγράμματος" και στη ζούλα, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ μαζί, είναι μάλλον επιβαρυντικό για το εγχώριο πολιτικό ήθος και όχι ελαφρυντικό...

  12. kosvag avatar
    kosvag 03/11/2014 19:19:54

    Νομίζω, στο ερώτημα τι ζητά ο ελληνικός λαός η απάντηση είναι μία και μόνη: την οικονομική του επιβίωση. Αν και εφόσον δημιουργηθεί στο μέλλον κάποιο εθνικό θέμα (θετικό ή αρνητικό) αλλάζει απάντηση.

  13. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 03/11/2014 22:27:50

    Όποιο Ελληνικό κόμμα (και η ΝΔ) θέλει να διατηρεί επαφή με την πραγματικότητα και να την επηρεάσει αύριο σύμφωνα με το πρόγραμμά του, αντί να σκέφτεται πελατειακά (δηλαδή ως έμπορος υποσχέσεων προς target groups) πρέπει να σκεφθεί στρατηγικά και με ευρύ βλέμμα. Δύο είναι οι νέες εξελίξεις στο "ευρύ πεδίο", δηλαδή στα ευρωπαικά μακροοικονομικά και στη "μεγάλη πολιτική": 1. Έχουμε ύφεση που διεισδύει μεγαλοπρεπώς στον πυρήνα της ευρωζώνης. 2. Έχουμε "radical left contamination" στον Ευρωπαικό Νότο, όπως το είπε προχθές ο Γιόσκα Φίσερ. Για την ακρίβεια: στο Βορρά έχουμε μόλυνση απο δεξιό ευρωσκεπτικισμο αλλά και ακροδεξια (ΛεΠεν στη Γαλλία, Φάρατζ στο Βρετανικό Νότο, προέλαση των Εναλλακτικών σε Ανατολικογερμανικά κρατίδια, μυστήριοι τύποι σε Πολωνία, Ουγγαρία...). Στο Νότο ο ΣΥΡΙΖΑ πάει Ισπανία (Podemos), η κεντρο-αριστερή κυβέρνηση στην Ιταλία πιέζεται από το εσωτερικό της και απο τα συνδικάτα, στη Γαλλία σκοτώνονται μεσα στους σοσιαλιστές... ...."το κέντρο δεν αντέχει" (William Butler Yeats, The Second Coming". Ή αλλαγή μακροοικονομικής πολιτικής, άρα και "πολιτικής καθοδήγησης" του Ευρωπαικού εγχειρήματος, ή ρήξη της κοινωνικής ειρήνης και πολιτικός κατακερματισμός σε όλη την Ευρώπη, Βορρά και Νότο. Αυτή η μπίλια γυρίζει και είναι άγνωστο που θα καθήσει, στο μαύρο ή στο κόκκινο. Στο ενδιάμεσο, είναι λίγο δύσκολο πιά... Ο σκληρός ρεαλιστής αλεπούς της πολιτικής Φίσερ (τώρα συνταξιούχος, διδάσκει στο περιβόητο άντρο πολιτικών σπουδών του Γέηλ - και ρωτήστε να μάθετε τι εστί Γέηλ) το έθεσε ορθά-κοφτά: "Δεν γίνεται να μειώνεις το χρέος και ταυτόχρονα να κάνεις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις". Αυτην την τρελή, βραχυπρόθεσμη ουτοπική πολιτική των εγωκεντρικών ελίτ δεν βιώνουμε εδώ και χρόνια; You can't cut debt and simultaneously attempt structural reforms. What is Berlin waiting for? For Hollande to fail in France, and then we get Lepen? Η ηλίθια ευρωδεξιά, για να εφοδιάσει με φτυαριές ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ευημερίας την κοινωνική πελατεία της, πριόνισε το κλαδί πάνω στο οποίο στηριζόταν η ΠΟΛΙΤΙΚΗ εξουσία της. Τώρα είναι αργά για δάκρυα...

    • Δημήτρης Κ. avatar
      Δημήτρης Κ. @ Uncle Stgm 03/11/2014 22:45:52

      .Θείε δεν είναι απίστευτο, πράγματα που εμείς εδώ στο antinews τα έχουμε πει στους Γερμανούς απο το 2010 να τους τα λέει τώρα με καθυστέρηση 5 ετών ο δικός τους Γιόσκα Φίσερ και ο Βάιντμαν να επιμένει να κάνει τον Κινέζο? Προφανώς δικαιώνεται απόλυτα ο Χέλμουτ Σμιτ ου απο την αρχή της κρίσης αποκαλούσε τους Γερμανούς πολιτικούς ιθύνοντες , σφουγγοκωλάριους των Παγκόσμιων τραπεζιτών. Πολύ ορθές οι παρατηρήσεις σου, που δικαιώνουν βεβαίως απόλυτα τον Τσίπρα που εξ αρχής μιλάει για Ευρωπαική κρίση και πρόβλημα που απαιτεί Ευρωπαική λύση. Νέος μεν, πρώην καταληψίας, αλλά όχι συνένοχος του Πάγκαλου που προσπαθεί να κρύψει το βόδι που κατάπιε πίσω απ' την ουρά που πέταξε στους Χατζηαβάτηδές του. Φυσικό είναι να βλέπει πέρα απο το τομάρι του...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Δημήτρης Κ. 03/11/2014 23:45:42

