Θύμα ιδεολογικής τρομοκρατίας και δημογραφικής μετάλλαξης η «Ελλάς των Ελλήνων»...
22/12/2019 11:00
Της Κρινιώς Καλογερίδου
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Θύμα ιδεολογικής τρομοκρατίας και δημογραφικής μετάλλαξης η «Ελλάς των Ελλήνων»...

Είχα καιρό να ακούσω ή να διαβάσω για τον ευαισθητοποιημένο σε θέματα μειονοτήτων στην Ελλάδα και υπέρμαχο των συμφερόντων του σκοπιανού-φιλοσκοπιανού ''Μακεδονισμού'' απόφοιτο του Harvard Παναγιώτη Δημητρά.

Σε σημείο μάλιστα τέτοιο, που νόμιζα πως τον είχα ξεχάσει από τότε που πρωτοαναφέρθηκα σε αυτόν στο άρθρο μου ''Μαθήματα κοπτοραπτικής υπό σκιάν και στο βάθος η προδομένη Μακεδονία...'' (23/9'19, antinews.gr)

Ώσπου, ω του θαύματος, είδα τυχαία προ ημερών στον Τύπο φαρδιά πλατιά τ' όνομά του: Παναγιώτης Δημητράς, πρόεδρος του Ελληνικού Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι, γνωστού ωςΕΠΣΕ, μέλος της Γραμματείας της Ένωσης Ουμανιστών Ελλάδας και πολλά άλλα...

- Μπα; Τι έκανε, πάλι, αυτός; αναρωτήθηκα με το μυαλό μου στη Μακεδονία.

Είχε σκορπίσει, λέει,urbi et orbi* μηνύσεις, κοινώς είχε επιδοθεί σ' ένα κρεσέντο** καταγγελιών κατά πολιτικών προσώπων (Αντώνη Σαμαρά, Γιάννη Πλακιωτάκη, Κυριάκο Βελόπουλο κλπ), σε συνέχεια των επωνύμων και μη που προηγήθηκαν.

Και είχαν προηγηθεί οι δημοσιογράφοι, οι άντρες της ΟΥΚ του Λιμενικού Σώματος (γιατί κατά τη διάρκεια της παρέλασης της 25ης Μαρτίου του 2011 είχαν βροντοφωνάξει ''ρατσιστικά συνθήματα''), ο πατέρας Αντώνιος της ''Κιβωτού του Κόσμου'' και η συγγραφέας Σώτη Τριανταφύλλου, την οποία είχε κατηγορήσει ατελέσφορα*** για παραβίαση του αντιρατσιστικού νόμου)...

Η κατηγορία κοινή, λίγο-πολύ, για όλους: διασπορά ψευδών ειδήσεων και χρήση ρατσιστικού, ξενοφοβικού λεξιλογίου (λαθρομετανάστες // λαθροεισβολείς // παράνομοι εισβολείς κλπ) κατά ορισμένων ανθρώπων, όπως οι μουσουλμάνοι μετανάστες.

Με αφορμή τους τελευταίους, συγκεκριμένα, είχε επικεντρώσει τα πυρά του προ ημερών κατά του Αντώνη Σαμαρά κατηγορώντας τον για τον όρο ''λαθρομετανάστες'' και τη φράση ''ένας άτυπος λαθρεποικισμός'', που χρησιμοποίησε στην τελευταία ομιλία του στο 13ο Συνέδριο της ΝΔ,)1 Δεκεμβρίου 2019).

Κοντά στον π. πρωθυπουργό δέχτηκε τα πυρά των μηνύσεών του κι ο υπουργός Ναυτιλίας της κυβέρνησης, όπως και ο Πρόεδρος της ''Ελληνικής Λύσης'' για τις ίδιες ή παρόμοιες ''ρατσιστικές'' φράσεις που χρησιμοποίησαν σε ομιλίες τους.

Αίσθηση ωστόσο είχε προκαλέσει η προηγηθείσα καταγγελία του κ. Δημητρά κατά του ιδρυτή της ''Κιβωτού'', ιερέα Αντώνη Παπανικολάου (ο οποίος σημειωτέον έχει βραβευθεί διεθνώς για το υποδειγματικό, ανθρωπιστικό έργο του με το βραβείο του ''Καλύτερου Ευρωπαίου πολίτη'' του Ιδρύματος Βραβείων Mary Chirwa και Nudge, Άμστερνταμ, Ολλανδία 2018), εναντίον του οποίου είχε ασκήσει έγγραφη καταγγελία, με στόχο να τρομοκρατήσει τον ίδιο και τους ''εν Χίω'' συνεργάτες και συνομιλητές του.

