#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
28/07/2012 16:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μια (χοντρή) φάρσα για «ξυπόλητους Έλληνες αθλητές» που έγινε θέμα



(Ανανεωμένο).Όλα ξεκίνησαν από τον προ ημερών ρατσιστικό παραλογισμό με αφορμή το ιντερνετικό «τιτίβισμα» της ελληνίδας πρωταθλήτριας στο τριπλούν Βούλας Παπαχρήστου. Ενας χρήστης του διαδικτύου ειρωνευόμενος τους υποστηρικτές της αθλήτριας που δεν βρήκαν ρατσιστικό το σχόλιό της, έγραψε: «''Το Ολυμπιακό χωριό έχει γεμίσει με ξυπόλητους Ελληνες αθλητές. Μόλις τους βλέπουμε κάνουμε τους μαλ..ες, γιατί φοβόμαστε ότι θα μας ζητήσουν δανεικά'', δήλωσε η σημαιοφόρος της Γερμανίας Νατάσα Κέλερ, που λίγο αργότερα, υπό τον θόρυβο που προκλήθηκε στα social media, ξεκαθάρισε: ''Σέβομαι όλους τους ανθρώπους, δεν έχω ανάμηξει με την πολιτική''» (σ.σ: η λάθος ορθογραφία στη λέξη «ανάμιξη», ειρωνευόταν προφανώς το ανάλογο «μαργαριτάρι» της Παπαχρήστου).

Η δυνατότητα που παρέχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να αναπαράξει κάποιος οτιδήποτε του αρέσει, μετέτρεψε το συγκεκριμένο σχόλιο σε… «είδηση», καθώς από τη στιγμή που το σχόλιο χάθηκε από τα «χέρια» του δημιουργού του, χάθηκε και η προϊστορία των μηνυμάτων και μαζί του χάθηκε και το (όποιο) αστείο. Η πρωτοτυπία του συγκεκριμένου σχολίου επέτρεψε σε κάποια μπλογκ να το θεωρήσουν γεγονός και να το καταγράψουν ως τέτοιο. Ακολούθησαν τα υπόλοιπα μπλογκ και άρχισε η διαδικασία της αναπαραγωγής, μέχρι να φτάσουμε στο σημείο να υπάρξουν ακόμη και δημοσιογραφικοί οργανισμοί που έπεσαν στην παγίδα! Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του ιντερνετικού κολοσσού της Yahoo, η οποία εμπιστευόμενη μια πηγή ειδήσεων, δημοσίευσε επίσης την… είδηση! Εντυπωσιακό δε, είναι ότι ανακοίνωση για το θέμα έβγαλε και η... Χρυσή Αυγή, ζητώντας να ανακληθεί η αθλήτρια εξαιτίας της εντελώς ανύπαρκτης δήλωσής της!

«Προχθές απέδωσα κάποιες φανταστικές δηλώσεις στη σημαιοφόρο της γερμανικής αποστολής Νατάσα Κέλερ για τους ξυπόλητους Ελληνες, διασκεδάζοντας με τη φαγωμάρα μας για το ρατσιστικό ανέκδοτο της Παπαχρήστου. Αν δημιουργηθεί διπλωματικό επεισόδιο και μας πετάξουν εκτός Ευρώπης, θέλω να ξέρετε ότι το κατάφερα με 120 λέξεις καθαρής ιντερνετικής πλάκας... » ήταν το σημερινό σχόλιο του χρήστη του Facebook που προκάλεσε μέχρι και… «αναστάτωση στο Ολυμπιακό Χωριό» όπως έγραψε έγκυρο (κατά τα άλλα) αθλητικό σάιτ της χώρας.

Οπως φάνηκε, οι αποδέκτες της ειρωνίας, όχι μόνο δεν την κατανόησαν, αλλά πίστεψαν ότι υπάρχει ένα γεγονός που τους «δικαιώνει».

Γ. Παναγιωτάς στο Βήμα

Τι έγραφε χθες το ΕΘΝΟΣ


Αγανάκτηση εξέφρασε η Γερμανική Ολυμπιακή Επιτροπή (ΓΟΕ) διότι "άγνωστοι" φέρεται να ανάρτησαν μέσα από τον λογαριασμό της σημαιοφόρου της γερμανικής ομάδας, Νατάσα Κέλερ, στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης Twitter, μηνύματα τα οποία προσβάλλουν τους Έλληνες.

Ο λογαριασμός που διατηρούσε η σημαιοφόρος, παίκτρια του χόκεϊ, Νατάσα Κέλερ, στον ιστότοπο αυτό έκλεισε, ενώ δεν επιτρέπεται πλέον να δημοσιεύονται σχόλια στον λογαριασμό της σε έναν άλλο δημοφιλή ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook, μετά την πειρατεία στο Twitter, σύμφωνα με την ΓΟΕ.

"Είναι εξοργιστικό το ότι άγνωστοι αμαυρώνουν τις γερμανοελληνικές σχέσεις. . . Όποιος βρίσκεται πίσω από αυτήν (την ενέργεια) θα έπρεπε να ντρέπεται. Είναι μια θλιβερή πράξη η οποία δεν αξίζει περαιτέρω σχολιασμό", ανέφερε ο επικεφαλής της γερμανικής ολυμπιακής αποστολής, Μίκαελ Φέσπερ, ο οποίος ενημέρωσε την ολυμπιακή αποστολή της Ελλάδας για το ζήτημα.

Η Ολυμπιακή αποστολή της Γερμανίας, επισημαίνει ότι σέβεται τους Έλληνες αθλητές και αθλήτριες και μάλιστα σε ένδειξη καλής θέλησης, αντιπροσωπεία της, επισκέπτεται το απόγευμα, το αρχηγείο της ελληνικής αποστολής στο Λονδίνο.

Να σημειωθεί ότι σήμερα το πρωί, κυκλοφόρησε σε ελληνικές ιστοσελίδες, η φήμη ότι η Γερμανίδα αθλήτρια, έγραφε στο twitter για «ξυπόλητους Έλληνες αθλητές» που βρίσκονται στο Ολυμπιακό Χωριό.

http://www.ethnos.gr/

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 27/07/2012 21:16:39

    1. Kάποιος...χάκερ της έκλεψε τους κωδικούς και το πόσταρε.
    2. Το πόσταρε η ίδια.

    Η γερμανική ΟΕ μάς λέει το 1.
    Καταλάβαμε...
    Η διαφορά της σοβαρής χώρας που προστατεύει ακόμη και με κωμικές δικαιολογίες την αθλήτριά της( Γερμανία) και της έρμης Ελλάδας με τους καταδότες σπιούνους τύπου Παπαδόπουλου ( εκπρόσωπος τύπου ΔΗΜΑΡ), Συριζαίων και λοιπών θλιβερών.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Kώστας ΜΠ 27/07/2012 21:35:56

      !!!