        Ο Φίσερ (όπως και άλλοι, ο Σμίτ που λες κι εσύ, ο Χάμπερμας..., που δεν είναι "δικοί τους", δηλαδή των Dummmköpfen), τα έλεγε αυτά από το 2010, όταν εδώ είχαμε ακόμη Παπαντρέα και οι δεξιοί ή "αριστεροί" Έλληνες δηθεν αντιμνηνονιακοι βγάζανε ακόμη άναρθρες κραυγές σαν μάο-μάο. Άν ψάξεις λίγο στο Project Syndicate θα τα βρείς... Άργησε, άργησε πολύ και ο Τσίπρας. Το 2010 δεν είχε ακόμη ιδέα "τι έτρεxε at the Gypsies' houses". Όπως και οι λοιποί Έλληνες πολιτικοί, τότε μόνον "κουκιά" σκεφτόταν, και κουκιά μολογούσε. Όταν αυξήθηκαν τα "κουκιά" παντως (2012), 2-3 ικανοί οικονομικοί επιστήμονες εκεί μέσα στον Σύριζα έστρωσαν κώκο, δούλεψαν και κάτι έβγαλαν, να μην τους αδικώ. Περιορισμένα πράγματα, αλλά από το ολότελα...

        • blue nile avatar
          blue nile @ Uncle Stgm 04/11/2014 00:08:49

          ΜΠΡΑΒΟ ΘΕΙΕ

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Uncle Stgm 04/11/2014 01:38:19

          Ένα απο τα πολλά εμπνευσμένα του Fischer, όταν είχε πάρει φωτιά ο κώκος των ορντολιμεπραλιστών με Ιρλανδία και Πορτογαλία (και έκπληκτοι γούρλωναν τα μάτια), Νοέμβριος 2010: Avanti Dilettanti! http://www.project-syndicate.org/commentary/avanti-dilettanti- και αυτό, The Mediterranean Crucible http://www.project-syndicate.org/commentary/the-mediterranean-crucible Τότε ο επίσημος ΣΥΡΙΖΑ ακόμη πλακώνονταν με τον ...Αλαβάνο. Μαύρα μεσάνυχτα είχαν. Οι δε άλλοι στο Ζάππειο μια μέρα περιπατούσαν... Tragic, βαθειά επαρχία... Έχει και παλιότερα εξίσου καταλυτικά στο PS, δυστυχώς θελει registration. http://www.project-syndicate.org/columnist/joschka-fischer

          • Δημήτρης Κ..- avatar
            Δημήτρης Κ..- @ Uncle Stgm 04/11/2014 09:47:01

            Πλακώνονταν με τον Αλαβάνο διότι ήταν σύμφωνοι με τις απόψεις του Φίσερ και του Κον Μπεντιτ και του Χέλμουτ Σμίτ ενώ ο Αλαβάνος δεν μπορούσε να χωνέψει το γεγονός οτι "ο μικρός του γιός " τον είχε φάει...Ήθελε τάχα Δραχμή , αλλά διαφορετική απο εκείνη του ΚΚΕ και είδες τι πήρε τελικά...

        • Δημήτρης Κ.. avatar
          Δημήτρης Κ.. @ Uncle Stgm 04/11/2014 09:42:19

          . Συμφωνούμε θείο και για τον Φίσερ αν θές, αλλά η καθυστέρηση του Τσίπρα ήταν λιγώτερη απο τον μέσο όρο παγκοσμίως και επειδή ο Σαμαράς άργησε και τώρα αργεί ακόμα περισσότερο, έχει καλύψει τη διαφορά και ξέρει και το διακηρρύσει οτι μόνο η ενότητα των "Νοτίων" της ΕΕ θα φέρει την έξοδο απο την κρίση. Οσον αφορά τους λοιπούς Ελληνες πολιτικούς, ακόμα και υφυπουργό της συγκυβέρνησης πολύ σωστά αναφέρεις οτι δεν ξέρουν οτι ο Πώλ Κρούγκμαν είναι άντρας και όχι γυναίκα...