Ήθελε να τρομοκρατήσει ιδεολογικά, βασικά, δυο γυναίκες που σχετίζονταν άμεσα ή έμμεσα μαζί του με την κατηγορία της διασποράς ισλαμοφοβίας, ξενοφοβίας και μισαλλοδοξίας: τη δημοτική σύμβουλο της παράταξης ''Χίος Μπροστά'' Αγγελική Παμπάλου και την εισαγγελέα Χίου Σπυριδούλα Σταυράτη.

Η καταγγελία Δημητρά (24/11/'19)αφορούσε - επί λέξει - τη ''δημόσια υποκίνηση μίσους μέσω του διαδικτύου'', με αφορμή ''δύο ξενοφοβικές και ισλαμοφοβικές επιστολές της ''Κιβωτού'' το 2017 και το 2019, προς το Δημοτικό Συμβούλιο Χίου και άλλους φορείς...''.

Τα περαιτέρω της καταγγελίας κατά των προαναφερθέντων προσώπων δε με αφορούν, προς το παρόν τουλάχιστον, αφ' ης στιγμής επελήφθη η δικαιοσύνη. Όμως τα του προσώπου του καταγγέλλοντος αφορούν και εμένα και όλους τους άλλους Έλληνες, νομίζω.

Κι αυτό γιατί ο κ. Δημητράς έχει ενεργό ''προοδευτική'' (κατ' άλλους ''εθνομηδενιστική'' ) δράση εδώ και καιρό και προσπαθεί να επιβάλει ιδεολογική τρομοκρατία καταμηνύοντας όποιον ψελλίσει τον όρο ''λαθρομετανάστης'' ή ''λαθροεισβολέας'' για τις ορδές των μεταναστών που καταφθάνουν καταιγιστικά στη χώρα μας.

Είχαμε κάνει λόγο γι' αυτόν μήνες πριν, με αφορμή την εκπροσώπηση του ''Ελληνικού Παρατηρητηρίου...'' στο 1ο Συνέδριο της ''Φιλελεύθερης Συμμαχίας'' στο PlazaResort'' της Αναβύσσου (Απρίλιος 2007 ) από τον κ. Γρηγόρη Βαλλιανάτο, που είχε απευθύνει χαιρετισμό τότε παρουσία και άλλων εκπροσώπων διαφόρων Οργανώσεων και μικροκομμάτων εκτός Κοινοβουλίου.

Ανάμεσα σ' αυτά ήταν και το φιλοσκοπιανό ''Ουράνιο Τόξο'', που είχε στείλει εκπρόσωπό του στο Συνέδριο του νεοσύστατου κόμματος, για τα καθιερωμένα. Για να χαιρετήσει δηλαδή την ίδρυση της ''Φιλελεύθερης Συμμαχίας'', που είχε ενσωματωθεί στη ''Δημοκρατική'' της Ντόρας τον Σεπτέμβριο του 2011 και - προ των τελευταίων εθνικών εκλογών του '19 - έγινε δεκτή στους κόλπους της ΝΔ, μετά από πρόσκληση του Κυριάκου Μητσοτάκη στους... φίλους της αδελφής του, στο πλαίσιο της διεύρυνσης του κόμματος...

Στην πέμπτη θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας του κόμματος της ''Φιλελεύθερης Συμμαχίας'' το 2007 είχαμε δει να φιγουράρει το όνομα του Παναγιώτη Δημητρά, ο οποίος βρισκόταν προεκλογικά στην επικαιρότητα λόγω της συμπόρευσής του με εθνομηδενιστές της ''Φιλελεύθερης Συμμαχίας''.

Κάποια μέλη αυτής προωθούσαν τότε την ιδέα και τα αιτήματα της ''μακεδονικής μειονότητας'' ζητώντας την αναγνώρισή της στην Ελλάδα, ενώ τώρα, μετεκλογικά - όπως φαίνεται - επανήλθε στην επικαιρότητα ο επικεφαλής του ''Παρατηρητηρίου'' δια των μηνύσεων και της ιδεολογικής τρομοκρατίας...

Με αφορμή τις μηνύσεις αυτές, αξίζει να σταθούμε στα μηνυόμενα απ' αυτόν βασικά πρόσωπα, για να αποδείξουμε το έωλο της επιχείρησης σπίλωσής τους για τους λόγους που επικαλείται στις μηνυτήριες αναφορές του.

