REUTERS/MARCOS BRINDICCI
REUTERS/MARCOS BRINDICCI
08/07/2014 22:40
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Διασυρμός της Βραζιλίας από την Γερμανία

Δεν ξανάγινε: Βραζιλία - Γερμανία 1-7 !!!

Με γκολ του Τόμας Μίλερ στο 11ο λεπτό, του Κλόζε στο 23ο λεπτό, του Κρος στο 25ο και στο 26ο λεπτό, και του Κεντίρα στο 30ο, πάλι του Μίλερ στο 69 λεπτό και του Σίρλε στο 79 λεπτό η Γερμανία προηγείται της Βραζιλίας με 7-0, και έκλεισε το εισιτήριο της για τον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου. Για τη Βραζιλία το γκολ ο Όσκαρ στο 90 λεπτό.

O πρώτος ημιτελικός της διοργάνωσης διεξήχθη στο «Mineirao stadium» του Μπέλο Οριζόντε,και η «σελεσάο» αγωνίστηκε χωρίς το μεγάλο αστέρι της, Νεϊμάρ, που είναι τραυματισμένος και τον αρχηγό της, Τιάγκο Σίλβα που ήταν τιμωρημένος.

Η «σελεσάο» ήθελε να επιστρέψει σε τελικό Μουντιάλ για πρώτη φορά μετά από 12 χρόνια.

Τον ίδιο στόχο όμως είχαν και τα «πάντσερ», που αγωνίστηκαν για τέταρτη συνεχή φορά σε ημιτελικό και ήδη πανηγυρίζουν την πρόκριση, για όγδοη φορά στην ιστορία τους, στον τελικό ενός Παγκοσμίου Κυπέλλου.

ΑΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. grande canare avatar
    grande canare 08/07/2014 23:32:31

    Και όπως έγραψε και η Κέλλυ Σακάκου στο facebook: "Εννοείται, Βραζιλία! Επειδή την αγαπάμε και επειδή δεν θέλουμε να χαρεί η Μέρκελ!"

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ grande canare 09/07/2014 11:02:00

      Αρλούμπες! Όταν ανακατεύει κανείς τη μπάλα με θέματα σοβαρά, μάλλον την έχει χάσει.

  2. K.P. avatar
    K.P. 08/07/2014 23:51:11

    Όταν η Γερμανία προηγείται 5-0 και διαμαρτύρεται (έστω και ισχνά) για ανύπαρκτο πέναλτυ, τότε τι άλλο μπορεί να αποτελεί η επιτομή της απληστίας.

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ K.P. 08/07/2014 23:56:01

      Εντάξει πικραμένος είσαι, μπορείς να λες οτι θες.

      • K.P. avatar
        K.P. @ Jimakos 09/07/2014 00:04:15

        Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.

      • K.P. avatar
        K.P. @ Jimakos 09/07/2014 00:10:15

        ''ο,τι θες''

  3. Factorx avatar
    Factorx 08/07/2014 23:58:02

    ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ. ΤΟΥΣ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ. Νικάνε στο Ποδόσφαιρο, νικάνε στην Formula I, νικάνε στο WRC, μας ξεσκίζουν στην Ευρώπη...αμάν πια

    • Fotini avatar
      Fotini @ Factorx 09/07/2014 00:06:43

      Μἀζί σου, Φάκτορα! Μήπως ἡ Μέρκελ ἀπείλησε μέ τρόικες τήν Βραζιλία; :) :)

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ Factorx 09/07/2014 01:10:06

      Μόνο ετσι μπορούν να μαζευτουν οι 120.

    • yiannis avatar
      yiannis @ Factorx 09/07/2014 08:38:17

      ΟΛΛΑΝΔΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Της το χρωστά η ιστορία!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ yiannis 09/07/2014 12:13:08

        δεν της χρωστά καμμία "ιστορία". ψυχραιμία και απόσταση συναισθηματική, για να μπορούμε να μαθαίνουμε από τα λάθη των άλλων και των δικών μας...

        • yiannis avatar
          yiannis @ Νίκος Αργεάδης 09/07/2014 12:43:35

          Η ποδοσφαιριστική ιστορία... εκπληκτικές εμφανίσεις και χαμένοι τελικοί και ημιτελικοί. Δεν περιμένουμε το ποδόσφαιρο, για να διορθωσουμε τα λάθη μας... Και επί της ευκαρίας, αρκετές φορές οι οπαδοί προβλέπουν με βάση το ονομα και την προϊστορία και όχι με βαση την ποιότητα... κάτι ανάλογο συμβαίνει και στην κοινωνία!

  4. sender avatar
    sender 09/07/2014 00:04:16

    Σιγά τη νίκη.Με αντίπαλο μια ομάδα ακρωτηριασμένη,παραιτημένη και τρομοκρατημένη.Οι γερμανοί πρέπει να ντρέπονται.

  5. πολίτης avatar
    πολίτης 09/07/2014 00:08:58

    Ούτε επίτηδες να το έκαναν οι Βραζιλιάνοι, τι εφιαλτικό σκορ ήταν αυτό.. Όχι τίποτε άλλο, αλλά πανηγυρίζει η ασχημογυναίκα και όλοι οι όμοιοί της. Τουλάχιστον να χάσουν στον τελικό.

    • Newcomer avatar
      Newcomer @ πολίτης 09/07/2014 00:15:04

      Δεν το χάνουν, από σήμερα το σήκωσαν! Είτε μας αρέσουν είτε όχι έχουν παιχταράδες και φοβερά δεμένη ομάδα!

