Το παρασκήνιο της άθλιας επίθεσης του Τζιτζικώστα στον Σαμαρά
21/10/2015 17:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Το παρασκήνιο της άθλιας επίθεσης του Τζιτζικώστα στον Σαμαρά

Περισσότερο πιθανή από ποτέ είναι η διάσπαση με ευθύνη μυστικοσυμβούλων, επικοινωνιολόγων και διάφορων τύπων που κατευθύνουν υποψήφιους σε συγκεκριμένους δρόμους και τους οδηγούν τελικά σε πολύ επικίνδυνες ατραπούς.

Το τραγικό λάθος (;) που έκανε χθες ο κ. Τζιτζικώστας, να «αδειάσει» την κυβέρνηση Σαμαρά και προσωπικά τον πρώην πρωθυπουργό δήθεν για να δείξει αυτονομία, έχει προκαλέσει σφοδρές πολιτικές αντιδράσεις.

Ο κ. Σαμαράς τους τελευταίους μήνες κινήθηκε με απόλυτο σεβασμό στις εσωκομματικές διαδικασίες και έχοντας ως πρώτο μέλημα την ενότητα της παράταξης. Δεν παρενέβη υπέρ ή κατά κανενός υποψηφίου και δεν είπε σε κανέναν βουλευτή ή πρώην υπουργό που χρεώνεται ως «Σαμαρικός» να στηρίξει τον Τζιτζικώστα ή τον Μεϊμαράκη ή οποιονδήποτε άλλον. Άλλωστε, για το λόγο αυτό στενοί συνεργάτες του ή φίλοι του στηρίζουν φανερά τον Μεϊμαράκη και άλλοι στηρίζουν τον Τζιτζικώστα, ενώ υπάρχουν και πολλοί που καλοβλέπουν την προοπτική Άδωνι.

Η σοβαρή και υπεύθυνη στάση αποστασιοποίησης του κ. Σαμαρά εκλήφθηκε προφανώς ως αδυναμία ή ως αδιαφορία. Κάποιοι πίστεψαν ότι μπορούν να έχουν μεγαλύτερη περπατησιά απ' ότι τους πρέπει και μάλιστα αποφάσισαν για το λόγο αυτό να ακυρώσουν ό,τι καλό έκανε τα προηγούμενα χρόνια η Νέα Δημοκρατία.

Ο Απ. Τζιτζικώστας για παράδειγμα πίστεψε ότι το μπόι του είναι μεγαλύτερο κι από τη σκιά του και παρ' ότι υποστηρίχθηκε απ' όλους ως ο νέος και άφθαρτος, νομίζει ότι με το να γίνει «πατροκτόνος» θα αποδείξει ότι είναι και ικανός.

Η διάλυση της ΝΔ και η δημιουργία ενός νέου κόμματος δεν συνεπάγεται την αποδοκιμασία των προηγούμενων ηγετών που έδωσαν την ψυχή τους για την παράταξη και την πατρίδα. Ο Αντ. Σαμαράς θα μπορούσε να «σταυρώσει» χίλιες φορές τον Κ. Καραμανλή για την καταστροφική του πενταετία. Δεν το έκανε, στήριξε τα καλά που έγιναν και πήγε παραπέρα. Ο Τζιτζικώστας γιατί άραγε έχυσε την καρδάρα με το γάλα προτού καν αποκτήσει τον δικό του βηματισμό; Ποιος του φούσκωσε τα μυαλά και τον έκανε να επιτεθεί και να αποδοκιμάσει τον Σαμαρά; Και τι πιστεύει άραγε; Ότι οι νεοδημοκράτες τρώνε κουτόχορτο και δεν καταλαβαίνουν ότι κάτι παίζεται στο παρασκήνιο; Ότι κάποιοι μαγειρεύουν το μέλλον της παράταξης χωρίς τους οπαδούς της; Ότι γίνονται deal πολύ βρόμικα και τα οποία θα αποκαλυφθούν όταν θα είναι αργά για τη Νέα Δημοκρατία;

Όποιος έχει τις αντοχές ας ρίξει μια ματιά σε ορισμένα μέσα ενημέρωσης που το παίζουν υποστηρικτές της ΝΔ και το μόνο που κάνουν είναι να παίζουν βρόμικα παιχνίδια. Για παράδειγμα στα Παραπολιτικά να διαβάσει κανείς την αρθρογραφία μετά το ατόπημα Τζιτζικώστα θα αντιληφθεί ότι έχει γίνει deal τεραστίων διαστάσεων προκειμένου να αδειάσουν τον Σαμαρά για να το παίξουν ανεξάρτητοι. Μόνο που δεν πανηγυρίζουν οι όψιμοι τιμητές της νεοδημοκρατικής ιδέας με αυτή την πρωτοφανή αθλιότητα του Τζίτζι.