    • Εύα avatar
      Εύα @ Kώστας ΜΠ 27/07/2012 21:56:56

      Έτσι ακριβώς

      • ΔΚ avatar
        ΔΚ @ Εύα 27/07/2012 22:40:00

        Τι «έτσι ακριβώς»; Πόσο θύματα είστε; ΠΟΤΕ δεν υπήρξε τέτοιο μήνυμα. Γράφει κάποιος μια ψευτιά και όλοι αμέσως να τη στείλετε στα πέρατα της οικουμένης χωρίς έλεγχο για την αρχική πηγή. Επειδή κάποιοι Γερμανοί πολιτικοί είναι βλάκες θα αρχίσουμε να βλέπουμε φαντάσματα παντού; Έλεος.

        • Εύα avatar
          Εύα @ ΔΚ 27/07/2012 22:44:44

          Δε σχολιάζω το μνμ που μπορεί ή όχι να έστειλε κάποιος αθλητής..σχολιάζω την αντιμετώπισή του από το κράτος..
          ΥΓ: Ίσα ίσα..στηρίζω τη γερμανική αγορά αυτοκινήτων...

        • Kώστας ΜΠ avatar
          Kώστας ΜΠ @ ΔΚ 27/07/2012 22:49:22

          Θύματα;
          Μήπως αγνοείτε κάποια πράγματα;
          Η ΓΟΕ έβγαλε ανακοίνωση κύριε μου.
          Διαβάστε την πριν μας χαρακτηρίσετε τόσο ευγενικά.
          Μιλάει για ..."κάποιους που βρίσκονται πίσω από ΕΝΕΡΓΕΙΑ". Δεν μιλάει για φήμη που κάποιοι αναπαρήγαγαν.
          "Η Γερμανική Ολυμπιακή Επιτροπή (ΓΟΕ) εξέφρασε αγανάκτηση διότι "άγνωστοι" φέρονται να ανάρτησαν μέσα από τον λογαριασμό της σημαιοφόρου της γερμανικής ομάδας στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης Twitter μηνύματα τα οποία προσβάλλουν τους Έλληνες.

          Ο λογαριασμός που διατηρούσε η σημαιοφόρος, Νατάσα Κέλερ, στον ιστότοπο αυτό έκλεισε, ενώ δεν επιτρέπεται πλέον να δημοσιεύονται σχόλια στον λογαριασμό της σε έναν άλλο δημοφιλή ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook, μετά την πειρατεία στον λογαριασμό της στο Twitter, σύμφωνα με την ΓΟΕ.
          "Είναι εξοργιστικό το ότι άγνωστοι αμαυρώνουν τις γερμανοελληνικές σχέσεις. . . Όποιος βρίσκεται πίσω από αυτήν (την ενέργεια) θα έπρεπε να ντρέπεται. Είναι μια θλιβερή πράξη η οποία δεν αξίζει περαιτέρω σχολιασμό", ανέφερε ο επικεφαλής της γερμανικής ολυμπιακής αποστολής, Μίκαελ Φέσπερ"
          http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=163714&catID=6

        • Γιώργος1 avatar
          Γιώργος1 @ ΔΚ 27/07/2012 23:18:08

          Κοτζάμ ανακοίνωση της ΓΟΕ, δεν την βλέπεις; Βγήκε τέτοιο μήνυμα, αλλά λέει δεν το έγραψε η Κέλερ, αλλά χάκερς της έκλεψαν τους κωδικούς και έγραψαν αυτοί το μήνυμα με τους ξυπόλυτους...

          • ψυχραιμια avatar
            ψυχραιμια @ Γιώργος1 28/07/2012 01:22:58

            Ανακοινωση απο το ΑΠΕ - Αθηναικο Πρακτορειο Ειδησεων που μοιρασθηκε σε ολες τις ελληνικες εφημεριδες,δηλαδη απο ελληνικο μεσο - άρα εκ των προτερων υποπτο ψευτιας.
            Η Γκαρντιαν απο κατω λεει για σκετο ψεμα.

    • voter avatar
      voter @ Kώστας ΜΠ 27/07/2012 22:33:17

      Αυτοί οι τύποι της ΕΟΕ , Κούβελος , Καπράλος κλπ εξαιρούνται ??

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Kώστας ΜΠ 27/07/2012 22:44:04

      Τι καταδότες? Καταδίδεις κάτι που υφίσταται, όχι φαντάσματα που γεννάει το αρρωστημένο σου μυαλό! Χάρη στους Παπανδρέου, Παπαδόπουλους και λοιπούς κομπλεξικούς μικροκομματάρχες, "Έλληνας" σημαίνει πλέον διεθνώς "λαμόγιο", "ρατσιστής" και ντοπαρισμένος!
      ΕΥΓΕ!!! Περάστε να εισπράξετε την αμοιβή σας από τον "πατερούλη"!

    • Καρεότης avatar
      Καρεότης @ Kώστας ΜΠ 27/07/2012 22:45:58

      Εχεις διαβάσει την ανακοίνωση της Γερμανικής ομοσπονδίας;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Kώστας ΜΠ 28/07/2012 01:18:51

      Δεν λεει αυτο.Αυτη ειναι η μεταφραση του Εθνους.
      Αυτο που λενε οι Γερμανοι ειναι αυτο.
      http://www.guardian.co.uk/sport/2012/jul/27/london-2012-tweet-greeks-cowardly-fake?newsfeed=true
      που λεει καθαρα οτι ηταν cowardly fake ,ενα δειλο ψεμα.Ουτε χακεμα ,ουτε τιποτα.
      Μην πιστευετε ελληνικες εφημεριδες ,μην πιστευετε ελληνικα μπλογκ ,μην πιστευετε τιποτα ελληνικο που λεγεται για ξενους αν δεν το δειτε γραμμενο σε ξενο εντυπο αυθεντικα.

      • Lichnee avatar
        Lichnee @ ψυχραιμια 28/07/2012 03:10:26

        "Μην πιστευετε ελληνικες εφημεριδες ,μην πιστευετε ελληνικα μπλογκ ,μην πιστευετε τιποτα ελληνικο που λεγεται για ξενους αν δεν το δειτε γραμμενο σε ξενο εντυπο αυθεντικα."

        Ουαου!!!!Η thought police σε όλο της το μεγαλείο!

