#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/07/2010 01:05
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τον επίταξε!



Μαγικό  αποτέλεσμα πήρε ο ΠΑΟΚ, 1-1 κόντρα στον Άγιαξ στο Amsterdam Arena, στην πρώτη του «μάχη» για τα  προκριματικά του Champions League.

Το σκορ άνοιξε για τον "Αίαντα" ο Σουάρες στο 13' μετά από τραγικό λάθος του Χαλκιά, ο οποίος τραυματίστηκε κιόλας στην ίδια φάση.

Ισοφάρισε για την ομάδα της Θεσσαλονίκης ο Ίβιτς στο 72' ύστερα από πάσα του Σάλπι-δίνω γκολ

Περίπου 3.000 οπαδοί του «Δικεφάλου του Βορρά» βρέθηκαν στο επιβλητικό γήπεδο του «Αίαντα» και δημιούργησαν ατμόσφαιρα από άλλη στρατόσφαιρα ..

Την ερχόμενη Τετάρτη στην Τούμπα, θα γίνει ο επαναληπτικός, με φαβορί πλέον τους μαχητές παίκτες του ΠΑΟΚ, που ζητούν την πρόκριση επιτακτικά..

Μικρός Οδυσσέας

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 29/07/2010 01:13:16

    Λυπάμαι που θα σας ξενερώσω, αλλά υποθέτω ότι το 0-1 του Παναθηναϊκού μέσα στο Άμστερνταμ (με τη γκολάρα του Βαζέχα) το 1996, το θυμάστε. Τη συνέχεια, με το αποτέλεσμα στη ρεβάνς στο ΟΑΚΑ, τη θυμάστε;

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ Αυριανιστής 29/07/2010 08:42:16

      μην συγκρινουμε την βουρτσα με την λουτσα! ο αγιαξ του φαν γκαλ επαιζε διαστημικο ποδοσφαιρο. ο σημερινος αγιαξ ειναι μια νορμαλ ομαδα που θα πρεπει να νικησει η να βαλει 2 γκολ στην τουμπα.

  2. blue nile avatar
    blue nile 29/07/2010 02:04:00

    ...πέρα από την άγρια χαρά που νιώθω ως μπαοκτζής δεν μπορώ να μην ανησυχώ για τον επαναληπτικό της ερχόμενης Τετάρτης...σήμερα ο Αίας πήρε ένα γκολ δώρο αλλά είχε πολλές ευκαιρίες ιδιαίτερα στο πρώτο ημίχρονο να πετύχει περισσότερα από ένα τέρματα...στην επανάληψη το διττό ανέβασμα της ομάδας του ΠΑΟΚ και η φυσιολογική κούραση μπλόκαρε τους γηπεδούχους...στον επαναληπτικό όλα θα είναι διαφορετικά...καλή η Τούμπα καλός και ο κόσμος αλλά οι Ολλανδοί ξέρουν πολύ καλή μπάλα ο καθένας ενώ θα παίζουν και με την πλάτη στον τοίχο...μία λύση βλέπω...πίεση ψηλά με συνδυασμό άμυνας χώρου σε κάποια προσωπικά μαρκαρίσματα...δεν έχουμε τη δυνατότητα να τους κλείσουμε με δικό μας παιχνίδι μιας που δύσκολα να αλλάξουμε χωρίς λάθος πάνω από πέντε μπαλιές...έτσι και ανοιχτούμε πολύ ενδέχεται να το πληρώσουμε ακριβά...ούτε και το ταμπούρι πίσω συμφέρει...μία δύο θα το φας το γκολάκι...επιμένω πίεση ψηλά ειδικά τη χρονική στιγμή που οι αντίπαλοι μπακ ή χαφ πάρουν τη μπάλα και επιχειρήσουν ή να τροφοδοτήσουν με μεγάλες κάθετες μπαλιές ή ν'ανέβουν με τη μπάλα στα πόδια...αν το πρέσινγκ εκεί είναι καλό θα βγούμε πιο εύκολα στη κόντρα επίθεση όπου απειλούμε και στη χειρότερη κερδίζουμε κάποια στημένα που με σωστή αξιοποίηση μπορούν να φέρουν πολλά...κάτι τώρα που φάνηκε σήμερα στον ΠΑΟΚ...η ομάδα είναι ακόμα 100% δημιούργημα Σάντος, οι αλληλοκαλύψεις το κλείσιμο χώρων η πίεση ψηλά όλα φιλοσοφία του νυν διεθνή μας κόουτς...η είσοδος του Μούσλι (αν θα αγωνιστεί) θα φέρει Σαλπιγγίδη και Βιειρίνια λίγο πιο πλάγια όπου θα μπορούν να πλαγιοκοπήσουν ή λίγο πιο πίσω όπου αν έχουν λίγο χώρο στον κεντρικό άξονα θα τη παίξουν τη μπαλίτσα τους...μεγάλη προσοχή στα δύο δραστήρια μαυράκια τους τον Εμάνουελσον που κάνει πολύ παιχνίδι και τον Ανίτα που σε ελεύθερο ρόλο είναι πολύ αποτελεσματικός...άντε και καλή μας τύχη...

  3. Papajees avatar
    Papajees 29/07/2010 02:30:17

    Οχι οτι το εδω παιχνιδι θα ειναι ευκολο,καθε αλλο,αλλα να μου συγκρινεις την υπερομαδα που ειχε ο Αγιαξ το 96 με το καφενειο που ειναι σημερα ειναι τουλαχιστον γελειο.

  4. ataktos avatar
    ataktos 29/07/2010 04:10:47

    και το μυαλό μου έτρεξε... στο 72 με την Legia .. εύχομαι..

  5. αναρχοδεξιός avatar
    αναρχοδεξιός 29/07/2010 05:41:43

    ο άγιαξ μπορεί να είναι καφενείο, αλλά ο παοκ είναι μπουγατσοτυράδικο.
    αντί 6-0, 1-1 με σφαγή του άγιαξ από το διαιτητή. ίσως σπρώχνουν τις ελληνικές ομάδες για να ασχολείται ο κόσμος με τα αθλητικά. μακάρι! μπορεί η Πανάθα να πάρει τσουλού φέτος. αν και δε γουστάρω ο ακατανόμαστος να καρπωθεί επιτυχίες της ομάδας που έφτιαξαν άλλοι.

    οι ολλανδοί έχουν μια βδομάδα να μελετήσουν το περίεργο στυλ παιχνιδιού του παοκ (αντιποδόσφαιρο στην ουσία) και να βρουν τρόπους να τον πατήσουν. από την άλλη, η καυτή τούμπα και οι παίκτες του παοκ με ανεβασμένη ψυχολογική κατάσταση. αν τους βοηθήσει και η τύχη όσο εχθές έχουν πολλές πιθανότητες. αλλά η ρεβάνς είναι από τα παιχνίδια που δεν μπορείς ούτε κατά προσέγγιση να προβλέψεις αποτέλεσμα. παίζει από νίκη του παοκ με 1-0 μέχρι νίκη του άξιαξ με 0-5. παίζει λίγο και η ισοπαλία 0-0, επειδή οι παοκτζήδες θα καθίσουν και οι 11 πίσω, αλλά ο άγιαξ έχει παίκτες να τρυπήσει την άμυνα του παοκ.

    για το ελληνικό ποδόσφαιρο φυσικά είναι καλό να προκριθεί ο παοκ, αλλά στο ποδόσφαιρο γενικά, ομάδες σαν τον παοκ δεν προσφέρουν τίποτα. του κάνουν ζημιά

    • ανέστης avatar
      ανέστης @ αναρχοδεξιός 29/07/2010 06:11:53

      ζημια στην χώρα κάνουν κάνουν κάτι κομπλεξικά λαμόγια σαν εσένα φιλαράκο ΠΑΟΚ ΓΕΡΑ

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ αναρχοδεξιός 29/07/2010 08:17:47

      Είσαι και συ από αυτούς που το 2004 ήσουν απέναντι. Γιατί τότε έτσι το πήρες, με αντιποδόσφαιρο.
      Πως να παίξω τον Αίαντα βρε, θα μας τρελάνετε;;;;;;;;
      Ομάδα με 10 μύρια συνολικό μπάτζετ έχω, όταν ο Σουάρεζ πωλείται άνω των 25.

      Οσο για τον επαναληπτικό, θα βγάλουμε λαρύγγια και ό,τι έρθει. Εμείς θα μαστε εκεί, όπως ήμασταν και χτες, και προχτές και μεθαύριο, ανεξαρτήτως αποτελέσματος. ΠΑΟΚ δε γίναμε ούτε για τα κύπελλα, ούτε για τα πρωταθλήματα.

      Ο ΠΑΟΚ δεν είναι απλά ομάδα, είναι άλλο πράμα. Είναι ο πρώτος που "τάραξε" νερά στην ελληνική κοινωνία ως φαινόμενο τα τελευταία χρόνια. Ποιος άλλος φορέας έχει τέτοια δυναμική;

      Θα μπορούσα να πω πολλά για την πολιτεία, που της ζητάμε επιμόνως ρύθμιση χρεών και όχι χάρισμα και όλοι οι πολιτικοί κλείνουν αυτιά. Εμείς δε ζητάμε ΧΑΡΕΣ όπως άλλοι. Δε ζητάμε ούτε άρθρο 44, ούτε 99.

      Οι προπαππούδες μας φέραν την ιδέα το ΄26 και οι παππούδες μας χτίσαν μόνοι τους το γήπεδο. Και μεις σήμερα συνεχίζουμε να ζούμε τον δικό μας μύθο, μέχρι ο ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ να βγάλει το μαύρο χρώμα από πάνω του και να ανοίξει τα φτερά του.

      Εμείς οι 22000 μέτοχοι, από τον οβολό μας στήσαμε το όραμα και στηρίζουμε το όνειρο. Εμείς οι 19200 που πήραμε και φέτος σε τέτοια κρίση το διαρκείας μας. Ξέρω πολλούς που δεν μπόρεσαν να ανανεώσουν γιατί "δε βγαίναν" οικονομικά. Οσο αντέξουμε. Βλέπετε ο λαός του ΠΑΟΚ είναι περίεργος. Ποτέ δε τα πήγε καλά με τους "λεφτάδες".

      Ο ΠΑΟΚ είναι (το ξαναλέω), ο μοναδικός φορέας που επαναστάτησε στο κατεστημένο ετών και τάραξε λιμνάζοντα νερά, σε μια κοινωνία που κοιμόταν και δυστυχώς συνεχίζει να κοιμάται.

      Οσοι μπορείτε πάτε και πάρτε μυρωδιά 3-4 ώρες πριν αρχίσει ματς στην Τούμπα. Εκεί θα δείτε έναν άλλο κόσμο. Τον κόσμο που ελπίζει σε κάτι διαφορετικό. Τον κόσμο που όταν του δώσεις όραμα, στηρίζει, ακολουθεί και δίνει παραπάνω από αυτά που μπορεί, για να το ζήσει.

      Ο ΠΑΟΚ έδωσε στον οπαδό του, στον απλό καθημερινό άνθρωπο που ακολουθεί την ομάδα εδώ και 3 χρόνια, αυτό που δε του έχει δώσει κανένας άλλος στη ζωή του. Ελπίδα, όραμα και προοπτική. Αυτό δεν μπορείς να το καταλάβεις από μακριά. Δε σας κατηγορώ, ούτε σας κρίνω, μιας και εκφράζετε την πάγια άποψη του μέσου Ελληνα. Που ξέρει τα πάντα και έχει άποψη για όλα και για όλους, χωρίς να έχει γνώση και εμπειρία. (Μας το μαθε καλά ο ανδρέας αυτό).

      Δεν μπορείτε να καταλάβετε τι γίνεται στην Τούμπα. Δεν έχετε καταλάβει ότι ο ΠΑΟΚ είναι κοινωνικό φαινόμενο προς εξέταση. Και είναι φαινόμενο και κάτι ιδιαίτερο, γιατί σε αυτή τη σχέση μεταξύ ομάδας και οπαδού δεν υπάρχει ιδιοτέλεια. Αν υπήρχε, θα έπρεπε να είχε σβήσει πριν πολλά χρόνια αυτή η ομάδα.

      Αν υπάρχει πολιτικός που θέλει να αναστήσει αυτή τη χώρα, ας κοιτάξει τι έγινε στον ΠΑΟΚ. Από διαλυμένος και "πεθαμένος" αναστήθηκε. Αναστήθηκε μέσα από τις στάχτες του. Αναστήθηκε μόνος του. Αναστήθηκε γιατί βρέθηκε ένας από εμάς, να μπει μπροστά και να τραβήξει πρώτος κουπί. Ξεκινήσαμε λίγοι με μια βαρκούλα και τώρα έχουμε καράβι. Το καράβι μπήκε στο ποτάμι και δε γυρίζει πίσω.

      Δεν ξέρω που θα φτάσει το καράβι, αλλά να ξέρετε πολύ καλά, ότι ο στόχος μας δεν είναι ούτε ένα πρωτάθλημα, ούτε ένα κύπελλο. Αυτά εμάς δε μας νοιάζουν το είπα και παραπάνω. Δεν είναι αυτά η Ιθάκη μας. Μας νοιάζει το ταξίδι. Και το ταξίδι αυτό είναι πολύ γλυκό. Εχει τις περιπέτειές του, τις χαρές και τις λύπες του.

      Αφήστε μας στην ησυχία μας, να απολαύσουμε το ταξίδι μας.
      Ηρθε η ώρα να κάνω κουπί. Σας αφήνω και θα τα ξαναπούμε, όταν βρεθώ στην κουπαστή να πάρω αέρα.

      Να σας πω και το κόλπο που περνάμε καλά εδώ πάνω στα γρήγορα. Σε αυτό το καράβι, όλοι δουλεύουμε και το κάνουμε με χαρά.
      Αλλά βρήκαμε καπετάνιο με όραμα και ψυχή. Βρες και συ ρε πατρίδα έναν καπετάνιο (όχι για κανό, αλλά για καράβι), να κάνω κουπί όλη μέρα. Και μη μου δώσεις τίποτα. Δε θέλω τίποτα πίσω από τον κόπο μου. Δώσε μου όραμα και θα στα δώσω όλα. Δώσε μου ελπίδα, δώσε μου προοπτική.

