#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/04/2013 17:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Aποσύρεται η διαφήμιση της airfasttickets.gr με τον gay νταλικιέρη



Mία ημέρα πριν την επίσημη συζήτηση καταγγελίας στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (www.see.gr), σχετικά με τη γνωστή διαφήμιση της Spot JWT για την airfasttickets «Πού πάει το αγόρι», η εταιρεία αποφάσισε από σήμερα Παρασκευή να μην προβάλλει πια στην τηλεόραση το σποτ.

Υπενθυμίζουμε ότι η καταγγελία αφορά στην παραβίαση άρθρων του Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης-Επικοινωνίας, και συγκεκριμένα των εξής:

4.α. Οι διαφημίσεις πρέπει να σέβονται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια, και δεν πρέπει να περιέχουν ή να υπαινίσσονται καμιά μορφή διάκρισης, όπως μεταξύ άλλων τη φυλή, την εθνικότητα, την καταγωγή, τη θρησκεία, το φύλο, την ηλικία, την αναπηρία ή τη σεξουαλική ταυτότητα.
4.γ. Οι διαφημίσεις δεν πρέπει να περιέχουν ή να υπαινίσσονται στοιχεία που μπορεί να οδηγήσουν σε βίαιη, παράνομη ή αντικοινωνική συμπεριφορά.
12. Οι διαφημίσεις δεν πρέπει να δυσφημούν, να υποβαθμίζουν ή να επιδιώκουν να γελοιοποιήσουν κανένα άτομο ή ομάδα ατόμων, άλλους διαφημιζόμενους, εταιρεία, οργάνωση, βιομηχανική ή εμπορική δραστηριότητα, επάγγελμα ή προϊόν.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. παπαδοπουλος ηλιας avatar
    παπαδοπουλος ηλιας 05/04/2013 19:09:56

    ότι το 90% των διαφημίσεων παρουσιάζουν τις γυναίκες ως ηλίθιες δεν ενοχλεί καμία επιτροπή?

  2. Γιάννης avatar
    Γιάννης 05/04/2013 19:13:05

    Αρχίζουν και μου τη δίνουν στα νεύρα οι βλακείες περί σεβασμού των δικαιωμάτων των gay. Δικαίωμά μου να σατυρίζω ό,τι μου αρέσει. Όταν σατυρίζονται υπουργοί, πρωθυπουργοί, θρησκείες, έθιμα, ομάδες ανθρώπων είναι καλά ε; Όταν βλέπει το παιδί στις 2 το μεσημέρι όλο το αδερφάτο στην τηλεόραση είναι καλά ε; Αλλά όχι μην κοροιδέψουμε τους gay και παρεξηγηθούμε...

    Δώσε θάρρος στο χωριάτη...

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Γιάννης 05/04/2013 19:57:11

      Ἔχεις δίκιο κι ἐγῶ μαζί σου εἶμαι,ἀλλά ἐδῶ πού τά λέμε,ἡ αἰσθητική τῆς συγκεκριμμένης διαφήμισης δέν ἦταν νά τήν βλέπουν οὔτε οἱ μεγάλοι,πόσο μᾶλλον τά παιδιά...

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Γιάννης 05/04/2013 22:15:25

      Μα αυτό το ''αδερφάτο'' που βλέπει ένα παιδί στην τηλεόραση στις 2 είναι μια προσπάθεια προβολής gay ατόμων με στόχο την στερεοτυποποίησή τους ως κάτι αστείο ή γραφικό και κάνει μεγαλύτερο κακό στην ομοφυλοφιλική κοινότητα παρά καλό. Το ''δώσε θάρρος στο χωριάτη'' τι σημαίνει; Ότι η lgbt κοινότητα θα πρέπει να πάψει να διεκδικεί τα δικαιώματά της στην αξιοπρέπεια ή να πάψει να αγωνίζεται για τη δημιουργία ενός κράτους και μιας κοινωνίας με απόλυτο σεβασμό στη διαφορετικότητα και στο ξερίζωμα κάθε μορφής ρατσισμού;

      • hgemwn avatar
        hgemwn @ Συριζαλβανία του Χότζα 05/04/2013 23:35:16

        Έλεος πια με αυτό το παραμύθι της περιθωριοποιημένης gay κοινότητας. Λες και τους κυνηγά κανείς να τους κάψει ζωντανούς. Εδώ έχουμε φτάσει στο σημείο που αν πεις πως απλά δεν σ’ αρέσει να βλέπεις δύο άντρες να φιλιούνται δημοσίως, χωρίς να εκφράσεις άποψη για το ποιον τους ή να αμφισβητήσεις το δικαίωμα τους στη διαφορετικότητα, σε βγάζουν στα δελτία ειδήσεων ως ομοφοβικό και σε στιγματίζουν.

