#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/02/2010 19:16
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Τα τρένα που φύγανε, την προεδρία μου πήρανε….»



Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Η Ντόρα Μπακογιάννη μίλησε. Στην εφημερίδα της «κυβερνήσεως» φυσικά, η οποία μαζί με τα ΝΕΑ, την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ,  το MEGA, τον ΑΝΤΕΝΝΑ, το ΑLTER, την ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ κλπ, ανήκουν στην ασήμαντη μειοψηφία των ΜΜΕ που την στήριξαν στην προσπάθεια αποκτήσεως του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της «Νέα Δημοκρατία Α.Ε.». Έτσι, για να θυμηθούμε την λογική της δήλωσης του πατρός της, μετά τον κουβά με το παγωμένο νερό της 29/11 (καλουμένης και 11/9 του «μητσοτακισμού»): «έχουμε το 40% των μετοχών της Ν.Δ.». Η δε συντριπτική πλειοψηφία των ΜΜΕ, αποτελούμενη από τον «ΕΛΕΥΘΕΡΟ», τον Τράγκα κι άλλες δημοσιογραφικές υπερδυνάμεις, στήριξε τον Αντώνη Σαμαρά. Το ‘πε και τότε, προς το τέλος του άτιμου και μπαμπέσικου Νοέμβρη για μηχανισμούς και πλειοψηφία ΜΜΕ εναντίον της,  κι η  μάνα μου σταυροκοπιόταν για το τι άλλο θ’ ακούσουμε κι έξω φρενών για το δούλεμα πήγε από τις επτά παρά στην κάλπη για να της δώσει τα συχαρίκια.

Αν τ’ αρβανίτικα ματάκια μου δεν κάνουνε «πουλάκια», δεν ήταν η Ντόρα που χρόνια τώρα ήταν μονίμως κατσικωμένη πρώτο τραπέζι πίστα στις πολιτικές συζητήσεις του MEGA; Δεν ήταν αυτή που έβγαινε στο γυαλί σχεδόν πάντα, ή με τον Πάγκαλο, ή με τον Βενιζέλο, τον έτερο «Αστραχάν» του συγκροτήματος; Ο Γιαννάκης και η Όλγα με το σηκωμένο φρύδι δεν είναι που μόνο που δεν φτύνανε στον κόρφο τους, όταν αναγκαζόντουσαν να πουν το όνομα του Αντώνη, κι όταν αναγκάστηκαν να πουν τη φράση «ο Αντώνης Σαμαράς, νέος Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας» κοντέψανε να πάθουνε ανεύρυσμα; Βέβαια πως μπορεί να χάσει κανείς όταν έχει την στήριξη του Ριχάρδου; Κι όμως. Ρώτα και τον Βαγγέλη. Δεν ξέρω αν της το είπανε οι ακέραιοι κι ανιδιοτελείς δημοσκόποι φίλοι της αλλά εδώ, εμείς οι ιθαγενείς, ΔΕΝ τις παίρνουμε τις χάντρες και τα καθρεφτάκια.

«Δικαιολογημένη αντίδραση στην οικογενειοκρατία», αναφέρει ως μία από τις αιτίες της ήττας της. Δεν μπόρεσα, λέει, να πείσω για την «αυτόνομη δική μου πορεία των τελευταίων ετών»; Κοίτα να δεις, φίλε μου… Κι όλων των προηγουμένων ετών, μαντάμ; Συνωνυμία; Ήταν άλλη; Ρε σεις υπάρχουν ΔΥΟ;

Οικογενειοκρατία; Για όνομα του Θεού! Αυτοδικαίως κι εσείς κι ο αδερφός σας μπήκατε στην κεντρική πολιτική σκηνή. Για την λαμπρή αγωνιστική, επιστημονική κι επαγγελματική σας πορεία, τότε που..που… που… τι; Δεν θυμάμαι ρε παιδιά, μεγάλωσα κι εγώ. Γράψτε μου κάτι για την αυτόνομη πορεία τους, θυμήστε μου τα επιτεύγματα τους, την ιδεολογική προσφορά τους, για τα οποία μπήκαν στην πολιτική και θυσιάστηκαν για το Λαό και την Πατρίδα, κόντρα στην οικογενειοκρατία, ίσως και κόντρα στην θέληση του μπαμπά τους.

Της χρέωσαν λέει «μηχανισμούς» που στην πράξη δούλεψαν για τον Αντώνη… Μάϊστα. Μισό λεπτό να κρατηθώ γιατί ζαλίστηκα. Δηλαδή π.χ. στην Β’ Αθηνών και στην Β’ Πειραιά (η πρώτη η μεγαλύτερη και μαζί με την δεύτερη οι λαϊκότερες περιφέρειες της χώρας), όπου σχεδόν ΟΛΟΙ οι βουλευτές, δήμαρχοι και κομματικά στελέχη, πήγαν με την κόρη του πατέρα της με την αυτόνομη πορεία, ποιος ήταν ο μηχανισμός του Αντώνη; Για μας μιλάει, αδέρφια, ή για την Γουϊνέα Μπισάου; Ε, κοπελιά, ήμασταν κι εμείς εδώ και βλέπαμε τηλεόραση, διαβάζαμε εφημερίδες, ακούγαμε ραδιόφωνο. Και ξέρεις, η πραγματικότητα έχει ένα ελάττωμα, το ξαναείπαμε: ΥΠΑΡΧΕΙ.

«Το πρόβλημα μου δεν είναι ούτε τα αξιώματα ούτε οι καρέκλες», είπε στον πασαδόρο δημοσιογράφο. Μα, εννοείται. Σαλοτραπεζαρία έχετε και πλήρη οικοσκευή. Δεν σας ενδιέφεραν οι καρέκλες και τ’ αξιώματα. Ποσώς. Σας ενδιέφερε μόνο ΜΙΑ καρέκλα, ΕΝΑ αξίωμα. Αυτά που ο κυρίαρχος λαός κόντρα στην επιθυμία συγκροτημάτων, δημοσκόπων, εργολάβων και λοιπών Ηρακλέων του συστήματος τα έδωσε στον Αντώνη. Νέτα, σκέτα και στα ίσια. Καθαρά. Αξιολογήσανε τις δηλώσεις σας, την αυτόνομη, ή μη, πορεία σας, τα πεπραγμένα σας, τα κολλητιλίκια σας και είπανε: Αντώνης.

Η Ντόρα απέφυγε επιμελώς να απαντήσει ευθέως για τα περί νέου κόμματος, την «Νέα Γελάδα» που λέγαμε. Πέταξε κάτι ψιλομπηχτές στον Αντώνη και ύστερα άφησε μια παρόλα ότι «τα κόμματα δημιουργούνται όταν υπάρχουν σοβαρές κοινωνικές ανάγκες». Έτσι αύριο ίσως επισημάνει «σοβαρές κοινωνικές ανάγκες» και θα πάει την «Νέα Γελάδα» για βόσκημα. Υπάρχει φυσικά και το δικαίωμα στην αυτοκαταστροφή αλλά ποιος είμαι εγώ ο ουτιδανός για να δίνω συμβουλές σε μια γυναίκα με τέτοια αυτόνομη πορεία;  

Είπε και για την SIEMENS και τον φίλο της τον Χριστοφοράκο, για λάσπη, για την ώρα της αλήθειας, που έρχεται, με την επιτροπή. Να που συμφωνώ κι εγώ σε κάτι μαζί της. Μια αφελής ερώτηση: Δηλαδή θα μπορούσε εκείνη, η Ντόρα, να πει ΟΧΙ στην σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής;

Ας δούμε λοιπόν, γιατί ενδιαφέρει όλο το λαό και τον πολιτικό κόσμο. Ας πάνε π.χ. τα ημερολόγια γραφείου του Χριστοφοράκου στην Επιτροπή για να δούμε εάν και ποιοί από ΟΛΑ τα κόμματα επικοινωνούσανε συνέχεια μαζί του, εάν και ποιοί ντερλικώνανε στα τραπέζια του συνέχεια, εάν και ποιοι παίρνανε εξοπλισμούς οικιών τε και γραφείων με εκπτώσεις μερακλαντάν ή και τζάμπα. Να δούμε εάν και ποιοι απ’ όλο το πολιτικό φάσμα παίρνανε δώρα και φράγκα. Να διερευνηθεί όμως και κάτι άλλο. Τι ρόλο παίζανε κάτι εταιρείες υπεργολάβοι που πληρωνόντουσαν προνομιακά και χωρίς έκπτωση σε ΠΟΛΛΑ έργα επί πολλά χρόνια; Μήπως είναι αχυράνθρωποι κι έχουν αφανείς εταίρους πολιτικούς και ατιμώρητους μεγαλοεισπράκτορες επιχειρηματίες; Λέω, μήπως;

Ένα χωριό είμαστε. Τίποτε δεν μένει κρυφό, όπως είπε κι η Ντόρα, με την οποία να που συμφωνώ πάλι, κι όταν έρθει η ώρα ο Αντώνης, είμαι σίγουρος, ότι θα κάνει το χρέος του και δεν θα καλύψει ΚΑΝΕΝΑΝ. Μια κλωτσιά κι έξω απ’ την πόρτα. Είμαι βέβαιος πως σε αυτή του την απόφαση, τουλάχιστον σε αυτή, η Ντόρα, θα κάνει αυτό που πρέπει και με τον τρόπο της θα τον στηρίξει, όταν βρεθούμε όλοι αντιμέτωποι με την αλήθεια…

Επειδή δε είδα ότι η Ντόρα αφήνει ερωτηματικά, ίσως κι ελπίδες νεκρανάστασης, στην διερεύνηση του 1993 κι επειδή με πνίγουν οι τύψεις, γιατί ήμουν κι εγώ εκεί και είδα και άκουσα, θα αποκαλύψω τα πάντα. Είμαι έτοιμος δε να καταθέσω και στην Επιτροπή. Η πτώση του μπαμπά χρηματοδοτήθηκε με λάδι Κορώνης και τσαπέλες Καλαματιανές. Ο δε Συμπιλίδης, επειδή είναι μερακλής κόστισε κάτι παραπάνω. Δωροδοκήθηκε με γουρνοπούλα σούβλας από την Αλλαγή. Κατεβαίνοντας αριστερά. Εγώ εκεί σταματάω.     

Αυτό όμως που με συγκλόνισε είναι όταν είπε πως μια ασήμαντη μειοψηφία την θεωρεί ανεπιθύμητη στη Ν.Δ. Δεν ξέρω τι κάνουν και τι νοιώθουν αυτά τα καθάρματα, αλλά εγώ θέλω να πω ότι την Ντόρα την αγαπώ κι επειδή την αγαπώ πρέπει να της πω την αλήθεια, που άλλοι της κρύβουν, να την γειώσω στην πραγματικότητα: Ντόρα, ναι, είναι αλήθεια. Ο Αντώνης είναι ο νέος Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας. Ντόρα, ΔΕΝ θα είσαι η πρώτη γυναίκα αρχηγός της Ν.Δ. Ντόρα, δεν θα γίνεις η πρώτη γυναίκα Πρωθυπουργός της Ελλάδας. Ντόρα, το τρένο έφυγε.

Κι αν θέλεις να δείξεις το μπόι της ανεξάρτητης πορείας σου κατέβασε υποψήφιο απέναντι στον Τασούλα για Γραμματέα της Κ.Ο. Να δει κι ο μπαμπάς πόσες «μετοχές» μείνανε…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. thespieys avatar
    thespieys 15/02/2010 19:30:37

    Πάντα εύστοχο το σχόλιο του Φαήλου!

    • vachus avatar
      vachus @ thespieys 15/02/2010 22:34:29

      Φαήλος θεός!

