#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
17/07/2013 11:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Αντ. Σαμαράς: Μειώνεται από 1ης Αυγούστου ο ΦΠΑ στην εστίαση απο 23% σε 13%



Μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση από το 23% στο 13% από 1ης Αυγούστου ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς σε τηλεοπτικό του μήνυμα.

Ολόκληρη η δήλωση του Πρωθυπουργού έχει ως εξής:

 Παρά τις δυσκολίες, αυτή τη στιγμή συμβαίνουν σημαντικά - και σημαδιακά - πράγματα για τη Χώρα μας. Τα προβλήματα ασφαλώς δεν λύθηκαν. Αλλά για πρώτη φορά πετύχαμε δύο πράγματα:


Πρώτον, αποτρέψαμε και δεν θα εφαρμοστούν μέτρα που είχαν ψηφιστεί στο μνημόνιο για να εφαρμοστούν το 2014.

Έτσι, δεν θα γίνει νέα μείωση στις συντάξεις και τους μισθούς των στρατιωτικών.

Όπως δεν θα εφαρμοστεί και επιβολή πρόσθετου φόρου 2 τοις χιλίοις στους τζίρους των επιχειρήσεων. Αυτά τα πετύχαμε, γιατί;

Γιατί, αντίθετα απ’ ό,τι ισχυρίζονται κάποιοι, έχουμε πετύχει τους στόχους και έχουμε σημειώσει αληθινή πρόοδο.

 

 Το πιο σημαντικό, όμως, είναι αυτό που σας ανακοινώνω σήμερα: Ότι μειώνεται αμέσως ο ΦΠΑ στην Εστίαση. Από 1η Αυγούστου! Για πρώτη φορά, όχι απλά αποτρέπουμε κάποια δυσάρεστα, αλλά επιβάλουμε θετικές αλλαγές.

Είναι μήνες τώρα, που πήρα επάνω μου αυτή την πρώτη μεγάλη μείωση φόρων στην Ελλάδα.  Δεν ήταν εύκολο. Αλλά είπα στην Τρόικα ότι με τη μείωση από το 23 στο 13% θα αυξηθεί ο τζίρος, θα αυξηθούν αντί να μειωθούν τα έσοδα του κράτους και θα περιοριστεί και η φοροδιαφυγή. Δεν το πιστεύουν ακόμα. Λέω την αλήθεια. Δέχθηκαν, όμως, να δοκιμάσουν για πρώτη φορά μείωση φορολογίας. Το είχα υποσχεθεί πριν ένα χρόνο. Και σήμερα το πραγματοποιεί αυτή η Κυβέρνηση. Ξέραμε ότι ήταν δύσκολο. Αλλά ξέραμε ότι μπορούσε να γίνει κι έπρεπε να γίνει. Και το κάναμε…

Βασίστηκα πάνω στα όσα οι επιχειρηματικές οργανώσεις, τα Επιμελητήρια και χιλιάδες μαγαζάτορες μας έχουν διαβεβαιώσει με ένα στόμα: Με τη μείωση στο 13% και οι επιχειρήσεις δεν θα κλείσουν, και νέες θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν, και περισσότερα έσοδα θα πάρει το κράτος! Αυτό πιστεύω κι εγώ.

Τα φορολογικά έσοδα αμέσως μπορούν να αυξηθούν. Όμως, τα καταστήματα πρέπει να κόβουν κανονικές αποδείξεις και να τις χτυπάνε στις μηχανές. Μόνον έτσι θα ανοίξει ο δρόμος να γίνουν κι άλλες φορολογικές μειώσεις.

 

Προσέξτε: Μου αρέσει πάντα να σας λέω την αλήθεια καταπρόσωπο:

Εάν η φοροδιαφυγή συνεχιστεί σαν να μη συνέβη τίποτα, τότε αυτό θα φταίει που το ΦΠΑ θα αυξηθεί αναγκαστικά και πάλι στο 23%...

Αντίθετα, αν αυτό το πείραμα πετύχει, θα ακολουθήσουν, είμαι βέβαιος, κι άλλες μειώσεις δυσβάστακτων φόρων. Και πάντα - βεβαίως πάντα - υπό την προϋπόθεση ότι θα συνεχίσουμε να πετυχαίνουμε και τους δημοσιονομικούς μας στόχους, όπως κάναμε την τελευταία χρονιά! Όλους τους στόχους.

Πάνω απ’ όλα όμως, για αυτή την απόφαση βασίστηκα σε σας. Βασίστηκα στο φιλότιμο του Έλληνα. Γι’ αυτό και επέμεινα. Στο χέρι μας είναι να το κερδίσουμε αυτό το στοίχημα. Και να αρχίσει επιτέλους η μεγάλη αποκλιμάκωση, μείωση, των φόρων στην Ελλάδα, που ήταν και πάντα το όνειρό μου:

Χαμηλότεροι φόροι, αλλά όλοι να πληρώνουν, για να μη ξαναμπούμε στην περιπέτεια με τα ελλείμματα.

 

Και κάτι τελευταίο: Απευθύνομαι κυρίως σε εκείνους που ασχολούνται καθημερινά με την Πολιτική. Είτε είναι οι ίδιοι πολιτικοί, είτε διαμορφώνουν την κοινή γνώμη. Τους θυμίζω ότι μόνον ένα χρόνο βρισκόμαστε στην Κυβέρνηση. Ένα χρόνο!

Το πώς έβλεπαν ένα χρόνο πριν την Ελλάδα στο εξωτερικό, από την Ευρώπη και την Αμερική μέχρι την Κίνα, από τις διεθνείς αγορές μέχρι τους Έλληνες και τους ξένους επενδυτές, το γνωρίζουν όλοι πολύ καλά. Και ξέρουν πόσο διαφορετικά βλέπει όλος ο κόσμος την Ελλάδα σήμερα.  