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Newcomer 09/07/2014 09:34:40

        αυτή είναι η ουσία, η ΟΜΑΔΑ, έχουν ΟΜΑΔΑ, και αυτό ισχύει για ΟΛΑ τα ΟΜΑΔΙΚΑ αθλήματα όπως πχ. την διεθνή πολιτική, το ποδόσφαιρο κα. άρα 'γε μάθαμε τίποτα οι έλληνες από τον διασυρμό της βρασιλίας; εγώ πάντως συνειδητοποίησα πως το ¨ΕΝΔΟΞΟ παρελθόν (ποδοσφαιρικό, πολιτισμικό κλπ) είναι απαραίτητο αλλά όχι επαρκές για το σήμερα. χρειάζεται ΣΥΝΕΧΗΣ προσπαθεια...

  6. Σπύρος Ελληνιάδης avatar
    Σπύρος Ελληνιάδης 09/07/2014 00:22:24

    Goalstapo

  7. ACP avatar
    ACP 09/07/2014 02:09:38

    Παιχταράδες δεν έχουν (εκτός από τον Νόιερ). Οι υπόλοιποι είναι πολύ καλοί σε όμαδα καλοστημένη αλλά όχι τέτοιοι που θα τους πάρεις και θα χτίσεις γύρω τους αν έχεις μόνο έναν από αυτούς. Εκμεταλλεύονται 2 πράγματα που είναι διαχρονικά: 1. τον αέρα που ανέκαθεν βγάζει η φανέλλα και που έχει αυτό το υπεροπτικό, αλαζονικό, καθολικό, ισοπεδωτικό. Φοβίζει τον αντίπαλο κι αν τον βρεί μπόσικο δε σταματάει (κατ'εμέ αυτό είναι από κάποιο σημείο και μετά ποδοσφαιρική ασέβεια όταν ήδη έχεις σκοτώσει τον αντίπαλο, είναι ταπεινωμένος και μετά συνεχίζεις για να δείξεις τι?) 2. Δεν πέτυχε ομάδα που να έχεις πολλές λύσεις αλλά και φανέλλα. Δεν είναι τυχαίο που με άλλους αντιπάλους πχ Γκάνα έδειξε τρομερά κενά. Τέτοια ματς σου κάθονται μια στα 100 χρόνια. Ξεκινάει το ματς και όλα σου πάνε δεξιά, 3 φάσεις 0-3 και ο αντίπαλος τέζα. Όπως έγινε με τη Μπάγερν και τη Ρεαλ από την ανάποδη. Γϊνονται αυτά.

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ ACP 09/07/2014 08:02:49

      Φαντάζομαι έκανες αντίστοιχη κριτική στους Ολλανδούς που έριξαν 5 στους Ισπανούς. Για το χάλι της Βραζιλίας ούτε μισή αράδα... Δηλαδή η Βραζιλία δεν έχει φανέλλα;;; Όλοι οι αντιγερμανοι κομπλεξικοί κάνουν σχόλια! Για μπάλα μιλάμε...

      • ACP avatar
        ACP @ Jimakos 09/07/2014 15:08:17

        Μα και οι Ολλανδοί έχουν το ίδιο χούι να θέλουν πχ να βάλουν 20 γκολ στα νησια φερόε άμα τα πετύχουν, διότι έχουν ίδια ρίζα. Το ότι η Βραζιλία ή η Ισπανία ήταν χάλια είναι άλλο topic. Το μόνο που σχολιάζω, είναι η ιδιοσυγκρασία των Γερμανών που στο ποδόσφαιρο βγάζουν τα ίδια πράγματα με όλους τους άλλους τομείς. Και πολλά από αυτά με ενοχλούν και με ενοχλούν περισσότερο εκείνα που τυγχάνουν επιδοκιμασίας από τους άλλους (του στυλ "εετσι γερμαναράδες λιανίστε τους" κλπ). Παρόμοια δε επιχειρηματολογία για το ότι καθήκον κάποιου είναι να παίζει μεχρι το 90' είχα ακούσει και όταν οι Γερμανοί έβαλαν 13-15 γκολ στον Αγ. Μαρίνο σε κάτι προκριματικά ενώ έβλεπαν ότι οι άλλοι είναι ερασιτέχνες και ο αγών επιπέδου άνδρες - παιδιά. Προτιμώ λοιπόν τους Ιταλούς που αν σε βρόυν χάλια θα σου βάλουν 4-5 και μετά θα σβήσουν οι μηχανές, δε προτιμώ τη κάθε Μονακό που θα βάλει 8 και μετά θα πάει τα "3". Ο αγώνας Ολλανδίας-Ισπανίας ακόμα και με αυτή τη χάλια Ισπανία ήταν ανταγωνιστικός μέχρι κάποιο σημείο. Εκεί προηγήθηκε ο αντίπαλος, έχασε και μεγάλη ευκαιρία για 2-0, πιάνει ο άλλος κεφαλιά από τις πολύ σπάνιες για το 1-1 και γύρισε το ματς. Γίνονται αυτά. Ο χτεσινός από το 1ο λεπτό δεν ήταν ανταγωνιστικός. Ουδέποτε αμύνθηκαν ή μάρκαραν οι Βραζιλιάνοι. Στο τέλος του ημιχρόνου ήδη λοιπόν ο αντίπαλος είναι έξω, ταπεινωμένος. Όταν λοιπόν ο ένας ισοπεδώνει τον άλλον, υπάρχει ένα νοητό όριο πέρα από το οποίο, οτιδήποτε άλλο είναι αχρείαστη υπερβολή που στη περίπτωση των Γερμανών βρίσκεται στο DNA τους γιατί δε θέλουν ποτέ απλή νίκη όταν ο αντίπαλος προσφέρεται αλλά ταπείνωση. Στη δική μου κοσμοθεωρία έτσι το έχω. Στη δική σας να έχετε ό,τι σας αρέσει.

