#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/09/2010 00:09
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χειρουργείο..



Μια εξαιρετική Εθνκή, στην καλύτερη της εμφάνιση στο τουρνουά, έχασε και αποκλείσθηκε από τη συνέχεια. Οι αιτίες της ήττας τρεις:

1. Η απαράδεκτη διαιτησία που όλα τα ...σπόρια, μαζί με το καρπούζι τα έδωσε στους Ισπανούς.
2. Το πολύ κακό κοουτσάρισμα του Καζλάουσκας, που έβγαλε το ματς ουσιαστικά με 7 παίκτες
3. Για ένα ακόμη παιχνίδι δεν βρήκε λύσεις στη ζώνη και εκεί κρίθηκε και το σημερινό ματς.

Εξαιρετικοί οι Διαμαντίδης, Ζήσης, Σχορτσιανίτης, αλλά και όλα τα υπόλοιπα παιδιά που έδωσαν ότι είχαν. Μεγάλη ομάδα η Ισπανία παρά τις ελλείψεις της.

Το τελικό 80-72 στέλνει την Εθνική στην Ελλάδα πολύ νωρίς γεμίζοντας απογοήτευση τους παίκτες και τα εκατομμύρια των πιστών αυτής της ομάδας.

Ενός κακού μύρια έπονται. Ο Διαμαντίδης ανακοίνωσε ότι αυτό ήταν το τελευταίο του παιχνίδι με την Εθνική και επειδή άκουσα τις δηλώσεις του, δεν μου φάνηκε αντίδραση της στιγμής, αλλά προαποφασισμένη επιλογή

Τα δεκάλεπτα: 22-19, 37-31, 52-51, 80-72

Ισπανία (Σκαριόλο): Φερνάντεθ 14 92), Ρούμπιο 6 (6ασ.), Ναβάρο 22 (5/5δίπ., 2/5τρίπ., 6/6β.), Λόπεθ 5 (1), Ρέγες 6, Βάσκεθ 6, Γιουλ 9 (1/4τρίπ.), Γκασόλ 4, Μουμπρού 3 (1), Γκαρμπαχόσα 5 (1)

Ελλάδα (Καζλάουσκας): Μπουρούσης 2, Ζήσης 16 (8/12δίπ., 0/3τρίπ., 4ρ.), Σπανούλης 12 (4/5δίπ., 1/5τρίπ., 1/2β., 3ασ.), Καλάθης 1, Φώτσης 12 (3/6τρίπ., 7ρ.), Περπέρογλου (0/3τρίπ.), Τσαρτσαρής, Διαμαντίδης 16 (3/3δίπ., 3/5τρίπ., 1/4β., 4ρ.), Σχορτσιανίτης 13 (5/8δίπ., 3/6β., 4ρ.)

Μικρός Οδυσσέας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 05/09/2010 00:30:47

    βλεπεις που επιβεβαιώνουμε σε αυτο που σου ελεγα πριν λίγο καιρό οτι εισαι καλός μόνο για αθλητικογραφος? οτι σκεφτεσαι και σχολιάζεις τα πράγματα με βάση το τόπι... εδω ο κόσμος καίγεται κι εσυ το βιολί σου... τι την θελεις λοιπόν την πολιτική ανάλυση και αρθρογραφία που πασχίζεις απο καιρού σε καιρο και περιμένεις να σε πάρουμε στα σοβαρα?

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ DeltaLamda 05/09/2010 00:56:55

      καλως τα παιδιά. κοίτα μεγάλε είχα δύσκολη μέρα μην την πληρώσεις εσύ. Μη με διαβάζεις στο φινάλε ρε μυστήριε.
      Δεν είναι υποχρεωτικό.
      Το κουβαδάκι σου και σε άλλη παραλία ανερμάτιστε συμπλεγματικέ.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ μικρός οδυσσέας 05/09/2010 09:32:43

        Μικρέ Οδυσσέα

        Μη φτιάχνεσαι σε διαβάζουμε όλοι οι άλλοι.

        Και είσαι και σωστός στις προβλέψεις σου.

        Μπορεί να μη νίκησε η Εθνική όπως προέλεγες αλλά πλησίασε.

        Επαιξε τελικά μεταμορφωμένη.

        Δύσκολα θα προέβλεπα προσωπικά τη χθεσινή της εμφάνιση

        μετά τους προηγούμενους αγώνες της.

        Και τελικά δεν φθάνει μόνο ο άρτος...έχουμε ανάγκη και

        από θεάματα.

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ μικρός οδυσσέας 05/09/2010 10:23:13

        λολ!

        θα το πάρει η ολλανδία, θα προκριθεί η σεβίλλη, θα προκριθεί η εθνική, δεν θυμάμαι άλλα
        σε όλα μέσα έπεσε

        όσο για τις αναλύσεις οκ είδικα με αυτά που έγραψε για το μαρινάκη ξεπέρασε και τον "κύριο πρόεδρο" πως τον λένε που γράφει σε γνωστή γαυροφυλλάδα

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ μικρός οδυσσέας 05/09/2010 13:22:56

        αναρχοδέξιε, εμφανίζεσαι μόνο τις ημέρες που χάνω στο στοίχημα. ΤΙς υπόλοιπες που να είναι πιο πολλές που γυρνάς:
        Για δυάδα under Ελλάδα, over Αγγλία την Παρασκευή για να μην πάω πιο παλιά πες μου κάτι..

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ μικρός οδυσσέας 05/09/2010 19:32:49

        έλα ρε έπιασες ελλάδα under και over αγγλία? είσαι μεγάλος!
        την ελλάδα μόνο under μπορείς να την παίζεις με σάντος προπονητή.

        μου αρέσει που αυτοβαυκαλίζεσαι. είναι ίδιον μεγάλων αντρών να αυτοεπαίρονται.

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ μικρός οδυσσέας 05/09/2010 22:50:16

        @ΣΟΝ ΠΕΝ ευχαριστώ καταρχήν και να ξέρεις ότι δεν εκνευρίζομαι, απλά δεν μπορώ να αφήνω αναπάντητες προσβολές

    • Αφροδίτη avatar
      Αφροδίτη @ DeltaLamda 05/09/2010 01:01:34

      Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί νοιώθεις την ανάγκη να την πεις στο Μικρό Οδυσσέα; Χωρίς να παριστάνω τη συνήγορο, άλλωστε δεν έχει καμιά ανάγκη από παροχή τέτοιων υπηρεσιών, κατά τη γνώμη μου τον αδικείς κατάφορα. Μάλλον δεν έχεις εμβαθύνει στις αναλύσεις του και μία ενδεχομένως αφορμή κάποτε, γίνεται αιτία να γίνεσαι κακός μαζί του ή μάλλον ειρωνικός, που είναι και το χειρότερο. Το προνόμιο της ανωνυμίας στην μπλογκόσφαιρα, το θέλουμε για να γράφουμε ελεύθερα την άποψή μας και όχι για να βγάζουμε το άχτι μας. Και η ευγένεια είναι αρετή, μεταξύ αγνώστων!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αφροδίτη 05/09/2010 01:06:05

        Συμφωνώ, και καλά έκανες και το έγραψες. Μια χαρά είναι και οι άλλες αναλύσεις του.

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ Αφροδίτη 05/09/2010 01:27:51

        Ευχαριστώ κυρίες μου για τη γενναιοδωρία σας...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Αφροδίτη 05/09/2010 01:31:25

        Η αλήθεια είναι ότι έχεις έχεις κάποιες "ελλείψεις" στο πολιτικό ρεπορτάζ. Γι'αυτό παίρνεις υποτροφία και αρχίζεις μαθήματα εκεί που διδάσκουν οι κορυφαίοι: Καψής, Βερύκιος, Βλάχος, Σπυράκη, Τάκης, Οικονομέας κλπ. Το παν είναι οι σωστές βάσεις.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αφροδίτη 05/09/2010 01:34:27

        Γενναιοδωρία... no, no, no, είναι η αλήθεια. Το Antinews δεν είναι σάιτ για κολακείες νάχαμε να λέγαμε.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αφροδίτη 05/09/2010 01:37:59

        προσωπικά, διαβάζω πιο πολύ τις άλλες αναλύσεις σου, τις αθλητικές τις προσπερνάω... :)

        συνήθως

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ Αφροδίτη 05/09/2010 01:40:32

        @αλλενάκι τότε χίλια ευχαριστώ
        @Φαίλτωρ κοίτα βασικά εγώ φορτηγατζής είμαι απόφοιτος τρίτης δημοτικού που να τα ξέρω αυτά τα ρεπορτάζ πως τα λες
        πες μας κάτι για το ματς Γιάννο μου

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ Αφροδίτη 05/09/2010 01:42:19

        @ αλλενάκι: και εγώ φανταζόμουν ότι περίμενες τις προβλέψεις για το στοίχημα (χαχαχα)

      • Αφροδίτη avatar
        Αφροδίτη @ Αφροδίτη 05/09/2010 16:01:14

        Μικρέ Οδυσσέα, αντικειμενική προσπαθώ να είμαι κι όχι γενναιόδωρη. Κι εσύ εκτιμώ πως δεν έχεις και τόση ανάγκη από παραπανίσια παινέματα.