Το είπαμε και το ξαναλέμε. Η νιότη, τα φρέσκα πρόσωπα και οι «άφθαρτοι» πολιτικοί δεν εγγυώνται και το καλύτερο αποτέλεσμα. Ο κ. Τζιτζικώστας οφείλει να εξηγήσει γιατί έκανε αυτή την επίθεση στον Σαμαρά. Να κάνει επίθεση και να απαγκιστρωθεί από το παρελθόν να το καταλάβουμε, όχι όμως ακυρώνοντας την ιστορία του κόμματος και της χώρας.

Αν ο Περιφερειάρχης έχει επιλέξει τον ολισθηρό δρόμο του συμβιβασμού ή της οσφυοκαμψίας τότε θα καταλάβει ότι θα βρει μπροστά τους όλους τους νεοδημοκράτες. Ελπίζουμε μόνο να μην φτάσει μέχρι το τέλος η αθλιότητα.

Υ.Γ. Διαψεύδονται ως αναληθείς πληροφορίες που αναφέρουν ότι το «άδειασμα» στον Σαμαρά από τον Τζιτζικώστα έγινε έπειτα από παρότρυνση επικοινωνιολόγου, άλλοτε συνεργάτη του Σαμαρά που έφυγε κακήν κακώς από το Μαξίμου, ο οποίος από τότε βγάζει οργή και μίσος για τον πρώην πρωθυπουργό. Επίσης, διαψεύδονται ως αναληθείς και οι κακές γλώσσες που λένε πως ο εν λόγω κύριος διατηρεί επαφές με το «συγκρότημα Κουρτάκη».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ξενοφώντας avatar
    Ξενοφώντας 21/10/2015 18:19:31

    Να γιατί η Ν.Δ. δεν έχει κανένα μέλλον...
    Όποιος και να βγή Πρόεδρος, η μελλοντικές αποτυχίες είναι βέβαιες.
    Ένα νέο κόμμα, απαλλαγμένο από τους αποτυχόντες του παρελθόντος, πρέπει να δημιουργηθή.
    Με τον Αντώνη Πρόεδρο, και τον Κώστα (εάν έχη τέτοιο προσανατολισμό) μαζί.
    Αλλοιώς, κλάψε την ...Αλεξάνδρεια πού χάνεται...
    Αντώνη μ' ακούς ?

  2. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 21/10/2015 18:20:09

    Οι υπόλοιποι δεν μας ενδιαφέρουν.Το θέμα είναι η πολιτική μυωπία όσων εξ ημών βιάστηκαν να στηρίξουν αυτον τον επηρμένο φελο.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Κώστας ΜΠ 22/10/2015 18:39:49

      Σωστός...

  3. Ηλίας Θεοχάρης avatar
    Ηλίας Θεοχάρης 21/10/2015 18:21:30

    Δε πρέπει να προξενεί εντύπωση η στάση του κ Τζιτζικώστα. Τα ίδια και έκανε στις περιφερειακές εκλογές. ’’ Άδειασε ’’ το κόμμα ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΣ τους πάντες . Γιατί να μην το ξανακάνει. Ελπίζω όμως να θυμάται ότι αυτή τη φορά θα των ψηφίσουν Νεοδημοκράτες.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ηλίας Θεοχάρης 22/10/2015 18:40:00

      Σωστός

  4. ΕΙΡΗΝΗ avatar
    ΕΙΡΗΝΗ 21/10/2015 18:36:22

    Παρακαλώ, όσοι κάνετε σχόλια και επιτίθεστε, πριν αναρτήσετε το σχόλιο σας ,παρακολουθείστε στο YOUTUBE , τί ακριβώς είπε ο Απόστολος Τζιτζικώστας στη συνέντευξή του στον ΑΝΤΕΝΑ, γιατί φαίνεται, ότι εκφέρετε κρίσεις, ενώ δεν έχετε καν ακούσει, τί είπε. Επίσης παρακαλώ , παρακολουθείστε ολόκληρη την ομιλία του στην Αθήνα στο Γκάζι. Είμαι σίγουρη ότι αφού τον ακούσετε, τότε θα τολμήσετε , τότε θα αλλάξετε και τότε θα κερδίσουμε όλοι μαζί και μαζί με εμάς η Ελλάδα !!!

