Σπίρτζης υπέρ Λυμπερόπουλου στη δίκη με την Beat
08/11/2018 16:28
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σπίρτζης υπέρ Λυμπερόπουλου στη δίκη με την Beat

Με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη στο πλευρό του κατέβηκε στη δίκη για την αντιδικία του με την εταιρεία Βeat, ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος.

Με την αγωγή που συζητήθηκε σήμερα, η Beat ζητεί αποζημίωση ύψους 260 χιλιάδων ευρώ κατηγορώντας τον κ. Λυμπερόπουλο για συκοφαντική δυσφήμιση σε βάρος της με αφορμή αναφορές του γνωστού συνδικαλιστή πως η εταιρεία έχει βρει τρόπους να μην πληρώνει φόρους στην Ελλάδα. Η Beat υποστηρίζει ότι οι ισχυρισμοί του κ. Λυμπερόπουλου οδήγησαν σε ζημία της εταιρείας καθώς, όπως αναφέρει, το 20% από τους περίπου 8.000 οδηγούς ταξί με τους οποίους συνεργάζεται, σταμάτησαν για μεγάλο χρονικό διάστημα να χρησιμοποιούν τη διαδικτυακή πλατφόρμα.

Σπίρτζης: Υπερασπίστηκε τον κλάδο του

Ο υπουργός υποστήριξε πως υπήρξε κενό νόμου και αταξία στον συγκεκριμένο κλάδο: "Ένα εξάμηνο πριν την ψήφιση του νέου νόμου τον Μάρτιο του 2018, υπήρξαν ανώνυμες αναφορές στο υπουργείο σε σχέση με τον τρόπο πληρωμής της εταιρείας. Καταγγελόταν πως οι οδηγοί λάμβαναν χρήματα με εμβάσματα από το εξωτερικό, άρα χρήματα έφευγαν από τη χώρα" κατέθεσε, προσθέτοντας όμως πως δεν γνωρίζει αν έχουν γίνει έλεγχοι των αρχών. Όπως επεσήμανε, πριν την ψήφιση του Νόμου 4530/2018 "υπήρχε νομική αταξία, κενό νόμου και παράβαση νόμου, καθώς σε ορισμένα επαγγέλματα είχαμε καταστρατήγηση τιμής".

"Είναι καθήκον του να υπερασπιστεί τον κλάδο σε θεσμικό πλαίσιο. Σε αυτό το μέτρο κινήθηκε" σχολίασε για το περιεχόμενο δηλώσεων του Θύμιου Λυμπεροπούλου.

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, σύμφωνα με την αγωγή, "έχει προχωρήσει σε προσβλητικούς χαρακτηρισμούς και αναληθείς ειδήσεις, που αμαύρωσαν τη φήμη της εταιρείας, θέτοντας σε κίνδυνο την εμπορική πίστη, την επαγγελματική υπόσταση και το εμπορικό μας μέλλον, εν γνώσει του Θύμιου Λυμπερόπουλου ότι τα από μέρους του διαδοθέντα είναι πλήρως αναληθή".

Μεταξύ των δηλώσεων που αποδίδονται στον πρόεδρο του ΣΑΤΑ είναι ο ισχυρισμός του ότι από το 2011 η Βeat φοροδιαφεύγει, λειτουργεί παράνομα και ότι διατηρεί offshore σε νησιά, όπου και καταλήγουν τα έσοδα της εταιρείας.

"Αναχρονιστής"

"Ακολουθεί αναχρονιστικά πρότυπα. Δεν αγκαλιάζει την καινοτομία που φέρνουμε, δεν την αναγνωρίζει. Θέλει να αφήσει τον κλάδο όπως ήταν πριν 20 χρόνια", απάντησε εντός του δικαστηρίου, καταθέτοντας ως μάρτυρας η οικονομική διευθύντρια της Beat, η οποία είπε πως η εταιρεία ελέγχεται τακτικά από τις φορολογικές αρχές, ενώ δεν καταβάλλει φόρο εισοδήματος καθώς είναι ελλειμματική.

"Τα δημοσιεύματα μας έπληξαν και αναγκαστήκαμε να κινηθούμε δικαστικά. Το τελευταίο τρίμηνο του έτους, λόγω εποχικότητας, είναι το καλύτερο τρίμηνο με 40% αύξηση. Τα αναληθή δημοσιεύματα και ο δημόσιος λόγος του Θ. Λυμπερόπουλου που εντάθηκε τον Σεπτέμβριο του 2017 είχε σαν αντίκτυπο όχι αναμενόμενη αύξηση. Χρειάστηκαν πρόσθετες ενέργειες όπως η πρόσληψη συμβούλων διαχείρισης και διαφημιστικής καμπάνιας, ύψους 270.000 ευρω".

Στο δικαστήριο, όπου βρέθηκαν δεκάδες αυτοκινητιστές για να παρακολουθήσουν τη διαδικασία, το "παρών" έδωσε τόσο ο ιδρυτής της Taxibeat Νίκος Δανδράκης, όσο και ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπεροπουλος.

Πηγή:capital.gr