Ε.Τ: Τι απαντά η ΓΓΔΕ για το τηλε-bullying της εφορίας σε 83.000 οφειλέτες
16/06/2016 14:34
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ε.Τ: Τι απαντά η ΓΓΔΕ για το τηλε-bullying της εφορίας σε 83.000 οφειλέτες

Ανακοίνωση με την οποία απαντάει στο αποκλειστικό δημοσίευμα του «Ελεύθερου Τύπου»για την υιοθέτηση μεθόδων εισπρακτικών εταιριών από το υπουργείο Οικονομικών, προκειμένου να μαζέψει 4 δισ. ευρώ από παλαιά και νέα ληξιπρόθεσμα από 83.000 οφειλέτες, εξέδωσε η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ).

Τις τηλεφωνικές οχλήσεις στους πολίτες που χρωστούν στην εφορία πραγματοποιούν οι υπηρεσίες της ΓΓΔΕ του υπουργείου Οικονομικών, με σκοπό να τους πιέσουν για την άμεση εκπλήρωση φορολογικών τους υποχρεώσεων που «τρέχουν» αυτές τις μέρες. Σύμφωνα με την ανακοίνωση-απάντηση της ΓΓΔΕ, ωστόσο, η διαδικασία των τηλεφωνικών κλήσεων από υπαλλήλους του υπουργείου Οικονομικών προς τους φορολογούμενους εφαρμόζεται από τον Απρίλιο του 2012, προκειμένου να τους «υπενθυμίσουν» την υποχρέωσή τους για υποβολή φορολογικών δηλώσεων και για τυχόν ληξιπρόθεσμες οφειλές τους και όχι ως «μέσο απειλής».

Δείτε την ανακοίνωση με την οποία η ΓΓΔΕ προσπαθεί να μαζέψει τα… ασυμμάζευτα:

Με αφορμή δημοσιεύματα και αναφορές σε μέσα ενημέρωσης σχετικά με τηλεφωνικές κλήσεις προς φορολογούμενους, που έχουν οφειλές στο δημόσιο, η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων διευκρινίζει τα εξής:

1.Πρόκειται για διαδικασία, η οποία εφαρμόζεται από τον Απρίλιο του 2012 κι έχει περιληφθεί και σε προηγούμενα Επιχειρησιακά Σχέδια της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων.

2. Οι κλήσεις πραγματοποιούνται από υπαλλήλους του Υπουργείου Οικονομικών και μόνο.

3. Ο σκοπός των κλήσεων είναι να υπενθυμίσει στους φορολογούμενους την υποχρέωση υποβολής δηλώσεων, τις τυχόν ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις τους, αλλά και να τους συμβουλεύσει για το πώς θα τις τακτοποιήσουν. Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί μέσο απειλής και πίεσης προς το φορολογούμενο. Οι κλήσεις διενεργούνται σε συγκεκριμένο πλαίσιο ευγένειας και ενημέρωσης και δεν έχουν καμία σχέση με φαινόμενα εκφοβισμού, όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα.

4. Πρόκειται για μία διαδικασία, η οποία βοηθάει (εκ του αποτελέσματος) τους πολίτες να τακτοποιούν τις οφειλές τους, αφού τα στοιχεία του πενταμήνου Ιανουαρίου-Μαΐου δείχνουν ότι έχει τακτοποιηθεί το 65% του ληξιπρόθεσμου χρέους, στο οποίο στοχεύουν οι συγκεκριμένες οχλήσεις (κλήσεις και e-mail).

Διαβάστε ολόκληρο το σημερινό δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου ΕΔΩ.

eleftherostypos.gr