    • sintonistis avatar
      sintonistis @ thespieys 15/02/2010 22:42:13

      ".......Επειδή δε είδα ότι η Ντόρα αφήνει ερωτηματικά, ίσως κι ελπίδες νεκρανάστασης, στην διερεύνηση του 1993 κι επειδή με πνίγουν οι τύψεις, γιατί ήμουν κι εγώ εκεί και είδα και άκουσα, θα αποκαλύψω τα πάντα. Είμαι έτοιμος δε να καταθέσω και στην Επιτροπή..."

      ΠΕΣΤΑ ΒΡΕ ΦΑΗΛΕ......

    • Tasos avatar
      Tasos @ thespieys 15/02/2010 23:55:29

      Είσαι συγκινητικός ρε φίλε!Κι ας μην είχα την χαρά να σε γνωρίσω ποτέ. Σε σφίγγω το χέρι και ελπίζω στο συνέδριο να υπάρξουν χιλιάδες Κρανιδιώτηδες που θα αλλάξουν την παράταξη. Αλλιώς καλή αντάμωση στα γουναράδικα.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ thespieys 22/02/2010 16:05:38

      Το Θεσπιεύς είναι δηλωτικό μόνο φρονήματος ή και καταγωγής;

  2. ΙΔ avatar
    ΙΔ 15/02/2010 19:47:22

    Εγω αγαπητε Κρανιδιώτη είμαι λάτρηs τήs εικόναs γιατί μέσα από αυτήν βγάζω τα αναγκαία συμπεράσματα. Στην τελευταία συζήτηση στην βουλή για το μεταναστευτικό η Έλσα είχε την ατυχία να κάθεται στο κέντρο τών νεοδημοκρατικών εδράνων. Όταν οι βουλευτέs τηs ΝΔ χειροκροτούσαν τον Σαμαρά η Παπαδημητρίου έκανε πάντα ότι διαβάζει σκυμένη κάτι .Δεν το έχουν χωνέψει ακόμη.Και η Ντόρα αλλά κυρίωs οι περί αυτήν.

  3. κοψοχέρης avatar
    κοψοχέρης 15/02/2010 20:28:19

    Τώρα που σκοτώνεται ο Παναγιωτακόπουλος με τον Ξυνίδη, τώρα που οι πράσινοι συνδικαλιστές άρχισαν να φωνάζουν (εξ ανάγκης βέβαια καθότι οι κλαδικές ωρύονται κατά της λιτότητας), τώρα που οι πράσινοι βουλευτές δεν τολμούν να πάνε στις περιφέρειές του και να βγούν στα Γιωργοκάναλα, οι ΔΟΛιοι προσπαθούν πάλι να παίξουν τα χαρτιά της ξεπεσμένης αυτοκράτειρας Θοδώρας και του κωμικού δεκανικιού της Καρατζαφύρερ.
    ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΠΠΟ ΤΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΟ ΛΑΟ Ο ΓΑΠ.
    Ο Φαήλος όμως το λέει πολύ όμορφα και παραστατικά:
    Κύριοι ΔΟΛιοι, ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΕΦΥΓΕ.
    Βρείτε άλλα κόλπα για να αποπροσανατολίσετε τους αγαθούς, το μητσοτακέϊκο έχει τελειώσει για τη Νέα Δημοκρατία.
    Forever.

    • popolaros avatar
      popolaros @ κοψοχέρης 15/02/2010 20:42:45

      Karatzafer, τι περίπτωση και αυτή.
      Από που ξεκίνησε, μέχρι που έφτασε(τσε γκεβάρα) και που ξαναγύρισε.
      Το μόνο κόμμα που έμεινε να στηρίζει τον ΓΑΠ και τα 'μέτρα' του, είναι αυτό το mixed grill.

  4. Ratca avatar
    Ratca 15/02/2010 21:10:53

    Φαήλο τα λες εξόχα όμως ο Σαμαράς πρέπει να γίνει επιθέτικος απέναντι της

  5. nick avatar
    nick 15/02/2010 21:16:08

    Συγχαρητηρια για το αρθρο σου...

  6. Loretta avatar
    Loretta 15/02/2010 21:21:34

    Ευγε Φαηλο...

    και πουσαι Ντορα οταν το διαβασεις το αρθρο του Φαηλου λαβε υποψιν σου οτι ειναι ενας απο τους χιλιαδες Πρωτον ΕΛΛΗΝΕΣ και μετα ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ που ξερουν οτι και αυτος πιστευουν οτι και αυτος ...συνεπως...ΜΑΖΕΨΟΥ!!

    και κατι ακομα....οι μετοχες που εχει ο μπαμπας ειναι εν καιρο πολεμου(γιατι το δικο σας μετωπο λεει οτι τον εχετε κυρηξει)...αχρηστες και ανευ αξιας.!!


    περστικα σας και παλι Κα Θεοδωρα.

  7. Fotini avatar
    Fotini 15/02/2010 21:24:10

    http://www.parapolitika.gr/

    Εχει και τα δικα της site εκτος απο τους ΔΟΛιους! Ελεος!!

    Εχω στειλει πολλα emails σ'αυτο το site με πολλα "gentle reminders" οτι πρεπει να το χωνεψουν επιτελους--Ο λαος μιλησε στις 29/11/2009! Ο Αντωνης ειαι ο αργηγος μας. Period!!!!

  8. kanis avatar
    kanis 15/02/2010 21:30:42

    Σωστός και συνοπτικός, Φαήλο, ιδιαίτερα για όσους ξεχνάνε εύκολα.
    Μου αρέσει, που επισήμανες, την Μητσοτακική ρήση περί "μετοχών"...
    Ανήκει, φαίνεται, στο καθημερινό τους λεξιλόγιο...
    Πως αλλιώς, θα συνδιαλλαγόντουσαν με εταιρίες, όπως η Ζήμενς;

  9. πολίτης avatar
    πολίτης 15/02/2010 21:32:32

    Ρε παιδιά, συγνώμη κιόλας, έχω προσέξει ότι τις τελευταίες μέρες γράφετε περισσότερα άρθρα κατά των Μητσοτάκηδων παρά κατά του ΠΑΣΟΚ. Πέρα από την ουσία του θέματος, με την οποία δε διαφωνώ, πιστεύετε ότι είναι καλή στρατηγική αυτή; Η Ντόρα και ο Μητσοτάκης έχουν συνδεθει με τη ΝΔ, όσο και ο Σημίτης με το ΠΑΣΟΚ. Οι κατηγορίες εναντίον τους είναι και κατηγορίες κατά της ΝΔ, ακριβώς όπως οι αποκαλύψεις για το Σημίτη βλάπτουν και το ΠΑΣΟΚ. Δεν αποκηρύσσετε το παρελθόν με αυτόν τον τρόπο. Καλό θα ήταν να διευκρινιστούν κάποια πράγματα, αλλά με εσωτερικές διαδικασίες και όχι αυτή την κρίσιμη στιγμή για την Ελλάδα. Επιτέλους χρειαζόμαστε μια δυνατή αντιπολίτευση αυτή τη στιγμή, όχι διαλυμένη.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ πολίτης 15/02/2010 21:36:02

      άκου να σου πω Πολίτη, η χώρα μας βρίσκεται σ΄ αυτό το χάλι εξαιτίας του Αντρέα, του Σημίτη και του Μητσοτάκη. ε, όχι και να μη το λέμε!
      -άσε που ζητάς να τους κάνουμε και εικόνισμα!!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ πολίτης 15/02/2010 21:40:41

      Eχεις δικιο αλλα απλουστατα ειναι αδυνατον να το αντιληφθουν.
      Οπως προανεφερα η ΝΔ δεν εχει παραταξιακη συνειδηση οπως εχει το ΠΑΣΟΚ ή τα αλλα αριστερα κομματα.Υπαρχουν ατομικα συμφεροντα και συμφεροντα ομαδων και κλικων.Αν υπαρχει κατι που τους ενωνει ειναι μια σχετικα αοριστη εννοια εθνικου συμφεροντος.Αλλα παραταξιακο συμφερον με την εννοια οτι δειχνω αλληλεγγυη στον αλλο μονο και μονο επειδη ειναι ΝΔ και ειμαστε ενα σωμα κατα του ΠΑΣΟΚ δεν υπαρχει.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ πολίτης 15/02/2010 21:42:08

      Δε λέω αυτό το πράγμα. Αυτό που λέω είναι ότι αυτή τη στιγμή ο εχθρός είναι η κυβερνητική πολιτική. Η στοχοποίηση εσωτερικών αντιπάλων δείχνει την αντιπολίτευση αδύναμη και ο κόσμος εξακολουθεί να στρέφεται στην κυβέρνηση. Είπα, δεν θέτω θέμα ουσίας, αλλά στρατηγικής.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ πολίτης 15/02/2010 21:42:43

      (στον πολίτη απευθύνομαι)

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ πολίτης 15/02/2010 21:46:37

      Ναι.Το ΠΑΣΟΚ ομως δεν ειναι ακριβως αστικο κομμα,ειναι ενα ιδιοτυπο υβριδιο αριστερου κομματος και επιχειρηματικων συμφεροντων και εχει παραταξιακη συνειδηση,μεχρι και οι επιχειρηματιες που φτιαχθηκαν απο αυτο το στηριζουν με ενα ειδος ιδεολογικης συνενοχης.
      Η ΝΔ φυσικα δεν εχει τετοιες τασεις.Δεν τους νοιζει καν αν θα ειναι κυβερνηση προκειμενου να ριξουν τον εσωτερικο αντιπαλο.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ πολίτης 15/02/2010 21:48:29

      Όταν κάποιος κατηγορεί το Σημίτη, κατηγορεί το ΠΑΣΟΚ. Έτσι το αντιλαμβάνονται όλοι οι Έλληνες. Κατά τον ίδιο τρόπο, κατηγορώντας τον Μητσοτάκη, κατηγορείς τη ΝΔ. Καταλαβαίνω ότι σε επίπεδο κόμματος αυτό έχει τη λογική του, ώστε να συνετιστούν κάποιοι, αλλά σε δημόσιο λόγο συνιστά πολιτική αυτοκτονία. Πλανάσθε αν πιστεύετε ότι αν αποδειχθεί ο,τιδήποτε κατά του Μητσοτάκη, δε θα πληγεί η ΝΔ στο σύνολό της. Δεν είναι όλοι πολιτικοί αναλυτές απλοί πολίτες είναι που ακούγοντας πχ το ΜΕΓΚΑ να πανηγυρίζει για τις ανομίες Μητσοτάκη, θα αποδοκιμάσουν όλο το κόμμα.

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ πολίτης 15/02/2010 21:51:49

      Άπόψε είπα να μην συμμετάσχω απλά να παρακολουθήσω, αλλά δεν μπορώ, θα σκάσω.