Για να αρχίσουμε απ' τον εκπρόσωπο της Εκκλησίας μας, το κωμικοτραγικό της μήνυσης εναντίον του έχει να κάνει κυρίως με το, ''έγκλημα'' καθοσιώσεως του πατέρα Αντώνιου να αποστείλει δυο επιστολές στους υπεύθυνους της επικείμενης δημιουργίας στη Χίο δύο κλειστών προαναχωρησιακών κέντρων, κοντά στις εγκαταστάσεις της ''Κιβωτού, με σκοπό να εκφράσει την αγωνία του στις αρχές για την προστασία των ασυνόδευτων ''προσφυγόπουλων''.

Ας σημειωθεί ότι η ''Κιβωτός'' της Χίου έχει φιλοξενήσει ήδη στις δομές της 200 τέτοια παιδιά, ασυνόδευτα προσφυγόπουλα, επιβεβαιώνοντας το θεάρεστο έργο ενός απλού ιερέα, που πέτυχε να μετουσιώσει στην πράξη τη βασική κοσμοθεωρία της χριστιανικής διδασκαλίας: το ''αγαπάτε αλλήλους''!..

Εναντίον αυτού του υποδειγματικού λοιπόν ανθρώπου και Έλληνα, που έχει περιθάλψει εκατοντάδες μουσουλμανόπαιδα στις δομές φιλοξενίας της ''Κιβωτού'' του, βρήκε να ασκήσει μηνυτήρια αναφορά ο επικεφαλής της ΜΚΟ ''Ελληνικό Παρατηρητήριο...'', κατηγορώντας τον ουσιαστικά ως ισλαμοφοβικό, άρα ρατσιστή, άρα ακροδεξιό, άρα φασίστα...

Και όλα αυτά σε αντίθεση, βέβαια, με τον ίδιο, τον ''δικαιωματιστή'', τον ''ανθρωπιστή'', τον ''πολύ δημοκράτη'' κ. Δημητρά, που κόπτεται για τα ανθρώπινα δικαιώματα των μειονοτήτων, των ''διαφορετικών'', και των θυμάτων μισαλλοδοξίας, ξενοφοβίας, ρατσιστικής βίας και ισλαμοφοβίας στη χώρα μας...

Μάλιστα... Χμ.... Ποιος τα λέει αυτά, όμως; Ο ''Διδάκτορας Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών'' του Harvard ή ο ''εθνομηδενιστής'' Δημητράς;

Μάλλον ο δεύτερος, θα 'λεγα, γιατί αν έκανε χρήση του πρώτου του τίτλου, δε θα ''κολλούσε'' στον όρο ''λαθρομετανάστης'', που δεν είναι κυριολεκτικός και όχι υποτιμητικός. Για τον λόγο αυτό, άλλωστε, αναφέρεται αυτούσιος σε ευρωπαϊκά κείμενα και σε νομικά κείμενα της χώρας μας, όπου ερμηνεύεται ως ''παράνομος μετανάστης'', κατά τον ίδιο τρόπο που ερμηνεύεται (χωρίς να εγείρει αντιδράσεις) ο όρος ''λαθρεπιβάτης''.

Έπειτα, ως απόφοιτος του τμήματος Πολιτικών Επιστημών του Παντείου, δε θα στρεφόταν κατά δημοσιογράφων που τόλμησαν να πουν τα πράγματα με το όνομά τους κριτικάροντας τα έργα και τις ημέρες του, γιατί θα έπρεπε να γνωρίζει ότι ''δημοσιογραφία είναι να δημοσιεύεις όλα αυτά που κάποιος άλλος δε θέλει να δημοσιευθούν, γιατί εμπεριέχουν στοιχεία αλήθειας''...

Στην περίπτωση μάλιστα των πολιτικών, ο κ. Δημητράς σύρθηκε κυριολεκτικά απ' την εμπαθή επιλογή του να κλείσει τα στόματα των ενοχλητικών (εν καιρώ δημοκρατίας) δια της ιδεολογικής τρομοκρατίας που θέλησε να επιβάλει μέσω μηνύσεων.

Στην κορωνίδα των πολιτικών προσώπων που μπήκαν στο στόχαστρό του είναι ο Αντώνης Σαμαράς, η ομιλία του οποίου (στο τμήμα του μεταναστευτικού) κίνησε - σύμφωνα με τον μηνυτή του - το μίσος κατά των προσφύγων και διέσπειρε ψευδείς ειδήσεις.

Ας δούμε όμως αν συμβαίνει αυτό που κατήγγειλε ο κ. Δημητράς, ακολουθώντας την ίδια λογική διαδρομή με εκείνον: Πρώτα πρώτα ήταν έωλη η στόχευσή του να ενοχοποιήσει τον πρώην πρωθυπουργό ως υπεύθυνο απαξίωσης και αποδόμησης της προσωπικότητας των μεταναστών, απ' τη στιγμή κατά την οποία ισχύει η ερμηνεία των όρων που δίνουν - όπως προανέφερα - τα ευρωπαϊκά και ελληνικά νομικά κείμενα.

