Όλη η αλήθεια για τον πόλεμο Χατζηνικολάου με τη Λίνα Αλεξίου, μητέρα της Ζωής Κωνσταντοπούλου
24/03/2014 15:26
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όλη η αλήθεια για τον πόλεμο Χατζηνικολάου με τη Λίνα Αλεξίου, μητέρα της Ζωής Κωνσταντοπούλου

Η Real News χτυπάει την Λίνα Αλεξίου εκεί που την πονάει, όπως και εκείνη χτύπησε νωρίτερα τον Real FM εκεί που πονούσε (στο ταμείο)

Τι μύγα λέτε να τσίμπησε το συγκρότημα της Real News στο Μαρούσι και τα έβαλε έτσι στα ξαφνικά με τη Λίνα Αλεξίου, γνωστή δημοσιογράφο και επί σειρά ετών συνεργάτιδα του ΔΟΛ και νυν αντιπρόεδρο του ΕΣΡ; Για ποιους λόγους η πρώην σύζυγος του ιστορικού ηγέτη του ΣΥΝ, Νίκου Κωνσταντόπουλου και μητέρα της «υπερδραστήριας» και λαλίστατης βουλευτίνας του ΣΥΡΙΖΑ, Ζωής Κωνσταντοπούλου δέχθηκε τα πυρά του Νίκου Χατζηνικολάου πρωτοσέλιδα την Κυριακή;

Λοιπόν, ακόμη και αν τα σκάγια παίρνουν την κόρη της Λίνας Αλεξίου, η αλήθεια είναι ότι ο Χατζηνικολάου πετυχαίνει με έναν σμπάρο δύο τρυγόνια, με άλλοθι πρωτίστως τη νομιμότητα και δευτερευόντως την Ηθική. Ή και τα δύο ταυτόχρονα. Στην ουσία χτυπάει την Λίνα Αλεξίου εκεί που την πονάει όπως και εκείνη χτύπησε νωρίτερα τον Real FM εκεί που πονούσε (στο ταμείο) προσυπογράφοντας ως μέλος του ΕΣΡ, πρόστιμα για διάφορες εκπομπές (Τράγκα, «Ελληνοφρένεια»). Ο λόγος για το δημοσίευμα της εφημερίδας Real News που θέλει την αντιπρόεδρο του ΕΣΡ και μητέρα της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ Ζωής Κωνσταντοπούλου, Λίνα Αλεξίου, να λαμβάνει επίδομα τεκνών το οποίο δεν δικαιούτο από το συνταξιοδοτικό της ταμείο, αυτό των δημοσιογράφων.

Το δημοσίευμα επικαλείται έγγραφο του ΕΤΑΠ -ΜΜΕ σύμφωνα με το οποίο διακόπηκε αναδρομικά τον Νοέμβριο του 2013 η χορήγηση επιδομάτων στην κ. Αλεξίου για τις κόρες της Ζωή (το οποίο λάμβανε επί 18 χρόνια χωρίς, όπως αναφέρει, να το δικαιούται) όπως και της Βασιλικής – Ιωάννας (το οποίο λάμβανε επί 12 χρόνια. Πάντως το δημοσίευμα έχει ήδη προκαλέσει αντιδράσεις όπως του διευθυντή του ΓΤ του Πρωθυπουργού, Γιώργο Μουρούτη, που μέσα από το twitter σχολίασε: «Η μητέρα της «εθνικού εισαγγελέως μας» κας Ζωής Κωνσταντοπούλου εισέπραττε παρανόμως επί 18 έτη επιδόματα ανηλίκων τέκνων.. καταραμένη Μέρκελ».

Όλη η αλήθεια για τον πόλεμο Χατζηνικολάου με τη Λίνα Αλεξίου, μητέρα της Ζωής Κωνσταντοπούλου 133650 photo

Η κ. Αλεξίου

Στο δημοσίευμα, απάντησε η Λίνα Αλεξίου όπως και κόρη της, βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ζωή Κωνσταντοπούλου. Η Λ. Αλεξίου κάνει λόγο για πλήγμα στην τιμή, την υπόληψη και την προσωπικότητά της και επισημαίνει:

«(...) Η κατάδηλη σκοπιμότητα του «αποκαλυπτικού» δημοσιεύματος της εφημερίδας δεν θα με κάνει να υποχωρήσω από την υπεράσπιση αρχών και θέσεων, όπως άλλωστε πάντοτε έκανα, υπερασπιζόμενη την έντιμη καταγραφή και παρουσίαση της πραγματικής είδησης.