      ΒΚΣ
      θεωρείς δηλαδή τον Καραμανλή επωφελή για τον τόπο;
      Χαλάρωσε, είναι νωπές οι μνήμες.
      Όργια κομματοκρατίας, ατελέσφοροι διορισμοί ημετέρων, μια οικονομία ξεχαρβαλωμένη, ΄πού πήγαν οι θεσμοί και το ήθος;
      Και το εντελώς βλακώδες ξέρεις ποιό ήταν;
      Ότι βόλευαν προκλητικά κάποιους κολλητούς εις βάρος άλλων υποστηρικτών και αγωνιστών του κόμματος.
      Γι αυτό άλλωστε το φάσκελο το εισέπραξε πρώτα από τους σίγουρους ψηφοφόρους της ΝΔ το οποίο μετά έλαβε και η Ντόρα αφού είχε μαζέψει δίπλα της όλα τα απολοιφάδια της προηγούμενης κυβέρνησης.
      Σύμφωνοι;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ πολίτης 15/02/2010 21:59:29

      Πολιτη τα καταλαβα ολα και σου απαντω παλι οτι στη ΝΔ δε σκεφτονται ετσι.Δεν τους νοιαζει και ειναι ενας απο τους λογους της υπεροχης του ΠΑΣΟΚ.Οι αλλοι ειναι ενωμενοι και παιζουν το διαιρει και βασιλευε με τους δικους μας που παρακαλανε τα ελεγχομενα απο το ΠΑΣΟΚ μεσα για τη προβολη τους.
      Σε κανενα αλλο κομμα πλην της ΝΔ δεν θα ειχε εκλεγει αρχηγος με μεγαλη πλειοψηφια καποιος που εριξε τη κυβερνηση του κομματος.Δεν υπαρχει η εννοια του κομματικου συμφεροντος οπως αλλλου.
      Υπαρχουν φυσικα εξαιρεσεις-εγω π.χ θα ψηφιζω παντα ΝΔ ή αν δεν υπαρχει ΝΔ το μεγαλυτερο κομμα της δεξιας.
      Οτι πληττεται η ΝΔ αν κατηγορειται ο Μητσοτακης ειτε το αγνοουν ειτε αδιαφορουν.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ πολίτης 15/02/2010 22:01:52

      Ψ. εάν η Νέα Δημοκρατία έχει την ευφυϊα να απευθυνθεί στους αντίστοιχους -και γίνονται κάθε μέρα και πιο πολλοί- σημερινούς ψηφοφόρους με αυτούς που απευθύνθηκε ο Αντρέας το 81 (τους περιέγραψε ο Επώνυμος), στους οποίους απευθύνονται δηλαδή και τα υπόλοιπα λαϊκά κόμματα της ευρωπαϊκής δεξιάς τό ΄χει πάρει το παιχνίδι.
      {ανώνυμε θα πέσεις, γλυστράω}

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ πολίτης 15/02/2010 22:11:51

      Αν η ΝΔ είχε παραταξιακή συνείδηση δεν θα είχε κάνει ποτέ το Μητσοτάκη αρχηγό της. Πράγματι δεν έχει. Και δεν θα μπορεί να έχει γιατί αυτό το κόμμα είναι διαφορετικό από το ΠΑΣΟΚ, πώς να το κάνουμε. Η ΝΔ ενσαρκώνει τα χειρότερα μειονεκτήματα του νέου ελληνικού κράτους, γιατί προέρχεται ακριβώς από εκείνες τις πρώτες φαυλοκρατικές δομές που καθόρισαν τη μίζερη μοίρα του νέου Ελληνισμού. Το ΠΑΣΟΚ πήγε τα πράγματα πιο μπροστά "μαζικοποίησε και εκδημοκράτισε" τη φαυλοκρατία, για να χρησιμοποιήσω τις εκφράσεις του Κοροβίνη, και αυτό ακριβώς είναι που του έχει δώσει τόσο δυνατές ρίζες.

      Βλέποντας τόσο δυνατή στήριξη από τα Μέσα και παράλληλα την εμπέδωση μιας πολιτικής τόσο αντίθετης στην παπανδρεϊκή, μαζικοποιημένη και εκδημοκρατισμένη φαυλοκρατία, έχω την ακράδαντη πεποίθηση ότι η φαυλοκρατία πεθαίνει ως σύνολο στο νεοελληνικό κράτος. Λίγα είναι τα ψωμιά τους. Δεν ξέρω αν θα είναι η χρεωκοπία ή θα είναι κάτι άλλο, πάντως το πράγμα αυτό που λέγεται ελληνικό κράτος δεν πρόκειται να επιβιώσει άλλο αν δεν παύσει να βασίζεται σε φαυλοκρατικές δομές.

      Από αυτή την άποψη, η Γερμανία που μας αφήνει μόνους μας χωρίς να πατώνουμε μας κάνει το μεγαλύτερο καλό. Βουλιάζουμε, αλλά όταν πιάσουμε πάτο θα δώσουμε ώθηση και θα πάμε επάνω. Το θέμα είναι να μην έχουμε πνιγεί μέχρι τότε, μέχρι να δώσουμε την ώθηση προς τα πάνω. Κάντε λοιπόν προσευχή για να μην πνιγούμε.

  10. δρόμος avatar
    δρόμος 15/02/2010 21:42:00

    Βρήκες ώρα να τα πείς αυτά ! Περίμενε πρώτα να δεις τι θα λένε αύριο οι πασόκοι για τον Σημίτη μετά τις σημερινές αποκαλύψεις...

    Τα μεγάλα αστικά κόμματα είναι συνασπισμοί συμφερόντων, δεν ισχύει η ταύτιση που λες, πρόκειται μάλλον για επικράτηση ισχύος, και τα υπόλοιπα λησμονούνται γρήγορα (όπως είπε και ο Κ.Μ.)

  11. blue nile avatar
    blue nile 15/02/2010 21:47:14

    ...κάποιες φορές γίνομαι χαιρέκακος...στα αρνητικά μου αυτό...αλλά να...πόσο ευτυχισμένος ένιωσα και πόσο ευτυχισμένος συνεχίζω να νιώθω τώρα που έπαψε αυτό το προκάτ χαμόγελο της...τώρα που η αποβλακωμένη πικρία ντύνει το πρόσωπο της και βαραίνει τα λόγια της...και πιο πολύ ευτυχισμένος γίνομαι όταν συνειδητοποιώ ότι και οι Μήδοι επιτέλους δεν διαβαίνουν...για πόσο ακόμα δεν ξέρω...

  12. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 15/02/2010 22:05:11

    Βρασίδα, θυμάμαι και την περίοδο 2000-2004 όμως. και η μνήμη είναι αμείλικτη.

  13. μαρικα avatar
    μαρικα 15/02/2010 22:10:01

    Φωτινη μου τι κανεις;Λοιπον αυτη η κυρια ηταν η πρωτη πολιτικος μετα τον πατερα της και μετα την Παπαρηγα που μηλησε για Μακεδονια με γεωγραφικο
    προσδιορισμο.Εκανε παρα πολλα λαθοι ως υπουργος εξωτερικων,Αυτα δεν τα συγχωρει ο λαος.Τωρα το προβλημα το εχει ο κυριος Σαμαρας.Θα δουμε τι θα κανει!

    • Fotini avatar
      Fotini @ μαρικα 16/02/2010 00:20:33

      Γεια σου Μαρικα! Καλη Σαρακοστη!

      Συμφωνω με τον Πολιτη αν και ειμαι μια απλη πολιτης χωρις δημοσιογραφικες γνωσεις και. . .connections! Το να κατηγορεις πολιτικους που εξελεγησαν με την ΝΔ μονο κακο κανεις στην παραταξη! Ας κανομε αντιπολιευσι στο ΠΑΣΟΚ ειδικα τωρα και ας κανομε εσωκομματικη αντιπολιτευσι μετα το συνεδριο του Ιουνιου. Κι΄ εγω ειμαι αυτη που στηριξα Σαμαρα (η οικογενεια μου διοτι στις ΗΠΑ δεν ειχαν στηθει καλπες), αλλα με πονα να διαβαζω σχολια που σε τελικη αναλυσι βλαπτουν μονο το κομμα μας. Πρεπει να εχετε υπ' οψιν οτι ο μεσος Ελληνας δεν διαθετει ουτε HY ουτε εχει ικανοτητες τεχνοκρατη ν' αναλυει οικονομικα/πολιτικα σχολια. Το μονο που κανει για να βγαλει συμπερασματα ειναι να πατα το remote control για τις ειδησεις των 8:00 και οτι αυτοι ο "αμεροληπτοι δημοσιογραφοι" του ΔΟΛ του σερβιρουν τα πιστευουν!

      Για χαρη λοιπον αυτων των πολιτων με remote control καντε αντιπολιτευσι στο ΠΑΣΟΚ και οχι στην Ντορα, Γακουματο, Κιλτιδη και οσους στηριξαν Ντορα. Αυτα αφηστε τα για αργοτερα γατι ΤΩΡΑ πνιγομαστε!!!!!!

  14. πολίτης avatar
    πολίτης 15/02/2010 22:16:21

    Ψυχραιμία, έχω γράψει κι άλλη φορά, πιο συνοπτικά βέβαια, για την αυτοκαταστροφική συμπεριφορά της ΝΔ. Προσωπικά δε θα ειχα κανένα πρόβλημα να εξαντλήσει το ΠΑΣΟΚ την τετραετία του, ίσως και δύο τετραετίες, αν:
    1. Δεν προωθούσε με τόση βία το νομοσχέδιο για τους αλλοδαπούς.
    2. Δεν κατάφερνε μέσα σε τρεις μήνες να μας ξεφτιλίσει παγκοσμίως και να διογκώσει τις συνέπειες από το υψηλό έλλειμμα, ώστε να μας εξαντλήσει χωρίς να διαμαρτυρόμαστε.
    3. Τώρα μαθαίνω από συνδικαλιστη της εκπαίδευσης ότι σκοπεύει να δώσει τη διαχείριση των προγραμμάτων των σχολίων στην Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση και σε Δήμους. Καταλαβαίνετε τι σημαίνει η διαχείριση της παιδείας από αιρετούς σε ευαίσθητες περιοχές, πχ Θράκη;
    Αυτά τα θέματα περιμένω να δω να θίγονται εδώ. Για αυτούς τους λόγους θεωρώ σημαντικό να αρχίσει ΑΜΕΣΑ η αντιστροφή της κοινής γνώμης, ώστε να νιώσουν τις απώλειες και να επανεξετάσουν τις επιλογές τους. Με εσωκομματικές διαμάχες τους αφήνετε ανοιχτό το δρόμο. Η Ντόρα είναι ένα πρόβλημα που μπορεί να αντιμετωπιστεί σε άλλο χρόνο.
    Αυτά...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ πολίτης 15/02/2010 22:31:01

      Παρόλο που δεν απευθύνεσαι σε μένα, πολίτη, θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι χωρίς ισχυρή ιδεολογική βάση δεν μπορεί ένα κόμμα να πείσει, να μεταστρέψει κοινή γνώμη, να συναρπάσει και να ξεσηκώσει. Και, για να επιτευχθεί αυτό, είναι απαραίτητο το εσωκομματικό (ιδεολογικό) ξεκαθάρισμα. Που επίσης προϋποθέτει "διαμάχες" , διαφωνίες, διάλογο. Σε διαφορετικές δόσεις, και για αρκετό χρόνο. Που θα εξελιχθούν σωστά μόνο στο πλαίσιο του Συνεδρίου, γιαυτό κάνε λίγο ακόμη υπομονή.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ πολίτης 15/02/2010 22:33:12

      Εχεις χιλια δικια αλλα νοοτροπιες και δομες δεν αλλαζουν ευκολα.
      Καποτε ειχα καταφερθει κατα της παρουσιας βουλευτων της ΝΔ σε εκπομπες του Τριανταφυλλοπουλου που εκθειαζαν τη 17Ν και μερικοι πραγματικα απορουσαν τι το παραξενο εβρισκα.
      Μπορεις να φαντασθεις βουλευτες της αριστερας να πηγαινουν σε εκπομπες ενος τυπου που εκθειαζει τους δολοφονους του Λαμπρακη και να μη θετουν ζητημα;
      Και ομως οι νεοδημοκρατες βουλευτες αλλα και οι ψηφοφοροι δεν εβρισκαν ηθικο ασυμβιβαστο.
      Αδιανοητα πραγματα που περνανε στο ντουκου στο χωρο.
      Επαναλαμβανω οτι εχεις δικιο.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ πολίτης 15/02/2010 23:59:11

      Κάπου είχε πει ο Ψυχραιμία παλιότερα για μάχη φωτός εναντίον σκότους μεταξύ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ τη δεκαετία του 1980. Δεν ξέρω για τότε, όμως τώρα αυτή η αίσθηση υπάρχει. Και πιστεύω ότι ένας βασικός λόγος που πολύς κόσμος δεν το είδε τότε έτσι ήταν η παρουσία του Μητσοτάκη στη ΝΔ. Τώρα, το ερώτημα είναι, με έναν απείρως πιο συμπαθή πολιτικό στο τιμόνι της ΝΔ, μήπως τα πράγματα είναι διαφορετικά και η συναίνεση αποδώσει in the long run.

