#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/09/2011 12:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αδίσταχτοι φοροεισπράκτορες



Χρειαζόταν μεγάλα αποθέματα υπομονής για να ακούσει κάποιος μέχρι το τέλος, τον, κατά δήλωσή του, σοσιαλιστή κ. Παπανδρέου.

Όποιος άντεξε, τουλάχιστον …αποζημιώθηκε με  το ανέκδοτο της χρονιάς!

Σοσια..ληστής πρωθυπουργός που έχει αναγάγει τη φορολογία σε ….σπόρ και το «ένας εργαζόμενος ανά οικογένεια»  σε …εθνικό στόχο!

Η συνέντευξη του κ. Παπανδρέου δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική.

Όταν ένας πολιτικός λέει τόσο προκλητικές ανακρίβειες και  τόσο χονδροειδέστατα ψέματα, έχει πάρει διαζύγιο από την πραγματικότητα και  την αλήθεια. Βρίσκεται στον κόσμο του.

Οπότε καμιά αντίθετη επιχειρηματολογία δεν έχει νόημα.

Η αλήθεια είναι ότι παραμένουν κυνικοί και ανάλγητοι.

Αδίσταχτοι φοροεισπράκτορες, χωρίς ίχνος ντροπής.

Έχουν αποτύχει τραγικά, αλλά  φταίνε πάντα  οι άλλοι!
Η παγκόσμια οικονομία.

Και η Ευρώπη που δεν έγινε ακόμα ....Ηνωμένες Πολιτείες!
Η Κυβέρνηση δεν έχει ευθύνη!

Ο ...πρωθυπουργεύων μας ανακοίνωσε ...μεσοσταθμική έκτακτη εισφορά 4 ευρώ το τετραγωνικό, ανά κατοικία!
Δεν μας παίρνει κάτι επιπλέον, μας είπε! Άρα είναι μέτρο …εναλλακτικό και …υποκατάστατο!

Επειδή, δεν πληρώσαμε το ΕΤΑΚ και το ΦΑΠ, τα οποία όμως, δεν  κατήργησε επειδή λέει είναι στο ....Μεσοπρόθεσμο!
Πράγμα που σημαίνει, πως  όταν μπορέσουν, θα τα εισπράξουν!

Η λογική του κ. Βενιζέλου, ανοίγει και ένα παράθυρο για το μέλλον. Αν δεν καταφέρνουν να εισπράττουν με τα παλιά μέτρα, θα τα …υποκαθιστούν με νέα!

Και επειδή το κράτος είναι ανίκανο, το έκτακτο τέλος, διετούς μάλιστα διάρκειας, θα το εισπράξουν μέσω της ΔΕΗ.
 Άρα, αν δεν έχεις να πληρώσεις, θα μείνεις και χωρίς ρεύμα! 
Ο ορισμός του εκβιασμού!

Και κάτι ακόμα, η κυβέρνηση καταργεί το κράτος και αναθέτει εισπρακτικές αρμοδιότητες σε μια εισηγμένη εταιρεία η οποία μάλιστα είναι προς ιδιωτικοποίηση!

Όμως, το χειρότερο δεν είναι αυτό. Από εδώ και στο εξής, μπορούν ανά πάσα στιγμή να προχωρήσουν σε μια αύξηση των αντικειμενικών αξιών και το έκτακτο τέλος, να γίνει αφόρητο!

Στοιχηματίζω από τώρα, ότι την επόμενη φορά που αυτή η κυβέρνηση θα βρεθεί στη γωνιά, θα είναι το πρώτο μέτρο που θα ανακοινώσει!

Και επειδή το ΠΑΣΟΚ, δεν γίνεται να σερβίρει  ένα μέτρο χωρίς το κατάλληλο περιτύλιγμα, μας ανακοίνωσαν, επίσης, ότι κόβουν και έναν μισθό από όλους τους δημόσιους λειτουργούς!Ευτυχώς δεν έκοψαν και καμιά δόση από το επίδομα ανεργίας!

Όμως, όλα αυτά δεν  πάνε στον βρόντο!

Όπως δήλωσε ο πρωθυπουργός, που δεν τήρησε ούτε μια υπόσχεσή του, από τον επόμενο Μάρτη:

Θα  παράγουμε  πρωτογενή πλεονάσματα!

Οι τράπεζες θα μοιράζουν λεφτά!

Θα  γίνουν επενδύσεις!

Θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας...
Θα, θα, θα..

Όπως είπε  και ο Μαυρογυαλούρος «θα σας …εξαφανίσομεν!».