Γνωρίζουν ακόμα ότι η προσπάθεια μεταμόρφωσης της Πατρίδας μας, από χώρα χρεοκοπημένη σε χώρα δίχως προβλήματα, είναι από τα πιο δύσκολα εγχειρήματα που υπήρξαν ποτέ. Σε όλον τον κόσμο.

Και μάλιστα σε συνθήκες πλήρους Δημοκρατίας μέσα στη Χώρα και πρωτόγνωρης αποσταθεροποίησης γύρω από τη Χώρα.

Σε τέτοιο περιβάλλον δούλεψε η Κυβέρνηση επί ένα χρόνο.

Σε τέτοιο περιβάλλον δουλεύει και σήμερα…

Δεν χαλαρώνουμε, λοιπόν. Την ανηφόρα θα την ανεβούμε και θα φτάσουμε ως το τέλος, που δεν είναι μακριά.

Και θα έλθουν καλύτερες μέρες για το Λαό μας.

Δεν θα μας εμποδίσουν φωνές ή σκοπιμότητες γαντζωμένες στο χθες που έχουν συμφέρον να παραμείνει και η Χώρα κολλημένη στο χθες.

Ας γνωρίζουν, ότι «κόψαμε τα παλαμάρια», ότι το πλοίο έχει φύγει πια και πίσω δεν κάνουμε. Γιατί αυτό που αναλάβαμε είναι μεγαλύτερο, σπουδαιότερο και πιο αναγκαίο για τον τόπο, από μικρότητες, μικροπολιτικές και μικρά ή μεγάλα συμφέροντα που για χρόνια βάλτωναν την Ελλάδα.

Δύναμή μας ότι η Ελλάδα του αύριο, η Ελλάδα που φτιάχνουμε χωρά όλους. Ακόμα και τους αντιπάλους μας…

Ενώ το χθες που αφήνουμε πίσω μας, δεν χωρά πια κανένα. Ούτε εκείνους που το υπερασπίζονται.

Σήμερα έχουμε τα πρώτα χειροπιαστά δείγματα ότι την κερδίζουμε αυτή τη μάχη. Πετύχαμε την πρώτη σημαντική βελτίωση. Και θα ακολουθήσουν κι άλλες. Δεν πανηγυρίζουμε, δεν χαλαρώνουμε, αλλά ξέρουμε πια ότι πατάμε γερά στο έδαφος. Και πίσω δεν υπάρχει… 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. DMZ avatar
    DMZ 17/07/2013 11:13:43

    Εξαιρετικά. Άρα τώρα περιμένουμε να δούμε και την ανάλογη πτώση τιμών. Μια πολύ καλή ευκαιρία να ανακαλύψουμε τι λογής λαός είμαστε. Κατ'εμέ πρέπει οι ενώσεις καταναλωτών ή / και το υπ. εμπορίου να αναρτούν λίστα σε κάθε νησί με μαγαζιά που διατηρούν τις τιμές τους στα πρό μείωσης επίπεδα και να γίνει εμπάργκο. Στην Ελλάδα μέτρα πέρνουμε. Follow up χρειάζεται να βλέπουμε τι/πώς/αν αποδίδουν.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ DMZ 17/07/2013 13:45:17

      Ωραία ιδέα. Και αν δεν πετύχει το μέτρο θα είναι πρώτη φορά που δε θα φταίει κανείς πολιτικός αλλά το κλούβιο μας κεφάλι που θα κλεβόμαστε μεταξύ μας άμεσα. Όπως κάνουμε δεκαετίες τώρα, αλλά έμμεσα. Και φτάσαμε εκεί που φτάσαμε.

      Και ένα απλό παράδειγμα για υποβοήθηση στον υπολογισμό του πόσο μειωμένη θα πρέπει να είναι η τιμή για κάθε αγαθό του οποίου ο ΦΠΑ μειώνεται από 23% σε 13%:
      Αν ένα προϊόν σήμερα κοστίζει στον καταναλωτή 1Ε, η σωστή τιμή από 1η Αυγούστου πρέπει να είναι 0,92Ε. Δηλαδή χοντρικά για κάθε 10Ε πρέπει να γλιτώνεις 80λ. Και σε ένα τραπέζι των 50Ε σήμερα πρέπει η τιμή να πέσει στα 46Ε. Δεν είναι μικρή η μείωση κατά τη γνώμη μου και πρέπει να περάσει στους τιμοκαταλόγους ολόκληρη και να ζητάμε αποδείξεις όλοι. Και να μας προλαβαίνουν οι μαγαζάτορες πριν τις ζητήσουμε. Όλοι θα έχουμε όφελος άμεσο και μεγαλύτερο αν πετύχει το μέτρο. Έτσι φεύγουν και καταργούνται τα μνημόνια. Με απόδειξη του λάθους της υπερφορολόγησης. Όχι με λόγια για ψηφαλάκια. Στο χέρι μας είναι πλέον.

  2. arximides avatar
    arximides 17/07/2013 12:19:03

    Eπι τέλους! Mετά απο εναν ολόκληρο χρόνο η κυβέρνηση, έκανε το πρώτο δικό της έργο (ολα τα άλλα επεβλήθησαν απο την τρόικα και ήταν σε βάρος του Ελληνικού λαού χωρίς να τα εισηγείται βέβαια η κυβέρνηση).
    Ισως του χρόνου, αν είναι ακόμα κυβέρνηση, να πετύχει άλλο ένα μεγάλο έργο που είναι η μείωση του ΦΠΑ στην οικοδομή.
    O ανασταλτικός χαρακτήρας του "έργου" και η αποδοχή της δοκιμασίας του "ποιού μας" ως λαού, είναι προσβλητικό για κάθε αξιοπρεπή Ελληνα, αλλα το αντιπαρερχόμαστε...
    Δηλαδή αν έλεγε κάποιος πχ. στους Γερμανούς οτι τον επόμενο χρόνο δεν είναι δυνατό για τεχνικούς λόγους να γίνει σχεδόν κανένας φορολογικός έλεγχος και θα γίνει δοκιμαστικά εθελοντική μείωση ΦΠΑ στην εστίαση οι Γερμανοί θα ανταποκρίνονταν όλοι στο κάλεσμα της κυβέρνησης και δεν θα υπήρχε και σ' αυτούς το άνάλογο ποσοστό μπαταχτσήδων προς το κράτος? Δεν το νομίζω. Ακόμα και οι Νορβηγοί τον νόμο για το κάπνισμα μόλις αντελήφθησαν οτι το κράτος δεν μπορεί να τον ελέγχσει αποτελεσματικά, τον παραβίασαν συστηματικά, μέχρι που αναγκάστηκε το κράτος να τον αποσύρει. Δεν υπάρχουν καλοί και κακοί λαοί. Υπάρχουν αποτελεσματικοί και μη αποτελεσματικοί κρατικοί μηχανισμοί, την ευθύνη των οποίων έχουν οι πολιτικοί...

