#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/02/2011 17:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Πρωτάθλημα στην ομίχλη…



Το ελληνικό ποδόσφαιρο στην ομίχλη. Οι δύο κορυφαίες ομάδες του αδυνατούν να δώσουν ένα ματς χωρίς τα ήθη και έθιμα της τελευταίας κατηγορίας  του τοπικού. Γκρίνια, νεύρα, ξύλο και ενδιάμεσα μπάλα. Και το αστείο είναι ότι το θέαμα ήταν καλό. Ναι, αδικήθηκε ο ΠΑΟ στη φάση του γκολ του Κατσουράνη. Σε ένα άθλημα που αυτό συμβαίνει σχεδόν σε κάθε αγώνα. Ο φανατισμός όμως θα καλύψει τα πάντα. Τις ασχήμιες των νικητών, τη διοικητική ανυπαρξία των φιλοξενούμενων, τα λάθη μιας ολόκληρης χρονιάς στον ΠΑΟ.

Φάουλ πρώτο: Πλημμελής έλεγχος, ο οποίος φαίνεται ότι εξαντλείται στα καπάκια από τα μπουκάλια νερού, ενώ στα πέταλα έχουν περάσει προμήθειες για να γίνει Λαμπρή σε 39 ενορίες. Το βοριαδάκι φρόντισε το ματς να ξεκινήσει την ίδια ημέρα με την προγραμματιζόμενη και ενώ προς στιγμή η ορατότητα είχε πέσει στα δέκα μέτρα. Έτρωγε σίδερα ο Ολυμπιακός στο πρώτο εικοσάλεπτο με πρέσινγκ αφόρητο, κίνηση, εκπληκτικό τρανζίτιον. Το γκολ ήλθε όχι ως απόρροια της υπεροχής των γηπεδούχων αλλά από μια υπέροχη κομπίνα σε φάουλ. Όλοι περίμεναν τον Ριέρα να σημαδέψει το γάμα αλλά ο Ιμπαγάσα πάσαρε στον Μιραλάς συρτά εξωτερικά του τείχους και αυτός με διαγώνιο σουτ άνοιξε το σκορ, φέρνοντας τη δεύτερη ομίχλη.

Ο ΠΑΟ στη συνέχεια προσπάθησε να δημιουργήσει αλλά με τον Σισσέ εκνευρισμένο τον Λέτο να έχει βρει τον μπελά του με τον Τοροσίδη και τον Νίνη να μην πολυπαίρνει  μπάλα δεν κατάφερε τίποτα ως το τέλος του ημιχρόνου. Στο δεύτερο μέρος οι φιλοξενούμενοι μπήκαν δυνατά, πήραν το κέντρο και ένας Μοντεστό δεν έφθανε για να τους αναχαιτίσει. Η ισοφάριση ήλθε κι αυτή από μακρινό στημένο. Σέντρα του Λέτο κεφαλιά που δεν ήλθε ποτέ και κατευθείαν στα δίχτυα. Από το 45΄μέχρι το 70΄ήταν καλύτερος ο ΠΑΟ.

Φάουλ δεύτερο :Δικαίως διαμαρτύρεται ο ΠΑΟ για το γκολ του Κατσουράνη που του ακυρώθηκε, αδίκως για το πέναλτι στο α΄ημίχρονο.

Και ενώ όλα έδειχναν ότι πάμε για ισοπαλία, ο τρομοκράτη Τζεμπούρ με κοντινό σουτ έδωσε τη νίκη και το πρωτάθλημα στον Ολυμπιακό, στις καθυστερήσεις, μέσα σε παραλήρημα, ομιχλώδες τοπίο και νεύρα των φιλοξενούμενων.

Ήταν ένα πολύ ωραίο παιχνίδι, πραγματικό ντέρμπι, αν και κανείς δεν θα μιλήσει για αυτό. Παίχτηκε μπάλα αξιώσεων. Ιμπαγάσα, Ριέρα, Τοροσίδης, Μιραλάς και ο επιβλητικός Μοντεστό οι καλύτεροι από τον Ολυμπιακό. Γκοβού, Κατσουράνης, Τζόρβας, Ζιλμπέρτο, οι καλύτεροι του Παναθηναϊκού, που δεν έχασε χθες το πρωτάθλημα αλλά στις απανωτές γκέλες του πρώτου γύρου. Ο Πάρντο δεν κάνει για τον Ολυμπιακό, ο Νίνης πρέπει να αλλάξει ή θέση ή μυαλά για να φαίνεται σε τέτοια παιχνίδια. Ο Καλόπουλος προσπάθησε να μοιράσει το καρπούζι στη μέση, αλλά τον κρέμασε ο πλαϊνός.

Φάουλ τρίτο: Το «ντου» στο τέλος του αγώνα  έγινε υποτίθεται για να πανηγυριστεί ο τίτλος, αλλά ορισμένοι φρόντισαν να αμαυρώσουν την εικόνα των γηπεδούχων. Είναι η στιγμή που με ανοικτές τις πόρτες εξόδου, στις εξέδρες εισήλθαν  άνθρωποι που δεν είχαν καν εισιτήρια. Ο Βαλβέρδε καταδίκασε τα τεκταινόμενα, αλλά θα συνεχίσει να δουλεύει στην Ελλάδα. Ο Σισσέ στη χώρα μας έγινε ο παλιός Σισσέ, μήπως έψαχνε αφορμή για να εκδηλώσει τις τάσεις φυγής του από τον ΠΑΟ;

Φάουλ τέταρτο και διαρκές: ο αθλητικός οπαδικός τύπος, που θα συνεχίσει να ρίχνει λάδι στη φωτιά, καθώς απευθύνεται σε μερικές δεκάδες χιλιάδες φανατικών. Έτσι το ποδοσφαιρικό προϊόν θα εξακολουθεί να αφορά κυρίως  αυτούς.

Κι αν η συγχώνευση Εθνικής και Alpha Bank  δεν έδωσε την απαραίτητη «ανάσα» στην Κυβέρνηση, τούτο έγινε από το μπάχαλο στο ματς των αιωνίων.

Τυχαίο; Ναι, αλλά τη δουλειά του την κάνει…

Μ.Ο.

Προηγούμενο:

Η χαριστική βολή σε ένα απαξιωμένο πρωτάθλημα


ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 20/02/2011 17:28:51

    "Οι δύο κορυφαίες ομάδες του αδυνατούν να δώσουν ένα ματς χωρίς τα ήθη και έθιμα της τελευταίας κατηγορίας του τοπικού. Γκρίνια, νεύρα, ξύλο και ενδιάμεσα μπάλα".

    Same as it ever was... same as it ever was...

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Strange Attractor 20/02/2011 17:57:21

      Σιγά που θα μας πιάσει η παγκοσμιοποίηση. Πατροπαράδοτα πράγματα. Δεν έπαιζε κι ο Φετφά, κλώνος Βάσια

  2. factorx avatar
    factorx 20/02/2011 17:30:18

    Σκληραίνει τη στάση του ο Παναθηναϊκός κατά του Ολυμπιακού και προσωπικά κατά του προέδρου του, Βαγγέλη Μαρινάκη, μετά τα όσα συνέβησαν στο χθεσινό ντέρμπι στο «Καραϊσκάκη».

    Ο πρόεδρος της διοικούσας επιτροπής, Δημήτρης Γόντικας ζήτησε την άμεση παραίτηση του ισχυρού άνδρα του Ολυμπιακού από την προεδρία της Σούπερ Λίγκ! Ο κ. Γόντικας μεταξύ άλλων τόνισε στις δηλώσεις του στον τηλεοπτικό σταθμό «ΣΚΑΪ»:

    «Για ποιους παράγοντες μιλάμε και για ποιο ποδόσφαιρο. Ο κ. Μαρινάκης είναι ο θεσμικός παραστάτης του ελληνικού ποδοσφαίρου και πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας; Αυτός που δικοί του μπράβοι έσπρωχναν και έβριζαν τους παίκτες του Παναθηναϊκού στα αποδυτήρια; Να παραιτηθεί άμεσα από κάθε θεσμικό ρόλο που έχει γιατί το μόνο που κάνει είναι βοηθά τα συμφέροντα του Ολυμπιακού ως μπράβος. Όλα τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες και όσοι δεν τα ζήσατε δεν έχετε εικόνα από τα αίσχη που έγιναν. Δεν μπορεί ο πρόεδρος επαγγελματικής ομάδας και της Σούπερ Λίγκας να λειτουργεί σαν μπράβος. Αυτά είναι αίσχη.»

    Για τη διαιτησία του αγώνα ανέφερε:

    «Καθαρά και σταράτα ο νικητής του χθεσινού αγώνα ήταν ο Παναθηναϊκός, κάτι που αποδεικνύεται και από τα τηλεοπτικά πλάνα, όλα τα άλλα είναι λεπτομέρειες. Σε ό,τι αφορά τη διαιτησία είναι απαράδεκτη, αν δεν διαγραφούν και οι τρεις από τους πίνακες σημαίνει πως όποιος έχει την ευθύνη αυτού του πράγματος, δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά του και να πάει σπίτι του. Δεν μιλάμε για πλαστογραφία, αλλά για κάτι χειρότερο. Μιλάμε για νίκη του Παναθηναϊκού στο 80', αυτή είναι η πραγματικότητα. Επιφυλασσόμαστε για τη συνέχεια».

    • MAN avatar
      MAN @ factorx 21/02/2011 12:38:56

      ΕΓΩ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΚΑΙ -10 ΒΑΘΜΟΙ ΑΠ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑθΛΗΜΑ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΣΑΝ ΤΟ ...ΠΕΡΣΙΝΟ.
      ΑΣΧΕΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ(ΤΣΑΚΩΜΟ) ΤΟΥ ΔΣ ΤΟΥ ΠΟΑ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ:
      ΠΑΤΕΡΑΣ:""ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚ? ΓΙΑ ΜΕΝΑ?ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΜΑΣ ΕΓΙΝΑ""...

  3. Στέργιος avatar
    Στέργιος 20/02/2011 17:32:22

    "Οι δύο κορυφαίες ομάδες του αδυνατούν να δώσουν ένα ματς χωρίς τα ήθη και έθιμα της τελευταίας κατηγορίας του τοπικού".

    Αυτή η ηπίως ρατσιστική τοποθέτηση υποννοεί ότι οι κοινωνίες τής Άνω και Κάτω Αγουλινίτσας είναι εξ ορισμού λιγότερο πολιτισμένες από ότι οι κοινωνίες Αθήνας και Πειραιά.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Στέργιος 20/02/2011 18:54:30

      Όχι προς Θεού. Απλά οι ομάδες της Αγουλινίτσας δεν έχουν τα γήπεδα και τους στόχους των μεγάλων

  4. ΔΗΜΟΣ avatar
    ΔΗΜΟΣ 20/02/2011 17:58:02

    ΟΠΩΣ ΔΕ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ(ΔΗΛ.ΠΑΣΟΚ & ΝΔ) ΝΑ ΜΗΝ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΖΕΤΕ ΘΥΤΕΣ ΚΑΙ ΘΥΜΑΤΑ.ΑΝ Ο ΠΑΟ ΕΧΕΙ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ.ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΠΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ,ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΙΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΛΒΕΡΔΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΑΕΙ ΣΤΑ ΣΚ... Η Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ......

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ ΔΗΜΟΣ 20/02/2011 18:55:52

      Δεν διαφωνώ. Ο επόπτης έκανε λάθος. Συμβαίνει

  5. dk8 avatar
    dk8 20/02/2011 17:58:55

    Ό,τι και να πει η αναιμική διοίκηση του Παναθηναϊκού, κάτι δεν μπορεί να αγγίξει τον νταβατζή Μαρινάκη. Ο Παναθηναϊκός ποδηγετείται από δειλούς παράγοντες που ποτέ δεν προστάτεψαν την ομάδα στα δύσκολα. Το ζητούμενο είναι αν θα υπάρξει τιμωρία για τον εμετικό Μαρινάκη για τον φανατισμό που υποδαυλίζει στο ελληνικό ποδόσφαιρο.

    Δυστυχώς, αυτή είναι η κοινωνία μας. Συμπλεγματικοί καραγκιόζηδες που έχουν αναγάγει τον βιασμό σε μαγκιά. Εδώ και 30 χρόνια ακούγονται τα βδελυρότερα συνθήματα στον κόσμο στα ελληνικά γήπεδα και κατά τα άλλα η ελληνική κοινωνία έχει αξίες.

    Η Ελλάδα χρειάζεται reset εδώ και τώρα...

  6. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 20/02/2011 17:59:16

    Εϊδηση: "Ο επόπτης που ακύρωσε το κανονικό γκολ του Κατσουράνη, Τρύφωνας, δέχτηκε επίθεση στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας. Περίπου δέκα άτομα τον περίμεναν και του έριξαν μερικές... ψιλές".

    • corfiot avatar
      corfiot @ Μικρός Οδυσσέας 20/02/2011 22:36:22

      ΛΑΘΟΣ !!!ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΟΥ ΡΙΞΟΥΝ ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΩΡΟ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΤΟΥ Α.Ο ΚΕΡΚΥΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΔΕΟΝΤΩΣ!!!!ΠΕΙΤΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ..............