      Μη φωνάζεις ρε Θόδωρεεεεεεεεεεεε.. Ερχομαιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

      ΝΑΙ ΡΕ ΠΑΟΚ!

      • ΙΩΝΑΣ avatar
        ΙΩΝΑΣ @ denkserotipota 29/07/2010 12:48:48

        Τιτανοτεράστιε αδερφέ!!!!!!!!!!!!!! Τα είπες όλα. Αυτοί όμως δεν μπορούν να καταλάβουν. Πάει καιρός που συμβιβάστηκαν και μεταλλάχτηκαν.

      • ZARKO avatar
        ZARKO @ denkserotipota 29/07/2010 13:22:12

        Αν και δεν είμαι οπαδός της δικής σου ομάδας χθες χάρηκα πραγματικά για την επιτυχία του συλλόγου σας.
        Παρ' όλα αυτά έχεις υποπέσει σε μερικές αναλήθειες στο κείμενο σου.
        1] Από τη μία λες ότι δεν ζητάτε χάρες από την πολιτεία και από την άλλη ότι της ζητήσατε ρύθμιση και όχι χάρισμα. Αλλά τι να την κάνετε την ρύθμιση όταν τα χρέη σας είναι παγωμένα και δεν τα πληρώνετε.
        2] Όταν οι προπαππούδες σας φέραν την ιδέα λεγόταν ΑΕΚΘεσσαλονίκης και όχι ΠΑΟΚ, με σήμα ένα πέταλο. Φαντάζου πως θα ένιωθαν αν μάθαιναν ότι το κλειστό γήπεδο μπάσκετ το έχτισε η ελληνική πολιτεία με λεφτά του Έλληνα πολίτη
        3] 22000 μέτοχοι είστε επειδή βρίσκεται μπροστάρης ένας αξιόλογος ποδοσφαιράνθρωπος. Τα προηγούμενα χρόνια μεγάλο κομμάτι του φίλαθλου κόσμου σας απείχε. Αρά είναι σαφέστατη μια προσωπολατρία.
        4] Όντως επαναστάτησατε. Ήσασταν το πρώτο οπαδικό κίνημα που ύψωσε πανό σε συμπαράσταση του μεγαλύτερου σας εχθρού όπως λετεις βάρος ενός συμπολίτη που δεν τον έχετε σε υπόλειψη, όπως λέτε
        5] Κοντά στο σπίτι μου εδράζει ενας σ.φ. πάοκ και αυτό που μυρίζει πριν τα ματς της ομάδας σας κάθε άλλο παρά ελπίδα είναι
        Και για να μην με παρεξηγήσεις σου ξαναλέω ότι ειλικρινά θα χαρώ πολύ αν αποκλείσετε τον Άγιαξ, οι οπαδοί του οποίου σηκώνουν στο γήπεδο τους εβραϊκές σημαίες και είναι ανθέλληνες.
        Στα εξωαγωνιστικά θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω...

      • denkserotipota avatar
        denkserotipota @ denkserotipota 29/07/2010 14:24:34

        Απαντήσεις σε ένα προς ένα.

        1. Ναι δε ζητάμε ΧΑΡΕΣ και το ξαναλέω. Διοίκηση πρωτοδικείου είμαστε και αναλαμβάνουμε ΟΛΑ τα πρωτογενή χρέη των προηγούμενων απατεώνων και καταδικασμένων από τη δικαιοσύνη. Ποια άλλη εταιρεία στην Ελλάδα το κάνει αυτό; Εδώ οι περισσότεροι επιχειρηματίες με μαιμουδιές πτωχεύουν και ανοίγουν την άλλη μέρα, άλλο μαγαζί. Αν αναφερθώ στην ΠΑΕ που ανήκεις μάλιστα, άστο καλύτερα. Στο σπίτι του κρεμασμένου....

        2. Λάθος ιστορία σου είπαν. ΕΡΜΗΣ ΠΕΡΑ λεγόταν η πρώτη ομάδα που ιδρύθηκε στην Πόλη το 1875 και είχε τετράφυλλο τριφύλι και πέταλο. Σου είναι αντιαισθητικό; Εμείς την ιστορία μας δεν την πουλάμε, ούτε την χαρίζουμε!
        Ναι όντως το έχτισε η πολιτεία μετά από 3 υποσχέσεις υπουργών το κλειστό της καλαθόσφαιρας, και αν θέλεις εγώ δεν είμαι καθόλου περήφανος για αυτό. Για την ΤΟΥΜΠΑ έχεις να προσάψεις κάτι;

        3. Μάλιστα. Χαίρομαι που αναγνωρίζεις ότι είναι τουλάχιστον αξιόλογος.

        4. Καλά η ιστορία του Βόλου, είναι τόσο παλιά που... την θυμούνται μόνο οι Οβραίοι, και τη θυμούνται όταν τους βολεύει. Ο λαός του ΠΑΟΚ τα έχει ξεκαθαρίσει αυτά με τις πράξεις του εδώ και πολλά χρόνια. Δε βαρεθήκατε αυτήν την καραμέλα;;;

        5. Ναι έχεις δίκιο, αλλά η προσπάθεια που γίνεται από ΟΛΟΥΣ μας, είναι αυτά τα φαινόμενα να εκλείψουν. Και ευτυχώς έχουν εκλείψει σε πολύ μεγάλο βαθμό σε σχέση με παλαιότερα έτη. Η επανάσταση, δε γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη. Δες τον παπα-Χρήστο μας πόσο αγώνα κάνει για αυτά τα παιδιά που βοήθεια χρειάζονται και όχι απομόνωση.

        Μόλις χτες έγραψα ιστορία, για μια ακόμη φορά...
        Ευχαριστώ για τις ευχές σου.


        Το σλόγκαν όταν ξεκίνησαμε το ταξίδι ήταν...

        " Η ΜΠΑΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΟΡΜΗ"

        Το ταξίδι συνεχίζεται.

      • ZARKO avatar
        ZARKO @ denkserotipota 29/07/2010 15:41:58

        denkserotipota @
        1α] Ποια άλλη υπερχρεωμένη εταιρεία στην Ελλάδα διαπραγματεύεται το πρωτογενές της χρέος; Αυτό από μόνο του είναι χάρη. Να σου θυμήσω επίσης η διαγραφή των επιτοκίων ήταν αίτημα του ΑΡΗ καμιά 10αριά χρόνια νωρίτερα για τα χρέη στο μπάσκετ, τη στιγμή που εσείς ζητούσατε την ολική διαγραφή τους. Δεύτερον, λόγω χρεών ήμασταν η μοναδική ομάδα που στερηθήκαμε τη δυνατότητα των μεταγραφών με αποτέλεσμα να κατεβούμε σε σειρά αγώνων με πολλούς ερασιτέχνες. Κάτι που σε εσάς δεν συνέβη. Τρίτον στην περίπτωση του 44 ήταν φως φανάρι ότι η απόσειση των χρεών του ΑΡΗ ήταν αποτέλεσμα και όχι αιτία του νομοσχεδίου. Για άλλες ομάδες έγινε αυτή η ρύθμιση. Αν δεν κάνω λάθος είχε υποβάλει αίτηση και ο ερασιτέχνης Παναθηναϊκός (βλ. Γιαννακοπουλαίοι). Αυτά περι κρεμασμένου προς Πειραιά μεριά. Εμείς πληρώσαμε πολύ ακριβά το τίμημα της μη προστασίας από την πολιτεία. Δις.
        1β] δεν ανήκω σε καμιά ΠΑΕ αλλά είμαι συμμέτοχος και γω της Παναρειανής ιδέας.
        2α] Δεν είναι τυχαίο πάντως ότι ιδρυθήκατε 2 χρόνια μετά την ΑΕΚ, ούτε το ίδιο σύμβολο.
        2β] Βλέπεις ποια είναι η διαφορά μας; Σε εσάς υπόσχονται γήπεδα (και δη στο μπάσκετ!!!) και σε μας ''κάνουν δώρο'' αυτά που μας χρωστάνε (βλ. δηλώσεις Γιουλέκα πέρυσι για τα τηλεοπτικα της ΝΕΤ)
        3] αξιόλογος είναι ως ποδοσφαιράνθρωπος. Γιατί κατά τα άλλα (γυναίκα βιζιτού και ιστορία με ΑΣΠΙΣ) δεν ξεπερνάει τον μέσο βλαχονεοέλληνα.
        4] αν δεν σου κάνει ο Βόλος να σου θυμίσω την Καλαμαριά πριν 5 χρόνια; Και με ποιες πράξεις ξεκαθαρίσατε;
        5] αυτά υπάρχουν σε όλους. Απλά σε σας έχει παραγίνει το κακό νομίζω. Η μοναδική ομάδα που και τυπικά ανήκει στον Λαό της είναι ο ΑΡΗΣ. Διότι κάθε δύο χρόνια έχει αιρετή διοίκηση.
        Τέλος,
        τονίζω πάλι για να μην παρεξηγούμαστε. Το αγωνιστικό για μένα είναι δευτερεύον.
        Οι αθλητικοί σύλλογοι είναι εκφάνσεις κοινωνικών και ιδεολογικών ομάδων. Ευτυχώς ή δυστυχώς στις μέρες μας αυτό τείνει να χαθεί. Αυτό που με ενδιαφέρει όμως είναι κάθε ομάδα και το οπαδικό της κίνημα να εκφράζει μια άποψη και να συνεισφέρει στην διαμόρφωση μιας οπαδικής κουλτούρας.
        Η κόντρα μας είναι ανούσια γιατί ακριβώς έχουν εκλείψει αυτοί οι διαχωρισμοί (πρόσφυγες - ντόπιοι).
        Πρέπει να καταλάβουμε ότι τα κοινά μας σημεία είναι περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν. Καλώς ή κακώς αυτός που κρατάει τα κλειδιά της μεταξύ μας προσέγγισης είστε εσείς, λόγω ευρύτερης βάσης αν θέλεις.
        Επειδή και γω πιστεύω ότι η μπάλα είναι η αφορμή και ότι η αλλαγή στην Ελλάδα θα ξεκινήσει από τον Βορρά, φαντάσου τι δυνατή αφετηρία θα ήταν η ενότητα μεταξύ μας, αντί να σκοτωνόμαστε στις Σουρωτές και στις ΚΑβάλες...

      • denkserotipota avatar
        denkserotipota @ denkserotipota 29/07/2010 16:44:45

        Πάμε λοιπόν.

        1. Δε ζητάμε ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ πρωτογενούς χρέους, το πληρώνουμε ΟΛΟ και ας μην είναι δικό μας, τελειώσαμε με αυτό ή να το εξηγήσω διαφορετικά;;; Δεν πληρώνουμε προσαυξήσεις από διαφορές που προέκυψαν από καθυστερήσεις πληρωμών των προηγούμενων όμως. Ελα κράτος και πάρτα, στα δίνω μέχρι τελευταίας δραχμής. Τα σωστά όμως όχι τα καπέλλα επειδή δεν πλήρωναν άλλοι.

        2α. Τι σχέση έχει η ΑΕΚ; Μπερδεύεσαι χωρίς λόγο και δυστυχώς λες ιστορικές ανακρίβειες.

        3. Οκ , ότι πεις, Αλτερ βλέπεις ή σταρ;

        4. Την Καλαμαριά αν χρειαστεί θα την ξαναβοηθήσω με όσες δυνάμεις έχω, γιατί είναι κομμάτι του πόνου και αυτή.

        5. Εσύ μου μίλησες για τον γειτονικό σύνδεσμο που έχεις και γω σου απάντησα με το ΤΙ κάνει σήμερα ο κόσμος του ΠΑΟΚ που ασχολείται και προσπαθεί να βοηθήσει τα παιδιά που παρεκτρέπονται στα ναρκωτικά. Τελικά ξέρεις, δεν είμαστε όλοι ίδιοι και δεν κάνουμε όλοι τα ίδια.


        Ναι και γω πιστεύω ότι η επανάσταση αυτή τη φορά θα είναι από πάνω και θα μαστε μαζί , μη μασάς. Οι σουρωτές και οι Καβάλες γίνονται για να είμαστε "ζεστοί"

        Κατα βάθος, όλοι ΠΑΟΚ θα θέλατε να ήσασταν........ όχι στην ομάδα αλλά στο,

        Περηφάνεια
        Αντίσταση
        Ονειρο
        Κατάκτηση


        Αυτά ήθελα να πω για το "φαινόμενο ΠΑΟΚ" στις μέρες μας, όποιος κατάλαβε κατάλαβε.


        Τέλος.............

      • ZARKO avatar
        ZARKO @ denkserotipota 29/07/2010 19:54:13

        denkserotipota @
        1] Μακάρι να είχαν όλες οι χρεωμένες επιχειρήσεις την ίδια αντιμετώπιση από το κράτος όπως και η ΠΑΕ σας
        2] Το ότι δεν αποδέχεσαι την σχέση που είχατε με την ΑΕΚ την εποχή της ίδρυση σας το εντάσσω στο πλαίσιο της μυθοπλασίας που όλοι οι οπαδοί έχουν για την ομάδα τους
        3] τίποτα από τα δύο, απλά στην ίδια πόλη ζούμε και τα βλέπω με τα μάτια μου και τα ακούω με τα αυτιά μου από εσάς τους ίδιους
        4] Τυχαία αποφασίσατε να βοηθήσετε την Καλαμαριά την ώρα που ο ΑΡΗΣ καιγόταν...
        5] Βεβαίως και δεν είμαστε ίδιοι. Η Λέσχη Φίλων ΑΡΗ έχει αναλάβει εδώ και χρόνια πάμπολες δραστηριότητες προς όφελος ευπαθών κοινωνικών ομάδων. Δεν περιμένει παππάδες-δημόσιους υπαλλήλους να κάνουν έργο για τα δικούς της οπαδούς.
        6] Οι Σουρωτές και οι Καβάλες είναι ''αρρώστια'' και καρκίνωμα του οπαδικού κινήματος.
        7] Για όλα αυτά που αναφέρεις έγινα ΑΡΗΣ φίλε. Γιατί αυτό το κακό έχετε εσείς και έχουν καταφέρει και τα ΜΜΕ της πόλης (ακούς tsilivithras@). Έχετε σφαιτερισθεί την ταυτότητα της πόλης και την δήθεν αντίσταση στο κατεστημένο. Μόνο όποιος μη Θεσσαλονικιός ζήσει εδώ καταλαβαίνει.
        Γιατί δυστυχώς εσείς μισήτε την Αθήνα γιατί δεν είστε ''Αθήνα'' ενώ εμείς γιατί δεν μας αρέσει αυτό που αντιπροσωπεύει. Γι' αυτό και δεν μπορούμε να τα βρούμε, γιατί δεν θέλετε συνεργασία, θέλετε ηγεμόνία.