Θα είναι τραγικό, αν τα πιστεύει κιόλας…

Κ.Ρ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. alakran avatar
    alakran 12/09/2011 12:36:18

    Μετά το "ένας τουλάχιστον εργαζόμενος ανά οικογένεια", το νέο όραμα του ΠΑΣΟΚ θα είναι το:
    "ένα τουλάχιστον ημερήσιο γεύμα ανά οικογένεια".

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ alakran 12/09/2011 18:02:22

      ΑΠΑΙΧΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

  2. Κτησιας avatar
    Κτησιας 12/09/2011 12:38:57

    Δεν είναι απαραίτητα κακό το μέτρο για την ακίνητη περιουσία ! Ότι κλεμμένο σε τούτην την χώρα επενδυόταν σε ντουβάρια, νεκρό κεφάλαιο δηλαδή !πάντως οι μεσίτες στα βόρεια προάστια δεν προλαβαίνουν τις αγοραπωλησίες , όλοι πουλάνε στο 1/3 τις αξίας !

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Κτησιας 12/09/2011 12:50:57

      Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα ε;

      • Σταύρος avatar
        Σταύρος @ Σταύρος 12/09/2011 13:34:05

        Για σένα "Κτησία" και την αήθη κατάντια του νεοέλληνα, την μόνη ταμπέλα που μπορώ να σας επισυνάψω είναι το επιτύμβιο:
        ΣΤΑΘΙ ΚΑΙ ΟΙΚΤΙΡΟΝ

        • Κτησιας avatar
          Κτησιας @ Σταύρος 12/09/2011 14:49:27

          Αποψή σου….. Πάντως κρίση ταυτότητος δεν έχω! Και δεν ξεχνώ τις χοές !

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Κτησιας 12/09/2011 15:26:22

            Θα με θυμηθείς όταν θα φορολογήσουν το μέλι και το κρασί και θα ξεπουλήσουν το νερό!

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Σταύρος 12/09/2011 23:04:06

          Αν και συμφωνώ απολύτως με το σχόλιό σου, θα σε ρωτήσω μόνο τούτο: λίγο όψιμα δεν αρχίζουμε να ανακαλύπτουμε την αήθη κατάντια του νεοέλληνα (κοινωνικού αυτοματιστή, θα προσθέσω);

  3. Απορία avatar
    Απορία 12/09/2011 12:41:19

    Ερώτησις:
    Γιατί ο πρόεδρος δεν αρχίζει "ανενδοτο" κατά των πρασινοφρουρών, την συνέχιση των προνομίων των οποίων πληρώνει αυτή τη στιγμή όλος ο ελληνικός λαός;

    Πόσοι είναι αυτοί, 15%; 20%, 25%; Δεν είναι παραπάνω με τίποτα.
    Μήπως τέλος πάντων η ΝΔ πρέπει να διαλέξει κάποιο συγκεκριμένο target group που τυγχάνει να είναι και το 70-80% των ψηφοφόρων;

    Εκτός εαν ελπίζει κανείς ότι θα ψηφισει ποτέ ΝΔ η οικογένεια του Φωτόπουλου...

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ Απορία 12/09/2011 13:11:45

      Aν εννοείς τους ΔΥ, δημιουργείται αντίφαση με άλλα που έλεγες παλιότερα...μάλλον έχεις το ίδιο nick με άλλον σχολιαστή με αντίθετες απόψεις..

      • Απορία avatar
        Απορία @ Φακ Κωστας 12/09/2011 13:21:49

        Ειλικρινά δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω.

        Εαν δεν σου αρέσουν οι απόψεις μου μην τις διαβάζεις.

        Ξέρεις έτσι δουλεύουν αυτά τα site.
        Ο καθένας καταθέτει την άποψη του και σιγα-σιγά αποκτά και την όποια βαρύτητα έχει η γνώμη του.

        Δεν χρειάζεται εσύ να λες την άποψή σου για τον καθένα. Ο κόσμος βλέπει τα σχόλια και φιλτράει τι θα διαβάσει.

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Απορία 12/09/2011 13:26:17

          Mην αρπάζεσαι...η παρατήρηση ήταν καλοπροαίρετη για να το έχεις υπόψη σου...φυσικά και μπορείς να λες ό,τι θες, δεν θα ζητήσεις την άδειά μου..

          Απλώς πολλοί, όπως και εγώ, θυμούνται τις απόψεις των σχολιαστών...για αυτό και το σχόλιο μου...τίποτα παραπάνω...

        • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
          Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Απορία 12/09/2011 17:11:27

          Το ίδιο ισχύει και για σένα φίλε Απορία.
          Αν δε σου αρέσει η κριτική που σου κάνει κάποιος,δε χρειάζεται να τη διαβάζεις.Μπορείς και εσύ να ενεργοποιήσεις τους μηχανισμούς φιλτραρίσματος,κι ούτε γάτα ούτε ζημιά.
          Εγώ πάντως τα σχόλιά σου τα διαβάζω,κι ας διαφωνώ πολλές φορές μ'αυτά που γράφεις.
          Καλή σου μέρα.

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Απορία 12/09/2011 13:16:59

      Ελα μου ντε, τι φοβάται και δεν τους στέλνει από εκεί που ήρθαν ; Υπάρχει καλύτερος τρόπος να γεμίσει ζωή η ύπαιθρος ; Αφήσανε τα ωραία τους χωριά για να παρασταίνουν τα στελέχη, με κομπολόι, τσιγάρο στα μούτρα σου, μουστάκι, μακρύ πέμπτο νύχι και κουλούρι την ώρα που σου μιλάει. Τους χορτάσαμε, τους πληρώσαμε, θα τους ξαναπληρώσουμε μετά τα χθεσινά και θα κληθούμε να τους ξαναπληρώσουμε σύντομα.

      Αλλά, είπαμε. Μην ακουμπάμε την ιερή αγελάδα, τη δεξαμενή των ψήφων, άσχετα αν έχουν χρυσό μετάλλιο στο ξύσιμο και τσιμπάνε κάποιοι παλίκαροι και 30-50 χιλ. τον χρόνο. 'Μην αγγίζετε' γράφει, μην τους ακουμπάτε.

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Βούρδουλας 12/09/2011 13:49:19

        Έχεις απόλυτο δίκιο...πήραν άλλη μια παράταση εις βάρος όλων μας...

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Απορία 12/09/2011 13:55:59

      Εχεις δίκιο .
      Αυτό ήταν και το λάθος Καραμανλή. Αφησε τον πιο βρώμικο πρωθυπουργό όλων των ετών μετά βεβαίως από τους Παπανδρέου,
      τον Κ.Σημίτη, να "διαφύγει" από την εξουσία , χωρίς να του καταλογίσει
      τίποτα από όσα είχε φάει αυτός και η κλίκα του. Ετσι, καλυπτόμενος
      ο Σημίτης πήγε στη γωνιά του να φάει - ήσυχος ότι δεν θα του ζητηθούν
      ευθύνες- τη λεία του, ευθύνες σχετικά με τα οικονομικά, τις οποίες φυσικά ο ΓΑΠ απέδωσε στη ΝΔ, που σήμερα έχει τον πιο δημοκρατικά εκλεγμένο πρόεδρο, από την βάση της.

      Οπου και να πάς ακούς τον κόσμο να λέει "που είναι ο Σαμαράς να ξε-
      σηκώσει τον κόσμο όπως άλλοτε ο ΓΑΠ όντας στην αντιπολίτευση".

      Πόσες φορές ο ΓΑΠ είχε κάνει πρόταση μομφής -έτσι απλά, όχι για να
      ρίξει την κυβέρνηση η οποία την πρωτη τετραετία είχε αρκετούς βουλευτές στην πλειοψηφία- και σήμερα έχουν έρθει τα πάνω κάτω
      και η ΝΔ δεν έκανε καμμία μεγαλειώδη θεσμική κίνηση αντιπολίτευσης; Τί περιμένει; Να αφανισθεί το ελληνικό στοιχείο από
      την πατρίδα του;

  4. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 12/09/2011 12:43:07

    1. Σύμφωνα με τον ΓΑΠ,την έκτακτη εισφορά την πληρώνουμε,γιατί δεν πληρώσαμε το ΕΤΑΚ και το ΦΑΠ.
    Αν,λέω ΑΝ,κάποια στιγμή στο μέλλον εισπραχθούν, η εισφορά θα επιστραφεί;
    Ή επειδή θα πληρώσουμε την έκτατη εισφορά δεν είναι ανάγκη να πληρωθούν ΕΤΑΚ και ΦΑΠ;
    2. Δυστυχώς, το τραγικό είναι ότι τα πιστεύει!!!

    • ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
      ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ @ αλλήθωρος 12/09/2011 13:08:54

      Όχι φίλε μου δεν θα εισπραχθούν τα γλυτώσανε .
      Αυτό έλειπε να πληρώνανε φόους ακινήτων για 4 χρόνια σε τρεις μήνες.
      Απλά με τα παλιά ΘΑ πληρώνανε και τα οικόπεδα εντός σχεδίου και μόνο αντικειμενικης αξίας από 400.000 το 2010 και 200.000 το 2011 ενώ με τα νέα θα πληρώσουν ΟΛΟΙ όσοι έχουν οικοδομημένα ακίνητα.
      Η αιτία "δεν μπόραγε η υπηρεσία να ενημερώσει τα αρχεία".
      Η πραγματικότητα "ποιοί έχουν αστικά ακίνητα και οικόπεδα τεράστιας αξίας¨ ιδιώτες ή και επιχειρήσεις και ΤΡΑΠΕΖΕΣ.

  5. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 12/09/2011 12:47:21

    Ακούστε το κουφό νέο φρούτο.
    Ζητάνε επό τους δημόσιους υπάλληλους για να "επικαιροποίησουν" την απογραφή να δηλώνουν στοιχεία με κωδικό εισόδου τους ΑΠΟΡΡΗΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΤΑΧΙΣΝΕΤ, που με αυτούς μπορεί ο φορολογούμενος να κάνει δηλώσεις η να δεί παλιές κλπ.
    Η περιουσία του Δημόσιου υπάλληλου και όλης της οικογένειας του και οι πληροφορίες θα είναι στη διάθεση κάθε υπαλλήλου της εταιρείας μηχανογράφησης που αναλαμβάνει την υπογραφή ,χωρίς την θέληση του.
    Και δεν έχει ασχοληθεί ούτε η Αρχή προστασίας προσωπικων δεδομένων ,ούτε κανείς.
    Σε λίγο θα μας ζητήσουν και τα PIN ,για να μας αδειάζουν τα ψίχουλα που μείνανε στις τράπεζες χωρίς κόπο.

  6. Χρήστος Δημάρης avatar
    Χρήστος Δημάρης 12/09/2011 12:48:34

    ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ: Βγήκε ο Ελληνικός λαός στις πλατείες και η κυβέρνηση όχι μόνο δεν τον λογάριασε αλλά του έστειλε και τα ΜΑΤ. Ο λαός μας θέλει και την βοήθεια των κομμάτων. Να βγούν όλα τα αντιμνημονιακά κόμματα και να ζητήσουν ότι ζήτησε και το ΚΚΕ: Να μην πληρώσει κανείς. Όχι άλλες θυσίες για την κρίση!!!

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Χρήστος Δημάρης 12/09/2011 14:00:58

      Ακουσε, ο ρόλος του ΚΚΕ είναι και πάντα ήταν υποστηρικτικός του Πασοκ.
      Αν δεν ήταν και προκειμένου να μαζικοποιηθεί το λαϊκό κίνημα ,για ουσιαστικότερα αποτελέσματα, το ΠΑΜΕ δεν θα έκανε πάντα χωριστές πορείες και διαμαρτυρίες.
      Σήμερα, συμβαίνει ό,τι συνέβη το 1985 στις εκλογές. Ο Φλωράκης τότε
      φώναζε χτυπιόταν εναντίον του Ανδρέα, και μία μέρα πριν την Κυριακή
      των εκλογών ανέβηκε στο Καστρί. Αυτό ήταν . Ο Ανδρέας πήρε άλλη μια τετραετία κι εμείς αλλα 100 χρόνια πίσω.

      • Χρήστος Δημάρης avatar
        Χρήστος Δημάρης @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 12/09/2011 19:50:51

        ΟΙ ΕΜΜΟΝΕΣ ΤΟΥ ΚΚΕ: Γίνεσαι άδικος. Αυτό έγινε μια φορά. Ο Ανδρέας τότε ξεγέλασε όλη την Ελλάδα. Το ΚΚΕ ήταν το πρώτο κόμμα που κατάλαβε τον ρόλο του και πήρε τον δικό του δρόμο μένοντας πιστό στις αρχές του. Και μάλιστα αυτή η πίστη στις αρχές του έχει γίνει εμμονή και εμπόδιο για την συνεργασία της αριστεράς.

  7. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 12/09/2011 12:56:28

    Αψογος όπως κάθε φορά φίλε Κώστα,μόνο που ξέχασες να αναφέρεις ότι στην ταινία ο Κωνσταντάρας το διορθώνει το λάθος του και λέει ''θα σας εξασφαλίσομεν''.Ο πολυχρονεμένος μας ούτε αυτό δεν έκανε,να διορθώνει τα σαρδάμ του...
    Υ.Γ.1 Για την ταινία ένα έχω να πω,απίστευτη και πάντα διαχρονική.
    Υ.Γ.2 Την καλημέρα μου και καλή μας δύναμη, για να τους αντέξουμε.