      Ωστόσο, είναι βασικό να πείσει η ΝΔ ότι δεν είναι δική της ευθύνη η χρεωκοπία. Όσο το περνάει αυτό ο ΓΑΠ, τόσο θα εδραιώνεται στην καρέκλα του πρωθυπουργού και η μόνη μας ελπίδα θα είναι να εγκαταλείψει μόνος του λόγω των φοβικών του συνδρόμων (που πρέπει να είναι τεράστια, αν κρίνουμε από τον τρόπο που κυβερνάει).

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ πολίτης 16/02/2010 00:10:42

      μόλις δήλωσε στο CNN πως είναι νέα κυβέρνηση και θα αναζητήσει τις ευθύνες σε αυτούς που κυβερνούσαν.
      Ωωω, τό ΄χουμε ξαναδεί το έργο.
      το θέμα είναι πώς το έχουν ξαναδεί και οι έξω....

  15. artemis avatar
    artemis 15/02/2010 22:28:33

    EAN η ntora einai τελειωμενη υποθεση για την ΝΔ γιατι τοσα αρθρα και ποστ εναντιον της στο αντινιουζ? οέο?

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ artemis 15/02/2010 22:31:17

      παραγγελία τα κάνει, ντελίβερυ, μέσω του ΔΟΛ. κι εμείς την ψυχοπονάμε.

    • Loretta avatar
      Loretta @ artemis 15/02/2010 23:34:00

      Καλο το ερωτημα σου ...αλλα να στο πω και αλλιως τοσα χρονια τα κρατουσαμε μεσα μας ...τωρα δωθηκε το βημα να ξεσπασουμε!!

      και στο κατω κατω αληθειες λεγονται εδω μεσα....συνεπως οι μονοι χαμενοι ειναι αυτοι που σχολιαζονται...για τις πικρες αληθειες που βλεπουν το φως της ημερας...ασχετα αν μυριζουν ολιγον ναφθαλινη..

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ artemis 15/02/2010 23:44:37

      Κάθε που βλέπεις Ντόρα γιατί πετάγεσαι σαν την πορδή;

    • Loretta avatar
      Loretta @ artemis 16/02/2010 01:29:18

      θα σου απαντησω ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ..

      οταν τα βιωματα ειναι προσωπικα χρειαζονται καπου να εκτονωθουν..διοτι μεχρι πριν λιγο καιρο δεν ακουγε κανεις..!!

      συνεπως...πορδη η οχι...μην σερνεσαι απο πισω μου!!

      merci!!

    • Απόστολος Αθηναίος avatar
      Απόστολος Αθηναίος @ artemis 16/02/2010 09:19:47

      Συμφωνώ... Εάν δεν την τρέμει ο εγγονός της Δέλτα, προς τι τόση εμπάθεια; Παρά το γεγονός ότι η ΝΔ έχει φτάσει 16 μονάδες κάτω από το ΠΑΣΟΚ... Και πέφτει, και πέφτει...
      Ο γράφων του άρθρου μάλλον δυσκολεύεται να δει ότι η ΝΔ εξακολουθεί να γκρεμοτσακίζεται ακριβώς γιατί κείνο το ρημαδο- 40% την έκανε και δεν θα επιστρέψει όσο ο Αντωνάκης το παίζει ο... αντικαταστάτης του ΛΑΟΣ.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ artemis 16/02/2010 12:28:47

      μάλιστα ο εγγονός της δέλτα φταίει αν πέφτει η ΝΔ σε ποιες δημοσκοπήσεις αυτές που έδιναν στην Ντόρα προβάδισμα στις εσωκομματικές!!!

      Και κόψτε την μπούρδα με την εμπάθεια που όποια πέτρα και να σηκώσεις είναι κάτω η Αγία οικογένεια και βγαίνει και προκαλεί με συνεντεύξεις συνεντεύξεις και τα τσουτσέκια της ζητάνε και τα ρέστα.

      Αντε στην νέα Ελλάδα αν δεν σας αρέσει να τελειώνουμε!!!

  16. Arben Hoxha avatar
    Arben Hoxha 15/02/2010 23:05:11

    Φαήλο, εσύ αρβανίτης κι'εγώ ξάδερφος εκ Σουηδίας ειμί. Για δε την κα. Ντόρα (Θεοδώρα εκ Καρπενησίου, είναι άραγε συνονυμία:)
    Θα βάλουμε την γάτα μας να κλαίει... Και να μάθει από τον Μπαμπά (καλύτερα την κα. Κυπραίου) εάν χρωστάει κάτι ψηλά ο Νίκος Τόλης

  17. Ε .(λεος) .Ρ.Ε avatar
    Ε .(λεος) .Ρ.Ε 15/02/2010 23:26:31

    Δεν ανταποκρίνονται οι ψήφοι που έλαβε στην πραγματικότητα αν προσθέσουμε και τους μετανάστες ψηφοφόρους της που ουτε καν γνώριζαν γιατί ψήφιζαν .
    Ούτε 40 % δεν έχει , άπλα θέλει εκδίκηση , θέλει να σαμποτάρει την εξελίξει της Ν.Δ ,
    Γυναικάκιες , δηλαδή ,
    Ας παραιτηθεί και ας αφήσει την θέση της στον Γιο της ποιο καλά θα είναι για όλοι την οικογένεια της .
    Ποιο πολύ ανάγκη έχει την Ν.Δ η Ντόρα πάρα η Ν.Δ την Ντόρα .
    Τα άλλα όλα γίνονται μετά και την συμπλεύσει όλων ,και αξιώσεις, και διαδοχές και μέλλον έχει και ο γιος αν αποδειχτεί όντος καλός.

    Μας τέλειωσες και φάνηκες να μην μπορείς φιλενάδα να ανταποκριθείς καν στην εκστρατεία σου Έχοντας και όλοι την υποστήριξη όλων των Μεγιστάνων Χωρίς καν να αγγίξεις το 40% πόσο μαλών θα μπορούσες να ανταποκριθείς σαν αρχηγός Ή σαν πρωθυπουργός που επικρατή και ένας μεγάλος αναβρασμός ? μαλών θα έφερνες Νέο Μπολσεβικισμό , και ξέρεις τον τελευταίο Τσάρο τι τον έκαναν οι Μπολσεβίκοι και αυτόν και όλοι την οικογένεια του.

    Ευχής έργο λοιπών και για εσένα , και για την Ελλάδα , που βγήκε ευτυχώς ο Σαμαράς .

    Χάρη του χρωστάς .

  18. Loretta avatar
    Loretta 15/02/2010 23:35:44

    ...αυτη η κυπραιου βρε παιδια πρεπει να εχει 500 ατζεντες απο το 1989 γεματες απο ραντεβου..ακουτε με που σας λεω..!!

    λες να τις αφησει κληρονομια σε κανενα ιδρυμα ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ??

  19. Kώστας avatar
    Kώστας 15/02/2010 23:43:02

    Δε ξέρω τι λέτε κ. Κρανιδιώτη μου, άμα δεν δω κόμμα-απόκομμα με Σκυλακάκη, Κασσίμη και τ΄άλλα παιδιά μέσα, δε θα ησυχάσω.Με ποιό δικαίωμ α θα μας στερήσουν τέτοιο θέαμα;

    "...κουβά με το παγωμένο νερό της 29/11 (καλουμένης και 11/9 του «μητσοτακισμού»)"
    Μάχη του Στάλινγκραντ θα έλεγα.Μέχρι τέλη Οκτώβρη νόμιζε πως θα κατσικωθεί στον ελληνικώ λαό ελέω ΜΜΕ και δημοσιογράφων και θα μπει στην πόλη της ΝΔ θριαμβεύτρια. Μετά εμφανίστηκαν κάτι Ζούκοφ, κάτι Βασίλι Ζάιτσεφ σε ραδιόφωνα, blogs, ΜΜΕ, έδωσε ρεσιτάλ και ο τάβαριτς-Αντώνης και ξεβρωμίσαμε. Οριστικά και αμετάκλητα.

  20. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 15/02/2010 23:43:53

    Ακόμα δεν έφυγε;

  21. akyros avatar
    akyros 15/02/2010 23:54:34

    ?η πιο άθλια εικόνα συνοδευμένη α΄πό τον πιο άθλιο ήχο. Λιγες μερες πρίν, στο Ευρωκοινοβούλιο. Διαλέχτηκαν η Ντόρα και ο Γιώργος! Στα αγγλικά!

    Στην γλώσσα των αφεντικών τους. Για να μη κουράσουν τους μεταφραστες. για να τους ακούσουν και να τους αξιολογήσουν από πρώτο χέρι οι αφεντάδες!
    Αξιοι οι μισθοί και τα δεσμά τους!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ akyros 16/02/2010 00:17:15

      Βλέπεις όμως άκυρε πώς αυτό το βίντεο δεν πρόκειται να το δεις πουθενά ανηρτημένο στο διαδίκτυο;
      τα παιδάκια της οννέδ τί κάνουν; α, ξέχασα τσακώνονται μεταξύ τους για τον νέο αρχηγό!
      για να μη πω πως μιλάνε μεταξύ τους κι αυτά αγγλικά!
      {...ευτυχώς δεν το είδα!}

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ akyros 16/02/2010 00:23:08

      Τα παιδάκια της ΟΝΝΕΔ είναι τελειωμένα. Ότι κάνουμε εμείς οι εθελοντές κομμάντος του διαδικτύου, που θα έλεγε κι ο Φαήλος, αλλιώς, τίποτα.

      Το κακό είναι ότι εμάς δεν είναι δουλειά μας και δεν τραβάμε ιδιαίτερο ζόρι να στηρίξουμε αυτό το κόμμα. Στηρίξαμε και στηρίζουμε το Σαμαρά, από κει και πέρα τί; Έχουμε και δουλειές, καλώς ή κακώς.

  22. κοψοχέρης avatar
    κοψοχέρης 16/02/2010 08:52:21

    Εδώ ο κόσμος καίγεται και το τσουπί χτενίζεται.
    Άμα θέλει ας γίνει πρόεδρος σε καμιά τοπική ή έστω στα λυκόπουλα της περιοχής της.
    Άσε μας ρε ντόρα, με σένα θα ασχολούμαστε τώρα;

  23. ο κερδοσκόπος της γειτονιάς avatar
    ο κερδοσκόπος της γειτονιάς 16/02/2010 08:54:12

    Εδώ ΝΔ. Εδώ ΝΔ. Σας μιλά ενα άτομο από την ασήμαντη μειοψηφία που θεωρεί ανεπιθύμητη την Ντόρα.

    Πάρε κορίτσι μου το άλεσμά σου και άντε στο καλό! Δεν θα μας λείψει το χαμόγελό σου. Υπάρχουν αυτοκόλητα χαμόγελα στα καταστήματα με αποκριάτικα -άμα θέλουμε-γιατί πλέον αηδιάσαμε κι απ΄αυτό. Αυτό που σου μένει είναι να κάνεις μεθαύριο (των Αγίων Θεοδώρων) ένα πιάτο κόλυβα για τον συγχωρεμένο Παύλο Μπακογιάννη (υπήρξε σύζυγος και επωνυματοδότης σου), γιατί αν δεν πέθαινε ο Παύλος, εσύ θα ήσουν χαρωπή νοικοκυρούλα. Αυτή υπήρξε η προσφορά σου στον τόπο.