      • MAN avatar
        MAN @ corfiot 21/02/2011 12:41:02

        ΠΑΛΙ ΛΑΓΟΙ...
        ΜΙΑ ΖΩΗ ΛΑΓΟΙ

  7. Φυγόκεντρος avatar
    Φυγόκεντρος 20/02/2011 18:00:46

    Φάουλ πέμπτο. Το άρθρο γράφεται από ολυμπιακό που γενικεύει και πετάει την μπάλα στην εξέδρα.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Φυγόκεντρος 20/02/2011 18:52:08

      Από Ολυμπιακό που ήταν στο γήπεδο χθες και πανηγύρισε έξαλλα το 2-1. Σου αρκεί ή θέλεις και άλλη περιγραφή;

      • zackii avatar
        zackii @ Μικρός Οδυσσέας 20/02/2011 20:29:21

        Ε.. τότε ρε φίλε μη μας πρήζεις γιά τις μεθόδους του ΠΑΣΟΚ. Αφου τα ίδια πρεσβεύεις υποστηρίζοντας αυτή τη γελοία ομάδα, τον καραγκιόζη των Ευρωπαικών γηπέδων. Τα -και καλά- περισπούδαστα άρθρα τι τα θέλεις. Άντε γράψε κανένα άρθρο εξυμνώντας το...θείο ΚΡΟΚΟΥΣ

        • xmmm avatar
          xmmm @ zackii 20/02/2011 20:32:14

          ο ολυμπιακος ειναι το πασοκ στη μπαλα

          • Wolf avatar
            Wolf @ xmmm 20/02/2011 23:46:31

            +1000

          • Eva avatar
            Eva @ xmmm 20/02/2011 23:56:24

            +1000000000 !!!!!!!!!!!!

          • Wolf avatar
            Wolf @ xmmm 21/02/2011 00:02:04

            η ίδια χούντα είναι μεγάλε, με τις ίδιες καταβολές.

          • MAN avatar
            MAN @ Wolf 21/02/2011 12:43:42

            ΤΗΝ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΟΜΑΖΟ ΞΕΧΑΣΕΣ..

        • Μικρός Οδυσσέας avatar
          Μικρός Οδυσσέας @ zackii 20/02/2011 21:09:53

          Ο οποίος έχει παραδώσει την ομάδα. Έχεις μείνει 10 χρόνια πίσω μεγάλε. Το ποδόσφαιρο είναι για χαβαλέ. Χάνεις, κερδίζεις. 5 λεπτά χαράς ή 5 λεπτά λύπης.
          Αν ο ΠΑΟ δεν ήλεγχε ΜΜΕ θα γινόταν τόσος ντόρος?
          Κατά τα λοιπά αν παρακολουθούσες τα αθλητικά στο αντινιούζ δεν θα είχες νιώσει τόση έκπληξη...

      • Wolf avatar
        Wolf @ Μικρός Οδυσσέας 20/02/2011 23:58:45

        Φυγόκεντρε συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
        Το άρθρο έχει σκοπιμότητα, γενικεύει, στρογγυλεύει και το κυριότερο μεροληπτεί, υπέρ του ...φτου κύριε το στόματι μου.

        • Μικρός Οδυσσέας avatar
          Μικρός Οδυσσέας @ Wolf 21/02/2011 11:43:51

          Βρήκες και σκοπιμότητα?
          Έλεος. Ξέρεις πολύ καλά ότι δεν υπάρχει.

          • Wolf avatar
            Wolf @ Μικρός Οδυσσέας 21/02/2011 15:01:09

            Φαντάζομαι Μικρέ, ότι έχεις αντιληφθεί, ότι τα σχόλια μου παραπάνω, είναι για να σε πειράξω και τίποτα άλλο. Αστειεύομαι και μέχρι εκεί.
            Ξέρεις πολύ καλά πόσο σε εκτιμώ σαν αρθρογράφο και πολυ περισσότερο σαν άνθρωπο και φίλο.
            Επίσης για να μη σε αδικώ να πω ότι απλώς έχεις καταγράψει την πραγματικότητα, όπως αυτή διαδραματίστηκε στο ντέρμπυ των αιωνίων, με ουδέτερη ματιά.
            Αυτά τα λέω για να προλάβω και μην παρερμηνεύσουν, άλλοι φίλοι το σχόλιο μου και βγαλουν λάθος συμπεράσματα. Αυτά...

      • Φυγόκεντρος avatar
        Φυγόκεντρος @ Μικρός Οδυσσέας 21/02/2011 17:20:55

        Αυτό μου αρκεί. Ευχαριστώ.

    • Wolf avatar
      Wolf @ Φυγόκεντρος 20/02/2011 23:54:03

      Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, Φυγόκεντρε.
      Το άρθρο μεροληπτεί, γενικεύει και στρογγυλεύει την αλήθεια, υπέρ του ολυμπιακού (δεν μπορώ να γράψω αυτό το όνομα με μικρότερα γράμματα δυστυχώς, αλλά οι ίδιοι φρόντισαν χθες βράδυ να κάνουν το όνομα της ομάδας τους ακόμη πιο μικρό).

      • Μικρός Οδυσσέας avatar
        Μικρός Οδυσσέας @ Wolf 21/02/2011 11:57:31

        Πες μου το σημείο στο κείμενο που μεροληπτώ. Καταδικάζω τα τεκταινόμενα, ναι ή όχι? Μήπως διαβάσατε το κείμενο προκατειλημμένα

        • Wolf avatar
          Wolf @ Μικρός Οδυσσέας 21/02/2011 15:02:51

          Το επαναλμβάνω και εδω.
          Φαντάζομαι Μικρέ, ότι έχεις αντιληφθεί, ότι τα σχόλια μου παραπάνω, είναι για να σε πειράξω και τίποτα άλλο. Αστειεύομαι και μέχρι εκεί.
          Ξέρεις πολύ καλά πόσο σε εκτιμώ σαν αρθρογράφο και πολυ περισσότερο σαν άνθρωπο και φίλο.
          Επίσης για να μη σε αδικώ να πω ότι απλώς έχεις καταγράψει την πραγματικότητα, όπως αυτή διαδραματίστηκε στο ντέρμπυ των αιωνίων, με ουδέτερη ματιά.
          Αυτά τα λέω για να προλάβω και μην παρερμηνεύσουν, άλλοι φίλοι το σχόλιο μου και βγαλουν λάθος συμπεράσματα. Αυτά…

  8. Φυγόκεντρος avatar
    Φυγόκεντρος 20/02/2011 18:03:34

    Φάουλ πέμπτο. Το άρθρο γενικεύει και πετάει τη μπάλα στην εξέδρα.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Φυγόκεντρος 20/02/2011 18:38:31

      Ξέρεις κάτι για στημένή διαιτησία; Ο Καλόπουλος είναι ΠΑΟ λέει η πιάτσα. Ξέρεις κάτι για διαπλοκή του Μαρινάκη; Πες μας να τα μάθουμε.
      Εγώ αυτά είδα (στο γήπεδο και όχι από τον καναπέ μου) αυτά γράφω. Γενικεύω διότι μια ζωή αυτά γίνονται

      • Φυγόκεντρος avatar
        Φυγόκεντρος @ Μικρός Οδυσσέας 20/02/2011 19:50:13

        Εντάξει! Αν έχω στοιχεία να πάω στον εισαγγελέα. Διαφορετικά να πάψω να μιλάω!

        • Μικρός Οδυσσέας avatar
          Μικρός Οδυσσέας @ Φυγόκεντρος 20/02/2011 21:34:06

          Μιλήστε αγαπητέ χωρίς στοιχεία. Μιλήστε με υποθέσεις εργασίας

          • Φυγόκεντρος avatar
            Φυγόκεντρος @ Μικρός Οδυσσέας 08/03/2011 15:08:16

            Έτσι, για την ιστορία:

            Ειδικότερα, ο Αλέξης Κούγιας δήλωσε στην τηλεοπτική εκπομπή «Η δίκη»:

            «Τον κύριο Βοργιά δεν τον θεωρώ άνθρωπο που θέλει να βοηθήσει το ποδόσφαιρο. Τον εαυτό του θέλει να βοηθήσει. Δεν τον εκτιμώ για τα όσα έχει κάνει στο ποδόσφαιρο. Αν συνυπάρχω μαζί με τον κύριο Βοργιά σε αυτή την υπόθεση είναι γιατί μπορεί να βγει κάτι καλό.

            » Ο κύριος Δαλούκας ήρθε στο γραφείο μου όταν ανέλαβα την υπόθεσή του. Το κεντρικό πρόσωπο για το οποίο όλοι μιλάτε και όλοι τον ξέρετε είναι ο Αχιλλέας Μπέος. Ο Δαλούκας μου είπε ότι του ζήτησαν να συνεργαστεί και να βοηθήσει τον Ολυμπιακό να 'χει καλές διαιτησίες. Αυτός όμως αρνήθηκε να κάνει έστω και ένα ραντεβού με το περιβάλλον του Ολυμπιακού. Το ραντεβού του το ζήτησε να το κάνει ο Μπέος με τον οποίο γνωρίζονται και έχουν κοινή καταγωγή από τον Βόλο. Στην τελευταία παράγκα συμμετέχει ο εξυγιαντής Μπέος. Εάν υπήρχε κράτος με αυτά που άκουσα έπρεπε ο Μπέος και η παρέα του να ήταν στην φυλακή. Εγώ άκουσα 4 κασέτες μικρής διάρκειας. Αυτός που μου έβαλε ακούσω είναι πρόσωπο αναμφισβήτητου ήθους και δεν υπάρχει περίπτωση να κατασκεύασε την κασέτα.

      • Σπύρος avatar
        Σπύρος @ Μικρός Οδυσσέας 20/02/2011 20:19:42

        Δεν αξίζετε τίποτα...

      • zackii avatar
        zackii @ Μικρός Οδυσσέας 20/02/2011 20:34:41

        Ξέρω εγώ. Του Καλόπουλου του έχουν κάψει το μαγαζί, και μάλιστα του μήνυσαν ότι την επόμενη φορά θα είναι και ο ίδιος μέσα. Σου λέει τίποτα? Αν θέλεις μίλα με ανθρώπους μεγαλύτερους που έχουν σχέση με το χώρο και όχι με τα παιδάκια...

        • Φυγόκεντρος avatar
          Φυγόκεντρος @ zackii 20/02/2011 21:30:45

          Δεν χρειάζεται να ψάξω αν έχει σύννεφα ο ουρανός, όταν βρέχει.

  9. noldor avatar
    noldor 20/02/2011 18:07:44

    "Ο ΠΑΟ στη συνέχεια προσπάθησε να δημιουργήσει αλλά με τον Σισσέ εκνευρισμένο τον Λέτο να έχει βρει τον μπελά του με τον Τοροσίδη και τον Νίνη να μην πολυπαίρνει μπάλα δεν κατάφερε τίποτα ως το τέλος του ημιχρόνου. "
    Σύμφωνα με την στατιστική ο ΠΑΟ είχε περισσότερες τελικές από τον Ολυμπιακό στο πρώτο ημίχρονο.

    Α, ξέχασα είχε και ένα πέναλτι.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ noldor 20/02/2011 18:49:09

      Κοίτα είπαμε να κάνουμε μια σοβαρή κουβέντα χωρίς παρωπίδες και όχι σαν τη χθεσινή για το ίδιο θέμα.
      Ήταν ανύπαρκτος ο ΠΑΟ μέχρι το 1-0. Τον Τοροσίδη τον σπρώχνουν και είναι φάουλ, αλλά και να μην ήταν το χέρι αυτό είναι ακούσιο.
      Αλλά επαναλαμβάνω να δούμε το θέμα νηφάλια και σοβαρά και όχι με τις οπαδικές παρωπίδες

      • Makedonas Thessalonikios avatar
        Makedonas Thessalonikios @ Μικρός Οδυσσέας 20/02/2011 21:37:20

        Kai esy poly sostos eisai re file,nasai kala.

      • noldor avatar
        noldor @ Μικρός Οδυσσέας 20/02/2011 23:22:07

        Βγάλτε τες λοιπόν.

        • FILODIMOS avatar
          FILODIMOS @ noldor 21/02/2011 00:07:45

          Από αντικειμενικότητα σκίζεις. Που την αγοράζεις? Σε κανένα λιμάνι

  10. FERAIOS avatar
    FERAIOS 20/02/2011 18:17:47

    Η ΠΑΡΑΓΚΑ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ,ΤΟ ΤΒΙ ΜΑΤΖΙΚ ΤΗΣ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΥ,Η ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΗΣΘ.7,Ο ΚΟΥΤΣΑΒΑΚΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΟΣΦΠ,ΟΙ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝ ΜΕ ΓΡΑΒΑΤΑ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ,ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ,ΟΙ ΕΚΔΟΤΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ,Ο ΛΑΪΚΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΥ ΛΑΟΥ,Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ....

    • Zio avatar
      Zio @ FERAIOS 20/02/2011 18:49:55

      στο μπάσκετ?

  11. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 20/02/2011 18:40:27

    Ενώ -για να ελαφρύνουμε και λίγο το θέμα- η ομάδα του Ολυμπιακού διασκέδασε στο Ρέμμο, ο οποίος τους υπεδέχθη με την ατάκα "το πρωτάθλημα δεν τελείωσε ακόμη"

  12. FILODIMOS avatar
    FILODIMOS 20/02/2011 18:53:18

    Ρε παιδια μη γραφετε εναντιον του "θρυλου"είναι η αγαπημένη ομάδα του Αντωνάκη

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ FILODIMOS 20/02/2011 18:57:10

      Άσε να εντοπίσουμε τους εκτός κομματικής γραμμής

      • FILODIMOS avatar
        FILODIMOS @ Μικρός Οδυσσέας 20/02/2011 21:40:49

        Ποια είναι αυτή η κομματική γραμμή και δεν μπορώ να την εντοπίσω?