  6. αναρχοδεξιός avatar
    αναρχοδεξιός 29/07/2010 10:06:42

    έλα ρε μεγάλε σου θίξαμε την ομάδα. κάντε κίνημα άμα είναι.
    κι ο αντρέας κάτι τέτοια έλεγε.

    παιχνίδι είναι το ποδόσφαιρο. ούτε η δική μου ομάδα μου άρεσε όταν έπαιζε τσούκου τσούκου και κέρδιζε με κwλόφαρδα γκολ στο 92'.
    το 2004 παίξαμε μπαλίτσα και νικήσαμε όλα τα φαβορί και την πορτογαλία 2 φορές. ήμασταν η καλύτερη ομάδα και συνέχεια ο όττο τους έκανε νοήματα να βγαίνουν επίθεση μέχρι το τέλος. μόνο οι κομπλεξικοί πορτογάλοι είπαν ότι παίξαμε αντιποδόσφαιρο για να δικαιολογηθούν (είδαμε τον μουρίνιο και την εθνική τους τί ωραίο ποδόσφαιρο παίζουν).

    με τον γκαγκάτση έκανες επανάσταση στο κατεστημένο? άσε μας ρε φιλάρα.

    αν μου δίνει προοπτική μια ομάδα που παίζει έτσι, χέσε μέσα. μια ζωή στη μιζέρια θα είμαι.

    παίξε ωραία μπάλα να σε χειροκροτήσω.

    στον ΠΑΟ από καπετάνιους που χρησιμοποιούν την ομάδα για τα συμφέροντά τους χορτάσαμε

    μακριά από εμένα οι ελπίδες και τα οράματα. προτιμώ να είμαι ελεύθερος (όσο υπάρχει ελευθερία βέβαια στα ανθρώπινα πλαίσια) και να ασχολούμαι με τη μπάλα μόνο για διασκέδαση.

    όχι και να τραβάω κουπί για να κονομάει ο κάθε άμπαλος

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ αναρχοδεξιός 29/07/2010 10:11:19

      Δεν έχεις καταλάβει όχι πρόταση, γραμμή από όσα έγραψα, δυστυχώς.-

    • διερωτώμαι avatar
      διερωτώμαι @ αναρχοδεξιός 29/07/2010 10:25:47

      Κάνε εσύ πολιτική ποδοσφαίρου με τον Κωνσταντόπουλο, ξέρει από ποιότητα αυτός,συνέχισε να κατηγορείς τις υπόλοιπες ομάδες για μιζέρια, ενώ έχεις επί τόσα χρόνια μεγαλοεπιχειρηματίες να σε στηρίζουν οικονομικά και ασχολήσου με το ποδόσφαιρο για διασκέδαση, ειδικά όταν ασχολείται ο κόσμος με τον ΠΑΟΚ. Ανεξαρτήτως αποτελέσματος στην Τούμπα, περαστικά σας.

    • Greg avatar
      Greg @ αναρχοδεξιός 29/07/2010 11:14:21

      Πιστεύω ότι το 2004 έπαιξε και καλή χημεία που έφερε ο Ρεχάγκελ από τη Γερμανία (από αυτά που πίνουν και οι γερμανοί δηλαδή -όπως είχε πει και ένας γερμανός τερματοφύλακας για την ομάδα του, τη δεκαετία του 80; ότι ήταν ένα φαρμακείο που έτρεχε). Η εθνική μας, σε αντίθεση με τις παρουσίες της διαχρονικά στα γήπεδα, κατά τις οποίες μπορεί και να το πάλευε, αλλά στο τέλος πάντα ξέμενε από δυνάμεις και τον έπινε, το 2004 σε κάθε αγώνα, μετά το 70ο λεπτό, όταν οι αντίπαλοι άρχιζαν να εμφανίζουν σημάδια κόπωσης, η ομάδα μας ανέβαζε ταχύτητα! Μην πω και δύο ταχύτητες! Είχε δύο φορές περισσότερη ενέργεια από κάθε αντίπαλο (είχε και λίγο τύχη, έπαιξε και καλή μπάλα)

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ Greg 29/07/2010 12:32:14

        όλοι με χημείες παίζουν. κι ο μαραντόνα με χημείες έπαιζε. πιες κι εσύ χημείες κι αν γίνεις μαραντόνα οκ μαγκιά χαχα

  7. διερωτώμαι avatar
    διερωτώμαι 29/07/2010 10:11:25

    Τώρα θυμηθήκατε το αντι-ποδόσφαιρο; Τώρα θυμηθήκατε οτι ο Αγιαξ δεν διέρχεται την καλύτερη αγωνιστική περίοδό του; Μήπως να στέλνατε στο επιτελείο το και δικά σας βίντεο με τον ΠΑΟΚ, για να τους βοηθήσετε να μελετήσουν καλύτερα; Αναλογιστείτε ποιοί ευθύνονται για το κατάντημα του ελληνικού ποδοσφαίρου, ποιοί καταστρέφουν πρωταθλήματα ειδικά τα τελευταία δέκα πέντε έτη και έπειτα δεν μπορούν να πάρουν τα πόδια τους στην Ευρώπη, ποιοί έχουν μεγαλοεπιχειρηματίες για προέδρους και αφήστε το αντιποδόσφαιρο σε αυτούς πληρώνουν από την τσέπη τους για την ομάδα τους. ΠΑΟΚΑΡΑ!!!

  8. blue nile avatar
    blue nile 29/07/2010 10:25:29

    Μόνο όποιος έχει έρθει Τούμπα θα καταλάβει τα λόγια του denkserotipota.
    Ελάτε μόνο μία φορά!

    • αναρχοδεξιός avatar
      αναρχοδεξιός @ blue nile 29/07/2010 12:59:55

      άσε ρε φίλε. θα φύγω με σπασμένο κεφάλι στην καλύτερη..

  9. αναρχοδεξιός avatar
    αναρχοδεξιός 29/07/2010 12:24:43

    εγώ δεν έχω πρόβλημα να προκριθεί ο παοκ. ίσα ίσα χάρηκα που πέταξε το γαύρο έξω. σας έπιασε το πατριωτικό σας τώρα? με 15 ξένους παίζετε. αν ήσασταν καμμιά ομάδα που προάγει το ελληνικό ποδόσφαιρο και βγάζει ταλέντα από τις ακαδημίες της να πω εντάξει κάνετε καλό δίνετε στους νέους διέξοδο κλπ. μια ομάδα όπως όλες είστε. και παίζετε χάλια. δε βλάπτει η κριτική σε βοηθάει να γίνεσαι καλύτερος. αν περάσεις σε ομίλους και παίζεις έτσι με καμμιά μίλαν ή καμμιά μπάγερν θα σπάσεις και τα ρεκόρ του ολυμπιακού με τις 7άρες και τις 5άρες. και θα ξεφτιλίσεις και την ελλάδα.

    όσο γι αυτούς που ευθύνονται για την κατάντια του ελληνικού ποδοσφαίρου, κανείς Παναθηναϊκός δεν τους γουστάρει και θα πάρουν σύντομα πόδι..

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ αναρχοδεξιός 29/07/2010 13:01:48

      Φιλλλλαράκι,το μέταλλο από το οποίο είναι φτιαγμένος ο ΠΑΟΚ και οι Παοκτσήδες,ούτε που μπορείς να το φανταστείς. Κανένας φλωρούμπας,βολεμένος με τα εκατομμύρια του πρόεδρου της ομάδας του, δεν μπορεί να το καταλάβει. Μόνο αν ανεβείτε μια φορά στην Τουμπάρα θα μπείτε κάπως στο νόημα. Οι μικρές Ολλανδέζες όταν μπουν την άλλη Τετάρτη στο ηφαίστειο,που θα κοχλάζει,θα κάνουν κακάκια πάνω τους και θα τραβάνε φωτογραφίες της Θύρας 4, όπως έκανε κι ο Ντάρμπισιρ και τον μάλλωσε ύστερα ο ...πρόεδρος. Ένα μικρό δείγμα του μεγαλείου του Λαού του ΠΑΟΚ, είναι ότι τα εισιτήρια διαρκείας ΠΑΟ,ΟΣΦΠ και ΑΕΚ,όλα μαζί, δεν φτάνουν τα εισιτήρια διαρκείας του ΠΑΟΚ,εν μέσω της ίδιας για όλους κρίσης, κάτι που ζήλεψε ο Μαρινάκης και το είπε στα ίσια σε δηλώσεις του.

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ ΙΩΝΑΣ 29/07/2010 13:33:42

        εμείς έχουμε άλλα προβλήματα διοικητικής φύσεως και δεν έχει αποφασιστεί ακόμα αν θα στηρίξουμε την ομάδα και θα βρίζουμε τον ακατανόμαστο ή αν θα τον αφήσουμε να παίζει με τους 1000 υπαλλήλους του. καμμία σχέση με όσα λες. τώρα θα πάμε την κουβέντα στο ποιος την έχει μακρύτερη? εγώ έχω ανεβάσει 11.000 κόσμο στο χάιμπουρι. έχω σπάσει όλα τα ρεκόρ εισιτηρίων στο οακα (όταν έπαιζε και ο ολυμπιακός εκεί) και πέρσι έκανα ρεκόρ στα διαρκείας.

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ ΙΩΝΑΣ 29/07/2010 13:34:01

        άσε ρε φιλλλλάρα τώρα. που πηδάγατε από τη θύρα 9 της λεωφόρου στο δρόμο για να γλυτώσετε

  10. tsilivithras avatar
    tsilivithras 29/07/2010 13:16:42

    @αναρχοδεξιος

    "εγώ δεν έχω πρόβλημα να προκριθεί ο παοκ. ίσα ίσα χάρηκα που πέταξε το γαύρο έξω.”

    Αν χάρηκες πες μια καλή κουβέντα διαφορετικά άσε τις χαζομάρες για «μπουγατζοτυράδικα» και «αντοποδόσφαιρο» και σφαγές και μλκς καμαρωτές.
    Εσείς οι δήθεν μπαλαδόφατσες που ντεμέκ παίζετε ποδόσφαιρο αξιώσεων…
    Ο αδύναμος ΠΑΝΤΑ θα παίζει «ταμπούρι» τον ισχυρό μεγάλε…μήπως δεν είδες πως πήρα την κούπα φέτος ο Μουρίνιο;;;Μήπως να βγάλουμε και τον Μουρίνιο άμπαλο και δολοφόνο του ποδοσφαίρου επειδή «σκότωσε» το άθλημα αλλά ρήμαξε την Μπάρτσα;;
    Ξυπνάτε…το ποδόσφαιρο είναι μεγάλη μπίζνα και τα λεφτά πολλά γύρω από αυτό.
    Ο ΠΑΟΚ προσπαθεί με ότι έχει και δεν έχει να πάρει ένα μικρό κομμάτι για να μπαλώσει τις πληγές του…κομμάτι που πεισματικά του αρνείται εδώ και χρόνια από τους ιθύνοντες του ελληνικού ποδοσφαίρου (τρομάρα τους).

    «σας έπιασε το πατριωτικό σας τώρα? με 15 ξένους παίζετε.»

    Το ‘’πατριωτικό’’ μας πιάνει κάθε φορά που ένας οπαδός των ομάδων των ΓΟΝΩΝ φέρεται αλαζονικά και υποτιμητικά απέναντι σε ανθρώπους που ακόμα και η διασκέδασή τους είναι προιόν προσπάθειας και στέρησης.
    Μην μιλάς για πράγματα που δεν γνωρίζεις. Κάτσε φρόνιμα, κάνε υπομονή και οι Πατερο-Μαρινάκηδες θα φροντίσουν για το «καλό» του ελληνικού ποδοσφαίρου σύντομα…λίγο να τα βρουν μεταξύ τους και η διαδοχή στην ποδοσφαιρική διαπλοκή θα συνεχιστεί απρόσκοπτα.
    Όσο για τους Έλληνες παίκτες…τι να κάνουμε;;;…αυτοί έμειναν με αυτούς παίζουμε…με ότι απέμεινε από το «παιδωμάζωμα» που κάνουν συστηματικά οι πρασινο-κόκκινοι εδώ και χρόνια.
    Αν ο ΠΑΟΚ καταφέρει έστω και μια συμμετοχή στο τσου-λου θα προχωρήσει και το προπονητικό κέντρο και θα βγουν και περισσότερα ελληνάκια να παίζουν μπάλα. Μέχρι τότε «ταμπούρι» και υπομονή.