Ούτε, άλλωστε θα με αποτρέψει από την άσκηση των καθηκόντων μου ως Αντιπροέδρου του ΕΣΡ. Επειδή στο επίμαχο δημοσίευμα εμφανίζομαι ως… κλέπτουσα το Ταμείο Συντάξεων των Δημοσιογράφων, περιορίζομαι να αναφέρω ότι σαν κι εμένα, αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με τη δεοντολογική «δημοσιογραφία» της Realnews, ως κλέφτες εμφανίζονται και άλλοι, περίπου 400, συνάδελφοι δημοσιογράφοι, οι οποίοι πληρώνουν διοικητικές δυσλειτουργίες, πράξεις και παραλείψεις ενός απαρχαιωμένου διοικητικού μηχανισμού.

Αυτό πώς δεν το ξέρει η Realnews;

Απάντηση στην ένσταση που έχω καταθέσει στο Ταμείο (για την οποία επίσης ουδέν αναφέρει το δημοσίευμα) δεν έχω πάρει μέχρι σήμερα και, συνεπώς, ούτε εγώ ούτε και οι εκατοντάδες συνάδελφοί μου είμαστε ακόμη σε θέση να γνωρίζουμε ποίος ευθύνεται για τον διασυρμό και την άδικη ταλαιπωρία μας.

Εν κατακλείδι, η ελάχιστη ΝΤΡΟΠΗ μπορεί να έχει εκλείψει. Η δημοσιογραφική δεοντολογία, όμως, θα υπάρχει έστω και αν την υπηρετούν ελάχιστοι. Για την υπεράσπισή της άλλωστε προσφεύγω στα αρμόδια θεσμικά όργανα.

Και όποιος ενδιαφέρεται πραγματικά για «ειδήσεις και λαβράκια» μπορεί, αν θέλει, να έχει το πλήρες και έγκυρο ρεπορτάζ στο οποίο σκοπίμως δεν προχώρησε η Realnews, δεδομένου ότι ο φερόμενος ως συντάκτης του «θέματος», γνώριζε άσχετα και ασύνδετα με το θέμα γεγονότα, με πλείστες όσες λεπτομέρειες, τις οποίες «αξιοποίησε» επιλεκτικά και με συγκεκριμένη προσωπική στόχευση.

Αυτά προς το παρόν».

Η Realnews σχολίασε ως εξής την απάντηση της Λίνας Αλεξίου:

«Μετά την ανάγνωση της (μη) απάντησης που έστειλε η συνταξιούχος δημοσιογράφος και αντιπρόεδρος του ΕΣΡ, η Realnews, αντιπαρερχόμενη τα ηθικοπλαστικά κηρύγματα, τα οποία –πλέον προφανέστατα- δεν είναι σε θέση να κάνει η κυρία Αλεξίου, έχει να αναρωτηθεί τα εξής:

Εισέπραττε παρανόμως επιδόματα επί σειρά ετών;

Τι σχέση έχει το δικό της, ηθικό, θέμα με τις περιπτώσεις άλλων συναδέλφων της;

Η επίκληση της «δεοντολογίας» γίνεται και εν είδει αυτοκριτικής; Ή αφορά μόνο στην εφημερίδα μας;

Η «ένστασή» της, σε τι αλλάζει το γεγονός ότι εισέπραττε επί πολλά έτη, χωρίς να το δικαιούται, τα επιδόματα;

Η «ένσταση» κατετέθη προ...δεκαπενταετίας; Διότι πριν από τόσα έτη θα έπρεπε να έχει κάνει αυτοβούλως αίτηση διακοπής.