  13. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 20/02/2011 19:49:23

    Αρθρογράφε γενικολογείς για να κρύψεις τις τεράστιες προεδρικές ευθύνες του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ,είσαι και εσύ λοιπόν ένας ΝΤΙΝΤΗΣ του ποδοσφαίρου .Ελπίζω να μην στενοχωρώ τον φίλο μου ΦΑΗΛΟ που καταχράζομε τον πολιτικό 'ορο ΝΤΙΝΤΗΣ .

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Αντάμ Παπαντάμ 20/02/2011 21:16:08

      Περαστικά. Ήλπιζα ότι μπορούσαμε να κάνουμε σοβαρή συζήτηση. Δεν καλύπτω κανέναν, Έγραψα όλα όσα είδα από το γήπεδο. Σου επιστρέφω τις ύβρεις

      • Αντάμ Παπαντάμ avatar
        Αντάμ Παπαντάμ @ Μικρός Οδυσσέας 21/02/2011 01:13:56

        Μ.Ο. το ότι θεωρείς ύβρεις να σε αποκαλώ ΝΤΙΝΤΗ είναι ενθαρυντικό διότι σημαίνει ότι αν και ΓΑΒΡΟΣ έχεις φιλότιμο ,σπάνιο φυσικά ,αλλά γίνονται και θαύματα καμιά φορά .
        'ΟΣΟΝ αφορά τα περαστικά που μου στείλες ,φίλε μου δεν αρώστησα καθόλου ,αντιθέτως βλέποντας τα πράγματα ρεαλιστικά νομίζω οι παίκτες του ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ πρέπει να χρωστούν μεγάλη χάρη στους διατητές διότι αν νικούσαν οι επιστήμονες του ΚΟΚΑΛΟΜΑΡΙΝΑΚΗ θα τους κατακρεουργούσαν ,ασκώντας φυσικά το λειτουργημά τους ,βεβαίως ,βεβαίως .
        Πάντως θα διαπίστωσες ότι μπορούμε να κάνουμε σοβαρό διάλογο ,αν και πάντα νόμιζα όταν αρθρογραφούσες είχες ένα ιδαίτερο χιούμορ εκθέτωντας γεγονότα ,στην περίπτωση του έν λόγω άρθρου μάλλον έχασες το χιούμορ σου .

  14. man8os avatar
    man8os 20/02/2011 19:55:28

    Εγω ειμαι ΑΕΚτζης και ειδα ενα κακο αγωνα, με αδικια εις βαρος του ΠΑΟ. Το ματς επρεπε να ληξει ισσοπαλια.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ man8os 20/02/2011 21:17:32

      Ναι αλλά το ποδόσφαιρο είναι κατεξοχήν άδικο άθλημα

      • Makedonas Thessalonikios avatar
        Makedonas Thessalonikios @ Μικρός Οδυσσέας 20/02/2011 21:40:01

        Eseis frontizete me tis" gnostes methodous" na to kanete dikaiotero.

  15. ifer avatar
    ifer 20/02/2011 20:00:31

    Αγαπητέ Μ.Ο.

    Παρακαλουθώ το Antinews από καιρό - μπορώ να πώ πως πολιτικά με εκφράζει σε μεγάλο βαθμό, και μαζί παρακολουθώ κι εσένα.
    Δεν είναι κακό που είσαι Ολυμπιακός. Είναι βλαπτικό όμως για την αξιοπιστία σου και στα άλλα, μη ποδοσφαιρικά, θέματα, να αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι δεν γράφεις αυτά που βλέπεις αλλά αυτά που οπαδικά σε συμφέρουν.
    Γιατί μόνο τυφλός δεν μπορεί να δει ότι υπήρξε πέναλτυ από τον Τοροσίδη όταν κοντρολάρισε τη μπάλα με τον χέρι μέσα στην μικρή περιοχή ενώ ο Νίνης πίσω του ούτε που τον αγγίζει.
    Και επίσης μόνο τυφλός δεν μπορεί να δει ότι το δεύτερο γκόλ του Ολυμπιακού είναι οφσάιντ αφού ο Πάντελιτς είναι ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ (ο κανονισμός λέει να επηρεάζει τη φάση - ΟΧΙ ΝΑ ΑΓΓΙΞΕΙ ΤΗ ΜΠΑΛΑ). Αυτά άλλωστε τα γράφει κι όλος ο μη οπαδικός τύπος, ακόμα και ο φιλο-ολυμπιακός - όπως ο Φίλαθλος.
    Όσο για τη "μπάλα αξιώσεων" (!) που παίχτηκε και το καταπληκτικό τρανζίσιον του Ολυμπιακού - τα αφήνω στην κρίση όσων είδαν το ματς. Είτε έχεις πάρα πολύ χαμηλές απαιτήσεις είτε φτιάχνεσαι με την ερυθρόλευκη φανέλα. Πράγματι ο Ολυμπιακός έπαιξε αφόρητο πρέσινγκ στο πρώτο ημίχρονο και για αυτό στο δεύτερο έσκασε. Ο ΠΑΟ το εκμεταλλέυτηκε αυτό και στο β' ημίχρονο ήταν καλύτερος. Απλά πράγματα. Η ποιότητα του παιχνιδιού πάντως ήταν κάτω του μετρίου.
    Το γεγονός παραμένει ότι ο ΠΑΟ σφαγιάστηκε κυριολεκτικώς από τη διατησία, το δε ποδόσφαιρο ποδοπατήθηκε από το νέο νταβατζή του, το παιδοβούβαλο Μαρινάκι, του οποίου οι διατυπώσεις στα ελληνικά παρεμπιπτόντως ξεπερνούν σε κάλλος και αυτές του Παπανδρέου.
    Επαναλαμβάνω πάντως ότι δεν θα έμπαινα στον κόπο να γράψω αυτό το σχόλιο παρά για να σου επισημάνω ότι από κάτι τέτοιες άστοχες διά γυμνού οφθαλμού παρατηρήσεις ακόμα και για ήσσονος σημασίας θέμα όπως το ποδόσφαιρο, κινδυνεύεις να χάσεις την αξιοπιστία σου και στα άλλα θέματα, τα πιο σπουδαία.

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ ifer 20/02/2011 21:24:07

      "Ήταν ένα πολύ ωραίο παιχνίδι, πραγματικό ντέρμπι, αν και κανείς δεν θα μιλήσει για αυτό. Παίχτηκε μπάλα αξιώσεων" γράφω. Για το παιχνίδι όχι τον ΟΣΦΠ.
      Ευχαριστώ πάντως για το καλοπροαίρετο σχόλιο. Θα ήταν εύκολο είτε να πουλήσω οπαδιλίκι, είτε να πάω με τον αδικημένο. Δεν κάνω τίποτα από τα δύο.

    • MAN avatar
      MAN @ ifer 21/02/2011 12:49:49

      ΡΕ ΤΙ ΕΠΑΘΕ ΠΑΛΙ ΤΟ Ε.Α.Μ.(ΕΝΙΑΙΟ ΑΝΤΙΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΜΕΤΩΠΟ)

  16. FERAIOS avatar
    FERAIOS 20/02/2011 20:12:02

    Μικρέ οδυσσέα είσαι πολύ μίκρος , είσαι μέρος του προβλήματος ,είσαι γαύρος...
    εάν χαίρεσαι για το χθεσινό χαλάλι σου...

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ FERAIOS 20/02/2011 21:37:17

      Αυτό κατάλαβες από το κομμάτι; Απάντησα στον κύριο που ανακάλυψε τις συλλογικές μου προτιμήσεις για να με βρίσουν οι λοιποί...

  17. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/02/2011 20:20:01

    Δεν με ενδιαφερουν τα οπαδικα αλλα τα πολιτικα.Παρατηρω λοιπον οτι η καταφορα των ΜΜΕ κατα του Ολυμπιακου ειναι πολυ μεγαλυτερη απο αυτη που ηταν επι εποχης Κοκκαλη που και παλι τα ιδια γινονταν.
    Ο λογος φυσικα ειναι οτι ο Κοκκαλης ηταν βασικος κρικος του συστηματος ΠΑΣΟΚ ενω ο Μαρινακης οχι.

    • Γιάννης_Άλιμος avatar
      Γιάννης_Άλιμος @ ψυχραιμια 21/02/2011 14:50:49

      Είναι κρίκος στο αυτί της Θεοδώρας...

  18. BΡΑΧΟΣ avatar
    BΡΑΧΟΣ 20/02/2011 20:30:53

    Μπράβο ΜΟ...
    Και σε ανώτερα...
    Εύχομαι και άλλα τέτοια...

  19. Κάποιος avatar
    Κάποιος 20/02/2011 20:39:36

    Το ζήτημα δεν είναι το πέναλτι που δεν δόθηκε στον Παναθηναικό στο χέρι του Τοροσίδη.
    Το ζήτημα δεν είναι το κανονικό γκολ του Κατσουράνη που ακυρώθηκε.
    Το ζήτημα δεν είναι το γκολ οφσάιντ του οσφπ στο 91'.
    Το ζήτημα δεν είναι ότι ο Τοροσίδης προκαλούσε συμπαίκτες του στην εθνική ομάδα και συναδέλφους του ποδοσφαιριστές, βρίζοντας τους τις μάνες.
    Το ζήτημα δεν είναι ότι μπήκαν στον αγωνιστικό χώρο οπαδοί του οσφπ και προπηλάκισαν παίκτες της φιλοξενούμενης ομάδας.
    Το ζήτημα δεν είναι ότι ο ίδιος ο Μαρινάκης,πρόεδρος του οσφπ και της superleague, συνοδεία μπράβων, καθύβριζε ποδοσφαιριστές του παο.

    Το ζήτημα είναι ότι ο ίδιος δήλωσε :" Διδάξαμε αρχές και δείξαμε ότι είμαστε υπεράνω και έχουμε κάνει πολύ μεγάλο αγώνα κατά της βίας στα γήπεδα. Η αποστολή τους έφτασε χωρίς κανένα πρόβλημα, ήμουν παρών και πιστεύω ότι το ελληνικό ποδόσφαιρο κέρδισε...Ήταν μια πεντακάθαρη νίκη...Τα παιδιά των Ολυμπιακών έχουν αυτοπεποίθηση και όσο πιο πολλά παιδιά γίνουν Ολυμπιακοί τόσο πιο χαρούμενοι θα γίνονται.”
    Αυτός ο άνθρωπος με τις δηλώσεις του αυτές και οι συν αυτώ , είναι οι ηθικοί αυτουργοί της βίας στα ελληνικά γήπεδα και της απαξίωσης του ελληνικού ποδοσφαίρου.

    Το ζήτημα είναι επίσης, ότι σε οποιαδήποτε πολιτισμένη χώρα και όχι σε μπανανίες τύπου Ελλάδας, η ομάδα του οσφπ και ο πρόεδρος του θα είχαν φάει πολύ μεγάλη τιμωρία από την αθλητική δικαιοσύνη και πολύ πιθανόν το ελληνικό πρωτάθλημα να είχε διακοπεί εδώ και μήνες με όλα αυτά τα έκτροπα που γίνονται κάθε βδομάδα.

    Στο άρθρο γίνεται σωρεία άσχετων συμψηφισμών (ξύλο έναντι γκρίνιας, ασχήμιες και φανατισμός έναντι διοικητικής ανυπαρξίας, καρπούζια Καλόπουλου έναντι πεπονιών εποπτών) που μάλλον εν είδη καπνογόνων θολώνουν το τοπίο του χθεσινού αίσχους παρά το ξεκαθαρίζουν.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κάποιος 20/02/2011 20:51:50

      Παρομοια ειχε πει ομως και ο Κοκκαλης "αυτους τους οπαδους εχουμε και δεν θελουμε να τους αλλαξουμε" αλλα δε συναντουσε τις ιδιες αντιδρασεις και εθεωρειτο "εκσυγχρονιστικος παραγων".
      Γιατι διαφορετικη η αντιδραση κατα του Μαρινακη σε σχεση με τον Κοκκαλη;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Κάποιος 20/02/2011 21:57:00

      Tα ιδια ομως εκανε και ο Κοκκαλης που ειχε πει "αυτους τους οπαδους εχουμε και δεν θελουμε να τους αλλαξουμε" αλλα δεν συναντουσε τις ιδιες αντιδρασεις και περναγε για "εκυσγχρονιστικος παραγοντας".
      Γιατι λοιπον η κατακραυγη κατα Μαρινακη;

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ψυχραιμια 20/02/2011 23:48:37

        Γιατί λίγα άκουγε ο Κόκκαλης ;
        Εκτος κι αν αναφέρεσαι αποκλειστικά στην αντιμετώπηση του συνολικά από τα ΜΜΜ.

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ Κάποιος 21/02/2011 00:16:30

          ΜΜΕ.