    «αν ήσασταν καμμιά ομάδα που προάγει το ελληνικό ποδόσφαιρο και βγάζει ταλέντα από τις ακαδημίες της να πω εντάξει κάνετε καλό δίνετε στους νέους διέξοδο κλπ. μια ομάδα όπως όλες είστε. και παίζετε χάλια»

    Ο άνθρωπος πρώτα χορταίνει και μετά διασκεδάζει μεγάλε. Εσύ είσαι χορτάτος και μπουκωμένος εδώ και χρόνια και ζητάς τα ρέστα από αυτόν που έχεις κατακλέψει γιατί δεν ξέρει να διασκεδάζει;;;;Πλάκα μας κάνεις;;;Η αρρώστια του ποδοσφαίρου είστε οι πράσινοι και οι κόκκινοι και μου μιλάς για διέξοδο στους νέους…!!!!
    Μάθε να βλέπεις μπάλα πρώτα και μετά έλα να μας πεις για το ποιος παίζει χάλια.
    Με την ταχύτητα και τους αυτοματισμούς του Άγιαξ στο πρώτο ημίχρονο ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ ελληνική ομάδα θα καθόταν και θα κόιταζε. Νομίζεις εσύ ότι ο Καραβούτας και ο Σίλβα με τον Σαριέγκι θα μπορούσαν να ακολουθήσουν ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΡΥΘΜΟ;;;;…έλεος λέμε …

    «δε βλάπτει η κριτική σε βοηθάει να γίνεσαι καλύτερος. αν περάσεις σε ομίλους και παίζεις έτσι με καμμιά μίλαν ή καμμιά μπάγερν θα σπάσεις και τα ρεκόρ του ολυμπιακού με τις 7άρες και τις 5άρες. και θα ξεφτιλίσεις και την ελλάδα»

    Κριτική δεν θα κάνει ο κλέφτης στον νοικοκύρη μεγάλε…ούτε ο χορτάτος στον πεινασμένο;;;
    Κατάλαβες;;;
    Είναι θέμα αρχής και όχι επι μέρους εφαρμογής. Ο ΠΑΟΚ που κοροιδεύεις και υποτιμάς κρέμεται από την νοικοκυροσύνη των ανθρώπων του και την στέρηση του λαού του…από κανέναν «πατερούλη» και από κανέναν κωνσταντόπουλο.
    Αν περάσω σε ομίλους ούτε λίγο ούτε πολύ θα χω λύσει το πρόβλημά μου, θα ανέβω άλλο ένα σκαλί στο βρωμοελληνικό ποδόσφαιρο, θα μπορέσω να αναβαθμίσω το ρόστερ μου ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΩΦΡΟΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ και θα γίνω για τα καλά αγκάθι στα πλευρά των πρασινο-κόκκινων.
    ΑΥΤΟ θα πρεπε να σε αγχώνει μεγάλε και όχι το τι γνώμη θα σχηματίσει η ευρώπη για τα αποτελέσματα με Μιλαν και Μπάγερν. Γι αυτό έχετε φροντίσει εσείς οι δυο όλα αυτά τα χρόνια.

    «όσο γι αυτούς που ευθύνονται για την κατάντια του ελληνικού ποδοσφαίρου, κανείς Παναθηναϊκός δεν τους γουστάρει και θα πάρουν σύντομα πόδι..»

    Δεν μπορείς να διώξεις κανέναν «πατερούλη». Δεν έχεις την δυναμική και την ψυχοσύνθεση για κάτι τέτοιο. Είστε οι δυο πυλώνες της βρωμιάς και της διαπλοκής στο ελληνικό ποδόσφαιρο και το τίμημα που πληρώσατε στους «πατερούληδες» ήταν τα κάκαλά σας σε ένα ροζ τσαντάκι Luis Vuitton…
    Του σαλονιού είσαι…μην μιλάς για αλάνες δεν σε παίρνει. Πες ευχαριστώ στην τύχη σου που σε έφερε στη θέση που είσαι και μην ασχολείσαι με ανθρώπους και φτιάξαν το γήπεδό τους με τα χέρια τους!!!!

    Είμαστε αυτοί που προσέχουμε ακόμα και το ψίχουλο που πάει να πέσει και είστε οι κακομαθημένοι που πετάτε ακόμα και μαγειρεμένο φαγητό μη τυχόν και σας πούνε φταχαδάκια.
    Άιντε που θα μας συγχύσετε μέρα που ναι σήμερα…

    ΑΙΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!!!

    • αναρχοδεξιός avatar
      αναρχοδεξιός @ tsilivithras 29/07/2010 14:38:27

      μια κριτική έκανα ρε μεγάλε. μια ζωή κλαίγεστε. τους πετρελαιάδες προσπαθούμε να διώξουμε όχι τον πατέρα. ο πατέρας τί κακό έχει κάνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο? ο βγενό σας χάρισε 4 εκ. για έναν παίχτη που δεν είναι καν πάιχτης, τον μελίσση. πέστε και κανένα ευχαριστώ. τουλάχιστον εσείς δεν πρέπει να έχετε παράπονο από τον ΠΑΟ.
      θα αρχίσουμε τα οπαδικά τώρα? έριξα 2 τριάρες στη ρόμα μέσα-έξω τί αυτοματισμούς του άγιαξ μου λες τώρα. εσείς καθόσασταν και τους κοιτάγατε.

      έχουμε τα δικά μας με τους πετρελαιάδες. μια κριτική έκανα που θα έκανα και στον Παναθηναϊκό αν έπαιζε έτσι ή αν παίξει έτσι.

      αλλά είναι κρίμα τώρα να διχαζόμαστε οπαδικά με την ελλάδα στα χάλια που βρίσκεται.

      • denkserotipota avatar
        denkserotipota @ αναρχοδεξιός 29/07/2010 14:43:44

        Aναρχοδεξιέ, διάβασε σε παρακαλώ ξανά με λίγο προσοχή, τι γράφω στο τέλος http://www.antinews.gr/?p=55486&cpage=1#comment-496211
        Και αφού τελειώσεις, σκέψου 5 λεπτά που θα ήταν η πατρίδα, αν είχε πρωθυπουργό τον "Ζαγοράκη της"...

        Εμείς ψάξαμε και τον βρήκαμε. Τον βάλαμε μπροστά, σχεδόν με το ζόρι στην αρχή και όσο αντέξουμε και μεις και αυτός.

        Αυτή η έρμη η πατρίδα ποιον έχει μπροστά ;;;;;;;

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ αναρχοδεξιός 29/07/2010 15:05:46

        «αλλά είναι κρίμα τώρα να διχαζόμαστε οπαδικά με την ελλάδα στα χάλια που βρίσκεται»

        Δίκιο έχεις φίλε και όχι δεν πρόκειται να διχαστούμε ελέω ποδοσφαιρικών.
        Ούτε εγώ «σου την είπα» σε προσωπικό επίπεδο…δεν σε ξέρω…την αντιμετώπισή σου έκραξα και σίγουρα όχι με κακία.

        «ο βγενό σας χάρισε 4 εκ. για έναν παίχτη που δεν είναι καν πάιχτης, τον μελίσση. πέστε και κανένα ευχαριστώ. τουλάχιστον εσείς δεν πρέπει να έχετε παράπονο από τον ΠΑΟ.»

        Μελίσσης Κλεητον, Γκαλίνοβιτς, είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα «μαγειρεμένου φαγητού» που πετάτε γιατί ζείτε στην Εκάλη του ελληνικού ποδοσφαίρου. Οποιαδήποτε άλλη ομάδα (πλην των δυο) θα το σκεφτόταν 10 φορές πριν τους «σχολάσει» και θα τους έδινε άλλες 10 ευκαιρίες.
        Το χρήμα σας περισσεύει άρα φέρεστε μη –φρόνιμα.
        Δεν φταις για όσα κάνει ο ΓΟΝΟΣ πρόεδρος σου ΑΛΛΑ ΦΤΑΙΣ αν ενισχύσεις αυτήν την συμπεριφορά με την στάση σου.

        Μελίσσης, Χριστοδουλόπουλος είναι χαρακτηριστικά παραδείγματα «παιδομαζώματος» από πρασινο-κόκκινων. Ο Αρης την πάτησε με τον Αβρααμ ενώ ο ΠΑΟΚ κονόμησε από Λάζαρο+Μελίσση. Εμείς ευχαριστήσαμε πολλές φορές τον Παναθηναικό για την κονομησιά που μας έκανε…αλλά όχι και να βγείτε από πάνω που πιαστήκατε κορόιδα (επειδή κοντράρατε τον θείο) ΚΑΙ δεν μπορέσατε να ξεζουμίσετε τους 2 παίκτες.

        «ο πατέρας τί κακό έχει κάνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο?»

        Αν πραγματικά το ρωτάς αυτό ρε φίλε τότε ειλικρινά δεν έχεις καταλάβει πως λειτουργεί αυτή η ρημαδοχώρα τόσα χρόνια…

        «έριξα 2 τριάρες στη ρόμα μέσα-έξω τί αυτοματισμούς του άγιαξ μου λες τώρα. εσείς καθόσασταν και τους κοιτάγατε»

        Και πολύ καλά έκανες και κανένας δεν στο αρνείται και ΝΑΙ έχεις μακράν το δικαίωμα να ομιλείς περί ευρωπαικής πορείας σε αυτή τη χώρα.
        Αλλά αυτό δεν σου δίνει το δικαίωμα να «καις» την προσπάθεια του άλλου, πολύ περισσότερο όταν ο «άλλος» πολεμάει με κατσαρόλες και μαχαιροπίρουνα εκεί που εσύ έχεις οπλοπολυβόλα και τεθωρακισμένα!!!!

        Καζούρα κάνε όση θες.
        Αλλά όχι σε μέρα χαράς και όχι με αλαζονική διάθεση φίλε.

        (όσο για τη Ρόμα...και οι ιταλοί θα κλάταραν με τις ταχύτητες του Άγιαξ ρε φίλε...οι Ολλανδοί είναι προφέσορες σε φυσική κατάσταση, basic training και αυτοματισμούς... δεν είναι τυχαίο που οι Άγγλοι από κει "ψωνίζουν" παραδοσιακά. Όλες ανεξαρτήτως οι ελληνικές ομάδες είναι 1 ταχύτητα πίσω από όλα τα προηγμένα πρωταθλήματα.)

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ αναρχοδεξιός 29/07/2010 15:22:59

        εντάξει ρε παιδιά ζητώ συγγνώμη ειλικρινά. έχουμε τα δικά μας με την οικογένεια αυτή τώρα και μπήκαν μερικοί παοκτζήδες στο γκρουπ του ΠΑΟ στο φέησμπουκ εχτές και μας έβριζαν.
        χαρείτε την επιτυχία σας και καλή πρόκριση. ελπίζω μόνο να μη βρεθούμε στον ίδιο όμιλο χαχαχα.

        υγ. ο χριστοδουλόπουλος είναι παιχταράς.
        ο ακατανόμαστος δεν μας έχει συνηθίσει σε μεγάλους παίχτες. κάτι παιχτάκια τύπου σέριτς και σαριέγκι έφερνε και πότε πότε του έβγαινε κανένας βαζεχάκος κανένας μπορέλι. πέρσι έγινε το μπαμ με βγενό-πατέρα και δεν προλάβαμε να χαρούμε και μας τα χαλάει πάλι ο "ραλίστας". εμείς είμαστε πιο καταπιεσμένοι από εσάς αν το καλοσκεφτείς. υπάρχουν πολλά βίντεο στο γιουτούμπ με το πόσο κακό έχει κάνει στην ομάδα αυτή η οικογένεια.

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ αναρχοδεξιός 29/07/2010 15:27:10

        τον ζαγοράκη τον γούσταρα και σαν παίχτη και σαν πρόεδρος καλός θα είναι αφού ξεπουλάει τα διαρκείας.

        η ελλάδα έχει τον ραλίστα της. ε ποδηλατάς κανόε καγιάκ πως τα λένε

  11. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 29/07/2010 13:54:48

    Αναρχοδεξιέ λέγε λέγε,σιγά σιγά,θα το πιστέψεις κι ο ίδιος. Εγώ θα κατεβώ στην άλλη στάση.

  12. διερωτώμαι avatar
    διερωτώμαι 29/07/2010 14:07:25

    Αναρχοδεξιέ,
    Εάν αναφέρεσαι σε φάση της δεκαετίας του ογδόντα, θα ήθελα να μας πληροφορήσεις με λεπτομέρειες, γιατί μάλλον δεν στα είπαν καλά, και επιπλέον να με εξηγήσεις γιατί η τότε προδράρα σας, εξίσου υπεύθυνος για το κατάντημα του ελληνικού ποδοσφαίρου, διέλυσε τους φοβερούς συνδέσμους σας, που κατόρθωσαν να δείρουν οπαδούς του ΠΑΟΚ. Μάλλον δεν θέλεις να απαριθμήσεις τις εκδρομές σας στην Τούμπα ούτε να θυμηθείς τα κλάμματά σας σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς, αφότου φάγατε λίγες φάπες στην Θεσσαλονίκη πρίν λίγα χρόνια, όταν θέλατε να πανηγυρίσετε στον Λευκό Πύργο. Ασχολήσου, λοιπόν, με την ποιότητα του ποδοσφαίρου και άφησε κατά μέρος τα οπαδικά στην άκρη.

    • διερωτώμαι avatar
      διερωτώμαι @ διερωτώμαι 29/07/2010 14:26:34

      υγ. στον αγωνιστικό τομέα και στις απαντήσεις επί των βαθυστόχαστων παρατηρήσεών σου, ο tsilivithras ήταν σχεδόν πλήρης

    • αναρχοδεξιός avatar
      αναρχοδεξιός @ διερωτώμαι 29/07/2010 14:47:37

      καλύτερα να μην το πάμε τώρα έτσι. δεν στα χουν πει για το ξύλο που τρώγατε όλοι στη λεωφόρο? εσείς πηδήξατε από τη θύρα 9 στο δρόμο.

      όπως ακριβώς το είπες διέλυσε τους οργανωμένους, την "Θύρα 13", τον πρώτο οργανωμένο σύνδεσμο στην ελλάδα και τη ΝοΠΟ. και έφτιαξε την παλεφιπ ένα φλώρικο ψευτοσύνδεσμο. από το '81 και μετά μόνο παιδάκια και οικογενειάρχες πήγαιναν στο γήπεδο. πότε κλαίγαμε στο λευκό πύργο? εγώ ποτέ δεν έκλαψα στο λευκό πύργο. αν εννοείς τους φλώρους της παλεφιπ σιγά τη μαγκιά.

