#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/11/2013 18:50
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

O Σεραφείμ Κοτρώτσος και η "Αντιμνημονιακή Κοκκινοσκουφίτσα" (βίντεο)



(Ανανεωμένο) - Ξαφνικό «ντου» πραγματοποίησαν φέροντας τα πάνω κάτω απλήρωτοι εργαζόμενοι της εφημερίδας «Αποκαλύψεις» που εξέδιδε ο δημοσιογράφος Σεραφείμ Κοτρώτσος σε κεντρικό ξενοδοχείο όπου παρουσίαζε σήμερα το μεσημέρι το νέο βιβλίο «Wolf-Gang, Η Συμμορία του Λύκου (Το Σιδηρούν Παραπέτασμα των Μνημονίων)». Οι «μπουκαδόροι», αποκάλεσαν «αλήτη» τον βουλευτή Δημήτρη Παπαδημούλη καθώς και τον Νίκο Κωνσταντόπουλο, οι οποίοι ήταν από τους παρουσιαστές του βιβλίου.

«Πού πας; Ολο λες, λες, για κάτσε να μας τα πεις κι εδώ» φώναξαν στον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρη Στρατούλη. Οι εργαζόμενοι προκάλεσαν επεισόδιο μισής ώρας, αναγκάζοντας τους παριστάμενους πολιτικούς και βουλευτές να αποχωρήσουν εσπευσμένα.

Στο πάνελ των παρουσιαστών ήταν εκτός των προαναφερθέντων οι Νικήτας Κακλαμάνης, Στέλιος Περράκης και ο πρώην ευρωβουλευτής Γιώργος Χατζημαρκάκης ενώ παρουσιαστής της εκδήλωσης ήταν ο Νίκος Χατζηνικολάου. Παρόντες στην παρουσίαση του βιβλίου του Σεραφείμ Κοτρώτσου ήταν οι βουλευτές Ρένα Δούρου, Κώστας Μαρκόπουλος, Γιώργος Βαρεμένος, Κώστας Τζαβάρας,  Γιώργος Ντόλιος,  Προκόπης Παυλόπουλος,  Δημήτρης Στρατούλης καθώς και ο Κώστας Λαλιώτης

Μα καλά. Ολοι αυτοί οι υψηλοί προσκεκλημένοι και ειδικά οι μεγαλόσχημοι του ΣΥΡΙΖΑ δεν ήξεραν για τους απλήρωτους δημοσιογράφους του κ. Κοτρώτσου. Ή μήπως άκουσαν ότι παρουσιάζεται ένα αντιμνημονιακό βιβλίο και είπαν να περάσουν να δουν τι γίνεται; Είναι καλά να υπερασπίζεσαι τους απολυμένους ή τους φτωχούς αλλά είναι καλύτερο να σπεύδεις να στηρίξεις έναν εκδότη ο οποίος άφησε απλήρωτους στο δρόμο εκατοντάδες εργαζόμενους.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Hawk avatar
    Hawk 21/11/2013 15:38:44

    Τι χαριτωμένη παρέα ήταν αυτή που συγκεντρώθηκε, να χαρώ εγώ αντιμνημονιακούς με άπειρο ελεύθερο χρόνο!

  2. τιμιος avatar
    τιμιος 21/11/2013 15:46:47

    δείxνει να είναι η μοναδική ρεαλιστική ,αγνή ,αυθόρμητη, έκφραση της λαικης οργης. 100% pure...Μπράβο στα παιδιά...Oλος ο ελληνικος λαος ειναι μαζι τους ...τα λαμόγια των 8.00 θα το θάψουν βέβαια ενω θα πρεπει να ειναι η πρωτη ειδηση της ημέρας

  3. helios avatar
    helios 21/11/2013 15:50:06

    ''με άπειρο ελεύθερο χρόνο!''

    .....και με βαριές τσέπες.

  4. el eternauta avatar
    el eternauta 21/11/2013 16:01:46

    εμενα μια φορα με ειχε παρει ενας φουκαρας που του εφτιαχνε τα CD για την εφημεριδα του και μου κλαιγοταν πως να τον βρει και πως να παρει τα λεφτα του.
    κλαφτα του ειχα πει.

  5. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 21/11/2013 16:05:35

    Αφου ηταν εκει κι ο Πακης...