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ Αφροδίτη 05/09/2010 19:45:55

        Αφροδίτη σε ευχαριστώ σε κάθε περίπτωση. Δεν παύει να είναι όμοροφο να σε εκτιμούν κάποιοι άνθρωποι, έστω κι αν μπορείς να ζήσεις χωρίς αυτό

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ DeltaLamda 05/09/2010 01:34:37

      Η αλήθεια είναι ότι έχεις έχεις κάποιες ελλείψεις στο πολιτικό ρεπορτάζ. Γι’αυτό παίρνεις υποτροφία και αρχίζεις μαθήματα εκεί που διδάσκουν οι κορυφαίοι: Καψής, Βερύκιος, Βλάχος, Σπυράκη, Τάκης, Οικονομέας κλπ. Το παν είναι οι σωστές βάσεις.

    • αναρχοδεξιός avatar
      αναρχοδεξιός @ DeltaLamda 05/09/2010 09:10:07

      γενικά είσαι γτπ (για τα πανηγύρια). οι αναλύσεις σου, αλλά κυρίως οι προβλέψεις σου στο στοίχημα είναι κι αυτές γτπ. αλλά οκ γαύρος είσαι, τόσο μπορείς τόσο κάνεις. και καλά κάνεις. έχει άλλους που κάνουν λιγότερο απ' όσο μπορούν. συνέχισε την προσπάθεια μικρέ οδυσσέα.
      όσον αφορά στον αγώνα, οι ισπανοί ήταν καλύτεροι και μας νίκησαν δίκαια. έπαιξε και λίγο "θεία δίκη", αφού υποτίθεται διαλέξαμε αντίπαλο για να αποφύγουμε ισπανία και αμερική, πράγμα που σημαίνει ότι και οι ίδιοι οι παίχτες-προπονητές ήξεραν τις δυνατότητες της ομάδας. πάντως τα έδωσαν όλα -αν εξαιρέσεις τον σπανούλη- κι αυτό είναι που μετράει.

      εμένα η εθνική μου έδωσε λεφτά έπαιξα την τουρκία στο μεταξύ μας παιχνίδι.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ αναρχοδεξιός 05/09/2010 09:36:11

        ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ.

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ αναρχοδεξιός 05/09/2010 13:30:50

        Βλέπω με διαβάζεις ανελλιπώς. ΣΥνέχισε. Κάτι μπορεί να μάθεις. Μεγάλε το 1/25 στους 8 του Μουντιάλ ακόμη συζητιέται από τους στοιχηματζήδες..

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ αναρχοδεξιός 05/09/2010 15:02:12

        @αναρχοδέξιε: Και τις τζάμπα μαγκιές τύπου γτπ στις επιστρέφω. Και το π δεν είναι πανηγύρι, κατάλαβες εσύ.
        Θρασύδειλε εξυπνάκια

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ αναρχοδεξιός 05/09/2010 19:51:09

        Κοίτα τα καυστικά σχόλια τα γουστάρω και επειδή είχαμε μιλήσει τότε με την Ολλανδία δεν περίμενα να είσαι προσβλητικός. Για μένα όποιος προσβάλλει χρησιμοποιώντας την ανωνυμία του διαδικτύου είναι θρασύδειλος.

        Για τα σχόλια που σου κόβουν δεν έχω άποψη, να πάρει θέση η ...διεύθυνσις

  2. tsilivithras avatar
    tsilivithras 05/09/2010 00:35:23

    1. Η απαράδεκτη διαιτησία που όλα τα …σπόρια, μαζί με το καρπούζι τα έδωσε στους Ισπανούς.

    Oh come oooooooon!!!!! Έλεος...πάντα κάποιος παίρνει τα σφυρίγματα.
    Αυτό είναι δικαιολογία ομάδας που είναι στην παγκόσμια ελίτ του κόσμου;;;
    Πόσο ακόμα θα "μικρύνουμε" όσα έχουμε πετύχει;;

    2. Το πολύ κακό κοουτσάρισμα του Καζλάουσκας, που έβγαλε το ματς ουσιαστικά με 7 παίκτες

    Δλδ να βάλει ποιον;;;;Τον Βουγιούκα;;;χαχαχαχα...Ο Χριστός κι η Παναγία με αυτόν τον κοκκινομάγουλο που αν του κάνεις "μπου" θα φωνάξει "μαμά"!!!

    3. Για ένα ακόμη παιχνίδι δεν βρήκε λύσεις στη ζώνη και εκεί κρίθηκε και το σημερινό ματς.

    Δεν χρειάζεσαι κόουτς για να σου μάθει σπάσιμο ζώνης σε αυτό το επίπεδο.
    Αυτά τα μαθαίνουν στο παιδικό.Ο Σπανούλης κάνει λάθος μπασίματα και ο Σόφο δεν ξέρει να ψάξει την ελεύθερη πάσα όταν του κάνουν double team.
    Είναι δυνατόν ο βασικός κοντός σου να μην ξέρει να καθοδηγήσει την ομάδα απέναντι σε ζώνη και να δίνει σκαστές πάσες στον ψηλό στο μισό μέτρο;;;;
    Και σου φταίει ο κόουτς;;;

    ...........

    Είναι τεμπέληδες...κουρασμένη ομάδα με χορτασμένα στομάχια χωρίς κίνητρο.
    Ο Ισπανός χωρίς τον καλύτερό του παίκτη και ενώ "σε έχει" δεν αφήνει καν περιθώριο να αντιδράσεις γιατί ΞΕΡΕΙ ότι θα θες να τον "φας".
    Βάζουμε τρίποντο (2 φορές ) με 3 παίκτες μας έξω από τη γραμμή και στο δευτερόλεπτο επάνω ΤΡΩΜΕ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟ!!!!!!!!!!
    Πλάκα με κάνετε;;;Ξέρετε τι σημαίνει αυτό;;;Ταχύτητα σκέψης και πράξης και μηδέν εκνευρισμός...μηδέν!!!Η απόλυτη συγκέντρωση.
    Και άσε τον Φ(λωρ)ότση να πετάει μπάλες από τα νεύρα του...

    Με τον επιβήτορα σου έπαιζες και αντί να γυαλίζει το μάτι και να τρως σίδερα με λες τσαχπινιές για την εθνική που τόσα χρόνια κατάφερε και μπλα μπλα μπλα μπλα...

    Μπούρδες.

    • free smoking area avatar
      free smoking area @ tsilivithras 05/09/2010 00:54:39

      Tα ειπες ολα.-

    • S.T. avatar
      S.T. @ tsilivithras 05/09/2010 01:19:22

      Δηλαδή ο Σπανούλης φταίει που ο Μπουρούσης δεν έπαιζε ρακέτα μαζί με τον Σόφο;
      Και αν φταίει αυτός για την ζώνη (Σπανούλης), πού είναι τότε η περίφημη πειθαρχία του προπονητή στην ομάδα;

      Ο Μπουρούσης κατάντησε να παίζει 2άρι και 3άρι. Στο τουρνουά πιο πολλά τρίποντα δοκίμασε παρά προσπάθειες εντός πεδιάς (Συνδυασμός 2 ψηλών στην ρακέτα ακόμα αγνοείται)

      Τον Βουγιούκα ο προπονητής δεν τον διάλεξε για την 12άδα (αφήνοντας Βασιλειάδη εκτός);

      Πρίντεζης και Τσαρτσαρής δεν άξιζαν για αλλαγή ή μήπως είναι και αυτοί επιπέδου Βουγιούκα;

      Η ομάδα απλά κουράστηκε (αφού δεν έκανε αλλαγές ο Γιόνας), και την πάτησε ως συνήθως στην ζώνη (που νωρίτερα την είχε σπάσει, αλλά μετά όχι) και η κατάληξη απλή.

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ S.T. 05/09/2010 01:29:23

        Επακριβώς

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ S.T. 05/09/2010 01:29:28

        Σωστές παρατηρήσεις...να με συγχωρείς που βλέπω μπασκετ με πιο απλοικό μάτι.
        Ο κοντός κατευθύνει κι ο ψηλός τα "χώνει".
        2 ψηλοί δεν πρόκειται ποτέ να συνεννοηθούν μεταξύ τους παρά μόνο με σύστημα και εγώ δεν πρόλαβα να δω συστήματα καθώς το απλοικό μου μάτι κολούσε στο ότι τα παλικάρια δεν ξέρουν να κάνουν σκριν...!!!
        Μπορεί να έχεις χίλια δίκια για τον Γιόνας (δεν τον υπρασπίζομαι) αλλά εγώ είδα τόσα λάθη νευρικότητας και κακού μπάσκετ και έλλειψης συγκέντρωσης που δεν έχει νόημα να σχολιάσω τον κόουτς.