        Μας έχει κουράσει η συγκεκριμένη κοινότητα με τις υπερβολές της.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ hgemwn 06/04/2013 00:02:16

          Σε γενικές γραμμές δε διαφωνώ σε αυτό που λες, αλλά μη ξεχνάς ότι ζούμε σε μια χώρα που το σύμφωνο συμβίωσης δεν έχει επεκταθεί ακόμα(!!) για τα ομόφυλα ζευγάρια. Επίσης θα μπορούσε να δικαιολογήθει ως μια μορφή προστασίας/πρόνοιας απέναντι στο καλπάζον κοινωνικό ''τρίπτυχο'' του ρατσισμού, του σεξισμού και της ομοφοβίας.

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Συριζαλβανία του Χότζα 06/04/2013 10:23:57

            Τa σχολιa sas αυτa θα τa προσυπεγραφav ευχαριστως καθε συριζαιος και καθε αναρχοαριστερος.

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ Συριζαλβανία του Χότζα 06/04/2013 09:12:46

        Φίλε μου, εγώ όσους gay (sic!) βλέπω στην τηλεόραση (και είναι πολλοί, δεν παρατήρησα να τους κατατρέχει κανένας! Αντιθέτως, απολαμβάνουν μια ελευθερία που πραγματικά δεν ξέρω αν θα την είχαν ποτέ σε μια σχετικά συντηρητική κοινωνία όπως είναι η Ελληνική.

        Από την άλλη, αυτό που με ανησυχεί, είναι ότι σιγά σιγά κι οργανωμένα περνιέται το μήνυμα ότι για να πετύχεις στα μίντια ή στο χώρο της show biz πρέπει ή ν' ανοίγεις μ' ευκολία τα πόδια ή να είσαι gay! Και μην μου πεις ότι δεν υπάρχει τέτοιος υπαινιγμός. Και πες μου εσύ τώρα: ο γιός μου που είναι 4 χρονών τι μήνυμα πέρνει; Ή μήπως δεν έχει περάσει το μήνυμα τα τελευταία 40 χρόνια ότι για να γίνεις καθηγητής σε Πανεπιστήμιο, έστω και επίκουρος θα πρέπει να είσαι αριστερός;

        Εγώ όταν είδα την συγκεκριμένη διαφήμιση γέλασα πολύ, όχι γιατί σατυρίζει τους gay αλλά γιατί ήταν τόσο καλά δομημένη ώστε περνούσε το μήνυμά της με σωστή δόση χιούμορ. Δική μου εκτίμηση. Τώρα αν παρεξηγήθηκαν κάποιοι, όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται...

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Χαλκιδέος 06/04/2013 12:48:42

          @Χαλκιδέος
          Η ''καλή'' δομή της διαφήμισης που σου άρεσε είναι το πρόβλημα και όχι τα υπόλοιπα που έθεσες για τα οποία εξέφρασα την άποψή μου παραπάνω σε άλλο σχόλιο. Η κακή της δομής έγκειται στο γεγονός ότι συνεχίζει την αναπαραγωγή ενός στερεότυπου που προσπαθεί νοηματικά να συνδέσει την ομοφυλοφιλία με τη γραφικότητα και τη γελοιότητα, το οποίο έχει φθάσει πια στα όρια του κοινωνικού κανιβαλισμού.

