#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/06/2012 12:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Η "Χρυσὴ Αὐγή" είναι γέννημα τοῦ ΣΥΡΙΖΑ

Μὲ ἀφορμὴ τὸ ἀπαράδεκτο καὶ πρωτοφανὲς περιστατικὸ* μὲ τὸν Ἠλία Κασιδιάρη ἔχει ἀνοίξει μιὰ συζήτηση γιὰ τὸ «πῶς φτάσαμε ὠς ἐδῶ».

Τὸ «πῶς φτάσαμε ὡς ἐδῶ» δὲν ἀφορᾶ τόσο τὸ συγκεκριμένο περιστατικὸ τῆς χειροδικίας τοῦ ἐκπροσώπου τῆς Χ.Α. Τὸ ἀνησυχητικώτερο σύμπτωμα εἶναι ἠ ἐπιβράβευση τῆς πράξης ἀπὸ σημαντικὸ κομμάτι τῆς διαδικτυακῆς κοινότητας, εἰδικὰ στὰ κοινωνικὰ δίκτυα κλπ. Δηλαδή, ἔχει προκύψει πλέον ἕνας κόσμος ὁ ὁποῖος ἐπιχαίρει σὲ τέτοιες πρακτικές, ἔχει σιχαθεῖ τόσο τὸ καθεστὼς ποὺ δὲν προβληματίζεται ὅταν ζητᾶ νὰ «πέφτει ξύλο». Ἡ λέξη ἔχει φθαρεῖ κατὰ τὴ Μεταπολίτευση ἀπὸ τὴν χρήση της γιὰ ὅποιον διαφωνεῖ μαζί μας, μὰ αὐτὸς εἶναι πραγματικὰ ὁ «φασισμός», ἡ εἴσοδος τῆς βίας στὴν ἐπιβολὴ τῶν ἀπόψεων (π.χ. Δεκέμβριος 2008).

Σ’ αὐτὴν τὴν συζήτηση λοιπὸν δὲν μᾶς ἐνδιαφέρουν τὰ στελέχη τῆς Χ.Α., ἀλλὰ τὸ μισὸ ἐκατομμύριο τῶν ψηφοφόρων της. Τὸ ὁποῖο θὰ αὐγατίσει ἀπὸ τὸ χθεσινό περιστατικὸ ἀντὶ νὰ μειωθεῖ, ὅπως πιστεύουν τὰ καθεστωτικὰ ΜΜΕ ὄντας στὴν κοσμάρα τους καὶ μὴν ἔχοντας ἀντιληφθεῖ τὴν μηδενιστικὴ ὀργὴ καὶ ἀηδία τοῦ κόσμου. Οἱ Ἕλληνες -δὲν- ἔχουμε ἔμφυτη τάση στὸν φασισμὸ καὶ στὸν ὁλοκληρωτισμό. Γιὰ νὰ προκύψει λοιπὸν μιὰ κρίσιμη μάζα ἀνθρώπων ποὺ ἐπιβραβεύουν τὶς γροθιὲς τοῦ Κασιδιάρη, πρέπει προηγουμένως νὰ ἔχουν ἐξωθηθεῖ στὰ ἄκρα, στὰ ἔσχατα τῆς ἀντοχῆς τους, νὰ δοκιμάζεται πραγματικὰ ἡ ἀνθρωπιά τους ὥστε νὰ καταλήγει αὐτὴ διαστρεβλωμένη ἢ ἐν ἐκλείψει. (Ἐπ’ οὐδενὶ δὲν προσπαθῶ νὰ δικαιολογήσω τοὺς ψηφοφόρους τῆς Χ.Α., ἀλλὰ νὰ αἰτιολογήσω. Ὄχι βέβαια νὰ δώσω δίκιο, ἀλλὰ νὰ ἐντοπίσω τὴν αἰτία.)

Τὸ ζήτημα τῆς λαθρομετανάστευσης γινόταν ἐδῶ καὶ πολλὰ χρόνια ὅλο καὶ περισσότερο ἀσφυκτικὸ γιὰ ἐκατομμύρια συμπολίτες μας. Τὸ πρόβλημα κλιμακωνόταν, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ φτάσουμε σὲ Ἅγιους Παντελεήμονες καὶ σὲ περιοχὲς ὅπου εἶναι ἀδύνατον νὰ πᾶς μέχρι τὸ φαρμακεῖο ἢ τὸ ἀρτοπωλεῖο, μὲ καθημερινὲς ἀλληλοσφαγὲς συμμοριῶν καὶ τὰ τοιαῦτα. Ὅλα αὐτὰ τὰ χρόνια, ἡ ἰδεολογικὴ ἐπιρροὴ τοῦ εὐρύτερου χώρου τοῦ ΣΥΡΙΖΑ, παντελῶς ἀναντίστοιχη μὲ τὸ ἐκλογικὸ ποσοστό της (δηλαδή: ἰδεολογικὴ κατοχή), εἶχε προνομιακὸ πομπὸ μηνυμάτων καὶ μονοπώλησης τοῦ δημοσίου λόγου τὰ ΜΜΕ καὶ τὰ προερχόμενα ἀπὸ τὰ σπλάχνα της στελέχη τους, τὰ πανεπιστήμια καὶ τὴν καθηγητικὴ συνδικαλιστικὴ γραφειοκρατία, τὸ καπελωτικὸ κομμάτι μιᾶς τοτεμοποιημένης-ἁγιοποιημένης νεολαίας. Ἕνα ἀπὸ τὰ κύρια μηνύματα ἦταν τό: «ἀπαγορεύεται ὁποιαδήποτε συζήτηση γιὰ τὸ μεταναστευτικό. Ὅποιος τολμᾶ νὰ ἐγείρει τὸ θέμα, εἶναι ρατσιστής, φασίστας καὶ χρυσαυγίτης». Ὅσοι πολίτες ἀντιμετώπιζαν πραγματικὸ πρόβλημα στὶς ζωές τους ἀπὸ τὸ ζήτημα τῆς λαθρομετανάστευσης, στὴν ἀρχὴ ἐπιθυμοῦσαν φυσικὰ μιὰ πολιτική, πολιτισμένη, εὐρωπαϊκὴ λύση. Μιὰ σωστὴ λύση γιὰ ἕνα πραγματικὸ πρόβλημα. Ὅσο ὅμως τὰ πράγματα ζορίζονταν, ὅσο οἱ παραπονούμενοι συκοφαντοῦντο, ὅσο οἱ δυσκολίες ἔσφιγγαν καὶ γενικῶς τὸ παιχνίδι χόντραινε, ὁ ἐξαθλιωμένος πλέον ἕλληνας κάτοικος τῶν ghetto ἄρχισε νὰ μὴν ἐνοχλεῖται μὲ τὸ ἐνδεχόμενο νὰ ρατσιστής, γιατὶ ὄχι φασίστας καὶ ἐν τέλει, γιατὶ ὄχι χρυσαυγίτης. Ὅταν τίθενται ζητήματα ἐπιβίωσης, ἡ πολιτικὴ ὀρθότητα τείνει νὰ ἐκλείπει ἀπὸ τὸν ὀπτικὸ ὀρίζοντα. Καὶ τὸ «γιατί νὰ μὴν ἀντιμετωπίζεται τὸ ζήτημα τῆς λαθρομετανάστευσης μὲ τὸ ὁποῖο ὑποφέρω» γίνεται σιγὰ-σιγά, πρεσβείαις τῆς μεταπολιτευτικῆς ἰδεολογικῆς κυριαρχίας, «γιατί νὰ μὴ γίνω κι ἐγὼ χρυσαυγίτης». Νομίζετε ὅτι εἶχαν καμία ὄρεξη οἱ ἄνθρωποι νὰ μπλέξουν μὲ σβαστικώδεις μενάνδρους, ὕμνους πρὸς τὸν Χίτλερ, φυλετικὴ καθαρότητα καὶ παγανιστικὴ καφρίλα;

Ναί: ἡ Χρυσὴ Αὐγὴ ὡς κοινοβουλευτικὸ κόμμα, καὶ ὄχι ὡς ὁμαδούλα τοῦ 0,05-0,1%, εἶναι ἀποκλειστικὸ γέννημα τῆς νοοτροπίας καὶ τῆς ἰδεολογικῆς κυριαρχίας τοῦ ΣΥΡΙΖΑ. Ἀπ’ τοὺς καρπούς τους τοὺς γνωρίζετε.

Σὲ περίπτωση αὐριανῆς κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, θὰ λάβει χώρα ἕνα ἔγκλημα:

Ὅπως εἴπαμε, ὁ ΣΥΡΙΖΑ ἀγνοεῖ πεισματικὰ τὴν ὕπαρξη ἑνὸς πολὺ πραγματικοῦ προβλήματος γιὰ ἑκατομμύρια συμπολιτῶν, τῆς ἀνεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης. Ἂν κυβερνήσει καὶ δὴ μὲ τέτοια μυαλὰ (γιατί καὶ τὸ μνημόνιο νὰ μὴν καταργήσει μονομερῶς, μὴν περιμένετε καὶ λύση τοῦ μεταναστευτικοῦ!), θὰ ἐξωθήσει τὴν ἀντίδραση σ’ αυτὸ τὸ πραγματικὸ πρόβλημα σὲ πρωτόγνωρα ἄκρα καὶ ἐκτιμῶ ὅτι ἠ Χ.Α. θὰ σαλπάρει γιὰ 20% κατ’ ἐλάχιστον, ἐξέλιξη φρικτὴ πέρα ἀπὸ κάθε φαντασία. ΣΥΡΙΖΑ-Χ.Α. ὁ νέος δικομματισμός, μὲ φόντο δραχμή, ἀπομόνωση, ἐσωστρέφεια καὶ φτώχεια κατοχικῶν προδιαγραφῶν; Ἡ κόλαση.

Τὸ 2007, ‘08 καὶ ’10 παρέδιδα ἰδιαίτερα μαθήματα σὲ μαθητὲς λυκείου (μὲ μπλοκάκι ἀποδείξεων, παρακαλῶ!). Σὲ πολλές, συγκεκριμένες περιοχὲς καὶ συνοικίες τῶν εὐρύτερων Ἀθηνῶν ἄκουγα πὼς ἡ μόνη πρωτογενὴς πολιτικοποίηση (δηλαδή, ὄχι λόγῳ τῆς ψήφου τῶν γονέων) μέσα στὰ σχολεῖα ἦταν ἀφ’ ἑνὸς ΣΥΡΙΖΑ καὶ ἀφ’ ἑτέρου ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. Ὅποιος εἶχε μάτια, τὴν ἔβλεπε τὴ δουλειὰ ἀπὸ τότε.

Τώρα, θὰ τὰ λουστοῦμε. Καὶ τὰ δύο. Ἐκτὸς ἂν κάνουμε τὰ πάντα γιὰ νὰ μὴν τὸ ἀφήσουμε νὰ συμβεῖ.

Καὶ ποῦ εἶσ’ ἀκόμα.

Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης

*πρωτοφανές, διότι ἡ σωματικὴ βία μεταξὺ πολιτικῶν προσώπων σὲ ζωντανὴ μετάδοση ἔφτασε στὶς γροθιές, στὰ χαστούκια καὶ παρ’ ὀλίγον στὶς κλωτσιές. Γενικά, τὴν ἀρχὴ σὲ αὐτὸ τὸ genre ἀλλὰ χωρὶς τὰ πὺξ-λὰξ ἔκανε ὁ βουλευτὴς τοῦ ΣΥΡΙΖΑ Πέτρος Τατσόπουλος, ὁ ὁποῖος οὔρλιαζε, ἔβριζε, ἀπειλοῦσε καὶ ἄρπαζε τὸ χέρι τοῦ ὑπ. βουλευτῆ τῆς Δράσης Σταυρίδη γιὰ νὰ τὸ λιανίσει στὸ τραπέζι. Ἡ ἑλλαδικὴ κοινὴ γνώμη δὲν ἔδειξε οὔτε κἂν συγκρίσιμη εὐσυγκινησία στὰ δύο αὐτὰ περιστατικὰ σωματικῆς βίας μεταξὺ πολιτικῶν προσώπων σὲ ζωντανὴ μετάδοση, τὰ ὁποῖα βέβαια εἶναι διαφορετικῆς ἔντασης καὶ σοβαρότητας ἀλλὰ ἀνήκουν στὸ ἴδιο εἶδος. Μπορεῖ στὸ φασισμὸ νὰ μὴν ἔχουμε προδιάθεση, ἀλλὰ στὴν ὑποκρισία εἴμαστε πρῶτοι.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Q-Nihilism avatar
    Q-Nihilism 08/06/2012 12:32:32

    Η ιδεολογική υπεροχή του Σύριζα, όπως λες, προέκυψε από τον τρόπο εξουσίας των δύο μεγάλων κομμάτων. Η ευθύνη ανήκει αποκλειστικά σε αυτούς ( ποσοστιαία επιμερισμένη) που που επέτρεψαν την μετάλλαξη μίας ευνομούμενης πολιτείας σε αυτό το μπάχαλο. Βέβαια, όταν αφήνεται ένας κομπάρσος να κλέβει την παράσταση, δύο λόγοι υπάρχουν
    1) Είναι άχρηστος ο πρωταγωνιστής/σκηνοθέτης όποιος θες.
    2) Έχουν να κερδίσουν από αυτήν ιστορία.

    Διάλεξε και πάρε.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Q-Nihilism 08/06/2012 13:11:55

      Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ευθύνη και για τον εμφύλιο; Επειδή αυτές οι γενικόλογες αναφορές σε ευθύνες των δυο κομμάτων και άλλες ανοησίες οδηγούν στο τσουβάλιασμα όλων.

      • Q-Nihilism avatar
        Q-Nihilism @ Factorx 08/06/2012 13:38:59

        Το πρώτο σκέλος να σου πω δεν το καταλαβαίνω, αυτός που μίλησε για ευθύνες του Σύριζα είναι ο Αστυάναξ. Τα γενικόλογα που τα είδες; Όταν μία μειοψηφία κάνει ό,τι θέλει αυτό γίνεται με την ανοχή της πλειοψηφίας. Πιο συγκεκριμένα δεν γίνεται το πω. Οι λόγοι της ανοχής είναι πιο πολύπλοκο θέμα.

      • madprof avatar
        madprof @ Factorx 08/06/2012 14:10:17

        Φάκτορα,
        τελικά δικαιώνομαι!
        Συμφωνώ με τον Q-Nihilism!
        Έγκλημα εσχάτης προδοσίας από το '96 και εντεύθεν!
        Η τραγωδία των πολιτών και της χώρας απαιτεί απόδοση δικαιοσύνης και παραδειγματική τιμωρία των ενόχων-υπευθύνων (Σημίτης, Παπαντωνίου, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Δούκας, Παπανδρέου, Παπακωνσταντίνου, Βενιζέλος και η πλειοψηφία των υπουργών των κυβερνήσεών τους)!
        Μόνο έτσι θα επέλθει η Κάθαρση και όχι ελπίζοντας να σκάσει η βόμβα με κυβέρνηση Σύριζα!
        Υπαίτιοι είναι οι ΣημιτοΚαραμανλοΠαπανδρεοΝεποτισμοΚρετινο ΚομματοΓκοτζαμπασιδοκατσαπλίαδες!

        • rs avatar
          rs @ madprof 08/06/2012 17:17:48

          Ντροπή ρε factor(α) τι είναι αυτά που "ανεβάζεις";
          Νομίζεις ότι βοηθάς στην επιχειρηματολογία κατά της Αριστεράς;
          Πόσο πορομένος πρέπει νάναι κάποιος για να γράφει τέτοια κατάπτυστα κείμενα και να "παίζει" με "συνειρμούς" με τις φωτογραφίες.
          Το πολυτονικό τον μάρανε τον βυζαντινοπρεπή αρχαιολάτρη!
          Και κάνει και μαθήματα (να υποθέσω χωρίς απόδειξη) σε νεολαίους.
          Το είχα ξαναγράψει αλλά μάλλον λόγω εθελοτυφλίας δεν το πιστεύετε.
          Μόνο τον ΣΥΡΙΖΑ βοηθούν τέτοια δημοσιεύματα!
          Και κάτι σαν επίλογος....
          Περιγράφει τόσο "φορτισμένα" και πολεμικά την συμπεριφορά του Τατσόπουλου( οὔρλιαζε, ἔβριζε, ἀπειλοῦσε καὶ ἄρπαζε τὸ χέρι γιὰ νὰ τὸ λιανίσει στὸ τραπέζι) και δεν βρήκε ούτε μία λέξη να πεί( η να πείτε) για τον πολιτικό ογκόλιθο κ. Παυλόπουλο που κοιτούσε κατά την διάρκεια του γνωστού περιστατικού με το "σπινθηροβόλο βλέμμα της γελάδας"
          Διαφορετική αισθητική!Διαφορετικές ευαισθησίες!
          Ή πλήρης αναισθησία........
          Νάσαι καλά.

          • Factorx avatar
            Factorx @ rs 08/06/2012 17:24:32

            Καταρχήν δεν κάνει να μιλάνε για "αισθητική" οι στρατευμένοι με το ΠΑΣΟΚ. Κατά δεύτερον, μια χαρά τα λέει το κείμενο γι αυτό και σας πονάει. Αγωνας μέχρι τέλους με τα παιδάκια του Σόρρος και τους κουκουλοφόρους του συστήματος που την είδαν επαναστάτες.

      • madprof avatar
        madprof @ Factorx 08/06/2012 18:23:20

        "Γιὰ νὰ προκύψει λοιπὸν μιὰ κρίσιμη μάζα ἀνθρώπων ποὺ ἐπιβραβεύουν τὶς γροθιὲς του (κάθε) κασιδιάρη, πρέπει προηγουμένως νὰ ἔχουν ἐξωθηθεῖ στὰ ἄκρα, στὰ ἔσχατα τῆς ἀντοχῆς τους, νὰ δοκιμάζεται πραγματικὰ ἡ ἀνθρωπιά τους ὥστε νὰ καταλήγει αὐτὴ διαστρεβλωμένη ἢ ἐν ἐκλείψει. "
        Η μοναδική σωστή φράση, της ανάρτησης!
        ΥΓ. Άφησαν, οι μαφιόζοι εκποιητές της χώρας και των πολιτών, στο έλεος των φορέων του κοινού ποινικού εγκλήματος την κοινωνία των φιλήσυχων "αμνών" για να γλιτώσουν τα τομάρια τους πίσω από υποτιθέμενες πολιτικές ασυλίες και βερμπαλιστικές κορώνες πατριδοκαπηλίας, θρησκειοκαπηλίας, εθνοκαπηλίας και σωτηρολογίας!

      • anonymous avatar
        anonymous @ Factorx 08/06/2012 19:59:43

        Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ευθύνη και για τον εμφύλιο;

        Ναι. Η αντίστοιχη ιδεολογική τάση που τότε στεγαζόταν στο ΚΚΕ φέρει την κύρια ευθύνη κυρίως για το διάστημα 46-49. Παρέσυρε κι έβαλε το ΚΚΕ στον εμφύλιο μετά του τα φόρτωσε όλα κι έγιναν καπνός. Γι αυτό το ΚΚΕ τους διέγραψε και ούτε να τους δει δε θέλει.

  2. TELIOS avatar
    TELIOS 08/06/2012 12:32:51

    Προσυπογράφω κάθε λέξη.

    Ιδίως το «Καὶ ποῦ εἶσ’ ἀκόμα»…

  3. Βασιλης avatar
    Βασιλης 08/06/2012 12:42:20

    Ρε παιδια,σε αυτο το σαιτ ειστε πραγματικα πολυ υπερ του Σαμαρα. Μαλλον ξεχναμε τις ευθυνες του κομματος στα τοσα χρονια. Τουλαχιστον οσοι δεν κυβερνησαν εχουν το δικαιωμα να μας λενε κατι και θα αποδειξουν εαν ειναι και αυτοι ψευτες. Οσο το 40% των Ελληνων ψηφιζει ακομα τα 2 πρωην μεγαλα κομματα ,καλα να παθουμε. Καλυτερα μιας ωρας ελευθερης ζωης παρα 40 χρονια σκλαβια και φυλακη!

    • Κόνδωρας avatar
      Κόνδωρας @ Βασιλης 08/06/2012 13:36:28

      Βασίλη, όταν ένας ογκολόγος δεν σου γιατρέψει τον καρκίνο σου, ψάχνεις για δεύτερο (καλύτερο) ογκολόγο, ή για κομπογιαννίτη;
      Πόσες ευκαιρίες θα έδινες στον άγνωστο κομπογιαννίτη με τα μαντζούνια, να πειραματιστεί με τον καρκίνο σου;
      (το "καρκίνος σου" είναι σχήμα λόγου, εύχομαι να είσαι πάντα σιδερένιος).
      ΜΗΝ μου απαντήσεις! ΣΚΕΨΟΥ....

  4. tiramola avatar
    tiramola 08/06/2012 12:44:13

    Φαινόμενο Χρυσή Αυγή=Πανελλήνιο κίνημα "δεν πληρώνω"επί δεκαετίες και σφιχταγκάλιασμα των 4 εξουσιών.
    Αποτέλεσμα:Χρεωκοπημένο κράτος και μαιμού δημοκρατία
    Τσουπ ο Κασιδιάρης.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ tiramola 08/06/2012 13:15:37

      Φαινόμενο Χρυσή Αυγή = Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα οπαδών του ανεκδιήγητου ΓΑΠ που έθαψε τη χώρα 20 μέτρα βαθιά στα σκ@Τ@...

      • tiramola avatar
        tiramola @ (Α)θανάσης 08/06/2012 14:13:17

        Σύμφωνα με το ΔΝΤ αλλά και όλους τους ευρωπαίους αξιωματούχους η πάταξη της φοροδιαφυγής θα έλυνε πολλά προβλήματα της ελληνικής οικονομίας.
        Όλους αυτούς τους επικαλείται ο Σαμαράς προκειμένου να πείσει τους έλληνες για τον κίνδυνο αποπομπής της χώρας από το ευρώ με ότι αυτό συνεπάγεται γία την χώρα μας.
        Ξεκόλα και βάλε το κεφάλι σου να δουλέψει.
        Το μνημόνιο ήταν αποτέλεσμα της χρεοκωπίας του κράτους για αυτόν ακριβώς το λόγο!

        ΥΓ 50 δις ευρώ βοήθεια για όλη την Αφρική για ένα χρόνο, 130 δις βοήθεια για την Ελλάδα και κούρεμα άλλα 150δις....Ξύπνα!