        Για Πρίντεζη-Τσαρτσαρή τα είπα πιο κάτω.
        Ο Μπουρούσης κινείται άναρχα μέσα στο γήπεδο ειδικά όταν παίζει με τον Σόφο μαζί...εγώ αυτό βλέπω.

        Οι Ισπανοί είναι η αποθέωση της απλοικότητας και του αυτοματοποιημένου μπάσκετ...και το κάνουν χρόνια δεν το ξεκίνησαν τώρα.

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ S.T. 05/09/2010 01:34:29

        Τσίλι θυμάσαι Παπαδάκο-Φασούλα να παίζουν μαζί? Να έβλεπες αρμνία τα 2 δέντρα

      • S.T. avatar
        S.T. @ S.T. 05/09/2010 01:36:35

        Φίλε μου συμφωνώ μαζί σου.
        Κι εγώ ψάχνω το σύστημα που αγνοείται...

        Τα σκριν ήταν για γέλια, μπλοκ αουτ πουθενά.

        Οι Ισπανοί πέτυχαν όπως είπες αυτό που εμείς ακόμα ψάχνουμε: το απλό και γρήγορο καλάθι

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ S.T. 05/09/2010 01:51:25

        Χαχαχαχα...Παπαδάκο-Φασούλα;;;Τι πήγες και θυμήθηκες ρε τέρας;;;

        Τι σύγκριση κι αυτή!!!

        S.T. σωστή η παρατήρηση για τα block out εξ ου και οι δεύτερες επιθέσεις των ισπανών.

        Ούτε ένα απλό "πασάρω και κόβω" δεν παίξαμε σωστά.
        Αν γίνουν σωστά τα σκριν τότε στο τρίτο κόψιμο το πολύ έχει βγει σουτ ελεύθερο...με λίγη υπομονή να και η διαγώνια πάσα στη γωνία.
        Αλλά να τρέχουμε σαν αλλόφρονες δεν το κατάλαβα...
        Και πιο γρήγοροι από εμάς είναι ΚΑΙ δεν καταφέρναμε να βγάλουμε ελεύθερα σουτ.

        Αυτά με φρικάρουν κυριολεκτικά...το να κάνουν τέτοια λάθη παίκτες σε τέτοιο επίπεδο!!!

        Ο Σπανούλης πρέπει να κάτσει να δει παλιά βίντεο του Κόρφα να καταλάβει το νόημα του κάθετου drive που ΚΑΙ απειλεί για σουτ ΚΑΙ έχει το σπάσιμο της μπάλας δεξιά-αριστερά και σε παίκτη δίπλα του όχι στην άλλη άκρη...
        Η μπάλα σπάει ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΜΥΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΦΟΒΑΤΑΙ ΡΕ ΟΡΓΙΟ...εσύ έμπαινες για να βγεις...ποιος θα σε κλείσει αφού όλοι ήξεραν τι θα κάνεις;;;

        Έλεος...14 χρονών τα μάθαινα αυτά.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ S.T. 05/09/2010 01:53:39

        Ο Παπαδάκος δεν είχε μια ωραία αδερφή? Που χάθηκε αυτό το κορίτσι.

      • S.T. avatar
        S.T. @ S.T. 05/09/2010 02:01:49

        Ανακοίνωσις: Παρακαλείται η Ορθούλα Παπαδάκου να δώσει σημεία ζωής.

        Γιάννη Φαίλτωρ δικό σου:

        http://clubs.pathfinder.gr/orthoula_papavakou

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ S.T. 05/09/2010 02:04:01

        Φαίλτωρ είσαι σεξιστής!!

    • φ14 avatar
      φ14 @ tsilivithras 05/09/2010 02:54:20

      +

      Αυτη ειναι η πραγματικοτητα

      Κλασεις πιο ταλαντουχοι οι Ισπανοι

      τα της διαιτησιας....γνωστο γλυφιτζουρι

  3. Aggelos avatar
    Aggelos 05/09/2010 00:41:09

    τα παιδια του μπασκετ,μας ειχανε ψηλα διαρκως παγκοσμιως..και μπαινουν στις τελευταιες σελιδες των εφημεριδων..
    αλλα οταν κλασουν οι ποδοσφαιριστες γινεται σεισμος..

  4. μικρός οδυσσέας avatar
    μικρός οδυσσέας 05/09/2010 00:59:12

    Να βάλει τον Πρίντεζη τον Καϊμακόγλου, τον Τσαρτσαρή πιο πολύ, τον Περπέρογλου που τον ξέχασε, να έχει πάρει 5ο γκαρντ κτλ

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ μικρός οδυσσέας 05/09/2010 01:11:22

      Μόνο για Τσαρτσαρή και Πρίντεζη θα συμφωνήσω...οι άλλοι είναι για μόστρα για τις γκόμενες.
      Παιχνίδια σαν αυτό θέλουν kohones, δύναμη, ταχύτητα, αποφασιστικότητα και 40 λεπτά συγκέντρωση.
      Εμείς είχαμε μόνο δείγματα από τα παραπάνω και για μικρά διαστήματα.
      Αφού είδες ότι μόλις έκανες δειλά να πάρεις κεφάλι οι άλλοι λες και συγκεντρώνονταν ακόμα περισσότερο και σε χτυπούσαν ακαριαία!!
      Δεν είναι αυτή η νοοτροπία ενός παιχνιδιού...είναι χρόνια που το δουλεύουν αυτό οι Ισπανοί.

      Για μένα είμασταν πολύ "λίγοι" και με ενοχλεί αφάνταστα η αβάντα που γίνεται σε αυτήν την ομάδα και ειδικά αυτή η βλακωδέστατη νοοτροπία της απόκρυψης..."εεε να είμαστε περήφανοι...να αγαπάμε αυτήν την ομάδα...εεε...να μην τα ισοπεδώνουμε όλα..."

      Όχι ρε καρντάσια...αν μη τι άλλο μπορείτε τουλάχιστον για ένα βράδυ να κάνετε πως στεναχωρεθήκατε κι από αύριο πείτε το ποιηματάκι που σας έμαθαν οι μάνατζέρ σας.

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ tsilivithras 05/09/2010 01:32:08

        Τσίλι, είναι κακό δλδ να σε γουστάρουν οι κυρίες. Τα ατομάκια είναι σταρ κακά τα ψέματα. Κοίτα χαλάνε τις διακοές τους για το εθνόσημο, άσε που μμπορεί να τραυματισθούν και να χάσουν κανά νέο συμβόλαιο. Μην καταντήσουμε την Εθνική ομάδα για ανερχόμενους και μόνο

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 05/09/2010 01:37:51

        Χαχαχαχαχα...όχι βέβαια ίσα ίσα...οι κυρίες είναι που σου δίνουν και ώθηση σε αυτήν την ηλικία.

        Αλλά ο αρσενικός όταν πάει να κάνει τη δουλειά του τα αφήνει όλα στην άκρη και κάνει αυτό που πρέπει.
        Για να μπορεί μετά να γυρίσει στην κυρά του και να χαρεί το κατιτίς του.
        Αλλά τι να χαρείς όταν χάνεις συνέχεια φίλε Οδυσσέα;;
        Ξέρεις εσύ πολλές κυρίες που να φτιάχνονται από τους loosers;;;;

        Και άντε πες ότι "δε νιώθουν" από εθνόσημο τα παιδιά...σαν αρσενικοί δεν βαρέθηκαν να τον ρουφάνε από τους αμίγκος;;;
        Ένα μάτι να γυαλίζει ρε αδερφέ...!!!

        (κοίτα να δεις που θα μου μείνει αυτό το τσίλι στο τέλος)

      • S.T. avatar
        S.T. @ tsilivithras 05/09/2010 01:42:19

        μπούκοβο μήπως; ντε μεκ τσίλι

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ tsilivithras 05/09/2010 01:48:09

        Ρώτα και τον Φαίλτορα που ξέρει πως αλλάζουμε νικ σοτυς άλλους (χαχαχα)

  5. blue nile avatar
    blue nile 05/09/2010 01:06:43

    Η Ισπανία είναι καλύτερη ομάδα

    ακόμα και χωρίς τον Καλντερόν και τον ψηλέα.

    Η διαιτησία ήταν όντως απαράδεκτη ουσιαστικά μας ψαλίδισε τις περισσότερες μας ελπίδες.

