Είναι οι περαστικοί, ανόητε!
23/11/2015 07:10
Του Προφήτη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Είναι οι περαστικοί, ανόητε!

Σύμφωνα με τον διάσημο χρησμό του Αϊνστάϊν, είναι περιττό να αναζητείς περίπλοκες εξηγήσεις για ένα φαινόμενο το οποίο εξηγεί η ανόθευτη, απέραντη ανθρώπινη βλακεία - ή εναλλακτικά η ανικανότητα. Δεν είναι όμως η περίπτωση του φιάσκου στις εκλογές της ΝΔ.


Ας ξεκινήσουμε από τα πρακτικά. Οι εκλογές αναβλήθηκαν επειδή οι εφορευτικές είχαν 5ψήφιους κωδικούς ενώ χρειαζόντουσαν 6ψήφιους για να μπουν στο σύστημα. Και να μην είσαι δόκτωρ στη Μηχανογράφηση γνωρίζεις ότι αποτελεί ένα τεχνικό πρόβλημα που για 1.200 τερματικά μπορεί να θεραπευθεί. Μάλιστα κάποια, μη επιβεβαιωμένα, δημοσιεύματα κάνουν λόγο ότι η εταιρεία ανέλαβε να το επιλύσει σε 1-2 ώρες, δηλαδή η εκλογική διαδικασία θα ξεκινούσε περίπου στις 9-10 π.μ., οπότε θα μπορούσε κάλλιστα να ολοκληρωθεί μέχρι τις 7 το απόγευμα, αλλά η πρότασή της δεν έγινε δεκτή.

Αλλά και να αγνοήσουμε τα παραπάνω. Γυρνώντας πίσω, στην παρελθούσα εβδομάδα, διαπιστώνεται ότι η ΚΕΦΕ, παρότι αποκλειστικά υπεύθυνη για τις εκλογές, δεν καθόρισε "πρόβα τζενεράλε", όπως συμβαίνει σε κάθε διοργάνωση μείζονος γεγονότος, για να διακριβωθεί η λειτουργικότητα και η αποτελεσματικότητα του μηχανισμού διεξαγωγής των εκλογών, τόσο στο τεχνολογικό σκέλος όσο και στην ετοιμότητα του ανθρωπίνου παράγοντα.

Ο δε μεταβατικός Πρόεδρος της ΝΔ, ο οποίος αρνήθηκε να παραιτηθεί από το αξίωμα του κατά την προεκλογική περίοδο, συνεπώς όφειλε να ασκεί πλήρως τα καθήκοντά του και στον οργανωτικό-διοικητικό τομέα, δεν ήλεγξε σχετικά την ΚΕΦΕ, εάν είχε φθάσει την προετοιμασία των εκλογών στο βαθμό που απαιτείτο και αν είχε εκτελέσει γενική δοκιμασία, επιτυχημένη προσομοίωση των συνθηκών της εκλογής.

Διότι, αν προέκυπτε αξεπέραστο τεχνολογικό κώλυμα και αυτό είχε διαπιστωθεί, μια επίσημη ανακοίνωση αναβολής των εκλογών από την Πέμπτη ή την Παρασκευή θα είχε διασώσει το κύρος της ΝΔ το οποίο, με την εξέλιξη όπως συνέβη, επλήγη καίρια.

Ούτε ο κ. Παπαμιμίκος ούτε ο κ. Μεϊμαράκης είναι βλάκες ή ανίκανοι σε τέτοιο βαθμό. Αν η ΝΔ έχει σε δυο κορυφαίες θέσεις τέτοιους, καλύτερα να σταματήσει η συζήτηση και το κόμμα να διαλυθεί πάραυτα. Εκείνο που συνέβη είναι ότι από τις εξελίξεις στο πολιτικό πεδίο αλλά και από τα μηνύματα που έφθαναν από την βάση του κόμματος στη προεκλογική περίοδο, η καθεστωτική κάστα της ΝΔ οδηγήθηκε στο συμπέρασμα ότι οι εκλογές δεν πρέπει να διεξαχθούν. Και το τεχνικό πρόβλημα παρείχε το άλλοθι. Χωρίς ίσως να έχουν στρατηγικό σχέδιο, παρά μόνο να αναβληθούν προς το παρόν οι εκλογές και μετά "βλέπουμε και κάνουμε".

Το κύριο ήταν να ανακοπεί η δυναμική της υποψηφιότητας του Άδωνι Γεωργιάδη και να απογοητευθούν, ώστε να αδρανοποιηθούν στη συνέχεια εκείνοι που με ενθουσιασμό θα προσέρχονταν να τον ψηφίσουν.

Πριν λίγες ημέρες ο κ. Μανώλης Κωττάκης, από τους επιφανέστερους και εγκυρότερους πολιτικούς αναλυτές στη χώρα, έγραφε στη "Δημοκρατία" τής 16.11.2015, με τίτλο "Προς εκλογή αρχηγού με μειωμένες προσδοκίες! :
"Τρία πρόσωπα θα κληθούν να πάρουν το βάρος των αποφάσεων τα επόμενα χρόνια: ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο πρωθυπουργός και ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Το νέο «τριπρόσωπο». Πρόσωπα που δεν θα πρέπει να βαρύνονται με ηλίθιες αντιδικίες, ιδεολογικούς πολέμους, κόμπλεξ τύπου αριστερής ηγεμονίας (πώς θα συνεννοηθείς με κάποιον που μισείς;). Πρόσωπα που θα κρατούν ενωμένο τον χώρο τους και δεν θα αμφισβητούνται. Φυσικά, και δεν πρόκειται να σας πω ποιος κάνει και ποιος δεν κάνει γι' αυτή τη δουλειά, η εκλογή, ούτως ή άλλως, είναι μειωμένων προσδοκιών. Αλλά οφείλω να σας περιγράψω τον στρατηγικό ορίζοντα".