      • Tasos avatar
        Tasos @ Συριζαλβανία του Χότζα 06/04/2013 12:22:15

        Πρώτη φορά συμφωνώ σε όλα! (θα πάω να κοιταχτώ... χεχεχε).
        Να πούμε όμως και ότι οι αρχές τύπου ΕΣΡ και λοιπές άλλες "αυτόνομες", πολύ συχνά εμφανίζουν αλα κάρτ αποφάσεις που προκαλούν.
        Κατά τα άλλα η διαφήμιση πέτυχε το σκοπό της κι ας αποσύρθηκε.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Tasos 06/04/2013 12:54:36

          Σωστή επισήμανση, άλλωστε τα μέλη του ΕΣΡ επιλέγονται μετά από εισήγηση του Προέδρου της Βουλής και απόφαση της Διάσκεψης των Προέδρων της Βουλής, όποτε η επιλογή τους είναι αποτέλεσμα κομματικών/πολιτικών ισορροπιών.

  3. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 05/04/2013 20:11:23

    Καιρός ήτανε! Απο τη μία οι ναζί στη Βουλή από την άλλη ο χυδαίος ρατσισμός/σεξισμός στην tv. Απορώ πόσο πιο χαμηλά μπορούμε να πέσουμε σαν κοινωνία;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Συριζαλβανία του Χότζα 06/04/2013 08:41:28

      π.χ. να στηρίζουμε Παπαδήμο, Στουρνάρα, Μόντι και όλους τους τεχνοκράτες... π.χ. ...

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Γιώργος 06/04/2013 09:59:15

        Αν θεωρείς τον Παπαδήμο, το Στουρνάρα ή το Μόντι χειρότερους για μια κοινωνία απο τους νεοναζί, τους ρατσιστές, τους σεξιστές ή τους ομοφοβικούς τότε ο κατήφορος αυτής της χώρας δε θα τελειώσει ποτέ!

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Συριζαλβανία του Χότζα 06/04/2013 17:14:28

          Εξαρταται απο το ποιους βαφτιζουμε "ρατσιστες", "σεξιστες","ομοφοβικους" για την χρηση του συγχρονου κυνηγιου μαγισσων που εχουμε αρχισει.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Zugzwang 06/04/2013 17:36:17

            Κυνήγι μαγισσών; Μάλλον θα ζεις σε άλλη χώρα!!

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Συριζαλβανία του Χότζα 06/04/2013 19:41:02

            Κυνηγι μαγισσων, ναι.
            Μου επιτρεπετε μια ερωτηση; Γραφετε πιο πανω: "απο ποτε η ομοφοβια δεν ειναι ρατσισμος;" Να καταλαβω οτι, κατα την γνωμη σας, ενας ομοφυλοφιλος αποκλειεται να ειναι και ρατσιστης;

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Zugzwang 06/04/2013 20:07:22

            Φυσικά και μπορεί να είναι και -μάλιστα-μεγάλος ρατσιστής. Μπορεί να μην είναι ομοφοβικός αλλά να μισεί τους μαύρους,τους Εβραίους, τις γυναίκες κλπ. Γι'αυτό σου λέω η ομοφοβία,ο σεξισμός, η ισλαμοφοβία κ.ο.κ. είναι μορφές ρατσισμού που συντείνουν στην κατηγοριοποίηση-αξιολόγηση των ανθρώπων όχι βάσει προσωπικότητάς τους αλλά βάσει του σεξουαλικού προσανατολισμού, της θρησκείας,της εθνικής καταγωγής,του φύλου κλπ

          • Zugzwang avatar
            Zugzwang @ Συριζαλβανία του Χότζα 06/04/2013 22:07:51

            Αυτα ηθελα να διαβασω.Πληρης ταυτιση λοιπον με την ρητορικη των αναρχοαριστερων στα θεματα ηθικης και κοινωνιας που ειναι και τα πιο σημαντικα. Και χρηση αμαλγαματων, slogan και νεολογισμων κατασκευασμενων στα εργαστηρια του Σορος...

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Συριζαλβανία του Χότζα 07/04/2013 11:39:28

            Απαντάς με τσιτάτα! Στη μετανάστευση π.χ. εγώ πιστεύω σε μια αρκετά αυστηρή πολιτική (φυσικά πάντα με ΑΠΟΛΥΤΟ σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα). Η αναρχοαριστερά που λες αυτό πιστεύει ή στον προλεταριακό διεθνισμό; Μη τα βάζουμε όλα στο μπλέντερ!!!