    Ο μόνος που θα μορούσε να παίξει περισσότερο ήταν ο Πρίντεζης,λόγω ταχύτητας και αλτικότητας

    Μάθαμε πολλά χρόνια να κρύβουμε τις επιθετικές αδυναμίες μας με την πολλή καλή άμυνα και με τις επιθετικές εξάρσεις συγκεκριμένης μέρας κάποιων παιχτών,
    Μη ξεχνάτε ότι η πολύ καλή περίοδος της εθνικής συνέπεσε με την ώριμη φάση του Παπαλουκά που μας έδινε άλλον αέρα επιθετικά.
    Καλός και ελπιδοφόρος ο Καλάθης αλλά από τελείωμα μηδέν.
    Παρόμοιος με τον Ρούμπιο που τον βλέπω πολύ στάσιμο και ας παίρνει εκατομμύρια.
    Αν συγκριθούμε σε παραγωγικότητα και υποθέσουμε ότι αυτοί έχουν έναν άστοχο παίχτη τον Ρούμπιο δηλαδή, σε μας οι περισσότεροι είναι παρόμοιοι του.
    Αν έχουν έναν άστοχο παίχτη στις βολές, τον Ρέγιες σε μας οι περισσότεροι είναι άστοχοι.
    Σήμερα χάρηκα λίγο τον Ζήση που επιτέλους αποφάσισε να ντριπλάρει δυο φορές τη μπάλα και να σηκωθεί από μέση απόσταση.
    Ο Σπανούλης είναι πολύ μέτριος σουτέρ και αυτό φάνηκε πάλι σήμερα.
    Πάρτε το χαμπάρι διθνείς αλλά και στους περισσότερους Έλληνες παίχτες λείπουν ώρες ατομικής προπόνησης.
    Μιλούσα πριν από χρόνια με τον Πρέλεβιτς όταν αυτός έπαιζε στον ΠΑΟΚ.
    Μου έλεγε ότι απορεί με τους Έλληνες προπονητές που παίδες και έφηβους τους βγάζουν το λάδι στο Σέιχ Σου στο τρέξιμο, σε ηλικίες που δεν χρειάζεται τόσο ενώ την ίδια στιγμή έπρεπε να τους δουλεύουν στη ντρίπλα και στα τελειώματα τους.
    Δεν πήγαιναν οι προπονητές να βγάλουν τεχνίτες παίχτες, πήγαιναν να βγάλουν αθλητικότατους και πολύ γερούς ξυλοκόπους.
    Την ίδια στιγμή που οι προηγμένες μπασκετικά χώρες δουλεύουν πολλή φυσική κατάσταση αλλά και ακόμα περισσότερρη τεχνική.
    Πέστε μου έναν παίχτη όχι μόνο στην εθνική αλλά και γενικότερα στο πρωτάθλημα που να σηκώνεται ακάλυπτος απότο τρίποντο. και να το στάζει σίγουρα.
    Δεν υπάρχει ούτε ένας.
    Η κάποιον που να μπορεί να ξεμαρκάρεται με ντρίπλα και να σηκώνεται από μέση απόσταση και να το κολλάει.

    Τυχαίο...δεν νομίζω...

    • S.T. avatar
      S.T. @ blue nile 05/09/2010 01:25:43

      Για πες μου πόσα κλασσικά shooting-guard υπάρχουν στο μοντέρνο μπάσκετ; (τύπου: Μπάνε, Γκάλη, Κωροναίου, Αντονελο Ριβα Ινγκραμ, Γιαμσί και πάει λέγοντας)

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ S.T. 05/09/2010 02:16:50

        David Ingram!!!!

        Τι παιχτούρα πήγες και θυμήθηκες ρε άρχοντα!!!!!

        Πωπωωωωω...και τι ευγενικό παλικάρι...πάντα χαμογελαστός και ευδιάθετος περπατούσε στο Ναυαρίνο κι έκανε πλάκες με τον κόσμο.

        Τι παιχτούρα!!!!

      • S.T. avatar
        S.T. @ S.T. 05/09/2010 02:22:08

        Θυμάμαι που πάντα περνούσε από την Καμάρα, και ποτέ δεν το έπαιζε φίρμα.

        Καλό παιδί και καλός παίχτης (είχε και ο Γκάλης ένα αντίπαλο δέος)

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ S.T. 05/09/2010 02:24:20

        Συμπληρώνω στα πολυβόλα:
        Μίκι Μπέρκοβιτς, Ερβέ Ντυμπουϊσόν, Τσίκο Σιμπίλιο.

      • S.T. avatar
        S.T. @ S.T. 05/09/2010 02:26:52

        Βέβαια η "μεγάλη φίρμα" ήταν ο Λέβινγκστον, που κατέβαινε στο Ποσειδώνιο, για να παίξει μονό.

        Για την εξέδρα δεν το συζητάμε...

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ S.T. 05/09/2010 02:31:09

        Εσείς που ξέρετε καλύτερα λόγω εντοπιότητας, ο Κένεθ Μπάρλοου τι τύπος ήτανε?

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ S.T. 05/09/2010 02:34:53

        Ο Ντακουρί, ο Οσκαρ ο βραζιλιάνος, ο συγχωρεμένος ο Πέτροβιτς...

  6. Θάνος avatar
    Θάνος 05/09/2010 01:07:50

    Συγγνώμη γιατί μας είναι δύσκολο να παραδεχτούμε ότι η συγκεκριμένη ομάδα τόσο μπορεί τόσο παίζει.
    Έφυγε η παλιά φουρνιά και χρειάζεται χρόνος να μονταριστεί η ομάδα της επόμενης 5ετίας.
    Που ακούστηκε εμείς. Καλή ομάδα έχουμε, μέτρια έχουμε, πάντα να είμαστε στα μετάλλια μην τρελλαθούμε κιόλας.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Θάνος 05/09/2010 01:16:36

      Θάνο αυτό είπα κι εγώ...ότι αν έφτασες ψηλά τότε έμεινε να κερδίσεις αυτούς που είναι καλύτεροι...και σε αυτό απέτυχες.
      Ας φύγει όποιος θέλει...η Ελλάδα είναι γεμάτη από καλαθοσφαιριστές.
      Δεν θα βάλουμε τη σκούπα μας να κλαίει.
      Αλλά όχι να μας πουλάνε τρέλα οι χαμένοι ότι -και καλά- πρέπει να "σταθούμε" στην εθνική και να μην τα ισοπεδώνουμε.

      βρε ουστ...

  7. μικρός οδυσσέας avatar
    μικρός οδυσσέας 05/09/2010 01:36:34

    Δεσμεύομαι για ανάρτηση (όχι εν θερμώ) για την Εθνική. Ανάλυση και γιατί φθάσαμε εδώ

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ μικρός οδυσσέας 05/09/2010 01:40:53

      Πάντως εγώ σε ευχαριστώ για το σημερινό "ξέσπασμα"...χρειάζεται να αποφορτιζόμαστε με κανένα αθλητικό που και που γιατί θα σκάσουμε ρε φίλε.

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ tsilivithras 05/09/2010 01:45:12

        Είναι αγχολυτικά τα αθλητικά. Να ΄σαι καλά ρε Τσίλι

  8. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 05/09/2010 01:49:26

    Η αλήθεια είναι ότι χάθηκε ο χαρακτήρας αυτής της ομάδας. Χάθηκε το μέταλλο που την καθιστούσε ικανή να παίρνει μεγάλα ματς.
    Η υγεία μιας ομάδας ξεκινάει από τα αποδυτήρια. Τώρα τελευταία φάνηκε ότι εκεί κάτι δεν πήγαινε καλά. Ο προπονητής δε φάνηκε ικανός να προσδώσει νεο αέρα και νέα φιλοσοφία και μάλλον συμβιβάστηκε με την κατάσταση που βρήκε. Φαίνεται ότι και ο Βασιλακόπουλος κάπου έχασε τον έλεγχο.

    Το όριο αυτής της ομάδας, ακόμα και στις καλύτερες μέρες της είναι η Ισπανία. Ομάδα με μεγάλο βάθος, σπουδαίους παίχτες και ένστικτο νικητή. Είναι καλύτεροι. Τι να κάνουμε.

    Εν κατακλείδι, πλησμονή γαρ απάντων, που έλεγε κι ο Ισοκράτης. Η πτώση ή το τέλος μιας εποχής ήρθε για αυτή την ομάδα. Ας μην τους πετροβολούμε σήμερα που είναι στο καναβάτσο. Και αύριο μέρα είναι.

    • S.T. avatar
      S.T. @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/09/2010 01:54:03

      Μήπως η βαρεμάρα είναι τελικά το εθνικό σύνδρομο
      των εθνικών μας ομάδων
      (Μουντιάλ 2010, Μουντομπάσκετ 2010, ΕURO 2008)

      Λες και μετά το 2004 (ποδόσφαιρο) και μετά το 2006 (Μπάσκετ), χάθηκε το πάθος για διάκριση και παραπάνω επιτυχίες.

      Κούραση; Κορεσμός; Αγγαρεία;

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ S.T. 05/09/2010 02:05:39

        Και όλα μαζί...γιατί όχι;;
        Μήπως δεν έχουμε δώσει ικανά δείγματα τεμπελιάς και αραλικίου;;;

        Πάντα οι στιγμές κλιμάκωσης επιτυχίας είναι η καταλληλότερη ώρα για διερεύνηση αλλαγής καθεστώτος...ειδικά στον επαγγελματικό αθλητισμό που το ζενίθ είναι το ζητούμενο.

        Στο ποδόσφαιρο έπρεπε να είχαμε χαιρετήσει τον γερμανό την επομένη της κατάκτησης του τροπαίου.