      αλλά όπως γράφω και πιο πάνω μη διχαζόμαστε οπαδικά τώρα.
      εύχομαι να προκριθείτε.

  13. Χρήστος avatar
    Χρήστος 29/07/2010 14:20:20

    Τίποτα δεν τελείωσε, αλλά είμαστε πολύ κοντά στην επιτυχία. Εντελώς στα μέτρα μας είναι ο Άγιαξ.

  14. tsilivithras avatar
    tsilivithras 29/07/2010 15:51:31

    @Χρηστος

    Φίλε ότι και να λέμε ΔΕΝ είναι στα μέτρα μας ο Άγιαξ. Τον φέραμε όμως με προσπάθεια και τύχη. Αν δεν τα χεις και τα δυο δεν πας μπροστά.
    Παιχταράδες είναι με όλες τις ποδοσφαιρικές ανέσεις στη διάθεσή τους.
    Αλλά είναι πιτσιρίκια χωρίς πείρα ακόμα και με νοοτροπία «υπεράνω».
    Η μισή ομάδα είχε το νου της στο σε ποια ομάδα θα πάρει μεταγραφή και ο προπονητής τους αντί να τους βάλει τις φωνές που στο ημίχρονο δεν ήταν 3-0 το σκορ καθόταν μετά και με υπεροπτικό ύφος (όπως και στην πρώτη συνέντευξη τύπου) έλεγε ότι «περίμενε» να ήταν αλλιώς τα πράγματα…!!!!
    Ότι ξέρουν 100 καντάρια μπάλα είναι δεδομένο…
    Ας έρθουν τώρα να το αποδείξουν μπροστά σε 30.000 κόσμο που θα κρέμεται από τα σίδερα την επόμενη Τετάρτη.
    Μάλλον φωτογραφίες θα μας βγάζουν όπως ο Νταρμπυσαιρ…

    @ακροδεξιος

    «εμείς είμαστε πιο καταπιεσμένοι από εσάς αν το καλοσκεφτείς»

    Ντροπή φίλε…έκανα 22χιλ διαρκείας πέρσυ και 19χιλ φέτος εν μέσω οικονομικής κρίσης με σχεδόν μηδενικές μεταγραφές…!!!!....και επιπλέον χτες βράδυ πριν το αγώνα είχαν μείνει ΜΟΝΟ 1000 εισητήρια για τον επαναληπτικό της Τούμπας…(σήμερα τελείωσαν κι αυτά)

    Ντροπή να μιλάτε για καταπίεση. Από τον πάμπλουτο στον ζάμπλουτο πάτε κι εσείς και οι κόκκινοι.

    @ΖΑΡΚΟ

    «22000 μέτοχοι είστε επειδή βρίσκεται μπροστάρης ένας αξιόλογος ποδοσφαιράνθρωπος. Τα προηγούμενα χρόνια μεγάλο κομμάτι του φίλαθλου κόσμου σας απείχε. Αρά είναι σαφέστατη μια προσωπολατρία.»

    Η πίστη στην εντιμότητα και την αξιοπιστία ενός ανθρώπου δεν σημαίνει προσωπολατρεία…εκτός κι αν δεν γνωρίζεις τι σημαίνει η λέξη.

    Προσωπολατρεία ασκούν οι οπαδοί προέδρων ή ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (αχμμμ) που διοικούν ομάδες και δεν τους καταλογίζεται το παραμικρό επειδή η προπαγάνδα που οι ίδιοι παράγουν λειτουργεί «εξαγνιστικά».

    @ denkserotipota

    Έτσι είναι όπως τα λες.
    Ώρες ώρες αναρωτιέμαι αν παρα-είναι οφθαλμοφανέστατο παράδειγμα αφύπνισης ο σημερινός ΠΑΟΚ που να ελκύει το «ενδιαφέρον» της άρχουσας τάξης ώστε να το πολεμήσει μη τυχόν και πάρει χαμπάρι ο κόσμος πόσο εύκολο είναι να πετάξει από πάνω του την βρωμιά που τον κυβερνάει.

    • ZARKO avatar
      ZARKO @ tsilivithras 29/07/2010 15:59:56

      tsilivithras @
      δεν διαφωνούμε για τους προέδρους και του συνδέσμους που διοικούν ομάδες, αλλά η συσπείρωση των οπαδών σας οφείλεται στην παρουσία ενός ανθρώπου και όχι στην ιδέα της ομάδας. Όσο για την προπαγάνδα, η δική μας μέχρι προσφάτως ήταν σταγόνα στον ασπρόμαυρο δημοσιογραφικό ωκεανό της Θεσσαλονίκης. Το γεγονός ότι υπάρχουν κιτρινόμαυρα ΜΜΜ είναι αντίδραση και όχι δράση.

      • ZARKO avatar
        ZARKO @ ZARKO 29/07/2010 16:01:05

        ΜΜΕ ήθελα να γράψω
        αχαχα. Συγνώμη.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ ZARKO 29/07/2010 16:17:49

        Φίλε άκου...
        Το να καθήσουμε και να συζητήσουμε για το αν και σε τι βαθμό ο κόσμος του ΠΑΟΚ συντάσσεται γύρω από την ομάδα ΑΝΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ θα ήταν για σένα γελοίο και για μένα χάσιμο χρόνου.
        Αν εννοείς τα τελευταία 3 χρόνια φυσικά συμφωνώ.Εδώ άνθρωποι ξημερώνονταν στα γραφεία της ομάδας μέχρι να αλλάξει η κατάσταση και να αναλάβει ο Ζαγοράκης.
        Μετά από τόσα χρόνια με απατεώνες και ψεύτες στην ομάδα δεν θα συσπειρωνόμασταν γύρω από έναν έντιμο άνθρωπο που τυγχάνει και φιγούρα γενικής αποδοχής;;

        Μπορείς να χαρείς αν θέλεις με τη χαρά μου ή όχι...δικαίωμά σου είναι.

        Αλλά δεν θα καθήσω να συζητήσω πράγματα που δεν έχουν καμμία σχέση με την πραγματικότητα.Και η πραγματικότητα είναι ότι δεν "αντιδράτε" στον ΠΑΟΚ γιατί ο ΠΑΟΚ δεν σας έκανε τίποτα.
        Μην με βάζεις να συγκρίνω ανόμοια πράγματα φίλε.
        Έχεις έναν πολύ επικίνδυνο άνθρωπο στην ομάδα σου...και πολλούς πρόθυμους να υπηρετήσουν ένα άρρωστο πρότυπο "ανταγωνισμού".

      • ZARKO avatar
        ZARKO @ ZARKO 29/07/2010 20:08:30

        Επικίνδυνος είναι για άλλους λόγους όχι για αυτούς αναφέρεις.

  15. nina avatar
    nina 29/07/2010 19:15:25

    μόνο άν είσαι ΠΑΟΚ καταλαβαίνεις τί είναι Ο ΠΑΟΚ. Αυτή την μενταλιτέ την έχουμε μόνο εμείς. πέρασε στο ντιεν έι μας και μεταφέρθηκε στα παιδιά μας και απ αυτά στα δικά τους ,γιατί ο ΠΑΟΚ είναι ιδέα .είναι η πατρίδα,η Κωνσταντινούπολη Όχι η τούρκικη ,η δική μας Κωνσταντινούπολη η ελληνική γι αυτό ο αετός μας έχει κλεισμένα φτερά. Ο ΠΑΟΚ είναι όλα αυτά που άλλοι τα θεωρούν αδύνατα όμως για μας είναι δυνατά. Όσο κι να χρειαστεί όσες φορές εμεις σαν τον Σίσυφο θα σπρώχνουμε προς τα πάνω και ξανά απ την αρχή .Δεν μας λυγίζει τιποτα και δεν χρωστάμε σε κανένα.ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

  16. διερωτώμαι avatar
    διερωτώμαι 29/07/2010 19:32:17

    Ανaρχοδεξιέ,
    όντως καλύτερα να μην το πάμε στον τομέα του οπαδισμού, γιατί πολύ απλά δεν σε παίρνει.Δεν ξέχασες, ευτυχώς, οτι η προεδράρα σας έκλεισε συνδέσμους και καθίσατε κότες.Ενδεικτικό εξάλλου είναι το γεγονός οτι δεν απαντάς σε καμία από τις ερωτήσεις μου. Αρκέσου, λοιπόν, και περιορίσου ως οπαδός στο πόσο ξύλο ρίξατε (και αν..) πρίν τριάντα χρόνια σαν καλό δεκάχρονο παιδάκι. Το εάν έκλαιγες ή όχι αφότου γίνατε ρεζίλι, λίγο ενδιαφέρει τον κόσμο το τι έκαμνες εσύ ατομικά.Μιάς και επιβεβαιώνεις την φήμη σας ως οπαδοί και δεν θέλεις να διαχαζόμαστε οπαδικά, μολονότι εσύ ξεκίνησες τέτοιου είδους συζήτηση, σε κερνάμε μπουγάτσα είτε με κρέμα και είτε με τυρί, είτε και με σπανάκι, μην σε πώ και καμιά κουρού. Και κράτα τις ευχές σου, ο ΠΑΟΚ δεν τις χρειάζεται,ειδικά όταν προέρχονται από ελεγκτές ποιότητας όπως εσύ.

  17. tsilivithras avatar
    tsilivithras 29/07/2010 20:51:35

    Το αποτέλεσμα ήταν καλό για πολλούς λόγους.
    Πήρε ψυχολογία η ομάδα ΚΑΙ ο Δερμιτζάκης.Το πρώτο ημίχρονο έδειξε το μέγεθος της ζημιάς που πρόλαβε να κάνει ο Μπερέτα δοκιμάζοντας άκαιρα πράγματα σε εντελώς λάθος συνθήκες.
    Το δεύτερο ημίχρονο μας έδειξε ότι τα αποδυτήρια αποκαταστάθηκαν (είτε με Βρύζα είτε λόγω Δερμιτζάκη δεν έχει σημασία) και επιπλέον ότι είδαμε τα "πατήματα" του ΠΑΟΚ όπως τον μάθαμε εδώ και 2 χρόνια.
    Άρα η όποια ζημιά έγινε διορθώνεται.
    Ο Κρέσιτς ήταν πολύ καλός και επιτέλους -έστω κι έτσι- είναι η ευκαιρία του να παραμερίσει τον Χαλκιά και να γίνει βασικός. Καλός γκολκήπερ είναι και η ομάδα τον πιστεύει έτσι κι αλλιώς.
    Ο Δερμιτζάκης πρέπει με κάποιον τρόπο να "ξυπνήσει" τον Κουτσιανικούλη μέσα στη χρονιά.Δεν έχει την πολυτέλεια ο ΠΑΟΚ να ψάχνει για αριστερό χαφ-εξτρέμ όταν έχει έναν τόσο γρήγορο και τεχνίτη παίκτη σε εκείνη τη θέση ούτε την πολυτέλεια να "κάθονται" 2 μύρια στον πάγκο του.

    Κατά τα άλλα...μια υπομονή είναι μέχρι την επόμενη Τετάρτη. Αν όλα πάνε καλά και περάσουμε, σε καθαρά ωφελιμιστικό επίπεδο αυτό σημαίνει 2 μύρια από κεντρική διαχείριση τηλεοπτικών + 3μυρια να σε περιμένουν στους ομίλους του Europa League.
    Αν γίνει το θαύμα και περάσουμε σε ομίλους του Champions League...έχει ξεφύγει μετά ο ΠΑΟΚ και θα ξεκαθαρίσουν πολλά πράγματα που ταλαιπωρούν την ομάδα ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ εδώ και χρόνια.

    Όλες οι καλοπροαίρετες ευχές είναι καλοδεχούμενες.

  18. μικρός οδυσσέας avatar
    μικρός οδυσσέας 30/07/2010 02:23:39

    Αν δεν σταματήσετε να τσακώνεστε θα γράφω μόνο για στίβο, σκάκι, τάβλι και φιδάκι

  19. διερωτώμαι avatar
    διερωτώμαι 30/07/2010 09:58:38

    υγ. Περιμένω και την τοποθέτηση Μικρασιατών, Ποντίων, Κωνσταντινουπολιτών και Ανατολικοθρακιωτών ανεξαρτήτως οπαδικής τους προτιμήσεως για τα προσβλητικά που έγραψε ο Αναρχοδεξιός για τους παππούδες μας.

