#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/04/2013 13:37
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Χλιαρό ενδιαφέρον για τις ταμπλέτες του Στ.Ψυχάρη

Δεν ξετρελάθηκε το κοινό του «Βήματος» και των «Νέων» με τις ταμπλέτες του ΔΟΛ την πρώτη εβδομάδα διάθεσης του προϊόντος.

Φαίνεται πως αυτή η μορφή της ψηφιακής διάθεσης των εντύπων του ΔΟΛ δεν έχει γίνει κατανοητή από το κοινό, παρά τη σχετική διαφήμιση που περιορίστηκε όμως στα έντυπα του οργανισμού.



Το χειρότερο είναι ότι η νέα ψηφιακή πλατφόρμα του ΔΟΛ (Helioskiosk) αντιμετωπίζει πρακτικά και τεχνικά προβλήματα. Τις προάλλες παραλίγο να πέσουν (μεγάλα) κεφάλια όταν έπεσε το σύστημα, μόλις 4 ημέρες μετά τη μεταφορά της ύλης των δύο εφημερίδων σε ψηφιακή μορφή.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Nik avatar
    Nik 22/04/2013 14:30:49

    Οταν πρωτοβγήκε η φορητή φωτογραφική μηχανή κάθε μάρκα είχε το δικό της φίλμ. Γρήγορα κατάλαβαν ότι η τυποποίηση του φιλμ ήταν η λογική κίνηση. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει με τις "πλατφόρμες" τώρα. Δεν μπορείς να παγιδεύεις τον αναγνώστη με τεχνικά κολπάκια. Είναι 2013, όχι 1913.

    Κατά τα άλλα η κίνηση είναι σωστή, ίσως η μόνη που δείχνει το δρόμο έξόδου από την κρίση στα ΜΜΕ.

  2. hgemwn avatar
    hgemwn 22/04/2013 18:38:00

    Τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι επιδέξιους πως τους λένε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.