      • S.T. avatar
        S.T. @ S.T. 05/09/2010 02:15:33

        Λόγω ελληνικής πραγματικότητας ή διεθνούς τακτικής;

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ S.T. 05/09/2010 02:29:18

        S.T.

        Ο κανόνας λέει ότι τη στιγμή της "απόλυτης" επιτυχίας ακολουθεί στιγμή περισυλλογής και ειλικρίνειας.Αν είσαι + συνεχίζεις, αν είσαι - αλλάζεις.
        Επιβάλλεται τουάχιστον ένας εκ του συνόλου να σκεφτεί καθαρά και με ειλικρίνεια όταν οι άλλοι γλεντάνε την νίκη.
        Ποιος θα σκεφτεί καθαρά σε αυτόν τον τόπο και μάλιστα σε στιγμή χαράς;;
        Ναι η ιδιοσυγκρασία μας επιτάσσει να είμαστε λίγο αυστηροί με τους εαυτούς μας για να μην χρειαζόμαστε "γερμανούς" να μας αντιμετωπίζουν με υφάκι υπεράνω...

        Το Σεπτέμβριο του 2004 έπρεπε η εθνική ποδοσφαίρου να είχε ήδη άλλο προπονητή γιατί με ΑΥΤΟΝ τον άνθρωπο που δούλευε με ΑΥΤΟ το υλικό με ΑΥΤΟΝ τον τρόπο δεν υπήρχε περίπτωση να κάνουμε κάτι παραπάνω.
        Άρα ήταν η κατάλληλη στιγμή για αλλαγή ΜΕ ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ για ήττες και καινούριο ξεκίνημα.

        Στο μπάσκετ...δεν ξέρω αν έπρεπε να αλλάξει ο Γιαννάκης πιο νωρίς.
        Ίσως θα πρεπε να το ζήσουμε το σημερινό για να αλλάξει κάτι.Ίσως αν γινόταν 4 χρόνια πριν...δεν ξέρω.

        Είναι καλός προπονητής ο Γιόνας...αλλά η ομάδα έχει πρόβλημα.

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/09/2010 02:02:07

      Τίποτα δεν χάθηκε. Απλά ο Γιαννάκης απεδείχθη καλύτερος προπονητής για την Εθνική και έλειψε ο μυτόγκας πολύ. Με Παπαλουκά και Διαμαντίδη θα τους πατάγαμε

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ μικρός οδυσσέας 05/09/2010 02:07:25

        Ο προπονητής Κακιούσης θες να πεις στην τακτική. Ο Γιαννάκης έδινε το χαρακτήρα και τη μαχητικότητα. Και τότε δεν είχε μπει και η κόντρα των αιωνίων στη μέση. Ο Παπαλουκάς όντως είναι μεγάλη απώλεια. Αλλά οι σύλλογοι και τα συμβόλαια φαίνεται ότι είναι πια πάνω από την εθνική.

      • S.T. avatar
        S.T. @ μικρός οδυσσέας 05/09/2010 02:12:34

        Τώρα που είπες Κακιούσης, ο Νίκος Σταυρόπουλος (ΠΑΟΚ), δεν είχε πάει στο εξωτερικό για σεμινάρια με σκοπό να αναλάβει ειδικά τεχνικά καθήκοντα στην εθνική;

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ μικρός οδυσσέας 05/09/2010 02:17:12

        Ναι έχεις δίκιο. Το τεχνικό τιμ του Γιαννάκη σε σχέση με αυτό του Γιόνας συνολικά

  9. Κάποιος avatar
    Κάποιος 05/09/2010 02:05:06

    Τα αίτια της άθλιας εμφάνισης της εθνικής μας σε αυτό το τουρνουά είναι ότι έχει πλέον μόνο μια πεντάδα ποιοτικών και δυνατών παικτών Διαμαντίδης,Σπανούλης,Ζήσης,Τσαρτσαρής,Σοφοκλής εκ των οποίων οι δύο έχουν πατήσει τα τριάντα και ο άλλος είναι υπέρβαρος με κακή φυσική κατάσταση, συν τους Φώτση,Μπουρούση των οποίων η απόδοση είναι πολύ ασταθής.Ολοι οι υπόλοιποι είναι μέτριοι ρολίστες.
    Εβαλε το χεράκι του και ο Κάσλα και έδεσε το γλυκό.

  10. blue nile avatar
    blue nile 05/09/2010 02:28:48

    S.T

    δεν μιλώ για καθαρά σούτινγκ γκαρντ
    λέω απλά ότι οι Έλληνες παίχτες στο σύνολο τους είναι πολύ πιο άστοχοι από τους αντίστοιχους , άλλων καλών εθνικών ομάδων
    Δεν είδες τους Ισπανούς σήμερα, τους Τούρκους προχθές...
    μας λείπουν πολύ τα σίγουρα χέρια, μας λείπει η ατομική τεχνική , σήμερα ο παγκίτες Ισπανοί που είχαν ξεκάθαρο αμυντικό στόχο όταν ήταν στην επίθεση
    από όπου και να σηκώνονταν το γράφανε, αφήστε που είχαν πολύ καλύτερη κίνηση με τη μπάλα ή χωρίς αυτήν.
    Τον τελευταίο παγκίτη Ισπανό σε θέσεις 1,2 ή 3 να πάρεις έχει στο πρωτάθλημα που παίζει ψηλότερο ποσοστό από του αντίστοιχου Έλληνα.

    Καλή η ταχτική αλλά χωρίς κατάλληλη τεχνική πως θα την υλοποιήσεις?

    • S.T. avatar
      S.T. @ blue nile 05/09/2010 02:35:21

      Συμφωνώ!
      Βέβαια, εν προκειμένω η αστοχία είχε να κάνει και με την κούραση.

      Λείπει πάντως η σίγουρη και αξιόπιστη λύση

  11. blue nile avatar
    blue nile 05/09/2010 02:29:57

    ...στην ευστοχία εξαιρελιται μόνο ο Ρούμπιο...

  12. blue nile avatar
    blue nile 05/09/2010 02:30:32

    ...εξαιρείται...

  13. blue nile avatar
    blue nile 05/09/2010 02:42:39

    Θα έλεγα καλύτερα λείπουν οι αξιόπιστες και σίγουρες λύσεις...
    Άντε και είχαμε έναν χερά , θα τον κλείνανε.
    Χρειάζονται πιο καλά ποσοστά συνολικά, δηλαδή περισσότεροι εύστοχοι παίχτες.
    Που να μπορούνε να κινούνται με τη μπάλα ή χωρίς αυτήν και μετά να εκτελούν

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ blue nile 05/09/2010 02:55:22

      Κοίτα...σε αυτό που είπες και πριν περί ατομικής τεχνικής είμαι σύμφωνος 100%.
      Το πάσα-ντρίμπλα-σουτ είναι το τρίπτυχο της ατομικής τεχνικής και μετά ξεκινάει ο παίκτης να μαθαίνει τακτική.
      Όσο περισσότερους παίκτες έχεις με το ίδιο επίπεδο τεχνικής κατάρτισης τόσο πιο εύκολη είναι η τακτική συμπεριφορά της ομάδας.

      Ο Σπανούλης με τον Διαμαντίδη δεν ξέραν να ξεμαρκαριστούν και οι ψηλοί δεν ξέραν πότε να πασάρουν σε παίκτη που παιζει το μέσα-έξω...!!!

      Τραγικό.

  14. blue nile avatar
    blue nile 05/09/2010 02:56:00

    Αλλά τα'γραψα παραπάνω, οι προπονητές βάζουν τα παιδάκια να τρέχουν κορφοβούνια, σε ηλικίες που διαμορφώνεται ένας παίχτης.
    Προσέξτε μέχρι τα δεκαπέντε ο παίχτης πρέπει να έχει διδαχθεί και να μπορεί να παίζει αυτό που θα παίζει και στα είκοσι. Αλλά στα είκοσι και μετά θα το παίξει πιο δυνατά με μεγαλύτερη ωριμότητα και προσαρμοστικότητα. Αλλά το βασικό του παιχνίδι θα είναι ίδιο δεν μπορεί να αλλάξει δραματικά.
    Παράδειγμα όσο και να δουλέψει ο Καλάθης παίχτης εύστοχος και σίγουρος δεν θα γίνει ποτέ. Δεν ήταν στα παιδάτα του δεν θα είναι ποτέ. Το ίδιο και ο Ρούμπιο. Από μικρός πρέπει να νιώθεις σιγουριά και να εκτελείς σωστά.
    Όσο και να δουλέψεις μετά τα κρίσιμα θα έχεις λιγότερες πιθανότητες να το βάλεις.