  8. Απορία avatar
    Απορία 12/09/2011 13:00:03

    Το βγαλε το συμπερασμα. Όποιος έχει ακίνητο είναι κλέφτης, δεν υπάρχει η παραμικρή υποψία ότι απλούστατα μπορεί να είναι εργατικός και νοικοκύρης.

    Άντε να φαλιρήσουμε να τελειώνουμε, δεν παίρνει γιατρειά τούτος ο τόπος...

    • juliet avatar
      juliet @ Απορία 12/09/2011 17:27:09

      Κρίνουν.... εξ ιδιων τα αλλότρια.

  9. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 12/09/2011 13:00:30

    Eίναι για γέλια και για κλάματα φίλε Alakran...

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Φακ Κωστας 12/09/2011 17:03:08

      Φίλοι μου Αλακράν και Φακ Κώστα,πολύ φοβάμαι ότι θα έρθουν μέρες που θα γελάμε με επιφύλαξη!
      Δεν ξέρω τι μας περιμένει,αλλά ας πάρουμε τα μέτρα μας,
      αποθηκεύοντας κουράγιο και αισιοδοξία,πριν μας τα πάρουν κι αυτά!
      Η ικανότητα των κυβερνώντων στην ανικανότητα,κοντεύει να γίνει νόμος του κράτους.
      Θα κόψουμε και την μπουγάτσα,μου φαίνεται!

  10. Κτησιας avatar
    Κτησιας 12/09/2011 13:05:28

    Η κατσίκα που αναφέρεις έχει φάει όλα τα αμπέλια τις ελιές γενικά ότι καλλιεργούσε αυτή η χώρα και μετά έφαγε την παιδεία τα εξοπλιστικά τα νοσήλεια, οσονούπω τρώει και τον ορυκτό πλούτο!

    • dino avatar
      dino @ Κτησιας 13/09/2011 23:59:12

      Ωχου.Αστη να φαει μωρε.Τα ξενα τρωει.

  11. papado avatar
    papado 12/09/2011 13:09:08

    Δεν πρόκειται να συννενοηθείς...Το πρωί τσακώθηκα με κάποιον....Μου είπε ''και τι με νοιάζει εμένα που σου βάζει φόρο''...Καλά σου κάνει....
    Μάντεψες σωστά ,δεν ήταν ιδιοκτήτης αλλά ενοικιαστής.
    Ο ένας να βγάλει το μάτι του άλλου....

    • Superfrog avatar
      Superfrog @ papado 12/09/2011 13:25:09

      Συγγνώμη, αλλά ο ενοικιαστής δε πληρώνει το ρεύμα (φαντάζομαι ότι πάει ανάλογα το συμφωνητικό που έχει υπογράψει ο καθένας)? Έχει να πέσει πολύ γέλιο. Οι ιδιοκτήτες θα αρχίσουν να σκέφτονται σοβαρά την περίπτωση να μένουν τα σπίτια κενά (και χωρίς ρεύμα), για να μη πληρώνουν τόσους φόρους. ή απλά να αυξήσουν τα νοίκια. Γιατί και στην τελική ο άλλος νοικιάζει ένα σπίτι για να του φέρνει κέρδος. Άμα είναι να μπαίνει και μέσα... Και από την άλλη οι ενοικιαστές, τι θα κάνουν σε μία ενδεχόμενη αύξηση, είτε κατευθείαν μεσώ της ΔΕΗ, είτε μέσω του ενοικίου? Πόσο πια?

  12. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 12/09/2011 13:35:56

    Καλή σας εβδομάδα, όλες και όλοι!
    Ήρθε πια η ώρα να σταματήσουμε να ασχολούμαστε με το τι λέει αυτός ο αναίσχυντος άνθρωπος και τα ΠΑΣΟΚο-τσανάκια του.
    Πρέπει να εστιάσουμε στο τι πρέπει να κάνουμε εμείς. Όχι ατομικά γιατί αυτό δεν φτάνει και δεν θα μας οδηγήσει πλέον πουθενά. Πρέπει να αρχίσουμε να βάζουμε τα θεμέλια σοβαρής, εντατικής, εστιασμένης και αποτελεσματικής συλλογικής δράσης. Μπορούμε; Ή μάλλον, θέλουμε;

  13. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 12/09/2011 13:41:07

    Απλά συνεχίζεται η χυδαία επίθεση στην μεσαία τάξη των νοικοκυραίων ....
    ( Να θυμίσω ότι την "φαμπρικα" των έκτακτων εισφορων την ξεκίνησε ο - εξαφανισμένος σήμερα - Κ.Καραμανλής)

    Είπαμε ...αυτοί που είναι μέρος του προβλήματος, ΔΕΝ μπορούν να το λύσουν....