  5. Factor X Junior avatar
    Factor X Junior 21/10/2015 18:40:36

    Επειδή ακούσαμε γράφουμε...

  6. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 21/10/2015 19:21:26

    H διασπαση μονο σε επιπεδο βασης μπορει να συμβει. μονο σε πραγματικο ιδεολογικο οικονομικο επιπεδο.

    οπως και η διαλυση.

    οπως και η αναπτυξη του κομματος.

    ειναι υπαρκτο το σεναριο (αν και οχι πιθανο) διοτι αρκετοι εντος της ΝΔ δεν ειναι πλεον δεξιοι-κεντροδεξιοι αλλα κεντροαριστεροι.

  7. Χρονογράφημα avatar
    Χρονογράφημα 21/10/2015 19:21:29

    Επιτέλους, σκάει κι αυτό το μπαλόνι!!! Μέρες τώρα μ' έτρωγε να γράψω γι΄αυτό τον ξαφνικό έρωτα των ΜΜΕ με τον περιφερειάρχη, όπου όλοι ξέχασαν ότι είναι γιος -μακαρίτη πλέον- παλαιού βουλευτή και υπουργού (άρα και αυτός τζάκι), ότι απέτυχε να εκλεγεί βουλευτής ο ίδιος, ότι έγινε περιφερειάρχης λόγω της γνωστής ιστορίας με τον Ψωμιάδη, ότι στην περιφέρεια "έστηνε" επίσημους προσκεκλημένους επειδή αδυνατούσε να αποχωριστεί εγκαίρως το μαξιλάρι του (ελπίζω να έχει αλλάξει βιορυθμούς τώρα που θέλει ν' ανέβει κατηγορία). Το πώς αυτός ο άνθρωπος πήρε εκείνο το 72% παραμένει ένα από τα μυστήρια της ζωής (προσωπικά έριξα λευκό ενώ για δήμαρχο σαφώς και ψήφισα τον εργατικό πλην χαμηλών τόνων Καλαφάτη που γνωρίζω από το σχολείο και του οποίου τη στάση εκτιμώ). Δεν ξέρω ποιοι τον φενάκισαν, όπως θα έλεγε ο αλεξανδρινός ποιητής, αλλά ακόμη και το ισχυρότερο μέσον μπορεί να πάει μόνον μέχρι τη Σκηνή. Επάνω στη Σκηνή είσαι μόνος σου. Κι εκεί φαίνονται όλα.

  8. Elena avatar
    Elena 21/10/2015 20:19:52

    Συμφωνω με το αρθρο , Από νωρίς χθες το απόγευμα το parapolitika προανήγγειλε ότι ο Τζιτζι θα αδιαζε τον Σαμαρα σε συνέντευξη του το βράδυ. . ..Μάλλον κάτι θα είχαν γνώση

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Elena 22/10/2015 18:44:57

      Πολύ κακό δείγμα να υποστηρίζεται από τέτοιους δημοσιοκάφρους ο Τζίτζι...

      Και δικαιώνονται όσοι περίμεναν να τον ακούσουν λόγω γεγονότων όπως οι περιφερειακές όπου έκανε πόλεμο στο Σαμαρά για να πάρει ψήφους αριστερών...

      Προσωπικά το έχω πει. Μόνη επιλογή για πατριώτες ο Άδωνης που παραδέχεται τα λάθη του και δεν είναι αχάριστος. Ο Καρατζαφέρης τον έβριζε σκαιότατα και δεν απάντησε ποτέ. Ήταν δεξιός ανέκαθεν, αυτοδημιούργητος, εργατικός σα σκυλί. Το αν κάνει για αρχηγός της ΝΔ δεν ξέρω, κάνει σίγουρα για θέση ευθύνης αφού ως υπουργός πήγε αρκετά καλά αναλόγως των πολύ δύσκολων συνθηκών που αντιμετώπιζε η χώρα με ευθύνη των πρηγούμενων. Ενώ τώρα ο Κουρουπλής πχ, κλείνει τις μισές ΜΕΘ που υπήρχαν επί Γεωργιάδη.

  9. Ερμής avatar
    Ερμής 21/10/2015 20:29:39

    Είναι πλέον σχεδόν βέβαιη η επικράτηση του Βαγγέλη. Πολύς θρήνος όμως έπεσε για τον Σαμαρά στη σελίδα και τα σχόλια, κάτι που δυσκολεύομαι να εννοήσω.