    • Heaven avatar
      Heaven @ arximides 17/07/2013 13:23:08

      πάνω στο σχολιο σου για τους Γερμανους:
      (χωρίς διάθεση υποστηριξης, απλα παράθεση γεγονότων)
      οταν το 1990 επεσε το τειχος και ενωθηκαν οι δυο γερμανιες , λογω της τεραστιας οικονομικης επιβάρυσνσης της παλαι ποτε δυτικης γερμανιας, ο τοτε καγκελάριος Χελμουτ Κολ, προέτρεψε, απλά προέτρεψε, τον γερμανικό λαο να ¨μεινει γερμανια" και να μην ταξιδεψει ως τουριστας σε αλλες χωρες εκεινο το καλοκαιρι. η ανταπόκριση του κόσμου ηταν τετοια που κόντεψε να κλατάρει η Γερμανια απο το overbooking και την κινηση στους αυτοκινητοδρομους.
      Αλλο:στην δεκαετια του '90 ξενίνησε ενα προγραμμα ανακύκλωσης στη Γερμανια. Οι εμπλεκόμενοι ειχαν ενα σχεδιασμο ανταπόκρισης στο πρόγραμμα γυρω στο 55-60%, χτίζοντας πεντε μεγαλες μοναδες ανακύκλωσης. Η ανταπόκριση των πολιτων εφτασε στο απίθανο 97% ριχνοντας εξω το προγραμμα και προκαλωντας μινι κριση. Τα επιπλεον απορίμματα μεταφέρθηκαν με πλοια κάπου στην Ινδονησία.
      Αυτοί λοιπόν ειναι οι Γερμανοι... (ουτε κακοι, ουτε καλοι... απλά ετσι ειναι!)

      • archimedes avatar
        archimedes @ Heaven 17/07/2013 18:16:38

        Oύτε καλοί ούτε κακοί...απλά ελαττωματικοί. Σαν τα πρόβατα.
        Ακριβώς γι' αυτο παραλίγο να καταστρέψουν τον κόσμο 2 φορές

  3. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 17/07/2013 12:38:31

    Ἔχει πάψει πολύ καιρό τῶρα νά μέ ἀπασχολεῖ ἡ ἐστίαση καί ἡ μείωση τοῦ ΦΠΑ σέ αὐτήν.
    Ἐδῶ ὅμως δέν μπορῶ παρά νά συγχαρῶ τόν Πρωθυπουργό γιά αὐτή τήν μικρή ἔστω νίκη:τόν ἐξαναγκασμό σέ ὑποχώρηση τῆς τρόϊκας σέ ἕνα σημεῖο. Καί στέκομαι στήν πεποίθησή του ὅτι,ἄν πετύχει τό πείραμα ἴσως (δικό μου τό ''ἴσως'') ἀκολουθήσουν καί ἄλλες μειώσεις φόρων.

    • archimedes avatar
      archimedes @ Κυθήριος 17/07/2013 18:23:59

      Δεν έχεις άδικο φίλε Κυθήριε, εξ όνυχος τον λέοντα...Ισως μετά απο αυτή την μικρή νίκη να έλθουν κι αλλες. Και μετά άλλες λίγο μεγαλύτερες. Στο τέλος πολύ μεγάλες, όπου η Μέρκελ και οι Γερμανοί θα καταλάβουν οτι είχε δίκιο ο Σαμαράς που έλεγε οτι το μνημόνιο είναι η λάθος συνταγή που σκοτώνει την Ελλάδα και θα το ακυρώσουν μόνοι τους, πριν προλάβει να το κάνει ο Τσίπρας...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ archimedes 17/07/2013 18:44:59

        Ἐτσι φίλε Ἀρχιμήδη! Μακάρι!

      • Δώρον Άδωρον avatar
        Δώρον Άδωρον @ archimedes 18/07/2013 10:27:37

        Τι παραμύθι διαβάζεις τα βράδια κι εσύ..... Ανεξήγητο!

  4. Tasos avatar
    Tasos 17/07/2013 12:40:30

    Απλά μαθηματικά:
    Το είδος που με 23% είχε 100 ευρώ (81,30 + 18,70 ΦΠΑ),
    πρέπει τώρα να πάει 81,30+10,57=91,87

    Αντε να δούμε αν όντως οι τιμές θα πέσουν 8,13%

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ Tasos 17/07/2013 12:47:52

      Εμείς?
      μπα... δυστυχώς.
      Οι τουρίστες μόνο ότι δούνε.

      (απόδειξη πάντως, δε βλέπουν συχνά, χαχα!)

      • GreekInLux avatar
        GreekInLux @ Ρύκιος 17/07/2013 13:19:47

        θα ζητάνε και ταυτότητα όταν θ'αγοράζουμε τυρόπιτα και καφέ;

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Ρύκιος 17/07/2013 13:47:18

        Δηλαδή εσύ δεν αγοράζεις τίποτε φαγώσιμο από έξω; Ποτέ; Μπράβο για την υγιεινή σου διατροφή τότε.