  20. allos avatar
    allos 20/02/2011 20:50:21

    Yeeees! αυτό που θέλουν οι τσοπαναραίοι το καταφέρνουν με τα πρόβατα! Ρε, δεν πατε να κοιταχτείτε σε κανα γιατρό. Ναι, το γκολ του Παναθηναϊκου ήταν εγκυρο, ε και...; Λες και ειναι η μοναδικη φορά που ο ενας αδικειται σε βαρος του αλλου! Αφου μιλατε ακομη για ελληνικο ποδοσφαιρο εισαστε βαθια νυχτωμενοι! Δηλαδη, τι διαφορετικο θα ηταν το ελληνικο ποδοσφαιρο απ' ότι ειναι η ελληνικη κοινωνια (εικονα σου ειμαι κοινωνια και σου μοιαζω, που λεει και ο ποιητης).
    Οι "δικοι σας" ειναι παραγκα, ειναι λέρα, μαφια, βρωμα κ.λ.π. Ενω οι δικοι μας, εεεεε!!! Ηθικοτατοι, δεν τολμαει κανεις να τους βρει ψεγαδι, Βγενόπουλος, Μαρινακης, Ψωμιαδης,Μπεος, Βαρδινογιαννης (το θυμαστε εκεινο με το οπλο!!), Πατερας, Κοκκαλης, Γιαννακοπουλοι!!!! Η αφροκρεμα της ελληνικης κοινωνιας. Α, ρεε ηλιθιε ελληνικε λαε, ποτε λειτουργησε κατι αξιοκρατικα για να λειτουργησει τωρα! Αντι να πιασετε με τις πετρες τους παραγοντες (μετα απο τους πολιτικους) βγαζετε χολη ο ενας για τον αλλο. Ας βγουν, επιτελους, οι αγνοι φιλαθλοι (αν υπαρχουν) και ας μπουν στα γηπεδα, οχι για να πλακωσουν στο ξυλο αλλα για χειροκροτήσουν και να αναγνωρισουν τις ποδοσφαιρικες ικανοτητες των ανθρωπων που - απλα - παιζουν ενα αθλημα για να περναει η ωρα μας. Κατα τ' αλλα, καληνυχτα.......

  21. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 20/02/2011 21:02:45

    Να δοθεί κι ένα πρωτάθλημα στον Καλόπουλο για τα αλλεπάλληλα"ανθρώπινα" λάθη.

  22. panatha avatar
    panatha 20/02/2011 21:08:28

    Mπραβο για το εξισσοροπιστικο και ισοπεδωτικο αρθρακι.
    Ολα στο τσουβαλι λοιπον.
    Για να καταπιουμε πιο ευκολα τις Νεατερνταλιες συμπεριφορες της παραγκας
    και των καφρων του πιο gay σωματειου του ηλιακου συστηματος.

  23. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 20/02/2011 21:14:18

    Εμένα όλα σχεδόν μου φάνηκαν σύμφωνα με τη παράδοση. Και λέω σχεδόν, διότι ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε ο εκτραχηλισμός του "παικταρά" Σισέ, ο οποίος υπερέβαλε σε κανιβαλικό ντελίριο όλων των ημεδαπών και αλλοδαπών παικτών. Πράγματι δεν υπάρχουν σοβαρές διοικήσεις στις κορυφαίες ομάδες, ούτε και αθλητικές και άλλες αρχές στην χώρα. Διότι, αν υπήρχαν, ο κανίβαλος ποδοσφαιριστής θα έπρεπε ήδη να έχει απελαθεί. Και ας πάει να τα κάνει αυτά στην Γαλλία, ή στην Αγγλία, να του εξηγήσουν το όνειρο. Βρήκε χώρα και χώρο να εκδηλώσει το ζώον που μετά βίας κρύβει μέσα του.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Professor Moriarty 20/02/2011 21:33:35

      Παρ' όλο που η συμπεριφορά του Μαρινάκη ήταν κατάπτυστη, έχεις δίκιο και για τον Σισέ, έδειξε άθλια συμπεριφορά. Αλλά τι να περιμένεις, καλά έκανε σε μια χώρα που παραλίγο να τον έχουν αναγορεύσει σε "διανοούμενο" (my ass) και τον ρωτάνε σε συνεντεύξεις τί πιστεύει για τον Σαρκοζύ, για τη στάση του Σαρκοζύ έναντι των Ρομά, για την κρίση στην Ελλάδα (πλήττεται και ο ίδιος, χαχα) και τον βάζουν να φωτογραφίζεται σε πόζες διανοουμένου στα γυαλιστερά εξώφυλλα των περιοδικών της παράδοσης Πέτρου Κωστόπουλου.
      Δηλαδή, επειδή είναι καλός στη μπάλα και εκκεντρικός και εξωτικός, να του δώσουμε και την έδρα Αφρικανικού Πολιτισμού σε κανένα ΑΕΙ; Μην τρελαθούμε κιόλας. Γι'αυτό του φούσκωσαν τα μυαλά.

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ Professor Moriarty 20/02/2011 21:34:22

      Αλλο ένα διαμαντάκι ρατσιστικής ανθολογίας.
      Για τους ημεδαπούς κανίβαλους οπαδούς Αθηνών,Πειραιώς και περιχώρων καθώς και τους ημεδαπούς προέδρους που τους υποθάλπτουν εδώ και δεκαετίες και έχουν καταστρέψει τον ελληνικό αθλητισμό, έχεις να μας πεις τίποτα, ή σου έχει κολλήσει κανένα "τοιαύτο γεώμηλο" (από αυτά που σερβίρεις) στο λαιμό και σου χει κοπεί η λαλιά ;

    • Professor Moriarty avatar
      Professor Moriarty @ Professor Moriarty 20/02/2011 22:06:37

      Τσούζει (κάποια) σούζυ; Γιατί αν θυμάμαι καλά εσύ τα κατάπιες τα "τοιούτα μου γεώμηλα". And I was having great fun. Και μάλλον τώρα έχει σφηνωθεί στο μυαλό σου το εργαλείο του Σισέ, that why it's so badly screwed up. Κάτσε τώρα πάνω στον ανεστραμμένο ανύπαρκτο τρίποδα του Αχιλλέα να ικανοποιήσεις τις αριστερόστροφες φαντασιώσεις σου. Και όταν φτάσεις στο Ψ της Ιλιάδας ξαναπέρνα να σε εξετάσει ο Professor.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Professor Moriarty 20/02/2011 22:39:14

        Αυτή την λαϊκή ψυχανάλυση την έμαθες στην σχολή Κανέλλη μαζί με την βλαχοτραβεστί διασκευή της Ιλιάδας;

        • Κάποιος avatar
          Κάποιος @ Professor Moriarty 21/02/2011 00:01:24

          Μην αυτοκολακεύεσαι πιστεύοντας ότι επιχειρώ να σε ψυχαναλύσω.
          Απλές διαπιστώσεις κάνω κρίνοντας τα γραφόμενα σου.

          Εγώ πάντως θα σε ξαναρωτήσω.Για τους λευκούς συνέλληνες μας κανίβαλους που σπάνε θέατρα, γήπεδα και κεφάλια ομοεθνών και ομόθρησκων τους, και για το ζώο που κρύβουν μέσα τους, θα μας χαρίσεις κανένα επιστημονικό σχόλιο σου, πέραν των σεξουαλικών φαντασιώσεων σου για έγχρωμα εργαλεία, ανεστραμμένους τρίποδες, και αριστερόστροφα βίτσια ή θα αρχίσεις πάλι τα τοιούτα χαχανητά ;

        • Blut und Tränen avatar
          Blut und Tränen @ Professor Moriarty 21/02/2011 11:54:26

          Πάλι ξύλο από τον Προφέσσορα έφαγες ταλαίπωρε κάποιε. Δε μου λες σου δίνουν κανένα χαρτζηλίκι για τις σφαλιάρες που εισπράττεις, ή το κάνεις αφιλοκερδώς από αγάπη στον Λένιν και τους μαύρους;

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Blut und Tränen 21/02/2011 12:12:30

            Εσένα ποιος σου δίνει χαρτζηλίκι, ο "τοιαύτος" για να του κάνεις τον κλακαδόρο, ή παριστάνεις αυτοβούλως τον τσάτσο, μιας και δεν έχεις τίποτε δικό σου να πεις;

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Κάποιος 21/02/2011 13:24:34

            Ανοιξε κανά λεξικό ημιμαθή χειροκροτητή για να μάθεις τι σημαίνει η λέξη κλακαδόρος πριν επιχειρήσεις να μου επιστρέψεις τον χαρακτηρισμό.

          • Blut und Tränen avatar
            Blut und Tränen @ Κάποιος 21/02/2011 13:55:54

            Το λεξικό του μαρξισμού λενινισμού εννοείς; Ή των σουαχίλι;

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Blut und Tränen 21/02/2011 20:58:30

            Οποιο λεξικό και ν'ανοίξεις, καλό θα σου κάνει.
            Κάλλιο αργά παρά ποτέ!

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Blut und Tränen 21/02/2011 14:43:22

            B&T, θα σου κόψω το χαρτζηλίκι. Άσε τον άνθρωπο στον νταλκά του. Ένας κάποιος κλακαδόρος του Σισέ είναι και υπερασπίζεται το δικαίωμα του αφρικανού να πληρώνεται 1 εκατομ. τον χρόνο για να μας διδάσκει αφρικανικό πολιτισμό.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Professor Moriarty 21/02/2011 15:56:07

            Διδαχθείτε πρώτα σωστά μερικοί τον ελληνικό πολιτισμό και μετά μαθαίνετε και τον αφρικανικό!

          • Professor Moriarty avatar
            Professor Moriarty @ Professor Moriarty 21/02/2011 17:38:13

            κάτι θα ξέρεις εσύ της σχολής Κανέλλη-Σισέ από αφροελληνικό ερμαφρόδιτο multiculti.

      • Professor Moriarty avatar
        Professor Moriarty @ Professor Moriarty 20/02/2011 22:57:08

        that's why is so badly screwed up ...

  24. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/02/2011 21:17:28

    O Mαρινάκης ούτε καν καταδέχθηκε να εκφράσει τη λύπη του για την καταστροφή του θεάτρου Τέχνης από χουλιγκάνους του Ολυμπιακού. Η μέχρι τώρα διαγωγή του έχει δείξει ότι είναι άξιος διάδοχος του Κόκκαλη στην προαγωγή της αλητείας και του χουλιγκανισμού. Μόνο και μόνο αυτό, χαρακτηρίζει το ήθος του εν λόγω "κυρίου".

    Κατά τα άλλα, το μείζον πρόβλημα είναι η ανοχή της πολιτείας, λόγω της διαπλοκής της με τους μεγαλοπαράγοντες, της όποιας ομάδας.
    Μέχρι και οι πινακίδες στους δρόμους καταστρέφονται ή γεμίζουν με αυτοκόλλητα και κανείς δεν μιλάει για το ζήτημα που καθιστά και τους δρόμους επικίνδυνους (σε πολλές πινακίδες δεν βλέπεις πλέον προς τα πού απαγορεύεται να στρίψεις) και μας στοιχίζει πολλά χρήματα.

  25. FILODIMOS avatar
    FILODIMOS 20/02/2011 21:25:57

    Tι σχέση μπορεί να έχουν αυτοί με την οποιαδήποτε τέχνη? Αγιατολλαδες θέλουν να έχουν και να προσκυνάνε. Φανατισμένος οχλος, θρησκευτικός φανατισμός, Τζιχαντ.

  26. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/02/2011 21:29:09

    Συγγνώμη, έστειλα δυο φορές παρόμοιο σχόλιο, λόγω προβλήματος με την αποστολή του πρώτου.

  27. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 20/02/2011 21:31:47

    Ένα γενικότερο σχόλιο για τα αθλητικά στο αντινιούζ, αν μου επιτρέπεται, καθώς βλέπω πολλούς νέους σχολιαστές. Χαβαλέ συνηθίζουμε να κάνουμε κύριοι με τα ματς, ως παρένθεση στην πολιτική και άλλη ανάλυση.
    Φάκτορα μην κόψεις κανένα σχόλιο. Να με βρίσει ο κόσμος να εκτονωθεί

    • BΡΑΧΟΣ avatar
      BΡΑΧΟΣ @ Μικρός Οδυσσέας 20/02/2011 21:54:04

      Όσοι σε βρίζουν, ΜΟ, χάνουν το δίκιο τους.
      Μία σημείωση. Είναι απολύτως ανθρώπινο να υποστηρίζεις μία ομάδα.
      Καλό είναι να είσαι Ολυμπιακός, τιμή σου και καμάρι σου.Όταν όμως γίνεσαι γαύρος, δυστυχώς χάνεις όσο δίκιο έχεις. Βιάστηκες να ανεβάσεις σχόλιο.
      Καμμιά φορά, από ντροπή όχι τίποτε άλλο, καλύτερη είναι η σιωπή...
      Κανένας σοβαρός φίλαθλος δεν ασχολείται με διατησίες, γιατί η μπόχα τους αγγίζει όλους. Τα υπόλοιπα είναι τελείως αδικαιολόγητα και κακώς σχολιάζονται. Πρέπει απλώς να καταδικάζονται, και από Παναθηναϊκούς και από Ολυμπιακούς...Το κακό είναι ότι έχουμε γεμίσει γαύρους, βαζέλες, χανούμια κτλ,κτλ.
      Τα αδικαιολόγητα δεν δικαιολογούνται. Και όσο έγιναν χθες στο Κοκκαλιστάκη (καμμία σχέση ο ήρωας Καραϊσκάκης και είναι ντροπή να αμαυρώνεται έτσι το όνομα ενός ανθρώπου που έδωσε το αίμα του), είναι απολύτως αδικαιολόγητα.
      Συμψηφισμοί μας έφεραν ως εδώ και κανένας συμψηφισμός δεν πρόκειται να τα διορθώσει ΜΟ...