  24. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 16/02/2010 09:07:42

    Κύριε Κρανιδιώτη,δέν γνωρίζω άν τό όνομά σας ετυμολογικώς προέρχεται από τό Φάος+Ηλος,αλλά σίγουρα τά γραφόμενά σας είναι,καρφάρες,καί πολύ μού αρέσει νά σάς διαβάζω.Ελπίζω νά γράφετε πιό συχνά.
    Επειδή αγαπώ πολύ τά σκυλιά(κάποτε είχα καί εγώ ένα Κόλευ,πού τό φώναζα Μπρούμελ,διότι ήταν Αγγλος καί πανέμορφος),χαιρετήστε μου τόν Μούργο καί δώστε του ένα χάδι εκ μέρους μου.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Kὀριννα 16/02/2010 13:19:33

      Ευχαριστώ. Θα διαβιβάσω τους χαιρετισμούς και θα δώσω το χάδι.
      Α, κι εγώ τ' αγαπώ. Μια χρονιά μόνο, στη Β' δημοτικού δεν είχαμε σκύλο και νόμιζα ότι το σπίτι δεν είχε πόρτα. Είχα 16 χρόνια τον΄... Άντολφ, ένα άγριο και μοχθηρό γκριφόν (εξ ου και τ' όνομα), 13 χρόνια τον Μικ, βέλγο Γκρενεντάελ, και τώρα τον Ζεππ, ήδη 7 ετών, Ροδεσιανό Ρίτζμπακ κι απίστευτη μούρη.
      Κάποιος είπε ότι η Ιστορία είναι γεμάτοι από ανθρώπους που πρόδωσαν την Πατρίδα τους, αδελφούς που πρόδωσαν τον αδελφό, παιδιά τους γονείς τους κλπ, όμως δεν υπάρχει ούτε ένα καταγεγραμμένο παράδειγμα σκύλου που να πρόδωσε τον αφέντη του.

    • Αρμαγεδδών avatar
      Αρμαγεδδών @ Kὀριννα 16/02/2010 13:45:00

      κ. Κρανιδώτη

      όλα απλά φτωχά αδεσποτάκια ελληνάκια, διαβάζω, τα σκυλιά σας!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Kὀριννα 16/02/2010 21:48:05

      Αρμαγεδδώνα,
      Δεν έχεις δίκιο. Όταν ήμουν πολύ μικρός είχαμε δύο καρακόπρους, την Τζίνα και τον Ζαν (οι οποίοι κάποτε έκαναν άνω κάτω μια ...κηδεία!). Μετά τον Μπίλυ, κοπράκι κουτάβι, "δραπέτη" από γερμανικό πλοίο στον Πειραιά που τον μάζεψε ο πατέρας μου. Ο ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΟΣ σκύλος που έχω δει ποτέ. Πήγε από φόλα. Το γκριφόν που ακολούθησε ήταν γέννημα θρέμμα της βιοτεχνίας΄στην Κοκκινιά, όπου δούλευε γαζώτρια η μάνα μου, κι όλες οι γυναίκες μοιραστήκανε από ένα κουταβάκι της γέννας, τζάμπα φυσικά. Ο Μικ, θεόρατος λύκος, ήταν από το Σέσκλο, αληθινός κέρβερος, από γονείς φύλακες σε ... χοιροτροφείο. Το δε Ρίτζμπακ, ναι, είναι ροδεσιανός αριστοκράτης, τον πήρα από το κτήμα με άλογα ενός φίλου επαγγελματία ιππέα από το Ρέντινγκ, που η γυναίκα του επαναπατρισθείσα από τη Ροδεσία έφερε τα απίστευτα σκυλιά της (μιλάμε για καμμιά δεκαριά, που τα ψαναπαράγει!). Και δεν είναι όσο αριστοκράτης νομίζεις. Τα ρίτζμπακ είναι φύλακες και κυνηγοί λιονταριών (!) αλλά προπαντός είναι τρομεροί χαρακτήρες κι εξαιρετικά με τα παιδιά. Τώρα αυτά τι σχέση έχουν με τη Ντόρα; Καμμία. Έχουν σχέση με την πίστη και την αφοσίωση.

    • Αρμαγεδδών avatar
      Αρμαγεδδών @ Kὀριννα 16/02/2010 22:09:51

      Σας πειράζω κ. Κρανιδιώτη κι εγώ γαλαζοαίματο τίγρη έχω για pet συντροφιάς.

      Αν δεν σας ενοχλεί όμως μου εξηγείτε

      "δύο καρακόπρους, την Τζίνα και τον Ζαν "
      "κοπράκι κουτάβι"

      η λέξη κόπρος από που προέρχεται;

      Γιατί εγώ γνρίζω μόνον την παρακάτω εξήγηση.

      Η Κόπρος του Αυγεία ήταν η κοπριά που είχε συγκεντρωθεί στους τεράστιους στάβλους του βασιλιά ....

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Kὀριννα 16/02/2010 22:39:34

      Μπααα, δεν "πειράζομαι" τόσο εύκολα. Απλώς τα σκυλιά είναι ωραίο θέμα. Κάνει και καλούς συνειρμούς.
      Ξέρω κάτι κοπρίτες από τη Γλυφάδα.
      Θα τους ρωτήσω και θα σου πω...

    • Αρμαγεδδών avatar
      Αρμαγεδδών @ Kὀριννα 16/02/2010 22:57:18

      Κύριε Κρανιδώτη, μην μπείτε στον κόπο να κάνετε συνειρμούς.
      Έξω θα πέσετε.

      http://www.youtube.com/watch?v=FwHhg0zzsE8&feature=related

      Την καληνύχτα μου

  25. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 16/02/2010 09:17:54

    Γιά τόν σχολιαστή,ανωτέρω,πού λέει γιά τόν γυιό τής Ντόρας.Τί λές,ανθρωπέ μου!Κανένας στήν ΝΔ πού νά έχη σχέσι μέ αυτήν τήν οικογένεια.Ολοι είναι,αυτό πού λένε οί Αγγλοι,Birds of a feather flock together.Ας βρούμε τήν ηρεμία μας πιά!

  26. Γ. Π. avatar
    Γ. Π. 16/02/2010 09:51:20

    Παιδιά όλα ωραία και καλά αλλά δυστυχώς πρέπει να βρεθεί φόρμουλα να ξεκολήσουμε από την εσωστρέφεια. Ασχέτως ποιος/ποια φταίει για αυτό πρέπει να προχωρήσει δυναμικά ο Αντών και να πετάξει όσους δεν θέλουν να ακολουθήσουν. Δεν ξέρω αν παρατηρήσατε αλλά η διαφορά έχει φτάσει στο 16+% με τους διαπλεκόμενους. Δεν γίνεται άλλο. Πρέπει να πάρει μέτρα και να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Οκτώβρη - Νοέμβρη πάμε εκλογές. Πρέπει να φτίαξει ένα πλάνο και να το ακολουθήσει. Δεν παίρνει πρωτοβουλίες. Δυστυχώς αν συνεχίσουμε έτσι ο "γκαντέμης" θα χτυπήσει για άλλη μια φόρα και τούτη τη φορά μπορεί να πετύχει το στόχο του.

  27. antiathlitikos avatar
    antiathlitikos 16/02/2010 10:47:35

    Το μεγαλύτερο πολιτικό – κομματικό πρόβλημα της ΝΔ σήμερα και για όλη την ερχόμενη τετραετία είναι κατά τη γνώμη μου το ότι δεν μπορεί να αποφασίσει ποιο πρέπει να είναι το εξιλαστήριο θύμα, πάνω στο οποίο θα πέσει όλο το ανάθεμα. Ποιός θα θυσιαστεί προκειμένου η παράταξη να θεωρήσει εαυτήν αποκαθαρμένη και απενοχοποιημένη από τα κρίματα που της προσάπτει – δικαίως τε και αδίκως – η ελληνική κοινωνία.

    Μ΄άλλα λόγια: για όσον καιρό ως εξιλαστήριο θύμα δεν ορίζεται ο ΚΚ αλλά υποκατάστατά του (η Ντόρα, το Μητσοτακεϊκο, ο Αλογοσκούφης, η διαφθορά, ο Πάκης, τα σουβλάκια ή η μαλθακότητα γενικώς) η ΝΔ θα εξακολουθεί να πορεύεται άνευρα και νωχελικά προς την επόμενη ήττα. Δυστυχώς το θέμα στην πολιτική δεν είναι αν η υπόδειξη του θύματος είναι ορθή ή δίκαιη. Αλλά πειστική, ώστε οι λιθοβολούντες να το κάνουν με την ψυχή τους και ο υποδειχθείς ένοχος να έχει υπόσταση ώστε να το ευχαριστηθούν.

    Εναλλακτική προς τη λύση του εξιλαστήριου θύματος είναι η λήθη. Αλλά αυτή επέρχεται αργά και βασανιστικά ...

    ΥΓ: Ο ΓΑΠ είχε το 2004 παρόμοιο πρόβλημα, γιατί δεν μπορούσε να «σκοτώσει» αμέσως τον Σημίτη. Και συνετρίβη. Ο Σαμαράς έχει σήμερα διπλό πρόβλημα: γιατί εκτός του ότι στο εσωκομματικό παίγνιο στηρίχτηκε στον Καραμανλισμό έχει να αντιμετωπίσει στο συμβολικό επίπεδο και τον Γολγοθά της αποκαθήλωσης ενός «Καραμανλή».

    • αχαβαχ avatar
      αχαβαχ @ antiathlitikos 16/02/2010 11:17:57

      Έτσι ακριβώς. Δεν υπάρχει περίπτωση να επανέλθει στην εξουσία η ΝΔ αν δεν αποστασιοποιηθεί με κάποιον τρόπο από τον ΚΚ. Αυτό όμως είναι αδύνατο γιατί από την άλλη, ο ΚΚ είναι που επανέφερε στην εξουσία την παράταξη μετά από πολλά χρόνια. Ούτε ο Σαμαράς έχει το πολιτικό μέγεθος, τουλάχιστον προς το παρόν, για να υπερκεράσει τον καραμανλισμό, που είναι η ραχοκοκκαλιά του κόμματος. Αν ο ΓΑΠ δεν κατάφερε να εκλεγεί το 2007, ακόμη και μετά την πύρινη καταστροφή, ας φανταστούμε το μέγεθος των καταστροφών που μπορεί να αντέξει στο μέλλον ο ΓΑΠ, καθώς η χρεοκοπία της χώρας θα έχει συνδεθεί (άρρητα αλλά ουσιαστικά) με τον ΚΚ. Το μόνο που μένει στον Σαμαρά είναι να προχωρά με αθόρυβα προσεκτικά βήματα και όσο μπορεί να μην θυμίζει με την αντιπολίτευσή του, την προηγούμενη πολιτεία του κόμματος στην κυβέρνηση. Αυτό ακριβώς που κάνει τώρα δηλαδή.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ antiathlitikos 16/02/2010 22:48:33

      όση προσπάθεια και να κάνουν τα εξωνημένα ΜΜΕ, ο Κώστας Καραμανλής έχει φωλιάσει για τα καλά στην ψυχούλα του Έλληνα. ουαί κι αλλίμονό του του Σαμαρά αν τον παραβλέψει, ουαί κι αλλίμονό του αν δει τον Καραμανλή ως ...Σημίτη. Θα σημαίνει πλέον:
      -ό,τι μας ξεγέλασε και δεν έχει ήθος
      -τον γονατίσαν τα συμφέροντά για να του δώσουν την εξουσία.