        • Ρύκιος avatar
          Ρύκιος @ Γεώργιος Τ. 18/07/2013 13:38:00

          Μπα, δεν είναι θέμα υγείας, είναι αποκλειστικά χρηματικό ζήτημα. Παλιά, είχα μια οικονομική άνεση και για ταβέρνες και για διακοπές και για να ξοδεύω χωρίς να το σκέφτομαι, τώρα δεν έχω πια.

    • arximides avatar
      arximides @ Tasos 17/07/2013 12:50:44

      Ξεχνάμε οτι ακόμα και σε τηλεοπτικές διαφημίσεις πολλοι εστιάτορες είχαν αναλάβει απο μόνοι τους να πληρώνουν το ΦΠΑ συγκρατώντας τις τιμές για να μη χάσουν πελάτες. Αυτοί τώρα δεν υποχρεούνται να τις μειώσουν κι άλλο...
      Πως θα ξέρουμε ποιοί ήταν?

  5. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 17/07/2013 13:13:05

    Αὐτό, μάλιστα!

  6. periopos avatar
    periopos 17/07/2013 13:15:31

    Να πω τώρα ότι δεν προκαλεί περίεργα συναισθήματα και σκέψεις, το να βγάζει διάγγελμα ο Πρωθυπουργός της χώρας, για μία μείωση ΦΠΑ, θα πω ψέμματα.

  7. roadrunner avatar
    roadrunner 17/07/2013 13:25:29

    Πολύ σημαντική ρύθμιση, η μείωση του ΦΠΑ εστίασης.
    Εάν μάλιστα εφαρμοστεί από την 1η Αυγούστου, εν μέσω τουριστικής σεζόν,
    θα φέρει γρήγορα σημαντικά έσοδα. Αρκεί να γίνει κατανοητό, το πνεύμα και ο σκοπός της μείωσης, από τους εστιάτορες ...

  8. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 17/07/2013 13:26:18

    Πάντως νὰ τὰ λέμε ὅλα: εἶναι ΤΡΑΓΙΚΟ τὸ ὅτι τὴν ἡμέρα ποὺ ἀνακοινώθηκε ἡ μείωση τοῦ ΦΠΑ στὴν ἑστίαση κατὰ ΔΕΚΑ ποσοστιαῖες μονάδες, κάτι ποὺ ΣΩΖΕΙ ΚΟΣΜΟ, ὅλο τὸ διαδίκτυο ἀσχολεῖται μὲ τὸ σαρδάμ, μόνο γι' αὐτὸ ἔχει κάτι νὰ πεῖ. Μὴν ξανακούσω κανέναν νὰ παραπονεῖται γιὰ τὶς ἠγεσίες ποὺ «βγάζει» αὐτὸς ὁ λαός, δεδομένων τῶν κριτηρίων του...

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Σωτ Μητραλ 17/07/2013 13:52:57

      Δηλαδή περίμενες αυτό να καταλάβεις το επίπεδο ενός μεγάλου ποσοστού του λαού μας; Το λέω πολλά χρόνια. Ένας στους 3 Έλληνες πρέπει να βρεθεί τρόπος αξιολόγησης και στέρησης πολιτικών δικαιωμάτων. Και προτείνω να είναι ένας αρχικός τρόπος, το αν έχει πληρώσει 2 φορές πρόστιμο για παραβίαση κόκκινου σηματοδότη, ή δεν φοράει κράνος ή ζώνη κατ΄επανάληψη. Όποιος δεν έχει ένστικτο αυτοσυντήρησης, δεν μπορεί να αποφασίζει για το σύνολο. Είναι μόνο κίνδυνος και ζημιά. Επίσης, ίσως πρέπει να γίνονται απροειδοποίητες και κεκαλυμμένες ψυχολογικές ερωτήσεις με ελεύθερη απάντηση εντός των πανελληνίων εξετάσεων στα λύκεια με στόχο την διερεύνηση της ψυχικής ισορροπίας των 18χρονων. Και όποιοι δείχνουν ανησυχητικά σημάδια να επανεξετάζονται μετά από 2-3 χρόνια.

      • Τρίπους avatar
        Τρίπους @ Γεώργιος Τ. 17/07/2013 14:45:24

        Ακόμα καλύτερα, πολιτικά δικαιώματα να αναγνωρίζεις μόνο σε όσους ψηφίζουν ό,τι και εσύ και όποιοι δεν περνούν από τα τεστ σου, να εντάσσονται σε πρόγραμμα ευθανασίας. Ασε μας ρε φίλε. Ο Αδόλφος ωχριά μπροστά σου.

        • Hawk avatar
          Hawk @ Τρίπους 17/07/2013 14:58:15

          Ο Γεώργιος Τ μιά χαρά τα λέει, και αν ψάχνεις για αδόλφους ψάξε ανάμεσα σε αυτούς που πήγαν και ψήφισαν ΧΑ, ή μήπως αυτοί δεν έπρεπε να περάσουν αυτά τα τεστ τουλάχιστον???

          • Τρίπους avatar
            Τρίπους @ Hawk 17/07/2013 17:03:34

            Αν και όταν εφαρμοστούν αυτά τα ..."τεστ" μήν είσαι καθόλου σίγουρος ότι εσύ θα τα περάσεις.

    • archimedes avatar
      archimedes @ Σωτ Μητραλ 17/07/2013 18:28:47

      Πράγματι φίλε Σωτ Μητραλ... τράτζικ.
      Είχε δίκιο ο Κωνσταντίνος Καραμανλής όταν έφυγε στο Παρίσι απογοητευμένος απ' αυτό το λαό. Οι άλλοι λαοί δεν κάνουν τέτοια πράγματα...
      Πρέπει πρώτα να αλλάξουμε λαό και μετά πολιτικούς.
      Αφού λοιπόν οι εστιάτορες πήραν μπόνους 10%, τώρα δικαιούμαστε και εμείς υποθέτω...