  5. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/06/2012 12:45:39

    Πολύ καλή ανάρτηση. Η λαθρολαγνεία και η έπαρση και ο εθνομηδενισμός της Αριστεράς (που ελέγχει ΤΑ ΠΑΝΤΑ και όταν δεν τα ελέγχει, θέλει φασιστικούς περιορισμούς, δες το φασιστικό άρθρο του Νίκου Χειλά στο "Βήμα") γέννησαν τη ΧΑ.
    Ξέχασες την Λιάνα Κανέλλη που είχε πει στον Αργύρη Ντινόπουλο "και τους Μενσεβίκους τους έσφαξα, και εσένα αν χρειαστεί θα σε σφάξω".
    Τα χαστούκια ήταν απαράδεκτα, ο Κασιδιάρης ψιλο-ψυχασθενής, αλλά για τη Λιάνα υπάρχει και ο πνευματικός νόμος. Αν είναι χριστιανή, όπως διατείνεται, θα το ξέρει. Αν δεν το ξέρει, ας ρωτήσει κάποιον καλό πνευματικό.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΒΙΣ 08/06/2012 13:50:19

      έσφαξε κανέναν η Λιάνα μας;

      δε νομίζω...

      μόνο να γαυγίζει ξέρει και να κάνει το "αντράκι" (σε εισαγωγικά πάντα... μη παρεξηγηθώ)

      αυτοί που σφάζουν δεν γαυγίζουν...

      δεν της τόμαθαν αυτό τα συντρόφια της;...

      • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
        ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ αλλενάκι 08/06/2012 23:03:50

        Ἂμα ἡ Λιάνα κάνει τό ἀντράκι,φωνάζει καί μπαίνει μέσα σ' ὃλα σάν ἀντράκι,τότε μήπως καλά τίς ἒφαγε καί σάν ἀντράκι;
        Δέν δικαιολογῶ ἐπ' οὑδενί τόν Κασιδιάρη,ἀλλά ἀπό τήν ἂλλη καί ἡ Λιάνα,δέν ἒχει γλιτῶσει τό ξύλο ἀρκετές φορές;
        Τῶρα...

  6. regeneration avatar
    regeneration 08/06/2012 12:46:19

    Ζήτω η έξοδος του Μεσολογγίου!

  7. vangelis ... avatar
    vangelis ... 08/06/2012 12:46:51

    Δεν πειράζει!
    Αν είναι να αυτοκαθαριστούμε ως κοινωνία και να ξυπνήσουμε καποια στιγμη αντιλαμβανόμενοι οτι τα πράγματα εχουν γίνει πολύ σφιχτά για όλους, ας δημιουργηθεί ως ενα μέτωπο εκτόνωσης της οργής κάποιων μεσω της ΧΑ.
    10 μερες πριν τις εκλογες δεν νομιζω οτι υπαρχουν περιθώρια για πολυ μεγάλες αλλαγες προς την αποτροπή αυτου του φαινομένου.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ vangelis ... 08/06/2012 17:48:43

      Βαγγέλη, τὴν ξέρεις τὴν παροιμία "πίσω ἔχει ἡ ἀχλάδα τὴν οὐρά";

  8. juliet avatar
    juliet 08/06/2012 12:49:50

    tiramola
    λαστιχένιο ανθρωπάκι ,που είσαι και εσύ για τον Τσίπρα ....τεντώνεσαι!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ juliet 08/06/2012 13:56:18

      Juliet,

      Βγαίνουν σάν τά σαλιγκάρια μετά τά πρωτοβρόχια. :D

  9. Zame avatar
    Zame 08/06/2012 13:08:34

    Η ΥπερΑριστεροΦροσύνη.. η ΦασιστοΚουνέλα της Ελληνικής Κοινωνίας φταίει. Αποκλειστικά.

  10. TopGunZ avatar
    TopGunZ 08/06/2012 13:13:59

    Πότε ακριβώς κυβέρνησε ο Σαμαράς? Η τελευταία φορά που είχε κάποια εξουσία ήταν όταν έκανε το μουσείο της Ακρόπολης με το 1/3 των χρημάτων που του δώσανε και πριν από αυτό όταν τα βρόντηξε (καλώς ή κακώς είναι ακόμα νωρίς για να το πει η ιστορία) για ένα σοβαρό θέμα εθνικής αξιοπρέπειας. Και για ποιους μιλάς ως "έχοντες το δικαίωμα να μιλάνε"? Για ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ? Τόσα χρόνια αυτοί βουλευτικές αποζημιώσεις δεν έπαιρναν? Αν αισθάνονταν ότι δεν κυβερνάνε ας επιστρέφανε τα λεφτά πίσω, για διακοσμητικά στοιχεία τους πληρώναμε? Για τον Καμμένο? Όταν ήταν υπουργός της ΝΔ τι ακριβώς έκανε? Για τον Τζήμερο? Με τη συνεργασία του με τον χειρότερο εκφραστή της νεοφιλελεύθερης πολιτικής και γνωστό ΟΦΑτζή Μάνο δεν μπορεί να μιλάει. Και αντίστοιχα μπορεί κανείς να μιλήσει για ΛΑΟΣ, Κοιν.Συμ., ΔΗΜΑΡ και Οικολόγους. Και φυσικά θέλω να ρωτήσω, τι ακριβώς συνιστά την ελευθερία για εσάς? Ο εγκλωβισμός μας στα στενά όρια του Ελληνικού κράτους χωρίς φάρμακα και τρόφιμα, με την απειλή κάθε "καλού γείτονα" πάνω από τα κεφάλια μας? Εκτός αν είστε από αυτούς που τρώνε το παραμύθι πως αν ένα κράτος είναι φτωχό μπορεί και να είναι ανεξάρτητο ή ότι θα σπεύσει το BRIC να χρηματοδοτήσει τους τζαμπατζήδες του αιώνα.

    • madprof avatar
      madprof @ TopGunZ 08/06/2012 18:26:13

      Έχεις το ακαταλόγιστο της ηλικίας, μικρέ, όπως θα έλεγε και ο Δαναός!
      Ακόμη δεν έχεις καταλάβει ποιοι κάνουν κουμάντο στην νδούλα (εντός και εκτός);
      Εκτός και εάν αποδέχεσαι όλο το σκυλολόι της νομενκλατούρας της (η πλειoψηφία των πρωτοκλασάτων, πρώην και νυν της πασοκονουδούλας, θα έπρεπε να βρίσκονται σε ευαγή ιδρύματα μπουντρουμιών, για εσχάτη διαρκή (sic!) προδοσία) για ιδιοτελείς λόγους!

      • Factorx avatar
        Factorx @ madprof 08/06/2012 18:27:53

        Βρε madprof δεν βαρέθηκες να πουλάς τρέλλα; Ρώτα με ποιούς ήταν χθες ο Σαμαράς στο αεροδρόμιο; Με τη νομεκλατούρα, ή κάποιους άλλους;

      • tak avatar
        tak @ madprof 08/06/2012 19:32:36

        Είσαι εκτός τόπου και χρόνου!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ madprof 08/06/2012 22:50:03

        Δε μένεις καλύτερα στις λέξεις-σαρανταποδαρούσες που δημοσίευες και χαλούσαν την αισθητική των σχολίων, να αφήσεις το σχολιασμό στα μεγάλα παιδάκια?

  11. camel avatar
    camel 08/06/2012 13:21:35

    Ο συριζα φταιει και που τον Αυγουστο ειναι παχιες οι μυγες
    Ο συριζα φταιει και για τα τζουφια καρπουζια
    Ο συριζα φταιει και για τις μασχαλες που μυριζουν
    Ο συριζα φταιει και για τις ψοφιες γατες.
    Ο συριζα φταιει και για το Γ4 θεμα της Φυσικης
    Ο συριζα φταιει και για το οτι οι μαυροι ειναι μαυροι
    Που εισαι τσακ νορις να δειρεις τους Συριζα
    Ελεος... ακομη λιγο και τα νοητικα σας πονηματα θα συναγωνιζονται τα πονηματα του Κασιδιαρη

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ camel 08/06/2012 14:25:29

      Ναι, αγαπητέ, ο Συριζα φταίει για το θέμα της Φυσικής. Φαντασθείτε τί θα προκύψει για την παιδεία αν ό μη γένοιτο , κάνει κυβέρνηση ο Συριζα, εφόσον είδαμε την κυρία που παριστάνει την υπουργό παιδείας, τί γνωρίζει και τί όχι για το -εν προκειμένω- θέμα των πανελληνίων εξετάσεων. Τα έκανε μπάχαλο! Και κανένα ΜΜΕ δεν βγήκε να την καλέσει την κυρία -έστω και υπηρεσιακή υπουργό- και να την στήσει στον τοίχο για την ταλαιπωρία μαθητών και γονιών.
      Για να ήταν καμμιά Γιαννάκου (καλά μη βαράτε) ή όποιοσδήποτε υπουργός παιδείας της ΝΔ θα είχαν ξεσηκώσει οι συριζαίοι και τα πλακάκι του πεζοδρομίου.
      Ουαί υμίν Φαρισαίοι.......

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 08/06/2012 15:01:08

        Τι ψάχνεις τώρα, εκλογές πλησιάζουν και έχουν πάλι ξαμολήσει τους Indymedia να γράφουν στα blogs με διάφορα ψευδώνυμα...

        Τι ανάγκη έχουμε εμείς όμως θα μου πείς ,αμα έχουμε σε μόνιμη βάση τον Πάκη παυλόπουλο στο γυαλί?

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ camel 08/06/2012 14:26:22

      Αυτή είναι η συνήθης τακτική σας όταν κάποιος σας θυμίζει ότι έχετε ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ευθύνες για το σημερινό κατάντημα. Δεν προέρχεστε από παρθενογένεση, δεν πέσατε απ' τον Άρη (ή μήπως να το ξαναδούμε αυτό;), ήσασταν, είστε και θα είστε μέρος και ενεργότατο μέλος του συστήματος. Αντιθέτως όταν σας πιάνει ο οίστρος κατηγορείτε τη "κακιά δεξιά" για γεγονότα που μπορεί να έλαβαν χώρα από την εποχή του Κολοκοτρώνη. Αυτός είναι ο πολιτισμός σας. Όσο για τα νοητικά μας πονήματα, σίγουρα πρέπει να κατρακυλήσουμε πολύ για να φτάσουμε να συγκινούμαστε με τον απολίτικο, βλακώδη, παλαιοκομματικό, δυσώδη, υβριστικό και γενικά λόγο του αιώνιου καταληψία αρχηγού σου.

      Χάρηκες τώρα; είδες πόσο κατώτερος είμαι από σένα τον προοδευτικό αριστερό εγώ ο άξεστος δεξιός; Άντε τράβα τώρα να δεις αν έρχομαι.

    • petron avatar
      petron @ camel 08/06/2012 19:00:43

      για τους ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΥΣ που καποιοι τους χαιδευαν και εκαψαν την Αθηνα σιγουρα δεν φταιει.....

  12. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 08/06/2012 13:21:44

    Στη ζούγλα, σε περίοδο ανομβρίας, επικρατούν οι ύαινες, οι γύπες, και τα σκουλήκια.
    Αν δεν "βρέξει" ΑΝΑΠΤΥΞΗ και φυγή του ελληνισμού προς τα έξω, θα μείνουμε να τρώμε τις σάρκες μας.
    Όμως (Αντώνη), έχω μια ελπίδα...