  28. Quicky avatar
    Quicky 16/02/2010 11:01:32

    Ουστ!!!Έξω από εδώ-πίσω στην Τρανσυλβανία.

  29. μαρικα avatar
    μαρικα 16/02/2010 11:22:47

    Το ΠΑΣΟΚ δεν ειναι προγραμματικη κυβερνηση αλλα ταξιδιαρικη.Προτιμουν την ευκολο δρομο.Λενε πχ.οτι δεν θελουν οικονομικη βοηθεια αλλα πολιτικη,γιατι δεν ειναι ικανοι να κανουν αγωνα.Κατηγωρουν την επομενη κυβερνηση για ολα τα κακα ,σαν να μην ηταν αυτοι ποτε κυβερνηση.Χρυσοχοιδης,(Η Αθηνα εγεινε Καμβουλ)Τωρα που ειναι εκεινος υπουργος,ουτε κουβεντα.Ο Σαμαρας ανελαβε τωρα την ΝΔ,οπως απωθουν οι αλλοι απο πανω τους τις ευθηνες, ετσι πρεπει να κανει και ο Σαμαρας ,αυτος δεν ειχε μετοχες αναξιοπιστιας και διαφθορας ουτε προδοσιας,γιαυτο Φωτινη μου τον ψηφησε ο κοσμος.Πρεπει να βγη μπρωστα να καθαριση τον κοπρο του Αυγεια,και να ανεβασει το κομμα στο επιπεδο που
    του αξιζει.Δεν χρειαζεται να ζηταει εξιλαστηρια θυματα ,αυτα υπαρχουν ο κοσμος τα ξερει.ANTONI GO!!

  30. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 16/02/2010 11:31:03

    Τα illuminati mass media,ασφαλώς και κάνουν τη δουλειά τους.Οπως και οι αδρώτατα αμοιβόμενοι υπάλληλλοί τους,ΔΙΑΒΑΣΤΕΣ ειδήσεων και(αφελώς πιστεύοντες)διαμορφωτές κοινής γνώμης.Οι τελευταίοι,είναι μιά καραμπινάτη και ψυχιατρικώς λίαν ενδιαφέρουσα, περίπτωση απέραντης δυστυχίας και αυτοεξευτελισμού.Εντάξει,είναι πολλά τα λεφτά (Αρη),αλλά και τόοοοοοση υποβάθμιση της προσωπικότητάς τους πιά,δύσκολα αντέχεται!!!!Αφήστε που τα 'τσαμένα',δείχνουν να ψιλοκατάλαβαν πλέον,ότι ξεπεράστηκαν οριστικά και ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ ,από άλλες μορφές δημόσιας επικοινωνίας,πράγμα που από μόνο του ,τα κάνει ακόμα δυστυχέστερα και.... γι αυτό πιό επικίνδυνα. Ψές,από το καναλάκι που ισχυρίζεται ότι,(ΔΕΝ)τα λέει όλα καί (ΔΕΝ)τα δείχνει όλα,ακούστηκε αχνά,ότι το 'πρωτυπουργκός',έκανε στη Μόσχα,στροφή 180 μοιρών,στο θέμα του Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης.Είπα κι εγώ,(ο ονειροπαρμένος),νά που ξυπνάνε σιγά-σιγά τα βοθροκάναλα και οι παραδουλεύτρες τους.....Φαίνεται όμως,πως βιάστηκα να σκεφθώ κάτι τέτοιο.Γιατί σήμερα,πουρνό-πουρνό,ο βλαχομπαρόκ wanna be chic and famous,μας πυροβόλησε και πάλι από τα ερτζιανά(REAL ή DEAL???),με το πλαστικό του νεροπίστολο.Τι είπε ο 'στόμας' του πάλι;;;;;Οτι όχι μόνον ο Σημίτης,αλλά και ο Καραμανλής,έκανε παιχνίδια μαγειρικής με τις διάφορες Goldman-Sachs.Τόφτυσε και ησύχασε!!Γι αυτό σας(ξανά)λέω:ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ αυτά τα ημιμαθή καραγκιοζάκια.Με όποιον τρόπο σας βολεύει.Είτε πατώντας το OFF στην τηλεόρασή σας,οψέποτε σκάνε μύτη αυτοί οι ρυπαντές της νοημοσύνης μας και της αισθητικής μας,είτε διακωμωδώντας τους,σε κάθε ευκαιρία.Στο καφενείο,στην ταβέρνα,στις βεγγέρες.Καταστήστε τους παντού ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥΣ.Μέχρι να συνέλθουν και να πάρουν των ομματιών τους γιά άλλες ασχολίες,άλλα επαγγέλματα.Οσο γιά την ....Αρχοντοβλαχάρα,αφού δεν το αντιλαμβάνεται από μόνη της πόσο ρεντίκολο γίνεται με την κλάψα της,ας της το σφυρίξει τουλάχιστον η ευτραφεστάτη κολλητή της.Σωστά καταλάβατε:αυτή που απλωμένη (σε τρία )έδρανα της βουλής των Ελλήνων,ξεφυλλίζει το Ciao,την σουπερ-Κατερίνα και τον Τσελεμεντέ,την ώρα που αγορεύει ο Αρχηγός της.Την απέλαυσε το Πανελλήνιο.(Αντωνάκη,μην την ξεχάσεις στις επόμενες εκλογές.Βάλτην επικεφαλής στο Επικρατείας,να στο στολίσει με την παρουσία της).
    Φαήλο,γιά μιά ακόμα φορά,με την τσεκουράτη,αλλά τόσο δίκαιη γραφή σου,μας έδειξες,πως σ'αυτήν την άκρη της Ευρώπης,υπάρχουν και κάποιοι που ξαγρυπνούν.Σ'ευχαριστώ.

    • Quicky avatar
      Quicky @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 16/02/2010 12:27:48

      Έτσι είναι,καλά τα λες φίλτατε Σπάρτακε!

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 16/02/2010 22:52:50

      μόνον ως Αριστοφάνηδες έχουμε ελπίδα να σωθούμε. και τό ΄χουμε οι άτιμοι! ας το βγάλουμε επιτέλους κι ας τους αποδομούμε παντού!!!

    • Αρμαγεδδών avatar
      Αρμαγεδδών @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 16/02/2010 23:24:54

      http://www.youtube.com/watch?v=1CmT4TEJ_-Q&feature=related

  31. μαρικα avatar
    μαρικα 16/02/2010 12:18:34

    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ,Μπραβο τα υπονοουμενα σου τελεια,πιανουν τοπο,πολλες αληθειες εχει κρυμενες το σχολιο σου.

  32. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 16/02/2010 12:26:20

    Μαρίκα,ευπειθώς φιλώ την δεξιάν σας κι ευχαριστώ.

  33. Smash Direct avatar
    Smash Direct 16/02/2010 12:32:04

    Απορω γιατι ασχολεισθε ακομα με ανθρωπους ξοφλημενους στην συνειδηση του Ελληνικου Λαου..Με οικογενειες που δεν εχει δουλεψει ποτε κανεις στην ζωη τους και παρα ολα αυτα θεωπειται απο τις πλουσιοτερες στην χωρα μας..

    • man8os avatar
      man8os @ Smash Direct 16/02/2010 12:42:02

      Σωστος.

  34. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 16/02/2010 12:33:42

    Quicky,στη δουλειά σου γρήγορα.Αν σε δούν να παίζεις,θα σε σουτάρουν.

    • Quicky avatar
      Quicky @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 16/02/2010 13:38:14

      Ό,τι πει η διοίκηση!

  35. Καθρέφτης avatar
    Καθρέφτης 16/02/2010 13:00:27

    Ντεμοντέ συνέντευξη που υπηρετεί τον παλαιοκομματισμό και το υπάρχον σύστημα που καταρρέει και ανθίσταται.
    Μένει να δούμε το νέο, αν υπάρχει.

    • greekpoliticalreview avatar
      greekpoliticalreview @ Καθρέφτης 16/02/2010 14:34:46

      Απλά , δεν υπάρχει.

  36. πολίτης avatar
    πολίτης 16/02/2010 13:30:16

    Άντε πάλι, είπα να μην ξαναγράψω σε αυτό το θέμα, αλλά δεν αντέχω, θα ρωτήσω: Αν δε γουστάρετε Μητσοτάκη και δεν γουστάρετε ούτε Καραμανλή, τότε γιατί είστε στη ΝΔ; Παράφρονες είστε;
    Αχαβαχ, βλέπω περιγράφεις τον τέλειο τρόπο για να μην ξεφορτωθούμε ποτέ την κυβέρνηση που το έχει βάλει σκοπό μας αποτελειώσει. Και το χειρότερο είναι ότι ο Σαμαράς τον εφαρμόζει. Εμπρός μαζί στο δρόμο της συναίνεσης!!!

  37. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 16/02/2010 13:34:58

    Φαήλο,σε χαίρομαι διπλά.Που αγαπάς τους σκύλους.Του λόγου μου,ζώ με 15. ΟΛΟΥΣ μέσα στο σπίτι μου.Οι 4 είναι αδέσποτοι,ευγενέστατοι,ευγνώμονες και γλύκες.Μπορείς άν θέλεις,να ζητήσεις την ηλεκτρονική μου διεύθυνση από τον Φάκτορα και...θα σε οδηγήσω στην ιστοσελίδα μου.Ευχές γιά επιτυχίες.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 16/02/2010 17:29:59

      15;!;! Θα σου πάρω έλκηθρο!

    • Fotini avatar
      Fotini @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 17/02/2010 00:09:10

      @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ & Φαήλος

      Kι' εγω με την σειρα μου σας στελνω την αγαπη μου για τα τοσο ευστοχα κi' απο καρδιας σχολια σας. Επι πλεον, αγγιξατε ενα θεμα που ειναι τοσο αγαπημενο very dear to my heart! Dogs! Εχω τρια κανις (toy poodles). Το ενα το εχασα απο απληστεια και malpractice US κτηνιατρων!

      Καντε κλικ στο ονομα μου για να διαβασετε Ασπρουλης Story!

    • Quicky avatar
      Quicky @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 18/02/2010 15:07:56

      Σπάρτακε,εγώ σε περνάω:έχω 19(μόλις απέκτησα ακόμα 4 κουταβάκια)!!!"Όσο γνωρίζω τα ζώα,τόσο περισσότερο υποπτεύομαι τους ανθρώπους".

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 18/02/2010 20:24:25

      Quicky και Σπάρτακε,
      Έχω μια ιδέα. ΄Με τόσα σκυλιά, να φέρω και τον δικό μου και να φτιάξουμε Κυνοβούλιο!

  38. Wolf avatar
    Wolf 16/02/2010 13:52:05

    Φαήλο, για πια τρένα που φύγανε, μιλάς?
    Αφού ο Χριστοφοράκος με αεροπλάνο έφυγε!!!

  39. Aggelos avatar
    Aggelos 16/02/2010 15:22:29

    θεωρείς δηλαδή τον Καραμανλή επωφελή για τον τόπο;


    τότε τι να πουμε για τον Ανδρεα ,το Σημιτη και τον Γαπ?
    μη γελιομαστε ο Καραμανλης ειναι ενοχος οχι γιατι δημιουργησε φαυλοκρατια αλλα οτι δεν ξεριζωσε εκγαιρως τη πασοκικη φαυλοκρατια..