  6. Kράντωρ avatar
    Kράντωρ 21/11/2013 16:18:28

    Aν δεν με απαντά η μνήμη μου, ο Σεραφείμ Κοτρώτσος αφίχθη εις Αθήνας από Θεσσαλονίκη για να αναλάβη υπεύθυνος Τύπου της Ολυμπιάδος 2004 προσκεκλημένος από την κα Γιάννα. Διαθέτωντας αυτήν την εμπειρία ηργάσθη ως υπεύθυνος τύπου του κου Τζήμερου στις περσυνές κοινοβουλευτικές εκλογές.
    Την κα Γιάννα την υπηρέτησε και ως διευθυντής του Ελευθέρου Τύπου, όταν ο κος Θεόδωρος τον εξαγόρασε για να ικανοποιήση τις φιλοδοξίες της συμβίας του...
    Ο Σερ.Κοτρώτσος έχει καταστεί μπαλαντέρ στα ΜΜΕ. Εργάζεται στον νεοπαγή όμιλο Κουρή-Χατζηνικολάου τελευταίως δε και στον καινοφανή τηλεοπτικό σταθμό Action24 ιδιοκτησίας(;) Διονύση Παναγιωτάκη, συνεταίρο Δ.Κοντομηνά και εγκάρδιο φίλο του Ε.Βενιζέλου συγχρόνως δε τυγχάνων και σύζυγος της πρώην(;) κομμουνίστριας και βουλευτίδος του ΠΑΣΟΚ κας Κούρκουλα.
    Ο χώρος της παρουσιάσεως του εμβριθούς πονήματος του εν λόγω έχει την σημειολογία του. Το κτήριο ανήκει στον όμιλο Βαρδινογιάννη, η δε εκμετάλλευση στην οικογένεια Δασκαλαντωνάκη, συγγενούς εξ αγχιστείας με τον κον Σηφουνάκη.

  7. Αλέξης Μαδούρος avatar
    Αλέξης Μαδούρος 21/11/2013 16:18:58

    Κανένα video από το ξεκατίνιασμα των αντιμνημονιακών ΚοτρωτσοΧατζηνικολάου και λοιπών "αριστερών"; Εκμεταλευόμενοι τόσα χρόνια το σύστημα, εκ των υστέρων ανένηψαν, είδαν το φως το αληθινό. Μιλάμε για πολύ δούλεμα από όλους αυτούς!

  8. Wolf avatar
    Wolf 21/11/2013 16:42:51

    Κάνει κριτική ο άνθρωπος που συμμετείχε στο πάρτι -βλέπε Ολυμπιακούς και υπερτιμολογήσεις- που πληρώνουμε σήμερα οι Έλληνες.
    Και μιλά και για "σύστημα", αυτός που ήταν χωμένος σ αυτό μέχρι τα μπούνια.
    Αλλά προφανώς δεν έχει τσίπα.

  9. 3V4NG3L05 avatar
    3V4NG3L05 21/11/2013 16:55:58

    Καπου στην ΝΑ Αττικη ειναι ενα μαναβικο. Εχει ανοιξει τελευταια. Κανα δυο φορες που πηγα ηταν ευγενεστατοι ολοι. Για τις τιμες δε ξέρω, δεν μπορω να κρινω αφου ψωνιζω σπανια και δεν εχω μετρο συγκρισης. Το μαναβικο λεγεται "αντιμνημονιο" και παει καλα, η τουλαχιστον αυτο ελπιζω. Αν κανεις μπορει να πουλησει στον λαο της Ευρώπης με τα περισσοτερα αναλογικα πτυχια, απο ναζιστικη ιδεολογια μεχρι πατάτες σε περιτυλιγμα "Αντίμνημονιο" τοτε μηπως ειναι η παιδεια μας "πεταμενα λεφτα";

  10. Magganas avatar
    Magganas 21/11/2013 17:26:01

    Ποιός Κοτρώτσος;;;
    Αυτός που ήταν αρχιδερβέναγας στο Αθήνα2004 κι έπαιρνε πέντε μισθούς από το 1997 μέχρι το 2004 που έγιναν οι αγώνες;;;
    Αυτός που έπαιρνε επί τρία χρόνια πέντε μισθούς στην οργανωτική επιτροπή των μεσογειακών Αγώνων που δεν έγιναν ποτέ;;;
    Γράφει και βιβλία κιόλας και καλεί κόσμο να τα παρουσιάσει;;;;;;;;;

    Ούτε στη Γουινέα Μπισάου δεν γίνονται αυτά.....

