#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/01/2014 19:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τελικός για γέλια και για κλάματα



Ανίκανη να προσφέρει  ένα τελικό Κυπέλλου σε λιγοστούς οπαδούς των δυο φιναλίστ κι εν προκειμένω του Παναθηναϊκού και του Άρη αποδεικνύεται η Ομοσπονδία Μπάσκετ με την συμπαράσταση της Αστυνομικής διεύθυνσης Κρήτης.

Ο μεγάλος τελικός θα διεξαχθεί στις 9 Φεβρουαρίου στο Ηράκλειο και μετά από την σύσκεψη για τα μέτρα ασφαλείας αποφασίστηκε να δοθούν στους οπαδούς των δυο ομάδων μόλις 50 προσκλήσεις ενώ τα υπόλοιπα εισιτήρια θα διατεθούν  στο κοινό του Ηρακλείου με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητα και θα δοθούν και προσκλήσεις σε σωματεία της περιοχής  που καλλιεργούν το άθλημα.

Όπως αποφασίστηκε μάλιστα σε κανένα θεατή που φέρει διακριτικά της μιας ή της άλλης ομάδας δεν θα επιτραπεί η είσοδος. Αξίζει να σημειωθεί ότι το κλειστό είναι χωρητικότητας περίπου 5.000 θέσεων οι οποίες όμως θα μειωθούν για τις ανάγκες της αστυνομίας.

Κι αναρωτιέται κανείς. Αφού τα ίδια μέτρα θα λαμβάνονταν και στην περίπτωση που ο τελικός γινόταν στην Αττική, ποιος ο λόγος οι δυο ομάδες να ταξιδέψουν στην Κρήτη;

Αφήστε που μόνο οι παίκτες των δυο ομάδων και κάποια διακοσμητικά θα θυμίζουν τελικό αφού το χρώμα στις εξέδρες θα έχουν φροντίσει οι υπεύθυνοι να έχει εξαφανιστεί.

Με τις υγείες μας λοιπόν

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 20/01/2014 19:39:20

    Εγώ δεν βλέπω τίποτα κακό στα λαμβανόμενα μέτρα, υπό τις παρούσες συνθήκες!

  2. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 20/01/2014 19:51:29

    Πράγματι,γιατί ὑποβαθμίζουν τόσο τό θεσμό αὐτό;
    Στήν Ἀθήνα ἔπρεπε νά γίνει ὁ τελικός,ἐκτός ἄν ἡ μία ἀπό τίς δύο φιναλίστ ἦταν ἀπό τήν Κρήτη...

    • Κωνσταντίνος Σπ avatar
      Κωνσταντίνος Σπ @ Κυθήριος 21/01/2014 01:54:56

      ο τελικός καλώς θα διεξαχθεί εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης, αφού οι δύο φιναλίστ που αγωνίζονται προέρχονται από εκεί. Οπουδήποτε στην Αττική θα ήταν υπέρ του Παναθηναϊκού, ενώ στη Θεσσαλονίκη υπέρ του Άρη...

  3. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 20/01/2014 20:30:11

    Οχι πως εχουν δωσει αφορμες οι οπαδοι των δυο ομαδων,απλως η πολιτεια ειναι ανικανη.

  4. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 20/01/2014 21:43:01

    Όσο και αν ακούγεται άνοστο αστείο, πιο σκόπιμο θα ήταν ο τελικός να διεξάγονταν στην ...Μακρόνησο!!!
    Έτσι θα αποφεύγαμε πολλά δεινά και μακάρι να βγω ψεύτης!!!

  5. ΑΠΑΙΧΤΟΣ avatar
    ΑΠΑΙΧΤΟΣ 20/01/2014 23:45:14

    Κάτοχος διαρκείας της ΚΑΕ Άρης ανελλιπώς από το 2006, απαιτώ από τη διοίκηση της ομάδας μου να κατεβάσει την εφηβική ομάδα στον Τελικό.-

    • Geros avatar
      Geros @ ΑΠΑΙΧΤΟΣ 21/01/2014 09:15:58

      Σωστός , έτσι και αλλιώς ο Παναθηναϊκός θα το πάρει , οπότε γιατί να κουράζεται το αντρικό?
      Να κρατήσουν δυνάμεις για τα παιχνίδια με Πανελευσινιακό και Ίκαρο Χαλκίδας που στην τελική έχουν και κάποιες πιθανότητες να τα πάρουν.

      • αραχνούλα avatar
        αραχνούλα @ Geros 21/01/2014 18:07:16

        χα χα χα χα....

  6. Μεγαλες στιγμες avatar