        • Jimakos avatar
          Jimakos @ ACP 09/07/2014 16:13:15

          Στη δικιά σας κοσμοθεωρία τότε ταιριάζει και το γνωστο αποτέλεσμα του παρελθόντος Γερμανια-Αυστρία 1-0, που εφεραν το αποτέλεσμα που έδινε προκριση και στους δύο και μετά εκαναν ανούσιες πασες ο ενας στον αλλο. Στη δικιά μου θεώρηση των πραγμάτων, σαν θεατής μ αρεσει να βλέπω αγώνα μέχρι το τέλος. Θα ήθελα η Βραζιλία να προσπαθήσει περισσότερο κι αν τα κατάφερνε να εβαζε κι αλλα γκολ. Τέτοια αποτελέσματα, με μεγάλες διαφορές τερμάτων, τις βλέπουμε καθε χρόνο σε όλα τα μεγάλα πρωταθλήματα και μεταξύ μεγάλων ομάδων. Δεν εξέφρασε ποτέ κανένας ηττημένος την άποψη οτι θα έπρεπε να δείξουν οίκτο ή συμπάθεια και να σταματήσουν. Το ποδόσφαιρο δεν είναι πόλεμος, όταν τρως γκολ πληγώνεται μόνο η υπερηφάνια σου κι αυτο για λίγο.

        • Καβαλιώτης avatar
          Καβαλιώτης @ ACP 09/07/2014 19:20:14

          Η δική μου εντύπωση είναι ότι μετά το 0-5 φρέναραν. Ειδάλλως και το 0-10 ήταν εφικτό. Επίσης, δεν είδα σε κανένα σημείο του αγώνα τους Γερμανούς να κάνουν πλάκα στους Βραζιλιάνους. Ήταν σοβαροί από την αρχή μέχρι το τέλος -πράγμα που μου άρεσε.

    • akenaton avatar
      akenaton @ ACP 09/07/2014 09:51:53

      Αντιθέτως, είναι βαθιά πράξη σεβασμού προς τον αντίπαλο να συνεχίζεις να τον παίζεις μέχρι τέλους σα να ήταν το μάτς 0-0. Αυτή η ψευτο-ψυχοπόνεση που κατέστρεψε την ελληνική κοινωνία, δεν έχει θέση σε σοβαρές ομάδες και σοβαρά κράτη. Προσωπικά, ενώ ανέκαθεν ήμουν αντιγερμανός στο ποδόσφαιρο, χθες αφενός τους παραδέχτηκα ως ομάδα, αφετέρου απομυθοποίησα πλήρως την Βραζιλία, τουλάχιστον την σημερινή. Μια απομυθοποίηση που είχε ήδη ξεκινήσει από το πρώτο μάτς τους στον προκριματικό γύρο. Αυτή η Βραζιλία δεν δικαιούνταν με τίποτε να πάει τελικό!

      • ACP avatar
        ACP @ akenaton 09/07/2014 15:10:56

        Φίλε akenaton όταν έφτασε η Γερμανία να παίξει κατενάτσιο με τη Γαλλία ή να αγκομαχάει με αντιπάλους επιπέδου Ελλάδας γιατί δεν κέρδισε εκεί την όποια αναγνώριση? Διαχρονικά κερδίζεται ο σεβασμός όπως της Ισπανίας (που επίσης δε χώνεψα ποτέ) όχι από 1 ματς τόσο περίεργο που δε πρόκειται να επαναληφθεί σύντομα.

  8. η Dimi avatar
    η Dimi 09/07/2014 03:13:24

    “They don’t give you Gold Medals for beating somebody. They give you Gold Medals for beating everybody.” ~Michael Jordan

  9. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 09/07/2014 05:26:58

    jimako, Εκδηλώθηκες απόλυτα!!

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ ΝΤΙΝΟΣ 09/07/2014 07:44:32

      Ωχ, με καταλαβες!

  10. Σκεπτικιστης avatar
    Σκεπτικιστης 09/07/2014 07:01:22

    αντεξα να δω μονο το πρωτο ημιχρονο. Δεν εβλεπα βραζιλια, αλλα την ελλαδα, προ euro 2004, που δεν μπορουσε να περασει τη μπαλα απο τη μια γραμμη στην αλλη. Πολυ καλη ομαδα η γερμανια, αλλα η ανυπαρκτη βραζιλια την εκανε υπερδυναμη. Ακομη μια φορα , οι γερμανοι δεν ηξεραν να σταματησουν στα 4 η 5 γκολ, αλλα διεσυραν τους αντιπαλους μπρος στο κοινο τους. Εχει ο καιρος γυρισματα.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Σκεπτικιστης 09/07/2014 09:48:56

      κάνεις λάθος. η ελλάδα ήταν πολύυυυ καλύτερη από την βραζιλία. οι έλληνες μπορεί να έχαναν αλλά πολεμούσαν...

