#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
20/08/2010 01:12
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Ελλάδα-Σερβία-πυγμαχία





Κάποτε λέγαμε Ελλάδα-Σερβία-συμμαχία... Last year όμως... Το ξύλο της αρκούδας έπεσε στο κλειστό του ΟΑΚΑ ανάμεσα σε παίκτες της Εθνικής Ελλάδας και της αντίστοιχης της Σερβίας περίπου στο 38’ του αγώνα κι ενώ η Ελλάδα ήταν μπροστά στο σκορ με 74-73! Το κακό ξεκίνησε όταν ο Φώτσης με τον Τεόντοσιτς διαπληκτίστηκαν για ένα φάουλ.

Ο παίκτης του Παναθηναϊκού ζήτησε το λόγο από τον «ερυθρόλευκο» γκαρντ, ο οποίος του έριξε μια... ψιλή. Ο Φώτσης τον έφτυσε και τότε άρχισαν να πέφτουν μπουνιές από παντού και προς πάσα κατεύθυνση!

Στη συνέχεια ο Κρστιτς έριξε καρέκλα στον Μπουρούση που άνοιξε το κεφάλι του, σε μία γενικευμένη σύρραξη άνευ προηγουμένου.

Απέμεναν 2 λεπτά και 40΄΄ για τη λήξη, ο ηλεκτρονικός πίνακας στο ΟΑΚΑ έγραφε 74-73 υπέρ της Ελλάδας, όταν ο Μίλος Τεόντοσιτς υπέπεσε σε φάουλ πάνω στον Αντώνη Φώτση. Ο αρχηγός της Εθνικής προέταξε το δάχτυλο στο Σέρβο διεθνή πόιντ γκαρντ, με τον τελευταίο να αντιδρά χτυπώντας τον φόργουορντ του Παναθηναϊκού.

Ο Φώτσης αντέδρασε, στη μέση μπήκε για... μάχη και ο Κώστας Τσαρτσαρής και μέσα σε δευτερόλεπτα έγινε σύρραξη...

Ο Γιάννης Μπουρούσης δέχτηκε μία καρέκλα από τον Νέναντ Κρστιτς και αιμόφυρτος στο κεφάλι συνέχισε να κυνηγά τους Σέρβους. Ο Μάρκο Κέσελι του Ολυμπιακού έδινε γροθιές στον Τσαρτσαρή, ενώ ο Σχορτσιανίτης είχε βάλει στο πάτωμα τον Μπιέλιτσα και τον χτυπούσε με τον Κρστιτς να τον γρονθοκοπεί ανελέητα.

Κάποια στιγμή ο Τεόντοσιτς αγκάλιασε τον πρώην συμπαίκτη του στον Ολυμπιακό, Σοφοκλή Σχορτσιανίτη σε μια προσπάθεια να τον σταματήσει, αλλά τίποτα δεν σταματούσε την οργή του διεθνή σέντερ που στη συνέχεια κυνηγούσε στο παρκέ τον Κρστιτς.

Στην φυσούνα -κατά την αποχώρηση των δύο ομάδων- υπήρξε νέο επεισόδιο ανάμεσα σε Μπουρούση και Κρστιτς, με τον Ιβκοβιτς να προσπαθεί να ηρεμήσει τα πνεύματα.

Νωρίτερα, 8.53'' πριν από τη λήξη, ο τεχνικός της Σερβίας και του Ολυμπιακού, Ντούσαν Ίβκοβιτς είχε δεχτεί τεχνική ποινή για διαμαρτυρία για ένα φάουλ και όταν είπε στον πρώτο διαιτητή Χρήστο Χριστοδούλου «δεν ντρέπεσαι λίγο;», εκείνος τον τιμώρησε με δεύτερη τεχνική ποινή που σύμφωνα με τον κανονισμό προβλέπει και απομάκρυνση από τον πάγκο... όπερ και εγένετο.

(ΕΘΝΟΣ, ΝΕΑ)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ολντ Τραφορντ avatar
    Ολντ Τραφορντ 20/08/2010 01:28:04

    Ε ναι, στο μισό της κλωτσοπατινάδας έχεις το μαύρο...σόρρυ το "Σοφοκλή" να πρωτοστατεί ΜΟΝΟΣ του εκεί που κανονικά θα έπρεπε να είχε λήξει το επεισόδιο, κι επειδή οι σέρβοι δεν τόσο "αντιρατσιστές" σαν κι εμάς του πέταξε τη καρέκλα.
    Φαντάσου την ίδια σκηνή σε παιδικές παρέες με τους μαύρους και τους Πακιστανούς ανάμεικτους με τους Έλληνες, σίγουρα θα είχαμε νεκρούς απο μαχαιρώματα.
    Επειδή τέτοιου είδους πολυφυλετικές κοινωνίες δεν ελέγχονται, καλύτερα να γυρίσουμε στα παλιά καλά που γνωρίζαμε και ελέγχαμε. Ας πάρει μερικούς ψήφους λιγότερους η Αριστερά και το ΠΑΣΟΚ δεν πειράζει. Απ το να το διαλύσουμε τελείως το μαγαζί, είναι προτιμότερο. Στο κάτω κάτω μόδες είναι μαζί με τους πολυπολιτισμικά τους. Ούτε 100 χρόνια ζωής δεν έχουν κια πο οσο δείχνουν τα πράγματα η μόδα είναι κοντά στο τέλος της ζωής της. Μόνο τεχνητά παραμένει στη ζωή, μέσω μεγαλοεπιχειρηματιών, τραπεζιτών και φυτευτών κυβερνήσεων.

    • LG avatar
      LG @ Ολντ Τραφορντ 20/08/2010 02:21:41

      ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΑΚΟ Ο ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ
      ΑΠΟ ΠΑΤΕΡΑ ΕΛΛΗΝΑ

      ΚΑΙ ΕΣΩΣΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
      ΑΠΟ ΤΑ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑ ΠΟΥ ΤΑ ΤΑΪΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ

      ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΑΠΟΧΑΥΝΩΜΕΝΟΙ
      ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΤΕΙΝΕΣΤΕ ΣΤΑ 4 ΜΑΘΑΤΕ
      ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΝΤΑΒΑΔΕΣ ΣΑΣ

      • Ολντ Τραφορντ avatar
        Ολντ Τραφορντ @ LG 20/08/2010 02:23:36

        Μαύρος είσαι?

      • LG avatar
        LG @ LG 20/08/2010 02:24:53

        ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΜΑΙ

        ΕΣΥ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΑΣΤΟΧΟ ΠΑΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟ
        ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΤΙΜΑ ΤΟ ΕΘΝΟΣΗΜΟ
        ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΑ ΠΑΤΕΡΑ

        ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΣΑΙ ΓΙΔΙ.

      • Alex avatar
        Alex @ LG 20/08/2010 02:26:04

        Ολντ εισαι Ρατσιστης.....

    • Antoine Doinel avatar
      Antoine Doinel @ Ολντ Τραφορντ 20/08/2010 02:25:28

      Τελικά ο ρατσισμός μόνο κουφαίνει ή πειράζει και στα μάτια;

      • Ολντ Τραφορντ avatar
        Ολντ Τραφορντ @ Antoine Doinel 20/08/2010 02:52:43

        Πειράζει στο καταμέτρημα των ψήφων.
        Αμάν πια με τη καραμέλα!
        Βρείτε κάτι καινούριο!