  13. dracon avatar
    dracon 08/06/2012 13:43:14

    Από όσο γνωρίζω η Χ.Α. είναι νόμιμο σωματείο ,έχει κατέβει νόμιμα στις εκλογές και ψηφίσθηκε από 400.000 πολίτες.
    Επομένως όπόιος έχει πρόβλημα με τη ΧΑ έχει πρόβλημα με τη δημοκρατία.
    Εάν υπάρχουν λόγοι αποκλεισμού του κόμματος αυτού από τις εκλογές τότε ο καθένας που έχει εννομο συμφέρον μπορεί να προσφύγει στις αρμόδιες δικαστικές αρχές και να ζητήσει τον αποκλεισμό της .
    Μέχρι να υπάρξει τέτοια απόφαση ουδείς δικαούται να δαιμονοποιεί οποιοδηποτε κόμμα είτε αυτό λέγεται ΚΚΕ και ΧΑ,είτε ΝΔ .
    Οσο για το συγκεκριμένο περιοστατικό η ποινική δικαιοσύνη θα επιληφθεί και θα πράξει τα δέοντα.

  14. tiramola avatar
    tiramola 08/06/2012 13:52:10

    H Χρυση Αυγή είναι μια φασιστική παραστρατιωτική οργάνωση που μεταμφιέστηκε σε κόμμα και μπήκε κάτω από το φουστάνι της Δημοκρατίας με σκοπό να την βιάσει.
    Ποιός εν τέλει πρέπει να εξοριστεί από αυτήν τη χώρα?
    Ο μετανάστης που μαζεύει 10λεπτα καθαρίζοντας τζάμια προκειμένου να μαζέψει 1 ευρώ να φάει μιά τυρόπιτα ή αυτός που σχολιάζε στο προφίλ του FB του Κασίδα "ρίξε και άλλες ρε Ηλία ρε Ηλία"?

    • Q-Nihilism avatar
      Q-Nihilism @ tiramola 08/06/2012 14:12:45

      Και το ΚΚΕ δεν αναγνωρίζει το σύνταγμα-επίσης δημ. εκλεγμένο κόμμα.

      Επίσης ο γιος του Κουράκη συνελήφθη με μολότωφ- να κλείσουμε μέσα όλο το Σύριζα; Η ευθύνη είναι ατομική.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ tiramola 08/06/2012 14:30:50

      1. Ο μετανάστης δεν μαζεύει 10λεπτα, αμα του δώσεις 10λεπτο θα στο πετάξει στη μούρη. Πώς φαίνεται ότι δεν δίνεις ποτέ σου, ε, λαθρολάγνε;
      2. Ο μετανάστης δεν ζει για την τυρόπιτα. Κάνει καλή μπάζα στα φανάρια και στέλνει τα λεφτά στο Μπαγκλαντές.
      3. Δεν είναι μετανάστης, είναι ισλαμιστής εισβολέας.

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ tiramola 08/06/2012 14:59:38

      αυτός που στο φέισμπουκ σχολιάζει “ρίξε και άλλες ρε Ηλία ρε Ηλία” μπορεί να είναι ο ξάδερφος του ξεκοιλιασμένου στη Πάτρα ρε λαθρολάγνο καουτσούκ! Μπορεί να είναι ο αδερφός του σφαγμένου απ' τον Αφγανό πέρσι στην Αθήνα! μπορεί να είναι ο κάτοικος των Πατησίων που κοιτάζει 10 φορές πίσω του μέχρι να φτάσει την πόρτα της πολυκατοικίας του επιστρέφοντας το βράδυ σπίτι του! Και μην απορήσεις καθόλου αν μεθαύριο ο ίδιος σχολιάζει κάτω από ανάλογο βιντεάκι "Μάντεψε πόσες θα μαζέψεις Αλέξη, για να δω αν με το μαύρο μάτι θα' σαι σέξι...Αλέξη" με καμιά χιλιάδα "λάικς" από κάτω!

    • Μπροστα και Δεξια avatar
      Μπροστα και Δεξια @ tiramola 08/06/2012 22:48:12

      Αντε παλι με τους "μεταναστες των φαναριων" , που σε πολλες περιπτωσεις προκλητικα επιμενουνε -δηθεν- να σου καθαρισουνε τα τζαμια ακομα και εαν δεν θες.
      10λεπτα παιρνουνε νομιζεις ετσι ?Αντε οκ....

      Εχω μια ιδεα λοιπον , εσυ που εισαι τοσο φιλανθρωπος (μιας και εμεις της Δεξιας ειμαστε οι διαβολοι επι γης)
      ασε την θεωρια στο pc σου , βγες εξω στο πεζοδρομιο , παρε 4-5 απο αυτους , φιλοξενησε τους στην οικια σου , δωσε τους φαγητο και στεγη.
      Εαν δεν το κανεις αυτο , τοτε τι διαφορα εχεις εσυ απο εμενα που εγω πχ λεω εξω οι λαθρομεταναστες και εσυ τους αγαπας ?Καμια -πρακτικη- διαφορα.
      Οποτε ασε τους λεονταρισμους υπερασπισης των μεταναστων και εφοσον εχεις αναλογες ιδεες κανε πραξη αυτες τις ιδεες και βοηθησε ΕΝΕΡΓΑ αυτους τους ανθρωπους.
      Και πιστεψε με δεν το λεω με ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΟΣ διαθεση ειρωνιας.
      Εαν δεν το κανεις αυτο , τοτε προσωπικα δεν νομιζω οτι εχεις το δικαιωμα να μας κουνας το δαχτυλο σου.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ tiramola 08/06/2012 22:52:49

      Ο μετανάστης. Ο δεύτερος παίζει να έχει δώσει και πέντε φράγκα στην εφορία.

  15. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 08/06/2012 13:53:31

    Δε ζω στην Ελλάδα αλλά ίσως γι’αυτό δεν μπορώ να αντιληφθώ, πως πολύς κόσμος επικρότησε τα χθεσινά. Μόλις όμως μίλησα με έναν φίλο μου στην Ελλάδα. Χαμηλόμισθος ιδιωτικός υπάληλος, χωρίς περιουσία. Μόλις του’ρθε η εφορία: 1000 ευρώ. Και κοντεύει να τρελαθεί. Καμία σχέση με ΧΑ. «Καλά τις έκανε ο Κασιδιάρης» μου λέει.« Δεν ζεις εδώ και δεν καταλαβαίνεις»

    • tiramola avatar
      tiramola @ Κώστας Θ. 08/06/2012 14:01:42

      Προσπάθησες να του εξηγήσεις ότι κάνει λάθος?
      Ότι δεν φταίει η Λιάνα ή η Ρένα αλλά ο γείτονάς του ο ελεύθερος επαγγελματίας που επί σειρά ετών κλέβει το κράτος γιατί ο λογιστής του έχει κολλητό τον υπάλληλο της εφορίας με αποτέλεσμα τώρα να πέφτει ο πέλεκης επί δικαίων και αδίκων?

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ tiramola 08/06/2012 14:34:00

        τώρα να πέφτει ο πέλεκης επί δικαίων και αδίκων?

        Καλή του ὥρα. . τοῦ γαπ! Τοῦ τά ψάλες, Τιραμόλα, ἤ δέν σέ ἐκφράζει πλέον;;; Τήν ἔκανες μέ ἐλαφριά καί σιωπηλά πηδηματάκια στόν τσιπρανδρέου;;; :D

      • Mara avatar
        Mara @ tiramola 08/06/2012 16:26:07

        Βρέ... Τιραμόλα, βρέ Τιραμόλα..., ακόμα στην ερασιτεχνική ομάδα παίζεις???
        Σκέψου... λίγο πριν γράψεις.
        Καιρός να ανέβεις κατηγορία....
        Πότε επιτέλους θα γίνεις επαγγελματίας...???

        • juliet avatar
          juliet @ Mara 08/06/2012 16:33:56

          Mara,
          πως φαίνεται ότι δεν γνωρίζεις την αγορά....μα σαν επαγγελματίας λειτουργεί και μάλιστα ελεύθερος ....όπου υπάρχει χρήμα .
          Μη την ακους ,λαστιχένιο ανθρωπάκι ....κατά βάθος μας λείπει η λαστιχένιά σου χάρη.

          • Mara avatar
            Mara @ juliet 08/06/2012 16:42:55

            Έλα βρέ Ιουλία, αν ο Τιραμόλα είναι επαγγελματίας, τότε κάποιοι άλλοι τί είναι???
            Ερασιτέχνης είναι και μάλιστα παίζει... να μην παίρνει και μία....
            Είναι τόσα χρόνια στην προσπάθεια μπας... και..., αλλά... έχει δρόμο ακόμα.
            Εξέλιξη μηδέν...

          • juliet avatar
            juliet @ Mara 08/06/2012 16:45:52

            Tiramola
            ποιός τι χάρη σου ...για τη λαστιχένια σου χάρη διαφωνούμε....
            :)

          • Mara avatar
            Mara @ juliet 08/06/2012 16:57:21

            Α... γουστάρει τρελλά...
            Η καλύτερη του....

      • sofia or8h avatar
        sofia or8h @ tiramola 09/06/2012 03:27:48

        Μηπως να το ξανασκεφτεις?
        Αν υπαρχει ενας ελεθ8ερος επαγγελματιας τέτοιος,υπάρχουν χιλιαδες δημοσιοι υπαλληλοι,που απλως κααααααααθονται και παίρνουν τον μισθό τους εσυ ξέρεις,γιατι εισαι ενας απο αυτούς

    • kastis avatar
      kastis @ Κώστας Θ. 08/06/2012 15:33:34

      Μάλλον ο φίλος σου ψήφιζε χρόνια ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ και δεν θέλει να χωνέψει ότι τον κορόϊδεψαν. Το ΚΚΕ κι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι υπεύθυνοι για την κατάντια τής Ελλάδας, τής ΕΕ και τού ευρώ;

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ kastis 08/06/2012 17:12:16

        Το σίγουρο είναι πως ο συριζα είναι η χρυσή εφεδρεία του συστήματος ΠΑΣΟΚ που απομύζησε τη χώρα εδώ και δεκαετίες...

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ kastis 08/06/2012 22:55:20

        Για της ΕΕ και του ευρώ δεν ξέρω, αλλά για της Ελλάδας με τα χίλια. Εκτός κι αν ήταν νεοδημοκράτες όσοι κλείνανε λιμάνια και καίγανε μαγαζιά και εγκύους.

  16. Νικηφηρος Φωκας avatar
    Νικηφηρος Φωκας 08/06/2012 13:58:22

    Επειδη και παλι η ΝΔ κοιμαται σε ολους τους οροφους της - σε ολα τα γραφεια της , παρακαλω καποιος ΝΑ ΤΗΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ και να την ειδοποιησει (αν εχει ακομη σφυγμο...) για το κατωθι βιντεο υποψηφιου βουλευτη ΣΥΡΙΖΑΣ που ευθεως καλει και συγκαλει και οργανωνει ΝΕΟ ΣΥΜΜΟΡΙΤΟΠΟΛΕΜΟ... δεν θα ηταν κακο υποθετω να δοθει λιγο απο την ΝΔ εκταση στα ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΑ ΜΜΕ και να ξεβρακωσει το τσογλαναριο που θελει να κυβερνησει ...