  11. η Dimi avatar
    η Dimi 09/07/2014 07:14:57

    Για ακριβείς προβλέψεις των αγώνων FIFA 2014, η μελέτη της πληροφορίας στα λεπτομερή άρθρα των συνδέσμων: http://en.wikipedia.org/wiki/2014_FIFA_World_Cup http://en.wikipedia.org/wiki/2010_FIFA_World_Cup_statistics

  12. m.s avatar
    m.s 09/07/2014 07:47:53

    Ο Λεβ δήλωσε '' να μείνουμε ταπεινοί '' πόσο ταπεινοί ρε φίλε που έχεις το σκοτωμένο στα πόδια σου και θέλεις να τον σκοτώσεις. δεν κατάλαβε ότι οι Βραζιλιάνοι είχαν ρίξει λευκή πετσέτα στο 0-5 και ότι το 2ο ημίχρονο ήταν υποχρεωτική διαδικασία για να λήξει το δράμα. άλλα αθλήματα δεν έχει δει , μπάσκετ ας πούμε , που όταν η διαφορά παίρνει μεγάλες διαστάσεις απλά πας ρελαντί. όχι δεν ήταν ταπεινοί ήταν αλαζονικοί και όσο και αν έχω ποντάρει πάνω τους από την αρχή του μουντιάλ για κατάκτηση του τίτλου , από χτες το βράδυ τους σιχάθηκα και θέλω να χάσω τα λεφτά μου.

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ m.s 09/07/2014 08:10:23

      Δηλαδή οταν οι ελληνικες ομαδες στο μπάςκετ ρίχνουμε 30 ποντους διαφορά στην κάθε Μπαμπεργκ είμαστε αλαζόνες;

      • m.s avatar
        m.s @ Jimakos 09/07/2014 10:18:45

        όταν κερδίζεις 7-0, είσαι στο 77' και κάνεις τάκλιν με την κοφτή του πέλματος (Μύλερ στον Νταβίντ Λούιζ) περίπου στο κέντρο του γηπέδου , τι θέλεις να δείξεις;

        • Jimakos avatar
          Jimakos @ m.s 09/07/2014 10:49:21

          Δείχνεις πως η ομάδα σου έχει κατακτήσει 3 παγκόσμια κυπελλα, διεκδικεί άλλο ενα, ήταν φιναλίστ σε άλλους 4 τελικούς και 4 φορές ήταν στην 3η θέση.

          • m.s avatar
            m.s @ Jimakos 09/07/2014 11:10:20

            Έ τότε θα ήταν οκ και οι Βραζιλιάνοι των 5 κυπέλλων , 2 φορές δεύτεροι και δύο φορές τρίτοι, μες στο πάθος τους και την τσατίλα , αλλά Ζουνίγκα να στείλουν τη Γερμανία λειψή στο τελικό. δεν θα είχες πρόβλημα φαντάζομαι;

          • Jimakos avatar
            Jimakos @ m.s 09/07/2014 11:50:22

            Τις αντίπαλες ομάδες της Βραζιλίας άκουσα να έχουν παράπονα για σκληρό παιχνίδι. Έχεις χτίσει ολόκληρη κοσμοθεωρία πάνω στο μαρκάρισμα του Μύλερ, που ενημερωτικά δεν ασχολήθηκε κανένας.

          • m.s avatar
            m.s @ Jimakos 09/07/2014 12:28:59

            Για να καταλάβεις τι θέλω να πω, σου θυμίζω το Γερμανία- Αγγλία 1-5 στο Μόναχο. Στο 75 ο Χέσκεϊ κάνει το 1-5 και το παιγνίδι τελειώνει. Πασούλες , χαλαρά μαρκαρίσματα, αλλαγές βασικών και λήξη. Αν μπορούσε και άλλα η Αγγλία; και 6, 7, και 8. Την άλλη μέρα τα σχόλια ήταν οι Άγγλοι σταμάτησαν στα 5 , μπορούσαν και άλλα. Η Βραζιλία είχε προβλήματα. μπορώ να σού πω ότι δεν άξιζε και από την Κολομβία να περάσει. Την σπρώξαν οι διαιτητές , ναι. Αλλά να είσαι Γερμανός ποδοσφαιριστής να κερδίζεις 7 -0 στο 84 , να πέφτει Βραζιλιάνος στην περιοχή σου (να μην ζητάει τίποτα) και εν χορώ να διαμαρτύρεσαι στο διαιτητή(που σημειωτέον δεν σφυρίζει) λες και σε έχει κάψει στο παιγνίδι ... δεν ξέρω.

        • Η άλυτη εξίσωση avatar
          Η άλυτη εξίσωση @ m.s 09/07/2014 11:38:28

          Θέλεις να δείξεις οτι είσαι ασεβής, άξεστος Ούνος και για να αποδώσει Δικαιοσύνη ο Θεός του ποδοσφαίρου, ή απ΄ την Ολλανδία ή από την Αργεντινή, θα κανονίσει να το χάσεις μέσα απ΄τα χέρια σου το κυπελάκι, ώστε να χαρεί τελικά, πολύυυυυυυυς κόσμος.