  9. dioklis avatar
    dioklis 17/07/2013 13:28:06

    Να το πει σε αυτούς που κλείσανε τις επιχειρήσεις τους γιατί δεν μπορούσαν να αποδώσουν 10% επιπλέον ΦΠΑ για να χαρούν. Πάντως τα αμοντάριστα πλάνα είναι Κακός οιωνός.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ dioklis 17/07/2013 13:45:51

      Ε, όχι και κακός οιωνός τα "Γαλλικά" του Σαμαρά !
      Αν το μέλλον και η σωτηρία της Ελλάδας, ήταν εξαρτημένα από το πόσο καλά ή κακά μιλάνε τα "γαλλικά" οι αρχηγοί της,
      ούτε η επανάσταση του 1821 δεν θα είχε γίνει...
      Για παράδειγμα, Δερβενάκια, Τριπολιτσά και Βαλτέτσι θα ήταν χαμένες μάχες, με το σκεπτικό σου,
      καθόσον ο Κολοκοτρώνης, όπως και οι σημαντικότεροι οπλαρχηγοί του '21,
      ήταν κάτι παραπάνω από fluent στο χειρισμό της "Γαλλικής"...
      Και τώρα που τα έγραψα και τα θυμήθηκα, τελικά καλός είναι ο οιωνός :-)

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ roadrunner 17/07/2013 15:51:30

        Ναι βρε παιδί μου , όταν δεν μπορείς να στρίψεις από τα '' γαλλικά '' που ακούς καθημερινά ακόμα και ως αστείο , θίχτηκαν για κάτι πολύ ηπιότερο από αυτό που θα έλεγαν οι περισσότεροι , σε ανάλογη περίπτωση..... Και ναι συμφωνώ , τελικά είναι καλός οιωνός !

        • Δαναός avatar
          Δαναός @ Diamond Angel 17/07/2013 15:58:24

          Σχεδιασμένο να το είχε δε θα είχε τέτοια επιτυχία.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ roadrunner 17/07/2013 16:09:28

        Ἔτσι μπράβο!!!

      • dioklis avatar
        dioklis @ roadrunner 17/07/2013 18:18:03

        Εκείνο που φάνηκε στο σαρδάμ ήταν η αγωνία του για την εικόνα του και όχι για την καλή είδηση.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ dioklis 17/07/2013 13:55:20

      Δε τον ξέρεις το Σαμαρά. Έτσι ήταν πάντα. Γνήσιος. Και ξέρει να αναγνωρίζει τα λάθη του. Δε με χαλάει να έχω τέτοιο χαρακτήρα για πρωθυπουργό. Ποιον θα προτιμούσες δηλαδή; Τον Μπους τζούνιορ; Ή τον ΓΑΠ;

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Γεώργιος Τ. 17/07/2013 16:10:20

        Ὁ Σημίτης ἦταν κορυφή..

  10. Κβάντα avatar
    Κβάντα 17/07/2013 13:39:20

    Το σαρδάμ δεν το βρίσκω καθόλου άσχημο. Τα ίδια και χειρότερα θα λέγαμε οι περισσότεροι από εμάς αν ξέραμε ότι δεν είμαστε στον αέρα. Τώρα ποιος έστειλε το συγκεκριμένο βίντεο αντί για το σωστό είναι άλλη υπόθεση.
    Σχετικά με γρήγορους υπολογισμούς που έκανα και αφορούν το θέμα της μείωσης του ΦΠΑ στην εστίαση, η ανεργία θα μειωθεί κοντά στο 10%. Τι γράφω ο άνθρωπος!
    Με συγχωρείτε αλλά αστειευόμαστε;
    Τι περιμένουμε δηλαδή απ' αυτή τη μείωση;
    Είμαστε σε θέση να αντιληφθούμε την κατάσταση στην οποία βρίσκετε η χώρα;
    Είναι σα να κόβεις τα νύχια σε έναν ετοιμοθάνατο για να μη γρατζουνιστεί!

  11. Hawk avatar
    Hawk 17/07/2013 13:40:12

    Μακάρι σύντομα να ανακοινώσει την επαναφορά του ΦΠΑ στο 19% ή ακόμη και πιό κάτω, το 23% δεν " τρώγεται " με τίποτα, αρκεί βεβαίως και το υπουργείο να εντείνει τους ελέγχους και να κόψει τον κ@@ο σε όσους δεν αποδίδουν τον ΦΠΑ.
    Ας μην κοροϊδευόμαστε, αρκετά με το δήθεν κλάμα, ο Ελληνας είναι κατ΄εξακολούθηση και κατά συρροή μπαταχτσής.

    • helios avatar
      helios @ Hawk 17/07/2013 16:47:44

      θα μπορουσε αρχικα να μειωθει ο ΦΠΑ οσοι πραγματοποιουν αγορες-συναλλαγες με πστωτικες καρτες ,προπληρωμενες καρτες ,καρτες ανεπαφων πληρωμων κλπ...
      και απο καποια στιγμη και μετα να επιβληθει η υποχρεωτικη καθιέρωση ηλεκτρονικών τιμολογίων και η υποχρεωτικη χρησιμοπιηση ηκλεκτρονικου χρηματος στις συναλλαγες.

      • archimedes avatar
        archimedes @ helios 17/07/2013 18:32:43

        Δυστυχώς αγαπητέ helios αυτό μπορεί να συμβεί μόνο στις λευκές συναλλαγές. Οι μαύρες που γίνονται αλματωδώς περισσότερες, θα εξακολουθούν να γίνονται με μετρητά απ' το στρώμα...Μόνο οταν οι Ελληνες πεισθούν οτι οι πολιτικοί τους δεν τους κλέβουν πια, θα πάψουν κι αυτοί να κλέβουν τους πολιτικούς, δηλαδή το κράτος.

