Προεκλογικά εγκαίνια του μετρό της Θεσσαλονίκης… που δεν λειτουργεί ακόμα
16/05/2019 16:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Προεκλογικά εγκαίνια του μετρό της Θεσσαλονίκης… που δεν λειτουργεί ακόμα

Σε πανηγυρικό, προεκλογικό κλίμα έγινε η τοποθέτηση του πρώτου συρμού του μετρό Θεσσαλονίκης στις ράγες του αμαξοστασίου της Πυλαίας, παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη.

Μαζί με τον Χρήστο Σπίρτζη, αρμόδιο υπουργό Μεταφορών, ήταν η Κατερίνα Νοτοπούλου υποψήφια δήμαρχος Θεσσαλονίκης με τον ΣΥΡΙΖΑ ,ο βουλευτής Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης και ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παππάς, που όλα χαμόγελα αντιμετώπισαν με άνεση τους φωτογράφους.

Ο συρμός έφτασε από τη Νότια Ιταλία στην Ηγουμενίτσα και στη συνέχεια μεταφέρθηκε με τράκτορες στη Θεσσαλονίκη.

«Θα γίνουν δοκιμές και πάνω στις σιδηροτροχιές στο αμαξοστάσιο, ενώ τα δοκιμαστικά δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του καλοκαιριού ή στις αρχές του φθινοπώρου, πιθανότατα προς το τέλος του Σεπτεμβρίου», εξήγησε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος. Όπως είπε ο κ. Μυλόπουλος, ο συρμός ξεκίνησε από το Ρέτζιο ντι Καλάμπρια και στη συνέχεια πέρασε από το Μπρίντιζι στην Ηγουμενίτσα με καράβι, πριν συνεχίσει οδικώς το ταξίδι για τον τελικό προορισμό του, τη Θεσσαλονίκη.

Ο πρώτος συρμός είναι τέσσερα βαγόνια, το καθένα από τα οποία έχει μήκος περίπου 12,5 μέτρα, ενώ το συνολικό του μήκος είναι 51 μέτρα.

Ο συγκεκριμένος συρμός είναι αυτός ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί για τις πρώτες δοκιμές του μετρό Θεσσαλονίκης, στα δοκιμαστικά δρομολόγια που θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο, ενώ σταδιακά θα φτάσουν στη Θεσσαλονίκη οι συνολικά 18 συρμοί, ώστε στο τέλος του 2020 να ξεκινήσει η λειτουργία του.

Οι συρμοί θα είναι χωρίς οδηγό και πλήρως κλιματιζόμενοι. Η μέγιστη ταχύτητα που θα μπορούν να αναπτύξουν θα είναι 80χλμ την ώρα, ενώ η μέση εμπορική ταχύτητα υπολογίζεται στα 30χλμ την ώρα.

Η χρονική απόσταση μεταξύ των συρμών θα είναι 1,5 λεπτό, που σημαίνει ότι με χωρητικότητα 450 επιβατών ημερησίως ανά συρμό, το μετρό της Θεσσαλονίκης θα μπορεί σε πλήρη λειτουργία και σε ώρα αιχμής να μεταφέρει 18.000 επιβάτες ανά ώρα και ανά κατεύθυνση.

ΝΔ για μετρό Θεσσαλονίκης: Εγκαινίασαν τέσσερα βαγόνια χωρίς σταθμό μετά τους μουσαμάδες

Με σκωπτικό τρόπο σχολίασαν πηγές της ΝΔ τη σημερινή παρουσία στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ στο εργοτάξια του Μετρό Θεσσαλονίκης, αναφέροντας ότι μετά τους μουσαμάδες σήμερα εγκαινίασαν τέσσερα βαγόνια χωρίς σταθμό.

«Αφού ζωγράφισαν σε μουσαμάδες το Μετρό, σήμερα έκαναν κάτι ακόμη πιο φαντασμαγορικό: Εγκαινίασαν τέσσερα βαγόνια χωρίς σταθμό. Μικρή λεπτομέρεια που το τερματίζει: Οι κ. Σπίρτζης, Παππάς και Νοτοπούλου φωτογραφήθηκαν περιχαρείς να κάνουν την πρώτη τους βόλτα, ενώ το βαγόνι ήταν εντελώς ακίνητο. Μέχρι τις εκλογές είναι ικανοί να μοιράσουν και κάρτες πολλαπλών διαδρομών», ανέφεραν χαρακτηριστικά οι ίδιες πηγές από την Νέα Δημοκρατία.

Πηγή: eletherostypos.gr