Προχθές ο Τσίπρας μετέβη στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και όπως αποκάλυψε το Antinews του είπε ευθέως : «Πρόεδρε δεν μπορώ να κυβερνήσω. Η κυβέρνηση δεν μπορεί να περάσει το Ασφαλιστικό και θα πέσει».

Ο Τσίπρας είναι σήμερα τόσο ισχυρός όσο η αντιπολίτευση που του ασκείται.

Όταν τον αφήνουν ανεξέλεγκτό, εκδίδοντας χλιαρές ανακοινώσεις, προβάλλει ισχυρός και κυρίαρχος στο πολιτικό σκηνικό. Μια όμως αξιωματική αντιπολίτευση που δεν θα τον άφηνε σε χλωρό κλαρί για κάθε του πράξη ή παράλειψη, θα τον είχε ήδη ξαπλώσει νοκ άουτ στο καναβάτσο. Αυτό όμως δεν βολεύει εκείνους που συμμετέχουν στην κοροϊδία που λέγεται "καθεστώς μεταπολιτευτικού δικομματισμού" και ευημερούν προσωπικά από αυτόν.

Σε όλα τα εθνικά θέματα η χώρα οφείλει να θωρακιστεί όσο το δυνατόν μέσα σε ένα ρευστότατο περιβάλλον, επιπλέον να κλείσει τα σύνορα και να ανασχέσει τις ροές των λαθρομεταναστών που πλασάρονται συλλήβδην για πρόσφυγες. Στην Οικονομία, να λάβει ρηξικέλευθα μέτρα. Ενώ όμως η κατάσταση βρίσκεται πολύ πέραν του επείγοντος έχουμε περιπέσει στο απόλυτο τέλμα. Γιατί έγινε πρωθυπουργός ένας κομμουνιστής, ακολουθούμενος από τιποτένιους, συνομιλητές τρομοκρατών, ανεπρόκοπους, ιδεοληπτικούς δικαιωματιστές υστερικά αντίθετους σε κάθε τι που στοιχειοθετεί το ιστορικό εθνικό συμφέρον.

Ενώπιον μας έχει ξεπροβάλει πανηγυρικά η εσωτερική πολιτική αντίφαση, η οποία τελικά συνιστά ιστορική απάτη, που αποτελεί το εκ γενετής θανάσιμο πολιτικό ελάττωμα της Μεταπολίτευσης. Για να σωθεί η χώρα πρέπει να καταστραφεί πολιτικά η Αριστερά. Πρέπει να αναδειχθεί ότι είναι επικίνδυνοι πολιτικοί απατεώνες και εξ ιδεολογικών πεποιθήσεων ανίκανοι να εκφράσουν και να υπηρετήσουν το εθνικό πεπρωμένο. Κάτι που ο κόσμος αρχίζει πλέον να αντιλαμβάνεται.

Όμως η Αριστερά, όχι μόνο νομιμοποιήθηκε, όχι μόνο επέβαλε ιδεολογικοπολιτική ηγεμονία και ελέγχει έτσι τα μυαλά και τις πολιτικές συμπεριφορές της πλειοψηφίας του εκλογικού σώματος, αλλά στο απόγειο της Μεταπολίτευσης αναδείχθηκε κυβέρνηση και αποτελεί σήμερα τον ένα πυλώνα του δικομματισμού. Οι καθεστωτικοί της ΝΔ δεν θέλουν να καταστραφεί ο Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ. Διότι προσβλέπουν πρώτα σε μια οικουμενική όπου θα απολαύσουν και μοιράσουν πάλι οι ίδιοι εξουσία και προνόμια, και κατόπιν σε μια εναλλαγή στην εξουσία, η γνωστή τους πάγια τακτική του "ωρίμου φρούτου".

Ειλικρινά, δεκάρα δεν δίνουν για το πού θα οδηγηθεί η χώρα, είτε με κυβέρνηση Τσίπρα είτε με οικουμενική, διακομματικής συνυπευθυνότητας, ακόμα και στο Grexit ή στη δραχμή, αρκεί οι ίδιοι να συνεχίσουν να βρίσκονται στα πράγματα.

Κι εδώ έρχεται η υποψηφιότητα Γεωργιάδη. Η οποία αποτελεί εκ των πραγμάτων συνέχεια της εκλογής Σαμαρά το 2009. Ενσαρκώνει την διαρκή επιθυμία της βάσης της ΝΔ το κόμμα να αποκτήσει πάλι εθνικά και λαϊκά χαρακτηριστικά. Να εκφράσει τον συντηρητικό αστικό κόσμο. Να περιφρουρήσει τα εθνικά θέματα. Να υπερασπίσει τα συμφέροντα της, πλέον κατεστραμμένης, μεσαίας τάξης. Να προστατεύσει στοιχειωδώς την εγχώρια επιχειρηματικότητα πριν κάθε μα κάθε, πλην των απολύτως ευτελών, τομέας της οικονομίας περάσει στον έλεγχο αλλοδαπών, γιατί αυτό διακυβεύεται σήμερα, πριν η χώρα από τη δουλεία του χρέους καταστεί πλήρης οικονομική αποικία.

Η οποία υποψηφιότητα Γεωργιάδη, μοναδική αυτή, τις τελευταίες δύο εβδομάδες με τις εξαγγελίες και την παρουσία του προκαλεί ενθουσιασμό σε όλη τη βάση. Οι άχρωμες υποψηφιότητες Μεϊμαράκη και Τζιτζικώστα εκφράζουν την συνεννόηση με τον Τσίπρα. Η ισχνή του Κυριάκου εκφράζει μερικά στοιχεία αντίθεσης στην Αριστερά αλλά μέχρι εκεί, άλλωστε η πρότασή του να αναλάβει μεταβατική πρόεδρος η Γιαννάκου, από τα αντιπαθέστερα για την βάση της ΝΔ πρόσωπα, αποκαλύπτει τις αντιλήψεις του.

