Μαρία Σπυράκη– Εκστρατεία κατά των bloggers
24/09/2014 14:49
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μαρία Σπυράκη– Εκστρατεία κατά των bloggers

Σαφή ταυτότητα blog και υπεύθυνο διαχειριστή κάθε διαδικτυακού ημερολογίου ζητεί εδώ και τώρα από την ελληνική κυβέρνηση η καμένη από τα blogs, πρώην δημοσιογράφος και νυν ευρωβουλευτής της ΝΔ, Μαρία Σπυράκη.

Πιο συγκεκριμένα, το αίτημα διατυπώθηκε προς τον υπουργό Δικαιοσύνης Χαράλαμπο Αθανασίου με στόχο να ελεγχθούν τα ενημερωτικά blogs.

Παράλληλα η πρώην ρεπόρτερ του Mega, Μαρία Σπυράκη δεν κρύβει την άποψή της ότι «τα ελληνικά ΜΜΕ πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ιδιωτικές επιχειρήσεις. Η νομοθεσία για την αδειοδότηση μπορεί να έχει καθυστερήσει, αλλά είναι σε σωστή κατεύθυνση, γιατί δεν μπορεί οποιοσδήποτε να ανοίγει ένα κανάλι ή ακόμη περισσότερο ένα blog και να μεταδίδει ειδήσεις».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 26/09/2014 12:10:10

    Αυτά που λεει η κυρία δεν γίνονται. Οποισδήποτε μπορεί να φτιάξει μπλόγκ με μία διαδικασία που δεν χρειάζεται πάνω από 15 λεπτά, δίνοντας πιθανόν ψεύτικα στοιχεία, κάτι που πολύ δύσκολα θα μπορούσε να το αλλάξει η κ. Σπυράκη. Φτιάχνεις ένα μέιλ με φανταστικά στοιχεία και μετά το μπλόγκ στηρίζεται πανω σε αυτό το μέιλ και αν σοβαρά θέλεις να μην σε βρουν, μόνο ο Θεός ξέρει ποιος είσαι.