      • Μικρός Οδυσσέας avatar
        Μικρός Οδυσσέας @ BΡΑΧΟΣ 20/02/2011 22:24:14

        Ναι ίσως βιάστηκα να ανεβάσω σχόλιο αλλά κοίτα, σχόλια του τύπου "έλα μωρέ Ολυμπιακός τα γράφει", δεν θέλω να μένουν αναπάντητα. Αν ήθελα να κάνω συμψηφισμό θα μιλούσα για άλλα πρωταθλήματα. Έγραψα για τα "φάουλ" που έγιναν.
        Αν δεν έγραφα τίποτα δεν θα έλεγαν κότα; Άσε δεν βγαίνει άκρη. Από αύριο φαρμακεία και ζώδια. Ίσως έχω μεγαλύτερο ταλέντο εκεί...

        • BΡΑΧΟΣ avatar
          BΡΑΧΟΣ @ Μικρός Οδυσσέας 20/02/2011 22:37:26

          Nα συνεχίσεις να γράφεις, γιατί το ταλέντο σου είναι αδιαμφισβήτητο.
          Μην το χαραμίζεις σε "οπαδικούς" σχολιασμούς...
          Και μείνε Ολυμπιακός, μην μετατραπείς σε γαύρο. Οι Παναθηναϊκοί σας "χρειαζόμαστε".Σε ποιον θα κάνουμε πλάκα;

          • Μικρός Οδυσσέας avatar
            Μικρός Οδυσσέας @ BΡΑΧΟΣ 20/02/2011 23:27:51

            Ήταν λάθος, αν και η ουσία ήταν ότι δεν κρύβω την προτίμηση μου. Με αυτά και με αυτά μας χάλασαν την πλάκα.
            Να είσαι καλά Βράχε

  28. Κάποιος avatar
    Κάποιος 20/02/2011 21:36:22

    Κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι.
    Σιγά μη δεν συμφωνούσατε...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Κάποιος 20/02/2011 22:46:44

      Δηλαδή συμφωνείς με τον μεγάλο διανοούμενο Σισέ. Γράψε του τον πρόλογο στα Άπαντα τα Φιλοσοφικά (έκδοση Status).

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ΒΙΣ 20/02/2011 23:01:30

        Προφανώς εσύ αυτοαξιολογείσαι ως ανώτερος του πνευματικά λόγω λιγότερης μελανίνης στο δέρμα σου.
        Ή ίσως λόγω των διαδικτυακών φιλοσοφικών πονημάτων σου, για κακοποιούς από την Μπαρμπαριά, για δυσάρεστες σωματικές οσμές "εγχρώμων" στα μέσα μαζικής μεταφοράς και περί ανωτερότητος του ελληνοχριστιανικού πολιτισμού.

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Κάποιος 20/02/2011 23:46:13

          Εγώ μπορεί να γράφω ότι μ... γουστάρω, όπως και εσύ άλλωστε, αλλά δεν με κάνουν εξώφυλλο στο Status, ούτε ζητάει κανείς δηλώσεις μου επί των προβλημάτων της ανθρωπότητας, της Γαλλίας, της Ελλάδας ή άλλης χώρας, για να τις προβάλλει μετά ως πεμπτουσία στοχασμού.
          Δεν αναφέρθηκα καθόλου στο μαύρο χρώμα του Σισσέ, μπορείς να μου βρεις αν υπονόησα κάτι τέτοιο έστω. Αν αυτός θέλει να προβάλλει την φυλή του ή την εθνικότητά του, είναι δικαίωμά του (και ενάντια στον δικό σου διεθνισμό). Εξίσου με την προβολή Σισσέ με ενοχλούν και οι "αυτοβιογραφίες" Μπέκαμ (που του τις γράφουν άλλοι).
          Εγώ το μόνο μαύρο που βλέπω στη συγκεκριμένη περίπτωση - ερυθρό σκούρο προς μαύρο - είναι η νοοτροπία σου. Ιδεολογικά η θέση σου είναι δίπλα στη μούμια του Λένιν.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ ΒΙΣ 21/02/2011 00:14:00

            Ο Σισέ έχει τουλάχιστον έναν πολύ σοβαρό λόγο για να γίνει εξώφυλλο στο Status, το ότι ξέρει πολύ "μπάλα".
            Γνώμη επίσης δικαιούται να έχει ο καθένας και όχι μόνο οι ειδήμονες, καθώς και να την εκφράζει όταν ερωτάται.
            Ωστόσο αφορμή για να γίνει εξώφυλλο είναι οι ποδοσφαιρικές του ικανότητες και όχι η κοσμοθεωρία του.
            Εσύ από την άλλη θεωρείς ότι υπάρχει κανένας σοβαρός λόγος να γίνεις εξώφυλλο στο Status και επ'ευκαιρία να διαφημίσεις τις απόψεις σου επί παντός επιστητού, εφόσον ερωτηθείς ;

            Επίσης αναφέρθηκες εμμέσως στο χρώμα του μιλώντας για έδρα Αφρικανικού Πολιτισμού,για εξωτικά χαρακτηριστικά κτλ.

            Για τον άλλο διανούμενο, τον πολιτευτή Ανατολάκη; έχεις να κάνεις ανάλογη κριτική ;

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ ΒΙΣ 21/02/2011 00:36:27

            Ο Σισέ και ο κάθενας στη θέση του δεν είναι υπεύθυνος για το πως θα προβάλλει τα λεγόμενα του ένα περιοδικό προκειμένου να πουλήσει.
            Επίσης άνθρωποι που έχουν τελειώσει μόνο το Λύκειο μπορεί να έχουν μεγαλύτερη καθαρότητα σκέψης από ορισμένους απόφοιτους πανεπιστημίων χαμένους στην μετάφραση.
            Οσον αφορά τον Ανατολάκη,ο συνειρμός που έκανες σχετικά με το ΛΑΟΣ είναι αποκλειστικά δικός σου.Εγώ αναφερόμουν στην τέως ιδιότητα του ως ποδοσφαιριστή και στην νυν ως πολιτευτή.
            Για τον Σισέ μιλούσαμε άλλωστε που είναι επίσης ποδοσφαιριστής.

          • ΒΙΣ avatar
            ΒΙΣ @ ΒΙΣ 21/02/2011 00:48:56

            Δεν χρειάζεται να υποκρίνεσαι τόσο πολύ για το τί υπονοούσες για τον Ανατολάκη, αλλά δεν με ενδιαφέρει. Στην πραγματικότητα, είναι τιμή μου να μην με εκτιμούν τα μαντρόσκυλα της "πολιτικής ορθότητας"(που όμως χειροκροτούσαν επί πολλά χρόνια τον εγκλεισμό ανθρώπων σε ψυχιατρεία). Σου έγραψα πιο πάνω πού πιστεύω ότι είναι ιδεολογικά η θέση σου. Διάλογο άλλο μαζί σου δεν κάνω, βαριέμαι να γυρνάω στα σχολικά μου χρόνια όταν προσπαθούσα να ανοίξω διάλογο με κνίτες που μιλούσαν με εμφυτευμένη κασέτα (τότε δεν υπήρχαν CD).

          • Blut und Tränen avatar
            Blut und Tränen @ ΒΙΣ 21/02/2011 13:44:42

            ΒΙΣ, το άτομο αυτό θα ήταν "κάποιος" υπάλληλος της στάζι, αν ζούσε στο ανατολικογερμανικό κομμουνιστικό καθεστώς. Μπήκε τώρα σε ανάρτηση ποδοσφαίρου να την μετατρέψει σε πολιτική συζήτηση. Κλασική κομμουνιστική τακτική. Είναι ο τιραμόλας του κάπα-κάπα.

  29. FILODIMOS avatar
    FILODIMOS 20/02/2011 21:36:55

    Ποια είναι αυτή η κομματική γραμμή και δεν μπορώ νατην εντοπίσω?

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ FILODIMOS 20/02/2011 21:40:53

      Άστο, αστειεύτηκα

      • FILODIMOS avatar
        FILODIMOS @ Μικρός Οδυσσέας 20/02/2011 23:39:17

        Και εγώ τι έκανα? Δεν αστιεύτηκα?
        Ο νοών νοείτο

  30. Μικρός Οδυσσέας avatar
    Μικρός Οδυσσέας 20/02/2011 21:50:58

    Από αύριο μόνο τα ωράρια των φαρμακείων

  31. zame avatar
    zame 20/02/2011 21:55:53

    ..ΑΠΟΘΕΟΣΤΕ ΤΟΥΣ..γιατι μπορει να μας δειρουν κιολας ..αυτοι.
    *Απολυτα ευθυγραμισμενο με την ΠΑΡΑΓΚΑ της Ελληνικης Πραγματικότητας.. σε ολες τις εκφανσεις της το ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ θα ελειπε ?
    Τετοια Πρωταθληματα... ΖΗΤΩ & να τα χαίρονται... ΑΠΟΘΕΟΣΤΕ ΤΟΥΣ..
    Αλλα και
    *αυτη η δηλωση .. τα..ήθη και έθιμα..(που επικαλέστηκε & ο προεδρος .."ΕΓΡΑΨΕ" για να εχει υλικο ο Λαζοπουυλος & οχι μονον)

    *Το..αδίκως για το πέναλτι στο α΄ημίχρονο...δεν το καταλαβα..ΓΙΑΤΙ ΑΔΙΚΩΣ ?
    * αλλα και 50 χρονων αντρας ο Μητροπουλος να τραβα απο την φανελα τον (Λετο)..!!! ωραιο παραδειγμα αθλητικού παραγοντα..
    * επισης μαρεσε που στο συγκεκριμενο παιχνιδι πρωτοεμφανιστηκανε και ΣΚΥΛΙΑ εκπαιδευμενα στα εκρηκτηκα...και γιαυτο δεν επεσε ουτε ενα ΒΕΓΓΑΛΙΚΟ ..εντος παιδιας
    * Ποιο απο Τα ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙΑ της διατησιας που αναλυουν τους ποδ.αγωνες θα εντοπιση οτι η πασα του (91 λεπτο) ΝΤΟΥΝΤΟΥ στον ΤΖΙΜΠΟΥΡ γινεται με το δεξι ΧΕΡΙ..& οχι με το κεφαλι.& ο Παντελιτς εμποδιζει τον Τζορβα απο θεση οφ σαιτ.

  32. zame avatar
    zame 20/02/2011 21:59:17

    ..ΑΠΟΘΕΟΣΤΕ ΤΟΥΣ..γιατι μπορει να μας δειρουν κιολας ..αυτοι.
    *Απολυτα ευθυγραμισμενο με την ΠΑΡΑΓΚΑ της Ελληνικης Πραγματικότητας.. σε ολες τις εκφανσεις της
    Τετοια Πρωταθληματα... ΖΗΤΩ & να τα χαίρονται... ΑΠΟΘΕΟΣΤΕ ΤΟΥΣ..
    Αλλα και
    *αυτη η δηλωση .. τα..ήθη και έθιμα..(που επικαλέστηκε & ο προεδρος .."ΕΓΡΑΨΕ" για να εχει υλικο ο Λαζοπουυλος & οχι μονον)

    *Το..αδίκως για το πέναλτι στο α΄ημίχρονο...δεν το καταλαβα..ΓΙΑΤΙ ΑΔΙΚΩΣ ?
    * αλλα και 50 χρονων αντρας ο Μητροπουλος να τραβα απο την φανελα τον (Λετο)..!!! ωραιο παραδειγμα αθλητικού παραγοντα..
    * επισης μαρεσε που στο συγκεκριμενο παιχνιδι πρωτοεμφανιστηκανε και ΣΚΥΛΙΑ εκπαιδευμενα στα εκρηκτηκα...και γιαυτο δεν επεσε ουτε ενα ΒΕΓΓΑΛΙΚΟ ..εντος παιδιας
    * Ποιο απο Τα ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙΑ της διατησιας που αναλυουν τους ποδ.αγωνες θα εντοπιση οτι η πασα του (91 λεπτο) ΝΤΟΥΝΤΟΥ στον ΤΖΙΜΠΟΥΡ γινεται με το δεξι ΧΕΡΙ..& οχι με το κεφαλι.& ο Παντελιτς εμποδιζει τον Τζορβα απο θεση οφ σαιτ.

  33. petros avatar
    petros 20/02/2011 22:02:11

    Την ώρα που το 1/3 των νέων κάτω των 30 ετών είναι άνεργοι, την ώρα που αποκαλύπτεται ότι το ΔΝΤ ήταν προ πυλών 5 μήνες νωρίτερα, την ώρα που έρχονται νέα εξοντωτικά μέτρα...

    Εδώ και μερικές βδομάδες βλέπουμε μια σειρά επεισοδίων σε ποδόσφαιρο, μπάσκετ κλπ, έξω από γήπεδα, κακές διαιτησίες, εμπρηστικές δηλώσεις. Έχει σχέση η πολιτική με το ποδόσφαιρο ; Ποιος έχει συμφέρον να οδηγήσει τους άνεργους και οικονομικά εξαθλιωμένους Έλληνες να "σφάζονται" για ποδοσφαιρικές "εταιρείες" ; Ποιος έχει συμφέρον όλα τα ΜΜΕ να παίζουν έκτροπα, διαιτησίες και όλα τα συναφή και να μην ασχολούνται με την επικείμενη "πώληση" της Ελλάδας ; Μείνετε κομπάρσοι στο παιχνίδι τους ...