Αφού τόσο καλά γνωρίζει τα δικαιώματά της –και ορθώς- διεκδικεί όσα της αναλογούν –σε επιδόματα και επιστροφές- δεν θα έπρεπε να γνωρίζει και τις υποχρεώσεις της;

Η επίκληση διοικητικών δυσλειτουργιών, από ένα παλαίμαχο στέλεχος που ασχολήθηκε επί σειρά ετών με τα «κοινά» από διάφορες θέσεις, αποτελεί δικαιολογία; Ή επιβαρύνει έτι περαιτέρω τη θέση της, αποκαλύπτοντας την αδυναμία να αλλάξει τα πράγματα;

Κατά τα λοιπά, όταν η κυρία Αλεξίου σε ένα θέμα που την αφορά προσωπικά αναζητεί σκοπιμότητες για τη δημοσίευσή του, δυστυχώς αποκαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο η ίδια σκέπτεται. Το «εξ ιδίων κρίνει τα αλλότρια» βρίσκει εδώ την πλήρη εφαρμογή του.

Ας προβληματιστούν όσοι την επέλεξαν και τη στηρίζουν...»

Για το δημοσίευμα της Realnews, ανακοίνωση εξέδωσε και η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Ζωή Κωνσταντοπούλου:

«Η εναντίον μου επίθεση της Realnews αποδεικνύει ότι στο ούτως ή άλλως εντελώς ναρκοθετημένο πεδίο της ενημέρωσης λιγοστεύουν εκείνοι που δεν ενδίδουν στο να παίζουν πολιτικά παιχνίδια και να διακινούν εκβιασμούς με αποδέκτες όσους ενοχλούν το πολιτικό, οικονομικό, επιχειρηματικό, τραπεζικό και μιντιακό κατεστημένο.

Στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων ο αναγνώστης δικαιούται να βρει τα σοβαρότερα θέματα για να ενημερωθεί. Ο αποπροσανατολισμός και η λασπολογία δεν μπορούν να υποκαθιστούν την είδηση.

Αντί άλλης απάντησης στο «θέμα» που φιλοξενεί (χωρίς έρευνα και διασταύρωση, φυσικά) στο πρωτοσέλιδό της η Realnews, συνδέοντάς το μάλιστα με εμένα και διαφημίζοντάς το ως αποκάλυψη που δήθεν με αφορά, με φωτογραφίες και υποτιμητικά σχόλια, διατυπώνω το ερώτημα: γιατί συγκεκριμένα και σοβαρότατα θέματα που αφορούν το δημόσιο συμφέρον και εγείρουν μείζον δημόσιο ενδιαφέρον και απασχόλησαν το Κοινοβούλιο δεν έγιναν ποτέ πρωτοσέλιδο και δεν πέρασαν ούτε «στα ψιλά γράμματα»;

Προσωπικά δεν πρόκειται να ενδώσω σε κανέναν εκβιασμό, μιντιακό, πολιτικό ή άλλο, από όπου κι αν προέρχεται. Θα συνεχίσω να κάνω το καθήκον μου, όπως επιβάλλει η συνείδησή μου και όπως υποχρεούμαι απέναντι στους πολίτες.

Προς τους υπευθύνους της Real, που επέλεξαν αυτό το «κάτω από τη μέση» χτύπημα, χωρίς να μπουν στον κόπο ούτε καν να διασταυρώσουν αυτά που γράφουν και διαφημίζουν, για να επιτύχουν «ευκαιρίας δοθείσης», «με ένα σμπάρο, δυο τρυγόνια», λέω τα εξής:

Κύριοι, η πολιτική κριτική επί πραγματικών γεγονότων που αφορούν τη δημόσια σφαίρα, είναι ευπρόσδεκτη και επιβεβλημένη.

Το να επιχειρείτε, όμως, να με χτυπήσετε πολιτικά, για ένα θέμα με το οποίο δεν έχω σχέση και το οποίο παρουσιάζετε μονομερώς, διαστρεβλώνοντας τις πτυχές του, παραπληροφορώντας το κοινό και συκοφαντώντας, χωρίς καν να επιχειρήσετε να διασταυρώσετε, δεν είναι δημοσιογραφία.