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ διερωτώμαι 30/07/2010 11:16:57

      ΚΑΙ στο διαδίκτυο υπάρχει κουμπί.
      Τον έχω προσπεράσει φίλε. Μην ασχολείσαι, τζάμπα χαλιέσαι με ανιστόρητους.-

  20. tsilivithras avatar
    tsilivithras 30/07/2010 10:55:07

    @μικρός οδυσσέας

    «Αν δεν σταματήσετε να τσακώνεστε θα γράφω μόνο για στίβο, σκάκι, τάβλι και φιδάκι»

    Φίλε δεν τσακωνόμαστε… ούτε έχω (εγώ τουλάχιστον) την διάθεση να μετατρέψω το antinews σε παράρτημα του paokmania…
    Αλλά η χαζομάρα ορισμένων ανθρώπων είναι ενδεικτική των ομάδων που υποστηρίζουν.
    Είπε κάτι ο αναρχοδεξιός…του την «είπαμε» λίγο…άντε ζήτησε συγνώμη ο άνθρωπος οκ…συμβαίνει καμμιά φορά.
    Πετάγεται ένας ΖΑΡΚΟ και επιμένει να μας πει ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ και σε μια μέρα χαράς για τον ΠΑΟΚ ;;;;;

    @ΖΑΡΚΟ

    Ρε φίλε θα μας τρελάνεις;;; Η ομάδα σου έπαιζε πρώτο ευρωπαικό παιχνίδι χτες βράδυ κι εσύ κάθεσαι και αναλύεις τι ακριβώς;;;;Την σχέση του ΠΑΟΚ με την ΑΕΚ;; Τις οφειλές του ΠΑΟΚ στο ελληνικό δημόσιο από χρέη που αυτό επέτρεψε να συμβούν και που τώρα που ο ΠΑΟΚ θέλει να το αποπληρώσει το δημόσιο αποφεύγει να το διευθετήσει προκειμένου να έχει την κατάσταση υπό έλεγχο;; Το γήπεδο μπάσκετ του ΠΑΟΚ σε ιδιόκτητο οικόπεδο τη στιγμή που εσείς δεν ήσασταν ικανοί τόσα χρόνια να «ρευστοποιήσετε» την εποχή Γκάλη;;;

    Αν θέλεις να κάνουμε μια συζήτηση για το αν πρέπει ή όχι το δημόσιο να «βοηθάει» ανώνυμες αθλητικές εταιρίες κι εγώ μαζί σου φίλε….Αλλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνεις ότι είτε ΠΑΟΚ είτε Αρης όλα αυτά τα χρόνια παίρνουμε ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ από το τραπέζι των μεγάλων;;;; Μας χρησιμοποιούν όλα αυτά τα χρόνια ως κομπάρσους σε ένα έργο συνεχούς πλουτισμού των λίγων και ελέγχου των πολλών κι εσύ θέλεις να τσιγκλήσεις τους ΠΑΟΚτσηδες για το τι έγινε πριν 20 χρόνια στο Βόλο και αν βοήθησε ο ΠΑΟΚ την Καλαμαριά και τι γυναίκα παντρεύτηκε ο Ζαγοράκης;;;;(ντροπή ρε άνθρωπε)…
    Εδώ και καιρό ομαλοποιείται η διαδοχή στους θρόνους των πρασινο-κόκκινων σε μια περίοδο αναταραχής και οικονομικής κρίσης της ελληνικής κοινωνίας…
    ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΥΤΟ;;;;;Μέσα στο μυαλό σου δεν δημιουργούνται συνειρμοί;;;
    Δεν καταλαβαίνεις τι είναι σημαντικό και τι όχι;;;

    Ο ΠΑΟΚτσης χαίρεται γιατί μετά από πολλά χρόνια έχει στο τιμόνι της ομάδας του ανθρώπους που και μπάλα ξέρουν και έντιμοι είναι και προσπαθούν με τις καλύτερες προθέσεις. Με τον καιρό θα έρθουν και τα αποτελέσματα ΕΝ ΣΥΝΟΛΩ και όχι μόνο μια νίκη ή μια ευρωπαική πορεία ή ακόμα κι ένας τίτλος…
    Ο στόχος είναι ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ Ο ΠΑΟΚ…
    Να περπατήσει σε άλλα δεδομένα με γνώμονα το πώς θα καταφέρει να μπει σφήνα στα συμφέροντα των 2 «μεγάλων» ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΟΡΙΖΕΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.
    Ο μόνος τρόπος πλέον είναι η οικονομική αναβάθμιση…τώρα που το ποδόσφαιρο είναι εντελώς μπίζνα ΜΟΝΟ με αυτά τα όπλα θα μπορέσεις να αντιταχθείς ίσος προν ίσιο απέναντι σε 2 ομάδες που χρόνια τώρα ΕΧΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΧΟΡΤΑΣΕΙ Ο ΤΡΙΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 100 ΦΟΡΕΣ!!!!

    Πως θα το καταφέρεις αυτό;;;
    Με συνετή και φρόνιμη διαχείριση και οικονομία…και τύχη φυσικά.
    Μόλις σου ανοίξει ένα παράθυρο ευκαιρίας (βλέπε ομίλους) τότε πρέπει να είσαι έτοιμος για το επόμενο βήμα.

    Μιλάς για συνεργασία….
    Ποια συνεργασία ρε άνθρωπε ;;;;; Που ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΤΕ νυχθημερόν ασχολούνται πρώτα με το τι κάνει ο ΠΑΟΚ (και όχι με καλό τρόπο) και μετά με τα χάλια σας.
    Ηγεμονία θέλουμε;;;; ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΔΩ ΠΑΝΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΧΑΜΠΑΡΙ;;;;;
    Οι δημοσιογράφοι τόσα χρόνια έτρωγαν από τις σάρκες του ΠΑΟΚ και τώρα που η «κάνουλα» έκλεισε ταίζουν χόρτο ΕΣΑΣ με την αναπαραγωγή της ΔΗΘΕΝ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΩΝ….στην ουσία δίνουν τροφή στην προπαγάνδα που εσείς οι ίδιοι παράγετε.

    Θέλεις να γίνεις μεγαλύτερος;;; ΚΑΝΕ …μην ΛΕΣ ότι θα κάνεις.
    Βλέπεις κάτι σωστό;;; ΑΝΤΕΓΡΑΨΕ ΤΟ…

    Έχεις επικίνδυνους ανθρώπους τριγύρω σου φίλε στο είπα και πριν…δεν πρόκειται να πας μπροστά με αυτούς.
    Ο ΠΑΟΚ αν μπει σε ομίλους champions league ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΟΝ….κι εσείς οι προπαγανδιστές του απόλυτου ΤΙΠΟΤΑ και οι δημοσιογράφοι που εδώ και καιρό παίζουν το χαρτί του δίπολου και «ποτίζουν» το εχθρικό κλίμα που δημιουργείτε απροκάλυπτα.
    Αν είχες καλή διοίκηση με ικανούς ανθρώπους θα πρεπε να εύχεσαι να «μεγαλώσει» ο ΠΑΟΚ για να «τραβήξει» κι εσένα.
    Αλλά έχεις «μικρούς» ανθρώπους να σε διοικούν και χέζονται στα βρακιά τους με την ιδέα ενός ΠΑΟΚ επιπέδου champions league γιατί τότε το παραμύθι σας θα σκορπιστεί στους 5 ανέμους και ο κόσμος σας θα ζητήσει τα ρέστα από όλους αυτούς που σκορπάνε προπαγάνδα αβίαστα.

    Σαν ΠΑΟΚτσης απεχθάνομαι οτιδήποτε έχει σχέση με πρασινο-κόκκινους…αλλά δυστυχώς για μένα ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ…και αν θέλω να τους δείχνω το μεσαίο δάχτυλο μια μέρα ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΣΚΟΥΜΠΩΘΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΩ!!!!!

    Ξύπνα φίλε….όποιος μη Θεσσαλονικιός έρχεται εδώ επάνω αντιλαμβάνεται πως μια και μόνο ομάδα «ορίζει» αυτόν τον τόπο…η ομάδα σου είχε μια έκλαμψη την μπασκετική εποχή του Γκάλη και έκτοτε μηδέν εις το πηλίκο…Μπόλικους όμως «συγκεντρωτικούς» μηχανισμούς για να παράγουν και να μοιράζουν προπαγάνδα περί δήθεν «αφεντικών» της πόλης και ντεμέκ «μεγάλης ομάδας».

    Έχεις ένα σοβαρό προπονητή και μια ευκαιρία να δεις λίγη μπάλα της προκοπής…και κατάφερες μέσα σε λιγότερο από 9 μήνες να τον κάνεις να θέλει να φύγει…για να μην αρχίσω να απαριθμώ παίκτες που έχασες και τα πράγματα που περιγράφουν όταν απομακρύνονται από τους «επικίνδυνους»…

    Χαλιέμαι πολύ που με αναγκάζεις να γράφω τέτοια πράγματα σε ένα χώρο όπως το antinews φίλε….αλλά φέρεστε σαν μια απίστευτα ενοχλητική αλογόμυγα που έκατσε δίπλα σε ένα καθαρόαιμο.

    • διερωτώμαι avatar
      διερωτώμαι @ tsilivithras 30/07/2010 11:17:08

      Πού είδες την συγγνώμη του αναρχοδεξιού;;;

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ διερωτώμαι 30/07/2010 11:18:55

        Κοίτα λίγο πιο πάνω φίλε και μην είσαι άδικος.
        Δεν είμαστε εδώ για να καφριλιάζουμε μεταξύ μας.

      • διερωτώμαι avatar
        διερωτώμαι @ διερωτώμαι 30/07/2010 12:50:22

        Κοίτα και λίγο παρακάτω, και θα καταλάβεις...

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ tsilivithras 30/07/2010 11:42:55

      Λίγο πόλεμο μας έχουν κάνει; Αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα και χρήζει μεγάλης ανάλυσης.

      Συνολικά ήθελα να περάσω σε έναν πολύ σοβαρό χώρο όπως τα αντινέα, και πιστεύω ότι όσοι ήθελαν να καταλάβουν κατάλαβαν, ότι ο σημερινός ΠΑΟΚ δεν έχει καμμία σχέση με αυτό που ήξεραν. Οτι ο ΠΑΟΚ μπορεί να είναι ένα πρότυπο αντίδρασης και αυτοοργάνωσης, απέναντι στο σάπιο. Απέναντι ακόμα και στο σάπιο και μίζερο παρελθόν του. Κάναμε και λάθη. Και θα κάνουμε πιθανώς και άλλα στο μέλλον. Αλλά, δεν υπάρχει επανάσταση χωρίς λάθη. Γιατί τότε δεν είναι επανάσταση, αλλά χαβαλές.


      Η ΜΠΑΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΟΡΜΗ!

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ denkserotipota 30/07/2010 11:55:31

        Φίλε δίκιο έχεις και ο "πόλεμος" δεν έχει τελειώσει ούτε και πρόκειται ποτέ να τελειώσει.
        Αλλά αν θέλουμε να υποδείξουμε το σπίτι μας ως πρότυπο προς αντιγραφή θα πρέπει πρώτοι εμείς να αποκοπούμε από παθογένειες και σύνδρομα του παρελθόντος.
        Αυτή είναι η γνώμη μου.

        Και φυσικά το ίδιο ισχύει και για την πατρίδα μας σε αυτές τις ώρες που ζούμε.

    • ZARKO avatar
      ZARKO @ tsilivithras 30/07/2010 13:52:46

      tsilivithras@
      Το παιχνίδι της ομάδας μου το είδα πολύ χαλαρά χθες βράδυ φίλε γιατί ο πήχυς που χω βάλει για την ομάδα μου δεν μου επιτρέπει να ασχολούμαι με τέτοιες αντιπάλους.
      Μερικά ζητήματα δεν τα ήγειρα εγώ ανέκυψαν στην πορεία. Μην ρίχνεις πάνω μου όλη την ευθύνη.
      ''ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΔΩ ΠΑΝΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΧΑΜΠΑΡΙ;;;;;''
      Στο ξαναλέω μπας και το καταλάβετε. Η προσπάθεια να οικειοποιηθείτε κάθε τι που θυμίζει Θεσσαλονίκη, περηφάνεια και αντίσταση είναι αποτυχημένη. Δεν είστε μόνοι σας δυστυχώς. Δεν θέλω να έχουμε κόντρα αλλά όχι να φτάσουμε στο σημείο να καταβροχθίζετε ό,τι αναφέρεται στην πόλη αυτή.
      Γιγάντωσε όσο θέλεις, καλύτερα εσύ παρά οι κάτω αλλά δεν μπορείς να αντιπροσωπέυεις μόνο εσύ την Θεσσαλονίκη αυτό σου λέω, και συ κάθεσαι και μου κατηγορείς τα μέσα ενημέρωσης και τους δημοσιογράφους.

      ''Οι δημοσιογράφοι τόσα χρόνια έτρωγαν από τις σάρκες του ΠΑΟΚ και τώρα που η «κάνουλα» έκλεισε ταίζουν χόρτο ΕΣΑΣ με την αναπαραγωγή της ΔΗΘΕΝ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΩΝ….στην ουσία δίνουν τροφή στην προπαγάνδα που εσείς οι ίδιοι παράγετε.''
      Τοποθετείς και τον Μίνο σε αυτούς τους ταγούς της ενημέρωσης;;;;;

      Και ΝΑΙ είτε το πιστεύεις είτε όχι, είτε το αποδέχεσαι είτε όχι πολλοί Αθηναίοι σας θεωρούν τους ΓΑΥΡΟΥΣ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ.

      Για το αγωνιστικό κομμάτι το ξαναλέω σας δίνω 1000 φορές συγχαρητήρια και άλλες τόσες τις ευχές μου για άκομα παραπάνω. ΑΛΛΑ η νοοτροπία σας είναι πανομοιότυπη αν όχι ίδια ακριβώς με αυτή των δύο μεγάλων προς τους υπόλοιπους.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ ZARKO 30/07/2010 14:57:27

        Δεν με ενδιαφέρει τι πιστεύουν οι "αθηναίοι" ή οποισδήποτε "χορτασμένος" για μένα φίλε ΖΑΡΚΟ. Το είπα πριν ότι είναι θέμα αρχής (principle).Αυτό έλειπε να παίρνουμε σοβαρά τους "γόνους" όταν μιλάνε σε "μεροκαματιάρηδες".
        Μου αναφέρεις τον Μίνο ρε φίλε;;;Πλάκα κάνεις;;Σε πρόσβαλλα;;Μήπως με είδες να χρησιμοποιώ κλισέ χαρακτηρισμούς και υποκοριστικά;;Μήπως φαίνομαι για βλάκας ή αμόρφωτος;;.....
        Στο antinews είμαστε όχι σε μεσημεριανή ζώνη υψηλής ακροαματικότητας του ραδιοφώνου της πόλης μας...!!!...
        Μοιάζω για ακροατής του Μίνου;;;