    Ιδου λοιπον , ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ =

    http://dexiextrem.blogspot.gr/2012/06/blog-post_5307.html#more

    ΤΟ ΑΝΩΤΕΡΩ ΕΙΝΑΙ Β-Ο-Μ-Β-Α ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΚΟΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΚΥΡΙΑ ΡΑΙΚΟΥ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΕΔΕΙΞΕ ΣΤΟ ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΤΗΣ ΧΑΒΙΑΡΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΚΟΤΑΣ ΤΗΣ ΕΚΑΛΗΣ....

    ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ....

    • GreekInLux avatar
      GreekInLux @ Νικηφηρος Φωκας 08/06/2012 15:13:20

      αυτοί είναι! αυτοί θέλουν να μας κυβερνήσουν! Κάντε το σημαία!

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Νικηφηρος Φωκας 08/06/2012 16:31:21

      αυτόν τον τζάσανε μάλλον ως Εθνικιστή...

      για ψάξτε το καλύτερα...

      δεν θέλουν τέτοιους αυτοί να μιλάνε για το Στρατό

    • Mara avatar
      Mara @ Νικηφηρος Φωκας 08/06/2012 16:34:57

      Ε... Νικηφόρε δεν υπάρχει...
      Μπράβο για την ανακάλυψη.
      Αυτά τα φασιστόμουτρα που θέλουν να αιματοκυλίσουν την χώρα, θέλουν τώρα και να κυβερνήσουν.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Νικηφηρος Φωκας 08/06/2012 23:45:58

      Αὐτοί νομίζουν ὃτι βρισκόμαστε ἀκόμη στήν Κατοχή τοῦ '40...
      Εἶναι ἐπικίνδυνοι,βρέ δέν τούς ἀφήνουμε,Συριζαίους καί Χρυσαυγίτες,νά βγάλουν μόνοι τους τά μάτια τους;Θά καθαρίσει κι ὁ τόπος...

  17. kastis avatar
    kastis 08/06/2012 14:14:46

    O Σύριζα φταίει για όλα..... :)

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ kastis 08/06/2012 14:27:45

      Nai, o Σύριζα φταίει. Δεκεμβριανά 2008

      • kastis avatar
        kastis @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 08/06/2012 15:56:17

        Μη μού πεις ότι ο ΣΥΡΙΖΑ και η Αριστερά έβαλε τον Κορκονέα να σκοτώσει!
        Τον κόσμο τον βγάζει στον δρόμο η αδικία, η κλεψιά τού πλούτου, η κρατική βία όχι τα κόμματα. Η ανθρώπινη Ιστορία είναι γεμάτη από εξεγέρσεις, επαναστάσεις και βία που προκλήθηκαν από τα ίδια αίτια. Μην τρελλαθούμε κιόλας.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ kastis 08/06/2012 17:14:54

          Βέβαια, τα παιδάκια 13-16 που βγήκαν τότε στους δρόμους μέσω fbook και twitter με μυνήματα πρακτόρων στα κινητά έχουν ζήσει πολλές αδικίες στο πετσί τους. Όπως και οι λαθρο που έκαιγαν μαζί με τους ανταρσίες...

        • Master avatar
          Master @ kastis 08/06/2012 20:09:35

          ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΦΑΣΙΣΤΕΣ

          Αντιεξουσιαστές που φώναζαν συνθήματα υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ επιτέθηκαν με μαχαίρια και ξύλα σε άτομα τα οποία βρίσκονταν σε ένα καφενείο κοντά στο Πάντειο Πανεπιστήμιο για ένα μνημόσυνο.

          Οι αντιεξουσιαστές νόμιζαν πως οι νεαροί με τα μαύρα είναι ψηφοφόροι της Χρυσής Αυγής και άρχισαν με μαχαίρια, λοστούς και καδρόνια να χτυπούν όποιον έβρισκαν μπροστά τους μέχρι που από τις φωνές και τις κατάρες που ακούστηκαν από τους συγγενείς του νεκρού κατάλαβαν το λάθος που έκαναν και έφυγαν.

          ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΛΑΘΟΣ. ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΑΠΑΚΙΑΣΑΝ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ, ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΤΑ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ...και τοσα άλλα...

          NO COMMENT !

    • petron avatar
      petron @ kastis 08/06/2012 19:04:00

      η διαφορα ειναι στην ΚΟΥΚΟΥΛΑ...

  18. TNT avatar
    TNT 08/06/2012 14:24:47

    Ένταλμα σύλληψης Κασιδιαρη--->5 λεπτά.....
    Ένταλμα σύλληψης Τσοχατζοπουλου----->10 χρόνια!!!

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ TNT 08/06/2012 14:57:29

      Τον Χριστοφοράκο ξέχασες!

    • Greco avatar
      Greco @ TNT 08/06/2012 15:06:03

      Και μαλιστα με τηλεφωνημα Δελατολα. Και μετα μας λετε δε κυβερνα το αριστερο παρακρατος την Ελλαδα.

      Και μη βγει κανας εξυπνος και πει οτι ο συγκεκριμενος ειναι πασοκ, αρα κεντρο, αρα καμια σχεση με αριστερα (μαλιστα αυτος οπου σταθει και βρεθει γλυφει και τη Παπαρηγα)

      Καταλαβετε οτι το πασοκ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΚΕΝΤΡΟ. Δε δικαιουται τη κληρονομια ουτε του Γεωργιου Παπανδρεου ουτε του παλαιου κεντρου. Η πλειοψηφια των οπαδων του αριστερα γκρουπουσκουλα ηταν παντα. Κλασικη αποδειξη οτι τωρα την κανανε προς το συριζα, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΗΜΑΡ!!!

      Αν υπηρχε αντικειμενικο και ακομματιστο κρατος θα χε μαζεψει τους μπαχαλακηδες δεκαετιες τωρα

  19. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 08/06/2012 14:50:04

    Ξέρεις τι θα μου απαντούσε; Ότι το κράτος και οι πολιτικοί φταίνε που αφήνουν τους ελ. επαγγελματίες να μην πληρώνουν και τους εφοριακούς να λαδώνονται.
    Όσο για την Λιάνα και τη Ρένα, αυτές και τα κόμματά τους, ούρλιαζαν και τα σπάγανε όταν θίγονταν τα κεκτημένα των εργαζομένων στο Δημόσιο και στις ΔΕΚΟ. Αυτά τα κεκτημένα μαζί με όλα τα άλλα καλείται να πληρώσει τώρα.

    • tiramola avatar
      tiramola @ Κώστας Θ. 08/06/2012 15:03:20

      Α, το κράτος γενικά και οι πολιτικοί?
      Κρατικοί υπάλληλοι δεν είναι αυτοί που τα παίρνουν και οι πολιτικοί δεν είναι επίσης αυτοί που ψηφίζονται από τους πολίτες?

      Κάντε λίγο αυτοκριτική ρε παιδιά, δεν βλάπτει...

  20. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 08/06/2012 14:50:05

    Σήμερα, στην ΠΡΩΤΗ σελίδα του ΕΠΙΣΗΜΟΥ ιστοχώρου αυτού του κόμματος,
    δημοσιεύονται αποτελέσματα δημοσκόπισης.
    Προπαγανδίζεται δε η συγκεκριμμένη ως αξιόπιστη, με απαρίθμηση λόγων που βεβαιώνουν γι αυτό.

    Είναι επισήμως αναγνωρισθέν απο τον Αρειο Πάγο κόμμα, κόμμα του κοινοβουλίου της ελληνικής Δημοκρατίας.
    Τον ΝΟΜΟ, τον ΙΣΧΥΟΝΤΑ ΝΟΜΟ του Ελληνικού κράτους, δεν τον υπακούει?
    Ο Νόμος, ισχύει επιλεκτικά, και ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ η εφαρμογή του σε αυτούς, ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ?

    Ρωτώ...

    • Ανδρέας avatar
      Ανδρέας @ Ανδρέας 08/06/2012 14:52:40

      Προς αποφυγή παρεξήγησης:
      Αναφέρομαι στην πρώτη σελίδα του επίσημου ιστοχώρου της "Χρυσής Αυγής"

      • chrisva avatar
        chrisva @ Ανδρέας 08/06/2012 17:27:50

        Το ότι το γκάλοπ έγινε και δημοσιεύεται από το zougla.gr σου διαφεύγει κάπως...

        • Ανδρέας avatar
          Ανδρέας @ chrisva 08/06/2012 22:04:54

          Οχι οχι δε μου διαφεύγει.
          Αλλης τάξης μεγέθους, η παραβίαση νόμου απο ένα ιδιώτη, συμβαίνει αυτό εκατοντάδες φορές κάθε μέρα, και γι αυτό και οι φυλακές είναι γεμάτες, και ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΛΛΗΣ τάξης μεγέθους να παραβιάζει έτσι κατάφορα νόμο με τον πλέον επίσημο τρόπο και με μέθοδο μαζικής προβολής της παρανομίας!

          Εξακολουθώ να αναρρωτιέμαι ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ γιατί η σελίδα αυτή είναι ακόμα στη θέση της και γιατί δεν έχει επέμβει κάποιος αρμόδιος.

  21. mikros fokion avatar
    mikros fokion 08/06/2012 14:50:34

    Ο φασισμος βρισκει εδαφος σε εποχες κρισης. εδω υπαρχει ενα μεγαλυτερο προβλημα, και νομιζω οτι δεν πρεπει να το προσπερναμε. δεν ειναι θεμα μαγκιας, ή γραφικοτητας. ας διαβασουμε λιγακι ιστορια (πχ πως γεννηθηκε ο φασισμος στην ιταλια ή την γερμανια μετα τον πρωτο παγκοσμιο πολεμο) δεν κανει κακο, μπορουμε και κρινουμε καλυτερα. λοιπον, στην ευρωπη ο φασισμος φουντωνει. και στην ελλαδα σιγοβραζει. οι συνθηκες που δημιουργησε η τροικα συν η δικαιη απαξιωση των πολιτικων που ειχαν την εξουσια δημιουργουν ενα πεδιο που ή θα μπορεσει η αριστερα να φανει ανταξια των περιστασεων (που δεν το εχει κανει ως τωρα) ή θα ζησουμε συνθηκες μεσοπολεμου με φασιστικα ταγματα. Και τα θυματα δεν θα ειναι μονο οι ανυπερασπιστοι μεταναστες αλλα ολοι οσοι εχουν διαφορετικες αποψεις. και δεν θα ειναι απλα καποιες σφαλιαρες. τα γραφω περιληπτικα γιατι το θεμα ειναι μεγαλο και στα σχολια κουραστικο να διαβαστει. Απο τον φασισμο κινδυνευει ο καθενας μας. Περισσοτερα στο μπλογκ μου: http://mikrosfokion.blogspot.gr/(συγγνωμη φακτορα οπως ξερεις δεν το κανω αυτο αλλα δεν προσεγγιζεις ενα τετοιο θεμα με λιγες λεξεις και στα σχολια ειναι λιγακι κουραστικο)

  22. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 08/06/2012 15:39:03

    Το να σπας την Αθήνα και να πετάς κοτρόνες και μολότοφ δεν είναι Βία...είναι δημοκρατία.
    Το να καις την Ελληνική Σημαία και να κρύβεσαι μέσα σε Πανεπιστήμια δεν είναι Βία...είναι δημοκρατία.
    Το να καις 4 ζωές μέσα στην Μαρφην δεν είναι βία...είναι δημοκρατία.
    Το να συλλαμβάνουν παιδιά βουλευτών με τσεκούρια και μολότοφ αλλά να τα αφήνουν ελεύθερα δεν είναι βία...είναι δημοκρατία.
    Το να πουλάς την Μακεδονία ,το Αιγαίο, την Ήπειρο και την Θράκη δεν είναι βία...είναι δημοκρατία.
    Το να ρίχνεις νερό και 3 μπουνιές σε όλους αυτούς είναι βία και φασισμός."