    • Ολντ Τραφορντ avatar
      Ολντ Τραφορντ @ Ολντ Τραφορντ 20/08/2010 02:51:48

      Ξέρεις γιατί σε ρώτησα?
      Γιατί γράφεις σαν αγράμματος και λες και μπούρδες. Βγάζεις και τα απωθημένα σου όπου να'ναι. Μάλλον δεν είσαι μαύρος και θίχτηκες για το Σοφοκλή, όπως νόμισα. Είσαι απλά μαλ'κας και θίχτηκες για να θιχτείς. Αυτός ο "Έλληνας" λογικά θα έπρεπε να είναι πρότυπο, δηλαδή καλύτεροςΈέλληνας απο τους γυρω του, αλλά προφανώς δεν τον ένοιαζε. Φαίνεται θα πήρε ποιό πολύ απο το άλλο μέλος της οικογένειας που προφανώς θα ήταν μαύρο και τον έπιασε το αράπικο του..Έτσι ο αγώνας παραλίγο να καταλήξει σε διπλωματικό επεισόδιο.
      Εγω τώρα σαν καλός αποβλακωμένο κουνουπίδι απο την ΤουΒου πρέπει να μην δω τον ελέφαντα στο δωμάτιο και να μην πω τη την ΑΠΟΨΗ μου.
      Χέστηκα κι αν με πείς ρατσιστή. Τουλάχιστον ΕΓΩ εχω άποψη ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΩ, δεν μου τη φτιάχνει η ΤουΒου.
      Εμείς οι αποχαυνωμένοι που στηνόμαστε, προφανώς εννοείς εμείς οι Δεξιοί. Εμείς οι Δεξιοί που στηνόμαστε και δε κατεβαίνουμε στη πορεία να μας καπελώσει προφανώς το ΠΑΜΕ σου για να δικαιολογήσει τα ψεύτικα ποσοστά που του δίνει η ΤουΒου για να παραμείνει στη Βουλή. Μαζί με όλα αυτά να μη κινδυνεύσει κι ο διορισμός σου πιθανότατα.
      Αν είναι έτσι, τότε χίλιες φορές στα τέσσερα.

      • Antoine Doinel avatar
        Antoine Doinel @ Ολντ Τραφορντ 20/08/2010 03:27:48

        Πέρα από ρατσιστής, είσαι και εντυπωσιακά αγενής ενώ οι "απόψεις" σου είναι ένα παραλήρημα εμπάθειας, ανορθολογισμού και απόλυτης κακοπιστίας. Αν έχεις ωστόσο κάποια συνεκτική προσωπική θεωρία για το πώς ακριβώς το "αράπικο" του Σχορτσιανίτη επηρεάζει τη συμπεριφορά του ως επαγγελματία καλαθοσφαιριστή, διατύπωσέ την κι άσε και τους άλλους να (σε) κρίνουν και να πουν κι αυτοί τη γνώμη τους. Αυτά, και τέλος από μένα!

        ΥΓ.: Στον ξένο τόπο που ζω, κάτι τύποι σαν εσένα παλιότερα με κάναν να κλαίω από οργή. Τώρα πια απλά ντρέπομαι για λογαριασμό τους!

      • Tassos avatar
        Tassos @ Ολντ Τραφορντ 20/08/2010 10:34:22

        τρικυμία εν κρανίω!

        πολλά κόμπλεξ φιλαράκο!

      • περιπετών avatar
        περιπετών @ Ολντ Τραφορντ 20/08/2010 13:26:26

        Χεχε, πολύ κομπλεξάρα ρε παιδί μου... Κι ο Γκάλης με τον Κωροναίο, ή ο Γιαννάκης με τον Πέτροβιτς που είχαν ρίξει το απίστευτο ξύλο π.χ., κι αυτοί επειδή είχαν κάνει ηλιοθεραπεία και ήταν μελαμψοι συμπεριφέρθηκαν σαν ζώα; Ε ρε τύφλωση και εγκεφαλική αναπηρία που δημιουργεί ο ρατσισμός...

      • Ολντ Τραφορντ avatar
        Ολντ Τραφορντ @ Ολντ Τραφορντ 20/08/2010 14:41:55

        Ρε ολοι εσεις οι α-κομπλεξάριστοι οτι είστε είστε για το πορτοφόλι σας. Τώρα είναι της μόδας ο αντιρατσισμός, είστε αντιρατσιστές. Ήταν της μόδας και σας βόλεψε η Αριστερά, είστε αριστεροί. Ήρθε ο καιρός του Κέντρου? Είστε κεντρώοι. Είναι η αναρχία μόδα? Αφήνετε τα παιδιά σας να σπάνε βιτρίνες κι εσείς χαμογελάτε.
        Η τσέπη μωρέ γεμίζει κι απο δω παν κι άλλοι!
        Αμφιβάλλω ρε αν κανείς απο εσάς τους "επαγγελματίες" και "μοδάτους" έχει δώσει ποτέ το χέρι του σε κάποιον απο αυτούς τους ανθρώπους. Οχι στον σούπερ ουάου σελεμπριτι καλαθοσφαιριστή των 30.000, σε αυτούς τους απλούς ανθρώπους. Όπως χαιρετάμε ο ένας τον άλλο με χειραψία. Πάντοτε οι 4 στους 5 με κοιτούσαν με ενα βλέμμα έκπληξης! Θαρρείς δεν τους είχε συμπεριφερθεί κανείς ποτέ έτσι, οσο καιρό είναι σε αυτό το τόπο.
        ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΜΟΙΡΟΣ. ΒΡΕ ΠΩΣ ΔΙΑΟΛΟ!

        Αντε μωρέ παραπέρα με τον "αντιρατσισμό" σας και με τα κουβαδάκια σας.

        Antoine στο τόπο που ζω εγω, κάτι τύποι σαν κι εσένα. Τι μίλησες για επαγγελματικές συμπεριφορές μωρέ. Τις είδαμε χτες.

      • LG avatar
        LG @ Ολντ Τραφορντ 20/08/2010 15:19:40

        απλά τα πράγματα ολντ
        εμείς βάζουμε πάνω απ' όλα το Έθνος
        κι εσύ τη φυλή

        όποιος έχει Έλληνα πατέρα, είναι Έλληνας
        πόσο μάλλον ένα παιδί που μεγάλωσε στην Καβάλα
        έχει ελληνική εθνική συνείδηση
        και φορά το εθνόσημο

        αν μας πέρασες για συριζαίους
        είναι γιατί βλέπεις φαντάσματα

      • Sofo avatar
        Sofo @ Ολντ Τραφορντ 21/08/2010 19:13:19

        Ολντ Τραφορντ says:
        "
        ...
        Γιατί γράφεις σαν αγράμματος και λες και μπούρδες.
        ... Φαίνεται θα πήρε ποιό πολύ απο το άλλο μέλος της οικογένειας που προφανώς θα ήταν μαύρο ...
        "

        Ολντ Τραφορντ γραματιζούμενε,
        το πιο είναι με οι μόνο όταν ρωτάει
        ( πχ ποιο είναι το μακρύτερο?) !!!
        Όταν ευνοεί περισσότερο είναι με ι σκέτο
        ( πχ το πιο μακρύ ) !!!

        Στο σχολείο μου υπάρχουν πολλοί αλλοεθνείς που δεν κάνουν τέτοια λάθη...
        Μήπως κουβαλάς κατώτερο γενετικό υλικό λεβέντη μου?