        Και αντί να μου υποδεικνύεις τι λένε οι "άλλοι" για μένα κοίτα καλύτερα πόσο γελάνε μαζί σου που αυτοαποκαλείσαι "αυτοκράτορας" (στο μπάσκετ) την ώρα που ο Παναθηναικός έχει πάρει ότι υπάρχει τα τελευταία 15 χρόνια.
        Ζείτε σε έκσταστη ρε φίλε...Κάποτε είχατε την τύχη να έχετε εκείνη την παικτάρα που έκανε όλη την χώρα να σας υποστηρίζει και έκτοτε μας ζητατε τα ρέστα επειδή εσείς δεν μπορέσατε να "μεγαλώσετε" και να ρευστοποιήσετε εκείνα τα χρόνια;;
        Ποιος αυτοκράτορας;;;;
        Ποιο "αφεντικό της πόλης";;;
        Όλος ο κόσμος γελάει μαζί σας ρε φίλε.Μόνοι σας τα λέτε μόνοι σας τα πιστεύετε.
        Επειδή έχετε παράπονο ότι ο ΠΑΟΚ εκφράζει (ή όχι) την προσφυγιά ή την πόλη μας ή την επαναστατικότητα (ότι κι αν σημαίνει αυτό) "αντιδράτε" παράγοντας προπαγάνδα εδώ και χρόνια και λίαν προσφάτως μέσω "κεντρικής διαχείρισης" και media;;;;
        Αν σε ενδιαφέρει τόσο πολύ το ποιος εκφράζει τα συμφέροντα της πόλης ορίστε...δημοτικές εκλογές έρχονται...ο φίλος σας ο Μπουτάρης κατεβαίνει και είναι καθ'όλα αξιοπρεπής άνθρωπος.Ή μήπως είσαι κι εσύ από τους ψηφοφόρους του Παπαγεωργό ;;;(πολλοί από εσάς είστε οπαδοί αυτού του ανεκδιήγητου ανθρώπου)

        Ποιον πήχυ έχεις βάλει ψηλά ρε φίλε;;;
        Πόσους παίκτες καινούριους πήρες τα τελευταία 3 χρόνια;;
        Πόσοι καλοί παίκτες σου έφυγαν και πήγαν στον ΠΑΟΚ;;
        Πόσοι φεύγοντας μιλούσαν με τα χειρότερα λόγια για σένα;;
        Έτσι ανεβάζεις τον πήχυ;;Εγγράφοντας κάθε χρόνο νέες μεσιτείες και μανατζεριλίκια;;;
        Μιλάτε για τίτλους (τρομάρα σας) και αναφέρεστε σε δήθεν πρωταθλήματα προπολεμικά.
        Όταν όμως κατέβηκες να παίξεις έναν τελικό κυπέλλου ΦΕΤΟΣ αντί να σε ενδιαφέρει να ματώσεις εκεί μέσα έβγαζες φωτογραφίες ο ένας τον άλλο και ουρλιάζατε για την μεγαλύτερη εκδρομή φιλάθλων στην ιστορία γιατί Ε-Τ-Ε-Ρ-Ο-Π-Ρ-Ο-Σ-Δ-Ι-Ο-Ρ-Ι-Ζ-Ε-Σ-Τ-Ε!!!!!
        Μια ματιά στην εφημερίδα σας και στο ραδιόφωνό σας και ο καθένας αντιλαμβάνεται το μέγεθος του συνδρόμου που σας ΕΧΕΙ ΔΙΑΠΟΤΙΣΕΙ Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ και ορίζετε ως προτεραιότητά σας την πολεμική απέναντι στον ΠΑΟΚ.

        Ο ΠΑΟΚ που πολεμάς φίλε -πάρτο χαμπάρι- ΑΛΛΑΞΕ ΡΟΤΑ...
        Εγώ φεύγω μπροστά κι εσύ θα μείνεις να πολεμάς ένα φάντασμα επειδή ήσουν "τεμπέλης" και δεν προσπάθησες να φτιάξεις το σπιτι σου.

        Αλλά "Κυριακή κοντή γιορτή" φίλε...έτσι και μπει ο ΠΑΟΚ σε ομίλους champions league θα κάθομαι και θα απολαμβάνω τα μεν media της πόλης να γλύφουν όσο δεν έγλυψαν ποτέ και εσάς να ορμάτε με λύσσα επάνω σε κάθε έναν "επικίνδυνο" και "διαχειριστή" για τα ψέμματα και τον αποπροσανατολισμό.
        Τα μόνα media που θα ασχολούνται μαζί σας θα είναι τα δικά σας και με τον καιρό η "φασαρία" που κάνετε θα καταλαγιάσει και θα πέσει στα πραγματικά επίπεδα δημοφιλίας σας...πέριξ των ορίων της γειτονιάς σας δλδ.

        Εκτός κι αν ξυπνήσετε έγκαιρα και μοιράσετε "κλωτσιές" εκεί που πρέπει...εντός της "οικίας" σας δλδ.

      • ZARKO avatar
        ZARKO @ ZARKO 30/07/2010 16:47:01

        tsilivithras @
        1] Όσους τίτλους και αν κατακτήσει ο Παναθηναϊκός όσες επιτυχίες και αν πετύχει. ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ είναι και θα παραμείνει μόνο ένας. Εκείνη η ομάδα είχε πετύχει κάτι εξωπραγματικό για τα ελληνικά δεδομένα: να τον ακολουθεί όλος ο φίλαθλος κόσμος της χώρας ανεξαιρέτως οπαδικής προτίμησης. Εκείνος ο ΑΡΗΣ ήταν ο ΑΡΗΣ όλης της Ελλάδας.
        2] Τον τίτλο του ''αφεντικού της πόλης'' κράτηστε τον δεν με ενδιαφέρει. Άλλωστε η πόλη είναι πολύ μίζερη για να είμαστε αφεντικά
        3] Όπως εσύ δεν θέλεις να σχετίζεσαι με τον Μίνο και τη στραβοστόμικη κουλτούρα που αυτός αντιπροσωπεύει, ομοιώς και γω δεν θελω να με ταυτίζεις με το ισχύον καθεστώς της ''οικίας'' μας.
        4] Για αυτό άλλωστε ο δικός μου πήχυς (και πίστεψε με πολλών ακόμα ομοϊδεατών μου) είναι αρκετά ψηλότερα
        5] Από τους παίκτες που ''αυτομόλησαν'' μόνο το κενό του Ίβιτς δεν αναπληρώθηκε.
        6] Ο Αρειανός δεν ταυτίζει το συμφέρον της ομάδας του με κανέναν πολιτικάντη (βλ. Τσοχατζόπουλο, Βενιζέλο, Ορφανό)
        7] Επίσης δεν ετεροπροσδιορίζεται διότι αποτελεί ξεχωριστό κομμάτι του οπαδικού κινήματος
        8] ''Ο ΠΑΟΚ που πολεμάς...'' τώρα ποιος βλέπει φαντάσματα; Σου το έγραψα πολλάκις πιο πάνω και δεν λες να το καταλάβεις. Θες να μπεις στου ομίλους; μαζί σου ρε αγορίνα. Θες επιτυχίες; όσες θες. Κάλλιο εσύ παρά οι άλλοι. Αλλά δεν σας δίνει αυτό το δικαίωμα να σφετερίζεστε και να οικειοποιείσθε την Θεσσαλονίκη και την ''αντίσταση, αντίδραση και επανάσταση'' στο κατεστημένο.
        Κάτι το οποίο δεν έχει καμία σχέση με την κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο ΑΡΗΣ.

  21. tsilivithras avatar
    tsilivithras 30/07/2010 11:17:47

    Χτες βράδυ Άρης και Ολυμπιακός φέρανε καλά αποτελέσματα.
    Σαν ΠΑΟΚτσης φυσικά και θα έκανα καζούρα και στους δυο αν έχαναν...και θα το κάνω και στο μέλλον.
    Σαν σκεπτόμενος φίλαθλος όμως θέλω όλες ανεξαιρέτως οι ομάδες να πάνε καλά στην ευρώπη και να μαζέψουν βαθμούς για να μπορούμε να βγάλουμε και 3η ομάδα στα προκριματικά του champions league όπως παλιότερα.
    Με αυτόν τον τρόπο ο ανταγωνισμός απέναντι στους πρασινο-κόκκινους θα μεγαλώσει και θα αυξηθούν οι ευκαιρίες ομάδες εκτός της "άρχουσας τάξης" να φτάσουν κοντά στην οικονομική "πηγή" των ευρωπαικών ομίλων.
    Τα επόμενα χρόνια η κάνουλα του ελληνικού χρήματος θα κλείσει κι άλλο για εμάς.
    Η συμμετοχή σε ευρωπαικούς ομίλους θα φέρει οικονομικές ανάσες, αναγνωρισιμότητα (που σημαίνει επιπλέον χορηγούς) και ανεκτίμητες εμπειρίες στα ρόστερ των ομάδων.

    Η ομάδα μου είναι έτοιμη και χαίρομαι γι αυτό.
    Είτε europa league είτε champions league η συμφωνία με την κατασκευαστική εταιρία για το προπονητικό κέντρο είναι έτοιμη να μπει σε εφαρμογή...
    Το ρόστερ θα έχει εξασφαλίσει τις αμοιβές του, η τρύπα των 2,5 εκτ από πέρσυ θα καλυφθεί και θα πέσουν οι προκαταβολές για τα κατασκευαστικά.
    Γιατί να μην χαίρομαι;;;

    Φυσικά και υπάρχουν εμπόδια που το δημόσιο βάζει συνεχώς μπροστά μας.
    Αλλά τα συνηθίσαμε αυτά και υποτίθεται ότι θέλουμε να δούμε τα πράγματα με άλλο μάτι.

  22. διερωτώμαι avatar
    διερωτώμαι 30/07/2010 12:57:38

    Κοίτα και λίγο παρακάτω από τν συγγνώμη του!!!

  23. μικρός οδυσσέας avatar
    μικρός οδυσσέας 30/07/2010 15:45:02

    Βελτιωθήκαμε κάπως. Μπορείτε να τσακώνεστε όσο θέλετε, κόσμια και με μία βασική πρϋπόθεση: παππούδες, γιαγιάδες, μαμάδες και μπαμπάδες στην άκρη και μακριά από τους λεκτικούς διαξιφισμούς

  24. tsilivithras avatar
    tsilivithras 30/07/2010 18:30:33

    @ΖΑΡΚΟ

    Αυτό:
    «1] Όσους τίτλους και αν κατακτήσει ο Παναθηναϊκός όσες επιτυχίες και αν πετύχει. ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ είναι και θα παραμείνει μόνο ένας. Εκείνη η ομάδα είχε πετύχει κάτι εξωπραγματικό για τα ελληνικά δεδομένα: να τον ακολουθεί όλος ο φίλαθλος κόσμος της χώρας ανεξαιρέτως οπαδικής προτίμησης. Εκείνος ο ΑΡΗΣ ήταν ο ΑΡΗΣ όλης της Ελλάδας.»

    μαζί με αυτό:
    «Αλλά δεν σας δίνει αυτό το δικαίωμα να σφετερίζεστε και να οικειοποιείσθε την Θεσσαλονίκη και την ”αντίσταση, αντίδραση και επανάσταση” στο κατεστημένο.»

    =

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ…ξαναδιάβασε ότι έχεις γράψει ρε φίλε.
    Εάν αυτό δεν είναι χαρακτηριστικό δείγμα νοοτροπίας «2 μέτρα και 2 σταθμά», υποκειμενικότητας, αλαζονείας και (όπως μας αρέσει εμάς τους ΠΑΟΚτσηδες να σας κατηγορούμε) Π-Ρ-Ο-Π-Α-Γ-Α-Ν-Δ-ΑΣ τότε δεν ξέρω κι εγώ τι είναι!!!!
    Κοντολογίς, «στα τέτοια μας τι λένε οι ΤΙΤΛΟΙ εμείς θα λέμε ότι θέλουμε»…!!!

    Αυτοί είστε και γι αυτό δεν θέλουμε να συζητάμε μαζί σας.
    Γιατί όλη η νοημοσύνη και η αντίληψη πάει περίπατο όταν παίρνετε «χαρτάκι» από το σύνδεσμο.
    Όλοι πήραν τίτλους πριν από εσάς και δεν μπορείτε να το χωνέψετε ποτέ Ποδοσφαιρικά ήσασταν ανύπαρκτοι και το μπάσκετ τότε ήταν πηγή χαράς που ποτέ δεν διαχειριστήκατε σωστά και δεν επαναλάβατε έκτοτε. Δεν μπορέσατε να το ξεπεράσετε μέχρι που ο «σύνδεσμος» ήρθε για να προσφέρει άλλοθι και προπαγάνδα για να γειάνουν οι πληγές. Άλλωστε φάνηκε χρήσιμος και αργότερα όταν πέσατε κατηγορία 2 φορές.
    Ποτέ δεν θα χωνέψετε ότι οπαδικά εκείνη η εποχή ήταν το peak σας…ότι δεν είστε τίποτα παραπάνω από ένα glorified σωματείο που χωρίς την προπαγανδιστική υποστήριξη θα ξεχαστείτε και θα σας περάσει σε νούμερα ακόμα και ο Ηρακλής.
    Και θέλετε να συγκριθείτε με τον ποδοσφαιρικό ΠΑΟΚ…α ρε κακομοίρηδες.

    Ντρέπομαι που κατάντησε ένας σύνδεσμος αυτήν την ομάδα και τους οπαδούς της που μεγαλώσαμε μαζί και στα ίδια σπίτια βλέπαμε ΠΑΟΚ-Αρης το ’80.

    Τον τίτλο «αφεντικό της πόλης» εσείς τον βγάλατε όπως και το «αυτοκράτορας» για να αντιπαρέλθετε τον ανταγωνισμό και να προβοκάρετε…οπότε τι το αρνείσαι;;; Η προσωποποίηση της αλαζονείας είναι το να βγάζεις και να αναπαράγεις εγκωμιαστικά επίθετα για τον εαυτό σου.

    «3] Όπως εσύ δεν θέλεις να σχετίζεσαι με τον Μίνο και τη στραβοστόμικη κουλτούρα που αυτός αντιπροσωπεύει, ομοιώς και γω δεν θελω να με ταυτίζεις με το ισχύον καθεστώς της ”οικίας” μας.
    4] Για αυτό άλλωστε ο δικός μου πήχυς (και πίστεψε με πολλών ακόμα ομοϊδεατών μου) είναι αρκετά ψηλότερα»

    Τότε σταμάτα να χρησιμοποιείς τα «επιχειρήματά» τους.
    Σταμάτα να χαλάς την χαρά του «συμπολίτη» (όπως και πάλι περιπαικτικά μας χαρακτηρίζετε). Σταμάτα να ακούς και να διαβάζεις τα media τους. Ξεκίνα να κάνεις αντιπολίτευση στην «κεντρική διαχείρηση» του σωματείου σου γιατί είστε χειρότεροι και από δικτατορία (μια γραμμή-μια φωνή-μια κατεύθυνση).
    Ο πήχυς σας είναι αυτός που ορίζει η «κεντρική διαχείριση» φίλε και είναι πολύ χαμηλός. Οριοθετείται και προσδιορίζεται από το τι κάνει ο ΠΑΟΚ και πως μπορείτε να τον μειώσετε …α και να κάνετε και καμμιά 10ρια μεταγραφές κάθε χρόνο για να γεμίζουν και μερικές τσέπες.