          • Γιάννης avatar
            Γιάννης @ Συριζαλβανία του Χότζα 07/04/2013 12:04:45

            Zugzwang εσύ για να καταλάβω διαφωνείς με τη Συριζαλβανία γιατί πιστεύεις στην κατηγοριοποίηση των ανθρώπων με βάση τα θρησκευτικά τους πιστεύω και όχι με βάση την προσωπικότητά τους;

  4. roadrunner avatar
    roadrunner 05/04/2013 20:47:49

    Ποιοι υπέβαλαν την καταγγελία όμως ;
    Η επαγγελματική ομάδα των νταλικιέρηδων να φανταστούμε ;

  5. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 05/04/2013 22:14:21

    Αυτός είναι το νταβατζιλίκι της "πολιτικής ορθότητας". Καταστολή και στο χιούμορ. Τα μοσχάρια του ΕΣΡ δεν τα πειράζει που τα βοθροκάναλα των μπετατζήδων μας έχουν πήξει στα τούρκικα., ε;

    • KOSTAS70 avatar
      KOSTAS70 @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 07/04/2013 14:30:38

      Προχτές, σε μια σχολική εργασία, αναφέρθηκα στον πίνακα του Ρούμπενς "Καταιγίδα στη Θάλασσα της Ναζαρέτ" από το περιστατικό που περιγράφεται στο Κατά Μάρκο Ευαγγέλιο. Δέχτηκα την παρατήρηση (!) από μαθητή, ότι δεν πρέπει να αναφέρω ως τα πρόσωπα που σχετίζονται με το γεγονός τον Ιησού και του μαθητές Του, αλλά γενικά να μιλάμε για ψαράδες ή ναυτικούς που κινδυνεύουν, γιατί μπορεί να προσβάλλουμε κάποιο μη Χριστιανό! Είδες "πολιτιστική ορθότητα";

  6. Γιάννης avatar
    Γιάννης 06/04/2013 01:34:15

    Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί το 70% των διαφημίσεων οι οποίες κάτι κοροϊδεύουν ή σατυρίζουν δεν απαγορεύονται τότε και αυτές. Υπάρχουν διαφημίσεις που σατυρίζουν προπονητές, παίκτες ποδοσφαίρου, πολιτικούς, θρησκείες, τρόπους ζωής (όταν σατυρίζουν τις γιαγιάδες με το μαντήλι από το χωριό ή την υπερπροστατευτική Ελληνίδα μάνα). Απαράδεκτη η ενέργεια αυτή. Δικαίωμά μας να σατυρίζουμε τους ομοφυλόφιλους, τις γυναίκες οδηγούς, τους ελληναράδες ψευτόμαγκες, τους πολιτικούς και ό,τι άλλο μας αρέσει μέσα στα πλαίσια του θεμιτού.

    Αυτά σας τα λέει κάποιος που διαφώνησε κάθετα (αν και Χ.Ο.) με την τιμωρία αυτών που σατύριζαν τον Παϊσιο τις προάλλες. Ήθελα να ήξερα, οι ομοφυλόφιλοι τι θέση είχαν κρατήσει τότε; Τη θρησκεία επιτρέπεται να τη σατυρίζουμε αλλά όχι τους γκέυ κατ' αυτούς;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Γιάννης 06/04/2013 08:42:31