    • αναρχοδεξιός avatar
      αναρχοδεξιός @ Ολντ Τραφορντ 20/08/2010 05:16:10

      το σχορτσιανίτη το χτυπούσε από πίσω αυτός ο ύπουλος φίλος σου ο σέρβος, ενώ έτρεξε να υπερσπιστεί το φώτση, έναν παίχτη του Παναθηναϊκού.

      τελικά εμείς είμαστε φίλοι με τους πιο καραγκιόζηδες και εκνευριστικούς λαούς.

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ αναρχοδεξιός 20/08/2010 05:19:29

        λέω "του Παναθηναϊκού" επειδή ο σχορτσιανίτης έπαιζε στον γαύρο και ήταν συμπαίχτης με τον τεόντοσιτς. πραγματικά αντεδρασε ως όφειλε. παραπάνω από έλληνας.

      • Maya avatar
        Maya @ αναρχοδεξιός 20/08/2010 23:43:04

        @αναρχοδεξιέ

        Τι κάθεσαι και του λες το προφανές? Όσο κόβει στον καθένα, δεν αλλάζει αυτό.
        Πόσο μάλλον όταν είναι τελείως ακατοίκητο.

    • Νταβέλης avatar
      Νταβέλης @ Ολντ Τραφορντ 20/08/2010 14:04:21

      Ολντ σαλτα και μυρίσου... στο θέατρο τψν σκαντζοχοίρων

  2. Στέργιος avatar
    Στέργιος 20/08/2010 01:58:45

    Πότε λέγαμε Ελλάδα-Σερβία συμμαχία; Τότε που επειδή έχασαν σε έναν άλλο αγώνα μπάσκετ έσπασαν την ελληνική πρεσβεία στο Βελιγράδι; Μεσούντων των νατοϊκών βομβαρδισμών, από όλες τις πρεσβείες στο Βελιγράδι, μόνο στην ελληνική επιτέθηκαν οι "αδερφοί" μας Σέρβοι.

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ Στέργιος 20/08/2010 19:13:26

      Αυτοί ήταν Σέρβοι αριστεριστές,πολλοί απο αυτούς Σέρβοι κατα όνομα γιατί συνήθως έχουν άλλες περίεργες καταγωγές και ας λένε οτι είναι Σέρβοι. Η Σερβία έχει πολλές "περίεργες" εθνικότητες.

      Σε γενικές γραμμές σε επίπεδο λαών έχουμε πολύ καλες σχέσεις και είναι καλά παιδιά, πρέπει να μάθουμε να ξεχωρίζουμε λίγο τα πράγματα. Έχουμε και εμείς κάτι καλόπαιδα σαν τον Τεόντοσιτς και τον Κρστιτς.

      Με αυτή την λογική Και ο Τάπερμαν έδωσε την Ελλάδα σαν βάση του ΝΑΤΟ για να πάνε να αποδεκατίσουν Σερβικές οικογένειες. Ή μήπως το ξεχάσαμε; Και τότε μπορεί ο κόσμος να αντιστάθηκε, μπορεί το ΚΚΕ να κατέβασε κόσμο στα σύνορα, αλλά η Σερβία αποδεκατίστηκε. Με εμάς συμμέτοχους και τον Σημίτη που κάποιοι πηγαίναν 8 χρόνια και ψήφιζαν. Όταν απο την άλλη βέβαια, επιβλήθηκε το εμπάργκο στην Σερβία, οι άνθρωποι πέθαιναν της πείνας, και η Ελλάδα ήταν η μόνη χώρα που το έσπασε και τους πήγε τρόφιμα, πετρέλαιο, φάρμακα, έφερε τα παιδάκια απο την Σερβία σε κατασκηνώσεις, έχουμε άλλωστε Ελληνίδα πριγκίπισσα στον κάποτε βασιλικό οίκο της Σερβίας που έχει όμως ακόμα έναν τυπικό ρόλο εκεί. ‘Και αυτοί απο την άλλη μας βοήθησαν στις μεγάλες πυρκαγιές με εθελοντές. Έτσι πάει. Δούναι και λαβείν. Δεν μπερδεύουμε την πολιτική και τους ηγέτες μαριονέτες με τον ανθρώπινο παράγοντα που λέγεται λαός. Γιατί σήμερα όσο αμερικανόδουλος είναι ο Τάντιτς, τόσο αμερικανόδουλος είναι και ο ΓΑΠ. Και οι αποφάσεις σε επίπεδο εξωτερικής πολιτικής θα είναι δικές τους, όχι δικές μας. Σε επίπεδο λαών οι Σέρβοι με τους Έλληνες είχαν καλές σχέσεις πάντα, και είναι βασικά και οι μόνοι που έχουμε καλές σχέσεις στα Βαλκάνια. Καλό θα είναι να μάθουμε να ξεχωρίζουμε γιατί ποτέ κανείς δεν θα πρέπει να έχει αυταπάτες οτι μπορει σε επίπεδο πολιτικής να υπάρχει κατι άλλο εκτός απο συμφέροντα.

      Ας καλμάρουμε λίγο και ας βάζουμε το κάθε κομμάτι στην ανάλογη θέση του αντί να τα ανακατεύουμε όλα.

  3. Paranoia avatar
    Paranoia 20/08/2010 02:03:46

    Όλοι τους είναι πολύ υψηλα αμοιβόμενοι επαγγελματιες. Δεν δικαιολογείται σε φιλικό τέτοια συμπεριφορά από επαγγελματίες, Έλληνες και Σέρβους.

    Χρειάζεται ένα πρόστιμο τουλάχιστον 30 χιλιάρικων στον καθένα που συμμετείχε στα επεισόδια.

  4. Νασος avatar
    Νασος 20/08/2010 03:18:07

    Αδικαιολόγητη συμπεριφορά από "επαγγελματίες" παίκτες -δείτε το σχετικό βίντεο
    εδώ h*tp://news-gr.com/?p=2244

    • Antoine Doinel avatar
      Antoine Doinel @ Νασος 20/08/2010 03:33:32

      Συμφωνώ μαζί σου! Όχι μόνο η FIBA, αλλά και η ίδια η ΕΟΚ πρέπει να επιληφθεί της υποθέσεως.

  5. panos avatar
    panos 20/08/2010 09:00:27

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ, ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΠΕΖΟΥΝΕ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΚΟΣΜΑ
    ΚΕΡΑΚΙ ΣΤΟΝ ΓΚΑΛΗ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΑΝΑΒΟΥΝΕ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΕΜΑΤΗ ΣΤΗ ΧΛΙΔΗ
    ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ
    ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ
    ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ
    ΠΙΟ ΦΑΝΑΤΙΛΑ ΕΡΧΟΝΤΕ ΤΑ ΜΑΤΣΑΚΙΑ ΣΤΙΣ Α1
    ΓΙΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
    ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΓΕΙΑ

  6. crazy doctor avatar
    crazy doctor 20/08/2010 09:14:41

    ορθοδοξο μπουνιδι

  7. bgtrotel avatar
    bgtrotel 20/08/2010 09:26:54

    Πολύ λόγος για τέτοιου είδους συμπεριφορές. Το μπάσκτ όπως και το ποδόσφαιρο είναι παιχνίδια και ως παιχνίδια οφείλουμε να τα βλέπουμε. Τι τους θέλετε τους παραλληλισμούς και την πολιτική και όποιες άλλες έννοιες καταγράφηκαν παραπάνω.
    Δηλαδή αν έπαιζαν Ελλάδα-Γερμανία και η καρεκλιά έπεφτε απο κανένα γερμανό σε Έλληνα, θα κινούσαμε θέμα πολεμικών αποζημιώσεων;
    Η επαγγελματική σοβαρότητα εξαρτάται απο το πως αντιμετωπίζεις τέτοιου είδους περιστατικά. Και εδώ φάνηκε ότι οι πάγκοι των δύο ομάδων δεν είναι και τόσο επαγγελματίες.
    Αν ήταν θα τους μάζευαν πριν γενικευθούν τα επεισόδια. Μήπως τελικά ήταν άλλος ο λόγος και κάποιοι ψάχνουν το πολιτικό και πολυπολιτισμικό υπόβαθρο του καβγά;

    • περιπετών avatar
      περιπετών @ bgtrotel 20/08/2010 13:29:44

      Ορθότατος! Όπως και νά'χει αυτοί οι γελοίοι εκατομμυριούχοι πρέπει να αποκλειστούν για πολύ καιρό από τα γήπεδα.

  8. tsilivithras avatar
    tsilivithras 20/08/2010 09:33:31

    Κακομαθημένοι 25αρηδες εκατομυριούχοι που μπερδεύουν το εθνόσημο με τις ομάδες στις οποίες παίζουν και τους παρέχουν ασυλία απέναντι στις μλκς τις δικές τους και των οπαδών τους.
    Ο Φώτσης έχει ξαναδώσει δικαιώματα κωλοχαρακτήρα στο παρελθόν.
    Οι Σέρβοι είναι προκλητικοί...δεν τους μάθαμε χτες.


    Από κει και πέρα όταν ένας δικός σου τις τρώει μπαίνεις μέσα και τους κοπανάς ανελέητα.
    Να ξέρανε και να χτυπάν τουλάχιστον...2 μέτρα άντρες με μύες σαν τεθωρακισμένα και χτυπούσαν σαν αδερφές του ελέους.
    θα πρεπε να βλέπουν κανένα mma-fight που και που να παίρνουν μαθήματα.

    Στο sport-fm.gr αναφέρει:

    "Κίνδυνος για διπλωματικό επεισόδιο!

    Άσχημες διαστάσεις παίρνουν τα επεισόδια μεταξύ παικτών στο χθεσινοβραδινό φιλικό μεταξύ Ελλάδας και Σερβίας στο ΟΑΚΑ. Ο αθλητικός εισαγγελέας Κώστας Σιμιτζόγλου διέταξε τη σύλληψη του Νέναντ Κρστιτς, του παίκτη που τραυμάτισε με καρέκλα τον Γιάννη Μπουρούση, και ο Σέρβος σέντερ προσήχθη στο τμήμα αθλητικής βίας στην ασφάλεια. Η σερβική κυβέρνηση φέρεται να ενημερώθηκε και ανέθεσε στον αρμόδιο Υπουργό να επιληφθεί της υπόθεσης. Κάποιοι μιλούν ακόμη και για κίνδυνο διπλωματικού επεισοδίου"

    • Ολντ Τραφορντ avatar
      Ολντ Τραφορντ @ tsilivithras 20/08/2010 14:53:56

      Μάλλον μοιάζει στημένο.ρ
      Προφάσεις να βρίσκονται να απομονωθεί η χώρα.
      Όπου μας πονεί κι όπου μας σφάζει πλέον. Τα τεκταινόμενα του Γερμανού διαιτητή στη Τούμπα ΠΑΟΚ με Φενέρ στο ίδιο επίπεδο περίπου, με τη διαφορά οτι εκεί ο κόσμος ήταν συγκρατημένος. Ύποπτα. Ολα όμως με άρωμα βόρειας Ελλάδας. Με Βόρειους γείτονες τους Σερβους το πρώτο. Με Σαλονικιά ομάδα και με Τούρκους το δεύτερο. Θα δείξει αν ειναι η απαρχή κάτι τέτοιου, σιγά σιγά.

      Επειδή έχω μάθει να παρακολουθώ την κουτοπόνηρη πολιτική του ΠΑΣΟΚ στο πως σταδιακά να απομονώνει την Ελλάδα ή έστω να προσπαθεί να τη φέρνει πάντα σε οσο ποιό ακατάλληλο σημείο γίνεται, σιγά σιγά μας ψήνει με μικροκαταστάσεις εντός, που με τη κατάλληλη φροντίδα και τους ανάλογους ρουφιάνους και καλοθελητές εκτός, σιγά σιγά θα μας κάνουν να "προβληματιστούμε" μήπως απομονωνόμαστε απο τους "παραδοσιακούς μας συμμάχους". ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΦΟΝΤΟ ΤΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ. Οτι τελικά..να μήπως δεν έπρεπε. Μήπως ξεφύγαμε..κτλπ κτλπ Μήπως κάπως αλλοιός..μήπως με το Τούρκο?..κτλπ
      Αλλά νωρίς είναι ακόμη θα δείξει...

      Το θέμα είναι οτι το ΠΑΣΟΚ το μάθαμε πλέον, όπως και τον Γιωργάκη επίσης. Δεν έχουμε καμία δικαιολογία για όσες παγίδες μας στήσει και δεν θα τις αντιληφθούμε έγκαιρα.
      Όποιος το πιασε το πιασε.

      • Πολίτης της Μπανανίας avatar
        Πολίτης της Μπανανίας @ Ολντ Τραφορντ 20/08/2010 19:16:02

        Σωστή παρατήρηση.

        Πρέπει επιτέλους αντί να αρπαζόμαστε με το παραμικρό, να είμαστε λίγο πιο πονηροί και υποψιασμένοι και να βλέπουμε τις μικρές λεπτομέρειες.

        Δηλαδή όταν εμείς πλακωνόμαστε μεταξύ μας έχουμε εμφύλιο;

        Σε κάτι τέτοιες πουτανιές το πασοκικό καθεστώς είναι επιστήμων. Ας μην τους γίνει η χάρη περισσότερο.

      • Πολίτης της Μπανανίας avatar
        Πολίτης της Μπανανίας @ Ολντ Τραφορντ 20/08/2010 19:19:23

        Σε πειράζει να αντιγράψω την παρατήρηση σου συμπληρωματικά στο άρθρο μου; http://tinyurl.com/3yqcv8l

        ΥΓ. Δεν υιοθετώ τις απόψεις σου για τον Σχοτσιανίτη. Απο την στιγμή που έχει πατέρα Έλληνα και μεγάλωσε πλήρως εντεταγμένος στην Ελλάδα το θέμα τελειώνει εδώ. Θα μπορούσε απο μια τσαχπινιά του DNA να βγει πιο λευκός απο τον πατέρα του, αντί να είναι πιο σκούρος σαν την μητέρα του. Τότε δεν θα κολλούσαμε τόσο στην φυλή.

        Και το λέω εγώ που ποτέ δεν έκρυψα πως δεν τρέφω θετικά αισθήματα σε "ξένους" και συγκεκριμένες "μίξεις" αλλά για άλλους λόγους που δεν είναι της παρούσης.

        Αυτα τα ολίγα.

