#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
25/08/2011 21:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Επεισόδια στο ΟΑΚΑ

 



Πριν καν συμπληρωθεί το πέμπτο λεπτό το αποψινό παιχνίδι ρεβάνς στο ΟΑΚΑ για το Europa League διακόπηκε εξαιτίας εκτεταμένων επεισοδίων ανάμεσα σε οπαδούς του Παναθηναϊκού και της Μακάμπ. Έγινε χρήση δακρυγόνων από την αστυνομία

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kouvari avatar
    kouvari 25/08/2011 21:46:34

    Οι μπατσοι το εχουν βρει το κολπο....κατευθειαν δακρυγονα.....Α ρε....@#!&%

    • ο ξένος avatar
      ο ξένος @ kouvari 25/08/2011 21:52:49

      Και εμένα μου έκανε εντύπωση. Μπορεί και να έχουν εθιστεί από τη χρήση, ίσως μια επιστημονική έρευνα διαφωτίσει για πιθανές νέες παρενέργειες των ουσίων αυτών. Στο τέλος θα πετάνε ασφυξιογόνα και στα τροχαία. Ντροπιαστική η εικόνα με τους παίκτες, σε διεθνή αγώνα, να τρέχουν στα αποδυτήρια για να σώσουν τα πνευμόνια τους.

  2. μικρός οδυσσέας avatar
    μικρός οδυσσέας 25/08/2011 22:35:39

    το παιχνίδι στο ΟΑΚΑ συνεχίζεται κανονικά και η ΑΕΚ ισοφάρισε στην παράταση και παίρνει την πρόκριση

  3. Μάρκος avatar
    Μάρκος 25/08/2011 23:10:27

    Οι πραίτορες άλλη μια φορά με ανδρισμό αντιμετώπισαν τους ταραξίες....

  4. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 25/08/2011 23:39:55

    Αντιεξουσιαστές θα ήταν...

  5. Dee Jay Stelios avatar
    Dee Jay Stelios 26/08/2011 00:03:31

    Δεν τον βλέπω καλά τον Τζίγκερ.....

  6. Γιώργος Μεσσηνία avatar
    Γιώργος Μεσσηνία 26/08/2011 09:15:02

    Ας αφήσουν τουλάχιστον τον Φερέιρα να δουλέψει ήσυχα ο άνθρωπος και όχι να του αλλάξουν τα ...πετρέλαια, όπως τότε με τον Μαλεζάνι που κόντεψε να πάθει εγκεφαλικό σε μια συνέντευξη τύπου.
    Τότε μίλαγε για 5 ετές πλάνο και τον γιουχάιζαν, σήμερα ακριβώς 5 χρόνια μετά, να τα αποτελέσματα...

  7. jkr avatar
    jkr 26/08/2011 10:58:22

    ΔΝΤ στον ΠΑΟ, η σκόπιμη απαξίωση τον οδηγεί αντί πινακίου φακής στα χέρια ξένων συμφερόντων, καθόσον είναι και μαγαζί γωνία.
    Η Παιανία όμως θα εξοφληθεί κανονικότατα.

  8. zame avatar
    zame 27/08/2011 12:47:12

    ειμαι Οπαδος & Λατρης του Ωραιου ..
    απο οπου & αν προερχεται...ετσι με την ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΕΝΗ ΠΟΡΕΙΑ -ΙΣΤΟΡΙΑ του με κερδισε ο ΠΑΟ ..
    Στην συνεχεια αργοτερα ..αρχισε να μου θυμιζει ομαδα ΔΕΚΟ πχ. του ΙΚΑ ..η καποιου αλλου δημοσιου φορεα..ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ το ΠΑΘΟΣ & η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ...μεχρι & οι δηλωσεις των παιχτων μετα το παιχνιδι...ητανε καπως..
    (δεν τρεχει τιποτα κοιταμε το επομενο..που ξανα τα ιδια...& παει λεγωντας..)
    η ΕΥΘΙΞΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ & αγνωστη λεξη στους περισσότερους..(αρκει ο Τραπεζικος Λογαριασμος να τροφοδοτειται κανονικοτατα..)
    Πολυ ΚΑΛΑ θα κανει ο Τζιγκερ να ΔΕΙ την λύση του Πρωτοδικείου ...
    Ετσι & αλλιως αφου του ΑΞΙΖΕΙ & ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ να ΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΣΗ την ΙΣΤΟΡΙΑ του ΠΑΟ .