  10. Επαρχιώτης avatar
    Επαρχιώτης 21/10/2015 20:40:08

    Βλέπω την παράταξη που ίδρυσε ο Εθνάρχης να γίνεται κόμμα μονοψήφιο. Κάντε το Τσίπρα πρωθυπουργό για 3-4 τετραετίες μέχρι να γίνουμε Β.Κορέα.

  11. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 21/10/2015 20:43:28

    Θα επαναλάβω ότι η "δικαίωση" της αντιμνημονιακής δεξιάς - και αυτή περιλαμβάνει όχι μόνο την ΧΑ και τους ΑΝΕΛ αλλά κόσμο και κοσμάκη που δεν κατάλαβε τίποτα για το τι έγινε και τι μπορούσε να γίνει τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα περνάει μέσα από την ακύρωση του έργου Σαμαρά.Είναι πάρα πολλοί αυτοί που ενώ είναι υπεύθυνοι για τη χρεωκοπία προσπαθούν να αθωωθούν με τον τρόπο αυτό.
    Είναι καιρός να καταλάβουν όσοι θέλουν να δικαιωθεί ο Σαμαράς ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνο με την εκλογή ενός από τους υπουργούς του που συμμετείχαν στο έργο αυτό και αυτοί είναι δύο,ο Μητσοτάκης και ο Γεωργιάδης.Αυτοί και να ήθελαν δεν γίνεται να αποστασιοποιηθούν γιατί συμμετείχαν στην κυβέρνησή του.

  12. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 21/10/2015 20:50:09

    Οι βουλευτές που στηρίζουν τον GG, συμφωνούν άραγε με την πολεμική ρητορική που επέλεξε το επιτελείο του και ο ίδιος?
    Οι πρώην υπουργοί δηλαδή του Σαμαρά, το ανέχονται αυτό?
    Έχει να πει κάτι γι αυτό ο κος Μηταράκης, ο κος Σκρέκας, η κα Ασημακοπούλου (εκπροσωπος τύπου ΝΔ επι Σαμαρά). ο κος Κατσανιώτης, ο κος Κεδίκογλου (εκπροσωπος της κυβέρνησης Σαμαρα), θα συνεχίσουν να τον στηρίζουν?
    Σημειωτέον δε, όλοι αυτοί όπως και πολλοί άλλοι, οφείλουν την ύπαρξη τους, την πολιτική, στο Σαμαρά, σιαφορετικά δεν θα τους ήξερε ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας τους, όπως έλεγε και ο μακαρίτης Κατσιφάρας!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Igor Rasputin 22/10/2015 18:45:48

      Και η αχαριστία είναι εκ των μεγίστων κακών...

  13. Mπάμπης-Σητεία avatar
    Mπάμπης-Σητεία 21/10/2015 21:12:46

    Όποιος και να εκλεγεί αρχηγός έχουμε ιερή υποχρέωση απέναντι στο κόμμα και κυρίως την πατρίδα να τον ακολουθήσουμε...Καλό είναι να αφήσουμε τη γκρίνια και να επικεντρωθούμε στην επόμενη μέρα και στο πως θα πέσει ο Τσίπρας και η παρέα του.Ο κόσμος της Ν.Δ κουράστηκε με τις διασπάσεις και πλέον δεν θα συγχωρέσει κανέναν που θα προχωρήσει σε τέτοιες κινήσεις και πρακτικές.Φτάνει πια!!!

  14. Thomas avatar
    Thomas 21/10/2015 21:15:23

    Τόσες μέρες τώρα αυτον αβαντάρατε. Τώρα είδατε το φώς το αληθινό;
    Όσο και αν σας φανεί παράξενο ο μόνος που μπορεί να κρατήσει την ΝΔ και ακόμα περισσότερο την Ελλάδα όρθια είναι ο Γεωργιάδης.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Thomas 22/10/2015 18:46:08

      Να αγιάσει το στόμα σου!

  15. roadrunner avatar
    roadrunner 21/10/2015 21:57:20

    Φίλε @ψυχραιμία. Αν επιτρέπεις να επισημάνω ότι οι ΑΝΕΛ και οι ΧΑ είναι πλέον μνημονιακότεροι των "πρώην μνημονιακών" (κυβέρνηση Σαμαρά). Διότι ψηφίζουν ΝΑΙ σε χειρότερα μνημόνια. Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω με τα γραφόμενά σου. Οι υποψήφιοι που μπορούν να αναδείξουν και να εξαργυρώσουν εκλογικά για την ΝΔ το έργο Σαμαρά δεν μπορεί να είναι οι Τζιτζι και Μεϊμαράκης για τους λόγους που αναφέρεις. Προσωπικά προτιμώ τον Αδωνη επειδή είναι αυτοδημιούργητος.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ roadrunner 22/10/2015 18:46:26

      +1000

  16. Ηλιοποτης avatar
    Ηλιοποτης 21/10/2015 22:12:46

    Απο όλα περισσότερο με ενόχλησε ότι η επίθεση κατα Σαμαρα είχε απο χθες το μεσημέρι προαναγγελθεί απο τον Κουρτακη στα Παραπολιτικα.... Σου μιλάνε μετα για ανανεωση!