    • Agriemenos avatar
      Agriemenos @ ΧΡΗΣΤΟΣ 08/06/2012 22:20:39

      Και ο Βορίδης κρατούσε τσεκούρι. Η ΝΔ όμως λέει ότι είναι δημοκράτης. Και μεταξύ μας, σ' αυτή την προεκλογική περίοδο είναι από τους μόνους που τηρούν τα προσχήματα σε όσα πάνελ συμμετέχει εκ μέρους της ΝΔ. Ποιός πουλάει την Ελλάδα? Ποιό είναι το πρόβλημα στην Ελλάδα?
      Απλό: έλλειψη Δικαιοσύνης. Για οποιοδήποτε λόγο. Και πριν βιαστείς να με πεις "λαθρολάγνο, εθνικό μειωδότη κλπ" σκέψου: εγώ ζητώ να εφαρμόζεται ο νόμος του Κράτους όποιος κι αν είναι αυτός που διαπράττει ένα έγκλημα. Ο πολίτης είδε να εφαρμόζεται ο νόμος 38 χρόνια? Δίκαιο ήταν το ξύλο στον κόσμο στο Σύνταγμα? Δικαιοσύνη υπήρχε που καταλύθηκε το Ελληνικό Σύνταγμα με τα Μνημόνια, τους Εφαρμοστικούς κλπ?
      Δες το πιο ολοκληρωμένα. Στην Ολλανδία, στην Αυστρία, στη Γαλλία, την Ουγγαρία, τη Ρωσία κα δεν υπήρχε ο ΣΥΡΙΖΑ, ΟΜΩΣ κι εκεί η άνοδος του φασισμού είναι γεγονός. Σε προβληματίζει καθόλου αυτό?

  23. tiramola avatar
    tiramola 08/06/2012 15:57:38

    Να το κάνω πιό λιανά γιατί κατά την γνώμη μου δεν φταίει κανένας ΣΥΡΙΖΑ.
    Σε συνθήκες οικονομικής ανάπτυξης(ομαλές)γίνεται αποδεκτό από το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας η νόμιμη συστημική βία της αστικής δημοκρατίας προκειμένου να εξασφαλιστεί η κοινωνική συνοχή(υποτίθεται).
    Σε συνθήκες οικονομικής κρίσης αυτό το κοινωνικό συμβόλαιο πετιέται στα σκουπίδια αφού πολίτες με διαφορετικές ιδεολογικές αφετηρίες επαναπροσδιορίζουν τη θέση τους στο θέμα της βίας με την αστική δημοκρατία παράλληλα να υιοθετεί πιό ολοκληρωτικές μεθόδους για να ισσοροπήσει.
    Το έδαφος είναι επομένως πρόσφορο για την εμφάνιση γελοίων παρακρατικών μορφωμάτων όπως η Χρυσή Αυγή.
    Αυτός ο δρόμος μπορεί να οδηγήσει(και μας οδηγεί) σε μιά σύρραξη ολοι εναντίον όλων.
    Αν τώρα κάποιοι επιμένετε ότι για όλα φταίνε οι λαθρομετανάστες και ο ΣΥΡΙΖΑ, ίσως ακόμα και για την τρύπα του όζοντος, πάω πάσο...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ tiramola 08/06/2012 17:17:06

      Πάντως είσαι από το 5% που δε θεωρούν αναγκαία την απέλαση των λαθρομεταναστών. Και αυτό μου φτάνει για να μην υπολογίζω όσα γράφεις υποτιμώντας ένα μείζων θέμα της ελληνικής κοινωνίας.

      • ΚΠ avatar
        ΚΠ @ Γεώργιος Τ. 08/06/2012 18:45:52

        Μην δίνεις σημασία, πολύς κόσμος έχει κάνει επάγγελμα την συγγραφή κειμένων σε δημοφιλή blogs._Κ.Π.

        • ΚΠ avatar
          ΚΠ @ ΚΠ 08/06/2012 18:47:30

          Είναι συνήθως αυτοί που κρατούν "θαυμαστά" την ψυχραιμία τους παρά τα μπινελ@κια, όπως ο Σεραφίνο ή κάπως έτσι πιο πάνω._Κ.Π.

    • Σχετικά Ασχετος avatar
      Σχετικά Ασχετος @ tiramola 08/06/2012 23:25:50

      Μισθοφόρε τιραμόλα,αυτό το πρόσφορο έδαφος για την εμφάνιση γελοίων παρακρατικών μορφωμάτων όπως η Χ.Α , είναι το ίδιο έδαφος, όπου ένα κόμμα αναρχοψευτοκουλτουριάρηδων του 3%,διεκδικεί την εξουσία.
      Το ότι το 18% όσων ψήφισαν τον Ιούνιο Χ.Α, δήλωσαν σε τελευταία δημοσκόπηση,ότι θα ψηφίσουν ΣΎΡΙΖΑ, σε αντίθεση με το 4,5%που θα ψηφίσει Ν.Δ,λέει τίποτα στην ιδιοφυή μεγαλειότητά σου;
      Γιά την τρύπα του όζοντος σε διαβεβαιώ ότι δεν φταίει ο Σύριζα.Για την τρύπα τη δικιά σου όμως, ίσως.

  24. Σταράτα avatar
    Σταράτα 08/06/2012 16:08:38

    θά μπούμε καμιά φορά στήν ουσία ή θά λέμε άρες μάρες κουκουνάρες.Η ουσία έχει μία λέξη π α γ κ ο σ μ ι ο π ο ι η σ η ... αυτό είναι τ΄π πρόβλημα ,Για να το καταλάβουμε κοιτάμε απλά τόν γαπ τί λεει.ο γαπ ειναι ο πρωτοεργατης.ηρθε καταρευσε η Ελλαδα σε οικονομικο και πολιτισμικο επιπεδο.ειναι η αρχη της καταρευσεις της ευρωπης.σαν πρωτοεργατης δηλωνη οτι η λυση ειναι μια παγκοσμια διακυβερνηση και γρηγορα μαλιστα με αιτία την ανεπαρκεια πολιτικών προσώπων καί συστημάτων.όταν τό ειπε δέν αντέδρασε κανεις συν καί τόν σαμαρα .στη΄ν ουσία τό αποδέχθηκαν.ο γαπ στήν τελευταίατου συνέντευξη στο cnn στό τέλος λέει τό προφητικο ότι στην ελλαδα θά έχουμε μιά αριστερή κυβέρνηση πού θα΄συνεχίσει κανονικά τό εργο του.ο συριζα ειναι γνήσιο παιδι της παγκοσμιοποιησης μην τό ξεχναμε αυτό στή συνέχεια ο γαπ τελείωσε ορίζοντας καί τόν αντίπαλο ό αντιπαλος είπε είναι ό εθνικισμος .ουπς νάσου καί η χ,α.ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΠΩ Ο ΓΑΠ ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΟΣ ΜΕΤΑΛΙΟΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟΣ .συμφωνα με την εγκυκλοπαιδιατου έτσι γράφει.Ο ΓΑΠ ΤΗΣ ΔΥΝΑΣΤΕΙΑΣ ΜΙΝΕΙΚΟ.σύμφωνα μέ τήν δηλωσή του μέ τόν πολωνό όμολογό τού επί πρωθυπουργίας τουΟ ΓΑΠ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΨΗΛΑ ΨΗΛΑ ΣΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΝ.ΚΑΙ ΛΕΣΧΩΝ,ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΜΑΣ.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Σταράτα 08/06/2012 22:11:56

      ΜΠΡΑΒΟ, Ε Τ Σ Ι! GLOBALIZATION, THE NWO!!

  25. Κβάντα avatar
    Κβάντα 08/06/2012 16:09:37

    "Οἱ Ἕλληνες -δὲν- ἔχουμε ἔμφυτη τάση στὸν φασισμὸ καὶ στὸν ὁλοκληρωτισμό".
    Καθαρά εθνικοσοσιαλιστική προσέγγιση!
    Πώς οδηγηθήκατε όμως σε αυτό το συμπέρασμα;
    Δε θα σας ρωτήσω πώς οδηγηθήκατε στο συμπέρασμα: "Η “Χρυσὴ Αὐγή” είναι γέννημα τοῦ ΣΥΡΙΖΑ", γιατί θα πουν μερικοί ότι με βάλανε από το ΣΥΡΙΖΑ και τσάμπα θα ανεβάσω πίεση.

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Κβάντα 08/06/2012 17:37:04

      Δηλαδή τον μέμφεσαι ως εθνικοσοσιαλιστή επειδή δεν παραδέχεται ότι οι Έλληνες ρέπουμε εγγενώς στον φασισμό! Καλά…

      • Κβάντα avatar
        Κβάντα @ Τιγράνης 08/06/2012 21:34:59

        Αυτό κατάλαβες; Οκ. Ό,τι καταλαβαίνει ο καθένας!

        • Τιγράνης avatar
          Τιγράνης @ Κβάντα 08/06/2012 21:41:11

          Διασαφήνισε λοιπόν αν θες, προς αποφυγήν παρερμηνειών, τι εννοείς με το:

          “Οἱ Ἕλληνες -δὲν- ἔχουμε ἔμφυτη τάση στὸν φασισμὸ καὶ στὸν ὁλοκληρωτισμό”.
          Καθαρά εθνικοσοσιαλιστική προσέγγιση!

  26. johnny avatar
    johnny 08/06/2012 16:22:56

    Κοιτα μην ξεκινησει ο εμφυλιος και δεν μας ειδοποιησει κανεις γιατι τα χασαμε τα θερινα ανακτορα...Καλα κρασια.

  27. Ἑκηβόλος avatar
    Ἑκηβόλος 08/06/2012 16:48:13

    Έλεος! Αν θέλετε να γράφετε στο πολυτονικό, να γράφετε σωστά! Π.χ. το χρυσῆ θέλει περισπωμένη καθώς το συνηρημένο επίθετο είναι χρυσοῦς, χρυσῆ, χρυσοῦν! Μην εκτίθεστε!

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Ἑκηβόλος 08/06/2012 20:19:34

      Γραμματικὴ Τριανταφυλλίδη καὶ Τσοπανάκη hellooooo.... http://www.polytoniko.org/kano.php?newlang=el&font=Palatino+Linotype&right=no

      Ὑπάρχουν πολλὰ διαφορετικὰ "μοντέλα" πολυτονικοῦ, καὶ ὅλα εἶναι ἐξ ἴσου θεμιτὰ (ἐκτὸς ἀπὸ τὴν ἔκλειψη τῆς βαρείας, ποὺ ἔγινε γιὰ τεχνικοὺς λόγους οἱ ὁποῖοι δὲν ὐφίστανται πλέον). Μὴν ἐκτίθεσαι!

      Ἀμφισβητῆστε μου ὅ,τι θέλετε, ἀλλὰ ὄχι τὸ πολυτονικό μου. ...Ὑπάρχουν καὶ ὅρια ἐπιτέλους!!!