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Enjoy Capitalism 12/09/2011 13:59:59

      Πολύ σωστή η τελευταία επισήμανση, ισχύει 200%. Αλλά ποιος μπορεί τελικά ;

  14. νεφέλη avatar
    νεφέλη 12/09/2011 14:28:43

    Φοβερή η χθεσινή λογική... "αφού υπάρχει φοροδιαφυγή, θα φορολογήσουμε τα ακίνητα" !!!!

    ΕΥΓΕ, που δεν τολμούν να αγγίξουν, την ευγενή τάξη των φοροδιαφευγόντων!!!!!

  15. letta avatar
    letta 12/09/2011 14:31:44

    Το σχέδιο ήταν μελετημένο και έτοιμο να εφαρμοστεί . Απλώς το εφαρμόζουν σιγά- σιγά . Όπου έχει μπει το ΔΝΤ, εά έχετε προσέξει σε άλλες χώρες προηγούμενα χρόνια, ακριβώς την ίδια συνταγή εφάρμοζαν. Εγώ όταν μπήκαμε στο ΔΝΤ, διάβασα για άλλες χώρες και ήξερα τα βήματα ένα προς ένα που θα εφάρμοζαν. ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΔΝΤ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ!!!!! ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΕΑΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΤΑΔΙΟ.ΗΔΗ ΚΟΝΤΕΥΟΥΜΕ. ΧΡΕΟΚΩΠΙΑ ΚΑΙ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ. ΑΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ. ΤΟ ΓΟΥΔΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ!!!!!!!!!!!!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ letta 12/09/2011 16:18:38

      letta,
      το ΔΝΤ, δεν ήρθε μόνο του, εμείς το καλέσαμε
      και δεύτερον το ΔΝΤ δεν προτείνει συγκεκριμένα μέτρα.
      θέτει στόχους.
      Είναι στη διακριτική ευχέρεια της κάθε κυβέρνησης να επιλέξει πως θα τους υλοποιήσει.
      Η δική μας επέλεξε τον ...εύκολο δρόμο

  16. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 12/09/2011 15:14:19

    ερωτηση για να δειτε ποσο ηλιθιοι ειναι οι ανθρωποι. φερνω ενα παραδειγμα καποιος να μου απαντησει. εγω μενω με τους γονεις μου . το σπιτι ανηκει σε εμενα ,αλλα ο λογαριασμος της ΔΕΗ ειναι στο ονομα του πατερα μου.μπορειτε να μου πειτε πως θα πληρωσω την εκτακτη εισφορα ενω δεν εχω προσωπικο λογαριασμο στη ΔΕΗ?

    • tsiftsidis elefterios avatar
      tsiftsidis elefterios @ mhtsos karditsa 12/09/2011 16:11:44

      εμενα ειναι στο ονομα του παππου μου που εχει πεθανει το 1971,ας πανε να του τα ζητησουν , θα τους δειξω και το μερος.αλητες.ξεφτισμενοι σοσιαΛΗΣΤΕΣ του κωλου.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ tsiftsidis elefterios 12/09/2011 16:16:33

        Mην ...αποκαλύπτεσθε γιατί θα σας ...εντοπίσουν!!!