  17. MICHAEL avatar
    MICHAEL 21/10/2015 23:01:51

    Ο ΝΕΟΣ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΕΝΩΤΙΚΕΣ Η ΔΙΑΛΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΜΜΑ? Ο ΝΕΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΦΑΕΙ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ!! ΑΥΤΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ? ΑΥΤΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ? ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ?

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ MICHAEL 22/10/2015 18:47:28

      Να κάνω μια επιπόλαιη εκτίμηση για τον Τζιτζι; Ένα ψώνιο είναι που νομίζει ότι θα γίνει ο νέος Κωνσταντίνος Καραμανλής που θα ενώσει τους Έλληνες από αριστερά ως δεξιά.

  18. Σ/ς avatar
    Σ/ς 21/10/2015 23:42:33

    Ποιος του φούσκοσε τα μυαλά;Μα φυσικά όλοι αυτοί που είναι γύρω του και ευνοήθηκαν τα μάλα από τον Σαμαρα (Ασημακό-μηταρό-Μαρκό..ειδικά αυτός πολύ αχάριστος βρε παιδίμου)Τα βλέπεις Αντώνη; Εσύ δεν είχες δίπλα σου φίλους αλλα φίδια.Ευτηχώς υπήρχε ο Αδωνης και υπεράσπιζε τον πολύ σοβαρό έργο σου και ο Κυριάκος που παρ'οτι Μοτσοτάκης λέει και καμιά καλή κουβέντα για την περίοδο που κυβερνούσες τηνχώρα και την έβγαλες από το σκοτάδι.Η Ν.Δ. βάρεσε διάλυση ,ας το καταλάβουμε ,δεν είναι σοβαρα πράγματα αυτά που συμβαίνουν στη παράταξη.Μόνο δυο την σώνουν εαν ενώσουν τις δυνάμεις των. Καραμανλής -Σαμαράς συνεπικουρούμενη και από τον Κυριάκο.

    • Δεξιός! μόνο. avatar
      Δεξιός! μόνο. @ Σ/ς 22/10/2015 10:50:23

      πες τα!

  19. blackunder avatar
    blackunder 21/10/2015 23:56:53

    Αγαπητέ Φάκτορα, αναγνώρισε το λάθος να στηρίξεις εναν κεντρώο πολιτικό γόνο σαν τον Τζιτζικώστα.
    Ανθρώπινα τα λάθη. Μην ασχολείστε άλλο με αυτόν, μαυρίστε τον, ούτε φωτογραφία μη δείχνετε.
    Νομίζω ότι όλοι εμείς που στηρίζαμε Σαμαρά είμαι δεξιοί, αν θέλαμε κέντρο θα ψάχναμε αλλού.

  20. Βιεννεζος avatar
    Βιεννεζος 22/10/2015 00:19:47

    Δεν μου κάνει εντύπωση. Ψηφίστε τρεχαγυρευόπουλο να σωθεί ο τόπος...

  21. Φανούρης avatar
    Φανούρης 22/10/2015 00:40:46

    Ο Τζιζ έσπειρε τα ζιζάνια του διχασμού.

  22. Mr.Panos avatar
    Mr.Panos 22/10/2015 07:47:22

    Tο να βγαίνεις και να καταργείς εναν ''ΑΘΛΟ''κατι φαίνεται δεν πάει καλά με σένα αντε να πιείς κανένα φρεντο καπουτσίνο που μας θέλεις και αρχηγίες!!!

