#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/09/2011 17:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Σαουδάραβας ενδιαφέρεται γιά τον Παναθηναϊκό



Ο Δημήτρης Γόντικας με δήλωση του επιβεβαίωσε την πληροφορία ότι κατατέθηκε πρόταση για την αγορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Δεν κατονόμασε τον ενδιαφερόμενο αγοραστή, αλλά πρόκειται για τον 26χρονο Σαουδάραβα πρίγκιπα Σουλτάν Μπιν Νάσερ Αλ-Σαούντ.

Ο έλληνας επιχειρηματίας Βλάσης Τσάκας από τη Θεσσαλονίκη πήγε στις 1 μμ στα γραφεία της “πράσινης” ΠΑΕ και φέρεται να καταθέτει συγκεκριμένη πρόταση για λογαριασμό του πρίγκηπα Μοχάμεντ Αμπντούλ Ραχμάν Αλ-Χαρούν.

 Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες υπάρχει η πρόθεση από την πλευρά του Σαουδάραβα για άμεση καταβολή 20 εκατομμυρίων ευρώ, 50 εκατομμυρίων το ερχόμενο καλοκαίρι και επένδυση ύψους 150 εκατομμυρίων για την κατασκευή γηπέδου χωρητικότητας 48.000 θέσεων στον Βοτανικό.

Ο 26χρονος Σαουδάραβας πρίγκηπας είναι ιδιοκτήτης μεγάλης κατασκευαστικής εταιρίας με έδρα ην Τζέντα. Ο Βλάσης Τσάκας είχε απασχολήσει και προ δεκαετίας τα μέσα ενημέρωσης όταν ενεργώντας ως εκπρόσωπος πολυεθνικής από την Αργεντινή διαπραγματεύθηκε ,ανεπιτυχώς, την αγορά του 84% της “Άθλος ΠΑΟΚ” , εταιρείας του Γιώργου Μπατατούδη στην οποία και ανήκε τότε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. dgd avatar
    dgd 19/09/2011 18:06:24

    Μούφα ολκής!

  2. Φοτις avatar
    Φοτις 19/09/2011 18:09:10

    Κατάντια...

  3. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 19/09/2011 18:16:58

    Βαζελο ast truck!!!!
    χαχαχαχαχα!!!!

  4. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 19/09/2011 18:17:25

    Βαζελο fast truck!!!!
    χαχαχαχαχα!!!!

  5. Γιάννος Κύπριος avatar
    Γιάννος Κύπριος 19/09/2011 18:53:33

    Πρόκειται για τον γνωστό επιχειρηματία Πατέρ Βγενουάχρι Αλ Τζίγκερ

  6. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 19/09/2011 19:05:17

    ΤΟΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΦΛΕΒΑ ΧΤΥΠΗΣΕ Ο ΒΓΕΝΟ ΜΕ ΤΗ ΓΗΠΕΛ?

  7. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 19/09/2011 19:58:23

    Θα πάρω από τώρα εισιτήρια για τις V.I.P....

  8. NIK THE GR avatar
    NIK THE GR 19/09/2011 20:23:39

    Απο μικρο παιδι ΠΑΟ καιΠΑΟΚ ηταν το παληκαρι.
    Και μονον που τον λενε Χαρουν τι τυχη ναχει η παναθα.

  9. Γιαδικιάρογλου avatar
    Γιαδικιάρογλου 19/09/2011 21:06:50

    Πρέπει να γνωρίζετε ότι γενικώς οι Αραβες φημίζονται
    για τα ψέμματά τους.

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Γιαδικιάρογλου 19/09/2011 21:17:24

      Ή για την παροχή υπηρεσιών ξεπλύμματος;;;

  10. stavrosm avatar
    stavrosm 19/09/2011 22:51:48

    Ο σαουδάραβας το ξέρει?

  11. lampros avatar
    lampros 19/09/2011 23:08:18

    Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες υπάρχει η πρόθεση από την πλευρά του Σαουδάραβα για άμεση καταβολή 20 εκατομμυρίων ευρώ, 50 εκατομμυρίων το ερχόμενο καλοκαίρι και επένδυση ύψους 150 εκατομμυρίων για την κατασκευή γηπέδου χωρητικότητας 48.000 θέσεων στον Βοτανικό.

    ΛΟΛ.

  12. The Saint avatar
    The Saint 20/09/2011 01:41:10

    !!!!
    :D :D :D

  13. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 20/09/2011 11:36:35

    ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ

  14. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 20/09/2011 18:50:41

    May God protect you......FROM US.

    Απο ποτε οι Αραβες αναφερονται σε God και οχι σε Αλλαχ?

    Γελαει ο κοσμος με το βιογραφικο.