  17. Κώστας avatar
    Κώστας 12/09/2011 17:45:24

    Ένα από τα πρώτα μελήματα του Σαμαρά θα πρέπει να είναι η ηθική καταδίκη του κοινωνικού αυτοματισμού. Ευτυχώς το δήλωσε στην πρόσφατη συνεντευξή του και είναι ένα ακόμη θετικό σημάδι.
    -"Τί με νοιάζει εμένα που σε φορολογούν, είμαι ενοικιαστής".
    -" Τί με νοιάζει εμένα που θα προλεταριοποιηθούν οι ταξιτζήδες, έχω μηχανάκι".
    Μα όταν ο διπλανός χάνει εισόδημα, όταν κόβει την κατανάλωση χάνουμε όλοι.
    Κόβει από την ένδυση, από το μπακάλικο, δεν πάει στο γιατρό, δεν επεκτείνει την επιχείρησή του, δεν χτίζει κοκ., δεν κινείται το χρήμα γιατί εκλείπει και όσο υπάρχει το καταχωνιάζει ο φόβος και η αβεβαιότητα Ολοι χάνουμε και το ΑΕΠ( πίττα) μειώνεται και τα κρατικά έσοδα καταβαραθρώνονται , όπως δεν προέβλεψαν οι επικίνδυνοι φορομπήχτες του Πασόκ.
    Ο Κοινωνικός Αυτοματισμός που καλλιερεγεί συστηματικά το Πασόκ και οι παπαγάλοι του(Καψής, Καθημερινή, ΔΟΛ και λοιποί κυνηγοί κεφαλών απεργών) πέρα από το ότι διαλύει τον κοινωνικό ιστό και την ψυχική σύμπνοια των Ελλήνων, έχει και ολέθρια οικονομικά αποτελέσματα, γιατί η Οικονομία είναι κλίμα και αυτό δεν θα το καταλάβουν ποτέ οι αποτυχημένοι τύπου Παπακωνσταντίνου και οι βερμπαλιστές τύπου Βενιζέλου.
    Τη δεκαετία του 80 το Πασόκ εισήγαγε την λογική της ήσσονος προσπάθειας και αποθέωσε τον κομματισμό. Τη δεκαετία του 90 μπόλιασε με τη φούσκα του χρηματιστηρίου τους Έλληνες με τον ιό του εύκολου πλουτισμού και τους έμαθε πως το εορτοδάνειο, το διακοποδάνειο και τα δανεικά για χρηματιστηριακό τζόγο είναι θεμιτά και ακίνδυνα πράγματα. Και τώρα που ήρθε η ώρα του λογαριασμού τί κάνει; Επενδύει χυδαία και αυτό και οι δημοσιογραφικοί πραίτωρές του στην αλληλομαχία των κοινωνικών ομάδων, στο "να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα" , στον παρτακισμό, στον αποκρουστικό κοινωνικό αυτοματισμό.
    Τελικά το Πασόκ δεν είναι κόμμα, αλλά πεδίο εκτόξευσης αντικοινωνικών ιών.

    • Κτησιας avatar
      Κτησιας @ Κώστας 12/09/2011 18:14:10

      ……….Μα όταν ο διπλανός χάνει εισόδημα, όταν κόβει την κατανάλωση χάνουμε όλοι…….Σωστός..! Μόνο που αυτός ο προβληματισμός έπρεπε να είχε γίνει πριν 20 χρόνια, τότε που ήταν εποχές παχιών αγελάδων για ορισμένους ! Πολύ αργά για δάκρυα!

      • Κώστας avatar
        Κώστας @ Κτησιας 12/09/2011 18:23:14

        Ποιούς έχετε κατά νου ως "ορισμένους";
        Και γιατί είναι πολύ αργά;

        • Κτησιας avatar
          Κτησιας @ Κώστας 12/09/2011 18:53:49

          Ποιοι νομίζεις ότι φάγανε 300 ΔΙΣ? -Αργά συνειδητοποίησαν κάποιοι τι σημαίνει να ξεπουληθείς, για ένα κωλοδάνειο και μια θέση μόνιμου σφογγοκολάριου!

          • Κώστας avatar
            Κώστας @ Κτησιας 12/09/2011 19:19:35

            Εννοείτε τους ΔΥ...
            Αφου διευκρινίσω πως δεν είμαι, μπορείτε να μου πείτε το κόστος που πληρώνει το ελληνικό κράτος για μισθούς και συντάξεις; Το γνωρίζετε;
            Γιατί φταίνε πολλοί ΔΥ(ιδίως ορισμένες κατηγορίες πχ πολεοδομία, εφορίες) για πολλά, αλλά η 300αρα δεν οφείλεται σε αυτούς. Άλλο η κρατική σπατάλη σε προμήθειες, σε υπερκοστολογημένους μπομπολόδρομους, σε μίζες εξοπλιστικών, σε φαραωνικούς ολυμπιακούς κοκ και άλλο η μισθοδοσία.

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Κώστας 12/09/2011 20:49:52

            Ο συνομιλητής σου είναι δείγμα νεοελληνικής κουλτούρας του στυλ "να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα".
            Το ήθελαν πολύ να διοριστούν στο Δημόσίο για να μασαμπουκιάσουν (κατά φαντασίαν) αλλά δεν έτυχε!
            Γι αυτό, που δεν μπόρεσαν να κάνουν αυτοί, κατηγορούν άλλους ότι το έκαναν!
            Είναι μετάλλαξη της αρρώστιας της πράσινης χολέρας και λέγεται "κοινώνικους αυτομάτισμους!

