#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/01/2014 13:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Έτοιμος για το "Ναι" ο Γιαννακόπουλος



Αισιόδοξα μηνύματα φέρνει το 2014 για τους φίλους του Παναθηναϊκού. Τα νέα που φτάνουν από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο  σχετικά με το ενδιαφέρον του να ασχοληθεί ενεργά με την ΠΑΕ  είναι καλά κι όλα δείχνουν ότι το φλερτ οδεύει ολοταχώς προς γάμο.

Ο ισχυρός άνδρας της πράσινης ΚΑΕ έχει δεσμευτεί ότι θα επισπεύσει όσο μπορεί τον έλεγχο και θα δημοσιοποιήσει την απόφασή του τις πρώτες μέρες της νέας χρονιάς αφού επιδίωξή του είναι να μην χάσει ούτε μια μέρα στην προσπάθειά για την ανασυγκρότηση του Παναθηναϊκού.

Το τελευταίο διάστημα ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος εκτός από τον οικονομικό έλεγχο της ΠΑΕ που διενεργούν οι συνεργάτες του  έχει επιδοθεί σε μια σειρά επαφών προκειμένου να οριστικοποιήσει την ομάδα των συνεργατών που θα δημιουργήσει προκειμένου να διοικήσουν τον Παναθηναικό.

Σύμφωνα με πληροφορίες Έλληνες συμπαίκτες δεν προβλέπονται σε αυτή την ομάδα η οποία δεν θα φαίνεται πουθενά έχοντας εξουσιοδοτήσει τον  ίδιο τον Δ. Γιαννακόπουλο για να ασκεί διοίκηση.

Ωστόσο παραμένει ακόμη άγνωστος ο ρόλος που θα παίξει ο νυν πρόεδρος της ΠΑΕ Γιάννης Αλαφούζος  χωρίς την συνδρομή του οποίου ο Παναθηναϊκός σήμερα θα είχε ακόμη μεγαλύτερα προβλήματα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 02/01/2014 13:53:04

    Ἄλλος ἕνας πρόεδρος γιά νά σπάσουν πλάκα οἱ ὀπαδοί του.
    Ἔμεῖς δέ σπᾶμε πιά...

    • Ιδήμων Κουρήτης avatar
      Ιδήμων Κουρήτης @ Κυθήριος 02/01/2014 18:01:07

      Σε πονάει πολύ??
      Μάθε και χορό άμα είναι γιατί θα χορέψετε πολύ!!!

      • Γιώργος avatar
        Γιώργος @ Ιδήμων Κουρήτης 02/01/2014 18:51:38

        ΘΑ...

    • Ανεξάρτητη Μεραρχία avatar
      Ανεξάρτητη Μεραρχία @ Κυθήριος 02/01/2014 18:23:30

      Πράγματι, με τον συγκεκριμένο δεν σπάτε πλάκα, κλαίτε με μαύρο δάκρυ.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Κυθήριος 02/01/2014 18:47:03

      -Χορό ξέρουμε.Τόσα χρόνια τό Μάη στό ΠΣΛΜΝι ἀναστενάζουν οἱ Κούπες ἀπ' τά χορευτικά..
      -Ἄν δέ μαζέψει τά νεύρα του,προβλέπω νά κλαῖτε ἐσεῖς μέ μαύρο δάκρυ...

      • αραχνούλα avatar
        αραχνούλα @ Κυθήριος 02/01/2014 21:08:28

        Και πριν λίγες μέρες χορέψατε καλά, στο οακα. Τον χορό της κοιλιάς.

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ αραχνούλα 02/01/2014 21:19:36

          Μήν ἀλλάζετε θέμα! Μιλᾶμε ποδοσφαιρούλι τῶρα.

          • Ανεξάρτητη Μεραρχία avatar
            Ανεξάρτητη Μεραρχία @ Κυθήριος 02/01/2014 23:35:22

            Μην αλλάζετε θέμα για το συγκεκριμένο πρόσωπο μιλάμε.

      • 3D avatar
        3D @ Κυθήριος 02/01/2014 22:44:09

        Σε αυτές που αναστενάζουν, βάζεις και τις κούπες από την παράγκα να υποθέσω, έτσι;

  2. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 02/01/2014 22:42:38

    Στον ΠΑΟ λοιπόν θα υπάρχει μια αόρατη ομάδα διοίκησης,μη Ελλήνων,που θα εμπιστεύεται τυφλά τον Γιαννακόπουλο.
    Και εγώ ψηφίζω γέλιο για τον ΠΑΟ του 2014