      Έτσι ακριβώς Γιάννη! +1

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Γιάννης 06/04/2013 09:14:09

      Έτσι... +1000

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Γιάννης 06/04/2013 11:00:48

      @Γιάννης
      1) Ο Παϊσιος ήταν σάτυρα σε μια σελίδα ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης και όχι διαφήμιση που προβαλόταν ελευθέρως στην τηλεόραση. Είμαι σίγουρος ότι μπορείς να καταλάβεις τη διαφορά. Άρα αυτό που συνέβη με το διαχειριστή της σελίδας ήταν η ανώτατη μορφή λογοκρισίας που μόνο σε αυταρχικά καθεστώτα συναντάς και κατέδειξε τον αναχρονισμό της ελληνικής νομοθεσίας.
      2) Οι προπονητές, οι παίκτες ποδοσφαίρου και οι γιαγιάδες/μανάδες στο χωριό δεν έχουν στην πλάτη τους ένα βαρύ ιστορικό παρελθόν διώξεων και προκατάληψης να αποτινάξουν όπως τα ΛΟΑΤ άτομα. Οι πρώτοι και οι δεύτεροι αποτελούν επαγγελματικές κατηγορίες πληθυσμού που δεν έχουν αρνητική στερεοτυποίηση στην κοινωνία (δηλαδή κρίνονται αποκλειστικά από τα ατομικά αποτελέσματα της δουλείας τους) και οι μανάδες/γιαγιάδες στο χωριό ο ρόλος τους σε καμία περίπτωση δεν είναι περιθωριοποιημένος αλλά σεβαστός από όλη την ελληνική κοινωνία.
      3) Οι διαφημίσεις με γυναίκες οδηγούς ή γενικότερα χαζές γυναίκες αποτελούν την απόδειξη της πλήρους αποτυχίας του φεμινιστικού κινήματος να προστατέψει την υπόσταση της γυναίκας και είναι μνημείο διατήρησης και αναπαραγωγής σεξιστικών συμβολισμών σστην ελληνική κοινωνία.

  7. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 06/04/2013 08:20:00

    Η ανυπαρξία αίσθησης του χιούμορ δείχνει ηλιθιότητα. Τελικά δεν είμαστε τόσο έξυπνοι όσο νομίζουμε ,γι'αυτό αφήσαμε να μας καταντήσουν εδώ που φτάσαμε άλλωστε.

  8. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 06/04/2013 08:54:27

    Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω με ποιον ακριβώς τρόπο παραβιάζεται ο Κώδικας Διαφήμισης-Επικοινωνίας!!!!

    Υπάρχει κάτι που θα οδηγούσε σε βίαιη συμπεριφορά; Όχι!

    Υπάρχει προσπάθεια γελοιοποίησης των νταλικέριδων; Όχι! Εκτός βέβαια αν νομίζουν πως δεν υπάρχουν gay νταλικιέριδες και ειλικρινά δεν βλέπω κανέναν λόγο να μην υπάρχουν!

    Υπάρχει προσπάθεια διάκρισης; Όχι! Η μόνη διάκριση που βλέπω είναι αυτή που κάνουν οι εκπρόσωποι των νταλικέριδων και το ΕΣΡ, προσπαθώντας να μας πείσουν ότι δεν υπάρχουν gay νταλικέριδες!

    Μήπως απεσύρθη γιατί θίγει τους gay? Αποκλείεται. Εξάλλου έχω την εντύπωση ότι οι νταλικιέρηδες παραπονέθηκαν κι όχι ο ....... Βαλιανάτος!

    • Tasos avatar
      Tasos @ Γιώργος Αχαιός 06/04/2013 12:37:19

      Κατά τη γνώμη μου δε θίγει τους "προκλητικούς" gay που οι πάντες βρίζουν (γιατί έχουν συνηθίσει να ζούν σε χώρους πρόκλησης όπως η show biz), ούτε και τους άλλους καθημερινους gay γιατί δε νομίζω να ταυτίζονται με την εικόνα του νταλικιέρη.

      Το πρόβλημα είναι ότι απλά η διαφήμιση (όπως και πολλά άλλα μεσημεριανάδικα) διαιωνίζει μια εικόνα που λέει ότι ο μέσος ομοφυλόφιλος είναι κάπως έτσι, όπως φαίνεται στη διαφήμιση.
      Και όσο αυτή η εικόνα συνεχίζει τόσο θα αυξάνει και το άγχος του μέσου πατέρα και μάνας μη βγεί το παιδί τους gay και γίνει "σαν αυτούς" (δηλαδή αντικείμενο πλάκας τουλάχιστον).
      Επιπλέον αυτή η στερεότυπη εικόνα γίνεται πια αποδεκτή ως η "κανονική" εικόνα των gay οπότε αν κάποιος δεν είναι "ετσι" (όχι τόσο χαριτωμένος δηλαδή) αντιμετωπίζεται ως "κρυφή" κάτι που είναι 2 φορές κατακριτέο για τους άλλους γιατί δείχνει και πονηριά (ή π**στιά αν θές). Έτσι ο κάθε ένας αρχίζει μετά να λέει "ρε λες ο γείτονας να.... και δε του φαίνεται!" κλπ κλπ.