    Άσε που και μετά κανείς Έλληνας δεν πολυδουλεύει μόλις γίνει λίγο. Θυμάμαι τον Σάβιτς να αγανακτεί με τοιυς τότε εικοσάρηδες Γιαννούλη και Ρεντζιά που όλη μέρα κυνηγούσαν γκόμενες ενώ όπως έλεγε δεν θα έπρεπε να φεύγουν από το γυμναστήριο και το γήπεδο.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ blue nile 05/09/2010 11:52:08

      Έχω μια ένσταση για τον Καλάθη που εμένα μου αρέσει.
      Ο τρόπος που ντριπλάρει, καλύπτει το σώμα του και κινείται δείχνει ότι έχει δουλέψει αρκετά στα βασικά του "κοντού".
      Το σουτ είναι θέμα πόσες χιλιάδες σουτ θα κάνει στις προπονήσεις αν και, όντως, ουδείς εγγυάται μελλοντικά ποσοστά ευστοχίας.

      Εμένα μου αρέσει το παλικαράκι.
      Και ο άλλος ο ψηλεάς ο Κουφός αλλά δεν τον έχω δει αρκετές φορές.

      Nile και πάλι συμφωνώ με την διατύπωσή σου περί δουλειάς και προσωπικής προπόνησης.
      Το ταλέντο είναι ικανό να σε πάει μέχρι ένα σημείο.
      Όμως για να φτάσεις και να παραμείνεις στην κορυφή πρέπει να έχεις δουλέψει ΑΠΕΙΡΕΣ ΩΡΕΣ κάτι το οποίο φυσικά "χτίζει" χαρακτήρα, ακεραιότητα και πίστη στον εαυτό σου.

    • Greg avatar
      Greg @ blue nile 05/09/2010 14:13:05

      Οι παίκτες της εθνικής, όμως, υστερούσαν και σε αθλητικά προσόντα. Πόσες φορές οι ισπανοί κάρφωσαν ή έβαλαν τρίποντο, ενώ η φάση είχε σταματήσει; Αυτό δείχνει ότι διασκέδαζαν το παιχνίδι, είχαν κέφι και περισσότερη ενέργεια. Έλληνας παίκτης αν καρφώσει μετά πάει για αναρρωτική..

  15. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 05/09/2010 08:14:44

    Κάτω τα ξερά σας απο τους παίχτες.Αυτά τα παιδιά παίζουν εθνική επειδή το γουστάρουν,το νιώθουν,είναι δεμένοι με την φανέλα....Εγώ είδα σήμερα μάτια που γυαλίζανε,είδα έναν συγκλονιστικό Διαμαντίδη που σχεδόν με έκανε να κλάψω παίζοντας μόνος εναντίον όλων.Είδα 5 παίχτες να τραβάνε όλο το λούκι,με διαιτησία προκλητική,χωρίς να έχουν την παραμικρή βοήθεια απο το πάγκο,με τον κωμικοτραγικό σωλήνα καζλάουσκας να κοιμάται όρθιος.Τι να σου κάνουν οι παίχτες όταν δεν υπάρχει ούτε ένα σύστημα,αλλά τα παιδιά προσπαθούσαν με αυτοσχεδιασμούς.Αυτά τα παιχτάκια όπως κάποιοι τους αποκαλούν είναι οι κορυφαίοι παίχτες της ευρωπής,όταν έχουν προπονητή επιπέδου Ομπράντοβιτς,Ίβκοβιτς,Μεσίνα,Σκαριόλο αλλά με τον ανύπαρκτο λιθουανό πόσους λαγούς να βγάλουν απο το καπέλο....Καταλαβαίνω τη ζήλεια κ το φθόνο ορισμένων που θα ήθελαν να βρίσκονται στη θέση αυτών των παιδιών κ αντ'αυτού βγάζουν το κόμπλεξ κ τα απωθημένα τους.Δεν πειράζει κρεμάστε τους,κατακρεουργήστε τους,ισοπεδώστε τους στην Ελλάδα πρότυπα είναι ο γιωργάκης,ο άκης,ο πάγκαλος,ο τατούλης....Πολλοί απ'αυτούς τους ''μισθοφόρους'' μπασκετμπολίστες που τάχα νοιάζονται μόνο για τα λεφτά προσφέρουν φιλανθρωπικό έργο τεράστιο,σε σχέση με κάποιους απατεώνες που ψηφίζετε κ σας(μας) έχουν κατακλέψει....

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Μαύρος Ιάκωβος 05/09/2010 11:39:27

      "Καταλαβαίνω τη ζήλεια κ το φθόνο ορισμένων που θα ήθελαν να βρίσκονται στη θέση αυτών των παιδιών κ αντ’αυτού βγάζουν το κόμπλεξ κ τα απωθημένα τους.Δεν πειράζει κρεμάστε τους,κατακρεουργήστε τους"

      Πας καλά ρε συ Ιάκωβε ή ξύπνησες στραβά;;;
      Ποιος ζηλεύει και φθονεί;;;Ο tsilivithras,ο blue nile,ο S.T. κιο Οδυσσέας;;;Είσαι σοβαρός;;Ποιοι νομίζεις ότι είμαστε δλδ;;Η κρυφή "αποκλεισμένη" 5αδα της εθνικής;;;
      Τι λέξεις είναι αυτές που χρησιμοποιείς ρε άνθρωπε;;;
      Φθονούμε τους παίκτες επειδή δεν μας αρέσει αυτό που βλέπουμε;;
      Κόμπλεξ;;;Γιατί..;;;Επειδή διαφωνώ με τον λοβοτομημένο "υπάκουο" τρόπο αντιμετώπισης της εθνικής;;;Δευτερόλεπτα μετά τη λήξη ο Λημνιάτης να μας κάνει κύρηγμα που δεν στηρίζουμε!!!!...την εθνική;;Ο πουθενάς ο Λημνιάτης που τον πληρώνουμε από την τσέπη μας;; Ο Διαμαντίδης ο ήρωας που βγαίνει να μιλήσει πρώτος στα μικρόφωνα να μας αναγγείλει ότι σταματάει από την εθνική και να μας ζαλίσει με το πόσο περήφανος είναι;;;;
      ΕΧΑΣΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΣΕ ΓΛΕΝΤΑΕΙ ΜΕΓΑΛΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ;;;;
      Περίμενε 2 μέρες και μετά πες ότι θες εγωκεντρικέ Διαμαντίδη που θες να τραβήξεις και την προσοχή επειδή σταματάς από την εθνική.
      "Κρέμασμα" επειδή χάσανε ΞΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ;;;
      Όχι ρε φίλε...απλά δεν μας αρέσει κι έχουμε κάθε δικαίωμα να λέμ τη γνώμη μας
      Δεν σου αρέσει;;Έχεις διαφορετική γνώμη;;;Κανένα πρόβλημα.
      ΚΑΤΣΕ ΚΑΙ ΓΡΑΨΤΗΝ.
      Αλλά μην κάθεσαι εδώ πέρα να μας την λες επειδή δεν μας αρέσει αυτό που βλέπουμε κι επειδή έχουμε άλλο κριτήριο.

      Όσο για τους έλληνες πολιτικούς στα είπα και πριν το ματς.
      Είσαι εντελώς OFF.Εντελώς.Είδες κανέναν από εμάς εδώ να επαινεί κανέναν από αυτούς;;
      Αν δεν σου αρέσει ο σχολιασμός περί αθλητικών μην συμμετέχεις ρε φίλε.
      πως την έχετε δει μερικοί;;Ότι έχετε το δικαίωμα να κράζετε εμάς που μας αρέσει να ασχολούμαστε;;;
      Και μετά εμείς είμαστε οι κομπλεξικοί;;;

      Αν κάνουν φιλανθρωπικό έργο οι αθληταράδες μας μπράβο τους..έσωσεν την ψυχή τους.Τι σχέση έχει αυτό με την εθνική ομάδα και την απόδοσή της;;

      Άιντε ρε φίλε...ντροπή να θεωρείς συν-σχολιαστές προβοκάτορες.
      Αν δεν σου αρέσει ή δεν συμφωνείς με κάτι πες τη γνώμη σου και μίλα όμορφα και άσε τους χαρακτηρισμούς σην άκρη.
      Για αθλητικά μιλάμε δλδ ΕΛΕΟΣ!!!

      • undercover gpr avatar
        undercover gpr @ tsilivithras 05/09/2010 14:13:45

        Εγωκεντρικός ο Διαμαντίδης!!
        Θέλει να τραβήξει την προσοχή ο Διαμαντίδης!!

        χαχαχαχαχαχα

        cool mate

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ tsilivithras 05/09/2010 15:08:54

        Φίλε τσιλιβρίθρα,όχι και εγωκεντρικός ο Διαμαντίδης.
        Δηλαδή οι άλλοι τι είναι;
        Ντεφορμέ είναι εδώ και κάμποσο καιρό,ο αρχηγός και αν είναι ντεφορμέ ο Διαμαντίδης η ομάδα, δεν...

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 05/09/2010 16:11:32

        ΒΡΑΧΕ

        Δεν είναι χαρακτηριστικό του Διαμαντίδη ρε φίλε...την συμπεριφορά προσπαθώ να καταδείξω.
        Δεν έχω τίποτα με κανένα προσωπικά αλλά όσοι φοράνε το εθνόσημο έχω μια διαφορετική ευαισθησία.
        Δηλώσεις τέτοιου είδους αμέσως μετά από πολλοστή ήττα εναντίον του ίδιου αντιπάλου είναι να χαμε να λέγαμε...υποτιμούν τη νοημοσύνη μας.