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Mr.Panos 22/10/2015 18:48:53

      Έτσι! Και μιλάμε για άθλο που δεν έχει επιτευχθεί ποτέ σε πολλαπλά επίπεδα (οικονομικό, κοινωνικό, εξωτερικής πολιτικής,

  23. brand avatar
    brand 22/10/2015 09:15:41

    Από Θεσσαλονίκη είμαι και έχω παρακολουθήσει πολλές φορές συνεντεύξεις του. Για αυτό και απορούσα που είχε ρεύμα. Είναι πολύ λίγος. Κατά τη γνώμη μου όχι αρχηγός, όχι υπουργός, όχι βουλευτής ούτε για γενικός γραμματέας δεν είναι ικανός. Όλο φιγούρα και επίδειξη χωρίς περιεχόμενο και χωρίς ουσία, επαναλαμβάνει συνεχώς (ή μήπως παπαγαλίζει) χιλιοειπωμένες κοινοτοπίες. Δύο τρεις συνεντεύξεις με καλούς δημοσιογράφους και θα φανεί πόσο γυμνός είναι. Για μένα μόνο ένας αξίζει ο ΑΔΩΝΙΣ. Δεν θέλω κανέναν από τους υπόλοιπους.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ brand 22/10/2015 18:49:43

      Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση της ιδιαίτερης εκτίμησης που έχω στον Άδωνη και της μηδενικής στον Τζίτζι.

    • λαέρτης avatar
      λαέρτης @ brand 22/10/2015 22:05:20

      ++++++++++++++++++

  24. ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ avatar
    ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ 22/10/2015 12:56:30

    Μας υποδεικνύει νωρίτερα η ΕΙΡΗΝΗ να τον ακούσουμε πριν τον κρίνουμε. Τον ακούσαμε. Και μίλησε για κακόγουστο αστείο πως τον στηρίζει ο Σαμαράς. Γιατί θα ήταν κακόγουστο και γιατί θα ήταν αστείο ΑΝ τον στήριζε ο Σαμαράς; Μήπως γιατί ο ίδιος ΔΕΝ στήριζε το Σαμαρά; Δυστυχώς ο G.G. είναι άπειρος. Γιατί δεν παίρνει μερικά μαθήματα για το πώς φερόμαστε σε πρώην πρωθυπουργούς και σε πρώην εκλεγμένους από τη βάση αρχηγούς; Δεν κερδίζεται το ακηδεμόνευτο που θέλει να λανσάρει με τέτοιες προσβλητικές ενέργειες.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ 22/10/2015 18:50:27

      Τα ψώνια έτσι κάνουν. Και καλά που ξεβρακώνεται από τώρα.

  25. Μαρἰ Καρμίρω avatar
    Μαρἰ Καρμίρω 22/10/2015 13:07:15

    Ειδε την σκια του ενα τζιτζικι μια φορα και σκιαχτηκε!
    -Τοσος μεΓαλος ειμαι πια;;;; ειπε και διαλεξε και ονομα!
    Για την σκια του!
    Τον ειπε ..Κωστα!

    – αχ ΤζιΤζιΚωστα μου! ΞηΜερώνει!
    κι οι μερες, οι ξημερωτές, δεν εχουνε Σκιές

  26. Nίκος avatar
    Nίκος 22/10/2015 14:32:55

    Οταν βλέπω σχόλια του τύπου οτι θα κερδίσει ο Μειμαράκης πραγματικά γελάω....Ποιος ; αυτός που έχασε με επτάμισι μονάδες διαφορά τον Σεπτέμβριο....Ειλικρινά είναι για γέλια ο συλλογισμός....ο Νεοδημοκράτης πλέον δεν τρώει κουτόχορτο....Πάρτε το χαμπάρι....Εδώ δεν έφαγε όταν κέρδισε ο Σαμαράς που όλοι τον βαπτίσανε προδότη και προεξοφλούσανε οτι θα κερδίσει η Ντόρα θα φάει τώρα;Οσο για τον Τζιτζκώστα τα είπαμε...το παιδάκι είναι πολύ μικρό για να κυβερνήσει ...έκανε και την χαζομάρα να στραφεί εναντίον του Σαμαρά οπότε πάει άπατο....να ταν και άλλος....Μόνο ο Αδωνις μπορεί ...Οσοι έχουν μυαλό το καταλαβαίνουν....Ο τύπος τους έχει όλους τους απέναντι για πρωινό και εφόσον βγει θα κυβερνήσει και σύντομα....και μπορεί να κυβερνήσει ...και με τις ευλογίες του Σαμαρά ....και στην Μαδρίτη μια χαρά τα είπανε....Ο μόνος που στήριξε και στηρίζει ακόμα την πολιτική Σαμαρά...και κάθεστε εδώ και μου λέτε για το παιδοβούβαλο;Τζιτζικώστα παλικαράκι μου εδώ δεν είναι περιφέρεια και θα το καταλάβεις πολύ σύντομα....