  18. juliet avatar
    juliet 12/09/2011 17:52:50

    Υποκλινόμαστε μπροστά στο σοσιαλισμό και στους σοσια ΛΗΣΤΕΣ.
    Καταλάβατε τώρα γιατί ήτανε τόσο ''καλοί'' στις νομιμοποιήσεις αυθαιρέτων;ανεβαίνουν τα τ.μ άρα και η αξία.Εκεί που θα υπολόγιζες 80τμ βάλε και τον ημιυπαίθριο που μέχρι πρότινος δεν αναγραφόταν τώρα θα είναι 80+20(όσος έχει δηλωθεί)=100 .Τελικά οι καλοκαιρινές διακοπές ήτανε συναντήσεις διεστραμμένων μυαλών για την ισοπέδωση των Ελλήνων.Είναι ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ,μας ΜΙΣΟΥΝ,μας ΑΛΥΣΟΔΕΝΟΥΝ.
    Κάθε κίνηση θα πρέπει να την βλέπουμε με επιφύλαξη,αν θέλανε να μας κάνουν νόμιμους είχανε και τον χρόνο και τον τρόπο.
    Καλησπέρα ,κ. Ροδινέ να πω καλό χειμώνα; ή μάλλον θερμό χειμώνα.

  19. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 12/09/2011 18:51:02

    Να πω και γω καλο χειμωνα και γρηγορη λευτερια απο το πρασινο δοβλετι.
    ΦΠΑ επι του λογαριασμου στην ΔΕΗ για το νεο χαρατσι θα πληρωσουμε?
    Στην ομιλια του ο GAP αναφερθηκε και στο τι κληρονομησε,λες και η νεοτερη Ελλαδα αρχησε το 2004,για ποιο μπροστα μουγκα,πριν ηταν οι κινεζοι και οι"αειμνηστοι"ετσι γενικα.

    • juliet avatar
      juliet @ NIK THE GR 12/09/2011 20:31:23

      NIK THE GR
      μου έβαλες μιά ιδέα ,αφου μας κληρονόμησε κανονικά δεν θα πρέπει να πληρώσει εκείνος τον λογαριασμό;ξέρω οτι οι κληρονόμοι πληρώνουν .
      Αρα ο λογαρισμός στον κληρονόμο δηλ. στο ΓΑΠ.

  20. Σταύρος avatar
    Σταύρος 13/09/2011 02:05:36

    Αν σου έχω δώσει την εντύπωση ότι είμαι "κοινωνικός αυτοματιστής", λάθος μου μεγάλο!
    Άλλο το να υπερασπίζομαι την οικογένειά μου και την περιουσία μας και άλλο να πνέω τα μένεα για κάποιους οι οποίοι διάλεξαν την ασφάλεια του Δημοσίου!
    Πριν χρόνια τους κοροϊδεύαμε για την επιλογή τους αυτή και σήμερα φτάσαμε να τους ζηλεύουμε.
    Σαφώς διαφωνώ και ο πληθυντικός είναι πλουραλιστικός. Κάναμε τις επιλογές μας και πρέπει να ζήσουμε με αυτές.
    Ο "κοινωνικός αυτοματισμός" δεν είναι ίδιον του Έλληνος παρά του πράσινου γλοιώδους copritus pasokus.
    Ας μην πέφτουμε στην παγίδα τους!

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Σταύρος 13/09/2011 11:11:25

      Αν δεν ξύσεις τον πάτο, ποτέ δεν θα μάθεις πόσο βαθιά έφτασες!

  21. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 13/09/2011 09:51:58

    Δεν εννοώ εσένα. Αυτό όμως που (ξανα)λέω, είναι το εξής: κάπως αργά δεν ανακαλύπτουμε (όσοι ανακαλύπτουμε) σε τι κατάντια ψυχοσύνθεσης έχει φτάσει ο νεοέλληνας;

  22. webteam-www.efsimopoulos.gr avatar
    webteam-www.efsimopoulos.gr 13/09/2011 12:34:35

    Τους τελευταίους 20 μήνες η κυβέρνηση έχει επιβάλλει έξι χαράτσια στα ακίνητα. Ένα, δηλαδή, κάθε τρεις μήνες. Αυτή η πρακτική αποδεικνύει ότι το ΠΑΣΟΚ παραμένει αιχμάλωτο της λάθος συνταγής που επιμένει να ακολουθεί.
    Το νέο μέτρο προσθέτει άλλη μια «πληγή» στην οικοδομική δραστηριότητα, «παγώνει» ακόμη περισσότερο την αγορά και αυξάνει την ανεργία.
    Αντί λοιπόν η κυβέρνηση να αναζητήσει τρόπο για να ξαναζωντανέψει τον κλάδο της οικοδομής που «αργοπεθαίνει», όπως έκανε πχ η Ισπανία όπου έδωσε φορολογικά κίνητρα για τα νεόδμητα κτίρια, δίνει ένα ακόμα χτύπημα στον πολύπαθο κλάδο.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.