Η αλήθεια είναι ότι σε τέτοιου είδους χτυπήματα είχα συνηθίσει από τις πρώτες ημέρες της υπόθεσης της λίστας Λαγκάρντ. Δεν περίμενα, όμως, ότι θα έφθανε να υιοθετήσει αυτές τις πρακτικές η εφημερίδα σας».

Η Realnews απαντώντας στη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ έκανε λόγο για αυταπόδεικτες ανοησίες της Ζωής Κωνσταντοπούλου και σχολίασε την ανακοίνωσή ως εξής:

«Η Realnews δεν πρόκειται να απαντήσει στις αυταπόδεικτες ανοησίες της κ. Ζωής Κωνσταντοπούλου.

Την καλούμε να αναγνώσει τα επίσημα έγγραφα που δημοσιεύουμε, να ενηλικιωθεί πολιτικά και να συμβουλεύσει τη μητέρα της να επιστρέψει στο Ταμείο τα χρήματα που επί τόσα χρόνια παρανόμως ελάμβανε».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Aegean times avatar
    Aegean times 24/03/2014 16:10:29

    Η συνταξιούχος κυρία έχει στρογγυλοκαθίσει και στην καρακλάρα του ΕΣΡ, δεν νομίζω να παρέχει τις υπηρεσίες εθελοντικώς.... μία κλίκα όλοι τους, αριστεροσοσιαληστές, κεντροδεξιοί, το πάρτυ να έχει συνέχεια και να πληρώνει ο βοσκίθρας ιδιωτικός υπάλληλος που κοιμάται τον ύπνο του δικαίου.

    • riot avatar
      riot @ Aegean times 24/03/2014 16:21:49

      Ποιος ψήφισε την παράταση της θητείας των μελών του ΕΣΡ είπαμε; Ποιός; Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ riot 24/03/2014 17:10:32

        Αν την άλλαζε θα ήταν κομματική παρέμβαση όμως και θα ήταν στα κάγκελα πολλοί εναντίον της κυβέρνησης. Ούτε έτσι, ούτε γιουβέτσι δηλαδή...

        • riot avatar
          riot @ Γεώργιος Τ. 24/03/2014 17:50:43

          Φίλε, περί άλλων τυρβάζεις. Διάβασε εδώ: http://www.star.gr/Pages/Media.aspx?art=198298&artTitle=ste_paranomi_i_synthesi_tou_esr

  2. Hunter avatar
    Hunter 24/03/2014 19:12:02

    Τα λεφτά που εισέπραττε επί 18 χρόνια θα επιστραφούν;;; Αν δεν επιστραφούν εις το ακέραιον συν τόκους, τότε πρέπει να πάει φυλακή όπως θα πήγαινε σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα που σέβεται τον εαυτό της...

    • gonzilaus avatar
      gonzilaus @ Hunter 24/03/2014 20:13:34

      Έτσι και για να κάνουμε λίγο χαβαλέ. Φαντάζομαι δήλωσε ότι έχει ανήλικα παιδιά και το πήρε; Όχι. Έκανε ψευδή δήλωση; Όχι. Το ζήτησε πίσω το ταμείο και αρνήθηκε; Όχι. Τι σχέση έχει τι έκανε η μάνα κάποιου με τι λέει το παιδί της μπορείς να μου απαντήσεις αν θες. Φτάσαμε να έχουμε βουλευτή γιο Χουντικού ή πρωθυπουργό γιο δωσίλογου και δεν είπε κανείς τίποτα. Η αμετροέπεια σε όλο της το μεγαλείο.

      • ΙΑΣΩΝ avatar
        ΙΑΣΩΝ @ gonzilaus 24/03/2014 20:44:18

        η διαπαιδαγώγηση είναι σε σημαντικό βαθμό ευθύνη των γονέων αυτή καθορίζει τις συνήθειες και τη συμπεριφορά των παιδιών. Εάν ο πατέρας έχει κάποιες κομματικές προτιμήσεις αυτές δεν καθορίζουν τη συμπεριφορά του ατόμου τέκνου σε θέματα δημοκρατίας