      • Μαύρος Ιάκωβος avatar
        Μαύρος Ιάκωβος @ tsilivithras 05/09/2010 19:45:35

        Μόνο ο χαρακτηρισμός σου ''εγωκεντρικός'' ο Διαμαντίδης που είναι απο τα καλύτερα παιδιά της εθνικής είναι για πολλά γέλια.Άντε αγόρι μου πάρε μια μπάλα ξεκίνα προπονήσεις κ απο αύριο θα σε πάρουμε να αντικαταστήσεις τον Μήτσο,αφού ξέρεις καλύτερα,εσύ θα κερδίσεις άνετα τους Ισπανούς...Φαντάζομαι θα είσαι απ'αυτούς που κρίνουν εκ του αποτελέσματος,απο τους καναπεδάκηδες που περιμένουν στην πρώτη στραβή να ξεσκίσουν τους παίχτες.Τα σχόλια σου είναι γεμάτα εμπάθεια,λές κ σου έχουν κάνει κάτι προσωπικό...Ο καθένας έχει δικαίωμα να έχει την άποψη του,όσον αφορά για τις νουθεσίες σου να μιλάω όμορφα δεν πρόσβαλλα κανέναν,εν αντιθέσει με σένα που απευθύνεσαι εντελώς υποτιμητικά για παιδιά που δεν ξέρεις καν...Το φιλανθρωπικό έργο το ανέφερα για να καταλάβεις το ήθος των παιδιών κ τις ευαισθησίες τους,αλλά που να το αντιληφθείς...Τελοςπάντων πολύ ασχολήθηκα με συμπλέγματα κατωτερότητας,θελώ να πώ ένα τεράστιο ευχαριστώ στον Δημήτρη Διαμαντίδη για οτι πρόσφερε τόσα χρόνια στην εθνική κ για τις στιγμές που μας χάρισε....

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ tsilivithras 05/09/2010 20:18:20

        τσιλιβίθρας, οι ισπανοί είναι αθλητική υπερδύναμη τα τελευταία χρόνια σε μπάσεκτ-ποδόσφαιρο. εγώ περίμενα να μας πάρουν με 25 πόντους διαφορά, αλλά τα έδωσαν όλα οι παίχτες και τίμησαν την φανέλα που φορούν.

        όσο για τον Διαμαντίδη, Μητσάρα ψυχάρα για πάντα τριφυλλάρα

  16. Aggelos avatar
    Aggelos 05/09/2010 08:26:14

    φανταστητε μονο να ειμασταν στο ποδοσφαιρο παγκοσμιως οπως με το μπασκετ..
    για χρονια μεσα στους 4-8 καλυτερους του κοσμου..

    δευτεροι στον κοσμο?ποσοι το ονειρευονται αυτο για το ποδοσφαιρο?

    και οι μπασκεμπολιστες εχουν ποιοτητα,μιλανε και εκφραζονται οι ανθρωποι..
    οχι σαν τους ποδοσφαιριστες που ο πιο εξυπνος μιλαει σαν αλβανος..

    ειπαμε,,άααλλη ποιοτητα

  17. η Dimi avatar
    η Dimi 05/09/2010 09:41:04

    Ας δούμε κατάματα την αλήθεια, όπως ακριβώς αυτή είναι σήμερα. Οχι, όπως ήταν στο παρελθόν. Οχι, όπως εμείς θα ευχόμασταν να είναι.

    Ο Αθλητισμός, είναι κι αυτός, ένα αντιπροσωπευτικό παρελκόμενο του τραγικού ελλείματος ΗΓΕΣΙΑΣ που βιώνει η Ελλάδα σήμερα. Οι διαχειριστές της εξουσίας και των αξιωμάτων, έχουν αποτύχει παταγωδώς, οριστικά και αμετάκλητα.

    Η Ελλάδα, και κατ’επέκταση ο Αθλητισμός, χρειάζονται Επειγόντως, ΗΓΕΤΕΣ, οι οποίοι διά του παραδείγματος και των Ηγετικών Ικανοτήτων τους, θα εμπνεύσουν, θα δώσουν αυτοπεποίθηση, θα ενδυναμώσουν την Ψυχολογία του ΕΛΛΗΝΑ ΝΙΚΗΤΗ!

    Επειδή τα λάθη, μπορούν να διδάξουν και να γίνουν η απαρχή μεγάλων επιτυχιών.

    Επειδή, χωρίς ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, νικηφόρος ανταγωνισμός δεν υφίσταται.

    Επειδή τα πάντα, εκ του αποτελέσματος κρίνονται.

    Με τις Ευχαριστίες μου, η αδαής περί τα αθλητικά
    Dimi

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ η Dimi 05/09/2010 13:40:25

      Εξαιρετικό σχόλιο Dimi. Μόνο αδαής δεν είσαι

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ μικρός οδυσσέας 05/09/2010 13:53:04

        Οδυσσέα, Εκτιμώ απεριόριστα όχι μόνο την Αξιόπιστη και Ποιοτική Αρθρογραφία σου, αλλά και, τον Χρόνο που επενδύεις, γιά την de profundis αθλητική ενημέρωσή μας.

        Εγκάρδιες Ευχαριστίες,
        η Dimi

  18. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/09/2010 09:51:38

    Οδυσσέα, όρθιος. Μη μασάς. Συνέχισε τη προσπάθεια πολιτισμένης παρουσίασης των αθλητικών θεμάτων που καθιέρωσες.

  19. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 05/09/2010 10:20:47

    Ενδιαφέρουσα είδηση: Με εντολή εισαγγελέα συνελήφθη στη Θεσσαλονίκη εκδότης αθλητικής εφημερίδας, διότι με πρωτοσέλιδο άρθρο του επαινούσε τη βία και τα επεισόδια των παοκτζήδων στη Κωνσταντινούπολη.

    • αναρχοδεξιός avatar
      αναρχοδεξιός @ Strange Attractor 05/09/2010 10:31:58

      αν και δεν μου αρέσει η συγκεκριμένη φυλλάδα, έχω να παρατηρήσω ότι είναι γελοίος ο συγκεκριμένος εντολοδόχος κι όσοι τον έβαλαν. τις αθηναϊκές πρασινοκοκκινοκιτρινοφυλλάδες που παρακινούν εμμέσως τους αναγνώστες τους κάθε μέρα να "σκοτώνουν" τους αντιπάλους τους δεν τις ακουμπάει κανείς. τώρα που τις έφαγαν οι τούρκοι που επιτέθηκαν στα λεωφορεία των παοκτζήδων θυμήθηκαν τα γιουσουφάκια τη βία.

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ αναρχοδεξιός 05/09/2010 10:32:36

        εντολόδότης μάλλον έπρεπε να γράψω. σόρρυ είμαι ξενυχτισμένος

  20. blue nile avatar
    blue nile 05/09/2010 11:25:22

    Μαύρε Ιάκωβε.

    Τους προπονητές και τη νοοτροπία που διέπει τη μπασκετική εκπαίδευση κατηγορώ περισσότερο.
    Στο ότι οι παίχτες παίζουν παθιασμένα για το εθνόσημο αποτέλεσε ένα μεγαλο συν για τις επιτυχίες του μπάσκετ.
    Όσο για τις ομάδες που αναφέρεις τα πρώτα βιολιά στο σκοράρισμα είναι ξένοι παίχτες ...οι Έλληνες κάνουν τα άλλα...
    Τα άλλα που τα κάνουν πολύ καλά και στην εθνική αλλά εκεί τους λείπει το άνετο σκοράρισμα γιατί πχ δεν παίζουν ο Γιασικεβίτσιους ή ο Νίκολας που θα βάλουν τα μεγάλα σουτ.
    Επιμένω ότι σημαντικό μέρος του κακού εστιάζεται στις παιδικές και εφηβικές ηλικίες όταν οι προπονητές οραματίζονται να βγάλουν μααρθωνοδρόμους και όχι μπασκετμπολίστες.
    Από εκεί και πέρα και πάρτο όπως θέλεις, αλλά για το γεγονός ότι από τότε που θυμάμαι τον ευατό μου (πολλά χρόνια πριν) δεν έχουμε Έλληνες χεράδες, έχουν κάποιο μερίδιο ευθύνης και οι Έλληνες παίχτες.

    • αναρχοδεξιός avatar
      αναρχοδεξιός @ blue nile 05/09/2010 20:34:13

      blue nile αυτό με τους ξένους παίχτες συμβαίνει και σε ιταλία-ισπανία. οι ντόπιοι παίκτες είναι "ορντινάτζες" των ξένων αστέρων των ομάδων τους.