    • ANORFOGRAFOS avatar
      ANORFOGRAFOS @ Kώστας ΜΠ 28/07/2012 22:10:05

      αυτο καταλαβες εσυ θες να πεις,

  2. Ιωσήφ Παναγοωτίδης avatar
    Ιωσήφ Παναγοωτίδης 27/07/2012 22:05:57

    Οι Γερμανοί μπορούν να λένε ότι θέλουν γιατί έχουν πολιτικούς. Σε αυτόν τον άμοιρο τόπο τα λαμόγια δείχνουν " απέναντι" για να στρέψει ο λαός το βλέμμα του απο πάνω τους!!Εδώ ο προθυπουργός μας μας είπε απατεώνες και έιναι ακόμη βουλευτής και τον πληρώνουμε!!!

  3. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 27/07/2012 22:28:42

    Οι πάσης φύσεως Κουβελοι πάνε με το ζόρι να κάνουν τη Χρυσή Αυγή κυβέρνηση!

    Ε ,θα το δουμε κι'αυτό!

  4. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 27/07/2012 22:36:28

    Προστατεύουν την αθλήτρια τους,καλά κάνουν.

  5. man8os avatar
    man8os 27/07/2012 22:37:12

    Αυτα να ελεγε η Παπαχριστου.

  6. Καρεότης avatar
    Καρεότης 27/07/2012 22:44:53

    Λοιπόν ,παμε ξανά, το συγκεκριμένο TWEET ειναι μια πλάκα μεταξυ δυο Ελλήνων δημοσιογράφων. Μπήτε στο sport24.gr να σας φύγουν οι απορίες.

    • Kώστας ΜΠ avatar
      Kώστας ΜΠ @ Καρεότης 27/07/2012 22:52:04

      http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=163714&catID=6

    • Iωάννης34 avatar
      Iωάννης34 @ Καρεότης 27/07/2012 23:11:06

      Καλά μην τρελαίνεσαι.Και εμείς δεν το λάβαμε "πατριωτικά'' να βγούμε να καίμε βιβλία!

  7. ANORFOGRAFOS avatar
    ANORFOGRAFOS 27/07/2012 23:06:42

    μισο λεπτο καταρχην αν δεν ειναι ραδιο αρβιλα και ειναι αληθεια μας πειραζει ετσι δεν ειναι? που μας ειπε ξυπολυτους.Που ειναι το χιουμορ ολων αυτων που τοσες μερες λεγανε οτι η δικια μας αθλητρια εκανε χιουμορ με την παρεα της!Οταν πεφτουμε θυμα ρατσισμου εμεις ως ελληνες δεν μας αρεσει αν ειναι ομως κανα ρατσιστικο αστειακι για κανενα αφρικακο αμερικανο κινεζο κτλ δεν πειραζει χιουμορ ηταν μαλιστα

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ ANORFOGRAFOS 27/07/2012 23:19:04

      Το ίδιο πράμα είναι, ρε φίλε;

  8. evola avatar
    evola 28/07/2012 00:36:42

    Οι Γερμανοί δεν ειναι ντορακιας κουβελος! Άκου αρχηγός ,με τι προσφορά στον αθλητισμό;αν θυμαμαι στη φοβερή άθλημα των αλόγων!!!!που οποίος έχει εκατομμύρια αγοράζει κ μετάλλια και άλογα !!!αιδως αχρειοι

  9. Lichnee avatar
    Lichnee 28/07/2012 00:49:42

    Μου αρέσει που κάποιοι που από εχθές προσπαθούσαν να κάνουν το άσπρο-μαύρο ότι δεν υπήρξε τέτοιο μήνυμα κλπ αντί να το βουλώσουν,να το ράψουν με ντίζα και να κολλήσουν και ένα έμπλαστρο από επάνω,μιλάνε ακόμα!Ακόμα δεν σας ήρθε η γραμμή από τα κεντρικά να αλλάξετε τροπάριο;

    Όχι,κύριε anorfografe,δεν ενοχλεί το σε ποιους απευθύνεται αλλά το ότι οι ΓΟΕ κάλυψε την αθλήτρια ενώ εδώ όλοι οι σκ....κέφαλοι καρατόμησαν την Παπαχρήστου για ένα πολύ πιο ελαφρύ σχόλιο.
    (Ορίζω την βαρύτητα με βάση το ότι το μεν της Παπαχρήστου ήταν γενικό και αμφίσημο,ενώ το δε της Koeller ήταν επιθετικό ως προς συγκεκριμένη χώρα και εθνότητα,ο ορισμός δηλαδή του racial hate.)

  10. makis avatar
    makis 28/07/2012 01:04:27

    Οι καλύτερες ατάκες για την τελετή έναρξης της Ολυμπιάδας του Λονδίνου http://shar.es/vm60h

  11. TARAMAS avatar
    TARAMAS 28/07/2012 01:10:56

    Από τους Δημήτρη Ζακχαίο και Γιάννη Φιλέρη που επινόησαν το ψεύτικο post:

    "Δεν είναι αλήθεια (πιστέψτε το)
    Να εκληφθεί, δηλαδή, ως πραγματική μια δήλωση της Γερμανίδας σημαιοφόρου, που δεν την έκανε ποτέ. Να αναπαραχθεί, να γίνει "θέμα", να σχολιάζουν οι Έλληνες στα διάφορα φόρα. Τι να πώ; Χάνω και τα λόγια μου, καμιά φορά, σε αυτή τη χώρα, όπου είναι πολύ δύσκολο, πλέον, να κρατηθεί ένα ίχνος σοβαρότητας ή να ανιχνευτεί το χιούμορ, είτε είναι καλό, είτε άσχημο, είτε ανόητο, όπως ενδεχομένως να ήταν το δικό μου και του Δημήτρη.

    Θα το ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ μια ακόμη φορά. Η κυρία Κέλερ δεν έκανε ΚΑΜΙΑ δήλωση σαν αυτή που υποτίθεται ότι σχολιάζεται έντονα στο ραδιόφωνο, στο διαδίκτυο και όπου αλλού. Αφήστε την κοπέλα ήσυχη! Αλλά επειδή το "κακό" είχε ήδη γίνει (με τα υβριστικά σχόλια να δίνουν και να παίρνουν) η Κέλερ κατέβασε τον λογαριασμό της στο twitter!

    ΥΓ1: Έχει και η γελοιότητα όρια, αλλά μη ...βγει κανένα κόμμα και εκδώσει ανακοίνωση. Fake είναι παιδιά. Ψεύτικα... Πώς το λένε; Κύριοι της "Χ.Α"που δεν σας πρόλαβα, μη διαβάζετε πολύ ιντερνετ. Σας μπερδεύει!"

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ TARAMAS 28/07/2012 01:26:19

      Δες το link με την ανακοίνωση της ΓΟΕ από επάνω και μην αναπαράγεις εσύ ψεύτικες ειδήσεις.Η Γερμανολαγνεία να έχει όρια!