          • Jimakos avatar
            Jimakos @ Η άλυτη εξίσωση 09/07/2014 11:59:10

            Ναι ο Ούνοι ο Μπόατεγκ, ο Πολντόσκι, ο Κεντίρα, ο Οζίλ, αυτός σαν Τζέγκινς Χαν δεν φέρνει λίγο; Μια χαρά ομάδα είναι η Ολλανδία, γιατί να μην το πάρει; Αλλά ξέχασα εσυ είσαι Εθνική Αντιγερμανίας, δεν έχεις πρόβλημα, Γερμανοί να μην είναι. Ρε τι ζόρι κι αυτο;

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ Jimakos 09/07/2014 14:23:54

            :-) Και γιατί να το ...κρύψομεν άλλωστε; Εμένα πάντως, με εξυπηρετεί περισσότερο να το πάρει η Αργεντινή. Οι ...πτωχευμένοι πρέπει να αλληλοϋποστηρίζονται. Χώρια που θα είναι μεγαλύτερο το σοκ για την παλιόγρια και πολλαπλό το μήνυμα.... Ok., παιχνίδι. Ε, ας παίξουμε λοιπόν με τα νεύρα των Γερμανών!!

          • Jimakos avatar
            Jimakos @ Η άλυτη εξίσωση 09/07/2014 16:36:01

            Να κάνουμε μουντιάλ πτωχευμένων, να έχουμε κι ελπίδες να φθάσουμε στο τελικό. Μπορεί να αλλάξει και πολιτική η παλιόγρια άμα χάσει στον τελικό, σίγουρα πράγματα, το άκουσα στο καφενείο που το έλεγε ο κυρ Γιάννης που έχει μια κόρη που δουλεύει στη Deutsche Bank στη Φρανκφούρτη. Αλήθεια, η Αργεντινή δεν ήταν το ασφαλές καταφύγειο πολλών ναζι, πως το ξεπέρασες έτσι αυτο; Υπήρξε παραγραφή;

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ Jimakos 09/07/2014 20:59:21

            1) Την παλιόγρια πρέπει να εμποδίσουμε να μας εξοντώνει με την απανθρωπιά και την απληστία της, γιατί η ...πολιτική της, δεν αλλάζει. Έχετε βέβαια τις πληροφορίες σας κι εσείς, αλλά μην είστε τόσο ...εύπιστος και μάθετε πια,να συχνάζετε στα σωστά καφενεία. Π.χ χαβαλοκαφενές της Βουλής. 2) Με την Αργεντινή, μας ενώνουν πράγματα πιο ουσιαστικά από αυτά τα ...μπακαλίστικα που θεωρείτε οτι μας χωρίζουν. 3) Το δικό τους Μουντιάλ, το πανηγύρι των προσβλητικών αλαζόνων, αξίζει να κερδίσει κανείς. Ψηλά τον πήχη πάντοτε! Μην είστε τόσο μίζερος...

  13. Η άλυτη εξίσωση avatar
    Η άλυτη εξίσωση 09/07/2014 08:02:21

    Καλύτερα που πέρασαν οι Γερμανοί. Δεν θα είναι πιο ικανοποιητικό για όλους, ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ, ΕΝΩ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΜΙΑΝ ΑΝΑΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ; ΔΕΥΤΕΡΑΝΤΖΕΣ.....

  14. Γιώργης Α. avatar
    Γιώργης Α. 09/07/2014 08:29:03

    Ναι , βαθιά μέσα μου θα ήθελα να χάσουν οι Γερμανοί από την Αργεντινή με 1-0 στο 119'. Τώρα, από ποδόσφαιρο δεν γνωρίζω, αλλά η Βραζιλία εσκόρπισε μετά το δεύτερο γκόλ και έφαγε και τα άλλα τρία σε 4 λεπτά. Τι άλλο να έκανε; Επαιζε για να παίξει. Για το αν η Γερμανία έπρεπε να συνεχίζει να βάζει γκολ... ε προφανώς, διότι τα γκολ αυτά πηγαίναν για το νικητή του άλλου ημιτελικού... Περίμενα τους Βραζιλιάνους βέβαια πιο ψύχραιμους και δυνατούς και ικανούς να γυρίσουν το παιχνίδι έστω και μετά το 0-5 (μετά από το 3-3 της Λίβερπουλ το 2005 πίστευα ότι όλα είναι δυνατά, αλλά...) Ήταν και λίγο θέμα τύχης διότι τους βγήκαν όλες οι φάσεις , αλλά η ποιότητα , η οργάνωση και η αποφασιστικότητα φαίνονται.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Γιώργης Α. 09/07/2014 09:16:22

      Και γω με τη Βραζιλια ημουν αλλα τωρα σκεφτομαι αυτο που λεει ο λαος: Καλλιο να σε ζηλευουνε παρα να σε λυπουνται..... Οντως λαος "τρακτερ", δεν υπαρχει πουθενα συναισθημα.

  15. η Dimi avatar
    η Dimi 09/07/2014 10:24:51

    Mάθαμε ότι για την αδιανόητη ήττα, κατά κύριο λόγο υπεύθυνες θεωρούνται οι βραζιλιάνες με την.. οπίσθια κίνηση που δεν άφηναν σε ησυχία τα παιδιά της Εθνικής. “Για να τους ενθαρρύνουμε”, κλαίνε τώρα απολογητικά. Όμως έγινε η ζημιά. Τα παλικάρια δυσκολεύονται να σταθούν στα πόδια τους. Αποδεικνύεται τελικά, ότι εκτός από καράβια σέρνονται και.. στάδια.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ η Dimi 09/07/2014 10:56:55

      χα, χα, χα! η ισχύς της γυναίκας σε πλήρη "δράση" αγαπητή Δήμη...

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Νίκος Αργεάδης 09/07/2014 14:14:28

        Aγαπητέ Νίκο, και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ξύπνησαν και οι εφιάλτες του.. Φιλικού αξεπέραστου Γιουγκοσλαβία-Βραζιλία 8-4, του 1934!..