  12. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/07/2013 14:52:13

    Και τώρα; Τι θα λένε τα παπαγαλάκια, αυτοί που αγωνίζονται απ' το πληκτρολόγιο και "συντρίβουν" την Τρόϊκα με πορδές στον άνεμο;
    Η χώρα θα έχει ελπίδα όταν βγει σύσσωμη η αντιπολίτευση και ΜΙΑ (1) φορά πει απλά: συγχαίρουμε την κυβέρνηση.
    Κι ύστερα ας κάνουν κριτική σε οτιδήποτε άλλο. Κάτι όμως θα σκεφτούν πάλι για αριστερή ή "εθνικόφρονα" κλαψομουνίαση". Εμ βέβαια, μην τυχόν και αναθαρρήσει λίγο ο κόσμος και χάσουν κανά πελάτη...

    • Σωτ Μητραλ avatar
      Σωτ Μητραλ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/07/2013 16:46:20

      Μὰ ἐδῶ ξεμυτίζουν διαδικτυακὲς φωνὲς ὅτι ἡ... μείωση τοῦ ΦΠΑ εἶναι... κακὴ κίνηση!!!! Τί ἄλλο θὰ ἀκούσουμε...

      Ὅταν ΔΕΝ ἀναγνωρίζει κανεὶς τὶς βελτιώσεις ὅταν ἐπέρχονται, ἔτσι ἀπὸ πείσμα, τότε καὶ ἡ κριτική του δὲν ἀξίζει οὔτε δυάρα.

    • makis stefanatos avatar
      makis stefanatos @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 17/07/2013 19:49:01

      Ελάτε αγαπητέ....Πότε ξανάγινε πρωθυπουργός να κάνει διάγγελμα για μείωση του ΦΠΑ...Αφήστε που πρακτικά δεν νομίζω ότι θα συνεισφέρει στην αύξηση της κατανάλωσης και κατά συνέπεια στην μείωση της ανεργίας, καθότι οι πολίτες είτε δεν έχουν χρήματα, είτε προσβλέπουν στην πληρωμή της φορολογικής οροσειράς που καλούνται να διαβούν..Αυτά είναι επικοινωνιακά παίγνια που θυμίζουν τον πνιγμένο που πιάνεται από τα μαλλιά του...

      Σε ότι αφορά την ομοβροντία σας προς την Αριστερά (ποιά Αριστερά?), καλό είναι να την αφήσουμε να διανύσει τον δρόμο που η ίδια επέλεξε κι ας ασχοληθούμε με τα του Οίκου μας, ο οποίος φεύ, χρήζει όχι απλά από ένα φρεσκάρισμα, αλλά κατεδάφιση και ανοικοδόμηση με νέα υλικά διαφορετικής "μοριακής" σύνθεσης από τα υφιστάμενα....

  13. Θόδωρος 17.06.2013? avatar
    Θόδωρος 17.06.2013? 17/07/2013 16:17:16

    Πρόεδρε, keine Versklavung fur die Griechen! να πεις στην Frau την επόμενη φορά που θα τη δεις.
    Καλύτερα να γίνουμε η 53η πολιτεία των ΗΠΑ!
    Δεν θα φτιάχνει τα mercedes κάπου πιο κοντά από την Ινδία με μισθό εργάτη 300€ το μήνα. Δεν κάνουν γι' αυτό οι Έλληνες, πες της.

    Χρειαζόμαστε το αναπτυξιακό shock που έλεγες κι εσύ. Με oλίγον από cosco και μια δόση socar δεν γίνεται δουλειά.
    Που είναι το σχέδιο ανάπτυξης? Η δυναμική επανεκκίνηση της οικονομίας με ένα "σπρώξιμο" προς τα μπρος? Πρέπει να απειλήσουμε ότι θα "ανατιναχτούμε" για να μας υπολογίσουν?

    Δεν φτάνουν πια οι μικρές αναπνοές οξυγόνο, Πρόεδρε. Βαρεθήκαμε. Το λίγο-λίγο είναι εξανδραποδισμός πια!..

    • Θόδωρος 17.06.2013? avatar
      Θόδωρος 17.06.2013? @ Θόδωρος 17.06.2013? 17/07/2013 20:26:51

      Άντε, Πρόεδρε, βγες μόνος σε κενή εστία, τώρα που θα δεις και την star spangled banner από κοντά.

      και κάτι που μ' άρεσε:

      http://www.youtube.com/watch?v=X-hYLL7Gpos

  14. Θόδωρος 17.06.2013? avatar
    Θόδωρος 17.06.2013? 17/07/2013 16:46:40

    Προς antinews:

    Δεν πειράζει που δεν δημοσιεύετε το σχόλιο μου. Αρκεί που το είδατε εσείς.

  15. factorx avatar
    factorx 17/07/2013 16:59:13

    Είδες οτι βιάζεσαι και γράφεις ανοησίες; Όπως και άλλοι που θέλουν το σχόλιό τους να ανεβάινει εδω και τώρα

    • Θόδωρος 17.06.2013? avatar
      Θόδωρος 17.06.2013? @ factorx 17/07/2013 17:30:39

      Δεν με κατάλαβες, factorx.
      Το εννοούσα ότι καλύτερα να μην δημοσιευόταν! Όταν γράφω εν θερμώ, εκφράζομαι απόλυτα κάποιες φορές.

      Έχουμε γίνει όλοι καχύποπτοι πια.. Και κάποια εγκράτεια στους χαρακτηρισμούς θα συνιστούσα. Δεν σε έχω τέτοιου επιπέδου..