      • Καρεότης avatar
        Καρεότης @ Lichnee 28/07/2012 02:09:44

        Η βλακεία δεν έχει όρια

        • Lichnee avatar
          Lichnee @ Καρεότης 28/07/2012 02:31:32

          Συμφωνώ.Κοιτάζεσαι στον καθρέφτη;

          • Καρεότης avatar
            Καρεότης @ Lichnee 28/07/2012 02:47:04

            Δέχομαι την πρόκληση
            Αν το tweet είναι υπαρκτό τότε είμαι βλάκας.
            Αν είναι ανύπαρκτο τότε εισαι εσύ βλάκας

          • Lichnee avatar
            Lichnee @ Καρεότης 28/07/2012 02:56:24

            Thumbs up

  12. TARAMAS avatar
    TARAMAS 28/07/2012 01:12:17

    Να δω τι θα πείτε τώρα.

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ TARAMAS 28/07/2012 01:21:48

      Αυτό
      http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=163714&catID=6
      Μήπως και η ΓΟΕ επινόησε το post;

  13. TARAMAS avatar
    TARAMAS 28/07/2012 01:13:10

    Που αποδείχτηκε ότι ήταν ψεύτικο και λέγατε αηδίες.

  14. BILL avatar
    BILL 28/07/2012 01:19:31

    ΡΕ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ ΧΑΖΟΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ ΤΑ ΞΑΔΕΡΦΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ

  15. TARAMAS avatar
    TARAMAS 28/07/2012 01:22:38

    Ούτε η ΓΟΕ δήλωσε όσα λέει το "ρεπορτάζ" για χάκερς και αηδίες. Τελικά όλα στη χώρα αυτή είναι μούφα, οι ειδήσεις, η οργή, ο πατριωτισμός, η σοβαρότητα και η παιδεία. Μου θέλετε και ίντερνετ αστοιχείωτοι...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ TARAMAS 28/07/2012 01:28:27

      Οχι μονο Ελληνες δημιουργησαν το θεμα,οχι μονο εγχωριοι θερμοαιμοι εβριζαν την ξενη αθλητρια για λογους που οι ιδιοι δημιουργησαν αλλα και το επισημο πρακτορειο του κρατους ,το ΑΠΕ μετεδωσε ετσι την ειδηση απο τη Γερμανικη Ομοσπονδια για να ψιλοκαλυψει τους υβριστες γραφοντας διαφορα για χακεμα και ολοι τωρα τα αναμεταδιδουν.

    • Lichnee avatar
      Lichnee @ TARAMAS 28/07/2012 01:31:34

      Και το Έθνος αστοιχείωτο;
      Μπράβο!Οι γερμανολάγνοι θα πουλήσετε τα πάντα για υπερασπιστείτε την πατρίδα σας τη Γερμανία έτσι;Ή μήπως το αφεντικό πλήρωσε αγαπητό τρολάκι να κάνεις το άσπρο - μαύρο;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Lichnee 28/07/2012 01:41:54

        Γιατι εσυ εχεις σε μεγαλη υποληψη το Εθνος;
        Αλλα δεν ειναι θεμα Εθνους.Η ειδηση μοιρασθηκε απο το επισημο πρακτορειο του κρατους,το Αθηναικο Πρακτορειο και ειχε διαφορα περι χακεματος για να καλυψει την ελληνικη καφριλα.
        Η ανακονωση των Γερμανων λεει άλλα.
        http://newsletter.dosb.de/newsletter/newsletter.php?id=3493&html=1


        gefalschten Twitter - Eintrag = ψευδες μηνυμα τουιττερ.
        Ψευδες,ψεμα σκετο ουτε χακεμα ουτε τιποτα.

        • Lichnee avatar
          Lichnee @ ψυχραιμια 28/07/2012 02:19:23

          Όχι,αλλά είναι επαγγελματική εφημερίδα,η οποία όσο και αν την έχω σχετίσει με θέματα προπαγάνδας (κυρίως υπέρ συγκεκριμένου πολιτικού χώρου) είναι πιο αξιόπιστη από ένα blog που μπορεί να εκφράζει προσωπικές απόψεις.
          Επίσης όπως λες,το αναπαρήγαγε το ΑΠΕ που είναι και επίσημο πρακτορείο.
          Ξέρω γερμανικά και το διάβασα.Αυτό που λες είναι (και πάλι) διφορούμενο.Ένα "hacked account" μεταδίδει gefalschten Twitter – Eintrag.Στην συγκεκριμένη είδηση μεταδίδεται κυρίως η απάντηση σε προσπάθεια να μειωθεί το γεγονός και να μη δοθεί συνέχεια καθώς οι άνθρωποι θέλουν να υπερασπιστούν (καλύψουν) την αθλήτριά τους σε αντίθεση με τους εδώ κανίβαλους.Αυτό είναι το δικό μου πρόβλημα και αυτή είναι η πραγματική διάσταση του θέματος.
          Δεν υπάρχει θέμα ελληνικής καφρίλας εδώ αλλά θέμα καφρίλας γενικά.Καφρίλας από μεριάς μιας αθλήτριας που έγραψε ένα κρύο αστείο και καρατομήθηκε για να ικανοποιηθούν όλοι οι θολοκουλτουριάρηδες εδώ και καφρίλας καλυμμένης από πλευράς τηε γερμανίδας αθλήτριας που οι ίδιοι θολοκουτουριάρηδες υπερασπίζονται με τη ζωή τους γιατί κατηγόρησε την Ελλάδα που τόσο μισούν.

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ Lichnee 28/07/2012 02:24:11

        Τι έγινε, πλάκωσε η ΧΑ να μας πει τι εστί Έθνος;

        • Lichnee avatar
          Lichnee @ TARAMAS 28/07/2012 02:30:28

          Έθνος = εφημερίδα.
          Lichnee - XA;Μπααααααα.Δεν νομίζω.Ούτε από έξω από τα γραφεία δεν έχω περάσει...