      • Πολίτης της Μπανανίας avatar
        Πολίτης της Μπανανίας @ Ολντ Τραφορντ 20/08/2010 20:41:02

        Δεν έκανε σε κανέναν εντύπωση που οι δημοσιοκάφροι ξαφνικά έβγαλαν εθνική παντιέρα στον αγώνα με τους Σέρβους, ενώ για τα εγκλήματα των μεταναστών το παίζουν διαλλακτικοί και ψύχραιμοι; Ίδια ήταν η στάση τους στο έγκλημα του αλβανού κατά του Έλληνα στην αλβανία;

        Απλά θέτω και άλλο θέμα προς περίσκεψη όταν πέσουν οι τόνοι και σταματήσουμε να ανακατεύουμε άσχετα πράγματα για ένα παιχνίδι.

      • Πολίτης της Μπανανίας avatar
        Πολίτης της Μπανανίας @ Ολντ Τραφορντ 20/08/2010 23:01:23

        Μόλις επενέβησαν οι Αμερικάνοι με αφορμή το ξύλο:

        "Θέμα ασφαλείας θέτουν οι αμερικάνοι για τον αγώνα μπάσκετ Ελλάδας-ΗΠΑ, που θα γίνει την Τετάρτη στο ΟΑΚΑ. Εξέφρασαν την ανησυχία τους για τα επεισόδια στον αγώνα Ελλάδας-Σερβίας και τον προβληματισμό τους για την ασφάλεια της αμερικάνικης αποστολής."

        Βρε σαν να χεις δίκιοοοοο....

      • Sofo avatar
        Sofo @ Ολντ Τραφορντ 21/08/2010 19:25:05

        Ολντ Τραφορντ says:
        20/08/2010 at 14:53

        ... πάντα σε οσο ποιό ακατάλληλο ...

        Πότε θα μάθεις την διαφορά του ποιο απο το πιο ρε πατριώτη.
        Δεν σε σώνει ο ορθογράφος...

  9. Κράτιστος avatar
    Κράτιστος 20/08/2010 09:52:38

    το καλύτερο είναι όταν πλακώνονται γαύροι με βάζελους ή γαύροι με χανούμια (οι βάζελοι είναι και λίγο φλώροι)!!!!!!!!!

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Κράτιστος 20/08/2010 09:55:05

      Οι βάζελοι μπορεί να είναι φλώροι.Οι Παναθηναϊκοί δεν είναι καθόλου, μικρέ μου φίλε.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 20/08/2010 10:32:47

        Δεν μπαίνω καν στο κόπο να σου απαντήσω όπως σου αρμόζει.Το "μικρός αναφερόταν" σε ηλικία. Τώρα είμαι σίγουρος ότι είσαι μικρός σε όλα!
        Πανίβλακα.

  10. Nick avatar
    Nick 20/08/2010 09:57:56

    Τελικά καλά κάνω και δεν παώ σε γήπεδα, είτε είναι για μπάσκετ είτε για ποδόσφαιρο. Τελευταία φορά που πήγα να ήταν το 1998 στο γήπεδο μπάσκετ του Πανιωνίου...

    • crazy doctor avatar
      crazy doctor @ Nick 20/08/2010 10:02:07

      διαφωνω .ο κοσμος πηγαινει γηπεδο επειδη υπερχει βια-χουλιγκανισμος και βρωμικο παρασκηνιο.χωρις πλακα.....

  11. The Saint avatar
    The Saint 20/08/2010 10:03:58

    Εδώ ο κόσμος χάνεται, το μο@νί χτενίζεται...

    • Julius avatar
      Julius @ The Saint 20/08/2010 11:09:32

      Μεγαλε, στο τσακ με προλαβες...

  12. th.pr avatar
    th.pr 20/08/2010 10:45:16

    Ερωτηση:
    Ποιο κρατος αναγνωρισε αμεσως τους βαρδαριους ως "Μα-λα-κεδονια";
    Αυτα σε καποιους αδαεις που θεωρουν τους σερβους αδερφους και φίλους......

  13. O Θείος avatar
    O Θείος 20/08/2010 11:03:28

    Γιαί εμένα μου μου φάνηκε πιό πολύ σαν ξύλο Βάζελων και Γάβρων;
    Ή σαν συνέχεια προηγούμενης ιστορίας;
    Απαράδεκτος ο διαιτητής με τον Ίβκοβιτς. Τεχνική ποινή σε φιλικό!

    • O Θείος avatar
      O Θείος @ O Θείος 20/08/2010 11:07:19

      Άς ρίξει πλούσιες ποινές η FIBA εκατέρωθεν, και άς το ξανκάνουν μετά. Και ο αψυχολόγητος διαιτητής μακριά από τα παρκέ.

  14. undercover gpr avatar
    undercover gpr 20/08/2010 11:18:18

    Δεν έχει άλλη επιλογή η FIBA από το να τιμωρήσει κάποιους λόγο του ότι το φιλικό ήταν διοργάνωση υπό την αιγίδα της , αλλά επειδή δεν γίνεται να τους τιμωρήσει όλους λογικά Φώτσης,Τεόντοσιτς,Σόφο,Κρίστς ενδέχεται να αποκλειστούν από το παγκόσμιο.

    Σε τέτοια περίπτωση bye bye χρυσό..

  15. etsi_kai_allios avatar
    etsi_kai_allios 20/08/2010 12:35:58

    ντροπή για όλους. κρίμα, πάντα υπήρχε τόσο καλό κλίμα ανάμεσα στους παίκτες σερβίας και ελλάδας. τώρα θα έχουμε και συνέχεια στο παγκόσμιο και μετά στο ελληνικό πρωτάθλημα.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ etsi_kai_allios 20/08/2010 13:22:51

      Ξέρεις πολλούς Έλληνες αθλητές που να τρώνε ψωμί στην Σερβία;;; Όχι.
      Αντιθέτως...Ξέρεις πολλούς Σέρβους καλαθοσφαιριστές και ποδοσφαιριστές που τρώνε ΨΩΜΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΕΣΠΑΝΙ στην Ελλαδίτσα χρόνια τώρα και γίναν πρώτς φίρμες με τα φράγκα του ΟΣΦΠ και του ΠΑΟ.

      Σε επίπεδο χωρών οι Σέρβοι φαίνονται αλαζόνες, προκλητικοί και αχάριστοι.
      Οι Έλληνες παίκτες πρέπει να τιμωρηθούν αυστηρά και η Ελληνική πλευρά να τα χώσει στους Σέρβους για τα καλά!!!!
      Αν ζημιωθεί η εθνική ομάδα λόγω αποκλεισμού παικτών πρέπει να πέσουν πρόστιμα.

      Σε επίπεδο σωματείων τώρα...μιας και οι πρωταγωνιστές ήταν παίκτες του ΠΑΟ και του ΟΣΦΠ...έχει κανένας τα "καρύδια" να τιμωρήσει αθλητές και σωματεία για προσβολή του αθλήματος;;;
      Έχει κανένας κρατικός φορέας τα "κάκαλα" να τιμωρήσει τους 2 κακομαθημένους του ελληνικού επαγγελματικού αθλητισμού ΟΠΩΣ ΤΙΜΩΡΗΣΕ ΤΟΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΠΑΟΚ ΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΙΑ ΤΟΥ ΟΠΑΠ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΑΠΟ ΟΠΑΔΟΥΣ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΟΛΗ ΣΕ ΑΛΛΗ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΘΛΗΜΑ;;;;;


      ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ;;;;;;


      .......................