  16. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 17/07/2013 17:13:28

    Όσο δεν μειωνόταν ο ΦΠΑ είχε ανακηρυχθεί σε πρώτης προτεραιότητας ζήτημα, που αφορά στη βαριά βιομηχανία της χώρας μας, που δεν είναι άλλη από τον Τουρισμό της! Τώρα που έγινε έστω και με καθυστέρηση, ο καθωσπρεπισμός μας δεν μας επιτρέπει να χαιρετίσουμε τη διευθέτησή του, αλλά ούτε καν να το δούμε σαν ένα πρώτο βήμα σε μια σωστή κατεύθυνση. Στεκόμαστε όλοι σαν τις μυξοπαρθένες στην ανθρώπινη στιγμή του Αντώνη και σε μια φράση του, που ξεστομίζουν καθημερινά ακόμα και τα 10χρονα στα γηπεδάκια όταν δεν βάζουν το καλάθι ή το γκολ! Ντροπή μας πια με αυτόν το φαρισαϊσμό μας και την υποκρισία μας! Αλήθεια δε βγήκε ακόμα ο Αλέξης, να μας πει πως αυτό θα επιφέρει τεράστια "ζημιά" στα έσοδα; Δεν γίνεται, κάτι πρέπει να πει!

  17. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 17/07/2013 17:20:52

    Λυπάμαι αλλά εγώ δεν μπορώ να ....πανηγυρίσω.
    Κράτος που δεν μπορεί να καθορίσει τη φορολογική του πολιτική δεν είναι Κράτος.
    Διαβάζοντας τη δήλωση - εξαγγελία μελαγχολώ περισσότερο:

    Πρώτον, αποτρέψαμε και δεν θα εφαρμοστούν μέτρα που είχαν ψηφιστεί στο μνημόνιο για να εφαρμοστούν το 2014.....να εύχομαι να μην έρθει το 2014; ή να πανηγυρίζω που δεν θα γίνει τους εναπομείνατες 5 μήνες η μείωση μισθών και συντάξεων αλλά με το νέο προυπολογισμό;

    Εάν η φοροδιαφυγή συνεχιστεί σαν να μη συνέβη τίποτα, τότε αυτό θα φταίει που το ΦΠΑ θα αυξηθεί αναγκαστικά και πάλι στο 23%…και ΠΕΙΡΑΜΑ; ...ποιος ηγείται του Κρατικού μηχανισμού για τη συλλογή φόρων; για την πάταξη της φοροδιαφυγής; Αν η εφαρμογή νόμων οφείλεται στο φιλότιμο δεν έχω πρόβλημα αλλά να φύγουν ΟΛΟΙ οι ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ χθες...

    ΥΓ

    ...κύριε Πρωθυπουργέ λυπάμαι αλλά σε μια χώρα ανέργων και συσσιτίων δεν είναι επιτυχία η μείωση του ΦΠΑ σε όποιον ...τρώει έξω...ότι 25%+ είναι κάτω από το όριο της φτώχειας και δεν μπορεί να φάει και όχι το που θα φάει είναι το πρόβλημα.
    ....κύριε Πρωθυπουργέ 3 δις είναι ο ΦΠΑ που έχει βεβαιωθεί και δεν εισπράτεται
    ....κύριε Πρωθυπουργέ ούτε ένα € δεν έχουν πληρώσει όσοι αναγράφονται στη λίστα Λαγκαρντ, έχουν χρήματα στην Ελβετία και στο Λουξεβούργο ή καταθέσεις στη χώρα μας που δεν συνάδουν με τις φορολογικές δηλώσεις

    Αλλά πάνω από όλα συγχαρητήρια αν θέμα διαπραγμάτευσης είναι ο ΦΠΑ στο σουβλάκι που πραγματοποιείται 1/8/13 και όχι στην αρχή της τουριστικής περιόδου. Δεν γκρινιάζω ούτε μεμψιμοιρώ απλά αναλύω παραπάνω τις δηλώσεις σας....όμως λυπάμαι χάσαμε αν μετά από 3 χρόνια έχουμε να "πανηγυρίσουμε και να προβάλλουμε" ότι μας άφησαν να μειώσουμε το ....ΦΠΑ των εστιατορίων που θα ξανά ανέβει ...εκτός αν σε ύφεση περιμένετε αύξηση φορολογικών εσόδων και τζίρου...κατά την ταπεινή και ....άσχετη γνώμη μου κάτι δεν πάει καλά με το ΙΟΒΕ και την στρατηγική ...πολιτική του.

  18. ΑπυθιΑ avatar
    ΑπυθιΑ 17/07/2013 17:54:32

    Αντώνη μας, ο ασθενής χρειάζεται άμεσα μεταμόσχευση, διαφορετικά τον χάνουμε. Με ασπιρίνες, τίποτε δε σώζεται. Οι αγαπημένοι, οι κολλητοί και οι ανέκαθεν σπεύδοντες να πανηγυρίσουν και με το ασήμαντο, θα σε αποθεώσουν βέβαια πάλι κι εσύ μάλλον θα προτιμήσεις γι άλλη μιά φορά τη δική τους ''αλήθεια''.....
    Τι κρίμα που επιλέγεις την ευπιστία, τη βολική αφέλεια και την αυτοπαρηγορητική ολιγάρκεια! Μπορείς αυτά που δεν διανοείσαι, αλλά εγκλωβίζεσαι στα μέτρια, τα προορισμένα για τους άτολμους.
    Σιγά να μην πανηγυρίσω για το Φ.Π.Α στο σουβλάκι!! Σιγά να μην πιστέψω πως ''Με τη μείωση στο 13% και οι επιχειρήσεις δεν θα κλείσουν, και νέες θέσεις εργασίας θα δημιουργηθούν.....'' Η ανεργία και η ύφεση, παραμένουν, το φάρμακο που χθες ήταν φαρμάκι και σήμερα φαρμάκι παραμένει. Δεν κοροϊδεύομαι με καθρεφτάκια, χάντρες και χαμηλότερο ...Φ.Π.Α.
    Κάνε αυτό που χρωστάς. Οτιδήποτε άλλο, είναι ατολμία.

    • ΑπυθιΑ avatar
      ΑπυθιΑ @ ΑπυθιΑ 17/07/2013 17:56:02

      Υ.Γ : Το ...σαρδάμ ήταν ανθρώπινο, για να μην πω χαριτωμένο... :-)

    • archimedes avatar
      archimedes @ ΑπυθιΑ 17/07/2013 18:35:52

      Οσο έχεις λίγο καιρό ακόμα...