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Lichnee 28/07/2012 02:39:37

            Ξέρεις αγγλικά; Μπορείς να διαβάσεις τι λενε τα ξένα πρακτορεία ότι δήλωσαν οι γερμανοί; μπορείς να καταλαβεις ότι στο Εθνος και σε όλα τα ελληνικα site αναδημοσιεύεται το ψέμμα του ΑΠΕ; Σε νοιάζει να το ψάξεις η βολευεσαι έτσι;

            Factor μήπως θα έπρεπε να αλλάξει το περιεχόμενο του ψευδούς ρεπορτάζ; υπάρχουν όργανα δεοντολογίας για τους δημοσιογράφους σ αυτή τη χωρα;

          • factorx avatar
            factorx @ TARAMAS 28/07/2012 02:48:40

            γιατί να το αλλάξω; δικό μας είναι; Νομίζω οτι εξαντλήσατε εσείς το θέμα. Εμείς όταν αναδημοσιεύουμε κάτι το κάνουμε και για να γίνει σχολιασμός

          • Lichnee avatar
            Lichnee @ factorx 28/07/2012 02:49:58

            +1000

          • Lichnee avatar
            Lichnee @ TARAMAS 28/07/2012 02:53:55

            "Factor μήπως θα έπρεπε να αλλάξει το περιεχόμενο του ψευδούς ρεπορτάζ; υπάρχουν όργανα δεοντολογίας για τους δημοσιογράφους σ αυτή τη χωρα;"

            Να και οι απειλές του στυλ "γράψε ότι θέλουμε αλλίως..."...Τώρα με έπεισες πόσο "ψευδές" είναι το δημοσίευμα του ΑΠΕ.....Thought police!

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Lichnee 28/07/2012 03:00:12

            Για τους φτωχούς τω πνεύματι να εξηγήσω ότι θέμα δεοντολογίας υπάρχει για το ΑΠΕ, όχι φυσικά για το antinews που αναδημοσίευσε.

          • Lichnee avatar
            Lichnee @ TARAMAS 28/07/2012 03:19:49

            Ναι αλλά τις απειλές τις έστρεψες προς τα εδώ και ζήτησες να αλλάξει και το περιεχόμενο.

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ TARAMAS 28/07/2012 03:26:31

            Πάντα φοράς παραμορφωτικσ γιαλιά όταν διαβαζεις; πόσο κακόπιστος μπορει να ειναι κανείς όταν θεωρεί οτι απειλούνται με δεοντολογία όχι αυτοί που κατασκεύασαν την είδηση αλλά αυτοί που καλόπιστα την αναδημοσιευσαν και μάλιστα αφού προερχόταν από "έγκυρο" πρακτορείο;

      • ANORFOGRAFOS avatar
        ANORFOGRAFOS @ Lichnee 28/07/2012 22:16:49

        του μπομπολα αναγνωστης εισαι οκ ,καταλαβα

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ TARAMAS 28/07/2012 01:36:29

      ΤΑRAMAS χαλάρωσε λιγάκι ..ο Βέσπερ (επικεφαλής της ΓΟΕ) όντως παραδέχτηκε ότι υπήρξαν σχόλια εναντίον των Ελλήνων στους λογαρισμούς της Κελλερ, για αυτό και αυτοί οι λογαριασμοί έκλεισαν. Άρα γεγονότα και δηλώσεις υπήρξαν, δες εδώ http://www.inews.gr/135/H-germaniki-olybiaki-epitropi-goeepivevaionei-oti-ypirxe-to-tweet-tis-keler-vinteo.htm (είναι φρέσκο λινκ).
      Η δική μου απορία είναι τι λέει η σημαιοφόρος για όλα αυτά ; έκανε καμία δήλωση ;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ roadrunner 28/07/2012 02:03:08

        Το Link που εβαλες ειναι ελληνικο και αρα εκ προοιμιου ψευδες.
        Ολες οι ελληνικες εφημεριδες και τα ελληνικα σαιτ εχουν παρει αυτουσια την ειδηση απο το Αθηναικο Πρακτορειο που τη στριβει ετσι ωστε να καλυψει την ελληνικη καφριλα.
        Παραπανω εχω βαλει δυο λινκ : ενα απο την αγγλικη εφημεριδα Γκαρντιαν και ενα αλλο απο τη Γερμανικη Ομοσπονδια.Και τα δυο γραφουν για ψευτικο μηνυμα ,σκετο ψευτικο - ουτε χακεμα ουτε τιποτα.
        Ζουμε δυστυχως σε μια χωρα "εθνικων" ψευτων.

        • Lichnee avatar
          Lichnee @ ψυχραιμια 28/07/2012 02:20:35

          Και ανθελλήνων...

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Lichnee 28/07/2012 02:22:39

            Ρε φίλε το έθνος είσαι συ και ότι μαιμουδιά μας σερβίρεις; Αυτό θα πει μεγαλομανία... Είστε τόσο ανίκανοι να κάνετε μια απλή ανεύρεση στο ίντερνετ ή μας δουλεύετε ψιλό γαζί στην προπαγάνδα;

          • Lichnee avatar
            Lichnee @ TARAMAS 28/07/2012 02:27:59

            Έγινε ρε φίλε.
            Ότι είπε το αφεντικό είναι σωστό.
            Όταν γράφει μ...α ένας Έλληνας πρέπει να καρατομείται.Όταν ένας γερμανός είναι ελληνική καφρίλα.ΟΚ.
            Ότι πεις εσύ...
            Και γιατί να πιστέψω το τι γράφουν οι γερμανοί που στο κάτω-κάτω τους συμφέρει να λήξει το θέμα εδώ;
            Σαν και τους δικούς μας είναι να καρατομούν αθλητές λόγω λογοκρισίας και "μη υγειών κοινωνικών φρονημάτων";

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Lichnee 28/07/2012 02:48:32

            Ούτε σου λέει τίποτα ότι οι ίδιοι οι δύο ελληνες που επινόησαν το ψεύτικο μήνυμα το ομολογούν οι ίδιοι και έχουν φωτό τα συκεκριμενα μηνύματα στο σπορ24. Αν δε συμφωνεί η πραγματικότητα με ότι θέλουμε να πιστεύουμε, τόσο το χεροτερι για την πραγματικότητα ε;

          • Lichnee avatar
            Lichnee @ TARAMAS 28/07/2012 03:22:43

            Το γεγονός ότι οι κύριοι αυτοί διαψεύδουν ΜΕΤΑ το θόρυβο που προκλήθηκε βρωμάει από χιλιόμετρα.Όταν κάνεις ένα αστείο το αναφέρεις 1-2 tweets πιο κάτω.Και όχι 1 μέρα μετά και αφού το ΑΠΕ έχει μεταδώσει την είδηση και (όπως ο ίδιος λέει μετά από επικοινωνία με φίλο του γερμανό αθλητή).
            Άστο λοιπόν γιατί εδώ βρωμάει η μαιμουνιά!

        • Iωάννης34 avatar
          Iωάννης34 @ ψυχραιμια 28/07/2012 02:44:20

          Απίστευτη η ψυχραιμία.Πιο αταίριαστο ψευδώνυμο δεν μπορούσες να βρεις;
          ''Το γράφει ελληνικό σάιτ=ψέμα
          το γράφει ξένη εφημερίδα=γεγονός''
          Ψύχραιμο επιχείρημα,με έπεισες!!