Τι διακηρύσσει ο Άδωνις; Διαρκή πολιτικό πόλεμο στην Αριστερά, ανατροπή της ιδεολογικοπολιτικής της ηγεμονίας, λογοδοσία Τσίπρα.
Τί έλεγε ο κ. Κωττάκης; Πρόσωπα που δεν θα πρέπει να βαρύνονται με ηλίθιες αντιδικίες, ιδεολογικούς πολέμους, κόμπλεξ τύπου αριστερής ηγεμονίας (πώς θα συνεννοηθείς με κάποιον που μισείς;).
Εδώ λοιπόν έγκειται η κατακλείδα του ζητήματος. Οι επιλογές του Καραμανλή το 1974 βρήκαν αντίθετους την πλειοψηφία των δεξιών. Και εξακολουθούν να τους βρίσκουν και σήμερα, ανεξαρτήτως του αν εκλογικά στηρίζουν την ΝΔ, επειδή δεν έχουν άλλον φορέα. Όμως και το 2009 και σήμερα εκδηλώνουν την πρόθεση να αλλάξουν τις επιλογές αυτές, και από την συνεννόηση να περάσουν στην έμπρακτη πολιτική αντίθεση με την Αριστερά, στην ανατροπή του καθεστώτος της, στην εξάλειψη από την συνείδηση των πολιτών των καταστροφικών της ιδεολογικών θέσεων.

Ο Σαμαράς, ο Άδωνις (πιστεύω, αλλά πάντοτε αρχή άνδρα δείκνυσι), εσείς, εγώ, εκφράζουμε την αντίθεση στο δικαίωμα του Τσίπρα να υπάρχει πολιτικά, πολλώ δε μάλλον να κυβερνά την Ελλάδα. Ο Τσίπρας το γνωρίζει, γι' αυτό γνωρίζει που θα εκδηλώσει την εχθρότητά του.
Ήταν μόνο απέναντι στον Σαμαρά, μόλις εκείνος αποχώρησε συνεκάλεσε συμβούλιο πολιτικών αρχηγών. Και σήμερα, ο ΣΥΡΙΖΑ γνωρίζει ποιου η υποψηφιότητα αποτελεί εμπόδιο στους πολιτικούς του σχεδιασμούς. Ποιος και ποιοι μαζί του θα σταθούν εμπόδιο στο να "μας τελειώσει". Γιατί ό Τσίπρας, όπως όλοι οι κομμουνιστές, χρησιμοποιεί τα μέσα του αστικού καθεστώτος τακτικά, για τον στρατηγικό του σκοπό. Ο οποίος δεν είναι η διατήρηση του δικομματισμού, όπως οι ιδιοτελείς, πολιτικά ανόητοι της ΝΔ θεωρούν, αλλά προοπτικά η διάλυση της ΝΔ και η εγκαθίδρυση του δικού του μονοκομματικού κράτους-καθεστώτος. "Ή θα τους τελειώσουμε ή θα μάς τελειώσουν". Ξέρει τί λέει.

Οι "περαστικοί" έδειξαν, προσερχόμενοι από νωρίς και προδιαγράφοντας μαζικότητα στη συμμετοχή, ποιον θα επέλεγαν για να του "χαλάσουν τη σούπα". Εκτός αν ζω σε παράλληλο σύμπαν, δε βρήκα ούτε έναν που να εκδηλώνεται με ενθουσιασμό για τον Μεϊμαράκη, τον Τζιτζικώστα ή τον Κυριάκο. Ενθουσιασμό βρήκα μόνο σε αυτούς που υποστήριζαν τον Άδωνι.

Ως γνωστόν, ένας σκοπός αξίζει μόνον εφόσον υπάρχουν άνθρωποι διατεθειμένοι να αγωνισθούν γι' αυτόν. Αυτό το στοιχείο χαρακτήριζε μόνο την υποψηφιότητα Γεωργιάδη. Και οφείλει να διατηρηθεί από τους υποστηρικτές του άσβεστο μέχρι την επανάληψη της εκλογής, παρά την απογοήτευση από τον εξευτελισμό. Ο δε ίδιος οφείλει να καταβάλει κάθε προσπάθεια ώστε η διαδικασία της εκλογής να ορισθεί το συντομότερο δυνατόν, διαδικαστικά διασφαλισμένη. Και όλοι, εκλογείς και υποψήφιος, να θυμούνται πάντοτε ότι εχθρός είναι ο Τσίπρας. Η διάλυση και ο αφελληνισμός του τραπεζικού συστήματος είναι η τελευταία απόδειξη. Αν αφεθεί όπως σήμερα με ανύπαρκτη αντιπολίτευση θα υπάρξουν και χειρότερες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. George N avatar
    George N 23/11/2015 07:55:24

    Γιατί αποκλείουμε την βλακεία και την ανικανότητα τόσο εύκολα? Θα ήταν συνεπές άλλωστε με την πορεία της ΝΔ από την ίδρυση της. Μια εταιρεία που δεν έχει διεύθυνση στο ιντερνετ, που κάνει δουλειές των 7,000 και παίρνει δουλειά των 700,000 χωρίς προηγούμενη εμπειρία στο αντικείμενο δεν δείχνει κάτι κακό για την εταιρεία αλλά για τον πελάτη. user acceptance test, stress test, πιλοτικό δεν κάνει ο προμηθευτής, κάνει ο πελάτης. Απλά μια παρέα κολλητών (λέμε τώρα) χαμένοι στον χωροχρόνο..... δυστυχώς για αυτούς η ταχύτητα του 21 αιώνα δείχνει ακόμα και στον τελευταίο οπαδό τους ότι ο βασιλιάς ήταν γυμνός.