    • Naruto avatar
      Naruto @ η Dimi 09/07/2014 11:19:58

      Προτιμώ να χάνω και τα καράβια και τους αγώνες .

  16. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 09/07/2014 10:43:48

    η τύχη της βραζιλίας δείχνει πως: 1) η ένδοξη παράδοση έιναι μεν απαράιτητη -και στο ποδόσφαιρο- για (ψυχολογική) βάση αλλά όχι επαρκής προυπόθεση για να μεγαλουργήσει κανείς... 2) δεν πρέπει να υποτιμάς τον αντίπαλο... 3) πρέπει να δρας ως ΟΜΑΔΑ, πειθαρχημένα και με πίστη σε ΚΟΙΝΟ σκοπό... 4) ο ακραίος ατομισμός είναι η αρρώστεια που τρώει τις ανώριμες ομάδες, λαούς κλπ... 5) άλλο οι ατομικές επιδιώξεις και άλλο οι ΟΜΑΔΙΚΕΣ. όταν οι δέυτερες υποτάσονται στις πρώτες επέρχεται το χάος και τα πολλά τέρματα στο ποδόσφαιρο ή η κοινωνικοοικονομική διάλυση, στην κοινωνία... 6) Όταν οι κεφαλές μιας ομάδας δρούν εναντίον του συνολικού συμφέροντος συντηρώντας μόνο τον εαυτό τους και διαλύοντας την ομάδα, καταστρέφονται ΟΛΟΙ.
    ελπίζω αυτή τη φορά να δημοσιευτεί, φάκτορα...

  17. Dr. Fadrhonc avatar
    Dr. Fadrhonc 09/07/2014 11:07:23

    Η φούσκα της Βραζιλίας έσκασε εκκωφαντικά στο παιχνίδι με τη Γερμανία. Προσωπικά είχα σιχαθεί να βλέπω τις νίκες με το στανιό της "σελεσάο" με το συνεχές σπρώξιμο από τη διαιτησία και την ανοχή στο αλύπητο κλωτσίδι που έριχναν οι διάφοροι φερναντίνιοι. Πιό άθλια Βραζιλία δεν έχω δεί στα 11 μουντιάλ που έτυχε να παρακολουθήσω. Από την άλλη μεριά πολύ καλοί οι γερμανοί, αν δεν τραβούσαν το πόδι από το γκάζι θα ξεπερνούσαν εύκολα τα 10 γκολ. Πολύ καλή και σοβαρή ομάδα χωρίς τον σούπερ σταρ τύπου Μεσσι πχ, αλλά με πληθώρα παικταράδων με μεγάλο ειδικό βάρος και προσωπικότητα. Από την αρχή τους θεωρούσα το φαβορί για το τρόπαιο, δύσκολο βλέπω να το χάσουν είτε από την Αργεντινή (μετριότατη μέχρι τώρα αλλά με μερικές πολύ μεγάλες μονάδες) είτε από τους οράνιε (δυνατό νεανικό σύνολο με τρεις - τέσσερις έμπειρους παικταράδες, δεν νομίζω ωστόσο να βρούν τους χώρους για να επαναλάβουν το πάρτι που έκαναν με τους ισπανούς). Θα ήθελα να δώ τελικό Γερμανία-Ολλανδία όπως το '74, όπου με είχε "στοιχειώσει" η ήττα των καταπληκτικών τότε oranje του johan cruijff.

  18. Naruto avatar
    Naruto 09/07/2014 11:17:31

    Οι γερμανοί ειναι λαός με εκόρεστη απληστία και επιθετικότητα δέν ειναι τυχαίο οτι προκάλεσαν δύο παγκοσμίους πολέμους και ότι φιγουράρουν στη κορυφή των εγκληματιών κατά της ανθρωπότητας .

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ Naruto 09/07/2014 11:30:32

      Όπως απληστοι και επιθετικοι ητάν οι Περσες για τους Ελληνες, οι Ισραηλινοί για τους Παλαιστίνιους, οι Αραβες για τους Ισραηλινούς, οι Ρώσσοι για τους Ουκρανούς , οι Αμερικανοί για τους Ιρακινούς, οι Βρεττανοί για τους Αργεντινούς....για μπάλα μιλάμε!

      • Η άλυτη εξίσωση avatar
        Η άλυτη εξίσωση @ Jimakos 09/07/2014 11:44:46

        ...Και στη μπάλα όμως βγαίνει ο χαρακτήρας και λάμπουν οι αρετές καθώς και τα ...κουσούρια των λαών. Παράδειγμα, εμείς.

        • Jimakos avatar
          Jimakos @ Η άλυτη εξίσωση 09/07/2014 12:07:14

          Εντάξει, στη μπάλα μας βγαίνουν περισσότερο τα κουσούρια και στο μπάσκετ οι αρετές;

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ Jimakos 09/07/2014 14:27:14

            ....Παντού μας βγαίνουν και τα θετικά και τα αρνητικά, αλλά στο ποδόσφαιρο ως πιο λαϊκό και μαζικό, μάλλον μεγενθύνονται.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Jimakos 09/07/2014 12:17:10

        εν τάξει τζιμάκο, δεν θίξαμε τους γερμανούς (σου). πω πω ευαισθησία. αμάν πια, το ψμί σου βγάζεις;

        • Jimakos avatar
          Jimakos @ Νίκος Αργεάδης 09/07/2014 12:23:41

          Όχι σκέτο έχει και λουκάνικο.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Jimakos 09/07/2014 15:22:32

            χα, χα, χα! για να το συστήνεις φαίνεται πως το έχεις δοκιμάσει...εκ πείρας, που λέμε...