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Iωάννης34 28/07/2012 02:51:10

            Οτι οι ίδιοι οι δύο ελληνες που επινόησαν το ψεύτικο μήνυμα το ομολογούν οι ίδιοι επώνυμα και έχουν φωτό τα συκεκριμενα μηνύματα στο σπορ24, σου λέει τίποτα η αυτούς τους πλήρωσε η Μερκελ;

          • Lichnee avatar
            Lichnee @ TARAMAS 28/07/2012 03:33:10

            Βρε φίλε μου,οι γερμανοί έχουν συμφέρον να λήξει το θέμα είτε λέγοντας ότι είναι ψευδές το μήνυμα είτε ότι κάποιοι έλληνες (ναι πάλι αυτοί φταίνε) το έφτιαξαν(και ήμουν σίγουρος ότι θα υπήρχαν εθελοντές να πάρουν αυτό το ρόλο).Οι άγγλοι της guardian το ίδιο γιατί δεν θέλουν τέτοια σκάνδαλα λίγο πριν την (άθλια) κατα τη γνώμη μου τελετή έναρξης των αγώνων.Οπότε τι το ψάχνεις περαιτέρω;
            Φυσικά και θα διαψεύδονταν η είδηση από όλες τις μπάντες καθώς οι γερμανοί δεν είναι κανίβαλοι σαν τη ΡΗΜΑΔ εδώ πέρα να ζητούν το κεφάλι του κάθε αθλητή που γράφει ότι κουτουράδα του έρθει και θα τον καλύψουν με κάθε τρόπο.Ακόμα και βάζοντας κάποιους (επώνυμα) να πουν ότι ναι εμείς το κάναμε,αφήστε τους αθλητές στην ησυχία τους τώρα.

        • Kώστας ΜΠ avatar
          Kώστας ΜΠ @ ψυχραιμια 28/07/2012 03:01:43

          "Το Link που εβαλες ειναι ελληνικο και αρα εκ προοιμιου ψευδες."

          Δεν ντρέπεσαι καθόλου;

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ roadrunner 28/07/2012 02:20:46

        Γιατί αναμεταδίδεις μια ψευδή είδηση; Τι δεν κατάλαβες, το ΑΠΕ ΨΕΥΔΕΤΑΙ δεν είπαν κάτι τέτοιο οι Γερμανοί. Δες τι λένε τα ξένα πρακτορεία, αυτά που λες είναι οι μαιμουδιές του ΑΠΕ, που αναμεταδίδονται από δεκάδες ελληνικά site. Πήγαινε στην πηγή να δεις τι είπαν. Έλεος πια!

        • Lichnee avatar
          Lichnee @ TARAMAS 28/07/2012 02:29:04

          Ναι το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων της χώρας ψεύδεται και όχι αυτοί που έχουν συμφέρον να ξεχαστεί ανώδυνα το θέμα.ΟΚ.

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Lichnee 28/07/2012 02:42:10

            Ναι εντάξει όλος ο κόσμος θέλει να καλύψει τους γερμανούς, αγγλοι, γάλλοι, πορτογαλλοι, μόνο το ΑΠΕ τα λέει καλά. Γιατί δεν πας στην πηγή, δε σε συμφέρει;

          • Lichnee avatar
            Lichnee @ TARAMAS 28/07/2012 02:48:48

            Πήγα.Απλά το μήνυμά μου ακόμα δεν πέρασε το moderation που αναφέρομαι σε αυτό οπότε και το ξαναγράφω.
            "Ξέρω γερμανικά και το διάβασα.Αυτό που λες είναι (και πάλι) διφορούμενο.Ένα “hacked account” μεταδίδει gefalschten Twitter – Eintrag.Στην συγκεκριμένη είδηση μεταδίδεται κυρίως η απάντηση σε προσπάθεια να μειωθεί το γεγονός και να μη δοθεί συνέχεια καθώς οι άνθρωποι θέλουν να υπερασπιστούν (καλύψουν) την αθλήτριά τους σε αντίθεση με τους εδώ κανίβαλους."

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ Lichnee 28/07/2012 03:40:48

            Αντε ας πούμε ότι μπερδευτηκες στη μετάφραση. Οι δυο ελληνες που δηλώνουν επώνυμα ότι δημιούργησαν το θέμα; τα μηυματα τους που το αποδεικνύουν; Που είναι οι φωτό με τα μηνύματα απο το λογαριασμό της γερμανιδας; Όταν η Παπαχρήστου κατέβασε τα μηνυματα είχαν μείνει οι φωτογραφίες να αποδεικνύουν την ύπαρξη τους. Εδώ που είναι; Κι όταν η πρώτη αναφορά της δήθεν ύπαρξης αυτών το μηνυμάτων ανιχνεύεται στον Δημήτρη Ζακχαίο τι άλλη απόδειξη θέλεις; Βρες πρώτα το μήνυμα -φάντασμα και μετά μιλα.

          • Lichnee avatar
            Lichnee @ TARAMAS 28/07/2012 10:46:44

            Σε παραπέμπω στο σχόλιο της 28/07/2012 στις 3:33 am

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ TARAMAS 28/07/2012 17:27:04

            Πετάει ο γάιδαρος; Βρες μου πρώτα φωτο από το μήνυμα που υποτίθεται ότι έστειλε η γερμανίδα και μετά πες ότι θες. Προς το παρόν, στηρίζεσαι στο ΤΙΠΟΤΑ. Χωρίς μήνυμα πουθενά, με αποδεδειγμένα λάθος μεταφράσεις του ΑΠΕ (βρες που λένε οι Γερμανοί για χάκερς), με λάσπες προς τους ίδιους που έκαναν το fake μήνυμα σαν αστείο (και που είναι επώνυμοι δημοσιογράφοι σε αθκητικό site) και που έχουν και τα μηνύματα να το αποδεικνύουν.

          • Lichnee avatar
            Lichnee @ Lichnee 28/07/2012 17:40:55

            Αν θεωρείς ότι πετάει,το δέχομαι.Ας αποφασίσουν και οι γερμανοτσολιάδες που έσπευσαν να υποστηρίξουν ότι είναι δικό τους το μήνυμα ποιανού είναι.Των 2 δημοσιογράφων που εμφανίστηκαν εχθές; Του "ανώνυμου" χρήστη του Fb που επικαλείται το Βήμα;Του φούφουτου;
            Πάντως αστραπιαία αντανακλαστικά από συγκεκριμένους κύκλους να θυμίσουν:"Οι γερμανοί είναι φίλοι μας!"