      (Γιὰ τὸ μονοτονισμένο "εἶναι" τοῦ τίτλου, τὰ παράπονά σας στὸν κ. Διαχειριστὴ)

  28. Zame avatar
    Zame 08/06/2012 16:55:13

    για όσους έχουν επαρχιακές καταβολές θα πρέπει να γνωρίζουν την λαϊκή ρήση πού λέει
    ..βγήκε η ψείρα στον γιακά..
    η.. ανέβηκε η κασίδα στο κεφάλι...η στου κασιδι το κεφαλι..κλπ.
    (κασίδα είναι κάτι πολύ παρατημένο βρώμικο αλλά και κραυγαλέα αντί αισθητικό..)
    & Ο ΘΕΟΣ της ΕΛΛΑΔΑΣ ξαναεμφανίστηκε να στείλει τα μηνύματα του..
    επιτέλους γιατί όχι μόνον βγήκε η ψείρα στον γιακά..& η κασίδα στο κεφάλι..
    που αρχησε να ρίχνει και σφαλιάρες στον
    ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΘΩΣΠΡΕΠΙΣΜΟ...& μαλιστα οταν στο "γηπεδο" τους τα ΜΜΕ απο οπου παρελαυνουν συνηθως οι παπαρολογιες
    και οι μέρες που διανύουμε ΓΡΑΦΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ..με τα ανεπανάληπτα συνδυαστικά γεγονότα ..
    (α)ονομα Κασιδιαρης-..τυχαιο!!! (β) του 23χρονου στην Παιανια...
    & ο νοων νοητο.

  29. Zame avatar
    Zame 08/06/2012 17:12:53

    χαχαχααα...
    ο TNT το είπε:
    08/06/2012 στις 2:24 pm

    πού είσαι Αισχύλε ..να δεις τα κατορθώματα μας...

  30. η Dimi avatar
    η Dimi 08/06/2012 18:24:51

    ..."Ποιός εν τέλει πρέπει να εξοριστεί από αυτήν τη χώρα? Ο μετανάστης που μαζεύει 10λεπτα καθαρίζοντας τζάμια προκειμένου να μαζέψει 1 ευρώ να φάει μιά τυρόπιτα"...
    ♠ ♠
    Με το στόμα ανοικτό έμειναν όσοι είδαν τις φωτογραφίες που έστειλε στον εισαγγελέα η Φιλοζωική Εταιρεία, ζητώντας να σταματήσει άμεσα ο βάναυσος αφανισμός ζώων, προς βρώσιν από αλλοδαπούς!

    http://1.bp.blogspot.com/-nmU70j5tZuw/T8zpCXcNhBI/AAAAAAABPAg/ViQMDlXM23U/s1600/adespota-lathro.jpg

    Δεκάδες αδέσποτα σκυλιά και γάτες απεικονίζονται νεκρά και ακρωτηριασμένα από λαθρομετανάστες, που έχουν στήσει στην Αθήνα ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΣΦΑΓΕΙΑ για να εξασφαλίσουν την... τροφή τους! Σωστά διαβάσετε, τα τρώνε! Το θέμα παίρνει πλέον μεγάλες διαστάσεις, αφού όπως καταγγέλλουν κάτοικοι περιοχών όπου καταγράφεται το φαινόμενο, τα αδέσποτα ζώα εδώ και δυο χρόνια έχουν εξαφανιστεί, ενώ και οι ίδιοι φοβούνται για τα κατοικίδιά τους.

    Οπως αποκαλύπτει η εφημερίδα «Δημοκρατία», τα πολιτικά κόμματα γνωρίζουν το θέμα εδώ και δυο μήνες, αλλά δεν υπήρξε καμία αντίδραση. Πρόσφατα, η Φιλοζωική Εταιρεία είχε δημοσιοποιήσει υπόθεση που αφορούσε κρεμασμένους σκύλους προς πώληση στο Μεταξουργείο, χωρίς ωστόσο να συγκεντρωθούν περισσότερα στοιχεία. (πηγή: makeleio.gr)

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 08/06/2012 18:52:30

      Video.Google.com: “The Three Stages of Truth”
      “Οι Τρεις Φάσεις της Αλήθειας”
      1-
      Γελοιοποίηση
      2-
      Βίαιη Αντίδραση
      3-
      Αποδοχή

      (ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ)
      http://video.google.com/videoplay?docid=6361872964130308142

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ η Dimi 08/06/2012 23:59:17

      Ἀγαπητή Dimi,μακάρι νά μή φτάσουμε στήν ἡμέρα πού κάποιοι θά τρῶνε καί ἀνθρώπους...

  31. Evro-skeptikos avatar
    Evro-skeptikos 08/06/2012 18:26:05

    Το μεγάλο κράτος και το χρέος δημιουργία του ΣΥΡΙΖΑ, η λαθρομετανάστες και η εγκληματικότητα δημιουργία του ΣΥΡΙΖΑ, το άδειασμα τον τραπεζών από τους τρομοκρατημένους καταθέτες δημιουργία του ΣΥΡΙΖΑ, η Χρυσή Αυγή επίσης δημιουργία του ΣΥΡΙΖΑ!!!! Ελπίζω να μην χάσει η εθνική ποδοσφαίρου απόψε γιατί πάλι θα τα ρίξετε στον ΣΥΡΙΖΑ...

    • Κόνδωρας avatar
      Κόνδωρας @ Evro-skeptikos 08/06/2012 18:38:32

      ΜΗΝ τα μπερδεύεις και μην αυτο-παραμυθιάζεσαι.
      Δεν λέει κανείς ότι ο ΣΥΡΙΖΑ τα δημιούργησε.
      Αλλά ΟΛΑ αυτά είναι είτε προεκλογικές τους διακηρύξεις (έξτρα κράτος, νέο χρέος για αυξήσεις μισθών/προσλήψεις) είτε συνέπειες των ελαφρόμυαλων εξαγγελιών του (ακύρωση μνημονίου, έξω από το ΝΑΤΟ, ταξιδιωτικά έγγραφα σε λάθρο κλπ)

  32. kapar13 avatar
    kapar13 08/06/2012 19:08:11

    Μία μικρή (και πικρή παρατήρηση): Οι πελάτες του κυρίου κυρίου Πισίνες Ιντεάλες είναι κατά 80% (και πάνω) όλοι όσοι δεν έχουν πληρώσει ποτέ στη ζωή τους φόρο. Όλη η διαπλοκή και όλο το κακό συναπάντημα.
    Όλοι αυτοί που αφού πρώτα τα έφαγαν καλά-καλά τώρα μας φωνάζουν όλους τους άλλους να πληρώσουμε μαζί (στην καλύτερη περίπτωση, διότι συνήθως εξαιρούν εαυτούς) τον λογαριασμό.
    Και, υπ'όψην, ο κύριος Σταυρίδης βραβευόταν σχεδόν κάθε χρόνο ως best places to work, επιχειρηματίες της χρονιάς, και δεν συμμαζεύεται.
    Και εις ανώτερα και καλές βουτιές και προσοχή στα πιράνχας...

  33. stamoschios avatar
    stamoschios 08/06/2012 19:34:19

    Στους δύσκολους καιρούς που διάγουμε η χρεία των άκρων είναι αδήριτος. Και στον εμφύλιο τα Χ του στρατηγού Γρίβα (ναι του Διγενή της ΕΟΚΑ) κράτησαν τους εαμοβούλγαρους στο Θησείο αλλάζοντας τις ισορροπίες των Δεκεμβριανών. Οι νοικοκύρηδες δεν μπορούν να τα βάλουν με τους χαοτικούς μπαχαλάκιδες του ΣΥΡΙΖΑ αυτό τον ρόλο θα αναλάβει η Χρυσή Αυγή. Ότι και να λένε οι φοβικοί δεξιοί έρχεται ολική σύγκρουση δεξιάς - αριστεράς. Το 1975 οι άπλυτοι θολοκουλτουριαρέοι είχαν πλειστάκις γράψει για αυτούς που εφόνευσαν (17Ν) τον Μάλλιο (ο οποίος παρεμπιπτόντως είχε απαλλαχθεί των κατηγοριών από το δικαστήριο για βασανισμούς αντικαθεστωτικών κατά την διάρκεια της επταετίας) "να αγιάσει το χέρι των εκτελεστών". Στο μίσος για τον εθνικόφρονα χώρο είχαν φθάσει στο σημείο να δικαιολογούν φονιάδες. Αυτοί δικαιολογούν και υπερασπίζονται το άκρο τους, εμείς θα κάνουμε τις οσίες παρθένες. Δεν είναι ώρα για ευγένειες, ιδεολογικό πόλεμο με την αριστερά σε όλες τις εκφάνσεις του πολιτικού βίου. Το οφείλουμε στα παιδιά μας. Εύχομαι να νικήσει η δεξιά του Κυρίου που είχε πει και ο αείμνηστος εθνάρχης Χριστόδουλος.

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ stamoschios 08/06/2012 19:56:13

      Καλή αντάμωση στα γουναράδικα...

    • tiramola avatar
      tiramola @ stamoschios 09/06/2012 00:03:27

      Γειά σου ρε Στάμο, έβαλες το κερασάκι στη τούρτα...

  34. Master avatar
    Master 08/06/2012 19:36:57

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ

    Το πρωΐ της Τρίτης 29 Μαΐου 2012, η Λιάνα Κανέλλη βγήκε στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη («Αντέννα») και η λογομαχία της με τον βουλευτή της Ν.Δ. Αργύρη Ντινόπουλο παίχτηκε απ’ όλα τα κανάλια. Ο Ντινόπουλος της θύμισε ορισμένα από τα εγκλήματα των κομμουνιστών και η συζήτησε άρχισε να παίρνει φωτιά.

    Όταν ο Ντινόπουλος της επεσήμανε πως εκτός από τους Μπολσεβίκους του Λένιν, το 1917 στην Ρωσία υπήρχαν και οι καημένοι οι Μενσεβίκοι, η συντρόφισσα Κανέλλη απάντησε επί λέξει: «Τους Μενσεβίκους όταν έπρεπε, τους έσφαξα. Κι όταν έρθει η ώρα, θα σφάξω κι εσένα»!.

    Κανένα κανάλι δεν τόλμησε να παίξει αυτά

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ Master 08/06/2012 20:19:43

      h__/www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tlOulSCT13g#t=92s

      Η βία γεννά βία...

  35. Nik avatar
    Nik 08/06/2012 23:57:39

    Μεστή ανάλυση, με μια παράλειψη: την κυνική χρήση των μεταναστών από όσους δηλώνουν ότι δήθεν κόπτονται για αυτούς. Δεν έχουμε ούτε τα μέσα, ούτε τη γνώση να υποδεχτούμε μετανάστες. Τους αφήνουμε να φτάσουν για να στιβαχτούν δέκα-δέκα σε άθλια διαμερίσματα, σε συνθήκες που ξέρουμε ότι δεν σηκώνουν καμία βελτίωση, και έχουν μερικοί το θράσος να αποκαλούν αυτή την απάνθρωπη μεταχείριση "ανθρωπιστική" και να το παίζουν φίλοι των μεταναστών.