  2. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/11/2015 08:47:06

    Eίναι ενδιαφέρουσα η αναγνώριση από τον Προφήτη κάποιας "ισχνής αντίστασης" στην αριστερά εκ μέρους του Μητσοτάκη και η επισήμανση ότι ο Κωττάκης στην εφημερίδα "Δημοκρατία" (που είναι γνωστό στους πάντες ότι πρόσκειται στον Καραμανλή) ζητάει παράδοση στην αριστερά.Φαίνεται ότι πλησιάζουμε αργά στην κατανόηση της αλήθειας.
    Όσο για την Γιαννάκου,είναι η υπουργός που είχε εναντίον της τις μεγαλύτερες κινητοποιήσεις από τον σύριζα.Δύσκολο να εννοηθεί αυτό από εκείνους που την αντιπαθούν για άλλους λόγους.
    Ο νόμος - πλαίσιο για τα πανεπιστήμια που προώθησε προκάλεσε έκρηξη στον σύριζα γιατί τους αφαιρούσε τον έλεγχο των πανεπιστημίων.Κάθε Πέμπτη επί δύο χρόνια ο Αλαβάνος κατέβαζε τις ορδές του και έκαναν επεισόδια σε " πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια" που αποτέλεσαν και πρόβες τζενεράλε για την μεγάλη καταστροφή του 2008.
    Η "γενιά του άρθρου 16" όπως ονόμασε ο Αλαβάνος τους τραμπούκους του από το σχετικό άρθρο του συντάγματος που δεν ήθελε να αναθεωρηθεί και να επιτραπούν ιδιωτικά πανεπιστήμια προκάλεσε και διχασμό στο εσωτερικό του τότε ισχυρού ΠΑΣΟΚ και ανάγκασε τον ΓΑΠ να τορπιλλίσει τη συνταγματική αναθεώρηση αποχωρώντας με αστείες δικαιολογίες από τη βουλή γιατί δεν ήξερε ποιά στάση να κρατήσει.Αυτά για μια σφαιρική εποπτεία όλων των συσχετισμών.

  3. intruder avatar
    intruder 23/11/2015 09:17:24

    Συμφωνώ απόλύτως.Θα προσθέσω επίσης ότι με όλα αυτά είναι να απορεί κανείς για το μέγεθος της επιτυχίας του Σαμαρά στα δύο χρόνια που κυβέρνησε.Μόνος εναντίον όλων και κυρίως εναντίον των δικών του.
    Η κάλπη ήταν γκαστρωμένη και κανένας ηπέρηχος δεν μπορούσε να πει αν αυτό που φαινόταν ήταν δάχτυλο ή τσουτσούνι.
    Οταν άρχισε προς το τέλος να φαίνεται ότι μπορεί να είναι τσουτσούνι έσφιξαν οι πισινοί και τότε ανέλαβαν οι "επαγγελματίες".
    Καθαρός δόλος και μηχανορραφίες λοιπόν κύριοι.Το πιστεύω ακραδαντα.
    Η εύκολη λύση είναι για κάποιους η έκτρωση άρον-άρον και η υιοθεσία από κάποιο ίδρυμα.

  4. sakis avatar
    sakis 23/11/2015 09:56:26

    τα είπατε ολα... ας μαθουν πια και οι πιο ανόητοι τον ρόλο καραμανλή- μειμαράκη- τσιπρα ... ο συριζα θα ηταν παρελθον αν ειχαν γινει τα αυτονοητα...αντ' αυτου νομιζουν πως οτι εκανε ο συριζα στη χωρα θα κανουν οι ιδιοι στην παραταξη... αφου τα προβατα απλως βελαζουν... η μαλλον ουτε καν βελαζουν...

  5. Λιψ avatar
    Λιψ 23/11/2015 10:32:17

    Θα σας πω δύο πολύ συγκεκριμένους λόγους για τους οποίους χρειάζεται ο Άδωνις:

    1. Για να φτιάξει η Ελλάδα σύγχρονα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια, με αγγλόφωνα ή δίγλωσσα τμήματα, που θα προσελκύουν φοιτητές από όλο τον κόσμο. Για όποιον γνωρίζει λίγο τον χώρο, καταλαβαίνει ότι ένα καλό ΑΕΙ είναι βιτρίνα για μία χώρα και πηγή πλούτου, βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Το ελληνικό ΑΕΙ, μόνο απ΄έξω να περάσει κανείς, όζει, εμφανίζει όψη οικτρή, βρωμερή, θυμίζει γκέτο, είναι εικόνα και ομοίωση της ελληνικής Αριστεράς, της μήτρας που γέννησε το αγράμματο, ξερολίστικο και επηρμένο είδος "Τσίπρας"...Για να γίνει όμως το παραπάνω πρέπει να εξουδετερωθεί με σκληρά μέσα ο έλεγχος των αριστερών παρακρατικών (πλέον) οργανωμένων ομάδων μέσα στο Πανεπιστήμιο. Είναι ανόητο να φανταζόμαστε ότι το ελληνικό ΑΕΙ μπορεί να πάει μπροστα όταν ασκούν ουσιαστικά τον έλεγχο μέσα σε αυτό αριστεροί αλήτες. Αυτό το ξεκαθάρισμα, που θα απαιτήσει όχι μόνο διπλωματία, αλλά και σύγκρουση, μόνο ένας συνειδητοποιημένος σκληρός δεξιός μπορεί να το κάνει.