  16. Ψυρης avatar
    Ψυρης 28/07/2012 01:44:23

    Τους δωσαμε το δικαιωμα οταν αντι ο τρισκαταρατος απο το Καστελλοριζο να ανακοινωνει την πτωχευση της χωρας χωρις καμια βοηθεια και την επιστροφη στην δραχμη, επεισε την Γερμανια και αλλες 16 χωρες να μας δανεισουν εναν σκασμο λεφτα για να πληρωνουμε τα προηγουμενα δανεικα, χωρις να σκεφτει, βεβαια, απο που θα βρουμε να πληρωσουμε τα νεα δανεικα! Εχετε ιδεα ποσο περιγελοι εχουμε γινει παγκοσμιως;

  17. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 28/07/2012 05:00:08

    «Η Ελλάδα οδηγεί όλα τα έθνη, προφανώς με σειρά χρέους»


    Η είσοδος της ελληνικής αποστολής στο Ολυμπιακό Στάδιο για την τελετή έναρξης των Αγώνων του Λονδίνου προκάλεσε αρκετά ειρωνικά και κακεντρεχή σχόλια στο twitter. Οι «συνδέσεις» με την οικονομική κατάσταση της χώρας ήταν αναπόφευκτες.

    «Η Ελλάδα οδηγεί όλα τα έθνη. Προφανώς με σειρά χρέους», ανέφερε ένας χρήστης. «Αλήθεια, έχουν λεφτά οι Έλληνες για να αγοράσουν τόσο μεγάλη σημαία;», ήταν ένα ακόμη καυστικό σχόλιο, όπως και το ακόλουθο: «Η ελληνική αποστολή βγήκε πρώτη γιατί δεν έχουν λεφτά να αγοράσουν θέση πάρκινγκ για πολλές ώρες».

    «Η ελληνική κυβέρνηση θα πουλήσει όσα μετάλλια κατακτήσουν οι αθλητές της χώρας και θα βάλει τα χρήματα στον κρατικό προϋπολογισμό», πρόσθεσε ένας ακόμη χρήστης, ενώ κάποιος σχολιάζοντας ένα χάλκινο δοχείο που έφερε ένας νεαρός Άγγλος που συνόδευε την ελληνική αποστολή τόνισε πως «… εκεί μέσα μπορείτε να κάνετε τη δωρεά σας για την Ελλάδα».

    Πάντως δεν έλειψαν και τα ελληνικά σχόλια για την τελετή έναρξης. «Δεν βγάζετε τα κλεμμένα μάρμαρα καμιά βόλτα μπας και δείξετε καθόλου πολιτισμό;», ήταν ένα από τα πιο σαρκαστικά για τους διοργανωτές.

    Πηγή: sport-fm.gr

  18. TopGunZ avatar
    TopGunZ 28/07/2012 10:21:39

    Οι Γερμανοί κατήγγειλαν τη φάρσα-προβοκάτσια εναντίον της αθλήτριάς τους, τα ταλέντα στο ΑΠΕ μεταφράσανε ότι ήθελαν και οι υπερταλεντάρες της Ελληνικής δημοσιογραφίας πετάξανε τα σκατά στον ανεμιστήρα (για να χρησιμοποιήσουμε και μια Εγγλέζικη έκφραση, μια και είναι επίκαιροι οι Εγγλέζοι). Απλά, λιτά κι απέριττα.

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ TopGunZ 28/07/2012 17:16:55

      Έτσι.

  19. Κ. Βέρος avatar
    Κ. Βέρος 28/07/2012 20:50:25

    Ελληναράααδες μου....


    ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΓΚΟΛΟΜΕΕΦ
    100Μ ΕΛΕΥΘΕΡΟ
    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ.: 4/7/93 VELINGRANT BOULGARIA

    ΝΤΑΒΙΝΤ ΚΑΒΕΛΑΣΒΙΛΙ
    94κ
    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ.: 2/8/85 ΖΑΓΚΕΣ ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΗΛΙΑΣ ΗΛΙΑΔΗΣ
    90κ
    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 10/11/86 ΑΧΜΕΝΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑ

    ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ ΚΡΕΑΝΓΚΑ
    ΑΤΟΜΙΚΟ
    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ.: 8/3/72 ΜΠΙΣΤΡΙΤΣΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ

    ΑΝΤΩΝΙΑ ΣΤΕΡΓΙΟΥ
    ΥΨΟΣ
    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 7/7/85 ΑΓ. ΣΑΡΑΝΤΑ, ΑΛΒΑΝΙΑ

    ΣΑΒΒΑ ΛΙΚΑ
    ΑΚΟΝΤΙΣΜΟΣ
    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 27/6/70 ΚΟΡΥΤΣΑ ΑΛΒΑΝΙΑ

    ΟΛΕΓΚ ΜΟΤΣΑΛΙΝ
    74κ. ΕΛΕΥΘΕΡΑ
    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ & ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 9/4/86 ΚΑΖΑΧΣΤΑΝ

    • ANORFOGRAFOS avatar
      ANORFOGRAFOS @ Κ. Βέρος 28/07/2012 22:22:10

      ε και πυρρος Δημας χειμαρα( β.ηπειρου η ν.αλβανιας οπως θελει κανενας) ημαστε ενταξει κυριε ληξιαρχε?

      • Κ. Βέρος avatar
        Κ. Βέρος @ ANORFOGRAFOS 29/07/2012 00:33:25

        Μόνο τον Πίου δεν στείλαμε ακόμα. Κατά τα άλλα , αθλητικό ιδεώδες , Έλληνες αθλητές και κουραφέξαλα. Ντόπα και ξένοι είναι τα ιδεώδη του λαμόγιου Ελληνα.

  20. Alexandroupoli online avatar
    Alexandroupoli online 29/07/2012 06:27:47

    Τα πράγματα είναι απλά και βάλτε επιτέλους το μυαλό σας να δουλέψει όσοι τρώτε το κουτόχορτο που σας ταΐζουν.

    1. Πιστεύετε δηλαδή ότι κάποιος ή κάποιοι έλληνες δεν είχαν τι να κάνουν και σκέφτηκαν να μπουν στο twitter μιας παντελούς άγνωστης στην Ελλάδα γερμανίδας αθλήτριας, ενός αθλήματος που οι περισσότεροι έλληνες δεν ξέρουν τι είναι, για να διαβάσουν τι γράφει.

    2. Αυτός ή αυτοί φυσικά θα γνώριζαν και καλά γερμανικά για να μπορέσουν να καταλάβουν τι γράφει και εκεί που διάβαζαν ανακάλυψαν το υποτιθέμενο tweet - λαβράκι και σκέφτηκαν να το δημοσιοποιήσουν.