    οταν το 2004 το πασοκικο θηριο ειχε γονατισει,επρεπε να το χτυπησει στο κεφαλι και να το εξοντωσει(μαζικες "αξιοκρατικες απολησεις του περισσοτεροου πρασινου δημοσιου )..αλλα ο Μπουλης νομιζε οτι μπορει να συμφιλιωθει μαζι του,και σχεδον του εδωσε το χερι να σηκωθει

    Ε,οταν το θηριο σταθηκε καλα στα ποδια του και με στερεο αρχηγο,,ο μπουλης δεν ειχε καμια τυχη...Το συστημα πασοκ τον τον εφαγε ζωντανο...

  40. Aggelos avatar
    Aggelos 16/02/2010 15:23:36

    ίσως η κριση να μπορεσει να σκοτωσει το θηριο..

  41. Aggelos avatar
    Aggelos 16/02/2010 15:25:34

    εκει πονταρε ο Σουφλιας και ο καραμανλης ισως..εκει πονταρε και η ντορα ,αλλα δεν περιμενε το Σαμαρα..Ο Σαμαρας τωρα πονταρει στο ιδιο στοιχημα.

  42. πολίτης avatar
    πολίτης 16/02/2010 16:30:12

    Λοιπόν, ο Καραμανλής από την αρχή ήξερε ότι οι αντίπαλοί του ήταν δύο, οι καναλαρχο-εργολαβοι και το εκλογικό σύστημα. Τον πρώτο προσπάθησε από την αρχή να τον εξοντώσει, με το νόμο για το βασικό μέτοχο, αλλά δεν κατάφερε. Από εκεί και πέρα η ήττα ήταν βέβαιη.
    Τον δεύτερο τον αντιμετώπισε στη δεύτερη τετραετία, αδύναμος πλέον να αντιδράσει σε οποιαδήποτε κατηγορία με δυναμισμό, περιορισμένος στην ισχνή του πλειοψηφία.
    Τα θηρία των ΜΜΕ έπεσαν επάνω του με μίσος. Αυτό και μόνο θα με έκανε από μόνο του να πιστεύω οτι κάτι παραπάνω άξιζε. Αν είχε υποκύψει σε αυτούς, θα ήταν ακλόνητος, σαν τον αυτιστικό που μας κυβερνάει σήμερα.
    Δε θα πω ότι είχε μία αξιόλογη ομάδα. Εκείνος ο Παυλόπουλος, ανάθεμα τα πτυχία του, τελείως καθυστερημένος, ανίκανος να πείσει, ακόμη και όταν είχε δίκιο. Η νεοταξίτισα Μαριέτα, φρικαλέα επιλογή κλπ, κλπ. Για τον Αλογοσκούφη δεν ξέρω. Δεν έχω κατασταλάξει ακόμη. Ισως και να δικαιωθεί κάποτε.
    Αλλά, στα αλήθεια τώρα, ποιά κυβέρνηση θυμάστε, από τότε που αρχίσατε να παρακολουθείτε τα πολιτικά, που να διέθετε έναν ικανό αριθμό αξιόλογων προσώπων; Εγώ καμία. Με χειρότερη βέβαια την παρούσα. Ωραίες γυναίκες (δόγμα Μπερλουσκόνι), γοητευτικοί άντρες, καθηγητές, που δεν έχουν ιδέες από πολιτικούς χειρισμούς,μια κυβέρνηση που βασίζεται στο φαίνεσθαι. Αλίμονο!!!
    Ο Καραμανλής ήταν η τελευταία μας ελπίδα, ο μόνος που προέβαλε αντιστάσεις. Κανένα ψευτοσκάνδαλο δεν πρόκειται να μου αλλάξει την άποψη. Η παρούσα κυβέρνηση ίσως δεν κατηγορηθεί ποτέ για κανένα σκάνδαλο, παγιδευμένη καθώς είναι στα στενά όρια της ευρωπαϊκής επιτήρησης, αλλά αυτό δε μου λεει τίποτα. Και μόνο η ύπαρξή της είναι σκάνδαλο, είναι το μέσο αφανισμού μας.
    Δεν σκόπευα να ψηφίσω ΝΔ στις επόμενες εκλογές, πριν ακόμη εκλεγεί ο Σαμαρας. Ούτε αυτός ούτε η Ντόρα μου εμπνέουν εμπιστοσύνη. Η Ντόρα για όλα αυτά που σέρνει πίσω της. Ο Σαμαράς, γιατί εκτός του ότι μας φόρτωσε το 1993 μία δεκαετία ΠΑΣΟΚ, την πλέον καταστροφική για την Ελλάδα, μου φαίνεται "λίγος", ένας Παπανδρεόυ Νο2, χλιαρός, αμβλύνους. Μακάρι να κάνω λάθος. Περιμένω έναν ηγέτη που θα κάνει τη διαφορά.
    Προς το παρόν πάντως η κατάσταση με αναγκάζει να στραφώ σ’αυτόν, αφού δεν υπάρχει τίποτα πιο αποδοτικό. Η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ ξεπέρασε και τις πιο δυσοίωνες προβλέψεις. Δεν περίμενα τόσο μεγάλο κακό για την πατρίδα μου. Και γι’αυτό έγραψα αυτά που έγραψα. Γιατί προτίθεμαι να ψηφίσω κάποιον, που δε εμπιστεύομαι, προκειμένου να γλυτώσουμε από τη γάγγραινα. Εσείς όμως φαίνεστε να ενδιαφέρεστε περισσότερο για την εξόντωση των Μητσοτάκηδων, παρά τη θεραπεία της πατρίδας.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ πολίτης 16/02/2010 18:10:52

      αγαπητέ πολίτη, δεν ξέρω από πότε παρακολουθείς τα σχόλια σ' αυτή τη σελίδα, σίγουρα όμως είσαι πρόσφατος, γιατί αν είχες βρεθεί εδώ κατά τον Οκτώβριο-Νοέμβριο θα είχες μια πιο σωστή εικόνα για τα ενδιαφέροντα των σχολιαστών και τους λόγους τους.
      Θα πρότεινα, μια που την Κυριακή η ΝΔ έχει την ανοιχτή προσυνεδριακή συγκέντρωση στο Ειρήνης και Φιλίας, να παρευρεθείς. Ίσως εκεί βρεις μιαν απαρχή απαντήσεων, θετικών ή αρνητικών.

    • πολίτης avatar
      πολίτης @ πολίτης 16/02/2010 19:40:48

      Δρόμε έχεις δίκιο, δεν έχω πολύ καιρό που μπήκα στη σελίδα, με αφορμή το μεταναστευτικό. Δήλωσα από την αρχή ότι δεν τρέφω ιδιαίτερη εκτίμηση για τον αρχηγό της ΝΔ, αλλά αν με διαψεύσει θα είμαι ο ευτυχέστερος των ανθρώπων. Απέφευγα να σχολιάσω ανάλογα θέματα, αλλά μου έκανε εντύπωση τις τελευταίες μέρες το πλήθος των δημοσιεύσεων κατά των Μητσοτάκηδων και μάλιστα τώρα που η χώρα βουλιάζει και ο στόχος πρέπει να είναι το ΠΑΣΟΚ. Στη συγκέντρωση δεν είναι δυνατόν να έλθω, διότι είμαι από βόρεια Ελλάδα. Ευχαριστώ για την πρόσκληση πάντως.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ πολίτης 16/02/2010 23:13:16

      απ' όσο θυμάμαι θα γίνουν και σε άλλες πόλεις προσυνεδριακές. Προς το παρόν όμως, αφού ανακάλυψες το antinews, μπορείς να ανατρέξεις σε πολλές παληότερες αναρτήσεις, τόσο για το μεταναστευτικό που σε απασχολεί, όσο και για τη συμβολή της οικογένειας Μητσοτάκη στη νεοελληνική ιστορία. Αξίζει τον κόπο, θα δεις.

  43. Aggelos avatar
    Aggelos 16/02/2010 17:37:22

    συμφωνω και εγω,οτι αν ο Καραμανλης ηταν τοσο βρωμικος και διαπλεκομενος δεν τον ετρωγαν τα ΜΜΕ.οι πιο διεφθαρμενοι πολιτκοι ειναι αγαπητοι στον λαο μην το ξεχνατε.οι πιο χρησιμοι στην Ελλλαδα πολεμηθηκαν και εξοντωθηκαν λυσσαλεα..

    το οτι σε πολεμανε τα μΜΕ ειναι δειγμα τιμιοτητας και καλου χαρακτηρα
    αυτους που γληφουν τα μΜΕ να φοβαστε..

    • Orestios avatar
      Orestios @ Aggelos 16/02/2010 17:40:10

      Σ' αυτό έχεις ένα δίκιο.
      Αλλά και πάλι δεν υπήρξε πυγμή.

  44. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 16/02/2010 17:41:21

    Εμείς,Κύριε Κρανιδιώτη δέν πήραμε ποτέ ξανά σκύλο,όχι μόνο γιατί αγαπήσαμε τόσο πολύ τόν Μπρούμελ,πού νομίσαμε ότι δέν θά μπορούσαμε ποτέ πιά ξανά νά αγαπήσουμε έτσι ένα ζωντανό,αλλά καί ό πόνος πού αισθανθήκαμε ήταν τόσος πού είπαμε,όχι άλλο,καί μείναμε μέ τήν ανάμνησι τού πιό όμορφου καί έξυπνου σκύλου πού έχει υπάρξει.

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Kὀριννα 16/02/2010 21:27:54

      Έτσι είναι. Τα ζώα είναι το πρώτο μας σχολείο για την υπευθυνότητα και τον κύκλο της ζωής. Δώσε σ' ένα παιδί την ευθύνη της φροντίδας του τετράποδου φίλου του και θα κερδίσει πολλά. Θα δημιουργήσει μια σχέση και θα ασκήσει μια μικρή "εξουσία". Θα παίρνει άδολη τρυφερότητα και πίστη και πολύ χαρά από έναν αληθινό κι αδιαπραγμάτευτο φίλο. Επίσης θα πρωτογευτεί τον θάνατο και το πένθος. Είναι μια καλή εισαγωγή στην πραγματική ζωή. Για μένα είναι προπαντός φίλος. Αυτό το βλέμμα είναι όλα τα λεφτά!

    • Fotini avatar
      Fotini @ Kὀριννα 17/02/2010 00:26:02

      @ Kὀριννα

      So very for your loss! I know what you mean--I experienced that pain 2 years ago, but it seems like it was yesterday. I am still unable to face reminders of my trauma.

  45. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 16/02/2010 17:50:42

    Σπάρτακε,
    κάποτε είπα σέ μιά φίλη Αγγλίδα ότι εμείς οί Ελληνες έχουμε μιά σπανιοτάτη ράτσα σκύλου πού βρίσκεται μόνο στήν Ελλάδα.Οταν μέ ρώτησε ποιό τό όνομα τής ράτσας,τής είπα, Κopro dog.Τό πίστεψε!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Kὀριννα 16/02/2010 21:54:35

      Ελληνικός Ποιμενικός, μολοσσοειδής.
      Κρητικός Ιχνηλάτης.
      Ελληνικός σκύλος συντροφιάς (μοιάζει λίγο σαν αλεπουδάκι).
      Και φυσικά ο ...Παναγιώτης, από την Πλάκα, που τον μάζεψε ο φίλος μου ο Άρης κι όταν τον πήγε βόλτα ανακάλυψε ότι έχει όνομα κι ότι είναι φίρμα σε όλη την περιοχή. Κάθε φορά που περνάει από το γραφείο μου σταματάει και γαυγίζει για να βγω στο μπαλκόνι και κάνει κι επισκέψεις σε ανθρώπους φίλους του, μόνος του!