    2. Για να καταπολεμηθεί η μάστιγα της λαθρομετανάστευσης, η οποία πλέον απειλεί, πέραν του κοινωνικού ιστού και της κρατικής συνοχής, σχεδόν όλους τους επαγγελματικούς τομείς που βρίσκονται κάτω από το επίπεδο μεσαίου-υψηλόβαθμου στελέχους. Εμαθα μόλις χθες ότι ιδιοκτήτης αθηναϊκού εργαστηρίου αργυροχρυσοχοϊας, το οποίο τρελένεται στη δουλειά, απέλυσε αναιτίως όλους τους έλληνες τεχνίτες αργυροχρυσοχόους για να προσλάβει δύο Πακιστανούς, με 500 ευρώ έκαστος....
    Είναι θέμα επιβίωσής μας ως λαού η ΕΞΩΣΗ όλων των μουσουλμάνων Αφροασιατών και το λέω μετά λόγου γνώσεως. Και αυτό κανείς Κυριάκος Μητσοτάκης δεν θα το κάνει, εφ΄ όσον ιδεολογικά ταυτίζεται με το "Ποτάμι". Εξ ου και οι έπαινοι Καμίνη προς το πρόσωπό του....

  6. λαέρτης avatar
    λαέρτης 23/11/2015 10:47:27

    Ο Γεωργιάδης εκφράζει πλέον πολύ ευρύτερο κοινωνικό φιλέτο από αυτό που μπορούν να υποψιαστούν κάποιοι. Η κυριαρχία του δεν αναστέλλεται με αναστολή εκλογών . Γιατί είναι ξεκάθαρος, ειλικρινής σε αυτά που πιστεύει και με ουσιαστικό ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΕΘΝΙΚΟ.
    Ο παλαιοκομματισμός του Κωλέττη είτε τον εκφράζει ο Μειμαράκης είτε ο Τσίπρας είτε ο Τζιτζικώστας ήδη ζέχνει.
    Πολύ καλημέρα σας!!!!!

  7. Ελενα Κανελλοπούλου avatar
    Ελενα Κανελλοπούλου 23/11/2015 11:03:45

    @ Προφήτη, αυτή η παράγραφος είναι η πεμπτουσία του άρθρου σου .Και δυστυχώς είναι έτσι .Η Δημοκρατία στη χώρα μας λειτουργούσε πάντοτε προβληματικά , ήδη από τα πρώτα χρόνια της συστάσεως του κράτους . Αυτή την στιγμή όμως κινδυνεύει πραγματικά .Και είναι ανησυχητικό ότι πολλοί ακόμα και σ΄αυτό το site θεωρούν τον Τσίπρα ανίκανο .Ο Τσίπρας θα το επαναλάβω είναι α-ήθης .Ο μη έχων ήθος είναι επικίνδυνος γιατί είναι αδίστακτος.
    Για δε την αντιπολίτευση (μείζονα και ελάσσονα ) ταιριάζει ο στίχος του Καβάφη "Βλάπτουν κ’ οἱ τρεῖς τους τήν Συρία τό ἴδιο" ...(Ας φρόντιζαν).

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ελενα Κανελλοπούλου 23/11/2015 11:42:04

      @Έλενα, ποια παράγραφος;
      Αήθης επίσης ήταν ο Ανδρέας.

  8. Προφήτης avatar
    Προφήτης 23/11/2015 11:14:41

    Σύνελθε. Γράφω "ισχνή υποψηφιότητα Κυριάκου", η οποία (υποψηφιότητα) έχει μερικά σημεία αντίθεσης στην Αριστερά, εννοώντας στον οικονομικό τομέα και μόνο, τίποτα στα εθνικά και κοινωνικά.

    Με τη Γιαννάκου ο Κυριάκος αποκάλυψε το πραγματικό του ποιόν - σε όσους είχε πρόσκαιρα ξεγελάσει. Το Ρεπούσειο "τέρας", πρόεδρος της ΝΔ! Αν είναι δυνατόν.

    Αυτή που διοικούσε το Υπ. Παιδείας παίρνοντας εντολές από την ΣΥΡΙΖΟνομεκλατούρα του Υπουργείου. Για όσους δεν γνωρίζουν, το Υπ. Παιδείας έχει από δεκαετίες καταληφθεί από αριστερούς κάθε απόχρωσης οι οποίοι και κάνουν κουμάντο.

    Οι διαδηλώσεις του Αλαβάνου είχαν σκοπό την κυβερνητική αποσταθεροποίηση, για να καταλήξουν στο Δεκέμβριο, να φθαρεί ο Καραμανλής και να έλθει ο εκλεκτός των Αμερικανών ΓΑΠ, για να ματαιώσει την "ρωσσόφιλη" πολιτική Καραμανλή, με πρώτο τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη.

    Τα γράφω εδώ κοντά δέκα χρόνια και θα συνεχίσω : Οι γνήσιοι συντηρητικοί ΝΔκράτες, το 90% των ψηφοφόρων της δηλαδή, μπορούν να εμπιστεύονται ΟΛΟΥΣ τους Μητσοτάκηδες όσο έναν κροταλία.

  9. sakis avatar
    sakis 23/11/2015 11:14:52

    δηλαδη αν γινονταν χθες εκλογες τι θα βλεπαμε; το άσπρο μαυρο; τι νοθεία είχε να πέσει; ολα αρχιζουν και τελειωνουν στη βαση... αν η βαση αντιδρασει με καθε τροπο, τωρα που τους πηραν χαμπαρι θα ψαχνουν μερος να κρυφτουν...