  2. η Dimi avatar
    η Dimi 27/09/2014 00:34:46

    “Η ασυδοσία της ανωνυμίας και τα ηλεκτρονικά απορρίμματα του ίντερνετ Του Μητροπολίτη Σύρου κ. Δωρόθεου – πηγή: Ρομφαία / Σάββατο, 20 Σεπτεμβρίου 2014 «Θάρθη καιρός, πού θά ζωσθή ό τόπος με μιά κλωστή» είναι μία από τις πλέον γνωστές προφητείες του Πατρο-Κοσμά του Αιτωλού, που μέχρι πρότινος επιστεύετο ότι εκπληρώθηκε με την ανακάλυψη του τηλεφώνου, ενώ σήμερα θα προσθέταμε και το διαδίκτυο, και μάλιστα σε μια πιο ρεαλιστική εκπλήρωση της συγκεκριμένης προφητείας, αφού η κλωστή για την οποία μίλησε ο νεότερος ισαπόστολος και άγιος της Ρωμιοσύνης δεν είναι παρά οι οπτικές ίνες (= κλωστές), οι οποίες μεταφέρουν εκατομμύρια πληροφορίες εκμηδενίζοντας χρόνο και αποστάσεις. Το διαδίκτυο είναι πλέον συνυφασμένο με κάθε τομέα και εκδήλωση της ατομικής και συλλογικής πραγματικότητας, και έχει ανατρέψει ριζικά κατεστημένες ιδέες και μεθόδους ενημέρωσης, επικοινωνίας, παιδείας και καθημερινής πρακτικής, σε τέτοιον βαθμό ώστε να βιώνει η σημερινή ανθρωπότητα την τρίτη κατά σειρά, μετά τη Γεωργική και τη Βιομηχανική, επανάσταση, την επανάσταση της πληροφορικής, που άλλαξε τον ρου της Ιστορίας και τον τρόπο θέασης της πραγματικότητας, προσφέροντας στον άνθρωπο απροσμέτρητες δυνατότητες και οδηγώντας τον ταυτόχρονα σε επικίνδυνες ατραπούς. Φυσικά η Εκκλησία, που πορευόταν πάντοτε διαλεκτικά μέσα στην Ιστορία, προσλαμβάνοντας αλλά και μεταμορφώνοντας τον κόσμο, κυρίως σε συνθήκες παγκοσμιοποίησης, είτε επρόκειτο τότε για τη ρωμαϊκή παντοκρατορία είτε πρόκειται για τη σημερινή παγκοσμιοποίηση των αγορών και του ομοιόμορφου και ομοιότροπου τρόπου ζωής, αντιμετωπίζει θετικά και την εξέλιξη αυτή, θεωρώντας ότι έχει στη διάθεσή της ακόμη ένα δώρο Θεού, έναν παγκόσμιο, πλέον άμβωνα, διά του οποίου και εκ του οποίου κηρύττεται ο λόγος της Σωτηρίας. Από τη άλλη, όμως, με την εξάπλωση του διαδικτύου οξύνθηκαν ακόμα περισσότερο ο κιτρινισμός και η λασπολογία, η προπαγάνδα και η συκοφαντία, καθώς δόθηκε στον καθένα ένα ανεξέλεγκτο βήμα έκφρασης, ο μόνος περιορισμός του οποίου είναι η συνείδηση και η υπευθυνότητα του χρήστη. Περιπλανώμενοι ανά τα ιστολόγια, άλλοτε βρισκόμαστε στον πυρήνα μιας επείγουσας και γι' αυτό πειστικής ανάγκης κριτικού σχολιασμού και την αμέσως επόμενη στιγμή μπορεί να εκτοξευθούμε σ' ένα ζοφερό ποτάμι αμετροέπειας, παραπληροφόρησης, πνευματικής θολούρας, στο οποίο «κολυμπούν» διαταραγμένοι ψυχισμοί, προβληματικές προσωπικότητες, άνθρωποι στερημένοι και στερητικοί, χειραγωγημένοι και χειραγωγοί. Πολλοί είναι αυτοί που διερωτώνται αν και κατά πόσο είναι ελεύθερος να γράφει κανείς ό,τι θέλει στο διαδίκτυο, σπιλώνοντας πρόσωπα και υπολήψεις ζωντανών και νεκρών, παραβιάζοντας κάθε κανόνα ηθικής δεοντολογίας, ανθρώπινης ευπρέπειας και, βεβαίως, τον νόμο. Αν και κατά πόσο είναι δείγμα «αδούλωτου φρονήματος» και «ορθόδοξης ομολογίας» η ασύστολη υβρεολογία, η διακίνηση κάθε εξωφρενικής διαβολής και συκοφαντίας, αν και κατά πόσο έχει νόημα η ελευθερία, χωρίς την ευθύνη που της αναλογεί για την προστασία της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, αυτής ταύτης της αληθείας, που βεβηλώνεται υπό τη σκέπη της ανωνυμίας ή της ψευδωνυμίας... Και σε τι μπορεί, άραγε, να εξυπηρετεί σήμερα η ανωνυμία, που θα μπορούσε να δικαιολογηθεί μόνο για λόγους προστασίας του χρήστη από μία αυταρχική και κακόβουλη εξουσία; Η ασυδοσία της ανωνυμίας σίγουρα δεν θα διαρκέσει για πολύ, αλλά αργά ή γρήγορα θα πρυτανεύσει η λογική και θα επιβληθεί η νομιμότητα. Ως τότε, αναπόφευκτα, οι θρασύδειλοι θα βυσσοδομούν και οι έντιμοι θα υπομένουν. Και θα αναμένουν τη στιγμή που τα ηλεκτρονικά απορρίμματα θα βρουν τη θέση τους στην ηλεκτρονική χωματερή! (Από το Σαββατιάτικο ένθετο της «Δημοκρατίας» για την Ορθοδοξία)”

    • Άπαντα Επιστάμενος avatar
      Άπαντα Επιστάμενος @ η Dimi 27/09/2014 12:40:40

      Το διαδύκτιο είναι μία εικόνα της κοινωνίας. Δεν έχει γίνει χειρότερη η κοινωνία εξαιτίας του. Χυδαιότητα, φραστικές επιθέσεις και ανωνυμία - σε ένα σύνθημα γραμμένο στον τοίχο για παράδειγμα ή μια φήμη - υπήρχε και πριν το ίντερνετ. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι τα πράγματα θα γίνουν χειρότερα αν κάποιος προσπάθήσει να αποτρέψει τον υπόλοιπο πλανήτη από το "να γράφει ότι θέλει στο ίντερνετ". Και αν τα καταφέρει θα γίνουν εφιαλτικά. Ας ελπίσουμε με την όρεξη θα μείνουν...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.