  34. Αρράκις الراقص avatar
    Αρράκις الراقص 20/02/2011 22:07:07

    Μην τα βλέπουμε συνωμοσιολογικά όλα υπάρχουν και απλούστερες εξηγήσεις, όπως ότι η συμμετοχή και μόνο στο Τσάμπιονς Λιγκ φέρνει έσοδα 18-20 εκ €, σε τέτοιους χαλεπούς καιρούς "είναι πολλάαααα τα λεφτά Άρη"

    • Αρράκις الراقص avatar
      Αρράκις الراقص @ Αρράκις الراقص 20/02/2011 22:09:33

      Συγγνώμη "συνομωσιολογικά"

  35. usound avatar
    usound 20/02/2011 22:12:10

    Διαχρονικό αριστούργημα, απευθυνόμενο σε Μικρούς που ψάχνουν την Ιθάκη τους στην Πασαλιμανιώτικη λασπουριά:
    Ξένε, εάν τυγχάνεις Ολυμπιακός από τους πολλούς, κάνε μεταβολή και δρόμο, όπως είσαι. Αυτό το μέρος δεν είναι για σένα. Εάν ωστόσο επιμένεις να διαβάσεις, πάρε προληπτικά δυό τρία υπογλώσσια και δες καλού-κακού και ποιά νοσοκομεία εφημερεύουν, διότι μπορεί να τα χρειαστείς, στην πορεία.
    Λοιπόν, τα παλιά τα χρόνια, κάπου μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του ’70, ίσως και λίγο πιο πέρα, ο μέσος Έλληνας μπαμπάς παρακολουθούσε προσεκτικά το πανωχείλι του γιόκα του, πότε θ’ αρχίσει να ιδρώνει το πρώτο χνούδι, ώστε να τον πάρει και να τον οδηγήσει σηκωτό –είτε ο ίδιος είτε ένας μπάρμπας- σε καμμιά πουτάνα στη Φυλής, όχι τόσο για να ξεφορτώσει το αγόρι, όσο για να επιβεβαιωθεί και με τη βούλα ότι είναι κανονικό και δεν θα το δούμε αύριο σε κάνα μπαλέτο του Rio de Janeiro, να κάνει την πρίμα κουνίστρα, με καστανιέτες στο χέρι και με φτερά φλαμίνγκο/παγωνιού, στο κεφάλι και στον κώλο.

    Στα χρόνια τα δικά μας, ο μέσος Έλληνας μπαμπάς, πιο βιαστικός, δεν περιμένει καν να δει υποψία μουστακιού. Δεν χρειάζεται, άλλωστε. Μόλις το αγοράκι πάει δύο-τριών χρονών, το αποσπά διά της βίας από τα παιχνιδάκια του, το βουτάει, το δένει σα σαλάμι στο καρεκλάκι του πολυμορφικού, με τ’ αυτοκόλλητο στο πίσω παρμπρίζ «Baby on Board» (το οποίο σε απλά ελληνικά σημαίνει “είμαι καρπερός εγώ-όχι, παίζουμε”) και το πάει γραμμή στη μπουτίκ του Ολυμπιακού, εκεί κάτω στην πλατεία Αλεξάνδρας, εάν έχεις υπ’ όψιν σου, να του αγοράσει τη φανέλα του Ντουντού ή του Διόγο ή του Τζόρτζεβιτς ή του επίμονου κηπουρού Ralph Fiennes/Νικοπολίδη ή του αλλουνού, του γιού της βυζαροκωλαρούς της Μόνικας Μπελούσαινας (-αλήθεια, σα να σίτεψε αυτή ή εμένα μου φαίνεται ;) ή -έστω- του Βασιλάκη του Γκαγκάτση, τη φανελα λέω, ενός τέλος πάντων εκ των μεγάλων παιχταράδων του Θρύλου, που μας κάνουνε περήφανους, τόσα χρόνια τώρα, με όλους τους τίτλους στη σειρά, που άμα τους έβγαζες το πετσί, θα έφτιαχνες ίσαμε είκοσι Τσέστερφιλντ καναπέδες τριπλούς και έως δέκα μπερζέρες ίδιο σχέδιο, να γεμίσεις μία έκθεση επίπλου. Εντάξει ο Βασίλης τα κρέμασε πιά τα παπούτσια του, αλλά δεν έχει σημασία, οι σημαίες παραμένουν σημαίες και να μην είμαστε επιλήσμονες.

    Έτσι, μεσ’ απ’ αυτή τη μυσταγωγική διαδικασία, ο πιτσιρικάς λαμβάνει το χρίσμα και γίνεται άντρακλας, πρώτος μάγκας και αρχιδαράς, ο γαμιάς της γειτονιάς, δηλαδή Θρύλος ρε παιδί μου, Ολυμπιακάρα, πώς το λένε ; Έχει κεφαλαιώδη σημασία να το κάνεις το παιδί Ολυμπιακό όσο ακόμη είναι μωρό, διότι άπαξ κι αφήσεις τα πράγματα στην τύχη τους και πάει ο γιός σου σχολείο και μπλέξει με τίποτα σκατοπαρέες, χανούμια, βάζελους, δεν ξέρω και ‘γω τί και τον ξεμυαλίσουνε με παραμύθια, πάει μεγάλε, το ‘χασες το τραίνο και μετά θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις. Τρέμει σαν το ψάρι ο κάθε γαύρος, μην έρθει καμμιά μέρα το βλαστάρι του από το σχολείο και του δηλώσει βάζελος. Γι αυτό και παίρνει τα μέτρα του, από νωρίς. -Μαλάκας ήτανε, νομίζεις, ο Μουράτ ο Β΄, που άρπαζε τα καλύτερα παιδιά από μικρά, ώστε να τα εξισλαμίσει ; Έτσι είν’ αυτά τα πράγματα. You can't teach an old dog new tricks, λένε οι Εγγλέζοι, κι έχουν δίκιο, διότι άπαξ και το κουτάβι γίνει μούργος, τράβα εσύ μετά να το διδάξεις αυτά που θα έπρεπε να έχει μάθει από νωρίς. Δεν γίνεται, τελεία και παύλα.

    -Tί πράγμα ; -Εάν είμαι λίγο αντι-Ολυμπιακός ; Όχι μωρέ, πώς φαντάστηκες κάτι τέτοιο ; Φυσικά και είμαι αντι-Ολυμπιακός και όχι λίγο, αλλά πολύ. Στοιχειώδες καθήκον μου, ως συνειδητοποιημένου πολίτη αυτής της χώρας, είναι να είμαι αντι-Ολυμπιακός. Και μη φανταστείς βέβαια ότι έχω κάτι εναντίον της ομάδας αυτής καθαυτής, παικτών, προπονητών, διοικήσεων κλπ. Αυτοί όλοι οι άνθρωποι, τη δουλειά τους κάνουν και την κάνουν και πολύ καλά, μάλιστα. Τους βγάζω το καπέλο, όπως και σε κάθε επαγγελματία που πασκίζει για την επίτευξη των στόχων του. Το πρόβλημα έγκειται αλλού και είναι πολύ πιο βαθύ από μερικά δερμάτινα βεριτάμπλ πέναλτυς και μερικές κούπες παραπάνω απ’ ότι κανονικά θα έπρεπε, στις προθήκες ενός συλλόγου.

    Έχουν δίκαιο οι Ολυμπιακοί, όταν διατείνονται ότι ο Θρύλος δεν είναι ομάδα, αλλά ιδέα. Και μάλιστα, θα συμπλήρωνα, είναι και κάτι περισσότερο. Ένα ολόκληρο κοινωνικό φαινόμενο/ρεύμα, σε πλήρη εξέλιξη. Όταν ο κοινωνιολόγος του μέλλοντος θα σκύψει πάνω από την ιστορική περίοδο που διανύουμε, θα μείνει έκπληκτος από την σχεδόν απόλυτη ταύτιση μεταξύ των εννοιών «Νεοέλληνας» και «Θρύλος». Και θα συμφωνήσουμε, υποθέτω, ότι ο όρος «Νεοέλληνας» ενέχει κατά βάσιν απαξιωτικό περιεχόμενο, όπως ακριβώς ο όρος «δημόσιος υπάλληλος».

    Λοιπόν, Ο ΜΕΣΟΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΘΡΥΛΟΣ, πάει και τελείωσε. Το τί εστί «Μέσος Νεοέλληνας», προφανώς το αντιλαμβανόμαστε όλοι οι υπόλοιποι, πλην –εύλογα- του ιδίου του Μέσου Νεοέλληνα. Το λεγόμενο Ολυμπιακό φρόνημα εμφανίζει εξαιρετική διείσδυση, σε όλους τους φλοιούς της κοινωνικής διαστρωμάτωσης, ενώ έχει ήδη προ δεκαετιών καταρριφθεί ο μύθος, ότι ο Ολυμπιακός είναι τάχα η ομάδα των λαϊκών τάξεων. Σε κάθε περίπτωση, άνω του ημίσεως του ελληνικού πληθυσμού δηλώνει/αισθάνεται Ολυμπιακός, γεγονός άλλωστε για το οποίο μονίμως κορδώνεται η ίδια αυτή πλειοψηφία. Στατιστικά, οι έξι στους δέκα Έλληνες είναι Ολυμπιακοί, αλλά οι πραγματικές πιθανότητες να έπεφτες πάνω σε Ολυμπιακό, εάν -ως υπόθεση εργασίας- ερευνούσες ένα αξιόλογο δείγμα Νεοελληναράδων, θα ήταν δραματικά μεγαλύτερες, αφού ο Νεοελληναράς συνήθως προσελκύεται από τον Θρύλο, όπως ακριβώς η χεζόμυγα από μια φρέσκια υπερμεγέθη κουράδα δυσκοίλιου Αλβανού, στην πυλωτή της υπό ανέγερσιν οικοδομής όπου αυτός σοβατίζει.

    Οι γαύροι είναι άνθρωποι με κοινό εν πολλοίς κοινωνικό και ψυχολογικό προφίλ. Δεν έχει καμμία απολύτως σχέση το μορφωτικό ή οικονομικό επίπεδο και μην μπερδεύεσαι. Μπορεί να είναι από εφοπλιστές μέχρι εργάτες και από προφέσσορες/πρυτάνεις μέχρι αποτυχόντες του δημοτικού. Μπορεί να είναι ο,τιδήποτε. Κατά βάσιν βέβαια, ως γνωστόν, είναι επιστήμονες, τουλάχιστον οι της θύρας 7.

    Οι γαύροι παραμυθιάζονται πανεύκολα ή τουλάχιστον πολύ πιο εύκολα από τον μέσο οπαδό οποιασδήποτε άλλης ελληνικής ομάδας, με εξαίρεση τους Παοκτζήδες (οι οποίοι, άλλωστε, δεν είναι παρά οι Ολυμπιακοί του Βορρά, tale quale). Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι γαύροι είναι οι μόνοι ικανοί να κάτσουν με τις ώρες μπροστά στους τηλεοπτικούς δέκτες τους, παρακολουθώντας με ευλάβεια δύο βαρειά νοητικά καθυστερημένους τύπους, που κάνουν τον Κάτμαν να δείχνει μπροστά τους ιδιοφυής, με εγκέφαλο προφανώς διαλυμένο από μακροχρόνιες σνίφες βενζινόκολλας, να ανταλλάσσουν μεταξύ τους ακατάληπτα μουγκρητά και να βάζουν βίντεο με τα γκολ του "Θρύλε Θεέ μου-Ολυμπιακέ μου". Καμμιά άλλη ομάδα δεν διαθέτει εκπομπή τόσο ευρείας απήχησης, διότι -πολύ απλά- κανείς οπαδός άλλης ομάδας δεν θα ανεχόταν ένα τόσο τραγικό θέαμα.

    Και επειδή οι γαύροι παραμυθιάζονται εύκολα, χειραγωγούνται ακόμη πιο εύκολα, μέσω της άνω εκπομπής, καθώς και της πατσαβούρας που ακούει στο όνομα «Πρωταθλητής» (πες μου ποιος είναι ο εκδότης σου, να σου πώ ποιός είσαι). Είναι πραγματικά εντυπωσιακό, με πόση ευκολία περνάει η εκάστοτε γραμμή της διοίκησης προς τα κάτω και πόσο αδιαμαρτύρητα σκύβουν όλοι τους το κεφάλι όταν μιλάει ο Πρόεδρος.

    Οι γαύροι, στην πλειοψηφία τους, είναι κακομαθημένα σκατόπαιδα. Ανώριμα, που δεν ανέχονται την ήττα και όταν αυτή έρχεται αντιδρούν ως αυτό που είναι : Σκατόπαιδα. Και βέβαια, είναι και συλλέκτες. Αυτό είναι ίσως το πλέον θεμελιώδες χαρακτηριστικό τους. Αναπνέουν για τη στιγμή που θα προσθέσουν έναν ακόμη τίτλο στο ένδοξο παλμαρέ τους. Δεν τους ενδιαφέρει ούτε το μέσον ούτε η διαδικασία παρά μόνον η ιστορική καταγραφή/πίστωση του κατάστιχου των διακρίσεων με μια ακόμη τέτοια. Δεν διστάζουν άλλωστε να το ομολογήσουν με κυνισμό, ότι το μόνο που μετράει είναι το «τί θα γράψει η ιστορία».