      • Naruto avatar
        Naruto @ Jimakos 09/07/2014 15:04:05

        Εγώ μιλάω για γερμανούς .Ολοι οι άλλοι που αναφέρεις ειναι ερασιτέχνες.

  19. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 09/07/2014 12:46:27

    Όταν αρνούμαστε να δούμε την πραγματικότητα αυτή εκδικείται και άγρια καμιά φορά. Αυτό το πανηγύρι που φορούσε φανέλες της Βραζιλίας δεν είχε καμιά τύχη πλέον. Εφτασε πολύ πιο μακρυά από τον ίσκιο του και φυσιολογικά δεν έχασε μόνο ένα παιχνίδι, διασύρθηκε. Δεν τα παρατάς από το δέκατο λεπτό και το 1-0. Αυτή η ομάδα είχε χάσει το παιχνίδι εδώ και δυό μέρες με τα καραγκιοζλίκια για τον νευμάρ...Φανέλες, μάσκες, κλάμα και οδυρμός από πριν...Που πας ρε καραμήτρο μετά από όλα αυτά στον αγώνα? Ακόμη και αν δεν είναι η ομάδα που συμπαθεί κανείς η Γερμανία, για πολλούς και διαφόρους λόγους που κυρίως δεν έχουν σχέση με το ποδόσφαιρο, δεν μπορεί να αρνηθεί το γεγονός ότι έχουν ΟΜΑΔΑ. Με ότι αυτό συνεπάγεται. Με παίχτες σοβαρούς που ασχολούνται με το παιχνίδι πριν τον αγώνα και όχι με τα κομμωτήρια, τα περίεργα ξυρίσματα ,τα τατού...Λεπτομέρειες μικρές και ασήμαντες αλλά , εξ όνυχος τον λέοντα έλεγαν οι αρχαίοι μας σοφοί πρόγονοι... Ούτε λιονταράκι δεν είναι ο μικρός νευμάρ και τον έφτιαξαν με τεράστιο ίσκιο, μέχρι που το πίστεψαν κιόλας .

  20. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 09/07/2014 14:11:33

    Jimako, Εξακολουθείς να ιδονίζεσαι να προκαλείς, μη έχοντας πάρει χαμπάρι ότι μόνο τη χλεύη και το μειδίαμα σε όλους προκαλείς. Αυτά!!!!

    • Geros avatar
      Geros @ ΝΤΙΝΟΣ 09/07/2014 14:36:41

      Φιλε , με έβαλες και διάβασα όλα τα σχόλια του συγκεκριμένου σχολιαστή στο άρθρο. Τι είπε ο άνθρωπος? Ποιανού την χλεύη προκάλεσε? Επικοινωνείς? Για μπάλα μίλησε ο χριστιανός και από όσο κατάλαβα με ανθρώπους που καταλαβαίνουν λιγότερο μπάλα από αυτόν! Ρε κουνήστε το κεφάλι σας μερικοί .... ακούτε τίποτα μέσα?

      • Η άλυτη εξίσωση avatar
        Η άλυτη εξίσωση @ Geros 09/07/2014 14:49:17

        :-) Κρίνετε μάλλον απ΄τον ήχο του κενού που διαπιστώνετε άμα τη κινήσει του δικού σας ε; Να σας απογοητεύσω... Οι περισσότεροι λοιπόν, κάτι ακούμε.... Τώρα δεν ξέρω βέβαια αν το δικό σας το πρόβλημα, είναι και ζήτημα.....ακοής. Because, ''Ου γαρ έρχεται μόνον'' το άτιμο!Y.Γ Η ..φαλακρή φωτογραφία, ήτανε πιο αληθινή. Τι μας τη βάλατε σήμερα τη ...βαφτιστική σας; Σας ξέρουμε πια...

        • Geros avatar
          Geros @ Η άλυτη εξίσωση 09/07/2014 15:07:11

          Δεν βλέπεις γιατί άλλαξα φωτογραφία? Έγινα Μαρξιστής! Δεν αφήνεις κούκλα μου την κουβέντα για μπάλα? Σηκώνεται η τρίχα μας κάθε φορα που μιλάς , δεν το έχεις. Πες μας καλύτερα κανένα ποίημα από τα ωραία που ξέρεις . Ξέρεις εσύ .... "κόκκινα κοράκια , μαύρα κοράκια" ...