Έπειτα, ήταν εμφανέστατη η προσπάθεια του Αντώνη Σαμαρά όχι ''να ενσπείρει το μίσος και να πυροδοτήσει διακρίσεις σε βάρος των προσφύγων και των μεταναστών που ήρθαν στη χώρα μας'', αλλά να αποδώσει ανάγλυφα τη δεινή θέση στην οποία βρίσκονται οι Έλληνες στους τόπους υποδοχής και φιλοξενίας τους.

Κι αυτό γιατί φτάσαμε στο σημείο, στα περισσότερα νησιά υποδοχής προσφύγων και μεταναστών, να έχει ξεπεραστεί προ πολλού το ανώτατο όριο φιλοξενίας τους, αφού ο αριθμός τους αγγίζει και το 40% ακόμα του κατά τόπους νησιωτικού πληθυσμού!

Όσο για το δεύτερο σκέλος της κατηγορίας περί διασποράς ψευδών ειδήσεων από τον πρώην πρωθυπουργό, κι εδώ καταρρίπτεται κι αποδεικνύεται έωλος ο ισχυρισμός του εκπροσώπου του ''Παρατηρητηρίου''.

Κι αυτό γιατί ο ισχυρισμός του Σαμαρά που τον εξαγρίωσε (ότι αυτοί που έρχονται στην Ελλάδα είναι στην πλειοψηφία τους μετανάστες κι όχι πρόσφυγες) επιβεβαιώνεται με στοιχεία απ' τον ίδιο τον αρμόδιο υπουργό και τους υπεύθυνους των δομών της χώρας μας στους τόπους υποδοχείς τους.

Με τα παρόντα δεδομένα, λοιπόν, η ιδεολογική τρομοκρατία που ασκεί ο εκπρόσωπος της ΕΠΣΕ - για να μας πείσει για το αληθές του λόγου του κατά των μηνυομένων - όχι μόνο δε συνάδει με δημοκρατική συμπεριφορά, αλλά παραπέμπει σε σκοτεινές περιόδους ιδεολογικής και ιδεοληπτικής χειραγώγησης.

Αποδεικνύει μάλιστα ότι ο κ. Δημητράς επικαλείται προσχηματικά τα ανθρώπινα δικαιώματα των μεταναστών, για να ακυρώσει ουσιαστικά την υπόσταση του ίδιου του κράτους, το οποίο θέλει να υποκαταστήσει στο όνομα της ''Πολιτικής Ορθότητας''.

Αυτή η τελευταία είχε αναδειχθεί, αν θυμάστε, απ' τη δεκαετία του '90 ακόμα - εποχή της μαζικής λαθρομετανάστευσης στην Ελλάδα και την υπόλοιπη Ευρώπη - ως προϋπόθεση συνύπαρξης των ετερογενών πληθυσμιακών ομάδων που κατέκλυζαν τότε την ''Γηραιά Ήπειρο''.

Κι αυτό ήταν μια απόφαση καταδικαστική για τα εθνικά κράτη, που έτρεμαν δικαιολογημένα την λαθρομετανάστευση υπό τον φόβο της αποδόμησης της ιστορίας τους και της απαξίωσης της θρησκείας τους. Έκτοτε αρχίσαμε να μιλάμε για ανθρώπινα δικαιώματα, για ισότητα και σεβασμό στη διαφορετικότητα.

Μόνο που όσο κι αν ακούγονται άγια όλα αυτά, δεν ήταν καθόλου, γιατί - στο όνομα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων (που κι εγώ υποστηρίζω θερμά συνταιριάζοντάς τα ιδανικά με την αγάπη για την πατρίδα και τη θρησκεία) - οι θιασώτες της Πολιτικής Ορθότητας (κυρίως της Αριστεράς και του Νεοφιλελευθερισμού) παραγκώνισαν τα πολιτικά δικαιώματα.

Κι αυτό είχε οδυνηρά αποτελέσματα ειδικά στην Ελλάδα, που δεχόταν την πλημμυρίδα της μετανάστευσης, όπως συμβαίνει και τώρα. Γιατί βρέθηκε ξαφνικά η χώρα μας, η χώρα που έδωσε τα φώτα στον δυτικό και παγκόσμιο πολιτισμό, να πορεύεται απογυμνωμένη από αξίες και ιδανικά, από εθνικά χαρακτηριστικά που κουβαλούσαν Ιστορία αιώνων.