    Το παραμύθι με τους «λεβέντες-παιδιά του Πειραιά» έχει τελειώσει εδώ και τριάντα χρόνια. Το ασπρόμαυρο νοσταλγικό σκηνικό, με φόντο το παλιό Καραϊσκάκη, με Μουράτηδες, Ρωσσίδηδες, Μπέμπηδες, Σιδέρηδες και με μουσική υπόκρουση τη φωνή της Μελίνας, αφορά μια άλλη ομάδα, τον Ολυμπιακό Πειραιώς. Άλλο Ολυμπιακός Πειραιώς, άλλο Θρύλος. Ο Θρύλος είναι μεταγενέστερη κατασκευή, ένα αυθαίρετο αρχιτεκτονικό εξάμβλωμα που ξεκίνησε να το χτίζει ο Νταϊφάς στις αρχές του ’80.
    Μια φορά, το ’83 νομίζω, έπαιζε τελευταία αγωνιστική ο Θρύλος στο Καραϊσκάκη με τη Δόξα Δράμας. Αδιάφορο παιχνίδι, αφού το πρωτάθλημα το είχε ήδη εξασφαλίσει ο Θρύλος, από πριν. Ήταν όμως βλέπεις ο Αναστόπουλος διεκδικητής του Χρυσού Παπουτσιού και ήθελε ένα γκολ για να το πάρει. Ξεκινάει το ματς, ψόφιος ο μουστάκιας. Είδε και απόειδε ο διαιτητής, σφυράει πέναλτυ, να το βάλει ο κοντός να τελειώνουμε. Μη ρωτήσεις τώρα τί είδους πέναλτυ. Ολυμπιακίσιο, αυτό αρκεί. Παίρνει φόρα ο Αναστό, σουτάρει, πάρτο κάτω το περιστέρι. Νεκρό. Δεύτερο ημίχρονο. Ακόμη πιό ψόφιος ο κοντός. Ξαναείδε και απόειδε ο διαιτητής, ξανασφυράει πέναλτυ. Και πάλι μη ρωτήσεις τί είδους πέναλτυ. Ξαναπαίρνει φόρα ο Αναστό, ξανασουτάρει, αλλά την μπαλιά την τρώει στ αρχίδια ένας φουκαράς που πούλαγε «μαντολάτο-πασατέμπο-έλα παιδιά!», από πίσω, στην 7. Πέφτει κάτω ο μεροκαματιάτης και βαστάει τα’ αχαμνά του, μουγκανίζοντας σαν το μοσχάρι. Πέσανε κάτω μαντολάτα, πασατέμποι, μια τραγωδία. Περνάει η ώρα, γκολ δεν μπαίνει. Ξανα-ματα-είδε και απόειδε ο διαιτητής, ξανα-ματα-σφυράει πέναλτυ. Α, μπράβο, δεν ρώτησες τί είδους πέναλτυ, μαθαίνεις σιγά-σιγά. Να γελάνε τα τσιμέντα, τέτοιο πέναλτυ. Ξανα-ματα-παίρνει φόρα ο Αναστό, ξανα-ματα-σουτάρει, γκόλ. Το πήρε το χρυσό παπούτσι ο Αναστό. Όσο για τον φουκαρά τον μαντολάτο, ήρθε φορείο και τον πήρε και όπως τον απομάκρυναν ήταν από πίσω ο Τσουκαλάς -πιτσιρικάς τότε- να χοροπηδάει σαν τη μαϊμου και να του ουρλιάζει χαιρέκακα του τραυματία «άντε γειά ρε, άντε γεια!». Όπως στα λέω. Έπειτ’ απ’ αυτό, άλλο παιδί δεν έκανε ο κακομοίρης ο πασατέμπος και ίσως καλύτερα, διότι είχε ήδη πέντε.

    Την οικοδομή του Νταϊφά, την παρέλαβαν ημιτελή οι Κοσκωτάς και Σαλιαρέλης και τελικά την παρέδωσαν, στα μπετά ακόμη και με σοβαρά δομικά προβλήματα, στον εθνικό εργολάβο Ρόκκο –χωρίς τ’ αδέλφια του-, ο οποίος τη σήκωσε σε ουρανοξύστη, ισοπεδώνοντας κάθε παράγκα της περιοχής, πλήν βέβαια της δικής του. Ο αντίλογος, ότι δηλαδή το ξεπάτωμα του αθλήματος το είχαν ξεκινήσει πρώτοι οι Βαρδινογιανναίοι, δεν ενδιαφέρει εδώ χάμω. Διότι δεν μιλάμε για το ποιος έκανε πρώτος ή τα μεγαλύτερα εγκλήματα, μιλάμε για την αντίδραση της κοινής γνώμης στα εγκλήματα αυτά. Και η αντίδραση του «Λαού του Θρύλου» είναι όχι απλώς ενθαρρυντική, όχι απλώς προτρεπτική, αλλά απαιτητική/επιτακτική : -Πρόεδρε κάνε ΤΑ ΠΑΝΤΑ για να έρθει ο τίτλος στο λιμάνι. Έτσι γαλουχήθηκε μια γενιά ολόκληρη πιτσιρικάδων, που μετά έγιναν κι αυτοί πατεράδες και πέρασαν το ίδιο μήνυμα στα παιδιά τους, ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. «-Μπαμπά, με κοροϊδεύουν στο σχολείο ότι ο Θρύλος πήρε πέτσινο πρωτάθλημα». «-Δεν πειράζει παιδί μου, από τη ζήλεια τους τα λένε, εσύ να τους πεις ότι σημασία έχει τί θα γράψει η ιστορία».

    Τί θα γράψει η ιστορία. ‘Εχουν την ψευδαίσθηση ότι η αληθινή ιστορία γράφεται σε μια αράδα, εγχάρακτη σε κάποια μπρούτζινη πλακέτα, πχ. «ΟΣΦΠ –Νταμπλούχος 2008-2009». Κούνια που σας κούναγε. Η ιστορία, χαϊβάνια, καταγράφει ΤΑ ΠΑΝΤΑ, έως και τις πλέον ασήμαντες λεπτομέρειες. Ανθρωπάκια-διαιτητάκια, πιό μικρά σε μέγεθος από τους Λιλιπούτειους του Γκιούλιβερ, πέρασαν στην ιστορία ακριβώς εξαιτίας σας. Κατέστησαν «αλήστου μνήμης», χάρη σε σας, ειδάλλως κανείς δεν θα τους θυμόταν σήμερα. Η ιστορία έχει μνήμη ελέφαντα. Το εάν εσείς έχετε επιλεκτική, είναι άλλο ζήτημα.

    Τί θα γράψει η ιστορία. Αυτό μετράει μόνο. Η λογική αυτή εξαπλώθηκε στη νεοελληνική κοινωνία σαν γάγγραινα. Η κότα έκανε τ’ αυγό ή το αυγό της κότα ; Εννοώ, ήταν η νοοτροπία των Ολυμπιακών που διαχύθηκε σταδιακά προς πάσα κατεύθυνση ή απλώς ο μέσος γαύρος κατέστη –λόγω ιδιοσυγκρασίας- ο ιδανικός υποδοχέας και ξενιστής μια ήδη υποβόσκουσας άρρωστης αντίληψης ; Όπως και να έχει το πράγμα, κανείς δεν μπήκε στον κόπο να ακρωτηριάσει το μολυσμένο μέλος, πριν να είναι πολύ αργά. Στο τέλος, όλοι πιά νοιάζονταν μόνο για το τι θα γράψει η ιστορία. Μετάλλια θέλαμε ; Φέρναμε κάμποσους Αλβανούς, τους ντοπάραμε σαν άλογα και να ΄σου τα μετάλλια. Η ελληνική ομάδα άρσης βαρών από τις καλύτερες στον κόσμο. Το έγραψε η ιστορία. Ναι, καλά, για δες τι γράφει ΤΩΡΑ η ιστορία, γι’ αυτήν την βρώμικη ιστορία. Ο Κεντέρης, ο "μεγάλος λευκός". Το έγραψε η ιστορία. Μόνο που δεν ήξερε να οδηγεί σκουτεράκι και έπεσε το παιδί και χτύπησε το γόνα του και το κλαίει η νόνα του. Εμ, η άλλη η συνεπιβάτις, που ξουριζόταν κόντρα με γαλλική φαλτσέτα και κατουρούσε όρθια ; Άλλος "μεγάλος λευκός" αυτή. Ειρηνικός ωκεανός καταντήσαμε, από τους πολλούς μεγάλους λευκούς. Αυτοί πήρανε στρατιωτικά γαλόνια, βενζινάδικα, άδειες ΟΠΑΠ, φράγκα, ό,τι θες. -Εμείς τι πήραμε στο τέλος-τέλος ; -Θες να σου πώ ή να σου δείξω ; Να τους πιάσουμε όλους αυτούς, έναν-έναν, ώστε να δούμε τί θα γράψει τελικά ΓΙΑ ΜΑΣ η ιστορία ;

    Και στο τέλος, γίναμε όλοι Ολυμπιακάρες. Αναίσθητοι, ανάλγητοι, μόνο να κλέψουμε τη νίκη θέλουμε, αυτό μόνο. Ο Ολυμπιακός και το Αιγάλεω, κι όλοι οι άλλοι να ‘πα να γαμηθούνε, που ΄λεγε και «το Γουρούνι», για όσους έχουν υπ’ όψη τους. Σωστά το είχε θέσει το Γουρούνι. Σε μια πρόταση ενσωμάτωσε ολόκληρη τη φιλοσοφία του Νεοελληναρά. Ο Ολυμπιακός και η πάρτη μας κι όλοι οι άλλοι να ‘πα να γαμηθούνε. Να το σηκώσουμε ρε, να το βάλουμε στη βιτρίνα, αυτό μόνο. Διότι, πάνω απ’ όλα, μετράει η βιτρίνα.

    Κάθε νέος παίκτης που περνάει από του Ρέντη, υποβάλλεται –είναι βέβαιο- σε εντατικό φροντιστήριο. «-Τη βλέπεις τη γραμμή της περιοχής ; Μόλις την περάσεις, βουτάς χάμω, σφαδάζοντας σα να σε χτύπησε κεραυνός» (μόνο στον Ίβιτς είχαν ξεχάσει να του το πούν και έτσι αυτός, αυτοσχεδιάζοντας, βούταγε και ΠΡΙΝ περάσει τη γραμμή, αλλά δεν πειράζει, το ίδιο ήταν, ούτως ή άλλως το τσιμπούσε το πεναλτάκι κι αυτό μετράει). Παρατηρούσα προχτές αυτόν τον Τζόρτζεβιτς. Ο σπορτκάστερ να τον αποκαλεί διαρκώς «ο Μεγάλος Αρχηγός» κι «ο Μεγάλος Αρχηγός». Ναι, ο μεγάλος αρχηγός Τζερόνυμο, της φυλής των Απάτσι Τσιρικάουα. Βρε, άει παράτα μας, σαχλαμάρα. Τον παρατηρώ που λες, την ώρα που βγαίνει η δεύτερη κίτρινη στον Γκαλέττι. Ο καψερός ο Γκαλέττι, δεν είχε πάρει μυρωδιά ότι είχε φάει ήδη κάρτα, φαινόταν στο βλέμμα του. Το άλλο το λαμόγιο όμως, ο Τζερόνυμο, είχε πέσει πάνω στον διαιτητή και διαμαρτυρόταν, λες και δεν ήξερε για την πρώτη κάρτα. Μα ήταν τόσο ξεκάθαρο στα μάτια του ότι κοροϊδεύει, που εάν ήμουν εγώ στη θέση του Κάκκου, θα τον απέβαλα επιτόπου κι αυτόν. Είχε το πονηρό μισοκακόμοιρο βλέμμα του Γιούγκου πορτοφολά, που μόλις τον έπιασαν επ’ αυτοφώρω, με το πορτοφόλι πάνω του και τώρα κάνει τον ανήξερο. Μα τί λαμόγιο ! Τέτοιους τύπους γουστάρει ο γαύρος. Να κοροϊδεύουν εν ψυχρώ. Να βουτάνε στα ψέμματα, να διαμαρτύρονται, να κάνουν κάθε λογής καραγκιοζιλίκια για να επηρεάσουν το κοράκι. Επίσης, γουστάρουν αλητόπαιδα τύπου Καστίγιο ή ψευτοπαληκαράδες τζάμπα μάγκες, τύπου Ανατολάκη. Αυτοί είναι τ’ αγαπημένα τους παιδιά, συν οι πορτοφολάδες γιούγκοι. Κάτι ξενέρωτους, τύπου Darbyshire, στην πραγματικότητα δεν τους κάνουν κέφι, όσο χρήσιμοι κι αποτελεσματικοί και αν είναι. Επειδή ξέρουν ότι ο Εγγλέζος, από τη φύση του, δεν υπάρχει περίπτωση να πέσει κάτω στην περιοχή και να σέρνεται σαν τον παραπληγικό της Καπερναούμ, εάν δεν τον έχουν σπρώξει στ’ αλήθεια. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι «δικός μας». Άρα δεν μας κάνει. Και για αυτό θα φύγει νύχτα.

    http://alibaba-swear-us.blogspot.com/2009/05/blog-post_04.html

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ usound 20/02/2011 23:58:04

      ++++++++
      Εκείνο τον έρημο τον Εθνικό του Πειραιά τον θυμάται κανείς;
      Οταν ήμουν παιδάκι, ακουγόταν αρκετά ακόμα. Μετά τον έθαψε ο "Θρύλος".
      Για να πω την αλήθεια, αυτή την ομάδα, εννοώ τον Ολυμπιακό, αν και Πειραιώτης, ποτέ μου δεν τη χώνεψα. Ίσως επειδή ο πατέρας μου δεν ήταν Ολυμπιακός, γιατί δεν ήταν άλλωστε Πειραιώτης, αλλά ήρθε γαμπρός εδώ, ίσως επειδή ήταν τόσο καταθλιπτική η κυριαρχία της στη γειτονιά και στο σχολείο, καφριλίκι σκέτο. Παιδί με ρωτούσαν τι ομάδα είσαι και έλεγα Εθνικός, από αντίδραση στη "γαυρίλα" ολόγυρα (είχα και μια φανέλλα του Εθνικού).