  11. christof avatar
    christof 21/11/2013 18:24:05

    Ο Νικητας και ο Πακης απο κοντα τα ......δεξια βαριδια

  12. cresswell avatar
    cresswell 21/11/2013 18:32:37

    Απλά, δεν μπορείς να καταλάβεις πως ο μανάβης (ή ο ταβερνιάρης, ο εστιάτορας, ο fast food owner, κτλ) της επιχείρησης με το όνομα "Αντιμνημόνιο", δεν "πουλάει" με το όνομα της επιχείρησης αντιμνημονιακή ιδεολογία, αλλά ένα δελεαστικό marketing υπονοούμενο πως οι τιμές του είναι χαμηλές και πάνε κόντρα στο μνημόνιο που μας θέλει να φτωχαίνουμε και να μην μπορούμε να αγοράσουμε πράγματα. Αυτό είναι όλο, και είναι αρκετά απλό.

    Αν θέλει κανείς να δεί στον τίτλο "αντιμνημόνιο" , "απο ναζιστικη ιδεολογια μεχρι πατάτες ", ε τότε τι να κάνουμε; Μιλήστε με το Θόδωρο Πάγκαλο, ένα επιχείρημά του ήταν αρκετά κοντά σε αυτον τον τρόπο σκέψης ...

  13. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 21/11/2013 18:32:48

    Η... Συμμορία του Λύκου ήταν εκεί....

  14. Άφωνος... avatar
    Άφωνος... 21/11/2013 19:00:16

    ΜΠΡΑΒΟ!!!

    Αυτή είναι η "Δικτυο_γραφία" των πολιτών, απέναντι στην Δημοσιο_γραφία των "Α- Ρ- Δ", που λέει και η λαϊκή σοφία.

    Δεν ήξερα όλα αυτά περί Action24- Διονύση Παναγιωτάκη-Δ.Κοντομηνά- Βενιζέλου και Κούρκουλα. Ούτε για το κτήριο των Βαρδινογιάννη- Δασκαλαντωνάκη.

    ΥΓ. Βέβαια, η Κούρκουλα- "Σελήνη" είναι αδελφή του νυν υφυπουργού, Δημ. Κούρκουλα, ο οποίος υπήρξε ιδρυτικό στέλεχος της... ΠΟΛΑΝ, με την οποία είχε κατέβει υποψήφιος στις Ευρωεκλογές του 1994.

  15. Άφωνος... avatar
    Άφωνος... 21/11/2013 19:08:59

    Παρόλο που λένε ότι, τώρα, οι κρυφές δημοσκοπήσεις δείχνουν τον ΣΥΡΙΖΑ με 4- 5- 7% διαφορά, πιστεύω ότι, με το προξενιό ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ και αυτό εδώ, έχασε από ένα 3-4%, άνετα...

    • Tassos avatar
      Tassos @ Άφωνος... 21/11/2013 20:05:22

      Οποιον ακούς να επικαλείται ...κρυφές δημοσκοπήσεις να ξέρεις ότι χάνει.

  16. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 21/11/2013 22:03:10

    Κοτρώτσος ο τέτζερης από τη μια και τα καπάκια του οι Κακλαμάνης, Χατζηνικολάου, Δούρου, Μαρκόπουλος. Βαρεμένος, Τζαβάρας, Ντόλιος, Παυλόπουλος, Στρατούλης , Λαλιώτης απ'την άλλη.
    Πίσσα και πούπουλα για όλους τους δήθεν που πλουτίζουν εις βάρος των εργαζόμενων και πουλάνε αντιμνημονιακή ιδεοληψία.

  17. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 22/11/2013 01:22:48

    O κυριος αυτος αφου δεν πληρωσε τους υπαλληλους του εγινε αντιμνημονιακος.
    Οι εργοδοτες του αφου δεν πληρωσαν τους υπαλληλους τους εγιναν αντιμνημονιακοι και υπστηριζουν την δρχ. Αναφερομαι στους Κουρηδες.
    Οι ιδοκτητες του ξενοδοχειου αλλαξαν πορεια και κινουνται στο καναλι τους υπερ των ΤσιπροΚαμμενων.
    Ο κυρ Νικος με τους ελληνοφρενεις , τον Τραγκα που και αυτος εκλεισε εφημεριδες στο παρελθον συμπεριφερονται με το γαντι στους Συριζαιους και επιθετικα στους της κυβερνησης.
    Ο Πετρος (τ.προοδευτικος) αφου και αυτος δεν πληρωσε το προσωπικο του χρεοκοπησε και βρηκε στεγη σε μεγαλο καναλι.
    Τελικα ο φουκαρας ο Γαβαλας την πληρωσε, και ηταν ο μονος που πληρωνε το προσωπικο του και με τα ακινητα του ειχε την δυνατοτητα να ξεπληρωσει το κρατος.
    Και ολοι οι ανωτερω εκτος του Γαβαλα υποστηριζουν αμμεσα η εμμεσα την δραχμη. Ο δε δημοσιογραφισκος του ΣΥΡΙΖΑ δημοσιευσε την λιστα Λαγκαρντ αλλα εσβησε το ονομα του εργοδοτη του που εχει προσλαβει τον Κοτρωτσο.
    ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ.....