Στο όνομα της ''Πολιτικής Ορθότητας είχε ισοπεδωθεί ο δημόσιος βίος και εξέλιπε, χάρη στην προπαγάνδα, κάθε έννοια εθνικού συμφέροντος. Ο εθνομηδενισμός και το ''σύνδρομο του μεγάλου αδελφού'' είχαν κυριεύσει τα πάντα εγκαθιδρύοντας τη Νέα Τάξη πραγμάτων στις μέχρι πρότινος δημοκρατίες, που έγιναν αίφνης... Οργουελικές!

Τέτοια δημοκρατία παρηκμασμένη μέσα σε ιδιότυπο Ολοκληρωτισμό ήταν κι αυτή που είχα περιγράψει στο άρθρο μου [''Ζούμε σε έναν παρηκμασμένο, ιδιότυπο «ολοκληρωτισμό εν δημοκρατία»;'' (3//4/'19)].

Μια δημοκρατία-κουτοκρατία, με εφησυχασμένους πολίτες και ανάπηρο κράτος, ενσωματωμένο στις ποικιλώνυμες ΜΚΟ της δήθεν ''προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων'' (πχ των ΛΟΑΤΚΥ), που απονεύρωσαν το έθνος μας και αντικατέστησαν με πολυπολιτισμικές γραφικότητες τα πατροπαράδοτα ελληνορθόδοξα χαρακτηριστικά του. Έτσι που να μοιάζει σήμερα με θύμα ιδεολογικής τρομοκρατίας και δημογραφικής μετάλλαξης ''η Ελλάδα με τα ωραία νησιά, τα ωραία γραφεία (μετανάστευσης), τις ωραίες εκκλησιές. // Η Ελλάς των Ελλήνων''****...

Το δυστύχημα μόνο είναι ότι αυτή η Ελλάδα που με κάνει να ντρέπομαι κάνει κάποιους άλλους να νιώθουν περηφάνια. Όπως τον κ. Δημητρά, ας πούμε, τον εκπρόσωπο του ανύπαρκτου πλέον διεθνώς ''Παρατηρητηρίου του Ελσίνκι'' ή τον πρωθυπουργό, τον Κυριάκο μας!.. Τον άνθρωπο που πιστέψαμε και ψηφίσαμε υπό τον φόβο παραμονής των εθνομηδενιστών προκατόχων του στην εξουσία...

Όμως, φευ, η μετάλλαξη της Ελλάδας και ο κατακερματισμός του εθνικού και κοινωνικού ιστού της δε φαίνεται να πτόησαν τόσο τον κ. Μητσοτάκη, ώστε να πάψει να ακολουθεί την καταστροφική πορεία του προηγούμενου στην Εξωτερική μας πολιτική, συμπεριλαμβανομένου του μεταναστευτικού.

Ούτε έδειξε να τον συγκλονίζει το γεγονός της μετατροπής της σε ''θέρετρο'' λαθρομεταναστών, μια χοάνη ατέλειωτης δυστυχίας που ποδηγετείται από αντεθνιστικές, αντιρατσιστικές, ''ανθρωπιστικές'', οργανώσεις επί τη βάσει ενός ''παγκοσμιοποιημένου φασισμού'' ή ενός ''σύγχρονου ολοκληρωτισμού''.

Όχι, δε φαίνεται να τάραξε τίποτε απ' όλα αυτά που ματώνουν καθημερινά την καρδιά μας τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Γιατί αν τον τάραζε, δε θα τον ακούγαμε να καταθέτει με εξαιρετική ειλικρίνεια την ομολογία πίστεώς του στον πολυπολιτισμό και τα ''φιλελέφτ'' δόγματα της ''ελίτ'' της παλιάς Ευρώπης.

Μιας ''ελίτ'' που θεωρεί ακόμα τον ''πολυπολιτισμό'' ότι είναι κάτι καλό κι ότι οι Ευρωπαϊκοί πληθυσμοί πρέπει να αντικατασταθούν αργά ή γρήγορα από Ασιάτες και Αφρικανούς, για να μπολιάσουν δημογραφικά την ευρωπαϊκή κοινωνία και, προπάντων, την πιο φθίνουσα όλων, την ελληνική...

''Κρινιώ Καλογερίδου'' (Βούλα Ηλιάδου, συγγραφέας)

Παραπομπές

* Urbi et orbi (παπική ευλογία): Στην πόλη και την Οικουμένη

** Κρεσέντο: Βαθμιαία αύξηση έντασης

*** Ατελέσφορα: Χωρίς αποτέλεσμα

**** Μανόλης Αναγνωστάκης: ''Θεσσαλονίκη, Μέρες του 1969 μΧ''