  10. Προφήτης avatar
    Προφήτης 23/11/2015 11:16:02

    Το σχόλιο σε @ψυχραιμία

  11. Ελενα Κανελλοπούλου avatar
    Ελενα Κανελλοπούλου 23/11/2015 11:16:43

    @ προφήτη , εννοούσα την παράγραφο:
    ...Ο Σαμαράς, ο Άδωνις (πιστεύω, αλλά πάντοτε αρχή άνδρα δείκνυσι), εσείς, εγώ, εκφράζουμε την αντίθεση στο δικαίωμα του Τσίπρα να υπάρχει πολιτικά, πολλώ δε μάλλον να κυβερνά την Ελλάδα. ..... αλλά προοπτικά η διάλυση της ΝΔ και η εγκαθίδρυση του δικού του μονοκομματικού κράτους-καθεστώτος. "Ή θα τους τελειώσουμε ή θα μάς τελειώσουν". Ξέρει τί λέει.....

  12. Μιχάλης avatar
    Μιχάλης 23/11/2015 11:32:34

    Ναι μωρέ όλα αυτα έγιναν για να μην βγεί ο Αδωνις πρόεδρος.Κατά τα άλλα συμφωνώ με πολλά εκ των γραφομένων

  13. Τάσος avatar
    Τάσος 23/11/2015 11:35:40

    Αυτοί οι πολιτικοί από τι είναι φτιαγμένοι? Αίμα δεν έχουν? Πάει ο Αδωνις (και το λέω αυτό επειδή τον αγαπώ και επειδή μετά την πισώπλατη μαχαιριά του Τζίτζι στον Σαμαρά θα ψηφίσω Αδωνι) και δίνει συνέντευξη στον ...Τράγκα, τον υβριστή όλων των προέδρων της ΝΔ (και μηδέποντα ψηφίσαντα ΝΔ). βγαίνουν πολιτικοί και χαριεντίζονται με τον Κοττάκη. Ανθρώπους δηλ. που ο μέσος ΝΔημοκράτης τους βλέπει και τον γυρνάν τα άντερα.

  14. Προφήτης avatar
    Προφήτης 23/11/2015 11:56:31

    Μια προέκταση, ανάλυση της θέσης ότι ο -κάθε- Τσίπρας δεν μπορεί να έχει δικαίωμα πολιτικής ύπαρξης.
    Σε ένα κομμουνιστικό καθεστώς οι αστοί βρίσκονται υπό διωγμό, ουσιαστικά υπό οικονομική, κοινωνική και φυσική εξόντωση. Το καθεστώς αυτό οι ίδιοι το ονομάζουν "Δικτατορία του προλεταριάτου".
    Θεωρώ ότι και πολλοί συντηρητικοί πολίτες, πιστεύω η πλειοψηφία της βάσης της ΝΔ, αλλά και πολλοί από όσους γενικά αυτο-προσδιορίζονται ως "δεξιοί" ή και "κεντρώοι", αρνούνται στους κομμουνιστές το δικαίωμα να δρουν ανεξέλεγκτα, εκμεταλλευόμενοι τις ελευθερίες που παρέχει το αστικό καθεστώς, με στόχο ακριβώς να το καταλύσουν, να εγκαθιδρύσουν τη δικτατορία τους και να εξοντώσουν τους αστούς! Είναι αυτοκτονικό και ηλίθιο.

  15. ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
    ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 23/11/2015 12:31:53

    Το σχόλιο αναφέρει: "Οι "περαστικοί" έδειξαν, προσερχόμενοι από νωρίς και προδιαγράφοντας μαζικότητα στη συμμετοχή, ποιον θα επέλεγαν για να του "χαλάσουν τη σούπα". Εκτός αν ζω σε παράλληλο σύμπαν, δε βρήκα ούτε έναν που να εκδηλώνεται με ενθουσιασμό για τον Μεϊμαράκη, τον Τζιτζικώστα ή τον Κυριάκο. Ενθουσιασμό βρήκα μόνο σε αυτούς που υποστήριζαν τον Άδωνι......"

    Αυτή είναι και η επιτομή του ζητουμένου: Πάση θυσία να λείψει ο ενθουσιασμός, το αγωνιστικό φρόνημα και η φυγή προς τα μπρος για την ΝΔ. Να την κρατήσουν στη σήψη και στην κατηφορική της πορεία, ώστε όλοι να είναι ίδιοι. Ο Αλέξης, ο Βαγγέλης και οι λοιποί οργανοπαίχτες του συστήματος.

    Θα τα καταφέρουν , θα τους αφήσουν (ουμε); Αυτό είναι το εύλογο ερώτημα και για μας τη βάση και για τον Αδωνι.

  16. Ελενα Κανελλοπούλου avatar
    Ελενα Κανελλοπούλου 23/11/2015 13:22:41

    "....πολλοί από όσους γενικά αυτο-προσδιορίζονται ως "δεξιοί" ή και "κεντρώοι", αρνούνται στους κομμουνιστές το δικαίωμα να δρουν ανεξέλεγκτα,....."
    Μα εδώ έχουμε περάσει στο άλλο άκρο . Εχω γνωστούς που εργάζονται στο δημόσιο και μου έλεγαν ότι την πενταετία 2004-2009 το "διαβατήριο" για προαγωγή ήταν να ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΔΕΞΙΟΣ (δεν γίνεται λόγος για αξιοκρατία .Αυτό ετσι κι αλλιώς δεν υπάρχει στο ελληνικό δημόσιο) .Η κρατούσα άποψη μεταξύ των Νεοδημοκρατών τότε ήταν "Α, μας έχουν δεδομένους.." Ηταν όμως έτσι ? Η μήπως ήθελαν αποδυναμωμένους τους δεξιούς? Υπό το φως των τελευταίων γεγονότων μου φαίνεται πιο πιθανό το τελευταίο ..