      μαύρε ιάκωβε, συμφωνώ ότι ο έλληνας αθλητής εχει πολύ ταλέντο, αλλά κάπου χάνεται στην πορεία. δεν υπάρχουν υποδομές και το κυριότερο, οι έλληνες προπονητές που ασχολούνται με τις διάφορες ακαδημίες δεν διδάσκουν σωστά τα παιδιά. χρειάζονται προπονητές τύπου ομπράντοβιτς.

      ένα παράδειγμα του ότι ο έλληνας έχει απίστευτο ταλέντο είναι ο χατζηπαναγής. τεράστιος παίχτης, κλάσεις ανώτερος από τον μαραντόνα. αλλά μεγάλωσε στην εσσδ. αν μεγάλωνε στην ελλάδα θα γινόταν ένας παίχτης τύπου τσιάρτα το πολύ. (παιχτάρα ο τσιάρτας, για να μην παρεξηγηθώ)

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ αναρχοδεξιός 05/09/2010 20:39:07

        και βέβαια αδικήθηκε πολύ που ήρθε στην ελλάδα. αυτός ο παίχτης έπρεπε να παίζει στη ρεάλ όχι στον ηρακλή.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ αναρχοδεξιός 05/09/2010 21:00:55

        Ενδεικτικά αναφέρω:
        Ο καλύτερος Έλληνας μπασκετμπολίστας, μεγάλωσε και έμαθε μπάσκετ στις ΗΠΑ.
        Ο καλύτερος Έλληνας ποδοσφαιριστής, μεγάλωσε και έμαθε μπάλα στην ΕΣΣΔ
        Ο καλύτερος Έλληνας αρσιβαρίστας, μεγάλωσε και έμαθε το άθλημά του στην Αλβανία

        Υπάρχει σίγουρα κάτι στο DNA μας αλλά χρειάζεται και κάποιος να το προσέξει και να το βγάλει προς τα έξω. Πόσα παιδάκια άραγε, που ξημεροβραδιάζονται στα ιντερνετ καφέ και στα "πάρκα", έχουν το νευροφυτικό σύστημα, το ταλέντο , για κάποιο άθλημα, αλλά κανένας φορέας δεν το πρόσεξε ή δεν το έψαξε για να το καλλιεργήσει; Και πάνε χαμένα χωρίς να το ξέρουν ότι θα μπορούσαν να... Τον Πύρρο Δήμα τον είδε ένας προπονητής όταν ήταν 5 χρονώ στην αυλή του σπιτιού του και κατάλαβε από τη κατατομή των ποδιών του ότι τόχει! Ο Βάσια έπαιζε σε οργανωμένα πρωταθλήματα πιτσιρικάδων από 6-7 χρονώ. Και πάει λέγοντας. Η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της, ακόμη και στον αθλητισμό. Και όσο για τις χιλιάδες ακαδημίες πιτσιρικάδων στο ποδόσφαιρο, είναι άντρα εκλμεταλλευτών μανατζαρέων. Σου προωθούν τον πιτσιρικά αν τους τα σκάσεις. Αλλιώς, και Βάσια ή Μέσσι να είναι, θα τον θάψουν,

  21. blue nile avatar
    blue nile 05/09/2010 11:29:50

    Θαίλτωρ, ο Μπάρλοου ήταν ήσυχος, με την οικογένεια του ήρθε πάντα σοβαρός ήταν.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ blue nile 05/09/2010 11:53:40

      Έτσι νομίζω κι εγώ...δεν θυμάμαι τον τύπο να γίνεται σούργελο ή να δίνει δικαιώματα γενικότερα.

  22. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 05/09/2010 13:43:41

    Οδυσσεύ Συρίγο καλημέρα.
    Επειδή σου την πέφοτυνε χτες και σήμερα, δες αυτό το χαλαρωτικό βιντεάκι με τίτλο Η ΚΛΟΠΗ:

    h**p://www.youtube.com/watch?v=IORQsr20P0c

    Καλή Κυριακή

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ Γιάννης Φαίλτωρ 05/09/2010 15:03:55

      Να σαι καλά ρε Γιάννο. Ο θείος αλβέρτος είχε δίκιο είναι βέβαιο

  23. Greg avatar
    Greg 05/09/2010 13:48:18

    Μετά το οθωμανικό, οι συνηθισμένοι πελάτες. Κατρακύλα..

  24. undercover gpr avatar
    undercover gpr 05/09/2010 14:10:37

    Στο μπάσκετ τα πράγματα είναι απλά.

    Ο καλύτερος θα κερδίσει τις 9/10 φορές.Τη μια που θα χάσει θα χάσει γιατί ο χειρότερος θα παίξει πιο συγκεντρωμένος και πορωμένος.

    Η δικοί μας είναι χειρότεροι ομάδα από την Ισπανία και πλησίασαν να τους κερδίσουν.Δεν τα κατάφεραν.

    Το πάλεψαν όμως και τους αξίζουν συγχαρητήρια (για το συγκεκριμένο παιχνίδι).

    Οδυσσέα μη μασάς με τους κομπλεξικούς.

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ undercover gpr 05/09/2010 20:07:53

      Συμφωνώ απόλυτα και σε ευχαριστώ

  25. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 05/09/2010 19:26:08

    Ο Παναθηνακός των μεγάλων επιτυχιών που στηρίχθηκε;Πρώτα βιολιά είναι ο Διαμαντίδης,ο Σπανούλης,ο Τσαρτσαρής, ποιός Γιασικεβίτσιους αλλαγή του καλάθη ήταν.......Είναι τυχαίο που συνεχίζουμε να βγάζουμε παίχτες κ οι εθνικές ομάδες παίρνουν μετάλλια σε παγκόσμια πρωταθλήματα κ βγαίνουν πρώτοι σε ευρωπαικά;Πάρτε το χαμπάρι ο Έλληνας παίχτης έχει πολύ ταλέντο αρκεί αυτό να δουλευτεί σωστά,στο μπάσκετ έχουν βρεί τον τρόπο στην μπάλα τον αγνοούν...Παρατήρησε με πόσο ευφυία παίζουν οι έφηβοι,πόσο γρήγορα αφομοιώνουν συστήματα κ τακτικές,όσο για τεχνική θα αναφέρω 2 εικοσάχρονους που θα κάνουν θραύση...Παπανικολάου κ Παππάς κορυφαίοι στην ηλικία τους

  26. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 05/09/2010 19:36:26

    Aγαπητέ Mικρέ Οδυσσέα,

    Η κριτική μας κάνει πιό δυνατούς!
    Keep on..

    Υ.Γ. Και οι πολιτικές σου αναλύσεις, ενδιαφέρουσες είναι!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 05/09/2010 19:39:52

      Ροδινέ, ζεις; Ο Οδυσσέας διέδιδε ότι σε φάγανε οι μαύροι κάπου εκεί στη Ρουάντα που χάθηκες μετά το μουντιάλ.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 05/09/2010 19:41:54

      Μεγαλειότατε, καλώς ορίσατε και καλό χειμὠνα!

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ Κώστας Ροδινός 05/09/2010 20:05:35

      Περί ύβρεων πρόκειται, όχι κριτικής.
      Αλλά ας τους να γράφουν ότι θέλουν.
      Εσύ ΟΚ?
      Σε αναζητούσαμε πολλές ημέρες

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ μικρός οδυσσέας 05/09/2010 20:14:43

        Ο.Κ.

      • μικρός οδυσσέας avatar
        μικρός οδυσσέας @ μικρός οδυσσέας 05/09/2010 22:46:37

        Χαλάλι το βρίσιμο αφού σταμάτησες τις διακοπές σου.
        Και οποία τιμή για τον μικρό (λιτλ Τζων) Οδυσσέα. Ευχαριστώ ειλικρινά Κώστα

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ Κώστας Ροδινός 05/09/2010 20:06:21

      Για αρχή θέλουμε νικητή στο Μουντομπάσκετ

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Κώστας Ροδινός 05/09/2010 20:18:28

      Καλώς Ηρθες Κώστα. Μας έλειψες δυό μήνες!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ η Dimi 05/09/2010 21:06:08

        Thanks Dimi.
        Σας διαβάζω πάντα.

  27. η Dimi avatar
    η Dimi 05/09/2010 21:10:13

    Eυχαριστίες!

  28. Factorx avatar
    Factorx 05/09/2010 21:37:27

    @DeltaLamda Δηλαδή θέλεις να μας πεις οτι εσυ καταλαβαίνεις απο πολιτικές αναλύσεις; Σου εχω ξαναπεί οτι είσαι κακότροπος. Γιατί θέλεις να το επιδεικνύεις συνεχώς; Εμεις σε καταλαβαίνουμε. Όπως καταλαβαίνουμε και τον Μπουλη. Απλώς ήταν λίγος

  29. Factorx avatar
    Factorx 05/09/2010 21:42:29

    @Κώστας Ροδινός, φιλιά και αγάπη κι απο μένα

  30. αναρχοδεξιός avatar
    αναρχοδεξιός 05/09/2010 23:46:12

    σας αγαπώ όλους! φιλιά κι από μένα

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.