      Σιγά και δεν...κράτος ευλύγιστων ασπόνδυλων οσφυοκαμπτών...

      Ξεφτιλίζουν τον αθλητισμό, την εθνική ομάδα και το αίσθημα δικαίου που διακατέχει όλο το φίλαθλο κόσμο πλην κάφρων οπαδών.

      • Πολίτης της Μπανανίας avatar
        Πολίτης της Μπανανίας @ tsilivithras 20/08/2010 19:31:08

        Γιατί να πάνε Έλληνες στην Σερβία όταν έχουν την δυνατότητα να μείνουν Ελλάδα ή να πάνε έξω; Δεν ειναι και τα μπάτζετ ίδια. Δεν υπάρχει λόγος να πάει ο Έλληνας στην Σερβία. Ενώ ο Σέρβος σαφώς έχει συμφέρον να έρθει στο Ελληνικό μπάσκετ.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 20/08/2010 22:03:21

        Αυτό εννοούσα κι εγώ ρε φίλε.
        Ότι επειδή η Ελλάδα είναι δέλεαρ και "καταφύγιο" για τον Σέρβο θα πρεπε κι αυτός με τη σειρά του να ναι λίγο πιο μαζεμένος και ευγνώμων απέναντί μας.
        Αλλα είπαμε...εκατομυριούχοι 25χρονοι...τι περιμένεις;;;

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ etsi_kai_allios 20/08/2010 22:12:47

      Κωλοπαιδαράκια είναι όλα τους.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Πολίτης της Μπανανίας 20/08/2010 23:54:21

        Μαζί σου...

  16. ΚΟΚΚΙΝΗ ΡΟΖΑ avatar
    ΚΟΚΚΙΝΗ ΡΟΖΑ 20/08/2010 13:58:17

    Επειδή είμαστε λαός αδιάβστος και ανιστόριτος, ας ρίξουμε μια ματιά στην ιστορία των Βαλκανίων και αν διαπιστώσει κάποιος έστω και ψήγματα Ελληνοσερβικής φιλίας ας μου το πει!!!

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ ΚΟΚΚΙΝΗ ΡΟΖΑ 20/08/2010 15:34:28

      Το παραμύθι τής ελληνοσερβικής φιλίας βασίζεται πάνω στις συγκυριακές συμμαχίες που κάναμε κατά τους Βαλκανικούς Πολέμους εναντίον κοινών εχθρών. Ας μην ήταν οι Τούρκοι και οι Βούλγαροι κοινοί εχθροί, θα σού'λεγα εγώ ποια χώρα θα γλυκοκοιτούσε έξοδο στο Αιγαίο.

    • psit avatar
      psit @ ΚΟΚΚΙΝΗ ΡΟΖΑ 20/08/2010 15:42:54

      to 12 stin eurovision stin paparizou to 2005..alla itan servia me mavrovounio mazi tote..paizei rolo?Xaxaxaxaxaaxa

    • O Θείος avatar
      O Θείος @ ΚΟΚΚΙΝΗ ΡΟΖΑ 20/08/2010 16:29:44

      Δεν μας φτάνει που χουλιγκανοποιείται η πολιτική, τώρα θα πολιτικοποιήσουμε τα απαράδεκτα επεισόδια στα γήπεδα;
      Άς κάνουμε διάκριση!

      • Πολίτης της Μπανανίας avatar
        Πολίτης της Μπανανίας @ O Θείος 20/08/2010 19:29:39

        Έτσι Θείε γιατί έχουν μπλέξει τα άσχετα θέματα με έναν αγώνα.

  17. cretan avatar
    cretan 20/08/2010 16:21:19

    Ολντ Τραφορντ

    Είσαι απαράδεκτος. Πιθανός απο τους στρατηγούς του καναπέ που την πρώτη βραδυά στο στρατό πέρνατε τους 8είους σας τηλέφωνο.

  18. zame avatar
    zame 20/08/2010 19:24:35

    Κύριοι ανεύθυνο-υπεύθυνοι ΤΩΡΑ είναι η Σειρά σας να φανείτε το ποσο χρήσιμοι..η όχι είστε..
    Προκειμένου να υπερασπισθείτε τον ΡΟΛΟ σας..και τις δυνατότητες σας
    απέναντι στο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ & ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΟ ξυλοδαρμό μέσα στο σπίτι σας ...
    από τους κατα τα αλλα συμπαθείς γειτονους μας..

  19. Ορθολογιστής avatar
    Ορθολογιστής 20/08/2010 21:58:38

    Μά καλά, ποιοί βάφτισαν τούς Σέρβους φίλους τών Ελλήνων; Αλλά θά μού πείς εδώ έχουν βαφτίσει φίλους τούς Τούρκους.
    Πιστεύω πάντως ότι οί περισσότεροι Έλληνες δέν έχουν καμία ανάγκη τήν φιλία τους.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Ορθολογιστής 20/08/2010 22:12:11

      Η ορθόδοξη εκκλησία εμφάνισε αυτούς τους λαούς φίλους μας. Μόλις έπεσαν τα σύνορα φάνηκε η αλήθεια. Κανένας δεν είναι ούτε φίλος μας ούτε έχει στοιχειωδώς σωστή συμπεριφορά.

      Έχω γνωρίσει αρκετούς ανατολικούς, χριστιανούς ορθόδοξους και έχω πάθει σοκ από το πόσο διαφορετικοί είναι, μάλιστα την κουλτούρα τους θα την χαρακτήριζα υποδεέστερη της δικής μας.

      Το ίδιο και με τους Αρμένιους. Λόγω της γενοκτονίας τους θεωρούμε φίλους μας όμως πάντα μας δημιουργούσαν προβλήματα και στην Κων/πολη επί Οθ. Αυτοκρατορίας και σήμερα στον πανάγιο τάφο. Κάθε χρόνο έχουμε επεισόδια με αυτούς.

      Το κακό με την υπόθεση είναι ότι ενώ όλα αυτά τα χρόνια δημιούργησαν ψεύτικες ελπίδες, τώρα που διαψεύδονται αυτές μας μένει μια πικρή γεύση. Δεν πειράζει θα τη συνηθίσουμε.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ορθολογιστής 20/08/2010 22:14:00

      Tα τεσσερα κομματα της Βουλης στις αρχες της δεκαετιας του 90,ΠΑΣΟΚ,ΝΔ ,ΣΥΝ και ΚΚΕ που συμφωνουσαν μονο σε ενα σημειο : στη στηριξη της Σερβιας στον πολεμο της Γιουγκοσλαβιας.

      • Πολίτης της Μπανανίας avatar
        Πολίτης της Μπανανίας @ ψυχραιμια 20/08/2010 23:12:18

        Και καλά έκαναν, ο βομβαρδισμός τους ήταν άδικος και άνανδρος και ούτε και εμάς μας συνέφερε σαν χώρα.

        Απο εκεί και πέρα επιμενω πως στην συγκεκριμένη περίπτωση πρέπει να χωρίσουμε και να διαχωρίσουμε τα πράγματα. Μπλέκουμε πολλά μαζί και δεν κάνει.