      • Hunter avatar
        Hunter @ gonzilaus 24/03/2014 21:08:42

        Πείτε μας κιόλας ότι τα έπαιρνε και τα διαμοίραζε στους φτωχούς... Κι αν δεν έκανε δήλωση ότι έχει ανήλικα τέκνα, γιατί όταν εισέπραξε τα πρώτα δεν πήγε να τα επιστρέψει και να πει ότι έχει γίνει κάποιο λάθος... Για το βουλευτή γιο χουντικού λες εσύ;;; Εδώ φτάσαμε να έχουμε βουλευτή τον ίδιον τον Φλωράκη που μαζί με Αλβανούς λιάπηδες, Βούλγαρους κομιτατζήδες και τσιγγάνους από τα Σκόπια, έσφαζε γυναικόπαιδα στα χωριά και απήγαγε κοπέλες 10-12 ετών για να καταλήξουν να "επιμορφώνονται" σε οίκους ανοχής στην Τσεχία...

      • Giorgis avatar
        Giorgis @ gonzilaus 25/03/2014 11:32:42

        Δεν έιναι ότι αμαρτίες γωνέα πεδεύουσι τέκνα, αλλά με το που αποκαλίφθικε η αμαρτία της μάνας της, καταπιάστικε με την συνγκάλιψη. Στεκόταν ένας ελέφαντας μπροστά της και δεν έβλεπε όυτε ποντίκι. Με αυτή τη πράξη λερώθηκε

  3. Ραβινος avatar
    Ραβινος 24/03/2014 19:28:04

    Bγηκε σημερα στο κλαρι με το καριοφυλι ο αλλος κρατικοδιαιτος μεχρι προσφατα στην ΕΡΤ Αρβανιτης να υπερασπιστει την συριζαιικη λαμογιοπαρεα Αλεξιου-Κωνσταντοπουλου χωρις επιχειρηματα χωρις ντροπη κατακοκκινος απο την ενταση και την πολιτικη γκαφα και το μονο που ειχε να πει ηταν πως βγηκαν στον αερα τα εγγραφα της αποκαλυψης της λαμογιας .Αιδως Αργειοι !Που να βρεθει ντροπη στον καταγγελτικο λογο της κας Κωνσταντοπουλου επι παντος επιστητου λες και για ολα φταινε οι αλλοι κι αυτη ειναι αλανθαστη με την ρομφαια της εκδικητριας για τις αδικιες που γινονται στον κοσμο .Ολα εδω πληρωνονται αριστεραντζα του χαβιαριου !

    • GJ avatar
      GJ @ Ραβινος 24/03/2014 21:02:44

      ...και είπα κ εγώ γιατί κοκκίνησε ξαφνικά? Υπέθεσα ότι θα ήταν φυσιολογικοί οι λόγοι...

    • Ανδρεας45 avatar
      Ανδρεας45 @ Ραβινος 25/03/2014 03:57:41

      Συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιό σου,αλλά εκείνο το "κας Κωνσταντοπούλου" τι το ήθελες;

  4. tsoukalitsa avatar
    tsoukalitsa 24/03/2014 20:46:38

    Bέβαια, για να τα λέμε και όλα, η Ζωή πιθανόν να ενόχλησε κάποιους στον ΣΥΡΙΖΑ με τις διαφοροποιήσεις της, και να ανέλαβε ο Χατζηνικολάου να τη "νουθετήσει"... γιατί κι αυτός δεν έγινε "καλό παιδί" ξαφνικά

  5. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 24/03/2014 21:14:36

    Eλεύθερο κι ωραίο το Λινάκι,αλλά δε την είχα εκτός από το κανονικό να παίρνει κι επίδομα τεκνών...

    • Hunter avatar
      Hunter @ Κυθήριος 24/03/2014 21:49:46

      Κάτι ήξερε μάλλον ο Κωνσταντόπουλος και της έριχνε ένα μπερτάκι κάθε τόσο... :)

  6. Αθηνών πολίτης avatar
    Αθηνών πολίτης 24/03/2014 22:19:53

    Πριν από λίγο καιρό συνελήφθει μια κυρία για τον ίδιο ακριβώς λόγο.Ενώ έπαιρνε παράνομα τα επιδόματα δεν ενημέρωσε το ταμείο της. Εδώ η κ.Αλεξίου σφυρίζει αδιάφορα και κάποιοι άλλοι έχουν επιμεληθεί να της κάνουν "λάντζα". Θα τρελαθούμε τελείως?? Άλλοι νόμοι για τους μισούς Έλληνες και άλλοι για τους άλλους μισούς?? Τι κι αν τα ποσά είναι μικρά.....το δίκαιο πρέπει να επικρατήσει. Αυτό λείπει απ΄την Ελλάδα μας τόσα χρόνια.

