#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/01/2013 09:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Ο Θρύλος είναι παντού»



«Ο Θρύλος είναι παντού». Μ’ αυτό τον τίτλο ανέβηκε στο facebook η συγκεκριμένη φωτογραφία που δείχνει ένα πιλότο F-16 να έχει σηκώσει το κασκόλ της αγαπημένης του ομάδα και να τον φωτογραφίζει κάποιος συνάδελφός του.

Κάτι τέτοιο βλέπει ο Αλαφούζος και βγάζει αφρούς. Θα αρχίσει πάλι να λέει ότι φταίει η παράγκα ή ότι η διαιτησία των… ουρανών έβαλε το χεράκι της.

Οσο για τον «γαύρο» πιλότο» σίγουρα θα έχει περίοπτη θέση στα γραφεία του Ολυμπιακού και ειδικά στις εξέδρες των επισήμων.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 15/01/2013 08:29:49

    Ὅπως βλέπει ὁ πιλότος τούς ἀνθρώπους στή γῆ,ἔτσι βλέπουμε κι ἐμεῖς τά βαζελοχάνουμα στή βαθμολογία,πολυυυυυυυύ χαμηλά...

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Κυθήριος 15/01/2013 10:51:22

      Πολικό ψύχος Κυθήριε;

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Lichnee 15/01/2013 11:30:56

        Βαρομετρικό χαμηλό...

  2. Lichnee avatar
    Lichnee 15/01/2013 08:38:39

    Photoshop-ια του αίσχιστου είδους!

    • Balafara Hunter avatar
      Balafara Hunter @ Lichnee 15/01/2013 09:59:31

      Δεν είναι Photoshop-ια. Υπάρχει και άλλη φωτογραφία που δείχνει ολόκληρο το F16 και ο AIM-120 Amraam γράφει πάνω του “Special delivery from Tsakas”.

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Balafara Hunter 15/01/2013 11:31:54

        SUPER!!!

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ Balafara Hunter 15/01/2013 16:22:30

        ....from Tsakas ?? xaxaxax, κλαιω απ τα γελια. Που σαι ρε prince Faizal να ριξεις χρημα στην Ελλαδα, να φτιαξεις το αεροδρομιο στη Κρητη, να φτιαξεις μαρινες, να αγορασεις το π. αεροδρομιο στο ελληνικο. Κριμα χασαμε τετοιο επενδυτη.....

  3. Vasilis avatar
    Vasilis 15/01/2013 09:17:19

    @Lichnee Τοσο άσχετος είσαι, τοσα λες. Η φωτο είναι αληθινή, τραβηγμένη το 2006. Αν θες ελα να σου δείξω και τη γνήσια.

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ Vasilis 15/01/2013 12:44:20

      Με τόσες photoshop-ιες που κυκλοφορούν είμαι επιφυλακτικός.
      Άσε που με τα του γαύρου δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα.
      (Η τοπική ομάδα είναι μια χαρά και με καλύπτει πλήρως).
      Τη γνήσια;Είσαι αυτός που την τράβηξε ή ο πιλότος;

      • Απορών avatar
        Απορών @ Lichnee 15/01/2013 15:17:19

        Ο προϊστάμενος PR της ΟΣΦΠ ΑΕ είναι!

        • Lichnee avatar
          Lichnee @ Απορών 15/01/2013 16:31:10

          Whatever όπως θα λέγανε και οι αγγλοσάξονες.

          • Απορών avatar
            Απορών @ Lichnee 15/01/2013 19:54:21

            Αστειευόμουν προφανώς...

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Vasilis 15/01/2013 17:38:21

      Vasilli,δέν εἶναι γνήσια ἡ φωτογραφία,ἄν τό κασκόλ ἦταν δεμένο στή ρουκέτα ἴσως νά ἦταν ἀληθινή...

  4. eugenios avatar
    eugenios 15/01/2013 11:32:09

    αιθεροβαμονες?Μπα!

  5. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 15/01/2013 12:08:28

    Είσαι στο μυαλό κάτι μαγικό

  6. ΣΑΛΟΝΙΚΑ avatar
    ΣΑΛΟΝΙΚΑ 15/01/2013 19:18:49

    ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΟ ΚΑΙ ΟΠΑΔΙΚΟ ΑΡΘΡΟ!!!!!!!ΙΔΙΑ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑ!!!!!!

  7. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 18/01/2013 01:34:29

    Μα το τραγικο θα ειναι να μην ειναι photoshop. Με αυτα ασχολουνται τωρα οι ηρωες μας?