  19. factorx avatar
    factorx 17/07/2013 18:19:58

    Δηλαδή μόνο εσύ διατηρείς το δικαίωμα να οργίζεσαι;

    • Θόδωρος 17.06.2013? avatar
      Θόδωρος 17.06.2013? @ factorx 17/07/2013 18:33:09

      Όχι βεβαια, :) . Ειλικρινά το εννοώ. Να 'σαι καλά, φάκτορα.

  20. Last_Chance avatar
    Last_Chance 17/07/2013 18:43:16

    Είπα να μη γράψω κάτι σε αυτό το post για να μη θεωρηθώ και εγώ ότι είμαι με την κακομοιριά αλλά με αυτά που διαβάζω δεν άντεξα…

    Αλήθεια δεν κατάλαβα γιατί πανηγυρίζουμε…
    Μήπως πρέπει να βγούμε στους δρόμους με σημαίες?
    Οι Αθηναίοι στην ομόνοια και εμείς στο Λευκό Πύργο?
    Μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά?

    Εγώ προσωπικά έχω να πάω σε ταβέρνα πάνω από ένα χρόνο όπως και πολλοί γνωστοί και φίλοι… Λέτε να με συγκίνησε τόσο πολύ αυτή η μείωση?

    Και καλά άντε και καταφέραμε κάτι επιτέλους μια συμβολική κατά τα αλλά μείωση ενός φόρου… Είναι δυνατόν να κατηγορούμε τους εμπλεκομένους ότι εάν δεν ρίξουν τις τιμές θα φταίνε οι ίδιοι? Ο Πρετεντέρης μάλιστα το έκανε ακόμη πιο δραματικό λέγοντας ότι, ότι πάθετε πλέον θα φταίτε οι ίδιοι… Όρε τι λέτε ? Κράτος για να ελέγχει δεν υπάρχει? Θα αναμένουμε στην καλή πίστη του ταβερνιάρη ο οποίος θα κοιτάξει πώς να βγάλει τα σπασμένα? Τι είναι αυτά τα απίστευτα που ακούγονται?

    Όχι κύριοι έτσι δεν κάνουμε απολύτως τίποτα και οι μόνιμοι χειροκροτητές είναι πλέον θλιβεροί από μόνοι τους….

  21. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 17/07/2013 20:19:05

    Αυτά είναι τα πρωτα θετικά νέα. Το να μειώνεται κάποιος φόρος. Δεν έχει μόνο πρακτική αλλά και συμβολική σημασία.

  22. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 17/07/2013 20:19:15

    ''Σκοπίμως έχει αναδειχθεί σε μείζονα εθνικό στόχο η μείωση του ΦΠΑ στην εστίαση. Εντάσσεται στα πλαίσια της κούφιας επικοινωνιακής πολιτικής. Που θα πάει, κάποτε θα πετύχουμε αυτό τον ”πολυπόθητο” στόχο, οπότε θα έχουμε κάθε λόγο να πανηγυρίζουμε για ”εθνικό κατόρθωμα” . Έλεος πια.''
    Δικό μου σχόλιο στις 10/07/2013 στο το υπό την ίδια ημερομηνία άρθρο του Κ.Ρ. με τον τίτλο ''Ζητείται .... ελπίς''

  23. panos2 avatar
    panos2 17/07/2013 20:43:01

    Μπραβο στον Σαμαρα

    Διαφωνω στο Μνημονιο και σε οτι εχει ψηφιστει τα τελευταια 3χρονια
    Αν και αντιπαλος(πολιτικα) πρεπει να συνχαιρουμε την (οποιαδηποτε) κυβερνηση σε οτι θετικο μετρο παιρνει

    Μακαρι να πετυχει το μετρο γιατι τοτε και να μην θελει η Τροικα θα πειστει απο αριθμους(ετσι πειθεται μονο εξαλου!) και θα ειναι στο χερι μας να ακολουθησουν και αλλα θετικα μετρα οπως πχ να πεσει και αλλου ο φπα

    Ειναι πλεον στο χερι ολων μας να πετυχει το μετρο
    Επιβραβευουμε αυτους που ριχνουν τις τιμες!
    ωστε να αναγκαστουν να ριξουν και οι "εξυπνοι" αλλιως λουκετο!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ panos2 18/07/2013 07:55:09

      Μπράβο και σε σένα για την παλικαριά σου να παραδεχθείς το σωστό από αυτούς που δεν χωνεύεις πολιτικά! Μακάρι να ήμασταν όλοι οι ΄Ελληνες ανοιχτόμυαλοί...

  24. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 18/07/2013 07:36:11

    Δεν πας για μπανάκι να δροσιστείς λίγο; Φούντωσες βλέπω και έχασες τον έλεγχο. Επιχειρήματα;

  25. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 18/07/2013 07:38:50

    Σωστός αλλά εννοώ τον χαρακτήρα και το επίπεδο σκέψης περισσότερο.

  26. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 18/07/2013 07:42:01

    Άψογη και με επιχειρήματα.

  27. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 18/07/2013 07:53:44

    Το θέμα είναι πως υποχώρησε η τρόικα και δοκιμάζει κάτι τελείως αντίθετο στα έως σήμερα μέτρα που επιβάλλει. Αν δεν είναι άξιο να σημειωθεί ούτε αυτό...

  28. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 18/07/2013 08:18:43

    Ρουσφέτι στους επαγγελματίες του τουρισμού είναι και τίποτα άλλο. Μην πετάτε στα σύννεφα. Εγώ θα προτιμούσα να πέσει 13% ο ΦΠΑ σε είδη καθημερινά που αγοράζει όλος ο κόσμος στα σούπερ μάρκετ. Όπου και στα σίγουρα κόβουν απόδειξη και δεν έχουμε φοροδιαφυγή.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.