  36. Κάποιος avatar
    Κάποιος 20/02/2011 22:22:32

    Η ποιότητα των επιχειρημάτων σου για ακόμα μια φορά καταδεικνύει τον γνωστικό σου πλούτο.
    Επίσης η εμμονή σε κάθε αποστροφή του λόγου σου να παραπέμπεις από το πουθενά σε σεξουαλικές αναφορές (κυρίως ομοσεξουαλικές, βλ."τοιούτους","εργαλεία","τσουξίματα" κτλ) αναδεικνύει τον βαθύτερο ψυχισμό σου.

  37. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 20/02/2011 22:45:00

    Ε μα τα χρειαζόταν. Κυνηγός ρατσιστών ο Κάποιος (όπως λέγανε πρώτα "κυνηγός μαγισσών"). Περαστικά Κάποιε και πολλά φιλάκια στη μούμια του θείου (σου) Λένιν.

  38. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 20/02/2011 22:53:39

    Ολόκληρη η χώρα, ολόκληρη η ζωή μας είναι στην ομίχλη, πως δεν θα είναι και το ποδόσφαιρο με τέτοια οικονομικά συμφέροντα που υπάρχουν στον χώρο. Αυτός ο ...σοσιαλισμός μας έχει καταστρέψει...

  39. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ avatar
    ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ 21/02/2011 00:20:30

    Αγαπητέ Μικρέ Οδυσσέα, η ομίχλη και όλα αυτά είναι συμπτώματα του επαγγελματικού ποδοσφαίρου εν Ελλάδι. Μέχρι και τη δεκαετία του '70 τα πράγματα ήταν πιο αμφίρροπα. Ακόμα και οι κλεψιές ήταν σε επίπεδο κλεφτοκοτά. Από την εποχή τών ΠΑΕ και μετά πραγματοποιήθηκε μιά μεταβολή κλίμακας. Οι πρόεδροι - ιδιοκτήτες μπήκαν στη λογική τών αυτοκρατοριών. Το ξεκίνησε ο Ρίγκο τη δεκαετία τού '80 - αρχές '90. Ήθελαν να ελέγχουν τα πάντα (Λάτσιους, Ζουμπογιώργους, Κιάππε, Συρίγους κλπ). Αυτό τούς έδινε την αίσθηση τής παντοδυναμίας και γι αυτό ο Ρίγκο είχε δηλώσει δημόσια: "Όσο είμαι εγώ πρόεδρος τού Παναθηναϊκού, ο Ολυμπιακός δεν θα παίρνει πρωτάθλημα" (επισήμανση: δεν είπε "θα το παίρνει ο Παναθηναϊκός", αλλά ότι "δεν θα το παίρνει ο Ολυμπιακός"). Τό 'πε και τό 'κανε. Για 9 χρόνια ότι και να έκανε ο Ολυμπιακός, ότι και παιχταράδες να έφερνε (Ντέταρι, Φούνες, Προτάσοφ κλπ), έβλεπε το πρωτάθλημα με το μακαρόνι. Απλά και μόνο γιατί πέραν τού αγωνιστικού, σε όλα τα άλλα επίπεδα ήταν out. Κέρδιζε (λίγο πριν το τέλος τής σαιζόν) την ΑΕΚ 2-1 μέσα στη Φιλαδέλφεια και έπιανε πρωτιά, αλλά πέταγαν οι ΑΕΚτζήδες ένα δακρυγόνο στο 85' και διακοπτόταν ο αγώνας. Και αντί να τιμωρηθεί η ΑΕΚ, αποφασιζόταν επανάληψη τού αγώνα (που τον έχασε ο Ολυμπιακός και μαζί και το πρωτάθλημα)! Ένα άλλο βράδυ, που πάλι κέρδιζε ο Ολυμπιακός μέσα στη Φιλαδέλφεια, "χάλασαν" ξαφνικά οι προβολείς τού γηπέδου... Ξανά διακοπή και επανάληψη. Είπαμε, ο Ολυμπιακός σε όλα τα άλλα επίπεδα ήταν out. Το ίδιο και τα πρώτα χρόνια τού Κόκκαλη. Έριχνε λεφτά για παίχτες (πλήρωνε και τα χρέη για την τράπεζα Κρήτης), αλλά αποτέλεσμα μηδέν. Αυτά ήταν τα πέτρινα χρόνια. Γεμάτα καϋμούς, ένα απέραντο αίσθημα αδικίας, καζούρα από τούς άλλους, και το χειρότερο απ' όλα μία αίσθηση ματαιότητας. Οι γαύροι έπνιγαν τον καϋμό τους με το μπασκετάκι (με την ομάδα που είχε φτιάξει ο νυν βουλευτής τής ΝΔ, Γιάννης Ιωαννίδης). Αυτά όμως τα πέτρινα χρόνια είχαν και μία άλλη παρενέργεια. Χαλύβδωσαν τούς γαύρους (όχι μόνο τούς διοικούντες, αλλά όλο τον κόσμο) και τούς έκαναν ανελέητους. Και συνειδητοποίησαν ότι έπρεπε κι αυτοί να παίξουν σε όλα τα επίπεδα...

    Όταν ξεκίνησε να παίζει και ο Κόκκαλης σε όλα τα επίπεδα, το σκηνικό άλλαξε. Βέβαια, έριξε και φράγκα, πήρε τον Μπάγεβιτς, πήρε και παιχταράδες, αλλά άρχισε και να "προστατεύει" την ομάδα του. Και άρχισε να ξεπληρώνει ένα - ένα τα πέτρινα χρόνια (και μάλιστα στο πολλαπλάσιο). 12 στα 13 και ένα τού Δούρου. Στεγνά και ανελέητα, χωρίς ανάσα (είχε και καβούρια το βαρδινογιαννέικο και βοήθησε κι αυτό). Πέρισυ στέρεψαν τα φράγκα και ο Ολυμπιακός έκανε αγρανάπαυση. Κέρδισαν οι πολυμετοχικοί (κάτι σαν πολυφυλετική - πολυπολιτισμική ΠΑΕ ένα πράμα). Και μετά ήρθε ο Μαρινάκης (ίδια πάστα με τον Κόκκαλη και τούς πολυμετοχικούς). Θέλει κι αυτός να αφήσει τη δική του εποχή, τη δική του σφραγίδα. Με τούς γνωστούς όρους τού παιχνιδιού. Και θα το κάνει, το ίδιο στεγνά και ανελέητα. Αυτό είναι το ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο, αυτή είναι η ελληνική νεοφιλελεύθερη κοινωνία. Winner takes it all (κι άσε τούς άλλους να πά' ναγαπηθούνε, κάπως έτσι το είχε πει ο Θωμάς Μητρόπουλος).

    Τώρα, το τι λέει ο κάθε Γόντικας (έτσι κι αλλοιώς μπροστινός άλλων είναι) είναι απλά υποκριτικό. Στενοχωριέται μόνο που δεν μπορεί να τα κάνει κι αυτός, τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Όπως δεν στενοχωρήθηκε όταν ο Φιλιππίδης και οι μπράβοι είχαν εισβάλει και προπηλακίσει τον Ευθυμιάδη στη Λεωφόρο. Γι αυτό εγώ τα ακούω βερεσέ όλα αυτά. Όποιος θέλει καλύτερο ποδόσφαιρο πρέπει πρώτα απ' όλα να παλαίψει για καλύτερη κοινωνία (καθρέφτης τής οποίας είναι και το ποδόσφαιρο). Αλλοιώς να μην ασχολείται με το σημερινό ελληνικό ποδόσφαιρο, καλύτερα να το γυρίσει στην κλασσική μουσική ή στη συλλογή πεταλούδων. Και ας μην υποτιμάει και το μπασκετάκι, ψυχική εκτόνωση είναι κι αυτό, ας ρωτήσει και τούς γαύρους.

  40. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 21/02/2011 00:25:52

    Aφρικανικός πολιτισμός υπάρχει και διδάσκεται σε ξένα ΑΕΙ και ΔΕΝ το έγραψα ειρωνικά.
    Δεν με ενοχλεί ο Σισέ εξώφυλλο - με ενοχλεί η προβολή του ποδοσφαιριστή - και όχι μόνο - γενικώς ως γκλαμουριά και με ενοχλεί όταν ζητάει κανείς από έναν άνθρωπο που με το ζόρι τελείωσε το λύκειο να έχει γνώμη επί παντός επιστητού και να προβάλλεις τη γνώμη του ως πεμπτουσία "σκέψης".
    Το ίδιο με ενοχλεί η εκλογή ανθρώπων όπως ο Ανατολάκης. Επί τη ευκαιρία, δεν είμαι ψηφοφόρος του ΛΑΟΣ, αν υπονοείς κάτι τέτοιο.
    Και μάθε να μην προσπαθείς να ερμηνεύεις τα πάντα μέσα από τις ιδεοληψίες σου, διότι καταντάει αρρώστια. Μου θυμίζεις κάτι Κνίτες στο σχολείο, δεκαετία '80, που ό,τι και να τους έλεγες στο ταξικό και το τσιτάτο το πήγαιναν. Φιλικά στο λέω, εκτίθεσαι.

  41. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 21/02/2011 00:54:00

    Άρχισα ήδη τα χασμουρητά

  42. Σταύρος avatar
    Σταύρος 21/02/2011 01:10:15

    Δεν με ενδιαφέρει και δεν ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο από το 1975.
    Θα σου πω όμως μπράβο για την υπομονή σου να γράψεις αυτό το ...πόνημα!!!

  43. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 21/02/2011 01:32:18

    Μ.Ο. οφείλω να αναγνωρίσω ότι έφερες νέους φίλους στο antinews με το αθλητικό άρθρο σου ,μερικοι δε γράφουν και καλά ,τους καλοσωρίζω λοιπόν αν και δεν είναι δική μου δουλειά και τους παροτρύνω να σχολιάζουν και πολιτικά άρθρα .

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Αντάμ Παπαντάμ 21/02/2011 11:45:02

      Οφείλεις και μια συγγνώμη για τη βρισιά ή όχι?

  44. factorx avatar
    factorx 21/02/2011 01:46:01

    Δεν ειναι άσχετο με όσα σχολιάζετε εδώ: Η κατάρρευση του πολιτικού συστήματος συνοδεύεται και απο την κατάρρευση του επιπεδου του οικονομικοεπιχειρηματικού κατεστημένου

  45. babis avatar
    babis 21/02/2011 10:49:37

    Αγώνας στο εξωτερικό πριν 2 χρόνια.
    Τοπική ομάδα μεγάλης πόλης με φιλοξενουμενη μία μικρότερη ομάδα αλλά με μεγάλο βαθμολογικό ενδιαφέρον.
    Το γήπεδο γεμάτο.
    Κατά την είσοδο μου στο γήπεδο κανένας έλεγχος, ούτε από αστυνομία, ούτε απο security (αν υπήρχαν) και μου φάνηκε πολύ περίεργο.
    Μέσα στο γήπεδο οι μπύρες πηγαίναν σύννεφο σε πλαστικά ποτήρια (χύμα).
    Μανάδες με παιδάκια και φανατικοί ας πούμε στις γωνίες και των δύο ομάδων.

    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: ΔΕΝ ΑΝΟΙΞΕ ΡΟΥΘΟΥΝΙ!!!

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ!!!

  46. ο ξένος avatar
    ο ξένος 21/02/2011 13:11:29

    Οι -αλα Τσουκαλά- δηλώσεις Μαρινάκη πρέπει να προβληματίσουν.
    Σε τόσο καθαρά στημένο ματς, θα περίμενε κανείς ο πρόεδρος να αποχωρήσει διακριτικά απ΄το γήπεδο με μια τυπική δήλωση ικανοποίησης για τη νίκη της ομάδας του και την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

    Ο Ολυμπιακός αδικήθηκε, γιατί αν έχανε 1-2, όπως θα έπρεπε, δεν θα χάλαγε ο κόσμος, ενώ έτσι όπως έγινε δίνει το τέλειο άλλοθι στο βάζελο να αμφισβητήσει άλλο ένα "κόκκινο" πρωτάθλημα.

  47. Γιάννης_Άλιμος avatar
    Γιάννης_Άλιμος 21/02/2011 14:22:02

    Μικρός προπαγανδιστής Οδυσσέας. Πολύ μικρός...

    • Μικρός Οδυσσέας avatar
      Μικρός Οδυσσέας @ Γιάννης_Άλιμος 21/02/2011 14:53:56

      Γιατί Γιάννη? Τι προπαγανδίζω, να μάθω κι εγώ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.