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Nίκος 22/10/2015 18:53:07

      Αμήν αλλά και οι νεοδημοκράτες που ψήφισαν Καμμένο ή απείχαν θα ψηφίσουν τώρα. Και αυτοί βρίζουν ακόμη το Σαμαρά. Δεν είναι εύκολο να βγει άκρη με τέτοιο λαό πια...

  27. Xenos avatar
    Xenos 22/10/2015 14:54:05

    Εάν θυμάμαι καλά εσείς βρίζατε τον Αδωνι και γράφατε διθυράμβους για τον Τζιτζικωστα. Τι έγινε κύριε άρθρογραφε; σκωτσεζικο ντους από τον υποψήφιο του τιποτα;
    Ο μόνος που σεβάστηκε τον Σαμαρά και είναι ευγνώμων είναι ο Αδωνις. Κι ο Μητρικής έριξε την μπηχτή του. Είπε ότι επί Σαμαρά η ΝΔ ήταν κλειστό κομμα ενώ επί Τζιτζικωστα θα ανοίξει. Τέτοια αχαριστια προς τον άνθρωπο που τον ανέδειξε δεν έχω ξαναδεί. Τώρα εσείς καταλάβατε τι πρεσβεύουν όλοι αυτοί;

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Xenos 22/10/2015 18:53:20

      +1

  28. θεσσαλος avatar
    θεσσαλος 22/10/2015 15:04:32

    αδωνις και ξερο ψωμι!

  29. Pier avatar
    Pier 22/10/2015 15:42:53

    Ο μόνος που μπορεί να ξαναφέρει τη λογική στην παράταξη και κατ επέκταση και στην χώρα λέγεται Άδωνις Γεωργιάδης... Ο μόνος που τρέμουν οι Συριζοψεκασμένοι (μέχρι και εμπάργκο του είχαν κάνει), διότι τους κολλάει στον τοίχο. Είναι αδιάφθορος, αυτοδημιούργητος, δηλώνει υπερήφανος δεξιός και διαρκώς δηλώνει παντού πόσο υπερήφανος αισθάνεται που υπήρξε μέλος της κυβερνήσεως Σαμαρά... Με Βαγγέλη ή GG, η ΝΔ θα έχει πολύ σύντομα την τύχη του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και η Ελλάδα θα γνωρίσει για τα καλά τι πάει να πει αριστερό καθεστώς. Η ελπίδα για να ξεκουμπιστούν το συντομότερο τα σταλινοσοβιετικά κατακάθια είναι ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος έχει αποδείξει ότι δε θα τους αφήσει σε χλωρό κλαρί.24 ώρες το 24ωρο θα τους χορεύει μέχρι να πάνε στον αγύριστο.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Pier 22/10/2015 18:55:10

      Ακριβώς! Τον Άδωνη τον τρέμουν γιατί είναι αυτοδημιούργητος, δεν έκλεψε, δεν έμπλεξε, δεν είναι εξαρτημένος. Είναι ο νέος Μπακογιάννης. Ένας άνθρωπος του λαού που μπορεί να δουλέψει πολύ για την Ελλάδα ως πατριώτης. Και ξέρει και ποιος είναι ποιος εκεί μέσα...

  30. Ρηνα avatar
    Ρηνα 22/10/2015 18:14:40

    Ο Ελληνας οπως οι περισσοτεροι εχετε καταλαβει, τα τελευταια χρονια θελει μονο να καθεται στον καναπε και να παρακολουθει, να συγκρινει, να βαθμολογει, να επιλεγει. Πανε οι εποχες που ετρεχε στις συγκεντρωσεις και ειχε ιδιαν αντιληψη τι καπνο φουμαρει ο καθενας. Συναντιοντουσαν οι ομοϊδεατες, ανταλλασσαν αποψεις και επιχειρηματα και ειχαν κατασταλαγμενη αποψη για τον καθενα. Ποιος ηταν ντομπρος, ποιος πονηρος, ποιος διπροσωπος, ποιος αποτελεσματικος κλπ.
    Σημερα, ετσι οπως εχουν τα πραγματα ποιος μπορει να σταθει στο κουτι και πριν προλαβει ο αλλος να πει τον προβληματισμο του να εχει αραδιασει σαραντα επιχειρηματα, με πειθω, τεκμηριωμενος και συναμα μαχητικος για την ιδεολογια του. Να μπορει να ξεμπροστιαζει την ιδια στιγμη τους φαφλαταδες και να μην χρειαζεται να τα μαζευει γιατι δεν κατεχει το θεμα και να δειχνει αξιοθρηνητα παθητικος και αυτο να το πουλαει ταχα ευγενεια.....
    Οταν πατας καλα μπορεις να τα χωνεις "ευγενικα" αλλα σταθερα και να λες στον αλλο οτι λεει σαχλαμαρες και να του το αποδεικνυεις κιολας.
    Εδω εχουμε να δουμε σημεια και τερατα, ανθρωπους της πιατσας που απο τυχη ελαχε να μας κυβερνησουν και χρειαζεται απεναντι τους μαχη γιατι ο πολυς ο κοσμος θα κρινει απο το κουτι και μονο.Ποιος λοιπον ειναι ικανος να δωσει τη μαχη του χ/κουτιου και να επηρεασει πληθος κοσμου πριν αναλαβουν οι Ελληνοποιηθεντες νεοψηφοφοροι και τα διαλυσουν ολα; Ποιος μιλαει και δεν αλλαζεις καναλι απο βαρεμαρα; Εγω δεν θα ονοματισω γιατι σεβομαι ολους , ειναι δικοι μας ανθρωποι και ο καθενας εχει τα συν του αλλα αυτο το καιρο ας καταλαβουμε τι διακυβευεται. Ψηφιζουμε αυτον που φοβαται ο ΣΥΡΙΖΑ και ολοι ξερουμε ποιος ειναι......