  46. Dikocho avatar
    Dikocho 16/02/2010 18:34:53

    Xairete K.Kranidioth - makari to menos pou sas diapneei enantion tou Mitsotaki na sas diepnee kai enantion tou PASOK. Kata thn gnwmh mou den prosferete yphresia oute ston nyn arxhgo oute sthn dixasmenh (estw en merei, estw kai kata ti) vash ths ND.

    Sigoura h Mpakogiannh den sygkrinetai oute sta hgetika prosonta, oute sthn efstrofia oute sthn strathgikh kai thn taktikh me ton patera ths. Alla den nomizo oti kai o neos arxhgos einai akrivws to politiko Everest ths Ellados; mallon gia filopappou ton kovw para to ypsos tou.

    Kata thn gnwmh mou to provlima tou nyn arxhgou den einai h Ntora; h Ntora exase kai elhxe h istoria -pa'pala; arga h grhgora tha to xwnepsei h tha thn kanoun na to xwnepsei. Kata thn gnwmh mou o neos arxhgos exei ena poly pragmatiko provlima asxetws Ntoras: to oti polloi (den mporw na xero posoi alla pantws xreiazoumenoi) apo tous en dynamei psifoforous ths ND ton eixan antipalo kai to 93 (pikro antipalo tote- me olo to pasokiko systhma MME tote na tou dinei mexri kai 18% se dhmoskphseis), kai to 94, kai to 96 mexri kai to 99. Ti na kanoune? Na to xexasoune? Tha mou peite egine eklogh klp klp - ok. Alla afto shmainei oti kapoioi aploi, anidioteleis psifoforoi prepei na xexasoun? H oti tha xexasoun? To thymiko, idiws sthn Ellada, ephreazei ekloges (ora prosfath eklogh Samara). Etsi loipon tha ephreastei kai h eklogikh perpathsia tou nyn arxhgou pou dhlwne sthn alafouzeia kathimerini ean den kanw lathos oti den tha ginotan arxhgos sthn ND akoma kai an tou to zhtousan! Mo olo to sevasmo k.Kranidiwth, to myalo ths Ntoras sigoura den vgazei spithes (vgazei vevaia pio polles apo tou vlhmatos KK-2), o k.Samaras tha mporouse na mhn einai daimwn gia kapoious alla to sigouro einai oti den einai kai aggelos. Swsta?

    Se kathe periptwsh oi hgetes, metaxy twn allwn vevaiws, krinontai kai apo tis ekloges. Tha mporousate na isxyristeite oti o k.Samaras tha proselkysei psifoforous apo to pasok h allous xwrous; na to dextw alla afto menei na epivevaiwthei sthn praxh. As doume pws tha ta paei o k.Samaras. Einai pantodynamos arxhgos,mporei na soutarei thn Ntora ana pasa wra kai stigmi, peristoixizetai apo diaplanhtikes dianoies epipedou Max Planck (o'ra Markopoulo, Manwlh, Mixaloliako, K.Mitsotaki-2, Papakwsta(mia kathgoria monh ths), komhs Avramo, klp klp). Ara menei na peisei. Pantws me thn Anoixh den epeise. Makari na stathei pio tyxeros twra gia to kalo ths patridos. Alla epitepsate mou na amfivallw.

    Naste kala

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Dikocho 16/02/2010 21:19:18

      Αγαπητό Δίκωχο,
      Το "μένος" μου, όταν σπανίως έχω, το ξοδεύω σε σοβαρότερα πράγματα και πρόσωπα. Εάν διαβάσεις λίγο πιο προσεκτικά το άρθρο μου, πιστεύω ότι θα διακρίνεις ότι το διασκεδάζω. Την Ντ. και τους συστημικούς αβανταδόρους της ουδέποτε τους θεώρησα σημαντικές πολιτικές ποσότητες και ποιότητες. Απλώς είδα μια πρωτοσέλιδη σασπουνόφουσκα που άξιζε απάντησης για να μην μας περνούν και για καφίρ.
      Για τον Αντώνη απλώς δεν έχεις καθόλου δίκιο. Σεβαστές οι επιφυλάξεις σου και θα διαψευσθούν όλες.
      Ο Αντώνης έχει πολιτικό περιεχόμενο, ιδεολογική ραχοκοκαλιά και θα αποδειχθεί καλός τιμονιέρης. Εδώ είμαστε και φαντάζομαι πως θα χαρείς περισσότερο κι από μένα, όταν θα διαπιστώσεις πως είχες άδικο.
      Να σαι κι εσύ καλά.

  47. Καππαδόκης avatar
    Καππαδόκης 16/02/2010 20:03:35

    Πολλά λόγια λέμε και πολύ μελάνι (ηλεκτρονικό) χύνεται για τα αυτονόητα. Η κυρία με τη στάση της τα τελευταία χρόνια όπου δημιούργησε κόμμα μέσα στο κόμμα με την ανοχή του άλλου (γιατί άραγε) αποτελεί ήδη ξένο σώμα και αργά η γρήγορα θα μας χαιρετίσει η θα την χαιρετίσουμε. Δεν χρειάζεται τόση φιλολογία για να αποδείξει κανείς την ανεπίστρεπτη πορεία των γεγονότων. Ασφαλώς και δεν μηδενίζω το εξαίρετο άρθρο του Φαϊλου απλώς προσπάθησε και αυτός να αποδείξει ότι η γή γυρίζει.
    Αυτά!

  48. anonymous avatar
    anonymous 16/02/2010 23:17:17

    Κατά το τρωκτικό: Η μητέρα του Ζαγοριανού ήταν στενή συνεργάτης του Μητσοτάκη

    http://troktiko.blogspot.com/2010/02/blog-post_576.html

    Έτσι εξηγούνται κάποιες διευκολύνσεις και πληροφορίες που είχαν εκ των έσω καθώς και γιατί επελέγη ο Ζαγοριανός παρόλο που δεν είχε ιδέα από ποινικά. Στο αστικό ήταν ο άνθρωπος.

  49. στ. τακης avatar
    στ. τακης 17/02/2010 18:30:38

    ΚΟΥΒΕΛΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΤΗΝ ΛΕΝΕ.

  50. B.K.Σ. avatar
    B.K.Σ. 18/02/2010 02:02:27

    Γιατί Γιώργομ; οι στημένες δημοσκοπήσεις και οι δακρύβρεχτες συνεντεύξεις -α, μη ξεχάσω και τα γαλλικά, θέλουν και τα παρελκόμενά τους! έτσι ξεροσφύρι θα τη βγάζουν;

  51. popolaros avatar
    popolaros 18/02/2010 06:32:35

    αντίδωρα...αυτά που δίνουν στην εκκλησία; :)

  52. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 18/02/2010 20:19:39

    Κορρινα,δεν χρειάζεται να μου εξηγήσεις τι κόμμα ψηφίζει ο ιδιοκτήτης του κοπρο-ντογκ.Το υποπτεύομαι,ή μάλλον είμαι βέβαιος. O Φαήλος, απαριθμεί πιό πάνω ,Ελληνικές φυλές.Ξέχασε τον Ελληνικό ιχνηλάτη, μοναδική αναγνωρισμένη φυλή από την FCI.(Federation cynol.internationale).

  53. ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
    ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 18/02/2010 20:32:52

    Φαήλο, το Rhodesian ridgeback,αποτελεί τ'απωθημένο μου.Από την Μανουέλα Αθ.το πήρες ή τ'όφερες απ'έξω;Γιατί ο τύπος που λατρεύω,είναι (ο και γνήσιος)της νότιας Αφρικής.Ο Ευρωπαικός τύπος,καλός είναι,αλλά κατά τα ταπεινά μου γούστα,υπολείπεται σε στιβαρότητα κι έχει πιό λεπτό μουσούδι.Του λόγου μου,έχω 'σχεδόν Ροδεσιανούς',στό ίδιο χρώμα,χωρίς ridge,αλλά πολύ-πολύ πιό κοντούς κι αναλογικά πολύ-πολύ πιό μακρυούς.Κατάλαβες υποθέτω γιά ποιά φυλή μιλάω.

    • Fotini avatar
      Fotini @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 18/02/2010 23:02:40

      http://www.ridgebackrescue.org/

      Beautiful dogs!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 19/02/2010 09:47:15

      Τον έφερα από την Αγγλία και είναι βέρος αφρικανός. Η γυναίκα του φίλου μου του Νάϊτζελ έφυγε από τη Ροδεσία όταν αγρίεψαν τα πράγματα για του λευκούς κι έφερε μαζί της τα σκυλιά της, ανάμεσα τους κι οι γονείς του δικού μου. Δεν υπάρχει "ευρωπαϊκός" τύπος. Και στην Αφρική υπάρχουν οι δυο γνωστοί τύποι, ο ένας πιο ανοιχτόχρωμος κι ο άλλος πιο σκούρος και στιβαρός. Ο δικός μου ανήκει στον δεύτερο κι ωραιότερο, κατ' εμέ, τύπο. Πηδάει φράχτη δυο μέτρα για πλάκα (έχουμε ουλή με ράμματα από κάγγελο "λόγχη" ως απόδειξη), οι κόρες μου τον κάνουν μαξιλάρι, του παίρνουν το φαΐ απ' το στόμα και πάλι τις κοιτάει με λατρεία. Θέλει πάντα να 'ναι μαζί μας, να ακουμπάει έστω στα πόδια μας κι οπωσδήποτε να μας βλέπει. Είναι τρομερός φύλακας και σωματοφύλακας από φυσικό ένστικτο, αν πας να έστω να μου προτείνεις απότομα το χέρι για χειραψία θα στο αρπάξει. Ακόμη και την φωνή να μου υψώσεις για πλάκα έρχεται καταπάνω σου. Αναγνωρίζει εμένα ως αρχηγό και τη μάνα μου, με την οποία πέρναγε την μέρα του ως κουτάβι αλλά αγαπάει και προστατεύει όλους στη φαμίλια. Καταλαβαίνει αμέσως τους φίλους και τους το δείχνει. Του λείπουν δυο δάχτυλα από το πίσω δεξί πόδι γιατί τον πυροβόλησε κ...λης κυνηγός που μπήκε μέσα στο κτήμα μας στην Κωπαΐδα, ο Ζεππ κυνήγησε τον εισβολέα κι αυτός φοβήθηκε και τον πυροβόλησε. Τον μάζεψε η Αστυνομία που κάλεσε ο πατέρας μου.Εγώ ευτυχώς ήμουν Αθήνα, αλλιώς θα 'μουν φυλακή τώρα. Με το πόδι σμπαράλια απ'τα σκάγια όσο περίμεναν την Αστυνομία στεκόταν ανάμεσα στους ηλικιωμένους γονείς μου, που τον κρατούσαν, και τον κυνηγό κι ήθελε να τον "φάει"!
      Όταν πήγα στο Τμήμα στα Βάγια έίδα έναν ηλικιωμένο καρμίρη που κόντευε να πάθει έμφραγμα, λυπήθηκα και του τη χάρισα, παραμονή Χριστουγέννων γαρ.
      Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν είναι μάχιμος και φαίνεται!
      Όλα τα σκυλιά είναι χρυσά ζώα αν τους φερθείς καλά, κόπροι, ράτσας, δεν έχει σημασία. Σου ανταποδίδουν την αγάπη στο πολλαπλάσιο αλλά πρέπει να ξέρεις τι κάνεις και να θυμάσαι ότι δεν είναι άνθρωποι.

  54. Fotini avatar
    Fotini 19/02/2010 16:27:50

    @ Φαηλος

    Δεν ειναι ανθρωποι, σαφως, αλλα ειναι sentient beings and not "property." They've got feelings, too!

    • Quicky avatar
      Quicky @ Fotini 20/02/2010 05:58:32

      Είναι ΑΝΩΤΕΡΑ από τους ανθρώπους,Φωτεινή.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.