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ Geros 09/07/2014 15:33:05

            Τι γίνατε; Μαρξιστής!!! Όπως λέμε σεξιστής, ξενιστής, αλεξιπτωτιστής, φορτιστής, ασυρματιστής, μετασχηματιστής, ε; Για σας, ένα πράγμα θα φαντάζουνε όλα ετούτα :-) Έχω πάντως για την περίπτωσή σας, κάτι super : Κ.Π.Καβάφης - Ένας γέρος Στου καφενείου του βοερού το μέσα μέρος
            σκυμένος στο τραπέζι κάθετ’ ένας γέρος·
            με μιαν εφημερίδα εμπρός του, χωρίς συντροφιά. Και μες στων άθλιων γηρατειών την καταφρόνεια
            σκέπτεται πόσο λίγο χάρηκε τα χρόνια
            που είχε και δύναμι, και λόγο, κ’ εμορφιά. Ξέρει που γέρασε πολύ· το νοιώθει, το κυττάζει.
            Κ’ εν τούτοις ο καιρός που ήταν νέος μοιάζει
            σαν χθές. Τι διάστημα μικρό, τι διάστημα μικρό. Και συλλογιέται η Φρόνησις πώς τον εγέλα·
            και πώς την εμπιστεύονταν πάντα – τι τρέλλα! -
            την ψεύτρα που έλεγε· «Αύριο. Εχεις πολύν καιρό.» Θυμάται ορμές που βάσταγε· και πόση
            χαρά θυσίαζε. Την άμυαλή του γνώσι
            κάθ’ ευκαιρία χαμένη τώρα την εμπαίζει. … Μα απ’ το πολύ να σκέπτεται και να θυμάται
            ο γέρος εζαλίσθηκε. Κι αποκοιμάται
            στου καφενείου ακουμπισμένος το τραπέζι. ******************************
            ---Το ξυπνητήρι τι ώρα να το βάλω; Το φθινόπωρο είναι καλά; Βολεύει;

          • Π.Κ. avatar
            Π.Κ. @ Η άλυτη εξίσωση 09/07/2014 16:09:21

            Εσύ με τόσα προσόντα ζεις ακόμη στο Ελλαδιστάν???

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ Π.Κ. 09/07/2014 16:17:00

            Είμαι μεγαλόψυχη, αλτρουϊστρια, ηττοπαθής και μαζοχίστρια, όπως κι εσείς..... Έχω όλο το πακέτο. Μην απορείτε.

          • Geros avatar
            Geros @ Η άλυτη εξίσωση 09/07/2014 17:25:17

            Έτσι μπράβο! Όπως το είπες! Μαρξιστής , βιαστής , εκτελεστής .... συνώνυμα είναι. Εγώ όμως είμαι οπαδός του έξυπνου της οικογενειας Marx , αυτού που είπε: "Εκτός του σκύλου το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου , εντός του σκύλου είναι πολύ σκοτεινά για να διαβάσεις."

          • Η άλυτη εξίσωση avatar
            Η άλυτη εξίσωση @ Geros 09/07/2014 21:22:59

            Το ήξερα πως στο δικό σας το μυαλό μπαίνουν στο σέϊκερ όλα, δημιουργώντας σπάνιο, δηλητηριώδες κοκτέϊλ.... Ο Μαρξιστής, θέλει ρίμα σε -ιστής και όχι ό,τι να΄ναι.... (ο -αστής και ο -εστής, προδίδουν έλλειψη ταλέντου). Αυτός ο Μarx πάντως, είχε πεί κι άλλα καλά : - Το μυστικό στη ζωή είναι η εντιμότητα και η ειλικρίνεια. Αν μπορείς να το προσποιηθείς αυτό, τα κατάφερες. - Πολιτική είναι η τέχνη να ψάχνεις για προβλήματα, να τα βρίσκεις παντού, να κάνεις λάθος διάγνωση και να εφαρμόζεις λάθος λύσεις.

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ ΝΤΙΝΟΣ 09/07/2014 16:26:02

      Ντίνο, Ψυχραιμία, άμα εχεις να πεις κάτι επί της ουσίας ευχαρίστως, αλλιώς τι ανακατεύεσαι και πετάς και τη μπάλα στην εξέδρα!

  21. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 09/07/2014 19:26:24

    Jimako, Δεν ξέρω γιατί,αλλά μου θυμίζεις όλο και περισσότερο, σε κάθε σχόλιο σου, τον χαρακτηριστικό τύπο που υποδυόταν ο αείμνηστος Αρτέμης Μάτσας και την αλησμόνητη ατάκα του: "...Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας" Ειλικρινά εύχομαι να κάνω λάθος !

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ΝΤΙΝΟΣ 09/07/2014 21:15:07

      Τέτοια χαρά ούτε οι Γερμανοί. Βέβαια Κυριακή κοντή γιορτή που λένε...

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ ΝΤΙΝΟΣ 09/07/2014 22:35:07

      Επειδή από μικρος γουστάρω να υποστηρίζω Γερμανία, Δυτική ήταν τότε, είμαι Αρτέμης Μάτσας; Α ρε Ρουμενινγκε τι ζημιά μου έκανες!

  22. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 10/07/2014 05:11:39

    Jimako , μην κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις, οι αιτιάσεις εναντίον σου περί άκρατης Γερμανοφιλίας δεν αναφέρονται στο ποδόσφαιρο, αλλά στη γενική θεώρηση της πολιτικοοικονομικής κατάστασης που μέσω του ANTINEWS, δεν χάνεις ευκαιρία να προκαλέσεις κάθε έναν που είναι αντίθετος με τις φιλογερμανικές σου διαθέσεις. ΤΕΛΟΣ! ΥΓ. Τα παραπάνω απευθύνονται και στο ...συνήγορό σου Γέροντα, που τόσο επαίρεται για το ...γεμάτο κεφάλι του!

    • Jimakos avatar
      Jimakos @ ΝΤΙΝΟΣ 10/07/2014 10:18:51

      Έχεις καταθέσει στο Διεθνές Γραφείο Μέτρων και Σταθμών Γερμανοφιλόμετρο ή έστω Γερμανοτσολιαδόμετρο; Πως μας μετρας δηλαδή; Της σχολής Ιεροεξεταστών, Λογοκριτων είσαι κι εσύ;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.