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Ρηνα 22/10/2015 18:56:11

      Σαφέστατη. Το εμπάργκο που του είχε επιβάλλει είναι το μεγαλύτερο συν του.

  31. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ avatar
    ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 22/10/2015 19:32:06

    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΏΝ ΚΑΙ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΤΖΙΤΖΙΚΏΣΤΑ, ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ, ΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ.

  32. λαέρτης avatar
    λαέρτης 22/10/2015 22:02:39

    Ελπίζω να συμφωνείτε επιτέλους μαζί μου ότι ο άνθρωπος είναι στόκος...
    Σε καμία περίπτωση δεν έχει το απαραίτητο ανάστημα για Σαμαρική και πατριωτική στήριξη, γιατί είναι πολύ απλά το απόλυτο τίποτα με προσανατολισμό ΟΦΑ.. Και πάλι συγγνώμη ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΑΣ...

  33. Διογένης avatar
    Διογένης 22/10/2015 22:43:19

    O Τζ. ήταν ένας ακόμη από αυτούς τους δεξιούς που "βαρουσαν προσοχές" στη "διαπραγμάτευση" του Τσίπρα:

    http://www.enikos.gr/politics/297862,Tzitzikwstas-8a-eprepe-oloi-na-sthrizoyme-thn-kyvernhsh.html

    Είναι η χειρότερη δυνατή επιλογή για τη χώρα.

  34. ννν avatar
    ννν 22/10/2015 23:39:38

    Αδωνης και παλι,,,Αδωνης!

  35. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 23/10/2015 11:41:03

    «Ο Αντώνης Σαμαράς είναι ο άνθρωπος που θέλεις να έχεις μαζί σου όταν βρίσκεσαι σε κρίση. Για το θάρρος, την ηρεμία, τη διορατικότητα, το ρεαλισμό και την πρακτικότητά του».
    Με αυτά τα λόγια προσφώνησε τον πρώην Πρωθυπουργό της Ελλάδας, ο Γενικός Γραμματέας του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (ΕΛΚ) Ευρωβουλευτής Αντόνιο Λόπεθ Ιστούριθ
    ...και στη ΝΔ ...συνεχίζουν να ψάχνουν ακόμη αρχηγό, όταν στις τάξεις τους υπάρχει ένας διεθνής Ηγέτης?
    Πόσο αστείοι μπορεί να είναι, πόσο εγωιστές, πόσο τραγικοί, την ώρα που ο ανίκανος και κατά συνείδηση ψεύτης Τσίπρας κάνει πάρτι στις πλάτες των άγρια δοκιμασμένων Ελλήνων, την ώρα που καταστρέφεται η χώρα?

  36. airman avatar
    airman 23/10/2015 15:38:22

    Σε ένα μήνα το αποτέλεσμα θα έχει ορίσει τη σειρά που θα λάβουν οι υποψήφιοι. Υπό προϋποθέσεις (π.χ. διαφορά του πρώτου από το δεύτερο 8%-10%) θα μπορούσε ο δεύτερος να παραιτηθεί υπέρ του πρώτου. Ποιος δεύτερος θα έκανε μια τέτοια κίνηση;
    Υ.Γ. Ο Τζιτζικώστας ως πρώτος σίγουρα δεν θα είχε καμία αντίρηση!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.