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/11/2015 13:55:41

    Δεν υπάρχει θέμα κομμουνιστικής δικτατορίας μετά το 1990.Υπάρχει θέμα εθελοντικής παράδοσης της εξουσίας στην αριστερά από την ηγεσία της δεξιάς αφού πρώτα την αγιοποίησε με προκυνήματα στον Αη Στράτη.
    Το αστείο του θέματος είναι ότι άτομα που τώρα ζητούν δικτατορίες χωρίς λόγο και χωρίς δυνατότητα βέβαια δικαιολογούσαν και δικαιολογούν την ηθελημένη αδράνεια της ηγεσίας αυτής όταν έγινε κανονική βίαιη εξέγερση που δικαιολογούσε κατασταλτικά μέτρα το 2008.
    Ο Σαρκοζύ έπαιρνε τηλέφωνο και προθυμοποιείτο να στειλει γαλλικά ΜΑΤ στην Αθήνα αλλά ο Παυλόπουλος απέρριπτε και φυσικά αμείφθηκε τώρα με την προεδρία και αυτός είναι που ζητεί τώρα την παράδοση στον Τσίπρα καθ υπόδειξη του αφεντικού του αλλά φταίνε άλλοι.

  18. Ελενα Κανελλοπούλου avatar
    Ελενα Κανελλοπούλου 23/11/2015 14:38:30

    @ ψυχραιμία , Ο Παυλόπουλος την 5ετία 2004-2009 ήταν πολιτικός προϊστάμενος της Δημόσιας Διοίκησης . Δικό του πόνημα ήταν ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας και το σύστημα προαγωγών με μοριοδότηση .Σύστημα το οποίο ΟΥΔΕΠΟΤΕ εφήρμοσε. Προφανώς με τα μόρια τα οποία απαιτούντο για προαγωγές τμηματαρχών , Δ/των , Γ.Δ/ντων δεν επρόκειτο ποτέ να προαχθούν τα άτομα τα οποία ΕΠΡΕΠΕ να προαχθούν. , Το Δημόσιο παραδόθηκε , στην κυριολεξία , στην Αριστερά

  19. follower avatar
    follower 23/11/2015 14:38:35

    Μπράβο για το άρθρο σας, μας γυρνάει δεκαετίες πίσω και ενισχύει το δημοκρατικό φρόνημα των πολιτών!

  20. Ελενα Κανελλοπούλου avatar
    Ελενα Κανελλοπούλου 23/11/2015 15:53:57

    @ follower , ποιες δεκαετίες και ποιό φρόνημα ? Ημουν πολύ μικρή , το θυμάμαι σαν όνειρο γιατί στο σπίτι ήταν όλοι έντονα πολιτικοποιημένοι , αλλά τις ταραγμένες μέρες "του ανένδοτου" , δολοφονία Λαμπράκη και 114 , τα Ιουλιανά , την χούντα , το Πολυτεχνείο τα διαδέχθηκε η Μεταπολίτευση όπου υπήρχε σχετική ηρεμία για λίγα χρόνια (74-80) .Μετά αρχίσαμε πάλι με την "εποποιϊα" του ΠΑΣΟΚ για να φθάσουμε στα τελευταία χρόνια ...Η επιφανειακή ηρεμία των τελευταίων δεκαετιών που όμως επώαζε την σημερινή καταστροφή οφειλόταν στο μοίρασμα των "λαφύρων" του δημόσιου χρήματος και των κοινοτικών κονδυλίων . "Όταν τρώνε δεν μιλάνε ..." μας λέγανε οι μεγάλοι .Το μόνο φρόνημα που μπορώ να αναγνωρίσω είναι αυτό της ...κουτάλας

  21. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 23/11/2015 16:22:40

    Έλενα και η αριστερά τον έκανε πρόεδρο δημοκρατίας.Aυτά δεν λέμε;
    Και ποιος ήταν πάνω από τον Παυλόπουλο είπαμε;Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια;

  22. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 23/11/2015 17:15:33

    Αδωνη σου εχουν δωσει το κομμα. κανε σωστους χειρισμους και μπορει να εισαι προεδρος απο τη πρωτη κυριακη.

    Ειναι ολο το συστημα σε πανικο.