  18. Ραγιάς avatar
    Ραγιάς 22/11/2013 06:51:52

    Οι πολιτικές αηδιολογίες είναι για τα πρόβατα.
    Σε κορυφαίο επίπεδο όλοι αυτοί είναι αγκαλίτσα και σπάνε πλάκα μαζί μας.
    Δείτε π.χ Πασοκ-ΝΔ & Σλυριζα-Ανέλ.

    Η 'Επάρατος Δεξιά' αγκαλίτσα με τον 'Σοσιαλισμό-Αριστερά'.
    Σουρεάλ καταστάσεις...για όσους τους έζησαν στο παρελθόν.

  19. διον avatar
    διον 22/11/2013 08:16:09

    .....ουδεις αναμαρτητος

  20. Αντίθεσις avatar
    Αντίθεσις 22/11/2013 10:05:32

    Η συγγραφή (και παρουσίαση) βιβλίων δεν πρέπει να τυγχάνει οιασδήποτε αρνητικής κριτικής, ανεξαρτήτως της μέχρι τούδε πορείας του συγγραφέως και των απόψεών του. Αρνητική, ενδεχομένως οξεία, κριτική στο περιεχόμενο ναι, στην συγγραφή όμως όχι. Αν δεχθούμε ότι σαν λαός μας λείπει παιδεία, περισσότερους αναγνώστες (άρα σκεπτόμενους πολίτες) χρειαζόμαστε και κάθε βιβλίο (ακόμη και εικονογραφημένες ιστορίες) συμβάλλει σε αυτό.

  21. Μεγαλες στιγμες avatar
    Μεγαλες στιγμες 22/11/2013 14:11:56

    Σε αυτους τους χωρους και σε αυτα τα ποστα δεν υπαρχουν ιδεολογιες.Με την ιδια ανεση καποιος ειναι μνημονιακος/αντιμνημονιακος η' αριστερος/δεξιος.Αναλογα με την μισθοδοσια προσαρμοζεται η επιχειρηματολογια,καποιοι δε ειναι τοσο αναιδεις που αλλαζουν και στεκια και γκαρνταρομπα!!
    Τα αληθινα χαιβανια ειναι αυτοι που αγοραζουν τις εφημεριδες τους για ενα CD η' για μια επιταγη και αυτοι που ακουν τις εκπομπες και τηλεφωνουν για συγχαρητηρια

  22. bilmam avatar
    bilmam 24/11/2013 15:32:49

    Τη φωτια, αγαπητε/η "Αντιθεσις" μπορουμε να την χρησιμοποιησουμε για να ζεσταθουμε ή να καψουμε ενα σπιτι. Το βιβλιο, ως ΒΙΒΛΙΟ, δεν μας φταιει - βεβαια - σε τιποτε. Εκεινο που πρεπει να καταλαβεις, ειναι οτι γινεται εξοργιστικο και προσβλητικο - τουλαχιστον - να μας "πουλανε" ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΟ εκεινοι που μας εφεραν ως εδω ή οι σφουγγοκωλαριοι τους. "Τον λυκο τον βλεπουμε, τον ντορό ψαχνουμε;" (λεμε, οι Σαρακατσαναιοι). Αλλα τι περιμενεις, αδερφι; Οταν οι σκληροτεροι Σταλινικοι "πουλανε" δημοκρατια στο λαο ή ο Χατζηνικολαου πονο και αλληλεγγυη στους φτωχους - και πολλοι τους ψηφιζουν ή τους συγχαιρουν (για τη "δημοκρατια" τους και τη "συμπονια" τους - γαμωτο!!!) - δεν φταινε αυτοι που προκαλουν φτυνοντας μας καταμουτρα, τα θελει και "ημων ο κ...ς" (τα αληθινα χαϊβανια που λενε και οι "Μεγαλες στιγμες")