        Και επειδή τους Σέρβους τυγχάνει να τους ξέρω, θα σας πω και ας μην σας αρέσει που θα το ακούσετε, οτι κατα πρώτον δεν έχουν σχέση σαν λαός με την υπόλοιπη βαλκανική σαβούρα, είναι σαφώς σε πολύ καλύτερη μοίρα, και κατα δεύτερον σαν χαρακτήρες και συμπεριφορά μοιάζουμε πάρα πολύ ΑΝ θέλετε να ξέρετε και στα καλά και στα άσχημα.

        Και είματε και εμείς κάτι φυντανάκια πρώτης τάξεως, και ας μας έκανε η Ευρωπη πιο πολιτισμένους υποτίθεται απο τους άλλους Βαλκάνιους. Ξεχνάτε πως ήμασταν πριν μερικές δεκαετίες μου φαίνεται. Μόνο που τώρα παρα εκπολιστήκαμε και μας έχουν πάρει όλοι φαλάγγι...

        Διαβάστε τα σχόλια των υπόλοιπων, ο καθένας θέτει και μια ενδιαφέρουσα παράμετρο.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ψυχραιμια 20/08/2010 23:23:18

        Η υποστηριξη των Σερβων αρχισε το 1991 οταν αυτοι βομβαρδιζαν το Ντουμπροβνικ 8 χρονια πριν βομβαρδισθουν.

      • Μisha avatar
        Μisha @ ψυχραιμια 21/08/2010 00:04:24

        Μα τι λές Ψυχραιμία;
        Ο Γκένσερ οργάνωνε και το Βατικανό πλήρωνε τους νεοναζί Ουστάσα, τα κτήνη που στον Β ΠΠ έσφαξαν 800 χιλιάδες Σερβους στο Ολοκαύτωμα του Γιασένοβατς.

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ Ορθολογιστής 20/08/2010 23:51:09

      Έχουμε φιλία σαν λαοί και με τους Σέρβους και με τους Αρμένιους. Παρατράγουδα υπάρχουν πάντα αλλά είναι παρατράγουδα που κάποιοι εσκεμμένα πυροδοτούν για να μας κόψουν απο τις τελευταίες, τις ελάχιστες γέφυρες φιλίας που έχουμε, να μην μας θέλει κανένας, να είμαστε και να νιώθουμε κυκλωμένοι απο ανθέλληνες λαούς. Μπορεί να διαφωνήσατε με τον Ολντ Τραφορντ για τις απόψεις του περι Σχορτσιανίτη και να σας εκνεύρισε, αλλά το παραπάνω που έγραψε περι αποκοπής και απομόνωσης προτείνω να το ξαναδιαβάσετε και να το κρατήσετε στην άκρη του μυαλού σας.

      Απο εκεί και πέρα ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως διπλωματικά θα υπάρχουν παρατράγουδα και παραφωνίες, άλλωστε η Ελλάδα, η Αρμενία και η Σερβία είναι λαοί μπερδεμένοι, κακοποιημένοι, βασανισμένοι και με υπόδουλες κυβερνήσεις, έρμαια αμέτρητων συμφερόντων. Άσχημες αλχημείες πάντα θα υπάρχουν, το θέμα είναι να προσπαθούμε να κρατάμε τα ζητήματα αυτή στην ρεαλιστική τους διάσταση.

      • Μisha avatar
        Μisha @ Πολίτης της Μπανανίας 21/08/2010 00:06:02

        Η Αρμενία φυλάσσεται από τους Ρωσους.Κι η Σερβία θα γλύτωνε από την κτηνωδία των Γιάνκηδων αν δεν ήταν στην ηγεσία της Ρωσιας ο μεθυστακας ο Γιέλτσιν.

      • Πολίτης της Μπανανίας avatar
        Πολίτης της Μπανανίας @ Πολίτης της Μπανανίας 21/08/2010 01:04:56

        Misha ναι, όντως.

        Εμείς πάλι έχουμε τον ΓΑΠ.

        Ο Θεός να μας λυπηθεί όλους.

      • Πολίτης της Μπανανίας avatar
        Πολίτης της Μπανανίας @ Πολίτης της Μπανανίας 21/08/2010 04:29:50

        Χώρια που η Κατερίνη φέτος ήταν τίγκα απο Σέρβους. Ρώτησα 3-4 ξεχωριστά που πιάσαμε κουβέντα πως και τόσοι πολλοί φέτος παρά τα προβλήματα τους, και μου απάντησαν λες και είχαν συνεννοηθεί "ήρθαμε να στηρίξουμε τον τουρισμό μας".

        Δεν ξέρω, δεν ωφελούν οι καβγάδες...

      • Πολίτης της Μπανανίας avatar
        Πολίτης της Μπανανίας @ Πολίτης της Μπανανίας 21/08/2010 04:30:26

        *σας

  20. O Θείος avatar
    O Θείος 20/08/2010 23:21:58

    Φοβάμαι ότι τα 4 κόμματα μας (που γράφει και ο Ψυχραιμίας), σε διαφορετικό βαθμό, και με τιμητικές εξαιρέσεις ατομικές πολιτικών, κάνανε απλώς ψιλομαλαγανιές με το τότε καθεστώς Μιλόσεβιτς, του εκλεκτού του Μπούς του Α'. Ψιλομαλαγανιές με "ξέπλυμα", με Κυπριακές offshore και άλλα χειρότερα, στην πλάτη του πολύπαθου Σερβικού λαού. Μετά γύρισε ο "αμερικάνικος αέρας" και οι Σέρβοι την πλήρωσαν ακόμα χειρότερα (οι φονικοί βομβαρδισμοί κτλ). Νικούσαν ή χάνανε τα στρατά του Μιλόσεβιτς στους ενδο-Γιουγκοσλαβικούς πολέμους, ο Σερβικός λαός πάντα την πλήρωνε (φυσικά και οι άλλοι εμπόλεμοι, Κροάτες ή Βόσνιοι). Από ΝΑΤΟικούς ή "δικούς του", ματωμένος έβγαινε. Γι αυτό και αντιστεκόταν παθητικά αλλά επίμονα. Κρύβαμε εδώ Σέρβους λιποτάκτες, και τους βρίσκαμε δουλειές για να ζήσουν, παιδιά 20 χρονών, που είχαν φύγει γιατί δεν ήθελαν να σκοτώσουν και να σκοτωθούν από τους Βόσνιους ή Κροάτες χθεσινούς συμμαθητές τους και φίλους τους. Έτσι, για το τίποτα, για συμφέροντα ηγετών και κερδοσκόπων. Τρέμανε την Ελληνική αστυνομία, μην τους καταδώσει.
    Μια δεκαετία τραγωδίας για ένα λαό βασανισμένο. Που εν τούτοις, οι χτυπημένοι αυτοί άνθρωποι δεν έκαναν ούτε μια τρομοκρατική πράξη στο εξωτερικό. Ούτε μια αεροπειρατεία.
    Αυτά για να αποδίδεται δικαιοσύνη, μια και τους βρίζουν πολλοί εδώ συλλογικά, ως λαό, για ένα γεγονός θλιβερό, αλλά εντελώς άσχετο με πολιτική, διπλωματία ή πόλεμο. Γεγονός απαράδεκτης αθλητικής βίας και μόνο.

    • Πολίτης της Μπανανίας avatar
      Πολίτης της Μπανανίας @ O Θείος 20/08/2010 23:45:54

      Έτσι Θείε.

      Έχω Σέρβους που ακόμα το λένε και το ξαναλένε πως τους βοηθήσαμε, παιδάκια τότε που τους φέρναμε στις κατασκηνώσεις, ή τους έκρυβαν στην Ελλάδα.

