#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
01/09/2011 23:39
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Εγγυήσεις …20 πόντων στους Φιλανδούς




Με κορυφαίο τον Γιάννη Μπουρούση, ο οποίος έφθασε μια ανάσα από το double double, με άξιος συμπαραστάτες τους Ζήση και Φώτση, η Εθνική ντουμπλάρισε τις νίκες της και πάει στο ρεπό της πρώτη και αήττητη. Από το πρώτο δεκάλεπτο η Εθνική επέβαλλε το ρυθμό της και το ματς στο δεύτερο ημίχρονο ειδικά, απέκτησε διαδικαστικό χαρακτήρα, Ο Ηλίας Ζούρος έδωσε και στους 12 παίκτες σημαντικό  χρόνο. Αυτός που άρπαξε την ευκαιρία από τα μαλλιά ήταν ο Μπράμος, ενώ ο Παπανικολάου δεν βρέθηκε σε καλή βραδιά.

Η διαφορά δυναμικότητας των δύο ομάδων ήταν εμφανής και έτσι οι εταίροι Φιλανδοί, πήραν τις εγγυήσεις που ζητούν επίμονα…

Επόμενο ματς με τα Σκόπια το Σάββατο.

Δεκάλεπτα: 14-20, 32-41, 44-57, 61-81

Ελλάδα (Ζούρος): Ξανθόπουλος (4ριμπ, 5ασ), Μπουρούσης 19 (9ριμπ), Ζήσης 14 (4ριμπ, 3ασ), Βασιλειάδης 5 (1ριμπ, 2ασ), Καλάθης 6 (2ριμπ, 4ασ), Φώτσης 9 (7ρομπ, 1ασ), Παπανικολάου 2 (2ριμπ, 1ασ), Μαυροειδής 2, Μπράμος 9 (1ριμπ), Κουφός 7 (2ριμπ), Σλούκας 2, Καϊμακόγλου 6 (3ριμπ).

Φινλανδία (Ντέτμαν): Κοϊβίστο, Νίκιλα 1, Μουουρίνεν 2, Χαφ 5, Λι 13, Σαλίν 6, Κοτί 1, Κόπονεν 21, Μακαλαϊνεν, Μότολα 5, Βιρτάνεν 6, Ράνικο

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 02/09/2011 00:14:33

    Ξανά μπράβο..και μπράβο στον Μπουρούση
    ΥΓ: Ο Μπένι ποιον να υποστήριζε άραγε...

    • μικρός οδυσσέας avatar
      μικρός οδυσσέας @ ΕΥΑ 02/09/2011 00:34:55

      Τον Ben 10

  2. danaos avatar
    danaos 02/09/2011 00:48:11

    Τρεις φορές πρέπει να σηκώσει την κουρτίνα για να βρει τον Ben 10!!!

  3. Lichnee avatar
    Lichnee 02/09/2011 00:52:30

    Απέδωσαν οι.... βιταμίνες;

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Lichnee 02/09/2011 01:06:30

      Αυτό δε μειώνει τη νίκη της ομάδας...και δεν ξέρουμε αν συνεχίζει να συμβαίνει..

  4. vardarskian avatar
    vardarskian 02/09/2011 01:15:42

    δεν την μειώνει;;;

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ vardarskian 02/09/2011 01:20:57

      Δεν έπαιξε μόνος του...οι υπόλοιποι δεν αποτελούν ομάδα; το ''μπράβο'' τού το λέω γιατί πιστεύω ότι δεν συνεχίζει τα φάρμακα..δεν ξέρω κι αν έχει αποφανθεί η δικαιοσύνη για το θέμα αυτό.

      • anideos avatar
        anideos @ ΕΥΑ 02/09/2011 01:42:19

        Τον βρηκαν ντοπαρησμενο;

  5. Lichnee avatar
    Lichnee 02/09/2011 02:15:26

    Μακαρι βρε Ευα αλλα η υπονοια θα πλαναται παντα για αυτον πλεον...
    @anideos:Οχι.Αλλα 6 μηνες μετα τη συνομιλια (οποτε και εγινε το τεστ) σιγουρα καθαρος θα εβγαινε.

  6. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 02/09/2011 12:24:13

    Nτοπαρισμένος δεν πιάστηκε...αν ήταν όμως καθαρός δεν θα τα "μάζευε" από τον Ολυμπιακό άρον άρον για μια άσημη ιταλική ομάδα (με τα μισά λεφτά)...
    Όποιους εδώ μέσα δε σας ενοχλεί το ντόπινγκ, ελπίζω να μη σας ενοχλεί και η εικόνα των καλών παιδιών του μπάσκετ, που είναι σαν οικογένεια, που αποτελούν πρότυπα για τα παιδιά και άλλες τέτοιες όμορφες πί_ες...

    • alakran avatar
      alakran @ Φακ Κωστας 02/09/2011 16:57:42

      Πίτες????????χαχαχαχαχα
      Σε αυτά τα επίπεδα φίλε Φακ Κώστα όλοι "έχουν δυσκολία να κοιμηθούν το βράδυ"
      Απλά τον Μπουρούση τον έκαναν τσακωτό.