#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/10/2011 13:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Οι πραγματικοί εμίρηδες πάνε ... Καραϊσκάκη



Μπορεί διάφοροι εμίρηδες - κακομοίρηδες να εμφανίζονται ως υποψήφιοι αγοραστές άλλων ομάδων...αλλά οι πραγματικοί Εμίρηδες εμφανίζονται δημοσίως, όπως χθες στο Γήπεδο Καραΐσκάκη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ntinos avatar
    Ntinos 03/10/2011 13:34:50

    Ο Μαρινάκης είναι;

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Ntinos 03/10/2011 13:49:13

      Τόσο αδύνατος;

      • Dee Jay Stelios avatar
        Dee Jay Stelios @ Χαλκιδέος 03/10/2011 14:55:59

        Μήπως είναι ο Λούβαρης?

        • ΕΥΑ avatar
          ΕΥΑ @ Dee Jay Stelios 03/10/2011 15:00:37

          Μήπως η γεροντότερη κι ασχημότερη του χαρεμιού; που για να την εκδικηθεί την πήγε στο Καραϊσκάκη;;;

  2. xriteo avatar
    xriteo 03/10/2011 14:50:01

    Οχι, ο Πατερας ειναι πολυμετοχικουληδες.Μετα τις μπουγατσες με κιμα ερχεται και η σειρα σας(ως συνηθως)Πως ειπατεεεεε;;;;;;;

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ xriteo 04/10/2011 13:13:37

      Αυτό το εεεεεεεε πρέπει να σου έχει μείνει από το γήπεδο όταν δεν σου δίνει πέναλτι ο διαιτητής στην σέντρα?

  3. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 03/10/2011 19:35:37

    Σεντονι απο την διπλανη μπουγαδα ειναι.

  4. Θοδωρής avatar
    Θοδωρής 03/10/2011 20:29:57

    κλαρινιτζής στα πανηγύρια...

  5. Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
    Μακεδόνας Θεσσαλονικιός 03/10/2011 20:33:56

    Παόκι είναι που φόρεσε ανάποδα τη φανέλα.

  6. ΜΠΙΡΣΙΜ avatar
    ΜΠΙΡΣΙΜ 04/10/2011 08:11:47

    ΡΕ ΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΣΑΝ ΤΗ ΜΑΚΑΡΙΤΙΣΣΑ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΓΙΑΥΤΟ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ

  7. Dora avatar
    Dora 04/10/2011 13:29:00

    Απο τα σχολια σας,αντιλαμβανεται κανεις τα εξης: Κακια,ζηλεια,κακεντρεχεια!

    Πως μωρε ξεχωρισατε αν προκειται για αντρα η γυναικα αφου προκειται απλα για μια μουμια τυλιγμενη σε σαβανο????

    • Dee Jay Stelios avatar
      Dee Jay Stelios @ Dora 04/10/2011 16:49:33

      Οχι σάβανο ρε φιλενάδα,κελεμπία είναι....anyway την καλησπέρα μου στο βροχερό να υποθέσω Amsterdam,το τόσο αγαπημένο μου και ας έχω να πάω χρόνια, είναι μια πόλη μαγική και πανέμορφη....

  8. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 04/10/2011 22:32:01

    Παιδιά μή κουράζεστε,κόλπο τοῦ Προέδρου μας εἶναι, νά άπασχολεῖται ὁ κόσμος μέ τόν Σαουδάραβα καί νά μή ζαλίζεται ἀπό τά γκολάκια πού τρώει κάθε εὐγενής ἐπισκέπτης στό Καραισκάκιον ἀπό τή ὀμαδάρα μας.

  9. ΑΧΘΟΣ avatar
    ΑΧΘΟΣ 05/10/2011 20:31:25

    Καλα δεν γνωρίσατε τον Ψωμιάδη; Αφου σηκώθηκε για να κανει νοημα στις αγαπούλες....

  10. karlos avatar