      Το ότι ένα κομμάτι των "θαρραλέων" gay (ή και πρόστυχων κατά περίπτωση) εκμεταλλεύται το χαρακτηριστικό τους ή αφήνεται να το εκμεταλλευτούν άλλοι είναι τόσο κατακριτέο όσο και τα αντίστοιχα φαινόμενα επαγγελματικής ανόδου που χρησιμοποιούν διάφοροι, από την ιδιότητα που έχει κάποιος ώστε να μπορεί να λαδωθεί, τη κοπελίτσα που γίνεται εύκολη για να γίνει μοντέλο ή παρουσιάστρια κλπ.

  9. κεντρώος εξτρεμιστης avatar
    κεντρώος εξτρεμιστης 06/04/2013 10:04:54

    Αυτό λέγεται πολιτισμικός μαρξισμός...

  10. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 06/04/2013 11:39:02

    Είναι κακό αυτό; Με το ΣΥΡΙΖΑ άλλωστε έχω τεράστιες διαφορές στην οικονομία, στο κράτος,στην επιβολή της νομιμότητας, στην εκπαίδευση, στο μεταναστευτικό κλπ. Αλλά μπορώ να συμφωνήσω με τον οποιοδήποτε αντιμάχεται με σθένος κάθε μορφή ρατσισμού.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Συριζαλβανία του Χότζα 06/04/2013 17:04:23

      Χοτζα
      Η αναρτηση αυτη δεν αναφερεται στον ρατσισμο. Γιατι ξεφυγε η συζητηση προς τα εκει;;;
      Η διαφορα με τους αναρχοαριστερους και τον ΣΥΡΙΖΑ ειναι kyriws στα οικονομικα. Στα υπολοιπα δεν υπαρχει megalh διαφορα.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Zugzwang 06/04/2013 17:54:08

        Kai εσεις ο ιδιος χρησιμοποιειτε αλλη λεξη για τον ρατσισμο και αλλη για την "ομοφοβια".

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Zugzwang 06/04/2013 18:06:34

        Ο ρατσισμός έχει πολλές μορφές, μια εκ των οποίων η ομοφοβία, που αφορά τις διακρίσεις εναντίον ομοφυλοφίλων ή γενικά ατόμων ΛΟΑΤ

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Zugzwang 06/04/2013 22:25:28

        Ρατσισμος ειναι η θεωρια που υποστηριζει την ανωτεροτητα καποιου εθνος σε σχεση με καποιο αλλο. Καθε αλλη ερμηνεια της λεξης αυτης ειναι τεχνητη, εμβολiμη και προπαντos οχι αθωα.

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Zugzwang 07/04/2013 11:31:11

        http://edu09.pbworks.com/w/page/7879949/%CE%97%20%CE%AD%CE%BD%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CE%B1%20%CF%84%CE%BF%CF%85%20%CF%81%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CF%8D#ΡατσισμόςnbspΟρισμόςσύμφωναμετοCouncilofEuropeΕδώ

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Zugzwang 07/04/2013 14:48:36

        @Χότζα
        07/04/2013 στις 1:31 pm
        Ακριβως! Η παραπομπη επιβεβαιωνει αυτα που γραφω πιο πανω 7/04/12.25 am

      • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
        Συριζαλβανία του Χότζα @ Zugzwang 07/04/2013 15:37:36

        Το νόημα του άρθρου είναι η σημερινή αντίληψη περί ρατσισμού. Την οποία θα καταλάβεις στην αρχή της σελίδας στην πρώτη παράγραφο με τη λέξη κοινωνική ομάδα. Οι φυλές δεν είναι κοινωνικές ομάδες.

  11. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 06/04/2013 17:23:43

    Από πότε η ομοφοβία δεν είναι ρατσισμός;

  12. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 06/04/2013 18:16:10

    Άντε να κατεβάσουν αυτή τη διαφήμιση, να ανεβάσουν μια άλλη ξεκαρδιστική για Εβραίους, τραυλούς, χοντρούς, κοντούς, τυφλούς κλπ. Οι μισοί εδώ δε θα βλέπουν τίποτε επιλήψιμο...