  14. Μantiskalhas avatar
    Μantiskalhas 04/11/2014 00:19:42

    Μία είναι η λύση. Ο ΓΑΠ κατεβαίνει στις εκλογές με φόντο τον Ανδρέα και κόβει ένα 5% από τον Αλέξη και ξανασυγκυβερνά με το Σαμαρά. Γουστάρω...

    • Ποταμίσιος Χάνος avatar
      Ποταμίσιος Χάνος @ Μantiskalhas 04/11/2014 08:27:58

      Εντάξει. Όλοι πίνουμε καμιά φορά λιγάκι, αλλά να μην καταπίνουμε ολάκερους και τον Jack και τον Daniels, σε μία μόνο νύχτα! Αφού δεν το αντέχεις.... ΤΥΦΛΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ!

  15. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 04/11/2014 00:41:37

    Οι αριθμοι λενε παντα την αληθεια... Ας δουμε το ΣΥΡΙΖΑ, το οποιο εχει πιασει ταβανι και κοπανιεται αδικως να το ξεπερασει διοτι δεν υπαρχει αλλος 'ζωτικος' χωρος... απο που να παρει ? την ΡΗΜΑΔ την διελυσε και την λεηλατησε, Πασοκ και Ποταμι μεινανε μονο με τα μπετα τους που δεν 'ξηλώνονται' αλλο.. μετα ειναι το ΚΚΕ που δεν παιρνουν ψηφο και παπαλα... Αρα ο αχταρμας ημιτρελλων ακροαριστερων αντεθνικων συνιστωσων συνεπικουρούμενος με το χειροτερο κομματι του πασοκ (τα κρατικοδιαιτα λαμογια) εφτασαν στο τερμα της πορειας τους... Η ΝΔ υπολειπομένη 2-5 ποντους αντιθετως εχει τεραστιο ζωτικο χωρο... εκεινον δεξια της (περι του 15 τοις εκατο) διασκορπισμενο σε ενα 8-10% στην ΧΑ, 3-4% στους ΑΝΕΛ και 2-3% σε ΛΑΟΣ και διαφορα μικροκομματιδια...επομενως με μερικες στοχευμενες κινησεις (αρνηση ανεγερσεως Μιναρε στην Αθηνα, πιο αυστηρη αντιμετωπιση λαθρομεταναστευσης, σθεναρη θεση στα εθνικα θεματα, ξεκαθαρισμα παιδειας απο την ακροαριστερα κλπ) ανετα μπορει να επαναπατρισει ενα 5-8% πισω τελειωνοντας μια και καλη το αθλιο ακροαριστερο μορφωμα που απειλει την πατριδα μας. Ειμαι δηκτικος στο περιεχομενο και το ποιόν του ΣΥΡΙΖΑ διοτι εδω μεσα οι περισσοτεροι ξεχνατε τι αντιπροσωπευει και κοροιδευετε τον εαυτο σας οτι ειναι ενα νεο 'πασοκ'... Οχι κυριοι , ειναι κατι εκπληκτικα χειροτερο του πασοκ , ειναι η ημιτρελλη, ταλιμπανικη αριστερα του μισους, του σκοταδιστικου ρεβανσισμου και της διαλυσεως. Για ψαξτε τις θεσεις του για Εθνικα θεματα (η χαρα του καθε εχθρου μας) για την Αστυνομια (πληρης διαλυση) τον Στρατο (καταργηση του και αντικατασταση απο λαικα ενοπλα σωματα - δικαιωμα ψηφου φανταρων για θεματα στρατου και προαγωγη αξιωματικων) για την Εκκλησια (υποβιβασμος σε κοινη ΜΚΟ) αρνηση σε οτιδηποτε ειναι εθνικο η Ελληνικο ('ελληνες εισθε και φαινεσθε') η χωρις ορους ελληνοποιηση ΟΛΩΝ των λαθρομεταναστων ('ειμαστε ολοι μεταναστες') , για την τρομοκρατια και τους τρομοκρατες (κοινωνικοι αγωνιστες - πολιτικοι κρατουμενοι) καταργηση παρελασεων και καθιερωση ερυθροφασιστικης διακυβερνησεως ('δεν βολευομαστε με τιποτα λιγωτερο απο το συνταγμα των κορυσχαδων') και θα διαπιστωσετε οτι εκτος των ολεθριων οικονομικων σχεδιων τους , μιλαμε για μια κατασταση υστερικης ακραιας αριστερας που θα διαλυσει τον τοπο σε χρονο ρεκορ αν δεν εχουμε αλλες ανωμαλες εξελιξεις για το φρεναρισμα της . Κλεινω επισης με την ελπιδα οτι ορισμενοι εδω μεσα θα παψετε να λυγιζετε την μεσουλα σας στην καθεστωτικη αριστερα των ΜΜΕ και να επαναλαμβανετε το 'μπαχαλακηδες' αντι του σωστου 'τραμπουκους της αριστερας'.... μην φοβασθε να πειτε την αληθεια, ουτε να μιλατε για 'αντιεξουσιαστες' αλλα για δολοφονους της ακρας αριστερας, για εγκληματικες οργανωσεις δολοφονων και οχι 'αντιεξουσιαστικο χωρο' επισης να σταματησετε μερικοι σαν αριστερα φερεφωνα - καραγκιοζακια να λετε 'επομενα' αντι του σωστου 'επομενως'... αλλοιως να σας δω να λετε και την ημερα Δευτέρα 'δέυτερη' την Τετάρτη 'Τέταρτη' και το ακριβώς 'ακριβη' το σαφως 'σαφή' κλπ .... σταματηστε να σκυβετε ολοι σας τις μεσουλες σας και να αντιγραφετε αγραμματους κοπριτες της αριστερας και να καμωνεστε τους 'προοδευτικους' γιατι με κατι τετοιες δουλικες συμπεριφορες η αριστερα καθησε στον σβερκο μας 40 χρονια τωρα... ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ! Η νικη της μονης πραγματικα δημοκρατικης παραταξης (ΝΔ) ειναι και εφικτη και σιγουροι αν ξυπνησουν καποιοι στα ψηλα πατωματα και καταλαβουν ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ και τι ΔΙΑΚΥΒΕΥΕΤΑΙ στις επομενες εκλογες. Οπως ειπε ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΙΛΟΤΟΣ στην παρελαση της Θεσ/νικης Ελληνες 'ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ' , Ψ Η Λ Α!