    3. Ο οποιοσδήποτε δημοσιογράφος, μπλόγκερ ή σχετικός με το αντικείμνο χρήστης του διαδικτύου, όταν ανακαλύψει τέτοιο "λαβράκι" το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να πάρει ένα screenshot για να έχει αποδείξεις, όπως έγινε με το tweet της Παπαχρήστου και πολλά άλλα που έχουν δημοσιευτεί στο διαδίκτυο. Το συγκεκριμένο - υποτιθέμενο tweet δεν το είδαμε πουθενά.

    4. Κανείς δεν μετέφερε το υποτιθέμενο tweet στην αρχική του γλώσσα, εκτός αν κάποιοι κολλημένοι πιστεύουν ότι η Κέλερ το εγραψε στα ελληνικά, για να μάθουμε κι εμείς πως γράφετε στα γερμανικά και πως μεταφράστηκε το "όλοι κάνουμε τους μαλάκες".

    5. Η ίδια η αθλήτρια υποστήριξε ότι η ίδια δεν έχει προσωπικούς λογαριασμούς ούτε στο twitter ούτε στο fb και αυτοί που υπήρχαν τους είχαν δημιουργήσει θαυμαστές της, όπως υπάρχουν εκατομμύρια λογαριασμοί επωνύμων που δεν είναι official και μποροεί να έχουν δημιουργηθεί από οποιονδήποτε. Οποιοσδήποτε μπορεί να ανοίξει λογαριασμό στο twitter και να βάλει όνομα Factor ή Κώστας Ροδινός ή Αντώνης Σαμαράς, Αλέξης Τσίπρας κ.ο.κ. (μην σας μπαίνουν ιδέες τωρα!). Και οι συγκεκρισμένοι λογαριασμοί κατέβηκαν, όχι γιατί είχαν κάτι ύποπτο, αλλά γιατί κατακλυζόταν από υβριστικά σχόλια και μηνύματα από έλληνες "πατριώτες του πληκτρολογίου".

    6. Οι μεταφράσεις στα ελληνικά του κειμένου της γερμανικής ολυμπιακής επιτροπής είναι άθλιες και γενικά έχει παραφραστεί το περιεχόμενο τους.

    7. Όσοι μιλάνε για χάκερς είναι τελείως άσχετοι. Οι χάκερς δεν ασχολούνται με το να σπάνε κωδικούς στο fb και στο twitter. Άλλα πράγματα κάνουν...

    8. Τέλος αυτή είναι η κατάντια της ελληνικής δημοσιογραφίας. Ο άσχετος πιτσιρικάς που δουλεύει σε κάποιο μεγάλο ειδησιογραφικό site κάνει copy - paste ότι βλακεία γράφεται σε αναξιόπιστα μπλογκς ακόμα και στο fb και την αναδημοσιεύει χωρίς καμία διασταύρωση και τότε αρχίζει ο αντιγράψας του αντιγράψαντος και σε λίγη ώρα να το θέμα της ημέρας. Έτσι έχουν πεθάνει ανθρώπους που δόξα τω Θεώ μια χαρά είναι, έτσι γράφουν για παγοβουνο - γίγας 120.000 τετ. χλμ. που είναι σχεδόν όσο η Ελλάδα, το οποίο τελικά ήταν 600 τετ. χλμ., ότι φέτος ο Ιούλιος έχει 5 Παρασκευές, Σάββατα και Κυριακές και αυτό συμβαίνει κάθε 823 χρόνια, ενώ αυτό συνέβη πέρυσι το 2011 και φυσικά δεν συμβαίνει κάθε 823 χρόνια αφού αυτό συνέβη και το 2004 και το 2005 και πολλές άλλες χρονιές, ότι στη γη θα πέσουν αντικείμενα από το διάστημα και πολλές πολλές άλλες βλακείες που τις αναμεταδίδουν μεγάλα γνωστά ειδησεογραφικά sites, ακόμη και κανάλια. Αυτή είναι η δημοσιογραφία σήμερα.

    Και δυστυχώς υπάρχουν αυτοί που τρώνε το κουτόχορτο και επιμένουν ότι ο τάδε πέθανε, ότι ο Ιούλιος φέτος έχει 5 ΠΣΚ, ότι η Κέλερ έγραψε το tweet γιατί το είπε ο τάδε "δημοσιογράφος" ή το έγραψε το τάδε site. Και όταν προσπαθείς να τους ανοίξεις τα γκαβά τους σε λένε αναξιόπιστο ή ότι εξυπηρετείς συμφέροντα.
    Μετά που να πάει μπροστά αυτή η χώρα...

    • TARAMAS avatar
      TARAMAS @ Alexandroupoli online 30/07/2012 14:29:50

      Ακριβέστατη ανάλυση.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Alexandroupoli online 30/07/2012 14:51:38

      Απλώς, τα συγχαρητήριά μου! Έλεγα πως η λογική έχει χαθεί από αυτή την ανάδελφη χώρα που κατάφερε να μετατρέψει και το Διαδίκτυο ακόμη σε ένα απέραντο "κομμωτήριο" (ζητώ συγνώμη από τις κομμώτριες).

  21. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 29/07/2012 08:58:31

    Σιγά εσύ γαλαζοαίματε,ανακάλυψες την Αμερική.

  22. bg avatar
    bg 01/08/2012 21:53:45

    ανάμειξη η [anámiksi] Ο33 : η ενέργεια ή το αποτέλεσμα του αναμειγνύω. 1. ανακάτεμαI1: H ~ του μαύρου και του άσπρου χρώματος δίνει το γκρίζο. Tα αρώματα είναι προϊόν ανάμειξης φυσικών και τεχνητών ουσιών. Έγινε ~ του ελαιόλαδου με σπορέλαια. 2. (μτφ.) α. συμμετοχή σε κάποια δραστηριότητα, σε κάποιο έργο: Mε την ανάμειξή του στην πολιτική εγκατέλειψε την επιστημονική έρευνα. || συμμετοχή σε κτ. ύποπτο ή παράνομο: Δεν έχω καμιά ~ σ΄ αυτή την υπόθεση. Kατηγορείται για ~ σε σκάνδαλο δωροδοκίας. β. επέμβαση: H ~ των μεγάλων δυνάμεων στα εσωτερικά της χώρας μας προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις μας. Aποφεύγω κάθε ~ στη ζωή των παιδιών μου.

    [λόγ. -ση) (ορθογρ. κατά το μείξη)]

    ετσι για να μαθουμε σωστή ορθογραφία και να αφήσουμε τις εξυπνάδες

  23. bg avatar
    bg 01/08/2012 21:58:24

    συμπληρώνω
    [λόγ. -ση) (ορθογρ. κατά το μείξη)]

  24. bg avatar
    bg 01/08/2012 21:59:39

    [λόγ. -ση) (ορθογρ. κατά το μείξη)]
    ανάμιξις στην λόγια

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.