  7. Θόδωρος 17.06.2014 avatar
    Θόδωρος 17.06.2014 24/03/2014 22:33:13

    Δεν λέμε ότι φταίει η κα Κωνσταντοπούλου Ζωή που η μητέρα της έπαιρνε επίδομα ανήλικων τέκνων χωρίς να το δικαιούται. Αν και δικαιολογίες του στυλ "που να ξέρω τι μπαίνει, εγώ το σύνολο βλέπω" είναι κάπως αστείες, να μου επιτραπεί να πω. Ο καθένας μας ξέρει τι παίρνει στον μισθό του, ας τ' αφήσουμε αυτά. Λέμε όμως ότι η κα Κωνσταντοπούλου πρέπει να κοιτάξει κι αυτή τον εαυτό της στον καθρέφτη, όπως όλοι μας και να παραδεχτεί τα όποια λάθη της. Να μην είναι τόσο απόλυτη. Και να μάθει να λειτουργεί και να συνεργάζεται με άλλους, μην την κυριεύει η μανία καταδίωξης και βλέπει παντού εχθρούς. Ούτε να νομίζει ότι είναι η Πασιονάρια ή η Ζαν ντ' Αρκ. Στο κάτω-κάτω κανείς δεν της ζήτησε να μας σώσει. Με το να μονοπωλεί με εισαγγελικό ύφος και να σπάει τα νεύρα των αλλονών, πετυχαίνει το αντίθετο απ' αυτό που θέλει: Γίνεται αντιπαθητική και χαλάει τις όποιες -εν δυνάμει- συμμαχίες της. Ούτε είναι δημοκρατικό να μην αφήνεις κανέναν άλλο να μιλήσει και να θες να γίνουν όλα όπως θέλεις εσύ. Τουναντίον, τέτοιες στάσεις και συμπεριφορές ρέπουν προς τον ολοκληρωτισμό..

  8. gikon avatar
    gikon 24/03/2014 22:35:45

    Η όλη υπόθεση δεν έχει να κάνει με την Ζωή Κωνσταντοπούλου. Ο Χατζηνικολάου θα βγάζει στη φόρα, όσα άπλυτα πληροφορείται ότι έχουν μέλη του ΕΡΣ, που επιβάλουν, συχνά-πυκνά, μεγάλα χρηματικά πρόστιμα στον Realfm.

  9. ANTILOGOS avatar
    ANTILOGOS 24/03/2014 23:07:14

    Αυτο το σουργελο ο Αρβανίτης που μιλάει με ύφος χιλίων καρδιναλίων σε ποιους νομίζει οτι απευθεινεται? Τι εννοεί οτι το οικογενειακό επίδομα δεν αναφέρονταν σαν επίδομα τέκνων. Δηλαδη το οικογενειακό επίδομα τι αφορά? Βαρέα και ανθυγιεινά? Χρονια εγκαθετος του ΠΑΣΟΚ στην ΕΡΤ που μόλις διαπίστωσε διάλυση την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια, ελπίζοντας σε επιστροφή στα παλιά. Τέλος τα κόλπα , ας ειναι καλά η Μερκελ.