      Φέρνεις τα πράγματα στην σωστή τους διάσταση, ελπίζω να μην υπάρξει συνέχεια, δεν συμφέρει κανέναν αυτό. Μακάρι να τελειώσει εδώ αν και δεν το βλέπω.

      • O Θείος avatar
        O Θείος @ Πολίτης της Μπανανίας 20/08/2010 23:47:40

        Η "αθλητική" βία δεν τελειώνει εύκολα, αλλά πρέπει να προσπαθήσουν όλοι.

      • Πολίτης της Μπανανίας avatar
        Πολίτης της Μπανανίας @ Πολίτης της Μπανανίας 20/08/2010 23:51:55

        Ειλικρινά το εύχομαι.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Πολίτης της Μπανανίας 21/08/2010 00:09:57

        Και μετά το σύντομο ιστορικό διάλλειμα -ευγενική προσφορά των "υπερηλίκων" του antinews- επιστρέφουμε στο κανονικό μας πρόγραμα...

        h**p://www.gazzetta.gr/basket/mundobasket-2010/item/98365-ο-νέναντ-κρστιτς-στο-gazzettagr

        Ο Νέναντ Κρστιτς μίλησε για το περιστατικό με τον Γιάννη Μπουρούση:
        «Προσπάθησα να ζητήσω συγγνώμη από τον Μπουρούση. Πέταξα κατά λάθος την καρέκλα.Δυστυχώς ήταν ένα άσχημο ατύχημα! Δεν κοιμήθηκα όλη τη νύχτα. Αισθάνομαι πολύ άσχημα. Γνωρίζω πολλούς Έλληνες παίκτες, είναι καλοί άνθρωποι αλλά αυτά συμβαίνουν στην αθλητισμό»


        Θείο δεν υπάρχει "αθλητική" βία.
        Υπάρχει βία που δημιουργείται από την αδικία και αναπαράγεται υπό την ανοχή της πολιτείας που την εξυπηρετεί το άδικο υπέρ λίγων και εις βάρος των πολλών.
        Όλα θα μπορούσαν να τελειώσουν μέσα σε μια σεζόν και μόνο εάν η πολιτεία το ήθελε και δεν επέτρεπε σε άεργους, ανθρώπους της νύχτας, υπόδικους και κρατικοδίαιατους να ασχολούνται με τον επαγγελματικό αθλητισμό.

        Οι φάπες εκεί μέσα ήταν απλά ένας καυγάς κακομαθημένων κωλόπαιδων με πολλά λεφτά και μεγάλα ego.

  21. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 20/08/2010 23:28:33

    Δεν εκαναν τρομοκρατικες επιθεσεις γιατι δεν ηταν ουτε μουσουλμανοι ουτε αριστεροι.Οι τσετνικ ησαν δεξιοι,σκοτωναν στο πεδιο της μαχης και ασχημα αλλα οχι ασχετους σε ξενες πολεις.
    Δεν πεοραζει,εδρασε η 17Ν για λογαριασμο τους και σκοτωσε το Σωντερς.
    Ηταν ο μονος νεκρος ΝΑΤΟικος του πολεμου.
    Φυσικα το Χολλυγουντ,γεματο απο progerssives γυρισε αρκετες ταινιες με υποτιθεμενες τρομοκρατικες ενεργειες των Σερβων στην Αμερικη μεχρι που φαγανε την 11/9 απο τους μουσλιμ και ακομη ψαχνονται.

    • O Θείος avatar
      O Θείος @ ψυχραιμια 20/08/2010 23:46:02

      Οι παλιοί τσέτνικ του Β' Παγκοσμίου, με την επαμφοτερίζουσα στάση τους (πότε αντάρτες, πότε συνεργάτες των ναζί), όπως και το Κροατικό παράρτημα του NSDAP οι Ουστάσι, ήταν άλλη πολύ βίαιη ιστορία. Και οι Τιτοικοί άλλωστε, από την πλευρά τους με τον τρόπο τους. Αλλά αυτός ήταν ο Β' Παγκόσμιος.
      Οι "επανεκδόσεις" ένοπλων ομάδων της δεκαετίας του '90 έκαναν επίσης πολύ άσχημα πράγματα (βλέπε τη Σρεμπρένιτσα, της μιάς πλευράς, υπάρχουν και οι άλλες): Ήταν όμως στρατιωτικοί βραχίονες πολιτικών-καθεστωτικών ομάδων, απολύτως κατευθυνόμενων. Αυτό που λέω, είναι το εξής: Ενώ μετά τη φάση του Βοσνιακού Νταίητον (και ιδίως όταν ξέσπασε η κρίση στο Κόσοβο), "άλλαξε ο αέρας" και δέχθηκαν full επίθεση ως χώρα από τον πρώην κρυφό "πάτρωνα" ΗΠΑ, δεν αναπτύχθηκε καθόλου αυτόνομο, εξωκυβερνητικό τρομοκρατικό, "εκδικητικό" δυναμικό Μεσανατολικού τύπου. Φοβάμαι ότι άν, χτύπα ξύλο, παθαίναμε εμείς ότι έπαθαν οι Σέρβοι, η αντίδραση του "οργισμένου" τμήματος της Ελληνικής κοινωνίας θα ήταν πολύ πιό αδιέξοδη και τυφλή.
      Αντίθετα, ο Σερβικός λαός, το πρώτο που φρόντισε να κάνει, ήταν να ξεφορτωθεί με μαζικό αλλά δημοκρατικό τρόπο, το άφρον και τυχοδιωκτικό πολιτικό προσωπικό που έβλαψε τη χώρα του. Αποδέιχθηκε δίκαιος, συνετός και ρεαλιστής.

  22. O Θείος avatar
    O Θείος 20/08/2010 23:29:33

    Το σκέπτεστε; Ούτε μια τρομοκρατική πράξη στο εξωτερικό! Κυριολεκτώ. Αυτοί και οι Βιετναμέζοι, από τους "κυνηγημένους" της τελευταίας 50ετίας. Οι μέν Βιετναμέζοι λόγω της Βουδιστικής τους ηθικής (την είχαν και οι κομμουνιστές), οι δε Σέρβοι - και γενικά οι Σλαβικοί λαοί, ιδίως οι Χριστιανικοί Ορθόδοξοι - επειδή έχουν πλούσιο συναισθηματικό απόθεμα, αγαπούν τη ζωή και είναι ξένοι προς κάθε θανατολαγνεία.

  23. Greg avatar
    Greg 21/08/2010 01:24:48

    Δεν είδα βίντεο από το ξύλο, αλλά μου ακούστηκε πολύ ωραίο! Είναι άθλημα δυναμικό και ομαδικό, όπου ανάβουν τα αίματα, δεν χάλασε ο κόσμος. Περασμένα ξεχασμένα. Να πάρουν ένα τυπικό πρόστιμο και να αναγκαστούν σε δημόσια συγγνώμη.

  24. Guxu avatar
    Guxu 22/08/2010 17:54:29

    Το κύριο σύμπτωμα της χρήσης αναβολικών (στεροειδών) είναι η αυξημένη ("ανεξέλεγκτη" όπως περιγράφεται εδώ http://www.medlook.net/article.asp?item_id=1924) επιθετικότητα.

    Είναι πολλά τα λεφτά παιδιά...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.