    • Fotini avatar
      Fotini @ Νικηφορος Φωκας 04/11/2014 02:05:56

      ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ! We have had it with the political "read necks"!!!

      • Fotini avatar
        Fotini @ Fotini 04/11/2014 09:53:16

        "red"

    • Ποταμίσιος Χάνος avatar
      Ποταμίσιος Χάνος @ Νικηφορος Φωκας 04/11/2014 08:31:14

      Εντάξει. Όλοι πίνουμε καμιά φορά λιγάκι, αλλά να μην καταπίνουμε ολάκερους και τον Jack και τον Daniels, σε μία μόνο νύχτα! Αφού δεν το αντέχεις.... ΤΥΦΛΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ!

  16. Νέστωρ avatar
    Νέστωρ 11/11/2014 20:42:19

    Το πολιτικό κακό, δηλαδή η αριστερά, αντιμετωπίζεται με ένα και μόνο τρόπο: με συστηματική θεωρητική προβολή των πλεονεκτημάτων των αστικών θέσεων, και με υλοποίηση των θέσεων αυτών όταν ένα αστικό κόμμα είναι στην κυβέρνηση. Αυτά δεν γίνονται στο παρά πέντε, αυτά είναι πρακτικές που πρέπει να συντροφεύουν κάθε αστικό κόμμα σε όλη τη ζωή του. Στο βαθμό που η ΝΔ έλεγε στον κόσμο ότι το Πασόκ με την αλόγιστη λαϊκίστικη πολιτική τού πάρτε κόσμε θα οδηγούσε τη χώρα στην χρεωκοπία, δεν ευθύνεται η ΝΔ για το κατάντημα της Ελλάδας αλλά ευθύνονται οι Έλληνες αριστεροί που προτιμούν την ΕΔΑ ή το Πασόκ ή τον Σύριζα ή ό,ποιο άλλο πολιτικό σχηματισμό με τα ίδια μυαλά. Και, ας μου συγχωρεθεί ο παραλληλισμός, ο Θεός ο ίδιος δεν εμπόδισε τους Πρωτοπλάστους να πατήσουν την μπανανόφλουδα που τους έριξε ο Διάβολος εκεί και τότε. Ο άνθρωπος είναι πλασμένος με ελεύθερη βούληση και κρίση. Αν πετά τη δεύτερη στα σκουπίδια και θεωρεί μαγκιά να κάνει λανθασμένη χρήση της πρώτης, ούτε ο Θεός φταίει ούτε η ΝΔ. Το δυστύχημα είναι ότι μαζί με τους ανεγκέφαλους την πληρώνουν και οι άλλοι, οι φρόνιμοι και οι νοικοκύρηδες. Τί να γίνει, έτσι είναι. Εν τη Ελλάδι της αριστερής ανθυποκουλτούρας και νοοτροπίας, θλίψιν έξετε. Βαθειά ανάσα, και τα κεφάλια μέσα... Εκτός εάν: Εκτός εάν γίνει κάποιο θαύμα και οι Έλληνες αστοί αποκτήσουν αίφνης ταξική συνείδηση. Πράγμα που προφανώς δεν αποκλείεται, διότι τα αδύνατα παρ' ανθρώποις δυνατά παρά τω Θεώ... Προσευχόμαστε, και ελπίζουμε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.