    «Επίσης δεν ετεροπροσδιορίζεται διότι αποτελεί ξεχωριστό κομμάτι του οπαδικού κινήματος»

    Σας τρέχαν τα σάλια φέτος στην ιδέα και μόνο ότι τα φερε έτσι η τύχη που θα μπορούσατε να κόψετε το πρωτάθλημα από τον ΠΑΟΚ. Το είπατε, το φωνάξατε, το αρνηθήκατε και στο τέλος είδαμε όλοι πως φερθήκατε.
    Η εκδρομή που κάνατε στον τελικό κυπέλλου είχε σαν μοχλό σύγκρισης και προβοκάτσιας τις μετακινήσεις των οπαδώ του ΠΑΟΚ.
    ‘Όταν πρόσφατα ο ΟΠΑΠ έπαιξε εκείνο το βρώμικο παιχνίδι στον ΠΑΟΚ πρώτοι τρέξατε στα πρωτοσέλιδά σας να κράξετε και να δακτυλοδείξετε και να προπαγανδίσετε.
    Πάντα πρώτοι θα φωνάζετε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα γιατί δικιά σας δεν θα έχετε ποτέ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ.

    «Ο Αρειανός δεν ταυτίζει το συμφέρον της ομάδας του με κανέναν πολιτικάντη (βλ. Τσοχατζόπουλο, Βενιζέλο, Ορφανό)»

    Μην με κάνεις να γελάω ρε φίλε. Όλο ο επαγγελματικός αθλητισμός είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με πολιτικά και οικονομικά συμφέροντα. Σας χαρίστηκαν χρέη εκατομμυρίων κι ακόμα έχεις το θράσος να μιλάς;;;Από πού γράφεις;;Από τα γραφεία του συνδέσμου;;

    «Αλλά δεν σας δίνει αυτό το δικαίωμα να σφετερίζεστε και να οικειοποιείσθε την Θεσσαλονίκη και την ”αντίσταση, αντίδραση και επανάσταση” στο κατεστημένο.»

    Ο ΠΑΟΚ ποτέ δεν σφετερίστηκε τίποτα. Δήλωνε και έκανε πράγματα με την δυναμική του κόσμου του που του δινε και του δίνει το δικαίωμα να είναι η πρώτη δύναμη στην Β. Ελλάδα. Ο ΠΑΟΚ ποτέ δεν έβγαλε τίτλο για τον εαυτό του. Άλλοι το κάνουν αυτό για τον ΠΑΟΚ και άλλοι είναι αυτοί που παινεύουν μόνοι το σπίτι τους.
    Λόγω προέλευσης και καταβολών πολλές φορές οι ΠΑΟΚτσηδες μπορεί να είμαστε λίγο συναισθηματικοί, μελοδραματικοί ακόμα και υπερβολικοί ίσως σε χαρακτηρισμούς ή συμπεριφορές. Αλλά η επαναστατικότητα και η αντίδραση είναι κομμάτια του ψυχισμού των οπαδών και είναι ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ θέμα για συζήτηση.
    Ας μείνουμε στα δεδομένα…
    Και τα δεδομένα λένε ότι ζείτε σε άρνηση…ότι αυτοπαινεύεστε…ότι προκαλείτε και προπαγανδίζετε επικίνδυνες καταστάσεις ελέω μιας καθαρά προσωπικής σας αντίληψης περί ισότητας ακόμα και ανωτερότητας οπαδικής/σωματειακής.

    Η αλήθεια είναι ότι οι δημοσιογράφοι που κατηγορείτε τόσα χρόνια είναι αυτοί που σας κρατούσαν σε life support διά της δήθεν ισότητας και δίπολου ΠΑΟΚ-Αρη.
    Λίγο ακόμα θα κρατήσει αυτό…μετά θα γίνει αυτό που σου είπα πριν.

    Έχετε λίγο καιρό να ξυπνήσετε και να διώξετε την αρρώστια από το σωματείο σας.

  25. ZARKO avatar
    ZARKO 30/07/2010 19:34:45

    tsilivithras @
    -] ''Εκείνος ο ΑΡΗΣ ήταν ο ΑΡΗΣ όλης της Ελλάδας'', έγραψα και όχι ότι όλη η Ελλάδα ανήκε στον ΑΡΗ. Δεν είπα ότι μας άνηκε η Ελλάδα όπως εσείς ισχυρίζεστε για την ΘΕΣΝΙΚΗ. Τώρα το κατάλαβες ή να στο συλλαβήσω;;;;
    -] Τον τίτλο του ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ μας το βγάλαν οι αντίπαλοι-πελάτες μας, φίλε. Ρώτα και κάποιον που ξέρει από μπάσκετ και δεν φωνάζει οφσάιτ όταν βγαίνει ο αντίπαλος στον αιφνιδιασμό...
    -] ''είστε χειρότεροι και από δικτατορία (μια γραμμή-μια φωνή-μια κατεύθυνση).'' Να σου θυμίσω ότι ο Ζαγοράκης ήξερε τι έκανε όταν έφερνε τον Μπερέτα, όπως επίσης ήξερε τι έκανε όταν τον έδιωχνε γιατί απλά αυτός ξέρει και δεν κάνει ποτέ λάθη. Φαντάζεσαι αν άλλος πρόεδρος επιχειρούσε να φέρει τον ''προδότη'' πίσω; Ναι μωρέ αυτόν για τον οποίον μαζεύατε λεφτά και τελικά τον κυνηγούσατε στο αεροδρόμιο όπως ο Παπαμιχαήλ την Βουγιουκλάκη και αυτός σας έγραψε κανονικά και προτίμησε την κονόμα του ΠΑΟ.... Να σου θυμίσω επίσης την ιστορία πριν από τον αγώνα με τα Γιάννενα που δεν άνοιξε ρουθούνι, ενώ για παρόμοιες περιπτώσεις στο παρελθόν χαλούσατε τον κόσμο. Ούτε ο Στάλιν τέτοια σιδηρά πειθαρχεία στο εσωτερικό.
    -] ''Σας χαρίστηκαν χρέη εκατομμυρίων'' Πλην του Παναθηναϊκού σε όλους έχουν χαρίσει κατά καιρούς. Βλέπεις όταν εξελισσόταν η ιστορία με το αρθ. 44 εσείς ρωτούσατε τον Τοχούρογλου πως λειτουργεί το φαξ...
    -] ''Σας τρέχαν τα σάλια φέτος στην ιδέα και μόνο ότι τα φερε έτσι η τύχη που θα μπορούσατε να κόψετε το πρωτάθλημα από τον ΠΑΟΚ. Το είπατε, το φωνάξατε, το αρνηθήκατε και στο τέλος είδαμε όλοι πως φερθήκατε.''
    ''Πάντα πρώτοι θα φωνάζετε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα γιατί δικιά σας δεν θα έχετε ποτέ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ.''
    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧ είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα, ΧΑΧΑΧΑΧΑ
    Ισοπαλία με ΑΕΚ το '76 και πήρατε εσείς πρωτάθλημα.
    ΠΑΟΚ-ΑΡΗΣ 1-0 στην ΤΟύμπα το '96 επί Βουλινού όταν σερνώσασταν για μην κινδυνέψετε.
    Αντί αυτών:
    Πανό στον Βόλο υπέρ του ''δυνάστη, κατεστημένου και μεγαλύτερου (ας γελασω) εχθρους σας,'' Ολυμπιακού.
    Απαίτηση από τους παίκτες σας να χάσουν για να πέσουμε στην ΚΑλαμαριά.
    Εκδρομή στο Σαρλερουα για να πετάξετε χαρτάκια με το σύνθημα ''ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΘΕΣΝΙΚΗ'' την ώρα που εμείς παίζαμε τελικό ευρωπαϊκού κυπέλλου.
    Προβοκατόρικη και άκρως κομπλεξική επίσης η φετινή εκδρομή στην ΚΑβάλα για αν δημιουργήσετε ταραχές.
    Και επειδή θέλαμε να κερδίσουμε φέτος για να σιγουρέψουμε την Ευρώπη, φταίμε. Έτσι τσιλιβίθρα αποδεικνύετε ότι μόνο εσείς έχετε κόμπλεξ. Χαλάλι σας.
    -]''Η εκδρομή που κάνατε στον τελικό κυπέλλου είχε σαν μοχλό σύγκρισης και προβοκάτσιας τις μετακινήσεις των οπαδώ του ΠΑΟΚ.''
    Αλλά κατά τα άλλα εγώ γράφω από τα γραφεία των συνδέσμου. Δεν έχουμε να αποδείξουμε τίποτα και σε κανέναν, ο Λαός του ΑΡΗ αναπαραγέται και διογκώνεται χωρίς τίτλους και επιτυχίες. Γιατί ο ΑΡΗΣ είναι ΙΔΕΑ. Εχετε φροντίσει να μας αντιγράψετε και σ' αυτό.
    -] Μέχρι τώρα πίστευα ότι συνομιλούσα με έναν νοήμονα και σκεπτόμενο υποστηρικτή του Πάοκ (από τους λίγους που υπάρχουν είναι η αλήθεια). Δυστυχώς με απογοήτευσες. Η μόνη σου διαφορά με τους στραβοστόμηδες της 4 είναι η γνώση ανάγνωσης και γραφής. Με αναγκάζεις να σταματήσω την κουβέντα. Έχε εσύ τον τελευταίο λόγο φίλε, αφού τόσο πολύ το χρειάζεσαι.
    Πάντως είτε με πιστεύεις είτε όχι το τονίζω για άλλη μια φορά ότι επειδή η ουσία της κόντρας μας δεν βρίσκεται στο αγωνιστικό κομμάτι, θα σου ευχηθώ ολόψυχα καλή επιτυχία και με την πρόκριση.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ ZARKO 30/07/2010 19:38:37

      ΖΑΡΚΟ: h..p://www.antinews.gr/?p=32507

  26. ZARKO avatar
    ZARKO 30/07/2010 19:48:56

    Strange Attractor @
    Δεν είσαι από ΘΕΣΝΙΚΗ ούτε έχεις ζήσει δω πάνω ε;

  27. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 30/07/2010 19:50:41

    Δεν σου ξεφεύγει τίποτα...

  28. tsilivithras avatar
    tsilivithras 30/07/2010 20:21:22

    Φίλε ΖΑΡΚΟ όλα όσα λες δεν έχουν απολύτως καμμία σχέση με όσα σου απάντησα.
    Όπως στην αρχή έτσι και τώρα μπέρδεψες τον Ζαγοράκη με τους τυχάρπαστους που διαφεντεύουν την ομάδα σου και την προσωπολατρεία με την εμπιστοσύνη σε έναν άνθρωπο που έχει και το βιογραφικό και τα εχέγγυα για να βασιστούμε επάνω του.

    Είστε μικροί και μικροπρεπείς.Κρατιέστε από πολύ πολύ μικρά κομμάτια του παρελθόντος (όπως έκανε και ο ΠΑΟΚ πριν χρόνια) και τα μεγαλοποιείτε μέσα στο μυαλό σας.
    Έχετε cult mentality...έναν κεντρικό διαχειριστή/αυθεντία, έναν τοτεμικό εχθρό και μια κεντρική γραμμή προβοκατόρικων "γραμμών".
    Μέσα στο σύστημα όλα φαίνονται νορμάλ αλλά εκτός γραμμών η πραγματικότητα σας διαψεύδει.

    Το πρόβλημά σας είναι ο ΠΑΟΚ και κανένας άλλος. Δεν μπορείτε να αποδεχτείτε ότι είστε σε δεύτερη μοίρα και εδώ και χρόνια προσπαθείτε με νύχια και με δόντια να αποδείξετε ότι είστε μεγαλύτερο μέγεθος.
    Ο ΠΑΟΚ όμως δεν σας έφταιξε σε τίποτα.Δεν σας έκλεψε τίποτα. Δεν είχε ποτέ δύναμη να σας στερήσει ή να σας διασύρει εξωγηπεδικά ή να σας πάρει την μπουκιά από το στόμα. Δεν έκανε ποτέ πολιτική ο ΠΑΟΚ εναντίον σας προκειμένου να "μεγαλώσει" αυτός.
    Αυτά όλα τα έκαναν οι πρασινο-κόκκινοι εδώ και πολλάααα χρόνια απέναντι σε όλο το ελληνικό ποδόσφαιρο. Και ο ΠΑΟΚ ήταν η ομάδα με την μεγαλύτερη "φωνή" απέναντι σε αυτό που κλισεδιάρικα ονομάστηκε ποδοσφαιρικό "κατεστημένο".

    Ο ΠΑΟΚ όμως σήμερα έχει μάθει, έχει μεγαλώσει, έχει ωριμάσει, έχει πολυφωνία και -ίσως υπερβολική- δημοκρατία στις τάξεις του και κοιτάει τους 2 κατάματα με ότι δυνάμεις έχει...και εν καιρώ θα τα καταφέρει.

    Και όταν τα καταφέρει θα προσλάβει και έναν υποτακτικό να διώχνει τις ενοχλητικές αλογόμυγες από δίπλα του.

    Ειλικρινά θα ευχαριστηθώ πάρα πολύ τις κλωτσιές που θα πέφτουν προς χαριλάου μεριά σε λίγο καιρό.
    Ελπίζω να μην είναι Τετάρτη βράδυ και είμαι απασχολημένος...!!!

    τα λέμε...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.