  36. chris avatar
    chris 09/06/2012 00:18:59

    όσο υπάρχει συριζα θα υπάρχουν και λαθρομετανάστες
    όσο υπάρχουν λαθρομετανάστες θα υπάρχει και χρυσή αυγή
    απλά πράματα.
    και αν αναρωτιέσαι γιατί πασοκ και νδ δεν κάνανε τίποτα απλά δες αυτό
    http://www.greekhelsinki.gr/greek/reports/hrw-2000-world.html

  37. chris avatar
    chris 09/06/2012 00:21:36

    ή αυτό πιο πρόσφατο
    http://www.hrw.org/search/apachesolr_search/greece

  38. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 09/06/2012 00:35:03

    Ὅπως εἴπαμε, ὁ ΣΥΡΙΖΑ ἀγνοεῖ πεισματικὰ τὴν ὕπαρξη ἑνὸς πολὺ πραγματικοῦ προβλήματος γιὰ ἑκατομμύρια συμπολιτῶν, τῆς ἀνεξέλεγκτης λαθρομετανάστευσης.

    Δεν το αγνοεί, το επιδιώκει. Πώς το αγνοεί; Ζει σε άλλο πλανήτη; Καλό είναι κάποτε να αφήσουμε τις αβρότητες και να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους. Κάποια κόμματα είναι εθνομηδενιστικά. Ο σύριζα είναι ένα από αυτά. Ως εθνομηδενιστικό κόμμα υποστηρίζει οποιαδήποτε δραστηριότητα και διαδικασία οδηγεί στην διάλυση της εθνικής ταυτότητας (την οποία δεν αναγνωρίζει ότι υπάρχει πραγματικά αλλά παρόλα αυτά καταπολεμάει λυσσαλέα όλα τα στοιχεία της!) και την αποδόμηση της ελληνικής κοινωνίας. Για αυτό κάνει συνέχεια διαδηλώσεις υπέρ της λαθρομετανάστευσης, γεμίζει το κέντρο της Αθήνας με αφίσες για τους 'καημενούληδες' (γελάω όταν βλέπω αφίσες με μια μάνα με το βρέφος της, λες και στην Ελλάδα έχουν μπει πέντε-δέκα άτομα, ή λες και έχουν μπει κυρίως γυναίκες και παιδιά και όχι κυρίως άντρες και μάλιστα χιλιάδες μαχαιροβγάλτες, τους οποίους όμως δε βάζουν στις αφίσες), θέλει να παίρνει ελληνική ιθαγένεια οποιοσδήποτε εισβάλλει στην ελληνική επικράτεια και το ζητάει. Δηλαδή για το σύριζα ο εισβολέας (γιατί περί αυτού πρόκειται όταν εκατοντάδες χιλιάδες άτομα παραβιάζουν τα σύνορα ενός κράτους και εγκαθίστανται στο έδαφός του παρά τη θέληση του λαού και ενάντια στους διεθνείς και τους εσωτερικούς νόμους) αντί να απελάσσεται σύμφωνα με το δίκαιο και τη λογική πρέπει να τυγχάνει ικανοποίησης όλων των επιθυμιών του, π.χ. να απολαμβάνει πλήρων κοινωνικών και πολιτικών δικαιωμάτων. Ο εισβολέας είναι πάντα θύμα. Γενικά θύτες είναι μόνο οι Έλληνες. Ποτέ οι ξένοι. Είναι προφανές ότι ο εθνομηδενισμός είναι και ρατσιστικός, αφού κάνει κατάφορες διακρίσεις εις βάρος του έθνους που μισεί. Κι όμως στη χώρα της αλογίας κάποιοι περιμένουν από αυτό το κόμμα να τους σώσει το μισθό και να τους προσφέρει προοπτική για το μέλλον.

  39. tiramola avatar
    tiramola 09/06/2012 00:48:51

    Φάκτορα αναπολώ την περίοδο επί υπουργείας Σαμαρά στο πολιτισμού που ήμασταν όλοι στο χάος και τσακωνόμουνα με τον αστροκαλόγερο για το βίντεο του Γαβρα.
    Ωραίες εποχές...

  40. Factorx avatar
    Factorx 09/06/2012 00:56:52

    φαντάσου τι έχει να γίνει όταν θα γίνει πρωθυπουργός

  41. Mathousalas avatar
    Mathousalas 09/06/2012 07:32:36

    Παιδια αγοραστε και λιγο αλευρι γιατι πολυ με την πολιτικη ασχολειστε και δεν βλεπετε τι γινεται γυρω μας. Παρτε αλευρι μπας και ζησετε τον χειμωνα που ερχεται εκει στην αθηνα....

  42. Ollandos avatar
    Ollandos 09/06/2012 15:23:43

    Διαφωνώ με το άρθρο. Είναι υποκειμενικό και μονόφθαλμο να θεωρείς την ΧΑ ως γέννημα ενός κόμματος το οποίο είναι στο άλλο άκρο από πλευράς πεποιθήσεων. Κόμματα σαν την ΧΑ δεν γεννιούνται απ'τα σχολεία;όπως πολύ σωστά λεει ο μπρεχτ "Ο φασισμός δεν έρχεται απ’ το μέλλον". Γεννιούνται από κόμματα που φιλοξενούν έστω και κρυφά τέτοιες ιδεολογίες, γεννιούνται από το κομματοκρατούμενο σύστημα των πανεπιστημίων και το μίσος ανάμεσα σε "άπλυτους", "κνιτες" και "φασίστες". γεννιούνται απ'το μίσος και τον ρατσισμό που ο καθένας μας έχει μέσα του. Βλέπουν όλοι την ΧΑ σαν μια δεξαμενή ψήφων και πραγματικά για μένα είναι πολύ δυσάρεστο αυτό .

  43. Προφήτης avatar
    Προφήτης 09/06/2012 15:57:13

    Ευχαριστώ δημοσίως και αμετάκλητα τον κ. Προκόπη Παυλόπουλο.

    Για την τέρψη ψυχής που μού χάρισαν ανέκδοτα που πηγαία ξεπήδησαν με αφορμή τη στάση του - κυρίως από τους λεονταρισμούς στις δηλώσεις του το επόμενο βράδυ.

    Κε Παυλόπουλε, για όλους τους φυσιολογικούς ανθρώπους - πλην πολιτικών και τροικανών- ήταν μια δύσκολη χρονιά. Και έπονται χειρότερα.
    Γι' αυτό ευχαριστούμε και πάλι για το γέλιο που μάς χαρισατε.

    ΤΟΡ 10

    1. Πότε ήταν η πρώτη φορά που χέστηκε πάνω του ο Τσακ Νόρις; Όταν σηκώθηκε όρθιος ο Προκόπης Παυλόπουλος!!!!

    2. Σαν άλλος σούπερμαν ο Παυλόπουλος σηκώθηκε, έδωσε 3 φάπες στο Κασιδιάρη και έφερε χαρτοπετσέτες στη Δουρου, χωρίς να προλάβει να τον δει κανένας.

    3. Ρε 'σείς έχω "φάει" σκάλωμα.. Τα μαλλιά του Παυλόπουλου ήταν πάντα άσπρα ή άσπρισαν σήμερα μόλις σηκώθηκε ο Κασιδιάρης...;

    4. Στο Θιβέτ αύριο ο Προκόπης Παυλόπουλος. Του ζήτησε συμβουλές ηρεμίας ο Δαλάι Λάμα.

    5. Αν ανέβουν τα ποσοστά ΚΚΕ μετά το ξύλο του Κασιδιάρη, ο Σαμαράς θα κάνει φάλαγγα στον Παυλόπουλος που δε σηκώθηκε να τις φάει.

    6. Αυτή τη στιγμή τσακώνονται μπροστά μου δυο γειτόνισσες. Έχω μείνει Προκόπης.

    7. Δήλωση Παυλόπουλου: "Δεν ξέρω τίποτα για το ξύλο!! Εγώ κοιτούσα τη Γιαδικιάρογλου που κοιτούσε την Πετροπούλου… που κοιτούσε την Πετροβασίλη!!

    8. Ο Προκόπης θα είναι ο πρώτος άνθρωπος που θα μπει αυτοπροσώπως στο Μαντάμ Τισό...

    9. Μετά το ''πετάει ο γάιδαρος, πετάει'' τώρα θα έχουμε και το ''κινείται
    ο Προκόπης, κινείται''.

    10. Δεν ελπίζω τίποτα, δε φοβάμαι τίποτα, δεν κουνιέμαι με τίποτα. Είμαι ο
    Προκόπης Παυλόπουλος.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Προφήτης 09/06/2012 17:21:21

      Χα χα χα.......

  44. ΄Εφη avatar
    ΄Εφη 09/06/2012 17:15:10

    Ο ΣΥΡΙΖΑ ευθύνεται για την ενίσχυση των άκρων αναμφισβήτητα . Βασικός όγκος όμως απογοητευμένων Νεοδημοκρατών κατέφυγε στη Χ.Α.
    ΄Ελληνες πατριώτες που είδαν τα φοβικά σύνδρομα της Ν.Δ. όταν βρισκόταν στην εξουσία. Δε λέω πως είναι εύκολο να κυβερνήσεις όταν έχεις τα λαλιωτάκια και τα τσιπράκια να ξηλώνουν πεζοδρόμια αλλά και αυτός ο φόβος μη μας πουν φασίστες οι αρχιφασίστες κατάντησε αηδία.
    Αρκετή ανεκτικότητα δείξατε ή δείξαμε όλοι σε φαινόμενα αριστερής βίας. Καιρός να βάλουμε τα κεφάλια μέσα και να αντιμετωπίσουμε τη βία καταπρόσωπο και όπως της αξίζει.

  45. eksothen avatar
    eksothen 10/06/2012 16:52:17

    Συμφωνο με το αρθρο εν μερη - Μιλαμε για να μαζεψουμε και να προλαβουμε τα χειροτερα, σωστο. Μιλαμε για συμφιλιωση και κοινο στοχο/οραμα για τα προβληματα του Εθνους, σωστο. Να βαλουμε στο 'χρονοντουλαπο της ιστοριας' τον δικομματισμο, μαζι και οτι μας διχαζει. Μαζι κι εγω!

    Ερωτηση- Πιστευει κανεις οτι μπορουμε σαν κοινωνια να καταφερουμε, να υλοποιησουμε ενα απο τα πανω ευχολογια, χωρις Θεσμους και πρωτιστος τον κυριοτερο την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ? Μα αμα δεν επιτευχθει δικαιοσυνη, τουλαχιστον, λεω παλι τουλαχιστον στα ακρως βασικα τοτε τι μπορει να περιμενη κανεις απο ενα Λαο οπου εχουν εξαντληθει ΟΛΑ του τα ορια?
    Ευχολογια, πρωτασεις, και καργα φιλολογια μπορουμε να παραγουμε μεχρι την Δευτερη Παρουσια! ΠΡΑΞΕΙΣ ΟΜΩΣ?!
    Η Χρυση Αυγη δυστηχως `η ευτηχως εκφραζει (και σιγουρα εκμεταλευεται) την ΟΡΓΗ του ΛΑΟΥ. Χωρις δικαιοσυνη μην περιμενη κανεις αισιο τελος.
    ΕΩΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡ'ΕΚΕΙ - ειναι το αισθημα. Μπορει να το αρνηθει κανεις?
    Υ.Γ. Το γεγονος που πηρε θεατρικες και παγκοσμιες περιμετρους, σε καποιο εργολαβικο τηλεοπτικο κανναλι, δεν αξιζει σαν θεμα η σαν κειμενο. Μονο για εκθεσεις ιατρικου περιεχομενου.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.