  13. πολίτης avatar
    πολίτης 07/04/2013 12:28:44

    Η διαφήμηση ήταν απαράδεκτη, όχι γιατί ο οδηγός ήταν gay αλλά γιατί είχε σαφή υπαινιγμό σεξουαλικής παρενόχλησης. Το ίδιο θα ίσχυε αν ο φορτηγατζής ήταν άντρακλας και το άλλο άτομο γυναίκα.

  14. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 07/04/2013 19:41:12

    Θυμάμαι αρχές τις δεκαετίας του '70 το πανηγύρι που γινόταν με τις αδερφές (τότε κανένας δεν τις έλεγε αδερφές) γύρω από την πλατεία Ομονοιας (στον υπόγειο κινηματογράφο και την καφετέρια του Ξενοδοχείου Ομόνοια (νυν Hondos) . Το χαρακτηριστικό τους ήταν το τσαντάκι και το ...λιγωμένο βλέμμα. Κάθε τόσο ακουγόταν τρεχάλες και σφαλιάρες από χωριατάκια που μόλις είχαν κατέβει στην Μενάνδρου από το ΚΤΕΛ των υπεραστικών και είχαν εντοπίσει κάποια. Τώρα φτάσαμε στο άλλο άκρο να μας εγκαλούν. Οι σημερινοί ούτε καλιαρντά δεν ξέρουν, απαράδεκτο.

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Π. Ευθυμιάδης 07/04/2013 20:23:39

      "Τώρα φτάσαμε στο άλλο άκρο να μας εγκαλούν'' μάλλον θα υπαινίσσεστε ότι όποιος προσβάλεται από κάτι δεν πρέπει να έχει δικαίωμα να προστατεύσει το εαυτό του; Ή μήπως αυτή η εξαίρεση θα πρέπει να ισχύει μόνο για τις ''αδερφές'';

      • Π. Ευθυμιάδης avatar
        Π. Ευθυμιάδης @ Συριζαλβανία του Χότζα 07/04/2013 22:31:06

        Δεν είπα αυτό , αλλά η "ιδιότητα" της αδερφής από μόνη της δεν δημιουργεί περισσότερα δικαιώματα από αυτά των υπολοίπων.

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ Π. Ευθυμιάδης 07/04/2013 22:39:52

          Σε καμία περίπτωση απλά δεν ταιριάζει αυτό που είπατε με το παρόν θέμα, εκτός αν θέλετε να μου δώσετε μια ερμηνεία του ''φτάσαμε στο άλλο άκρο να μας εγκαλούν'';

          • Π. Ευθυμιάδης avatar
            Π. Ευθυμιάδης @ Συριζαλβανία του Χότζα 08/04/2013 12:00:26

            Το ένα άκρο είναι αυτό που περιγράφω ότι συνέβαινε την δεκαετία του '70 που ήταν πομπή για μια οικογένεια γιος να είναι αδερφή (υπήρχε και η λύση παλαιόθεν να τους κατευθύνουν στο ....άγαμο κλήρο που δεν επιθυμώ να το ανοίξω για συζήτηση) και έκρυβε την ...κλίση του και το άλλο άκρο αυτό που γίνεται τώρα.... γκαρίδες και μες την ...καλή χαρά στα κανάλια , παρελάσεις και τσαμπουκαλέματα.

          • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
            Συριζαλβανία του Χότζα @ Π. Ευθυμιάδης 08/04/2013 15:06:07

            Για το παλαιό άκρο συμφωνώ για το νέο ''άκρο'' καθόλου. Για την τηλεόραση το είπα και πιο πάνω σε σχόλιο, ότι κάνει κάνει κακό στη lgbt κοινότητα, για την παρέλαση διαφωνώ κάθετα, αλλά τα τσαμπόυκαλέματα; Σε τι ακριβώς αναφέρεστε;

  15. Μάϊκ avatar
    Μάϊκ 09/04/2013 16:40:10

    Εδώ λύνουν και δένουν στα Miντια και στον καλλιτεχνικό και τηλεοπτικό χώρο ( πχ παλαιός καλλιτεχνικος μάνατζερ του Ρουβα, γνωστός κομμωτής που τον καλούν συνεχώς τα κανάλια, οι παρουσιαστές ολόκληρης της απογευματινης τηλεοπτικής ζώνης κλπ) αυτό τους πείραξε;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.