  23. δεξιος  αγωνιστης avatar
    δεξιος αγωνιστης 23/11/2015 22:23:30

    Το αρθρο του Προφητη ειναι ακριβες,αναλυτικο,δικαιο,και προπαντος εμπεριστατωμενο.Το χθεσινο δηθεν ατυχες γεγονος με τα tablets ηταν καλα σχεδιασμενο και προμελετημενο για την ακυρωση της διαδικασιας.Πιστευω οτι θα φερουν νεα εμποδια για μια εκ νεου διαδικασια εκλογης.Ο στοχος τους ειναι φανερα, το υπογειο χτυπημα στον Σαμαρα και ειδικοτερα στον Γεωργιαδη ,η συμπραξη σε οικουμενικη με τον συριζα με την προφαση του καλου της Ελλαδος,ετσι λοιπον αν εξελεγετο χθες οποιοσδηποτε πλην Μειμαρακη αυτο δεν θα πραγματοποιειτο.Επισης εχουν σκεφθει αν ειχε στο νου του κατι ο ΑΣ για δημιουργια νεου δεξιου φορεος,τωρα δραττομενοι της αποτυχιας δηθεν της εκλογης,τον φθειρουν με την αποτυχουσα εταιρεια για να τον αποδυναμωσουν και να τον διασυρουν εναντι των νεοδημκρατων της βασης.Ειχα λαβει μερος στην διαδικασια χθες και σας πληροφορω οτι ολα ηταν καλα σχεδιασμενα.Αρκει να σας πω οτι την τελευταια εβδομαδα μας εδωσαν καιρο τρεις μερες πριν των εκλογων για να διεκπεραιωθουν ολες οι εκκρεμοτητες.Η δε δοκιμη των tablets δεν εγινε ποτε στις κατα τοπους ΝΕΦΕ οπου και συμμετειχα.Αλλο στοιχειο που αποδεικνυει τους σκοπους τους ειναι οτι οι προσκειμενοι στον μεταβατικο που συμμετειχαν ως εκπροσωποι,δεν εμφανισθηκαν την Κυριακη,αλλοι πηγαν εκδρομες,και αλλοι προφασισθηκαν οτι ηθελαν χρηματα για να βοηθησουν.Οσοι δεν ηξεραν τα σχδια τους προσηλθαν στα εκλογικα κεντρα κανονικα στην ωρα τους 6.30 το πρωι και ετοιμασαν τα σχετικα με την ψηφοφορια.Αλλο στοιχειο επιβαρυντικο ειναι οτι οταν πηραμε τηλεφωνο στην μηχανογραφηση του κομματος για πληροφορηση σχετικα με τους υπολογιστες ,ειχαν κανει εκτροπη κλησεως και μιλουσαμε με την εταιρεια απλα γιατι οπως ειδαμε στην πορεια δεν υπηρχε τηλεφωνο απευθειας δικο τους .Αυτες τις σοβαρες λεπτομερειες τις ξερουν μονο οσοι συμμετειχαμε στην διαδικασια.Ας αφησουν λοιπον ησυχο τον ΑΣ και τους αλλους γιατι ειδαμε τις προκοπες μας αφοτου αποχωρησε απο την αρχηγια.Το μισος τους ειναι τοσο μεγαλο που φθανει μεχρι το θανατο.Κριμα σε ολους σας που πλαισιωνετε τους δεινοσαυρους της παραταξης,δεν την πονατε καθολου,δεν πονατε τους οπαδους που την στηριζουν με νυχια και με δοντια τοσα χρονια χωρις ιδιοτελεια.Δεν πονατε την Ελλαδα που εχει πεσει στα χερια αλητηριων,προδοτων. τρομοκρατων,υποκοσμιακων,Κριμα στην Ελλαδα,κριμα στην ΝΔ,που εχουν τετοιους πολιτικους και παιζουν ζαρια μαζι με τον συριζα στην πλατη τους.Προσεξτε ομως μην και ξυπνησει ο λαος που τωρα υποτιματε γιατι τοτε θα βρεθειτε προ δυσαρεστων εκπληξεων.Ολα εχουν και τα ορια τους.

  24. victoria (true) avatar
    victoria (true) 23/11/2015 22:37:43

    Αγαπητέ προφήτη ξέρεις πού μπερδεύομαι, αν οι περισσότερες επιχειρηματικές ελίτ είναι διαπλεκόμενες ή διεφθαρμένες (δεν διαφωνώ απαραίτητα) και τις ευρωπαϊκές έξωθεν κλπ πάλι δεν τις θέλουμε γιατί θα μας τα πάρουν όλα όπως λες στο άρθρο, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι μένει.
    Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε κατά τη γνώμη μου είναι να έχουμε θεσμούς σαν σοβαρό κράτος κι όποιος είναι ας είναι. Όποιος έχει πάει να εφαρμόσει θεσμικά μέτρα ξέρει πως είναι πόλεμος διμέτωπος. Και τρως ξύλο κι από τις δυο μεριές.
    Mani pulite σε όλα τα επίπεδα.

    Ερώτημα δεύτερο, επειδή το ανέφερες, έστω η πολιτική Καραμανλή στα ενεργειακά, δεν θεωρείς πως ήταν υπέρ του εθνικού συμφέροντος? Και με αυτό να πω πως δεν με νοιάζει η αέναη ψυχροπολεμική διαμάχη, αλλά η πολιτική ήταν και με τους αμερικάνους (τότε συμφωνήθηκε νέος αγωγός με Βουλγαρία για να δίνει η Ελλάδα μη ρωσικό αέριο βόρεια, λόγω των προβλημάτων με Ρωσία- Ουκρανία από τότε) και με τους ρώσους (south stream αέριο, μπουργκάς πετρέλαιο) όπου συνέφερε τη χώρα μας. Έτσι είχα καταλάβει τουλάχιστον, κι ο Σαμαράς ομοίως το προσπαθούσε και με ρώσους και ΤΑΡ.
    Αυτοί που έχουν ιδεοληψία και δεν κρατούσαν σωστές ισορροπίες φάνηκαν πιστεύω, ΓΑΠ (μόνο αμερικάνοι) και συριζαιοι φυσικά μόνο ρώσοι (ψυχολογικό το φαινόμενο).

  25. Βαγγελης Σ. avatar
    Βαγγελης Σ. 24/11/2015 19:40:50

    Χωρίς ίσως να έχουν στρατηγικό σχέδιο, παρά μόνο να αναβληθούν προς το παρόν οι εκλογές και μετά "βλέπουμε και κάνουμε".

    Το ΣΧΕΔΙΟ φανηκε αμέσως, η προσπαθεια δημιουργιας Διπολου Μειμαρακη-Τζιτζικωστα, με βολες μεταξυ τους, ωστε να εξασφαλιστει η συμμετοχη και των δυο στην επομενη φαση των εκλογων.
    Με τις "διαφωνιες" τους, ο κοσμος παρασυρετε και εστιαζει στο ποιος εχει δικιο. Αυξανεται η συσπειρωση του Τζιτζικωστα και στον δευτερο γυρο αποτελει τον αντιπαλο του Μειμαρακη.

    Οποιοσδηποτε απο τους Κυριακο και Αδωνι να βρεθει στον δευτερο γυρο ειναι "μεγαλος" ασταθμητος παράγοντας για την συμπεριφορα των ψηφοφορων στην επαναληπτική ψηφοφορια αλλα και για τους μηχανισμους του κομματος. Ο επομενος Προεδρος με απευθειας εκλογη απο την μαζα των ψηφοφορων, θα εχει ολο τον χρονο να ξηλωσει μηχανισμους και πιθανον χορηγους και στην διαδικασια αυτη θα εχει και την συμπαρασταση.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.