  10. Σταύρος Πετρολέκας avatar
    Σταύρος Πετρολέκας 24/03/2014 23:23:35

    Συμφωνώ εν μέρει όμως με τον Gikon. Το τρέχον ζήτημα προκύπτει από την ταραγμένη σχέση μεταξύ ΕΣΡ και Real/Χατζηνικολάου. Το ευρύτερο όμως υπόστρωμα του όλου θέματος έχει να κάνει την υπόσταση και λειτουργία του ΕΣΡ....ακόμη και με την ίδια την ανάγκη υπαρξής του. Εχω την άποψη ότι το πιό συνετό και δόκιμο είναι η κατάργησή του.......άποψη που την υποστήρίζω - και δημόσια - εδώ και χρόνια, αρχής γενομένης το 2010 απο το Antinews..... βλ - http://www.antinews.gr/?p=36798 και πίο πρόσφατα (11/2013 στο Capital) - http://www.capital.gr/news.asp?id=1884151

  11. roadrunner avatar
    roadrunner 24/03/2014 23:56:02

    Mάλλον κάποιος ζορίζεται πολύ για να κάνει τόσο ντόρο για το επίδομα τέκνου, που κακώς, εισέπτραττε η μητέρα ενός ενήλικου βουλευτή. Αν στα τελευταία 30 χρόνια, το επίπεδο διαφρθοράς πολιτικών-κυβερνώντων, ήταν όλο κι όλο, το να εισπράττουν επίδομα τέκνου για ενήλικα παιδιά, να είστε βέβαιοι πως η Ελλάδα θα ήταν μια πλούσια χώρα, με ελάχιστο ή καθόλου χρέος.

    • Geros avatar
      Geros @ roadrunner 25/03/2014 07:47:54

      Συμφωνώ απόλυτα , να υποθέσω ότι τα ίδια έλεγες όταν τα κανάλια έπαιζαν 20 ώρες το 24ωρο το σκάνδαλο του Λιάπη (ως ποσό δεκάδες φορές μικρότερο του ποσού που εισέπραξε η μητέρα της Κωσταντοπούλου , σε περίοδο που ο Λιάπης δεν ήταν βουλευτής). Να υποθέσω ότι έτσι αντιδράς κάθε φορά που ο ΣΥΡΙΖΑ αναδεικνύει θέματα από ασήμαντα ως ανύπαρκτα για να δημιουργήσει την αίσθηση ότι όλοι οι παλιοί πολιτικοί είναι διεφθαρμένοι ενώ όλοι οι δικοί του είναι άσπιλοι.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ Geros 25/03/2014 09:34:36

        Καμία σχέση η περίπτωση που αναφέρεις. O Λιάπης αυτοκαταστράφηκε, με την προκλητική στάση του (ταξίδια σε εξωτικά μέρη, επίκληση ψυχικών τραυμάτων κτλ). Αφού σε ενδιαφέρει όμως, η συνέπειά μου ως σχολιαστή, θα σου πώ, ότι, έχω υποστηρίξει πολλές φορές, την πλήρη ανανέωση των πολιτικών προσώπων και την απόσυρση των παλαιών. Και όταν λέμε ανανέωση δεν ενοούμε φυσικά τις μεταγραφές που κάνει ο Σύριζα, εντάσσοντας τα ορφανά στελέχη του Πασοκ, στο δυναμικό του.

        • Geros avatar
          Geros @ roadrunner 25/03/2014 10:49:54

          Ναι ενώ η Κωνσταντοπούλου με τις γελοίες δήθεν απαντήσεις που δίνει δεν αυτοκαταστρέφεται ..... Όσο και να θέλεις να το κρύψεις αγαπητέ τα γυαλάκια μέσω των οποίων βλέπεις τα πράγματα δεν κρύβονται. Την τελευταία φορά που κοίταξα είχαμε δημοκρατία , οι πολίτες δηλαδή αποφάσιζαν αν θέλουν έναν καινούριο ή έναν παλιό στην βουλή. Το αίτημα για ανανέωση ή απόσυρση παλαιών πολιτικών στερείται νοήματος. Κάθε φορά έχουμε ανανέωση που ξεπερνά το 50% στην βουλή , η υποχρεωτική δε απόσυρση χωρίς συγκεκριμένες κατηγορίες για διαφθορά σε συγκεκριμένα άτομα είναι ένα μέτρο πλήρως αντιδημοκρατικό.

  12. Γιάννης avatar
    Γιάννης 25/03/2014 01:50:22

    Δεν έχω δει κάπου να αναφέρεται η ημερομηνία στην οποία έκανε ένσταση. Ξέρει το Antinews πότε έγινε αυτό; Γιατί αν έγινε σχετικά πρόσφατα, τότε το ζήτημα είναι χειρότερο.

  13. riot avatar
    riot 25/03/2014 02:59:08

    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=422316

  14. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 25/03/2014 09:33:46

    "Επιδομα τεκνών..!" (χα, χα , τι κάνει ο δαίμων του πληκτρολογίου!) Ε, όχι και "τεκνό" η Ζωή Κλάριμπελ ( Κωνσταντοπούλου)!

  15. ελλην π.- avatar
    ελλην π.- 25/03/2014 10:50:03

    .Λέμε πολλά και διάφορα και ανάλογα με τις πολιτικές συμπάθειες του καθενός , αλλά δεν λέμε τίποτε για την ουσία της υπόθεσης: Tην ανυπαρξία ευθύνης του κρατικού μηχανισμού και το γεγονός οτι οι Δ.Υ. στην Ελλάδα πλήν ηρωικών εξαιρέσεων, πληρώνονται για να αναλάβουν κάποιες ευθύνες τις οποίες ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ. Αν σε ένα Ευρωπαικό κράτος ερχόταν στον αρμόδιο υπάλληλο του ΙΚΑ με μια υπεύθυνη δήλωση οτι έχει ανήλικο τέκνο, ο αρμόδιος αυτός υπάλληλος θα τηλεφωνούσε στην αστυνομία για να πραγματοποιήσει διακριτική έρευνα και να τον διαβεβαιώσει οτι η Υπεύθυνη Δήλωση είναι αληθής. Εν συνεχεία ο υπάλληλος του ΙΚΑ επειδή ξέρει οτι αν το επίδομα δοθεί παρανόμως αυτός θα απολυθεί, θα σημείωνε με κόκκινο την ημερομηνία ενηλικίωσης του τέκνου ώστε να τηλεφωνήσει εγκαίρως στην ενδιαφερόμενη οτι τελειώνει το επίδομα. Κι αν αντικαθίστατο θα ενημέρωνε και τον αντικαταστάτη του για τις ημερομηνίες λήξης των επιδομάτων. Αυτές τις μεταρρυθμίσεις πρέπει κάποτε να αρχίσει ο Σαμαράς ή όποιος άλλος αναλάβει...

    • airman avatar
      airman @ ελλην π.- 25/03/2014 11:01:43

      Υπάρχει ένας "μαγικός" τρόπος που λέγεται μηχανογράφηση! Αλλά έτσι εξουδετερώνονται οι "ταχυδακτυλουργοί" και κάθε είδους "μαθητευόμενοι μάγοι", που (αυτο)προστατεύονται ακόμα επαρκώς!

      • ελλην π.- avatar
        ελλην π.- @ airman 25/03/2014 11:59:59

        Mε τη μηχανογράφηση η ζωή του Δ.Υ. και οι ευθύνες του γίνονται πιό ευκολα. Ομως η ουσία που περιγράφω είναι οτι στα προηγμένα κράτη ακόμα και προ μηχανογράφησης (αναφερόμουν στη δεκαετία του '60 που ζούσα στη Γαλλία) οι Δ.Υ. έκαναν ουσιαστική δουλειά, είχαν πραγματικές ευθύνες και απολύονταν πάραυτα αν αποδεικνύονταν ανίκανοι ή παράνομοι. Γι αυτό είχαν και έχουν πολλαπλάσιο μισθό και κρατικές παροχές απο τους Ελληνες και δεν χρειάζεται να γίνονται κλεφτοκοτάδες, διότι η θέση τους στο δημόσιο πάντα κατόπιν αδιάβλητων εξετάσεων, είναι και τίτλος τιμής αφου υποδηλώνει ανωτερότητα...

  16. τασος avatar
    τασος 26/03/2014 22:03:32

    Λοιπόν για να βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά, το επίδομα τέκνων κόβεται αυτόματα,εκτός κι αν κάποιος βάλει το χεράκι του,Αν δλδ υπάρξει δόλος. Κα αλεξίου!!!....μήπως είναι ο θυλικός Λιάπης της αριστερας?

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.